hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 04. vasárnap 
Mónika, Flórián

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

chris8
válasz erre | email2008-11-08 23:43:50
hengeren hengerfejen egy kis rés?...nút?...ahol hogy öszeszoritod ott mindig lukat talál? vagy egyik csavar nem elég erös? nemfekszik fel teljesen a henger a hengerfejjel?ijesmikre tudok gondolni
sorszám: 31615 (103672)
(előzmény: Jaky16, 2008-11-08 23:34:51)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-11-08 23:37:25
pl 250 nek a karburátora vagy valami más motoré ami ráillik...pl simsonra panonia p20 as karbi ráillik és erősebb is tölle...ijesmire gondolok
sorszám: 31614 (103671)
(előzmény: waresz, 2008-11-08 23:30:48)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-11-08 23:34:51
jah meg lenne egy kérdésem az imént említett hengerfej alatt mindig kifúj pedig átlósan lettek meghúzva a csavarok. na ez miért van?
sorszám: 31613 (103670)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-11-08 23:32:08
mondjuk attól hogy több benzint kap és lesz helye elégetni attól mi változik??a robbanás ereje? de ezt nem így szokták csinálni inkább leszednek a hengerfejből. nálam is ez történt mellesleg, de sok változás nem történt.Bár ezt is csak addig lehet csinálni míg a károstér annyira össze nem megy hogy a benzin önmagától begyullad.
sorszám: 31612 (103669)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-11-08 23:31:23
szal balra mentem volna xD kicsit fáradt vagyok
sorszám: 31611 (103668)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-08 23:30:48
nagyobb karbit hogy raksz fel?
sorszám: 31610 (103667)
(előzmény: chris8, 2008-11-08 23:02:46)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-11-08 23:29:05
Üdv mindenkinek. Ma sikerült végre egy kicsit motorozni a jó öreg 251-essel, így este megy mint a raketta :) De nem is ez a lényeg. Makó alapból egy nyugis város, főleg este :D Szép nyugodtan megyek a körforgalomban, a szembe jövő gyökér egy Opel Kadettel nem számított arra, hogy én nem egyenesen megyek tovább, hanem az ő útját keresztezve a 3. lehetőségnél megyek ki jobbra... úgyhogy mindenféle lassítás és gondolkodás nélkül bevágott elém. én meg persze szépen döntöttem a gépet, azt se tudtam hogy álljak meg, mert ijedtében pont beállt elém. kb 5cm-el sikerült az ajtaja előtt megállni. hát mondom brávó, ügyes vagy haverom. az idióta meg haláli besz*rt fejjel pislog rám. :) még jó hogy relatíve könnyű a TZ... így az egyik lábamon tudtam támaszkodni nehogy elburkoljak. ha egy 200kg-s vagy nagyobb gép lett volna valszeg a sebészeten éjszakázok. nah ennyit akartam, vigyázzon tényleg mindneki!
sorszám: 31609 (103666)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-11-08 23:02:46
tökéletesen értem de ha nöl az égéstér és tételezük fel nagyobb karbit kap azaz a lényeg hogy több benzint akor jókvagyunk?...
sorszám: 31608 (103665)
(előzmény: waresz, 2008-11-08 22:23:18)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-08 22:23:18
a dugattyú felső holtponti helyzetében van egy égéstér forma, melynek van térfogata, ha ez nő,akkor csökken a kompresszió, ha csökken akkor meg nő. FORDÍTOTT arányosság. de rohadt lényeges a formája is. és ha nincs meg az 1,5+-0,5mm présrés, akkor vagy kopog a gép vagy szarúl megy és zabál.
sorszám: 31607 (103664)
(előzmény: chris8, 2008-11-08 21:43:05)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-08 22:19:03
és mit öblít, ha nem tud eleget beszívni?? HAHÓ! vagy a szívónyílást meg bővíted a forgattyúsház irányába?? présréssel, égéstérrel mi lesz? a présrés a kb 1,3-1,5mm ből lesz 3-4mm.. lesz ereje mit ne mondjak....:S a kompresszió viszony romlik mint állat.. ISTENEM!! hülye ötletek akár a dézsából... és te alakítasz át 150re 125öst hip-hop.. egyre kíváncsibb vagyok rád. kipufogó csatorna hamarabb nyit.. mi történik? az átöblítendő anyag már, egy jóval ritkább térbe jut, így a java kimegy a kipufogó csatornán. eredmény: alacsonyabb fordulaton csökkent teljesítmény, magasabbon valamivel jobb, de csak hangolt kipufogóval, és a gyári kipufogó viszont a gyári vezérlési időkre van méretezve. tehát szarabb minden tekintetbe, viszont TALÁN tovább hagyja magát forgatni. kell ez valakinek? nekem spec nem.
sorszám: 31606 (103663)
(előzmény: szsrobert, 2008-11-08 21:16:47)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-11-08 22:04:44
jólvan na Waresz...éncsak segiteni probálok...egyik ismerösöm kis simsonján volt ijen és nekem tecett...de az az ndk dob se lehet rossz...de mindenkinek a pénztárcája mondja meg hogy mit csinál
sorszám: 31605 (103662)
(előzmény: waresz, 2008-11-08 21:52:10)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-08 21:54:41
110 bizony már 6000 fölötti fordulat kéne legyen, valamelyik órád nagyon sz@r.
sorszám: 31604 (103661)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-08 19:29:58)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-08 21:52:10
"drótkorong, hőálló lakk" a HÜLYE ötleteket légyszi tartsd magadba! egy polírozó szaki kell, és az rendbeteszi annyira amennyire lehet. krómozáson meg gondolkodni sem szabad, mert a motor vételi árának közel a felét tenné ki(már ha elvállaják, mert oda csak fémtiszta dolgokat lehet vinni..) akkor inkább 7000ért a vadi új NDK dob, amit tudok. szerintem annyiért röhögve megéri.
sorszám: 31603 (103660)
(előzmény: chris8, 2008-11-08 19:07:31)

 
 
Sandopunk
válasz erre | email2008-11-08 21:47:36
Az igazán elvetemültek télen sem teszik le a motort :D:D:D
sorszám: 31602 (103659)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-08 17:05:25)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-11-08 21:43:05
tslán a nagyobb kompreszió?...mivel a dugó és a hengerfej között nagyobb a "hézag"...de nemtudom csak pislogok
sorszám: 31601 (103658)
(előzmény: szsrobert, 2008-11-08 21:16:47)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-08 21:16:47
Ha a megemelt hengerből kifolyólag hosszabb ideig nyitnak az átömlők és a kipufogó, mitől lesz erősebb?
sorszám: 31600 (103657)
(előzmény: waresz, 2008-11-08 18:17:22)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-11-08 21:13:22
panoniákat...az számszerint 2 de majdnem egyedül :D
sorszám: 31599 (103656)
(előzmény: chris8, 2008-11-08 20:59:16)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-11-08 20:59:16
miér van ojan...barátnőm elfoglaltsága panoniákat öszerakni..büszke is vagyok rá :D
sorszám: 31598 (103655)
(előzmény: Keri, 2008-11-08 20:56:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-08 20:56:58
hehe :)
kiokosítunk ám mi itten téged...aztán majd olyan fotót szeretnék látni rólad, hogy nyakig olajos vagy a motorszereléstől :-))
sorszám: 31597 (103653)
(előzmény: Klaudia, 2008-11-08 20:33:48)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-11-08 20:54:28
kis idő és belerázócc :D bár igyis szépen mesélsz rolla :D kevés lányvan aki enyire jártas motorok terén:)
sorszám: 31596 (103651)
(előzmény: Klaudia, 2008-11-08 20:42:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-08 20:43:14
ez az én motorommal is így van...ráadásul a TS-en gyárilag nincs még gyűrű sem
Szóval ha meg tudod oldani akkor vevő vagyok egy ilyen ötletre.
A gumi gyűrűnek azonban van egy olyan előnye, hogy pozícionálja a tengelyt.
A szimmering nem, tehát ha tudod hagyd meg a gumi gyűrűt is, vagy meg kéne perselyezni bronzzal, hogy ne tudjon lötyögni.
sorszám: 31595 (103650)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-08 19:49:45)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-08 20:42:59
Ugyan nincs mit, bárcsak én is sokkal részletesebben tudnék mesélni.
Sajnos vagy szerencsére...még nem tudok sok dologról , ami a mociban van.
De bármit megkérdezhetek az előző tulajtól :)

sorszám: 31594 (103649)
(előzmény: chris8, 2008-11-08 20:35:20)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-11-08 20:35:20
:D hát én gondolkozom 150 esben...fogyasztásban anyival nemtöbb és barátnőmmel együtt is megmásszuk a budai hegyeket ledudálás és motorkinzás nélkül...köszi az adatokat :)
sorszám: 31593 (103648)
(előzmény: Klaudia, 2008-11-08 20:31:39)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-08 20:35:16
Sajnos igen, a motorosoknak nem szokták.
Én inkább lemondok az elsőbbségemről, elengedem a városban az autósokat, mert nagyobbak és félelmetesek :)
Mondjuk ma volt egy jó kis helyzetem.
Előztem egy autót és a szembejövő lehúzódott, pedig bőven elfértünk volna.
Ilyen szituban legalább észrevesznek :)

