hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2008-11-06 08:51:51
Légkulcsal próbálkoznék.
Van ütvecsavarozóm is, de a tengely végét félnék megütni vele.
sorszám: 31499 (103502)
(előzmény: Zmester, 2008-11-05 19:47:18)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-05 21:57:45
Szeretném újra megtudni a véleményeteket!

Szeretnék majd egy túradobozt a 125ös tz-re.
Mennyibe kerülne a tartóelem? Inkább venni érdemes vagy esetleg csináltatni?
Mennyire vészes a felrakása?
Szerintetek?
Köszönöm ;)
sorszám: 31498 (103501)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-05 21:09:39
elmondom milyen menni vele:D.. ma kb 15 km-t tettem bele, röhejesen kevés idő alatt. gyorsulása jobb egy hangyányit a TSnél, a hosszabb áttétel ellenére.(elöl 16os lánckerék hátúl 48, és 18' kerék. ez a TS. jelen esetbe viszont 34fog hátul a lánckerék és 16' a kerék.) az áttétel változás számított értékéből indulva TS 100at megy 6000rpm, akkor ez 120at. lényeg hogy kb 100ig elmegy 3.ba. a negyedik tényleg eléggé overdrive-nak tűnik.. nem nagyon szeret tovább gyorsúlni. bár még korántsem jó.. a gyújtás saccra van beállítva, nincs még légszűrő rajta és kb 20km-t futott eddig. szerintem ha jó lesz akkor el fog menni 120ig. szerintem a légellenállása rosszab mint a TS-é. az űléspozíció miatt. rohadt könnyen irányt vált, mert könnyű.. simán be lehet szitáltatni az egész motort kb 80nál. ezt a TS már nem hagyja. ezen a kis görcsön kapaszkodni kell de piszkosúl. és hát amilyen könnyű úgy rezonál, és úgy érez minden úthibát a lengéscsillapítás gyakorlati teljes hiánya miatt. főleg! sőt! a kerekek rettenetes centírozatlansága miatt is vibrál. kell rá még rendes gumi, és ki kell dekázni a kerekeit. a fék jó, és a váz is kellően merevnek tűnik.. fogyasztása a hosszú áttétel miatt szerintem több mint a TS-e vagy kb ugyanannyi.. kevesebb tán akkor lehet ha kímélően van hajtva. ennyi.:)
sorszám: 31497 (103499)
(előzmény: szsrobert, 2008-11-05 17:52:24)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-05 20:49:50
Nesze neked 140.
Használjuk arra az MZ-t amire kitalálták: viszonylag kevés pénzből közlekedni.
sorszám: 31496 (103498)
(előzmény: Keri, 2008-11-05 19:38:08)

 
 
Zmester
válasz erre | email2008-11-05 19:47:18
Sziasztok! Tudnátok tanácsot adni az ETZ 150-es generátorának leszereléséhez? Megszakító nélküli gyújtással van szerelve,és nem tudom kihajtani a tengely végében lévő inbuszcsavart. Nem ellentétes menetű véletlenül? Nagy gebasz lenne beleszakítani. A kuplungoldalon tartottam ellen a főtengely végén lévő 16-os fejű csavarnál,de meg sem mozdult,pedig nem vagyok rossz kondiban.
Változatlanul keresem a súrlódó hang forrását,de nem találom. A kuplungoldalt már átnéztem,de hátha a generátoron belül van valami gond. Elképzelni sem tudom mi lehet,de olyan,mintha kompresszoros feltöltőt hajtana a gép... Akkor keserednék el,ha már nem lenne más hátra,minthogy a szakműhelyben beszerelt FAG főtengelycsapágyak mentek volna tönkre,de sokak szerint az nem ilyen hangot adna ki.
sorszám: 31495 (103495)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-05 19:38:08
Megvolt a végsebesség mérés.
Rókapimpó motorját mértük elsősorban.
18-as lánckerékkel bemelegített motorral indul, enyhe leejtőn, szélcsend kb. 1000méter szakasz.
116km/h
Aztán cseréltünk 19-es lánckerékre, ezzel 121-et ment, 5200-as fordulaton 5. fokozatban.
A motor nem akart többet forogni.

Rókapimpó saját bevallása szerint 5400körül forgott ki a motor jó napjain, ez pedig 126km/h...mondjuk tud menni 130-at ha minden optimális, de többet csak szakadékban, vagy valami hatásos rezóval.
sorszám: 31494 (103494)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-05 19:19:36
Szerintem nagyon nem mindegy a menetellenállás mértéke.
Kisebb tömeggel kezesebb lesz a gép.Jó érzés néha átülni az 50-es Suzuki Eco-mra.Az MZ-re is keskenyebb gumikat(2,5-2,75) tennék, ha műszakira nem kellene mindig visszacserélgetni.
Közúti közlekedésre a kétszemélyes MZ mellett egy pedálos 70-80-ast szeretnék szabadonfutós kerékaggyal, kis veszteségű erőátvitellel, 2-3 sebességes kormányváltóval, max. 2 literes fogyasztással 6-70-es utazótempónál.Pl. jó minőségű alkatrészekből felépített 80-as Riga teleszkópos bringavázban.
Visszatérve a menetellenállásra: tegyük fel, hogy sikeresen megtuningolunk egy motort.Melyik nyújt tartósabban magas teljesítményt azonos alkatrészek esetén: az azonos sebességnél 20, vagy a 25kW-os menetellenállású motort hajtó?
sorszám: 31493 (103492)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-05 19:04:42
Szerintem légellenállás szempontjából nem jelentős a homlokfelület változás, a légellenállási együttható meg ugyan az kb.
Amivel jobb az a kisebb tömeg.
Vékonyabb gumik kicsit dobhatnak rajta.
Szerintem egy fejidom többet ér országúti fogyasztás javítására.
sorszám: 31492 (103491)
(előzmény: szsrobert, 2008-11-05 17:52:24)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2008-11-05 18:46:35
Üdv mindenkinek! Eladó 2db 125-ös etz és egy 250-etz bontásából Minden alkatrész! 06306623448
06306093529
Vagy e-mail!
sorszám: 31491 (103489)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-11-05 18:38:38
Hali!
Még mindíg a kuplungommal küszködök.250-es etz.
Hiába próbálom "rászorítani" a főtengelyre a kuplungot nem sikerül.
Amit észrevettem,hogy az eggyik gumialátét elkallódott.
Ez okozhatja a problémát?
Esetleg más öttlet?
sorszám: 31490 (103487)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2008-11-05 18:27:16
Hali.
Nem a fogyasztás a lényeg az egészben, hanem az hogy olyat gyártott amit más nem. Igaz nem jó semmire mert egy kicsit erősebb gázhúzásra csavarja a hátsó lengővillát. A rendőrnek meg elég nehéz lesz bemagyarázni hogy ez csak egy simsom de az erősebb fajtából.
sorszám: 31489 (103486)
(előzmény: szsrobert, 2008-11-05 17:52:24)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-05 17:52:24
Kíváncsi vagyok, hogy egy Simson vázba épített TS-blokk mennyivel enne kevesebbet ugyanannál a tempónál, illetve a TS-nek mennyivel nagyobb a menetellenállása a Simsonnál.
sorszám: 31488 (103485)
(előzmény: waresz, 2008-11-04 22:48:28)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-05 17:35:26
A vízbontást és energiaelőállító berendezéseket ne hasonlítsd egy légcsavaros repülőgéphez.Nincs értelme.
sorszám: 31487 (103484)
(előzmény: waresz, 2008-11-04 22:25:13)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-05 17:23:35
Végre ma tele tankoltam a motort és mentem egy kicsit.
Képzeljétek...
Beálltam tankolni, már épp végeztem mikor egy Suzuki GSX 1400al mellém állt egy idősebb férfi.
Annyira bejött neki a motor (sztem), hogy csak miattam jött oda, nem is tankolt.
Nagyon jól esett, hogy nincs elszállva és nem nézett le.
Végre egy kis pozitív visszajelzés :)
sorszám: 31486 (103483)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-05 17:21:09
Szia!

Nos ez az. A papírok nekem 36ezerben voltak, de ebben a műszakiztatás is benne van.
Sajnos ilyen a világ...de nekem megérte.
:)
sorszám: 31485 (103482)
(előzmény: waresz, 2008-11-05 10:56:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-05 16:56:34
Nívó csavart kitekered és addig öntöd amíg ott el nem kezd folyni.
1 liternél kevesebb kell bele.
sorszám: 31484 (103481)
(előzmény: Yoker, 2008-11-05 16:04:03)

 
 
Yoker
válasz erre | email2008-11-05 16:04:03
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni,hogy egy 125-ös ETZ-be mennyi váltóolaj kell?
ELőre is köszi.
sorszám: 31483 (103480)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-05 12:33:50
ááá, ez nem kor függő, én amióta az eszemet tudom azóta mindent jobban tudok :-))))))))))))))
sorszám: 31482 (103479)
(előzmény: Árpád, 2008-11-05 11:22:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-05 12:32:02
cikk nem hiszem hogy lesz legfeljebb ide beszámoló, ha nem írtam volna akkor most nyugtázom hogy megyek én is 14órára
sorszám: 31481 (103478)
(előzmény: Atilla, 2008-11-05 10:58:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-05 12:28:56
A neten sok hülyeséget írnak, nem kell elhinni mindent.
A fizika köszöni szépen jól van, és még mindig érvényben van, hiába bizonygatja pár csaló hogy nem.

És továbbra is tartom, ha kiderül valami meglepő a fizika törvényeiről akkor azt az LHC vagy más részecskegyorsítóban dolgozó kutatóktól fogjuk megtudni, nem egy Egely féle áltudóstól.

Ezeknek a meglepő dolgoknak a jellege pedig nem fogja megcáfolni a jelenlegi törvényeket, legfeljebb finomítani fog rajtuk, pontosabbá teszi azokat, vagy általunk eddig nem ismert tartományban írja le az ott uralkodó törvényeket.

Pl. a Newtoni fizika itt a földön teljesen jól működik, pontosan meg lehet határozni vele Besenyei mozgását.
Azonban ha kezdünk közelíteni a fénysebességhez (pl műholdak esetén), vagy a szubatomi méretekhez akkor ez a fizika módosul, mivel olyan erők is belépnek amit Newton nem vett figyelembe, mivel a normál méret és sebességtartományban mérhetetlenül kicsik voltak ezek a jelenségek.

Éppen ezért nem a sufniban fognak rájönni az újabb törvényekre, mert csak precízebb, fejlettebb műszerekkel lesz kimutatható, mint amiket eddig ismertünk.

És nem is azzal van a baj, hogy megkérdőjelez valaki alapvetőnek hitt dolgokat. Egy igaz tudósnak ez dolga. Eistein ettől lett nagy, mert megkérdőjelezte az idő állandóságát, de ő nem csak ködösített, mint ami az áltudósokra jellemző (és erről ismerhetőek fel), hanem világosan közérthetően leírta (érdemes elolvasni pár alapművét és megdöbbentő mennyire logikus és egyszerű), és a matematikai levezetéseivel is bebizonyította hogy az elmélete fedi a valóságot...késöbb pedig ugyan ezt kísérletekkel is bizonyították hitelt érdemlően.

Természetesen lehetséges hogy valaki nem elméletben jön rá valami forradalmira, hanem véletlenül a gyakorlatban, ebben az esetben viszont van egy működő berendezés amin mérhető az adott jelenség.

Ezek az áltudósok nem azért tűnek el mert ilyen gonosz a világ hanem azért mert egy elméleti fizikus 2 perc alatt bebizonyítja a ködösített elméletekből hogy baromság az egész, vagy ha "működő " gépeket hoznak akkor maximum 2 mérésből kiderül hogy turpisság van a dologban és nem is létezik az a jelenség amit beleképzeltek.

Ha pedig valami nem mérhető és/vagy nem bizonyítható logikai úton akkor az nem is létezik számunkra.

sorszám: 31480 (103477)
(előzmény: waresz, 2008-11-04 22:25:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-05 11:44:02
csinálom,csinálom
pillanatnyilag szabin vagyok, de ennek hallatán mindenki ellátott feladattal hiszen úgy is ráérek :)
Mindenesetre nagyon tuti galéria lesz az MZracingnak, ha az megvan, a képek és cikkek felrakását már más is (akár te is, olyan egyszerű lessz) tudja csinálni.
sorszám: 31479 (103476)
(előzmény: bambi99, 2008-11-04 22:27:44)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-05 11:22:20
A kor sokat belejátszik az ilyesmibe. Mint volt tanár már megszoktam.:) Bár azt is meg kell jegyeznem, hogy az én korosztályomnál(50 körül) viszont újra megjelenik a hülyeség, az én tudok mindent jöbban szindróma. Aztán ez 60-65 év körül tetőzik.
sorszám: 31478 (103475)
(előzmény: waresz, 2008-11-05 10:53:00)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-11-05 10:58:55
Van ez így néha! Az amőbák már megoldották az osztódás problémáját, ajánlom figyelmedbe! :-D

Egyébként a méricskélésből is írhatnátok egy cikket, az is érdekelne!
sorszám: 31477 (103474)
(előzmény: Keri, 2008-11-04 10:49:13)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-05 10:56:13
köszi:) de már másfél éve megvan:D. erröl jut eszembe, annó még írtam itt hogy 100eFt alatt nem igazán lehet SAJÁT normális motorja az embernek. a te eseted is ezt mutatja. sajnos enyibe kerül. és a fele csak aljas papírmunka
sorszám: 31476 (103473)
(előzmény: Klaudia, 2008-11-04 22:55:07)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-05 10:53:00
simson.hu-nak nevezett oldalon a fórumba beírtam ugyanezt. hát.. rögtön le lettem hurrogva.. "nem csípjük az ilyen tákolmányokat" "ANYÁDAT!!!" kis takonypóc szimszonos egy csavart nem tud meghúzni azt oltogat. közbe nem is látta a gépet.
sorszám: 31475 (103472)
(előzmény: waresz, 2008-11-04 22:48:28)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-04 23:03:28
Szeretnék mindenkinek jó éjt kívánni.

Én elpihenek, mert holnap dolog van :)

Holnap folyt. köv. :)
sorszám: 31474 (103469)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-04 22:58:11
Szia!

Én is nagyon imádom a motorom. Ha lehetne még cukrot is adnék neki :)
De én is a legkevesebb idős bevásárlásnál is leláncolom, mert nagyon féltem.

Hú..amikor megvettem tartalékon tudtam menni vele picit. Kb fél-egy liter lehetett benne. Aztán tankoltam 8liter benzint, hozzá ment 2dl olaj ( a nagyon óvatos első keverés :)). Kb 130kmert mentmem vele. De még nem fogyott ki, csak tartalékra kellett raknom. Sajnos nem tudom mennyi lehet a fogyasztás. Kb 3-4 L között sztem is.
De majd nemsokára tankolok, mert megint olcsóbb lesz a benzin :))
sorszám: 31473 (103468)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-04 05:32:21)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-04 22:55:07
waresz gratulálok a motorhoz, sztem egyáltalán nem volt sok érte a 120ezer.
A tz nekem is körülbelül 110ben állt meg minden papírral együtt. Azóta kb 10ezer ment el a láncra ( lopás ellen), egy tankolásra és a tanksapkára.
Nálam másképp volt. Én melóztam sokat, hogy meglegyen a tz, azért sikerült csak most megvenni. Sajnos anyum nincs olyan helyzetben, hogy meg tudjon lepni egy motorral. De én örülök így is, sőt jobb érzés, hogy megdolgoztam érte :)
;)
sorszám: 31472 (103467)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-04 00:14:20)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-04 22:48:28
ma mentem az első számú általam átalakított valóban használható motorral. sok próbálkozás volt már többek között P10 pannónia blokkos simson, de azzal túllőttem a célon.. röhögve indúlt el 2. fokozatba, és 90-100km/h-ig könnyedén gyorsult tova, de az aránytalanúl nehéz blokk teljesen irányíthatatlanná tette a kis mopedet. jelenlegi konstrukció: egy kis simson S50N aminek erős izgalmi állapotban 2 lóerős blokkját kiváltottam egy kb 12lóerős(frissen rendberakott 3. túlméretes) 150es MZ TS blokkal:P. az eredmény: 4. fokozat overdrive:D 100körüli utazó sebesség, melyet valóban tud is, csak legyen ember aki megüli!:D végsebesség számítások alapján 120km/h 6ezres fordulaton. meglepő hogy a gyári simson fékek, és futómű milyen remekűl viseli a tempót, és az erőt. nyílván elég karcsú ez a felépítmény a blokkhoz, de a várt eredményt magasan felülmúlja! remekűl használható kis motor lett. "kis" jelző nem véletlen. egy személyes nyereg, jawa csepptank, magas kormány, és 75kiló száraz tömeg:D majd nyomatok képet róla valahova ha minden el lesz rajta simítva.
sorszám: 31471 (103466)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-11-04 22:27:44
biza vár az mzracing:-)
de ha nem megy van aki megcsinálja.
sorszám: 31470 (103463)
(előzmény: Keri, 2008-11-04 10:49:13)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-04 22:25:13
jó..hiszel amit akarsz. ez olyan mint hogy te átalakítod a 125öt 150re sec perc alatt. gondolom olvastad a fingás-besz@rás szövegemet. nem hülyeségeket írok. utána lehet nézni. Daniel Dingernek hivják az újzélandit. egy rakás helyen megtalálható a neten.. ha még nem nyírták ki szerencsétlent.

tudod a fizika törvényei is gyíkságnak tekinthetők ma már. elég megnézni Bessenyei Péter repülési technikáját, ahogy kb 60fokban eldordúlva sodródik a repülő (ez csak egy példa volt).
sorszám: 31469 (103462)
(előzmény: szsrobert, 2008-11-04 21:48:37)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-04 21:48:37
Az 1 liter vizet fogyasztó autó kamu.' liter benzin energiatartalmának 2 liter víz hidrogéntartalma felel meg.A hidrogént belsőégésű motorban 30% hatásfokkal elégetni hatalmas pazarlás.
sorszám: 31468 (103461)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-04 18:03:06
UFO-motor MZ is száguld? :)
Ki fogja megépíteni az első elektromotoros MZ-t?
sorszám: 31467 (103440)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-11-04 17:09:26)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-04 17:31:32
Ha nem esik nagyon az eső megyek.Idómbe belefér, azt hiszem benzinem is van annyi.:) Kíváncsi vagyok a dologra.
sorszám: 31466 (103433)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-11-04 17:09:26)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-11-04 17:09:26
Oi!
Jelentem holnap ráérek, mehet a méricskélés akkor legyen 14:00, ahogy előzőleg írtam. Bp. 4.ker Óceánárok utca Megyeri út sarok.
Ha valaki akar még jönni, akkor bátran megteheti, szeretettel várjuk. :D
Link, annak aki nem találna oda
Lánckerekek jó ötlet, hozd és megmérjük azokkal is. :D
sorszám: 31465 (103431)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-04 14:13:19
Mi az, te paróka bizniszben vagy érdekelt?!!! :))))
Még hogy haj rá.... :)))
sorszám: 31464 (103419)
(előzmény: waresz, 2008-11-04 13:05:18)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-04 13:05:18
hát akkor hajrá:D!
sorszám: 31463 (103416)
(előzmény: Árpád, 2008-11-04 11:46:40)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-04 11:46:40
Ha nagyon muszály, én ráérek.:) Csak lusta is vagyok.:) De ezen ne muljon hasznos cikkek feltétele az oldalra, ha más nem csinálja...
sorszám: 31462 (103414)
(előzmény: Keri, 2008-11-04 10:49:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-04 10:49:13
Előbb utóbb ki fog kerülni,
csak az a baj, nekem is az mzracing.hu-val kellene foglalkoznom és nem itt okoskodni :))

Devil kolléga régebben felajánlotta hogy segít, a szerkesztésben, de akkor nem értem el HyGy-t aztán ki is ment a fejemből...rá is kérdezek...
illetve ha van kedve valakinek szintén beszállhat mint szerkesztő ;-))
Nem bonyolult alapvető szövegszerkesztési ismeretekkel el lehet boldogulni, csak időigényes megformázni egy cikket.
sorszám: 31461 (103411)
(előzmény: Atilla, 2008-11-04 10:38:27)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-11-04 10:38:27
Pedig, az a cikk engem is érdekelne.
Megboldogult ifjú koromban még én is próbálkoztam vele, de eddigi tapasztalataim alapján ma már az eltömődöttet kidobom és veszek egy jót,
de ki tudja, hátha mégis van valami tuti módszer.
sorszám: 31460 (103410)
(előzmény: Keri, 2008-11-04 09:23:49)

 
 
cz350
válasz erre | email2008-11-04 09:52:48
Üdv mindenkinek. Mivel itt nincs hirdetési lehetőség,ajánlanék egy új ingyenes fényképes hirdetőoldalt. http://www.motorter.hu
sorszám: 31459 (103409)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-04 09:23:49
azért nem rakták ki mert nincs szerkesztőség :D vagy inkább :-((
sorszám: 31458 (103405)
(előzmény: waresz, 2008-11-04 09:14:05)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-04 09:14:05
19es lánckerék etz 250
20as TS 250/1
21es Ts 250
csináltam menetdiagramokat az összes típushoz. majd elküldöm a szerkesztőségnek ezeket is, de még a kipufogó égetős cikkemet se tették fel, pedig már vagy 2 hete elküldtem.
sorszám: 31457 (103404)
(előzmény: Keri, 2008-11-04 08:38:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-04 08:42:36
akkor azért ment olyan jól :)
300-asra már tényleg 19-20-as fogaskerék való...bár akkor nem tudnál olyan szépen egykerekezni :))

Nembaj, mitosz rombolásra ez is jó...kár hogy a Discovery channelből Adam@Jemmy-t nem tudjuk kihívni a helyszínre :)) a vége biztos az lenne hogy felrobbantják a motort :)))))
sorszám: 31456 (103403)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-03 21:41:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-04 08:38:14
Viszek 19-es és 20-as lánckereket...bár 20-as lehet hogy nincs, de szerintem azzal nem is megy gyorsabban.

A te motorod kíválló gyári közeli állapotban volt és nagyon jól ment, ráadásul nem vagyok én szőrös szívű picit leejt az az út ;-)
sorszám: 31455 (103402)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-03 21:38:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-04 08:29:32
nekem jó de még nem vagyok biztos hogy motorral megyek, mert nincs műszaki egyiken sem....bár ott könnyű lelépni az erdőn keresztül :)))
sorszám: 31454 (103401)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-03 20:32:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-04 08:26:00
120-as Skoda esetén gyakran kellet síkolni a hengerfejet, egy idő után ezt csak vastagabb HF tömítéssel lehetett kompenzálni.
sorszám: 31453 (103400)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-03 20:30:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-04 08:17:54
Te Egelyt olvastál? :)
Meggyőző az öreg, de ha csak el nem hiszik a többiek, hogy az UFOk MZ motort használnak, akkor ezt inkább egy sör mellet fejteném ki neked :)
sorszám: 31452 (103399)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-03 18:18:40)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-04 06:23:59
Nekem a 150 henger volt a jobb, 2,77 és 6 liter közötti értékeket mértem.
sorszám: 31451 (103398)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-04 05:32:21)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-11-04 05:32:21
nagyon helyes:) bár azt mondják hogy nem lopkodnak ilyen régi motorokat,dehogynem!
egyik haverom verhovináját lopta el két kis cigánygyerek,és a mai napig nem értem miért,hiszen alig ment,és indulás előtt a gyertyát meg kellett csiholni hogy szikrázzon:D
amikor munkadő után kimegyünk kajáért a közértbe,elég sokan ismerik már arrafele a motorom(eladók,szomszédok stb.)de én még akkor is leláncolom ha csak egy cigiért megyek be.Amikor az embernek AZ A MOTOR van,az egyetlen,és megtesz majdnem mindent érte,hogy rendesen működjön,lemossa néha,és karbantartja,nálam ezt hívják szeretetnek,és én szeretem a motorom:-)

Más:írtad hogy elment egy tank benzin,ez kb. hány liter volt,és hány km-ez mentél vele? fontos lenne,mert elviekben a 125-150 között nincs túl nagy külömbség,nekem megeszi a 3,5-4L-t 100on
sorszám: 31450 (103396)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-03 23:10:22)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu