hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Lajos14
válasz erre | email2008-10-27 19:27:33
Szsrobert! Esetleg előgyújtást kell-e állítani? Nekem pár ezer km után a tűgörgős kosár szétment, és a főtengely csapágyak is elég gyalázatosak voltak, bár azok régebbiek voltak. De ez lehet más miatt is ezek szerint. Kösz.
sorszám: 31049 (102843)
(előzmény: szsrobert, 2008-10-27 16:53:32)

 
 
Lajos14
válasz erre | email2008-10-27 18:52:12
Szia Waresz! Kösz a választ! Lajos
sorszám: 31048 (102842)
(előzmény: waresz, 2008-10-27 11:50:04)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-27 18:37:20
Úgy néz ki, a szimering problémát megoldja, de vajon használható e csapágy esetében is? Vagyis ha annyira kopott a főtengely, hogy megforog rajta a csapágy? Vagy akkor kissebb belső átmérőjű csapágyat kell keresni? Az elég nehéz, és drága mulatság, nem mindegyik cég gyárt ilyen csapágyakat.Ezért lenne jó olyan cső, amelyiknek a külső átmérője megeggyezik az eredeti tengelyével, és olyan hosszú, hogy a csapágy és a szimering is vele találkozzon.
sorszám: 31047 (102840)
(előzmény: zsakfos, 2008-10-27 17:39:25)

 
 