sorszám: 31592 (103647)
(előzmény: chris8, 2008-11-08 20:33:09)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-08 20:33:48
Lehet, hogy az olajtéma unalmas, de én örültem, hogy megtudtam hogyan is kell csinálni :)))) :P
Most már nagyon kiokosodtam pl ebből a témából :))))
sorszám: 31591 (103646)
(előzmény: Keri, 2008-11-08 20:26:30)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-11-08 20:33:09
igen ez tényleg jó vezetési elképzelés...én sokszor hajlamos vagyok azthinni hogy ugyis megadják az elsöbbséget és van mikor nem..
sorszám: 31590 (103645)
(előzmény: Klaudia, 2008-11-08 20:28:28)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-08 20:31:39
:)

Örülök, hogy hamarosan te is tz tulaj leszel!
2 ember alatt sajnos még nem tudom. Nem hiszem, hogy sokkal vészesebb lenne. De azért ez egy 125ös motor, mindent sajnos ő sem tud.
Talán jó ötlet lenne, ha felfuratnád, mert jó pár lóerőt nyersz vele.
Velem simán veszi a leggázosabb emelkedőket is 4.ben, a motor maga erős...90eket szoktam vele menni.
Az enyém egyébként teljesen gyári, a láncok és lánckerekek lettek kicserélve.
Kb ennyit tudok, hmm és örülök, hogy ezt így el tudtam mondani :)
sorszám: 31589 (103644)
(előzmény: chris8, 2008-11-08 19:39:25)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-08 20:28:28
Szia!

Ne haragudj, már én is öregszem, 19 évesen már nehéz ám :)

Örülök, hogy tudtál gurulni, persze igen, a balesetek mindig rosszak.
Kérlek téged és mindenki mást is, hogy csak óvatossan!
Csak te tudsz vezetni, a másik nem...mindig erre gondoljatok!


sorszám: 31588 (103643)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-08 19:37:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-08 20:26:30
Sose bánd, szerintem érdekes vita alakult ki ebből. Unatkoznánk ha nem dobna be valaki egy egy ilyen témát :)
Az olaj téma pedig már nagyon unalmas :))

Jogosak a kétségeid. Gyári ETZ125-ről én sem hinném el mérés nélkül, de ebben a motorban van pár okosság ami miatt közel nem nevezhető gyárinak.

És miután Simsont is láttam saját szemeimmel 120-at menni, nem tartom elképzelhetettlennek egy kis TZ esetén sem, megfelelő reszelgetésekkel.
Természetesen a Simson sem gyári volt.

Természetesen a teljes kétséget csak akkor zárnám ki ha hitelesnek nevezhető méréssel támasztaná alá valaki. És egy be nem állított digit óra valóban nem tekinthető hitelesnek....de majd lemérem én azt a motort is ;-)
sorszám: 31587 (103642)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-08 13:58:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-08 20:11:25
Nyugi Árpi!

Nyilván te is tévedhetsz és ragaszkodhatsz hülyeséghez, viszont tapasztalatom szerint, ha erre felhívja valaki a figyelemedet akkor, értelmes vitára képes vagy. Ha valaki viszont csak sérteget azzal minek foglalkozol?
Engem is szoktak kóstolgatni, de rohadtul nem érdekel.
Barátaim tudják milyen vagyok és így fogadnak el. Nem fogják megváltoztatni a véleményüket holmi mocskolódás hatására.

Másik: Miért kellene bármelyik motort eladni?
Szerintem teljesen jól megférnek különböző márkák egy fedél alatt.
Ha eladnám eggyiket azt kizárólag saját logikus döntésem alapján tenném, mondjuk azért mert nincs szükségem 2-3 motorra, vagy mert az egyiket használom csak.
Azonban én még nem adtam el motort mert mindegyiket szerettem. :)) szóval ne hagyd magad!
sorszám: 31586 (103641)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-08 07:27:07)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-11-08 20:00:43
hát bukósisak kell az tuti csak nekem nyitott van és én bizony behallom :D tüzijáték az bizony van elis kopnak a csavarok a végére :D
sorszám: 31585 (103640)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-08 19:51:39)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-11-08 19:51:39
pontosan,egyébként is motorral bukóba kell menni,és abba meg nem hallod azt a pattogó hangot,ha egy kicsit ügyes az ember akkor meg tudja forgatni a hátsó kereket,és akkor tűzijáték is van:D
sorszám: 31584 (103639)
(előzmény: chris8, 2008-11-08 19:46:08)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-11-08 19:49:45
azért gondoltam erre,mert még amikor volt a nagyfelújítás,akkor tettem fel az új berúgó fogasívet,és nem akarom leütni a tengelyről,mert amilyen mázlim van el fog törni,viszont a gumigyűrűt hiába veszek újat,folyik állandóan a bokámra az olaj,a tengelyt 800as vizessel megcsiszoltam,most egyenlőre jó de tudom hogy folyni fog.
sorszám: 31583 (103638)
(előzmény: Keri, 2008-11-08 19:39:17)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-11-08 19:46:08
szöges gumi hmm nemegyszer motoroztam simsonnal szöges gumival...csak aszfalton buta hangja van :D...de nemia arra való hanem jégre
sorszám: 31582 (103637)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-08 19:39:29)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-11-08 19:39:29
ott a pont!! szöges gumi a tz-re azt lehet menni a jégre:DD
sorszám: 31581 (103635)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-11-08 17:17:23)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-11-08 19:39:25
még egy dolog...elméletileg pár hónap és nekemis 125 ös ETZ-m lessz és egy kérdés...2 ember alatt emelkedőket hogy veszi?..henger gyári és erős?...vagy keresztkérdéseket netegyekfel? :)
sorszám: 31580 (103634)
(előzmény: Klaudia, 2008-11-08 19:17:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-08 19:39:17
Nagy hülyeség éppen nem lenne, mint ahogy sok motoron így van megcsinálva, de a tengely felületére és oldalirányu elmozdulására is figyelj oda, mert a szimering sem szereti ezeket a dolgokat.
sorszám: 31579 (103633)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-07 23:02:07)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-11-08 19:37:21
szia én nem akarok elmenni sehova az akiről beszélsz,az Árpád,de remélem meggondolta magát:D ma én is voltam gurulni,bár nem volt olyan jó a hazaút,mert a 10es utat lezárták egy baleset miatt mindkét irányba piliscsaba és vörösvár között,amit láttam az egy piros ksautó aminek a fara kilógott a szalagkorlátból,a másik(feltételezem szembejövő volt),az meg fejtetőre állva "parkolt" kint az út szélén.
sorszám: 31578 (103632)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-08 16:40:17)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-11-08 19:36:03
Árpád nemenj jókat irsz...érdekesek azmeg hogy páran miket beszélnek...tudjuk hogy neem normálisak
sorszám: 31577 (103630)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-08 07:27:07)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-11-08 19:29:58
115-120km\h,épp azért akartam felrakatni haverral ezt a kütyüt,hogy hátha az órám mér szarul,mert először magam se hittem el.De a lényeg hogy miért változik a teljesítmény? ma se nem hideg se nem meleg vegyes időben,mentem Esztergom felé családi ebédre,és egyszer csak mint akit tökön rugtak,megtáltosodott,és 5.be 110el enyhe emelkedőn 5000körüli fordulattal,nem egy hosszú,és azt se tudom tartotta volna ezt mert le kellett lassitanom egy autós miatt.Most este olyan fél 6 körül indultam,már nem tudja ezt és nem is olyan mint volt délelőtt,pedig hagyom járni hogy bemelegedjen,lehet hogy a pára v. a hidegebb levegő? nem tudom.egyébként a 24es kerekű MTB felni szerintem nagyjából akkora mint az én első kerekem
sorszám: 31576 (103629)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-08 16:14:06)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2008-11-08 19:25:38
Tiéd a döntés joga, de nem haragszol remélem, ha azt mondom, nem kell elmenned, nincs értelme.Ne a "köz" bűnhődjön egy szerencsétlen hozzászólás miatt.
Egyszerűen csak arról van szó, hogy vannak, akik alkotni is tudnak valamit és vannak, akik szolgai módon csak a meglévő dolgokat tudják továbbmagyarázni.
Szerintem Te az előbbiek közé tartozol, ezért lenne kár, ha nem látnánk itt a fórumon.
Nen kell ezt agyonkomplikálni, érzi, tudja mindenki, mi van.
Kinek tehetek fel kérdést léptetőmotor vezérlőáramkörről ezután...?
Van a kezemben pár darab, most egy jeladót próbálok összehozni, olyat, amely eredetileg is van, kiváncsi vagyok, meghajtja-e...
Ja, egy Siemens-VDO egység a cucc, most tapogatom, mit lehet kezdeni vele.

üdv.: R
sorszám: 31575 (103628)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-08 07:27:07)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-08 19:17:26
Köszönöm :) Ígérem hamarosan lesz olyan , amin én is rajta vagyok. De egyedül voltam :P
Hmm nem rossz ötlet a lakk...ez csak az anyagiaktól függ majd :)
Mégyszer köszönöm chris ;) :)
sorszám: 31574 (103627)
(előzmény: chris8, 2008-11-08 19:07:31)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-11-08 19:07:31
ezeken a képeken egy a baj...nemvagy rajta :D...a motor gyönyörü...a kipufogoval tényleg kezdeni kelene valamit..de ha fel lenne drótkorongal csiszolva és valami hőálló lakkal lefestve?...igaz jobb a króm
sorszám: 31573 (103626)
(előzmény: Klaudia, 2008-11-08 18:52:14)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-08 18:52:14
Feltettem a képeket, ha van kedvetek kukkantsátok meg :)

http://www.postimage.org/image.php?v=PqxDarS

http://www.postimage.org/image.php?v=gxf6dAr

http://www.postimage.org/image.php?v=aVnoYo0

http://www.postimage.org/image.php?v=PqxBAG9

http://www.postimage.org/image.php?v=gxf5N8S

http://www.postimage.org/image.php?v=aVnr15r

Ezeket sikerült készíteni...remélem tetszik :)
sorszám: 31572 (103625)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-08 18:42:00
Én elégedett vagyok, de a túradobozzal és a pufogóm lekrómozásával tényleg tökéletes lenne minden :) ;)
sorszám: 31571 (103624)
(előzmény: waresz, 2008-11-08 18:18:36)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-08 18:18:36
nem mosolyért csinálom, hanem hobbiból, elégedett emberi arcokért.:)
sorszám: 31570 (103623)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-08 16:11:30)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-08 18:17:22
erre megint azt mondom. piszkálja az aki meghibbant! 8000ig kiforgatom én neked rezó nélkűl is. rezóval meg ha 8000nél még él, akkor az 6000 alatt kutyafos. az a viszonylag sokáig bírja(felújítástól mérve), az meg kb egyenlő 5-8ezer km-rel. egy 6000fölött dolgozó rezó 6000 alatt mindent kienged. olajat, benzint, mindent.. az összes nyomaték kiköltözik belőle. ja meg a kenés is. 2mm rel megemelt henger nem fog jobban menni.!:D sőt mértéktelenűl szarúl fog. de nem akarlak elkeseríteni. hengert esetleg leültetni szokás, de azt se tanácsos. megemelt henger miért is menne jobban? meséld már el! és az átömlőkkel mi gond van? a TS be pont elég, az etz-be meg már túl sok:D felejtsd már el a 8000ret forgó blokkokat! ezekből sosem lesz rakéta, max jól kib@szól magaddal, én spec utálok blokkot felújítani. de mindenkinek más a perverziója.. pl unokatesóm minimum hetente újratelepíti a számítógépét. hülye szegény.
sorszám: 31569 (103622)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-08 16:38:42)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-08 18:09:33
ott a pont. 125ös 100-105, 150es meg talán 110. de ez jelentős mértékbe függ minden körülménytől. pl: én ma szigetszentmiklósról hazafelé az M0 érdi emelkedőjét 80ról indúlva a felüljárónál(ahonnan igazából kezdődik az emelkedő)könyedén kigyorsúlva 95tel másztam még. a dombtetőre elérte a 100at. szerintem olyan hátszél volt hogy ihaj! van amikor sík úton nem megy ennyit.
sorszám: 31568 (103620)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-08 16:59:28)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-08 17:52:44
Szia!

Lehet nagy hó, csak márciusra olvadjon el és legyen száraz, enyhe idő :)
Trabanton szállni élvezet és ez tényleg így van :P
Én maradok a motoroknál, a kocsik világában csak álmodozás szintjén vagyok.
Sok nagy kedvencem van, de azok majd...talán egyszer :)
;)
sorszám: 31567 (103619)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-11-08 17:17:23)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-11-08 17:17:23
Hát én azért remélem, hogy idén lesz tél, nagy hó, hogy kihozzam a Trabit kilincsel előre csúszkálni. :D
sorszám: 31566 (103618)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-08 17:05:25)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu