:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Ott a pont! Ma reggel amikor még nem is tudtam, hogy itt a fórumon ez is a téma, Egerben kifordult előttem egy régi Ikarus a buszállomásról. Hát akkora füstöt tolt ki magából, hogy az elképesztő. Mondtam is magamban, hogy ilyet még a TS sem füstöl 1:33as Arol2T-vel :)
"-csapszeg kiütése"
Ajjaj! :-)
Egyébként több dolog kimaradt, pl. a dugótető és hengerfej közti hézag megmérése, esetleg gépmunka a beállítására, szívás, káromkodás, stb stb... :-)
Nah ha ilyen egyszerű a dolog, akkor miért írod le minden motorgyártónak (autó-motor) angolul az elképzeléseidet? Aztán az akár több mint 100 éves fejlesztői múlttal rendelkező autógyárak lehet meghajolnának tudásod előtt!
üdv
Hello mindenkinek! menrég hozzákerűlt egy simson váz és egy ts-150 es blokk. a ketőt összeépítettem és így lett egy öszvérmotorom. A kérdésem pedig az lenne hogy hogyan lehet megtudni hogy a generátor jól működik-e ,mert ha ráadom a gyújtást akkor felgyúlad a piros lámpa de emelt fordulat mellet sem alszik el. Néha elhalványul de sosem alszik ki.
feszültségszabályzóm az új valami MTS ami állítólag elektronikus.
A legolcsóbb-takarékosabb-egyszerűbb motor egy közvetlen szivattyús kenéssel ellátott direktbefecskendezéses és feltöltővel szerelt MZ lenne.A 4T-hez hasonló mennyiségű olaj jutna a kipufogóba,friss keverék egyáltalán nem.A feltöltő levegője átöblítené az égésteret, és a befecskendezés a kipufogónyílás zárása után történne Aprilia DiTech módra.
Egyébként az egész belsőégésű motor egy rakás ócskaság még ma is.Mindenféle szirszart aggatnak a motorra szinte minimális javulást elérve a károsanyag-kibocsátásban, és fogyasztásjavulásban, de az üzemanyag energiájának kétharmada még mindig elpazarolódik a hűtőn és a kipufogón keresztül.A hűtőn távozó hőnek, és a kipufogógázok hőjének, nyomásának a keréken kellene megjelennie, nyomaték formájában..Környezetbarát üzemanyaggal kellene működtetni minden járművet.De akkor ki venné meg a kőolajszármazékokat?
Mi a fenét csináltál fél napig 150-esítéskor?
-Hengerfejtartó 2 csavar leszed
-Hengerfejtartó nagy csavar leszed(másképp nem csúszik le a henger)
-Hengerfejcsavarok átlós lazítása, levétele
-hengerfej levétel
-kipufogóbilincs lazízás
-kipufogóhollander kitekerése
-kipufogó kifordítása
-porlasztó lehúzása szívócsőről
-henger lehúzása
-zégergyűrű kiszedése
-csapszeg kiütése
-dugattyú levétele
-másik dugattyú feltétele,csapszeg beütés ellentartással,zégerek
-henger fel
-kipufogókönyök hollanderrel fel, bilincsbe be.
-hengerfej fel
-középállásba forgatás,hengerfejcsavarok átlós meghúzása
-hengerfejtartó visszaszerelése, majd a két anya felcsavarása
- karbi ráhúzása a szívócsőre.
Leírni szinte több idő, mint jó szerszámokkal végrehajtani(ha nem jön közbe semmi.) :)
A házi gyártású katalizátorra kíváncsi vagyok.Milyen anyagból készül, és mennyire hatásos?
A kétütemű motornál rövid idő alatt elhalálozik a katalizátor a rárakódó keverékolaj miatt.
Ha a kipufogó hátsó részébe a sportkipufogókhoz hasonló módon, lecsavarozható hátsó résszel üveggyapotot helyeznénk el, legalább a kipufogóba kerülő keverékolaj egy részét felfogná.
sorszám: 31393 (103327)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-02 21:46:52)
"a kétütemű járművek NEM jelentenek környezetkárosítást. sőt! gondoljunk bele.. egy zsiguli(tévedés ne essék.. kedvelem a márkát) nagyon jól behangolva is minimum 4szer annyi káros anyagot termel mint, egy trabi."
Hol van az a Trabant, ami kevésbé szennyez egy E85-tel üzemeltetett Ladánál?mit csinál a kipufogóba kikerült fris keverékkel, és az elégetlen kenőolajjal?
95-ös benzint tankoltam a motorba E85 helyett, és beindítottam nyitott ajtó mellet a műhelyben.Rettentő büdös.Talán szimmeringes a váltó felől, figyelni fogom az oljaszintet.
Isten ments, hogy minden autó ilyen borzalmat termeljen.az új hiperszuper közvetlen befecskendezéses, katalizátoros, részecskeszűrős csodák is füstölnek, és büdösek.
A sok ember vagyonokat fizet ki értük, ahelyett, hogy a régi, jól bevált járművét bioetanollal és biodízelle, vagy még jobb, gázzal üzemeltetné.
A környezetvédelem csak humbug, hogy drágán el tudják adni a modern autókat.
Nyert. A hulladékkal van gond. Nem létezik biztonságos tárolás. A második probléma, hogy csak viszonylag ritkán okoznak környezet szennyezést, de ha okoznak, akkor akkorát, mint Csernobil.Nálunk egy egész korosztályban sokszorosa az immun betegség, mint bárhol Európában. Ezt Csernobil okozta, és az hogy nem értesítették a lakósságot, rendeteg család vitte ki május elsején a zöldbe , a fűre a gyerekét.:( Kilehetne lőni a hulladékot az űrbe, ha lenne elég erős csúzlink.:) Máskülönben aranyértéken lehet számítani a szállítást. Aztán amikor a reaktor kiöregedett, bontani kel, azt is lőhetjük az ürbe, ugyanis a bontási sitt szintén veszélyes.
A legtisztább, legolcsóbb energia a megspórolt energia. Nem kellene a nagy olaj, légiforgalmi, járműgyártó, stb cégeknek eltüntetniük a valóban takarékos megoldásokat.
Az ikaruszok füstölnek, de közel sem annyira, mint egy kiöregedett nyugateurópai vagy amcsi diesel.Ezek a fejlett cuccok nagyon jók amíg jók, de nagyon rosszak amikor rosszak. Az ikaruszok füstöltek amikor kikerültek a gyárból, de alig füstöltek jobban sok tíz ezer kilométer után. Rengeteget beléjük kellett pakolni, hogy annyira füstöljenek mint egy lelakott nyugati diesel.
HALÓ!! IKARUSokat nem bántani!!!:D legalább anniyra kedvesek nekem mint az összes 2T. alapállás az hogy nem a közlekedés a környezetszenynező, hanem vegyiüzemek, és hasonló létesítmények.. de ellenpélda: mindenki ki van akadva hogy az atomerőmű milyen rohadt környezetszennyező. hát megsúgom ennél tisztább energia legfeljebb napelemből meg szélerőműből szabadúlhat fel. attomnál a hulladékkal van a gond, azt én spec kilövetném az űrbe:D úgyis mennek elég sűrűn ki..miért ne tudnák kilőni mikor elhagyják a légkört.
Szia!
Ne haragudj, már a nevekkel is gondban vagyok. Jól van jól van...akkor is szép a Yamaha :))))
Köszönöm a bókot! És a segítséged is!
És mégegyszer bocsánat :P :)
Nincs Yamahám már jó ideje.:) Létezik olyan fotó, ahol Yamahán ülök, de nem hiszem, hogy előkerült volna a neten.:)
A rólam készült képeken legtöbbször egy 634es Jawával vagyok látható, egy csomó elszánt tekintetű Nemzeti Motoros között.:) Ugyanis magamat nem szoktam fényképezni, az ismerőseim se engem( Vajon miért nem?!! :))) , tehát csak valami aktualitással bíró képen, videón vagyok fellelhető.:)
Ez kb így van. Talán az egyik fő szennyező, a diesel kivételével. Annál ha szar, régen felújítoot a motor, nem lehet semmit se állítani, hogy elfogadható legyen, akkár percekre. Egy szétkopott befecskendezővel füstöl mint a nyavaja, bármit csinálsz.Talán valamit segít a befecskendezési nyomás csökkentése, de sokat nem.Mondtam már, hogy az ocskavasak közül a lestrapált dieseleket útálom legjobban?!!!
Na én is valahogy így csinálom, 1:50- és 1:60 közé szoktam keverni, ahogy épp kijön a dolog. 2,5 literenként fél deci és lefelé kerekítek.
Vagyis a nemrég említett példa a 12 liter benzin, az még nálam 2 dl olaj, 12,5 liter az már 2,5 dl.
Persze mindez szigorúan dobozból, szemmel mérve! :-)
intravénás_benzinfaló
Nem tudom, mit csináltak, én megszakítót cseréltem, (Eredeti gyárira hála Fúrfaragnak), tettem bele új légszűrőt, és elvittem a vizsgálatra.
Ittam egy kávét, addig kapott zöldkártyát!
Szóval 2T autók miatt én sem aggódom.
Messze még a vég! :-)
Látom sikerült feltenni a képet,nagyon aranyos vagy rajta.(Árpádnak is van Yamahája?:-)
Egy injektoros/katalizátoros autó esetében felesleges a zöldkártya, csupán plusz adónem, hiszen gyári értékeket produkál a kocsi amíg szét nem hullik.
Azoknál amiknél lenne értelme ott meg egyetlen csavarra olyan értéket állítok a zöldkártya idejére amilyet akarok, utána meg visszatekerem hogy menjen is.
sorszám: 31382 (103314)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-03 00:41:09)
Az 1/70 keveréket vagy hígabbat nem nagyon mrek beleönteni. De egyébbként én is úgy vagyok vele mint te. ahogy esik úgy puffan.Megzuditom az olajat, aztán attó függően, mennyire gyorsan sikerül elkapnom, 1/45 vagy 1/55 lesz az eredmény. De ha nem vagyok formában és véletlenül 1/40-et vagy 1/60-at sikerül kevernem, akkor sem fakadok sirva. Az 1/40 200 kilométeren még nem tömíti el nagyon a kipuff rendszert. Legfeljebb a következő tankolásnál 1/60at kap, kiég a szmötyi nagyrésze.:). Mivel én mindig 5 vagy 10 litert tankolok, nagy ritkán 15-öt, nagy fejszámolásra nincs szükség.Normál tankolás 1 deci olaj, gazdag tankolás 2 deci, túrák előtt legtöbbször 3 deci olaj.:) Ennyit még a korom ellenére is fejben tudok tartani.:) Amúgy az összelötykölést sem viszem tulzásba. Főleg ETZ-nél nem. Egyszerűen az olajat töltöm be előszőr , arra tankolok. Mire gondot okozna a rossz elkeveredés, az ETZ a környékünkön lévő utakon habosra rázza a keveréket.:)))) Pár tizest lenyomtam így ETZvel, Jawával, semmi gond nem volt, még a motorok se koptak észrvehetően jobban, mint ha pipettával mértem volna ki a keveréket és rázogattam volna órákig indulás előtt.
Jut eszembe erről egy jó tanács: Ha hosszabb ideig állt a motorunk és tartalékra akarjuk nyitni a csapot, érdemes azért egy picit meglötykölni indítás előtt, mert kiüllepedhet az olaj a tank aljára, és az valamivel rosszabbul gyullad, mint a benzin.:)) Én tavasszal,felújításkor, egyébb hasonló alkalmakkor már sokszor megszívtam. Tudom, tegyük el teletankal mindig, és használjuk a normál csapállást... :)
Kell rá valami katalizátornak látszó tárgy a műszakira a zöldkártyára meg csak a forgalmi kell. ;-)
Szent igaz, egy kuplungot már széttekert nekem a 150-es henger :))
A többi alkatrész az bírja, mivel túlméretezettek a TS esetén.
Semmi gond, addigra veterán lesz minden 2T autó, azok pedig mehetnek.
Motorok esetében kétlem a tiltást, hiszen sok robogót nem lehet kitiltani.
Ja tényleg, Intravénás lakik a túloldalon.
Biztos sokan megbotránkoznak de én nem szoktam vacakolni a pontos kiméréssel. 2decit könnyű kimérni a flaskából, mert kb. ilyen beosztása van. Ez 10liter benzinhez 1/50 arányt ad. Csakhogy 12liter is belemegy néha a tankba, ha sokat mentem tartalékon.
Ilyen kis eltérésekkel nem érdemes foglalkozni, mert kb. 1/80nál hígabb keverék kezd problémás lenni, tehát bőven van biztonsági tartalék. Volt alkalmam szétszedni motort ami 1/50-es keverékkel ment, meg is lett hajtva, tehát nem tudott felgyűlni a lassú menettől, mégis tocsogott az olajban.
Véleményem szerint ezért nincs értelme 1/30-ra keverni egy olyan motorhoz ahol ez nem gyári előírás.
Régen a kutakon ilyen beosztás volt, a szivattyún a fogaskerék áttételnél ez egyszerűbb mint az 1/30-as, mivel a 33-as keveréknél 1/3 arányú áttétel kell, a 30-ashoz pedig valami törtszámú
Szia!
Ahogy írtam is, valószínűleg csak le fogom krómoztatni.
A tükrök...igen igen, az a sisakosdi csak a kép erejéig volt :) Egyébként én sem szeretem a motorra aggatni, mert féltem a gépet is és a sisakom is :)
Köszönöm a tanácsot neked is!
( mindenkinek külön válaszolok, ne nevessetek :))
sorszám: 31374 (103306)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-02 22:15:55)
Szia waresz!
Köszönöm...és köszönöm.
Kedves tőled az ajánlat, amit meg is fogok fontolni, de csak sajnos jövőre.
120ban állt meg a drágám mindennel együtt, így most nem tudok ugrálni anyagilag. Nem is fogom lecserélni a kipufogót, meg vagyok vele elégedve így is.
A fúráson gondolkodtam, itt 4ezerért meg is csinálják, az alkatrészek is olcsón beszerezhetőek.
Szóval lehet jövőre turbózok is egyet.
De nem felejtem el az ajánlatod és szavadon foglak majd! :)
Mégegyszer köszönöm!
Igen neked.Olyan,hogy hibátlan az csak az új lehet.Valószinű,hogy a kosarakban már vannak kis bemélyedések,amit a lammelák okoztak mióta nem volt cserélve.Ezek is akadályozzák a 100%-os oldásd,és ettől van az hogy nehezen lehet kivenni.Ez 10 MZ-ből 8 már ilyen.Ezért javasolni szoktam,hogy amig gurul addig kell kivenni,mert úgy még forog a fogaskerék,és könnyen kiold.Vagy álló helyzetben mikor vennéd ki sebességből,egy billanatra gyorsan enged rá a kuplungot,és húzd vissza miközbenhúzod a váltókart.De ezt gyorsan kell csináni,és azonnal ki fogja engedni sebességből.Vagy ki kell cserélni azokat a dolgokat anmit írtam,persze gyári minőségre.A fémlammellákat megmérted,hogy nem puposak?
Chris dolgozni fogok az ügyön...ameddig nincs hó én menni fogok :)
Köszönöm ;)
Szia!
Köszönöm!
Remélem mihamarabb találsz motort és tavasszal már te is túrázol velünk!
olvastam a cikket,de épp az amit leír,ott van a baj,ugyanis ha egy nem a gyártó által előírt értékű motort mérsz,akkor kell katalizátor,ami csökkenti a károsanyag kibocsájtást.feltehetőleg neked rendesen be volt állítva v. ha nem voltál ott a mérésen akkor elképzelhető az is hogy más autóról mértek,nem titok,mi is csinálunk fiktív méréseket,múltkor egy ford s-max forgalmi jött hozzánk,hát én olyat még fényképen se láttam,ez a mi kis országunk,egy kis +pénzért mindent lehet
Bambi, ezt nekem írtad? ha igen, akkor az általad említett dolgok nem lettek cserélve, csak a nyomórugók, a többi az hibátlan volt. Nincs semmilyen különösebb jel, hogy rossz lenne a kuplung, csak olyan mintha egy kicsit befeszítené a váltót és álló helyzetben nem engedné hogy üresbe tegyem.
Olvastad a linket amit írtam?
Na mégegy próbálkozás:
http://m.blog.hu/pr/prokee/image/080714/kozlony.jpg
A Magyar közlöny ritkán téved! Az egyes paragrafust olvasd, ott a lényeg!
Az enyém kapott zöldkártyát simán, aki meg nemhiszi szereljen katalizátort a járgányba!
sorszám: 31367 (103297)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-02 22:22:47)
a sok régi bkv busz ami ontja a bűzt és diesel velojában azok joban szenyezik a levegőt
Részben egyetértek. A kétüteműek valóban nem szennyezik közel sem annyira a környezetet, mint állítják.Vagy én tévedek roppant nagyot, vagy igaz, hogy tökéletessebben ég el bennük a a benzin, mint a négyüteműekben. Ami füstöt kipöfögnek hátul, az nagyobbrészt benzin és olaj.Amit viszont egy szarul működő disel pufog ki, az félig égett üzemanyag.Csak az isten a megmondhatója, miyen vegyületek keletkeznek a szar égésnél. Ami biztos, hogy pl a nitrogén dioxint a kén vegyületeket a kétüteműek kevésbé eregetik. De ezt a hivatalok le sem szarják. Hatalmas a környezet szennyezés, kell a bünbak. Valamit lépni kel, hát a kétüteműeket basztatják. Igaz, ki fog derülni, hogy ez semmit se segít, de azt gondolják, akkor már nem ők lesznek vezető pozíciókban.Aztán csak lesz valami..
De ettől még igaz, hogy az EU nagyon nagy nyomást fejt ki a kétüteműek eltüntetése érdekében.Legalábbis amig hozzájutottam EU-s hírekhez, így volt.Remélem, ott is elnapolják a dolgot.Találtak már ki pár olyan baromságot, amit később visszavontak.
hidd el hogy kell katalizátor,hiszen szakmabéli vagyok.nem tudom mikortól de kell,nem is egy 2T autót csináltunk műszakira v. zöldkártyára,sőt emlékszem,volt egy 353as wartburg,gyakorlatilag mintha 30évig egy garázsba állt volna,teljesen patyolat pasztelsárga festés,gyári felnik,tip-top motor,(katalizátor be volt már szerelve),és még így is játszani kellett a műszerrel hogy kihozzuk belőle az euro3as minőséget,én fogtam a cső végét,azzal állitottuk be a CO-t.
mit szeretnél az új kipuval? szenvedni akarsz van száguldani? ha menni akarsz akkor vagy lefested hóállóval,esetleg lekrómoztatni.a gyári azt teljesen tökéletes,főleg ha ki van ürítve!tapasztalatból mondom,hogy amit árulnak gyári cimszó alatt,az majdhogy nem lopás,ugyanez dettó a "rezonátorral" is,csörög-zörög,nem megy rendesen,és még pénzt is kérne érte.a rezóhoz hozzá kell nyúlni hogy egyáltalán valamit ki lehessen hozni belőle.
első blikkre egybe van,a kedvencem az első sárvédő,nekem is volt eredeti krómos,csak lelopták róla:(
a tank meg a deknik,gondolom át lettek fújva,de azért szépek,viszont amire figyelj,hogy a tükörre ne tedd a bukót,le fog törni a müanyag ház:)ezért veszem én is 10es csomagba a tükröket,hamarabb törik,mint hogy bemattulna.
hehehe még mostis ott szagolják...ám még nembeszéltünk a régebbi speed motorokrol meg hasonlokrol példa a modtani yamaha dt endurom azis 2 t mégse simson vagy wargburg szoval több 2t van mint 4t...nekem sosevolt négyütemü jószágom :D
ennyi!!:D mit akarnak?? nem tudnak velünk elbánni. múltkor rámszolt egy bunkó autós a kúton hogy miért nem öntöm bele máshol az olajat. mit szarakodok?? gyógyszer eltünt, szivatót rá, és gáz! addig amíg vágni nem lehet a kékséget!
KIPUFOGÓVAL KAPCSOLATOS SZERVÍZ CIKKEMet elküldtem már de még nem rakták fel. ebben rengeteg információ van minden kipufogó körüli témában. még egy kifúrt dob megjavítása is benne van. Klaudiának mondom: az előző hozzászólásom utolsó két mondatának "miért"jét a cikkben leírtak alapján könnyen meg fogod érteni:).
gyári hall jeladós gyujtás van rajta,talán ez is dob rajta egy kicsit,mivel,ez fixen mindig ugyan oda teszi a szikrát ahova be van állítva,a dugattyú szoknyájából ki van reszelve egy szívócsatornányi,és a kipufogónál is épp annyi hogy egyensúlyba legyen,ezt nem én csináltam,egy manushoz vittem el,mert hát csak nem játszom a blokkom élettartamával,nemde?
a km-órához nem nyúltam,az egész 250es etz spirálját,óráját,kerekét+agy,fék,szóval mindent átraktam.ez az yttrium gyertya nem tudom mennyiben tuning,de nekem nagyon tetszik,mert ilyen alapjáratom még sose volt:DD ahogy kiállok a garázsból,és megyek egy háztömbnyit,(kb. 1km) már van alapjáratom mire a piroshoz érek,és nem kell tartani a gáz hogy meg ne álljon,szóval tök hasznos dolog.hát fogyi szerintem ugyanannyi,mert hát ugyanolyan térfogatú a gép,bár ha gyorsulnánk egyet,megelőznél,mert nem egy pögős fajta az enyém,de ég a falra is felmegy,na jó oda azért mégse.5.ik az csak sebességtartásra v. ha szélcsendben és sík út akkor még ott is gyorsul.ami azt illeti,volt vizbontó a masinán,meg önindító is ,de mindnek van valami baja.az öninditót,újra meg kéne csinálnom,mert egy korábbi csúszás miatt kitört a helyéről(ezért kell a lábtartó,az védi a blokkot is:D)
a bontónak meg le kéne cserélni a dobozát,mert egy kicsit ereszt,és ez elég csiki,főleg ha a keletkező gázok a karbi helyett a szabadba távoznak
A külső és a belső kosár is lett cserélve? a fémlamellák meg lettek mérve?
igazadvan waresz...és a sok kis 2T robogó?...a robogók többmint fele 2T legalábis mifelénk...énis szeretem a wargburgokat :D
nagyon aranyos a kis etz:), meg az is ahogy ülsz rajta:)! a kipufogó miatt ne bánkódj, bár tényleg rettentően el van szineződve:D lehet hogy oxigénnel túrbózva égették:P, meg lehet próbálni, hogy kipolíroztatni egy szakival. nekem szép lett. újat meg ne vagyél, mert az utángyártott az egy nagy kalap SZ@R! azzal nem fogsz menni 110et , az egészen biztos:P tudok most egy vadi új NDK dobot 7000pénzért(kis etz), ha érdekel adhatok telefonszámot! az utángyártott könyök viszont nagyon jó! méretpontos, jó a krómja. tényleg jól bírja a kiképzést. nem akarlak megbolondítani így friss motorosként, de azt hozzátenném, hogy a 150es az csak egy lánckerékbe, hengerfejbe, hengerbe(dugattyú,gyűrűk,csapszeg) és porlasztóba(szívócsonk is) különbözik, gyakorlatilag többet nem fogyaszt, viszont a viselkedése 100szor jobb mint a 125ös. az emelkedőket remekűl mássza, nem kell ész nélkűl pörgetni hogy igazán menjen. csak 25cm3 a különbség, de nyomatékba szerintem hatalmas. ha olcsón hozzá tud jutni az ember a megefelelő alkatrészekhez akkor mindenképpen érdemes átalakítani.(legrosszabb esetbe fél napos meló nekem:P) a kipufogón, ha anyagilag jól állsz akkor elgondolkodhatsz, szívesen összehozlak az emberrel.:) de a gyári dobot TILOS kidobni. kevés a sértetlen állapotú, ennek ellenére csak ezek a legjobbak.
szép moci...kék etkó :D tegyél bele sok boldog kilométert
a katalizátort tudtam hogy kérik,de motorra nem is volt és nem is lesz zöld kártya hiszen rövid kipufogó rendszerük lévén,a szabályos érték felett lenne jóval a CO-juk,kollégám SV 650esén egy leo vince sportdob van,ebből is ki van szedve ez a láng elleni cucc,ebben az állapotban 6,5es neki a gyári 1,2 helyett.amikor meg tervezték az Mz-ket,Jawa-kat,nem is foglalkoztak ilyenekkel.Szerintem annyit tudnak csinálni a 2T motorokkal,hogy kötelezik a majd a tulajokat a katalizátor beszereltetésére.valamikor a vaterán találtam egy 2T katalizátort,házinak tűnt,de ötletes,az az ember tud csinálni,és még el is adja.
ez a beszüntetés mizéria kifejezetten röhejes. én legalább akkora 2T autós vagyok mint motoros, de tán még nagyobb is. elvileg az első határozat szerint már 2004ben nyomuk se kellett volna legyen a kétüteműeknek. ahhoz képest jelen pillanatban 50000trabant 30000wartburg, és néhány ezer barkas pöfékel műszakival. még ma is a legnagyobb darabszámú autó magyarországon a trabi. nem tudnak velük mit csinálni! kiírtani nem lehet őket. .majd 2012ben jön az újabb határozat ami 2020ra tolja ki a határt, addigra meg már csak a gyűjtői példányok maradnak meg(SAJNOS) hiszen ekkorra az utolsó 1990es 2T tarbik is 30 évesek lesznek.30 év felett mint tudjuk nincs környezetvédelmi felülvizsgálat minősített járműnek. NEM KELL FÉLNI SEMMITŐL! nekem még tervbe van legalább egy wartburg(kék színű, de-luxe74-78körüli kiadású. ez a mániám) és még egy 8 személyes busz barkasz. és FUCK 4T!!!:D szóval ha nagyon sok pénzem lesz, és japán motort veszek, akkor is kawasaki H2 750 -et fogok rendelni.vagy suzuki gt750-et én tudatosan rühellem a greenpeace-t meg a hasonló barom egyesületeket. a kétütemű járművek NEM jelentenek környezetkárosítást. sőt! gondoljunk bele.. egy zsiguli(tévedés ne essék.. kedvelem a márkát) nagyon jól behangolva is minimum 4szer annyi káros anyagot termel mint, egy trabi.
Megnéztem a motort is...utólag...
A kipuf biztosan ki van égetve, ez látszik, na, de kit érdekel?Megy rendesen, az a lényeg.
Amúgy láthatóan egyben van, örülök, hogy ilyen jó kis géped van, ezt most mint gyalogos mondom, pillanatnyilag nincs semmilyen motorom, de dolgozom az ügyön, hogy valahol találjak valamit, amely a kereteimnek megfelelő...
üdv.: R
Most lestem csak meg :)
Nagyon szép a Yamaha... szép ;)
Köszönöm szépen!
Most el is pirultam picit :))
;)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|