ergogergo
válasz erre | email2008-10-27 18:22:37
szia nekem 250 etz blokk kellene meg a féktárcsa és alkatrészei főfékhenger..!!milyen állapotba van az amit szétbontottatok?
egy pár sort írhatnál a motorról mert érdekel .. köszi
sorszám: 31046 (102839)
(előzmény: GJózsi, 2008-10-27 12:21:28)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-27 17:50:08
Na szóval erről lenne szó.
sorszám: 31045 (102838)
(előzmény: Árpád, 2008-10-27 16:57:32)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-27 17:39:25
Ezek direkt a szimmering méretekhez vannak kialakitva.Nem tudom pontosan milyen vastagságú a "cső",pár tized lehet amit a szimmering bőven elvisel.Sőt igazából még jobb is lesz.Köszörülni nem kell a tengelyből,hiszen pont akkora a cső belső mérete hogy szorosan menjen rá a tengelyre.Azért ilyen"drága" mert természetesen edzett kopásálló anyag meg adnak hozzá felütő szerszámot is ha jól tudom.Van neki egy nagyobb pereme aminél fogva kell felütni és azt utána le kell törni.Én csak a cégnél láttam ilyet,de az nagy átmérőhöz volt(100-as),viszont a csapágyboltban rákérdeztem és azt a választ kaptam hogy rendelésre hozat olyan mméretet is ami a főtengelyhez kell és kb 3000 ft/db az ára
sorszám: 31044 (102837)
(előzmény: Árpád, 2008-10-27 16:57:32)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-10-27 16:59:41
Feltettem a 14-eslánckereket a 16-os helyett.Ezzel sem fosom le a bokám a gyorsulástól,de legalább megy valamennyire a motor.Fogyasztást nem mértem,ez a 125-ös henger a világ szégyene.3500 alatt gyenge, mint a harmat, és még többet is eszik a 150-esnél.Ha felidegesít, visszaszerelem a 150-es hengert 125-ös fejjel, és marad a 14-es lánckerék.Jó lesz 2 személlyel 70-nel nézgelődni.Vagy gázra egykerekezni 5-ben. :D
sorszám: 31043 (102836)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-27 16:57:32
Olyan kell.:) Kérdés, mekkora a belső és a külső átmérő. Vagyis ha leköszörüljük a szar tengelyt, rátesszük a csövet, megfelelő keresztmetszetet kapunk e.
sorszám: 31042 (102835)
(előzmény: zsakfos, 2008-10-27 15:53:49)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-10-27 16:53:32
Lajos14: semmi problémát nem okozott a hosszúmenetű Bosch több ezer kilométer alatt.
sorszám: 31041 (102834)
(előzmény: Lajos14, 2008-10-27 10:20:11)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-10-27 16:51:35
Nekem is sokáig bírta a grafit, míg egyszer a gyári szénkefe belsejéből egy keményebb darab le nem darálta 1mm kivételével :(
Bronzgyűrűsre lett alakítva.Az egyik gyűrű fél milit bekopott, mert fater valami rohadás bronzkefét tett bele, a másik kopásmentes.Szerencsére időben észrevettem, és kicseréltem szénkefére.A kefe kopjon, ne a gyűrű.
Pörgős motorokban csökkentik a generátor és vízszivattyú áttételét, kisebb ékszíjtárcsát építenek a főtengelyre.
sorszám: 31040 (102833)
(előzmény: waresz, 2008-10-26 23:18:23)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-10-27 16:46:48
Fene a Mol bocskorát, 600-ért adnak fél liter Arolt is...Mol: Motorosok Olajjal Lehúzása.A Czetka mitől halódott?1:10-es keverés?Jó karburálásnál nehezen tudom elképzelni, hogy 40-es keveréssel beköpi a gyertyát, és kondenzcsíkot húz a motor a kipufogóból kifolyó olajjal. :)
sorszám: 31039 (102832)
(előzmény: waresz, 2008-10-26 22:59:30)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-10-27 16:40:23
Növelt sűrítéssel tényleg jobb lehet a Skotkoda vípáóvörrel.Akkor viszont a 95-össel veszett módön detonálni fog.Persze, ha bioetanol van mellé keverve...
sorszám: 31038 (102831)
(előzmény: waresz, 2008-10-26 22:46:25)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-27 15:53:49
Lényegében ez egy vékonyfalú cső.
sorszám: 31037 (102830)
(előzmény: Árpád, 2008-10-27 15:20:56)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-27 15:20:56
Ha arról van szó, amire gondolok, megéri. A másik alternatíva az anyag felhordás. Tavaly csináltattam a jawa főtengelyemen, nem sikerült tökéletesen, és drágább is volt oldalanként 3000 nél. Ha jól emlékszem 4500.(szor 2). Legközelebb én is inkább hüvelyen gondolkodom.
sorszám: 31036 (102829)
(előzmény: zsakfos, 2008-10-27 12:21:55)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-10-27 12:59:32
Hali.
Megvettem a csúszó gyűrűt.(grafit)Kicsit sokallottam az árát de ez van.(3000Ft!!)
sorszám: 31035 (102827)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-27 12:21:55
Szimmering téma!SKF gyárt olyan hüvelyt amit a nem 100%-os futófelületre rá kell tenni és akkor jó lesz.Nem olcsó,de megéri.Kb 3000 ft/db.
sorszám: 31034 (102826)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2008-10-27 12:21:28
Üdv mindenkinek! Eladó 2db 125-ös etz és egy 250-etz bontásából Minden alkatrész! 06306623448
06306093529
sorszám: 31033 (102825)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-27 12:17:32
Ezt fel sem mertem tételezni hogy valaki nem veszi észre hogy csak az egyik indexe villog.
sorszám: 31032 (102824)
(előzmény: Árpád, 2008-10-27 12:03:06)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-27 12:03:06
Vwgy valami földelési hiba, szakadás miatt nem működnek a hátsó indexek, csak még nem vette észre. :). Bár ez is a csökkent tehelés kategóriájába tartozik.
sorszám: 31031 (102823)
(előzmény: zsakfos, 2008-10-27 07:05:12)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-10-27 11:50:04
hát nincs igaza, hogy filléres cucc. nagyon rosszúl tudja(ő magának rakhat be ilyet kedvére, magával baszik ki, csak ne adjon hülye ötleteket, mert egy fórumon nagyon fogékonyak erre). én jobban megszoptam a filléres szimering miatt, mert első motormba egy trophy blokkos TS-be(belül van a főtengelyszimering, szét kell húzni a blokkot, hogy cserélni lehessen.) vettem ilyet. 500km elteltével már nem lehetett neki alapjáratot csinálni. állóhelybe odahúzok neki(kb 3000fordulatot tartom a kezemmel), várok 20 másodpercet, és blokk szép lassan lefullad. az 590ftos kék sem jó(hiába kétajkú).egy ilyen szimering lassan csúszó tengelyre való(pl telószár.) oda jó a 290ft-os. egy valamire való szimeringboltba megkérdezik hogy milyen körülmények között fog üzemelni a szimering. ha te elmondod, hogy kétütemű motor főtengelyéhez lesz, akkor azt fogják mondani, "hogy ekkora méret? ~3000ft".miért? mert forgó tengelyre való kell legyen, ki kell bírjon(túlméretezéssel) 10000res fordulatot, tűrnie kell a benzin és az olaj mindenféle kémiai hatását, ezektől nem keményedhet ki. továbbá még a hőt is jól kell bírnia. ilyen kell a főtengelyhez.az a neve hogy VITON(barna színéröl ismerhető fel) de pl a kihajtástengelyre elég egy sima forgó tengelyre való(az kb 5-600ft,ha kétajkú) két ajak sosem hátrány. ha útba lenne a második ajak akkor az úgyis lekopik, aztán kiköpi a motor. a nagybetűs mondatot valóban jól értelmezed, elírtam:D(fogalmazásgátlót szedek) és ez valóban fontos! a főtengely szimeringgel érintkező része(futófelület) 100%HIBÁTLAN kell legyen! nem lehet rajta vakrozsda, karistolás, stb. bármi ilyen van, el kell róla távolítani, mert a drága szimeringet is hip-hop megzabálja. szimeringboltot tudok ajánlani: dichtomatik kft BP. üllői út 288
sorszám: 31030 (102821)
(előzmény: Lajos14, 2008-10-27 10:14:57)

 
 
Lajos14
válasz erre | email2008-10-27 10:20:11
Szsrobert! Kösz a választ. És hosszú távon nem idéz elő hibákat a nagyobb igénybevétel miatt? A belógó menetrészt természetesen el kell távolítani. Én a Trabantomba raktam ilyet, és le volt esztergálva. Abban különben kiválóan bevált, de ott a sűrítés és a fordulat is alacsonyabb. Lajos
sorszám: 31029 (102820)
(elözmény: Keri, 2008-10-26 13:29:55)

 
 
Lajos14
válasz erre | email2008-10-27 10:14:57
Waresz! Máskor is ilyen szimeringet raktam bele és jó volt. Gondoltam most is jó lesz. Majd meglátjuk. Viszont ha neked lesz igazad, akkor annak nincs igaza, aki filléres cuccnak tüntette fel a szimeringet. Amúgy a boltban volt kék, dupla ajkas szimering is 590 Ft-ért. Az nem lenne jó? A nagybetűs mondatod nem úgy helyes, hogy A FŐTENGELY SZIMERINGGEL ÉRINTKEZŐ FELÜLETE HIBÁTLAN? A főtengely felújított, jónak tűnik. Kösz a javaslatot. Lajos
sorszám: 31028 (102819)
(elözmény: Keri, 2008-10-26 14:07:44)

 
 
válasz erre | email2008-10-27 10:14:33
jah, sztem is irányjelzőautomata...
sorszám: 31027 (102818)
(előzmény: kupi, 2008-10-27 06:37:56)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-27 07:05:12
Vagy 21W-nál kisebbek az égők vagy relé!Más nem lehet.
sorszám: 31026 (102807)
(előzmény: kupi, 2008-10-27 06:37:56)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-27 06:48:59
Azt teszel a gépedbe amit akarsz.Én csak javasoltam egy olyan dolgot ami szerintem jobb mint a grafit.Nekem ez van a /1-be.És jó!!!Nem töredezik,tökéletesen ellátja a feladatát.Ha a te Wartburgodban 40000-et elment 2.5x-es fordulataon akkor az mz-ben elmegy 100000-et.Szerinted a legtöbb ember hány év alatt tesz bele ennyit az mz-be???RÉZ A KIRÁLY!:D
sorszám: 31025 (102806)
(előzmény: waresz, 2008-10-26 23:18:23)

 
 
kupi
válasz erre | email2008-10-27 06:37:56
Szevasztok!
Lenne egy olyan problemäm, hogy a 250-es ETZ-men kurva gyorsan villog az indexem.(ez mäsodpercenkent a 6-7-et is elerheti)
Kicsereltem a relet, meg a fesszabot is, hätha. De semmi nem vältozott. A bekotesek biztos hogy jok.
Orülnek ha valaki tudna valami tanacsot adni.
Elöre is köszi!
Üdv!
sorszám: 31024 (102805)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-10-26 23:18:23
GENERÁTOR CSŰSZÓGYŰRŰ: GRAFIT. ez úgy hibátlan ahogy van. egyszerűen csak ésszel kell vele bánni. rohadt sérülékeny. nekem van(volt) olyan wartburg generátorom (még gyári grafit csúszógyűrűs) ami kb 250000km-t futott(egy fúrást(100000km-nél), aztán egy blokkcserét is megélt , Gyári szénkefékkel. olyan csapágyas volt hogy lógott vagy egy millimétert a tengely. és a csúszógyűrűn nem látszódott a kopás! ezt az NDK-ba anyira kitalálták, hogy az valami fogalom. szétszedtem csapágycserére, és sikerült eltörni az egyik csúszűrűt :( ezután réz csúszógyűrűsre lett felújítva,,40000ret ment azóta, most már újra felújításra szorul,(azóta egyszer lett benne kefe cserélve már) olyan barázda van a gyűrűbe, hogy a kefe eltűnik benne(megzabálja pillanatok alatt.) ugyanakkor (hozzá kell tenni, hogy a wartburg generátor több mint 2,5szer akkora fordulaton forog mint a főtengely. nem ritka hogy 13-16ezeret is kiforog a szerencsétlen. sötétbe nagyon látványos, ahogy megszűnik a gerjesztése a fordulat miatt(nem tudják átadni a kefék a csúszógyűrűknek az áramot), és a lámpák elhalványúlnak. az én gépemet úgy meg lehet forgatni, hogy egy teljesen hibátlan generátor se bírja. egyszerűen kigyullad a töltésvisszajelző. :D GRAFIT A KIRÁLY! Peregybe is ez lesz:P
sorszám: 31023 (102804)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-10-26 22:59:30
OLAJ? a legpuritánabb szar is vígan jó ezekbe a gépekbe(arol 2t az alja a dolognak, de már az is elegendő.). lényeg hogy ne STILL-t(rohadt gyosan bomlik, és az úgy van kitalálva hogy a szagától ne legyen fejfájásod, és tőgázt kap a gép folymatosan.hallottam olyat hogy egy vadiúj honda Cr 250-et kinyírtak vele 5óra alatt. de van saját tapasztalat. felújított trabiblokk 4800km-t bírt ki. mire újra megragadt a főtengely) ellenvélemények vannak: Prista 2T. Bevállt dolgok: Mol SPRINT 2T(ez a legjobb)~1250ft OMW(leggagyibb is bőven jó)~1300ft meg minden olaj amire az van irva hogy a gyári előírásnak megfelelően keverjük. KERŰLNI érdemes: mindenféle szintetikus csodát. nagyon drágák, és nem ilyen arányú keverésre vannak kitalálva. némelyiken látom hogy 1:100at ajánl. lehet hogy ezzel a menyiséggel is beéri a gép,de nem kisérleteznék:P ha valakinek van tapasztalata, ossza meg. azt tudom hogy haver felújított cetkája emiatt nem hozta önmagát. állandóan beköpte a gyertyát..gázadásra lehörgött, a kipufogókból ömlött az olaj, vagy 10 porlasztót végigpróbált az ürge, mire lecserélte az üzemanyagot, és jéé.. ez volt a hiba.
sorszám: 31022 (102803)
(előzmény: szsrobert, 2008-10-26 20:11:08)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-10-26 22:46:25
PLACEBÓ. igy van.. amikor az 120L skodába V-power-t tankol a szerencsétlen és elhiszi hogy jobban megy.. könyörgöm! mitől?? ugyanúgy megmarad a 1:6 kompresszió.:D tiszta benzinnel tényleg jól megy a gép, de nem kisérletezek..
sorszám: 31021 (102802)
(előzmény: Keri, 2008-10-26 19:50:38)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-10-26 22:42:54
Bambinál és nálam nem oldtimer megfontolásból van dícsérve a hermetik, hanem azért, mert egyszerüen nincs jobb.ha lehetne kapni, még a hónom aljára is azt kenném, hogy csikizzen mikor ropogva lepotyog. KIS TS 2,8mm előgyújtás, és ha valaminek nagy az előgyújtás akkor az visszarúg,meg kopog, és nem hátrafelé jár..
sorszám: 31020 (102801)
(előzmény: Keri, 2008-10-26 19:37:29)

 
 
Okli
válasz erre | email2008-10-26 21:25:19
Eladó egy MZ ES125/1
rendezet papirokal müszakival
müködő képtelen állapotban
erdeklődni:06303631659
irány ár:70000
sorszám: 31019 (102799)

 
 
Gábor
válasz erre | email2008-10-26 21:22:44
Igen gyári fesszab,rátettem egy másikatt is azzal tökéletesen müködőtt nem pislogott de nagyon melegedett kb 15km er után.El nem kötöttem semmitt az tutti
Zárlat már kicsinált volna valamitt enyi idő alatt.vagy?
sorszám: 31018 (102796)
(előzmény: Keri, 2008-10-26 21:01:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-26 21:01:17
Bocs nem figyeltem eddig.
Gyári fesszab?
Mechanikus?
Relé kapcsol benne?
Ha igen akkor be kell állítani a rugó feszítésével 0,1V pontosan a fesszabot 14,5V-ra, hogy ott kapcsoljon.
Ha elektronikus akkor nyilván valóan nem jó, vagy nem jól van bekötve, esetleg zárlat valahol.
sorszám: 31017 (102795)
(előzmény: Gábor, 2008-10-26 20:22:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-26 20:58:20
Nitrometil? :)
sorszám: 31016 (102794)
(előzmény: szsrobert, 2008-10-26 20:11:08)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2008-10-26 20:38:58
Szewasztok!

Meg tudtuk oldani az uj lamellákkal akadt gondokat a 250 es ETZ m ben! Nem a régit tettük bele, hanem az összes újat, és tökéletesen funkcionál. A mai utángyártott lamellák mindd vastagabb, mint a gyárban előirtak, ezért nem tudtuk összerakni ugy hogy jó legyen. De kitaláltuk a megoldást! A menetes végű csavarokra, amit kinyom az alátétek segitségével az alu öntvény, köszörültünk 6 db M6 os anyából 2 mm vastag hézagolót, ami pont olyan átmérűjű mint a tartórudak hengeres részének átmérője. S igy az uj lamellákkal összerakva, igaz nem 0.5 mm alul a hézag, hanem 5 mm, de ez nem befolyásolja a működését. Ha nem hiszitek, nézzétek meg!
http://www.kepfeltoltes.hu/view/081026/kuplung_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Szabbensz
sorszám: 31015 (102792)

 
 
Gábor
válasz erre | email2008-10-26 20:22:53
Sziasztok még mindig felpislan és nem alszik el a töltés lámpám .
Ma szinte mindent cseréltem probaként a másik tökéletesen müködő mz-m ről az egyenirányitón kivűl .Másik fesszabbal nem villant fel de az is nagyon melegedik.
Lemértem 16 voltott álitt elő a generátorom ,pedig minden jól van bekötve.Mi lehett a hiba ?a fesszab mindkétt esetben gyári mz.
Az aksim 10A os zselés de ,mikor rakötöttem a multimétert a sarukra is nagyobb fordulaton szint ugy 15-16 voltott mértem.
Szerintetek mit probáljak még ki?

sorszám: 31014 (102791)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-10-26 20:11:08
A Castrolról nem tudok véleményt mondani, mert azt még nem próbáltam.Olyan adalék kellene,amivel legalább 20-szal többet megy a motor. :)
sorszám: 31013 (102790)
(előzmény: Keri, 2008-10-26 19:50:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-26 19:50:38
Egyszerű, az olaj az nem ég el, sőt nehezíti a benzin égését.
A sűrűbb olajkeverék, tényleg javíthatja a sűrítést, de üzemi fordulaton ennek nincs jelentősége. Ott már gyűrűk nélkül is jól mennek ezek a motorok :)

Placebóról és a keverésről jutott eszembe.
Egyszer kisegítettem egy TS125-ös motorral rendelkező srácot mert elfogyott a benzine. Az ETZ-ből szívtunk le egy kis "versenybenzint" ami közönséges 95-ös benzin és Castrol félszintetikus robogó olaj volt 1/50-as arányban. Srác legközelebb mikor arra járt lelkesen mesélte hogy milyen spéci benzint kapott tőlünk, mert mennyivel jobban ment a versenybenzintől a motorja, teljesen lelomboztam a srácot amikor elmondtam neki, hogy sima benzint kapott :)))
sorszám: 31012 (102787)
(előzmény: szsrobert, 2008-10-26 19:39:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-26 19:42:33
Ja ez is olyan lehet mint a Loktite szilikon. Az is hő és olaj álló. Amiért különösen szeretem, hogy lassan köt és szépen jól kenhető vékony rétegben.
sorszám: 31011 (102786)
(előzmény: zsakfos, 2008-10-26 18:30:30)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-10-26 19:39:47
Mitől megy jobban?Hígabb a keverék, és több folyik át ugyanazon a fúvókán?Én úgy vettem észre 1:30-1:35 jótékony hatással van a sűrítésre 1:50-hez képest, 1:30-nál sűrűbbre keverve viszont már visszafogja a motort.
sorszám: 31010 (102785)
(előzmény: Keri, 2008-10-26 19:31:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-26 19:37:29
Az a te bajod :) a "répapürét" azért egyszerűbb leszedni és ez sem ereszt.

Bár gyanítom hogy nálad az oldtimer megfontolás miatt van Hermetic, nem?
sorszám: 31009 (102784)
(előzmény: bambi99, 2008-10-26 18:05:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-26 19:31:41
És ha 1/40 helyett 1/60at használsz akkor is jobban megy....bár 3-5km/h nekem nem jönne ki mert 20-at ingadozik a mutató :)
sorszám: 31008 (102783)
(elözmény: Keri, 2008-10-26 16:43:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-26 19:28:35
Előfordul, ha túl nagy az előgyújtás, vagy nincs szerencséd.
FHP előtt 3mm, ez minden szoci 2T-re jó alap beállítás.
sorszám: 31007 (102781)
(elözmény: Keri, 2008-10-26 15:05:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-26 19:25:37
Nehéz letakarítani, a mostani modern blokktömítő pasztákat simán letörlöd.
sorszám: 31006 (102780)
(elözmény: Keri, 2008-10-26 14:10:50)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-26 18:46:07


Cseh oldalakon láttam ilyet,de nálunk is biztos kapható mert én egy itteni villamossági szerelőtől vettem,gondolom ő is valahonnan beszerzi.
sorszám: 31005 (102777)
(előzmény: zsakfos, 2008-10-26 18:26:13)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-26 18:30:30
Ha esetleg valaki kiváncsi a Makrosil-ra itt megnézheti: http://www.makroflex.hu/hoallo_szilikon.html
sorszám: 31004 (102776)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-26 18:26:13
Nem tudom ki kérdezte,de a komutátort könnyű kicserélni.Jómagam már cseréltem.Sőt ha javasolhatom akkor érdemes beszerezni bronzgyűrűset a grafitos helyett.A komutátort a felette levő alátét biztositja le mégpedig ugy hogy 3 helyen "rá van hajtva".Ezt finom kis vágóval visszaüti az ember(vagy amivel tudja),leveszi az alátétet,a rátekert és lakkozott zsinórt lekaparja és szépen leforrasztja a 2 szálat a komutátorról.Utána csak le kell huzni a forgórészről.

Hermetic. Régen én használtam Hermeticet.Ha ma kapható lenne csak azt használnám.Abszólút frankó cucc.Egyetlen hátránya hogy szétszedés után kapargatással lehet csak leszedni,nem ugy mint a szilikonos pasztákat amik szinte maguktól leesnek.Jelenleg én most a cégnél is használatos Makrosil nevű pasztát használom(csak halkan ingyen van).A tapasztalatok elég jók vele.
sorszám: 31003 (102775)

 
 
peterrock
válasz erre | email2008-10-26 18:12:24
Üdv kedves MZ-sek!
Valaki meg tudná nekem mondani hogy a 150-es ETZ kuplungfogaskerekén mekkora menet van?(amire a lehúzó is rámegy)M30-as?
Előre is köszi
sorszám: 31002 (102774)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-10-26 18:10:59
Valószinű,hogy holtpont körül van az előgyújtásod.
sorszám: 31001 (102773)
(elözmény: Keri, 2008-10-26 15:05:42)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-10-26 18:05:06
Látod nem mindent lesel el nálam.A saját motoromat hermetic zárja tökéletesre.:-))Nem minden rossz ami régen készült.(lásd MZ)
sorszám: 31000 (102772)
(elözmény: Keri, 2008-10-26 11:32:51)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu