:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Pár napra (hónapra, stb) eltünök a fórumról. Kicsit kidöhöngöm magam. Miután a jawa forumon felvilágosítottak, hogy nem értek a motorokhoz, és csak azért írkálok ide mert nem tudok mit kezdeni az időmmel, különben is pancser vagyok, azért vagyok szegény. Egy dolgot nem fogok csak agyilag: Milyen kapcsolat áll fenn az ide írt ETZ menetstabilitást bíráló írásaimnak a jawára írthoz, ahol is arról írtam, hogy el kelene adnom a valamelyik motorom, csak nem visz rá a lélek.
No mindegy, búcsúzom.
Háát izé. :D
Tudom, hogy börze, öcsém megy is, de én nem érek rá sajnos. Már vagy 1 hónapja elígérkeztem most szombatra a nagymamámék szomszédjába padlást lomtalanítani. :P :(
Szia!
Valóban jó játék, tegnap lett meg a program és gondoltam kipróbálom.
Nekem tetszik, mert majd tudok szebb hátteret tenni a mocimhoz, addig amíg egy valóban festői tájon nem tudok képeket csinálni róla.
Jók a képek, hihetetlen, hogy mi mindent ki lehet hozni egy MZ-ből.
:) ;)
waresz!
Nagyon szépen köszönöm, annyira jól esik, hogy ilyen rendesek vagytok velem.
Hihetetlenül jó érzés, hogy így összetartotok, talán már mondhatom, hogy összetartunk.
Lehet elfogadom az ajánlatod és persze majd valamilyen formában viszonzom a szívességet.
Tök...hallottam már róla, hidd el nem rossz név.
Én konkrétan Toponáron lakom, ez Kaposvárhoz tartozik :)
Képeket folyamatosan csinálok majd, és ha tényleg tetszik akkor mosolygok majd a drágámon :)
Mégyegyszer köszönöm waresz! ;)
hát igen,csak van egy hiba a rendszerbe,mert a rezó nyakba ki van nyílva mint a tubarózsa,e fent van a helyén:D néha visszahegesztem és akkor jó lesz egy darabig.most a gyárival tekerek,mert valami már megint szórakozott,aztán a soroksári útnál jártam amikor begurultam Bambihoz,és 2 perc alatt megtalálta a hibát,ezúton köszönöm:-),az volt a gond hogy nagyon magas volt az alapjárat,és hiába tekertem a csavart,nem ment lejjebb,mint utóbb kiderült,a bovden álltónak a kontraanyája hiányzott és eltekeredett.Nagy kérdésem lenne,hogy a berugó tengelynél a dekni elbírna-e egy marást?már kezd tele lenni a tököm azzal hogy sűrbben cserélem a dekniben levő Ó-gyűrűt,mint más a zokniját,és ma jutott eszembe a nagy ötlet,miszerint,ha méretre kimaratom az alut,akkor be tudok ütni egy szimeringet,és akkor megszűnik a folyás.szerinted,nagy hülyeség lenne?
lehet hogy az elméletet nagyon vágo,de nekem amikor vettem ezt a motyót a bringámra,akkor mondták azt hogy kb. középre kell állítani mert akkor egy átlagot kap,de hogy miét és hogyan azt ne tőlem kérdezd,én oda raktam és ennyit mutatott.amit irtál ez a kerület beállítós okosság,hát szerintem az enyémen nincs ilyen funkciója,vagy csak én nem találtam.ennyit mutatott ez a digit óra,aztán lehet hogy volt hátszelem is,,de az út kb. sík és egyenes hosszú,hozzáteszem ráfeküdtem a tankra,úgy próbáltam,(ne próbáld ki,mert nagyon kényelmetlen:D)
Rókapimpó!!!
Ha itt vagy feltétlen irj!
Holnap jössz velem Szigetszentmmiklósra a börzére ???
Telon ne hivj.. nincs nálam!v
vagy msn : kobra111kukaclivepontcom
az eredeti MZ doboz a legszebb:)
Klau! én meg Tök-ön lakok.(jó mi?:D) de tényleg. az a neve. még egyszer: TÖK
már majdnem mondtam hogy gyere el és szerkesztek neked egy szép doboztartót anyagáron, de
ez tőled a legjobb útvonalon haladva is 400km oda-vissza. ennyit nem érdemes menni a legjobb csomagtartóért se:D. szóval, ha addig(jövő szezon kezdete) neked nem lesz valamilyen csomitartód ,akkor a holtszezonban valakitől kölcsönkérek egy kis etz-t és faragok rá valami szépet, aztán elpostázom. úgy hogy fel is tudd szerelni magad. sok mosolygós, képes illusztrációval:)
Bocsi, olyan dög lassú a netem, addig nyomkodtam míg 2X ment el.
