:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Nekem megér 200-at, ha 15 ezernél kevesebbet futott, gyári festésű (tehát nem festegették utólag), bontatlan blokkos (bal dekli se volt levéve), ép vázas, 40 év feletti az eladó, aki lehetőleg első tulaj. De erről nem akarok vitatkozni, csak leírtam, én mit tartok értékesnek. Még akad ilyen...
Szia bambi!
Én azt vettem észre több alkalommal is, hogy intenzív fékezésnél (baleset elkerülése végett) beszitál az első kerekem. Ez adódhat a kerekek kiegyensúlyozatlanságából, illetve az első villa valamiféle hibájából?
Másnak van hasonló tapasztalata?
Lehet, hogy kétszáz felett hirdetnek gyári kinézetű ETZ-t, de ki az, aki meg is veszi ennyiért? Ha valaki tud ilyen vevőt, szóljon. Akkor megcsinálom a hátsó telót, fényezek kicsit, úgy már az enyém is gyári kinézetű lesz. A kromozás hibátlan, még a tankon sincs horpadás. Ráadásul ETZ jeladós, de jobb elektrónikájú.180-ért bárki viheti a jószágot.:) Azért ilyen olcsón, mert szezon végén vagyunk.:))) Komolyra fordítva a szót: Én nagyon örülnék,ha motorikusan kiválló álapotban lévő, esztétikai hibás ETZ-ért, Javáért együtt kapnék 140-et.Az ETZ250-t februárban vették nekem 70 ezerért! Egyedül a festése bizonyult utólag szarnak, és a hátsó telóval nem vagyok elégedett. Az is jó volt vételkor, csak azóta kissé elhagyta az olajat. Talán szimeringes. Más baja tényleg nincs, kiválló álapotú.De még újra fényezéssel, teleszkóp javítással, cserével is sokkal olcsóbb mint 200 000. Annyiért már használható 350-es Hondát tudnék most venni. Jó, nekem is van nosztalgiám az MZ iránt, de azért nehogy már annyit érjen, mint egy azonos korú, kéthengeres, négyütemű Honda...Szóval kíváncsi lennék, hány embernek sikerül akár szezonban eladnia kétszázért MZ-t. Persze lehet hogy van ilyen, csak nekem tűnik aránytalannak a dolog.
Gondolom, nem csak látni hanem tapintani is lehet. Más: Bocs, hogy igénybe veszlek, 1 kérésem lenne még. Kicsit ide kapcsolódik, mert talán karambol nyomairól van szó. Júliusban meghirdettek egy ETZ-t, amit meg akartam nézni, de már aznap meg is vették, ami nem csoda, mert 14 ezer km, teljesen gyári kinézet, új gumik, friss vizsga, szezon kellős közepén 100 ezerért. Kíváncsi lennék, mitől volt ilyen feltűnően olcsó, hiszen az ilyeneket min. a kétszereséért szokták adni. A képet nézegetve az tűnt fel, hogy a tank bal első részén olyan horpadások vannak, amikbe pont beleillik a felső villahíd és a két vezetékköteg, ha a kormány ütköző le van törve és a tank is kicsit felemelkedik. Ebből gondolom, hogy talán karambolos lehetett. Mi a véleményed erről? http://157.181.12.1/szefe/11.jpg Sajnos elég vacak a kép, de nagyításban látható, mire gondolok.
Te! máskor tagolj már egy picit jobban. Tudod nagybetű a mondat elején, meg minden, ahogy anno suliban tanították. Biztos emlékszel még!
üdv
Bambi!
Kellene hozzád mennem hajtókar ügyben! Nem gondoltam meg magam, de már összekukáztam otthon 3db TS főtengelyt, meg egy ETZ-t is, de az ETZ persze rossz. Most olcsó sonkákra vadászok, ha találok jelentkezem!
Egyébként jó, hogy erre jártál, már tisztára egyedül maradtam az "ETZ váz merevebb mint a TS" véleményemmel.
Így talán most nem feszítenek keresztre a márkatársak! :-D
Jaky16-ot meg tényleg kár cseszegetni! Kapott már eleget ezért a 250/1-el lemotorozott 140-es átlagért!
Mindenki volt fiatal! Örülni kell, hogy valaki továbbviszi a márkát!
Üdv Attila
Jut eszembe, valakinek nincs egy ETZ 250 főtengelye elfekvőben? Csak a sonkák kellenek, a hajtókar mindegy milyen állapotban van! Ha valakit érdekel cserélhetünk is TS főtengelyre!
A tank alatt a négyzett szelvényen,valamelyik oldalán látsz egy ferde kis csíkot,az azt jelenti,hogy volt balesete,és megroppant egy kicsit.
Hát igen, nekem is az jutott eszembe, hogy aki szerint libeg, annak nem volt olyan szerencséje, hogy új ETZ-n üljön. De nem ezért írok, hogy hogy megkérjelek, írd le, pontosan hol, hogyan keressem azt a csíkot, ami a váz megroppanását mutatja. Köszönöm.
Hozzá szólnék egy kicsit a váz témához,hátha segít egy kicsit annak akinek libeg.Az ETZ váz merevebb mint a TS,és nem nagyon elavult,hisz a Honda hornetben is ez a tipusú váz van.Ha az ETZ váz nincs megroppanva vagyis nem látni a doboz részénél egy kis csíkot bármelyik oldalán akkor az valószínű egyenes.Akkor tovább kell keresni a bajt.Először a lengővillát kell szemügyre venni,esetleg lehet görbe,vagyis el van csavarodva,az oldalszender használatától.Akkor az csere,vagy egy lakatos ismerőssel vissza egyengetetni.Ezt persze úgy kell,hogy a lengővillát benne kell hagyni a vázban,hogy a tegelynél ne menjen el az egyengetés közben.Amint ez megvan,akkor ki kell cserélni a 20-25 éves sielentet(ez is elfárad idővel) a lengővilla tengelynél,vagy perselyezni,esetleg akinek van rá pénze az tűgörgős kosárral is megoldhatja.A hátsó teleszkópokat ellenőrizni,hogy egyformán működnek,ha nem javítani,vagy cselélni(nem KINAI-ra!)A hátsó kereket centírozni,és kisullyozni,és kész a hátulja.Az elejénél kicserélni a 20-25 éves kormánycsapágyat,(sokan azt hiszik,hogy az örökéletű).Az első telót ellenőrizni,hogy az nem görbe,és,hogy rendesen működik,kereket centírozni,és gyári első sárvédővel felszerelni.Ha az nincs akkor teló merevítőt beszerezni.Ekkor kapunk egy olyan motort,hogy akinek 140km megy annak sem lesz semmilyen libegése .Ja és ez nem tuning,hanem csak megjavítottuk a motort,vagyis olyan állapotba hoztuk,mint ahogy a gyárból anno kikerült.Remélem segítettem segítettem azoknak akik ilyen problémával küszködnek.
megbeszéltük 100at se megy!!! nem fogom itt magam idegesíteni am a közút akkoriba a négyes volt ahol a 80as évekbe alig volt forgalom de nem akarom hallani hogy akkor is sok mer nem érdekel és lehet hogy az én öreg szarom se fog menni csak 100at és igen akkor meg lehet kérdezn hogy hogy is van ez de nem naon fog érdekelni jah és egg megjegyzés haver etz-je(21le) másik haver gilera mx01-se(35le) és egy kettőbe megy a gili mellett. harmadik sebességgel az etz nem rendelkezik kompo sincs benne olyan hatalmas ennyit lovakról!!!!
nem hiszem hogy négyütemő lenne de nem költünk egy 27 éves motorkerékpárra több tízezreket olajból az biztos am apa vette és eddig bevált de én elég csoró vagyok nyugottan tehetsz bele castrolt is meg ilyen márkás olajokat de szerintem felesleges.(az enyém bírja)
Milyen teszkós olajat raksz te a motorba? NÉGYÜTEMŰT?
ETZ villamerevítőt keresek!Még mindig!
Egyetértek. A zárt szelvény valóban pocsék. Szerintem ettől van, hogy a legtöbb ETZ szitál is 120 felett, nem csak lebeg az út felett. De még egyszer mondom, TSen is elég ijesztő élmény a 125. Én kipróbáltam, az én 65 klommal, ami néha még kevesebb, szoktak ennyivel menni a jó MZ-k. Csak sokkal többel nem.
Kicsit félreérthetően írtam
A "na ja" azt úgy értettem, hogy ezzel a vázmerevséggel is vitatkoznék, de a villamerevítő mindenképp sokat ér!
Rájöttem a megoldásra: Jókor kell elindulni.:) Mondjuk a nyári-téli váltásnál 3kor, ha jól emlékszem.:) Akkor ha nagyon siet, még 3óra tizre is odaérhet.:))))))
ez a lényeg:D:D nekem ford skorpio óra volt a warnyúba régebben.. az még 200at is tudott menni:D:D mindig nagyobbat akarok fingani mint amekkorát tudoK:D
Na ja, de ETZ-n sokat dob, hogy van rajta gyárilag villamerevítő! (Az utángyártott sárvédőben már nincs.)
Még ifjú titán koromban egyszer kicseréltem a MZ-ben a km órát Skodáéra, mert keveselltem, hogy 140-ig mutat.
Tök jól passzol a MZ óra helyére!
Na azzal mentem 170-et is! Legalábbis a Skoda óra ezt mutatta! :-D
az előző hozzászólásod hiteles, de a peregy százszor merevebb mint az etz. az a zártszelvény nagyon rosszúl sikerült konstrukció. a +2PS meg nem egy nagy durranás ha az ember átúl az egyikről a másikra. főleg hogy a 4felömlő 21 lóerő, az a sűrűbben használt tartományokba kevesebb mint 2 felömlő 19lóereje. minden tekintetben a peregynél a pont, de akkor is lehetelen a leírt adat:D RZ valóban tudná:D..
Mielőtt tévedésbe esnél, az ETZ gyorsabb mint a TS, és jóval gyorsabb, mint bármelyik régebbi.Csak még instabilabb.És a fogyasztása is nagyobb valamivel. Nem lenne gond a 140 es beírás, csak néha benéznek ide olyan kezdők, akik komolyan veszi, és rengeteg időt, pénzt beleölnek, hogy az ő MZ-jük is menjen 140-t. Persze hiába. Nost ez az, amit szeretnék elkerülni. Csak olyat írjunk le, amit mi tapasztaltunk. Ne csapjunk be másokat.Amúgy nem vagyok szaki. Vezettem pár tíz MZ-t, ETZ-t, TS-t vegyesen pár ezer kilométert. Pár tizest beleraktam más motor tipusba is.Pár éve szedtem is szét néhány ETZ-t, TS-t. Buktam is párat, és láttam is néhány bukást. Szóval nem vagyok szakember, de valamennyire ismerem a témát.Nem tudom, te láttad e már a TS és az ETZ 250 vázát lecsupaszítva, illetve mentél e már rá százzal , MZ-vel békára, egérre, ilettve ment e már el melletted százas tempónál egy teherautó.
Ne riogassátok, nem olyan misztikus dolog a bejáratás. Ha megfúrták rendesen, és jó a dugó nem szabad beállnia. Azok az idők már szerencsére elmúltak.
Én nem keverném 1:50- nél olajosabbra, teljesen fölösleges, csak kokszos lesz minden! Ha nagyon óvatos akarsz lenni, jobban jársz, ha inkább a bejáratás alatt feljebb emeled a tűt a porlasztóban. Óvatosan jársz vele, optimális fordulat környékén tartod, hogy ne dögledezzen, de ne is pörögjön szét és nem lesz semmi baj!
én mentem tegnap 160at:D:D! bibbbbííííí!!:D a rettenetes wartburgommal. majd befostam amikor elnegedtem a gázt, és elkezdett két sávba kacsázni, majd leszédült az útról:D a fék...csodás!!! kellett vagy 500méter mire megálltam:D csodák valóban nincsenek, de én is el tudom képzelni, hogy leakassza egy MZ az óráját, viszont, annak valóban rendbe kell lennie. azt egy stupekolt gép nem tudja. elektronikus gyújtás a minimum. (meg viton szimering:D:D:D) de tényleg. ekkora fordulatnál (6500-6600) már minden nagyon pikkpakk kell legyen(főleg a kétfelömlősnél.. nem lehet benne semi fals. maradjunk anyiba, hogy akkor pontos az MZ óra, ha az aránytalanúl keveset mutat(nekem ilyen a peregyesemé. azzal egyszer mentem 120at(5700rpm)..75kiló vagyok... de nem is ez a fontos. lényeg hogy a gyári diagramnak megfelelőt kell mutassa mindkét óra, akkor TALÁN lehet hinni nekik. egyébként vicc az egész.. van olyan fordulatmérőm amivel a kiscsúzli símán túlforogja a 8000ret:D röhej.. közbe 80at megyek vele 3.ba.az bizony még csak 6500kéne legyen:P
Na, most olvasom, közben kiderült, hogy TS 250/1-es.
Sajnos rossz hírt kell közölnöm, a közhiedelemmel ellentétben az ETZ a merevebb, meg a motorjában is több ló tombol.
Ne cseszegessétek szegényt, amúgy is rosszul értelmezitek a dolgot!
idézem:
"... vásárosnaményból egy DUPLAHÍVÁZZAL felért nyíregyházára 22 perc alatt számold ki 140KM/h-ás átlag"
Vagyis közúton 140-es átlag, nem 140-es végsebesség!!!
Ahhoz meg útviszonyoktól függően lehet, hogy kóstolgatni kell a 200-at is!
MZ-ről van szó, típus ismeretlen, vagyis az öregnek minimum egy RZ250-es gépe lehetett. Az tudta ezt gyárilag!
Vagy egy GSXR, és akkor a hídváz is stimmel! ;-)
az se baj ha 1:40nél kicsit több van benne. porlasztót egy tűállással a normális főlé állítani.(dúsabb benzinre) első 50-100km kímélő max 4000, de bele kell iktatni néha hajrákat, 6000környékéig, de csak 2.fokozatba, hogy ne pörögjön hosszú ideig. emelkedő elött vissza egy fokozat, inkább magasabb fordulaton megmászni, kerülni a tartós fordulatokat(mint ahogy már alaki irta), kerűlni az alacsony fordulatot. 500km ig egyre több hajrát beleiktatni a vezetési rendbe. majd porlasztót normális értékre állítani, aztán onnantól lehet bátrabban kezelni a gépet, de kerűlni még mindig a tartós magas fordualtot, és minden egyéb tartós fordualtot is..(ne autópályán járassuk be a gépet), a legalattomosabb vidéki utakon kell járatni, ahol kanyar kanyart követ, meg emelkedők, stb. 1000km után már 1:40. és onnantól már szoktatni kell a gépet ahhoz ahogy lesz majd a jövőbe használva. tehát hajtani ahogy jólesik. mindeközben kuplungon a kéz!!!! ha megragadna, gyújtás le, TŐGÁZ, és lelassulás után finoman ráengedni a kuplungot, ha megindúl, akkor mák. ha nem akkor még várni, és próbálni lehűlés után indítani. váltóolaj csere teljesen szükségtelen. és én motorolajat javaslok. 15w-40alá viszont nem szabad menni, az már túl híg lenne, ha esetleg kapsz még valahol BOTOND-ot az a legjobb. 20w-50. nem híg, nem sűrű, a kuplung jobban old, kenés ugyanolyan jó mintha sűrű(80w-90)lenne benne. finomabban kapcsolható a váltó, kisebb ellenállása van.stb-stb
nem akartam megsérteni azokat akiknek etz-jük van az első sort nem pont úgy gondoltam és igen télleg szitál egy szar MZ(nem bizti etz) váza 120 felett de elérhető egy huzatópad segítségével hogy ne szitáljon és valóban kell egy kis mersz 120 felett menni és nem egyáltalán nem biztonságos DE LEHETSÉGES!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gondolom etz-d van attól ne is várjál csodát és nyugodtan sértegethetsz nem vagyok sértődős és tisztelem a sebességet de nem félek tőle a kettő nem ugyanaz de tulajdonképpen mindenki magából indul ki bizti nagy szaki lehetsz de szerintem egy MZ mehet 140et akárki akármit mond vagy csak hiszek a mesékben(most magamat sértegetem) kicsit furán nézek amikor azt hallom hogy nagyon jól ment a motorom olykor még 125re is képes volt(250es MZ) bravó!!!! gratula fater /1 4dikbe képes erre (persze csak álmodtam nem is ültem még rajta szét is hullott kétszer közbe, meg lett főtengelyezve háromszor és be is sült ha jól emlékszem vagy ötször):):):):) ennyi
Másé mehet annyit, de széria állapotban ez csak szakadékba lefele történhet meg, máshogy nem.
Gratulálunk, Isten hozott a csapatban!
Ugye, jól értem, hogy egy hölgyről van szó (legalábbis a név alapján)?Mert akkor külön örülök, hölgyekből kevés van a köreinkben és nagyon megbecsüljük őket, ha időnként betér a társaságba egy-két "jobbik oldal".
Óvatosak vagyunk, élni akarunk és motorozni, a kettő nem szükségszerűen zárja ki egymást.
üdv.: R
Persze. A Télapót pedig tegnap láttam, sietett valahova.Nincs gyári MZ. amelyik 140et menne , legfeljebb 100as hátszéllel, de akkor is inkább csak szakadékba lefelé. Maradjunk a realitásoknál. Nézd meg a kezelésiben, mennyit írnak maxra. És azt is válogatott gyárialkatrészekből összeállított, padon bejáratott motorral mérték, a bejáratás után közvetlenül. A mostani gagyi utángyártott alkatrészekből felújítgatott jószággal lehetetlen ezt teljesíteni. ezen házilagos sufni tuning sem segít. Talán kiválló szakemberek tudnak olyan tuningot csinálni, ami képes a 140re. De akkor is ott van az MZ-k menettulajdonságai. Memjél ha tudsz 125-el MZ-n, és tudni fogod, miről beszélek.
Tőled is megkérdezem, hány ezer kilométer van már a hátad mögött 250-es MZ-n?
biztos igazad van! szabad a gazda:D én cska fejből próbáltam nagyképűen rögtönözni valamit:D amúgy a kárpáti is lábváltós
Hogy a tiéd nem megy annyit attól még másé mehet.
-500 km
-gázállás ahogy érzed csak ne erőlködjön és gyakran változzon a fordulat
-1:40
-szerintem felesleges olajcsere
-nekem Trabantolaj van benne(80w-90)...vagy az ami éppen van otthon
Sziasztok!
Hétfő este óta én is MZ tulajdonos vagyok. Egy nagyon jó állapotú kis ETZ-t sikerült megvennem.
Szerencsére két nap alatt minden papírját elintéztem.
Örülök, hogy ennek a csapatnak a tagja lehetek végre én is!
Motorozzatok sokat, de csak óvatosan!
;)
Nem akartam világossabban kifejezni magam, mert nem akartalak sértegetni. Ha akartalak volna, akkor leírtam volna, hogy csak azok beszélnek 140 ről egy széria MZ vel kapcsolatban, akik gyakorlatilag 0 tapasztalattal rendelkeznek. KB hasonló tapasztalatra utal az is, ha valaki azt írja, hogy menne a gyári MZjén enyit, ha tudna. Aki ment pár ezer kilométert MZvel, tudja hogy szoktak viselkedni 120 fölött, és nem írja azt, hogy hogy aki tud motorozni, az szívesen motorozik ennyivel egy ilyen jószágon.Aki valóban ismeri az MZket, az csak mosolyogni, vagy dühöngeni tud az ilyen beírásokon. Sőt, aki valóban ment és nem csak tíz kilométert olyan motorral, ami valóban hozta a 140-et, az megtanulta tisztelni az ekkora sebességet.
Nah nem tudom mien géppel nyomult a faterod 140el...hát MZ-vel tuti nem...
a tapasztalat kis ts-nél a motor minél nagyobb fordulathoz való szokatása(nem 10 perc) az sem jó ha 1000km 50nel és utána nyelezed finoman huzatgatod úgy fülre(vagy ford mérőn) figyelve a hangját olaj meg tök mind1 én a tescos olajat teszem bele 2000huf 5lityó benzinbe kicsit sűrűbb keverék (record ez a legolcsóbb semmi baja nincs tőle piros színű köbö 800huf egy liter) és ennyi nálam bejött nem tudom a dobozvázasnál hogy van ez.
mert az alu és nem rozsdásodik (korrodálódik) ilyen egyszerűű!!
nekem teljesen mind1 a lényeg hogy aki tud motorozni 140nél is megüli különben meg ha ez volt a problémád akkor világosan is kifejezhetted volna magad. én ezekután is hídvázasnak fogom hívni
Frissen fúrt,felújított 300as ETZ-t meddig érdemes járatni??Milyen fordulaton,gázálláson?
Milyen arányba keverjem a benzint??
Gondolom bejáratás után jár neki egy olajcsere...
Milyen motor illetve hajtóműolaj az ideális.AGIP-os olajok vannak itthon.
Valakinek tapasztalat?
gondolom, mert MZ-ből volt-van a legtöbb nálunk.
Jut eszembe: Be lehetne varázsolni a jawa kerekét hátra a 250es ETZ-be? Jobb szeretem a jawa hátsóféket.
Rigagumi a kiráááály!!! :)
Miért van minden kézikocsiban MZ-kerék? :((
Erre céloztam én is.Többek között.
Dupla hídvázas MZ nincs. Vagy lehet, hogy van, de az nem az a kategória, hanem az újak, aminek már csak a neve volt MZ, de semmi köze a régiekhez.
Amiről te beszélsz az maximum a TS 250/1, ami dupla gerincvázas.
Hídváz, gerincváz nem ugyanaz!
Hídvázas pl: Honda cbr 900, Suzuki gsx-r, stb...
Gerincvázas: MZ TS 250/1, ETZ-k, Honda hornet, stb...
Nem emlékszem rá, hogy a porlasztóval bajom lett volna. (Ezek szerint szerencsére.) De nagyon változatos hibákat produkált, például a kuplungkosár letört a fogaskerékről, amit máig sem értek. :-)
Szerintem azért 2000 km körülieket látsz, mert ott a végük. Az enyémben olyan 3000 km volt, és szét volt kopva mindene.
Nem volt rendes kompresszió stb. stb., azt hiszem rengeteg szerelés közepette 2 szezont mentem vele. Végül olyan főtengelycsapágyas lett, hogy nem lehetett beállítani a gyújtást. Állt egy darabig az udvaron, és egy ismerős azt mondta elviszi, ha beindul, mert ő nem tolja. (kb 3-4 km-re lakott)
Jóban voltunk, ezért pénzt nem volt pofám kérni érte. Vett bele új gyűrűket (semmi mást!), azt beletettem neki, és beállítottam a gyújtást, oly módon, hogy a megszakító nyisson vagy fél centit. (Hogy az össze vissza csapkodó főtengely ne nyitogassa). Beindult!!
Az ismerős ráült, és azt hitte hazaér!
Miután fél útról hazatolta, soha többet nem bírta beindítani. Azt mondta nem érti, benzint kap, szikra van és még csak azt sem mondja, hogy pöff... :-D
Állt nála is egy darabig, végül kiszedte a kerekeit (valószínűleg még mindig szőrös gumikkal), és valami kézikocsiba építette be.
Hát ez volt a Verhovinám dicstelen vége... :-D
Akkor ez maga volt a véres valósád, de ezek mára már tényleg szép emlékek, írás közben most is röhögök magamban, ahogy eszembe jutnak a hülye sztorik azzal a szerencsétlen motorral. :-D Mert röpke 2 év alatt volt ám vele sok(k)! :-)
nem nem tartom magam nagy gépésznek mert villamosipari suliba tanulok és ige bekötöttem életem első váltó kapcsolóját ami működik ez nem tartozott ide csak azér írtam hogy lásd még a villanyhoz se értek de ismerem édesapámat és hiszek a szavának hogy vásárosnaményból egy DUPLAHÍVÁZZAL felért nyíregyházára 22 perc alatt számold ki 140KM/h-ás átlag ön ki na már most ha meg lesz a jogsim csak a e kedvedért én is kipróbálom hasonló korabeli MZ-mel ammi úgyszint DUPLA HÍDVÁZAS és valahogy meg is örökítem am semmi tuning nem volt a gépben és én sem szándékozom az enyémet tuningolni.csőkutya jah és kis pöcs létemre mentem már 400aa cb hondával
Üdv Mindenkinek!
Érdeklődni szeretnék hogy tud e nekem ajánlani valaki egy ügyes gyors és elfogatható áron dolgoző fényezőt. Elsősorban Hajdú bihar megyében kellene vagy ha itt nem akkor Pesten eseteleg...
Továbbá ha esetleg valaki meg tudná nekem mondani hogy nagyságrendileg mennyibe kerül egy tank+2 dekni lefényeztetése???? A tankon van két minimális kis horpadás amit szintén el kellene tüntetni. Szivesebben csinálnám magam de nincs hozzá felszerelésem..........szóval légyszi segítsetek!!!
Előre is köszi!
Üdv
A két tengelyt cseréltem meg:S
A 12-es még tekerős volt a 16-os ami előre berúgós, ezekből mind a 2 kézi váltós, régi lendkerekes, megszakítós gyújtású. A régi 12-esen még a k35b típusú karbi volt, a 16-oson már a k60b- típusú.
A hátra berúgós az már a 22-es, a delta, a kárpáti és a mini. Ezekben már az új tirisztoros gyújtású blokk van. Lábváltós pedig a delta és a mini volt (és asszem a kárpáti, de abban nem vagyok biztos), de ezeknek is létezett kormányváltós példánya.
Bővebb infó: www.riga.hu
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|