Ebből a hozzászólásból az jut eszembe, mikor Vadmotorossal mentünk szocitúrára.
200km-en át mentem utána végig 70Km/h-val. Főút vagy falu az mind1 volt, stabil 70!! Az elején nagyon mehetnékem volt, de nem akartam otthagynia végén meg már egészen megszoktam.
És itt cáfolnám is, hogy nem lehet 4l fogyasztás alá menni a normálisan beállított 250-es ETZ-vel, mert 3,8-ra jött ki a fogyasztás. Előtte- utána 5 alatt sose volt. :-D
Ebből a hozzászólásból az jut eszembe, mikor Vadmotorossal mentünk szocitúrára.
200km-en át mentem utána végig 70Km/h-val. Főút vagy falu az mind1 volt, stabil 70!! Az elején nagyon mehetnékem volt, de nem akartam otthagynia végén meg már egészen megszoktam.
És itt cáfolnám is, hogy nem lehet 4l fogyasztás alá menni a normálisan beállított 250-es ETZ-vel, mert 3,8-ra jött ki a fogyasztás. Előtte- utána 5 alatt sose volt. :-D
Nem rossz a gagyi krauzer. Ha jól fogatod fel nem törik le sose. Nekem jó sokáig volt a régi ETZn, jókora sulyokat elbírt.Kár hogy nem találok fotót hogy nyáron miként nézett ki a motorom a több napos kiruccanások alatt.Ha betörtek volna hozzánk amíg távol voltam, nem sok mindent találtak volna a lakásban.:) Persze lehet jobbat csinálni, csináltatni, csak macerás.
A képekről: Izlések és pofonok...:) Nekem kicsit magányos elfoglaltságnak tűnik így a motorozás.:) Én a kissebb sebesség, de nagyobb társaság híve vagyok.:) Illetve csak lennék, mert a célba érésig én is egyedül járom az utam, mert senki nem tudja tartani a sebességem.:) Valahogy mindig megremeg a többiek keze a gázmarkolaton és meghúzzák.:))) Inkább csak akkor motorozok csapatban, ha adnak mellénk kísérő rendőr motorosokat, azok egyben tartják a nyájat.:)
Doboztartó: Waresz végül is elmondta a lényeget. Sokkal jobbat lehet csinálni, de ha erre nem érzel affinitást, vagy nincs pénzed megcsináltatni akkor marad a gagyi krauser, ami némi fent tartással használható.
Képek....hát izé, nem az én ízlésem, de azért szerintem is jó játék a Photoshop ;)
Én inkább ilyeneket szeretek (remélem jól szúrtam be):
Racing ETZ
Öregek
Keri rámutattál a lényegre :)
Tényleg örülnék neki :)
Eltérő véleményeket hallottam a krauserről...kíváncsi vagyok végül meg tudom-e oldani a dolgot.
Egy pár hónap múlva már meg szeretném csinálni, hogy tényleg jövőre már úgy gurulhassak :)
Egyébként senki sem leste meg milyen képet szerkesztettem? :P
Olyan örömmel raktam fel s senki sem írt rá semmit :)
Na jó csak viccelek ám...nem vagyok ez a nyafogós típus :)
Akartam már kérdezni tőletek, itt a szocimotoros oldalon van valaki rajtam kívül Kaposvárról? Vagy innen a környékről?
;)
Sziasztok holnap motoros börze Szigetszentmikolóson!!!
Nekem a MZ-n eredeti gyári van! 3 helyen van felfogatva. "L" alakban (Mora szerint nagypapásan)lehajtható fajta!
Így néz ki:
http://www.szocimotoros.hu/galeria/m1/m5/m148/m149/6109o.jpg
Régen volt rátehető eredeti pneumant márkájú dobozom is, csak az már elporladt az idők során.
Viszont rákerestem a neten, és íme:
http://www.emmzett.de/Bilder/Mehrwert-05.JPG
Na ez a gyári MZ doboz! Csak itt nem a gyári tartón van, mert ezen a képen nincs a doboz alatt keret. Az eredetinél a doboz alján látható 2 kis fül belepasszolna a lehajtott csomagtartó keretbe, fönn meg egy zár fogja a fölső kerethez. Atombiztos!
Emlékszik még rá valaki?
Hajrá, szerintem Klaudia örülne ha csinálnál egy ilyet neki ;-))))
632-esem volt, de annak úgy tudom azonos a váza a 634-essel.
Asszem a teló után csak egy cső nyúlik hátra, na én ezt alulról háromszögeltem meg egy kb 8-10centis csődarabbal, tehát egyáltalán nem vészes beavatkozás, ugyan akkor növeli a merevséget, tehát ha nem görbül le akkor is érdemes lehet ezt megcsinálni.
Én az ETZ krauzerról beszéltem. Annak semmi köze az általad említettekhez, csak a neve azonos, a valóságban egy hátsó rácsos lap és a két oldal tartó egybeszerkesztve.Univerzálisnak hívják, de a valóságban egy az egyben egyik ETZ tipusra sem megy rá, egy picit barkácsolni kel.:) 250 nél nem sokat. Egy likat kel fúrni a hátsó telók mellé, egy vagy két lukat a kapaszkodóra felül, és már lehet is csavarozni. Nagyon stabil így feltéve.Persze a dolog csak akkor működik így, ha olyan magas a kapaszkodó, mint az enyém, mert láttam már magassabbat is. Ha magassabb, akkor két oldalt kell a lapaszkodóhoz csavarozni. 5000 forintért és max négy fúrásért fent van tökéletesen egy hátsó és a két oldalsó tartó. Semmi hegesztés, hajlítgatás, méretezgetés. Azt hittem, javára is fel tudom így dobni, legfeljebb a telóhoz csavarozva, bár mintha a jawán is lenne nekem ott plussz furat mind a két oldalon.Ahány 634 annyiféle váz. Legálább 5 féle van forgalomban.De Keri beírása után ovatossabb vagyok, megnézem, milyen erős a cső hátul.
jawara krauser:S:S jéézusom:S!! hova fajúltok még? a krauser utángyártott példányába a krauser dobozok bele se mennek, nem lehet őket rögzíteni, a gyári példányok meg ritkák. főleg ami teljesen épp. a krauser az én születésemkor(gengszterváltás előtt) volt elismert gagyituning a simsonok, és a kis etz-k között. valódi előnye nincs, mert ha találsz hozzá dobozt, akkor az is méregdrága. hátsó dobozból ma ez a HUANGIJA feliratos borzalom a legkelendőbb, melyből érdemes ezres vizes csiszolópapírral rögtön a vásárlást követően kiszedni ezt a feliratot, mert ROHADT GAGYI!:D egyszerűen röhejes. ha viszont ezt megtettük, akkor már van egy jó dobozunk. krauserre visszatérve: RONDA, TÖRIK, nem lehet meghegeszteni, amennyi időt elszarik az ember a felfogatásával, addig én megcsinálok hidraulika csőből egy pofás doboztartót. ami 100szor maszívabb, és mutatósabb. ha valakinek úgy tetszik le is krómozhatja, és már gondolkodhatnak a nézelődők, hogy "vajon ez honnan szerezte ezt a gyári doboztartót?" miközbe olyan nem is létezik.
Jó hogy mondod. Épp erre a megoldásra készültem a jawánál. Mivel a TZ-n én is a teló mellé és a kapszkodóhoz erősítettem a krauzert. Ezért gondoltam hogy a jawán is működne ehez hasonló dolog.De ha mint mondod lekonyul hátul, akkor még a kivitelezés előtt felül kell bírálnom a dolgot.Bár te nem biztos hogy 634re tetted a cuccost.Majd megnézem, mennyire erős a cső amibe a kapaszkodó belemegy. Ha bepöccenek, legyártatom a doboz és az oldal tartókat vasból, és a cimborám öccsével felhegesztetem.Nehogy már egy nyomorult csomitartó túl járjon az eszemen!
Az esetében hajlamos vagyok elhinni a 120-at mert ha jól tudom általa reszelt rezó van a gépén, ami kb. ezen a fordulaton pakol rá.
250-est teszteltünk.
sorszám: 31527 (103558)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-06 23:25:30)
Első gumisnál próbálkoznék a légkulcs ügyében.
Ha gyakran szerelsz a légkulcs amúgy is praktikus dolog, mert az ilyen jellegű reménytelen csavarokat úgy szedi le hogy fel sem tűnik hogy reménytelen volt.
Sok kínlódástól megkímél engem.
Persze nem árt ha van kompresszor is hozzá, de egy házi műhelyben ez sem kirívó dolog.
Persze légkulcs előtt is volt élet.
Házi megoldásnak ha nem akarsz ilyenekbe beruházni akkor egy normál méretű kalapács és a kulcs végének ütögetését javaslom, esetleg előtte csavarlazító, melegítés és a kulcs hosszának növelése egy csővel.
Persze ehhez olyan kulcs is kell ami bírja a nagy erőket, tehát az OBI-ban ne a BASIC feliratú kulcsot vedd meg hozzá.
ETZ-re nem próbáltam csomagtartót tenni, más motoron én a teló csavar alá és a kapaszkódóhoz rögzítettem.
Mondjuk Jawa esetében meg kellet erősíteni a hátsó nyúlványt mert elsőre lehajlott :))
Teljesen igazad van.
De nem az aluval van a baj, hanem a gagyi kisiparival.
Esetleg venni kell egyet használtam, ami nem tört el eddig az továbbra sem fog, mert az eredeti, vagy legalább is kevésbé gagyi tartók nem voltak rosszak.
Mondjuk eleve marhaságnak tartom alu öntvényből ilyen szerkezetet csinálni.
Ha már alu akkor zártprofilból hegeszteném össze, az sokkal erősebb/könnyebb és kevésbé törik.
Jawara csináltam vasból, bírta is a strapát de nagyon rugalmas volt és megpakolva lengedezett rendesen.
Hondára már aluból hegesztettem. Áll mint a cövek és sokkal könnyebb is lett.
Amúgy az alap minőségi teszt nálam az hogy ráülök a tartóra (80kg), azt mind a kettő bírta.
Szia!
Az szép sebesség tőle, de itt ETZ250-ről volt szó!
Egyébként egyetértek, aki teljesen gyári ETZ-t keres, az a közlekedési múzeumban kutakodjon, ott talán van rá esélye. :-)
sorszám: 31523 (103554)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-06 23:25:30)
Etanolra eleve nagyobb főfúvóka kell.
A végtelenségig nem lehet szegényíteni a keveréket, márpedig az etanol kb 20-30%-al szegényebb eleve.
Helo, és az mit is számít, hogy a jeladó, és a vevő a kerületen hol van elhelyezve? omega mindenhol állandó, a kerületi sebesség az változik a sugár függvényében. Ha jól van beállítva az óra, akkor lehet pontos. Az órában be kell állítani a kerék kerületét. Ha ezt beállítod, akkor pontos. Kicsit sokallom azt a 120/125-öt. De legyen igazad.
Üdv
sorszám: 31521 (103552)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-06 23:25:30)
Helo, hétvégén csinálok képet, én hogyan oldottam meg 125ösre a krauzert. Tudom, hogy nem neked kell, csak szeretném megmutatni, hogy nem kell hegeszteni a vázhoz, csak egy pá ügyes tartót csinálni.
Üdv
az egyik amit kértél,nem lesz,hisz gyári etz max múzeumba de ott se biztos:)ezt a 140et nem tudom ki mondta,de az nagy hülye volt,a 125\150es etz váltója ugyanaz,és nekem a csúcs idáig 4.be totál kipörgetve, és fel 5.be aztán nyélgáz,így ment el majdnem 7000ig, ezt elég hosszan és üres szakaszon csináltam,ennek a vége olyan 120-125km\h a biciklis mérővel nézve,a jeladó a küllő közepén van még mielőtt valaki kérdezné.fizikai képtelenség hogy 140el menjen vki,ha csak azt nézem hogy a blokk nem elég hozzá,hacsak bele nem tesz egy olyan sport motort ami képes kiforogni a 10-12000es fordulatot is,na ezzel a fordulattal és a gyári áttétellel szerintem képes lenne rá, amúgy semmiképp
Keri,ilyen nehézfegyverzet kell ehhez? Akkor lehet,hogy szerelőt kell keresni...
Szia :)
Köszönöm a képet, így azért már jobban értem :)
Hali.:)
Biztos hogy fel lehet tenni. Ugyanis láttam krauzert 125-ön. Tehát jobban belegondolva vannak nálam ötletessebb emberek.Talán a hátsó kapaszskodó helyére lehetne barkácsolni. Csak nem tudom, bírná e a kapaszkodó rögzítése.Puding próbája az evés.:)
A robbantott ábrán is mintha így lenne megoldva: http://www.mz-b.de/etz150/hp_etz_150/tab_2-23.htm
Szia!
Nekem ez nem túl jó hír :S
Szeretnék egy dobozt mindenképpen, remélem azért valahogyan majd meg tudom oldani.
Sziasztok!
Kicsit szerkesztgettem az imént, és néhány szép kép lett az eredménye az MZ-ről. Így már a kipufogó is jól néz ki :)
Ha van kedvedetek nézzétek meg őket!
Köszönöm :)
http://www.postimage.org/image.php?v=aVf42y0
http://www.postimage.org/image.php?v=aVf4NWJ
http://www.postimage.org/image.php?v=aVf5qR0
Egy krauzer 5000 forint újonan.Ha rendesen fentvan, nemigen fárad el.De ha mégis, csak igen sokára. Olyankor venni kel egy újat.Ha valakinek nincs otthon hegesztője, ennyi pénzért nem érdemes legyártatni acélból.
De nem is igazán a krauzer anyaga a lényeges, hanem a rögzítése. Ez különösen igaz ETZ 125-150 re. Nincs mihez rögzíteni.Nem irigylem azt embert, aki ezekre akarja felszerkeszteni a gyári krauzert. Még a 250-en is agyalni kelett, hogy hogyan tegyem fel, hogy bírja a terhelést, és a rázkodás se fáraszthassa el.125-ön valszeg kell a vázhoz hegeszteni kissebb kiegészítéseket a felrakáshoz.De valószinüleg bármilyen tartóval ez a helyzet, mert nincs megfelelő hely ahova csavarozhatna az ember.Vagy csak én kerestem túl kevés ideig.
szerintem a krauser nem való semmire sem, bár ezt azért merem kimondani, mert valóban meg is tudok magamnak valósítani bármit acélból. egy ilyen alumínium szar ha eltrörik akkor azt sehol se tudják meghegeszteni, de ha egy acélból készűlt doboztartó elfárad azt minden 3.háznál símán megjavítják.
A kompresszort elfelejtettem írni.
Megkaptam a képeket!
Köszönöm!
Ilyenre gondoltam én is. Szerintem azért én nem tudnám egyedül feltenni :)
A nitrometán-szivattyút mikor építitek a gépre? :)
Ez a fúvókacserélgetés elbott dolog.
Ha beállítom benzinnel takarékosra, E85-tel egyáltalán nem akar menni.A pótlevegőcsavar fél fordulata megfelel egy 90-es és 110-es fúvóka közti különbségnek.
Arra is gondoltam, hogy etanolos üzemhez kicserélem a 70-es hidegindítófúvókát 60-55-35-re, és szívatóval tuningolom a gépet előzés idejére.Vagy marad a plusz etanolbefecskendezés akció idejére az alapban takarékos beállítás mellé.
Etanollal ugrik a szívatóra a motor, 95-össel leáll. :)
Szia!
A képeket megköszönném. vfrklaudia@gmail.com
Nekem csak hátsó doboz kell, és sztem elég lenne egy akkora, amiben elfér a sisakom. Nem tudom hirtelen ez hány literes dobozt jelent.
Akkor várom a képeket, kíváncsi vagyok rá.
Köszönöm mégegyszer!
Na ja... 90-nel, amivel a motor és én bírom. :) Eszement száguldás.:)
Nekem van még egy ötletem a csavarokra, csak ahhoz flexet kell vennem.:) Van egy ismerősöm, akit ha megkérek rá(néha ha nem kérem akkor is) meghúzza úgy a csavart, hogy az többet nem csavarodik le. Emiatt kell a flex.:)
Jut eszembe, ma adtam a jószágnak egy kis benzint még. Észrevehetően javult. De vissza is vettem tőle aztán, mert még kizabál a vagyonomból.:))) Idén elég lesz vele a 80-90, jövőre átnézetem a hátsó telókat, kap új perselyt a villa(bár nem lötyög ahogy elnézem), és kap még új gumikat is. Akkor jöhet a 140 km/ó.:)))) Jawához vagyok szokva, nem igazán szeretem ahogy most ez viselkedik 80 felett.
Aztán ha sikerül olyan stabillá, kényelmessé tennem, mint a jawát, lehet hogy sikerélménnyel eltelve visszaülök a jawára.:))))
Tudom, ez MZ fórum, dehát a szívnek nem lehet parancsolni.:)
A komolyabb versenysportban még mindig ez az előírás...hiába na, Árpi nagyon küldi a gépnem :)
Vagy mindenhol koronás anya, csavar átfúr és drót! Mint a régi szép időkben... :-)
Helo,
pontosan milyen tartóelemre gondolsz? Van a krauzer doboztartó, aminek a tartói oldaldoboztartók is egyben. Sokan csak a felső szárát hagyják meg, az az alsó részét levágják. Én csk a hátsó részét hagytam, a tartó részét édesapám segítségével hoztuk össze. Milyen dobozt szeretnél? Nekem ami fenn van 7500,- volt. zárható, és van hozzá egy lemez, amit a krauzerre csavarozok(konzol) és erre pillanatok alatt fel lehet tenni, és le lehet szedni. Próbálok küldeni képeket e-mailban ha ez segít.
Üdv Szilárd
Rugós alátét...így viszonylag ritkán esnek le dolgok a motoromról :D
Ahogy mondod :)
Mondjuk gyári ETZ-nek tekintjük ami megfelel az MZkupa kiírásának.
Ez amolyan mítosz rombolás akart lenni, mert ugye mindenki hallott olyanról hogy haverja ismert olyat akinek a GYÁRI ETZje ment 140-et :)))
Persze még nem fejeztem be.
A karbival még lehet hangolni rajta.
Majd a saját ETZ-mel fogom folytatni, csak az macerásabb mert azt közútra nem lehet kivinni.
Annak ugyan le van könnyítve a kuplungja és szintén a könnyítés miatt nincs rajta generátor, valamint a láncvédő tok sem fékezi, ja és katonai kipufogó van rajta amiről azt mondják jobb mint az alap, de maga a motor az megfelel a gyári motornak.
Másik hogy saját motorom beállításait sokkal jobban érzem mint másét, így pontosabban rá tudom hangolni a célra.
Pályán nekem is kb. 120körül volt a végem, de ott sohasem a végsebesség volt a cél. Keményre fújt gumikkal, hosszabb lánckerékkel és etanollal szeretném majd kipróbálni. Ugye ez már elég specializált helyzet, de ha így sem jön össze a cél akkor azt hiszem végleg cáfoltuk ezt a mítoszt.
Gondolkodtam, eláruljam e a dolgot, de megteszem. A sebesség mérés mellett leellenőriztük, mit csinál egy ETZ 250, ha a fogyasztása 4-4.5 literre van állítva. Ez a motor az enyém volt. Elektronikus gyújtás, kipuff nincs eltömődve. A végeredmény: A szégyenletes 90 km/ órát is alig akarta hozni. Szóval az is kezd bebizonyosodni, hogy valóban a városi legendák közé tartozik a négy litert, vagy annál kevesebbet zabáló, de teljes erejében lévő ETZ 250.
Még egy állítás igazolódott be tegnap: Aki test közelbe enged magához egy ETZ-t, az olajos lesz.:))))))
Más: Megint elhagytam a kipuffot a könyöknél a vázhoz rögzítő egyik csavart, a másik csak lelazult. Idén már másodszor. egy hónapja a hátsó rugóstagot fölül rögzítő csavar távozott köszönés nélkül.Nyáron a rendszámtáblám esett le félig.Nem is sorolom. Vennem kell csavar rögzítőt, minden csavart ragasztanom kell,mert legjözelebb egykerekezve jövök majd haza.:( Pedig utoljára augusztusban téptem meg minden hozzá férhető csavart, mint az állat.:(
Akkor megállapítást nyert, hogy ez egy kb. gyári ETZ kb. gyári végsebességgel.
Így ennek ennek nem sok értelme volt.
Olyan ETZ-t kellett volna mérni, akinek a tulaja azt mondja, hogy teljesen gyári és 140-et megy.
Ahogy itt olvastam senki nem állította, hogy neki a gyári cucc 140-et megy. Mindenki csak hallotta, meg látott olyan embert, aki már hallott róla, hogy egyszer egy haverjának a szomszédja még 1985-ben ment 140-et... :-)
Szóval kellene egy ember, aki leteszi a esküt, hogy nem piszkált bele a motorba, és gyárilag 140-el halad a gép. Azt kellene megmérni!
Bár hol van már a világon gyári ETZ...
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|