:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Kedves Waresz. Egy "hülye barom állat" nekem is azt javasolta, hogy Still olajat keverjek a benzinhez. Merthogy ő is azzal járt és nézzem csak meg milyen állapotban van a motor. Igaza van. A motorban amit tőle megvettem kb 24. ezer km volt. Ezt tuti, hisz egyetlen egy csavaron sem látszódott, hogy piszkálva lett volna! Még a gyújtásállító csavaron sem, és nagyon jól ment a kipróbálás alkalmával. Mikor a fickótól megvettem a motort egy 17-es kulcsot se tudott adni, hogy a tükröt meghúzzam, azaz nem volt szerszámja sem, hogy piszkálja a motort. Tehát, a Still olaj adatlapján szereplő szövegnek hiszek: >Szintetikus motorolaj, kétütemű motorokhoz.<.. Nem csak láncfűrészhez, nem csak fűnyíróhoz. És csak gondolj bele, ha a 12ezret pörgő láncfűrészhez megfelelő kenést biztosít az olaj akkor a 6 ezret pörgő MZ-hez is kiválló. És tényleg nem anyira büdös, és tényleg nem anyira füstöl és tényleg nem rakódik le anyi koksz mint egy olcsóbb olajjal. De nem muszály Still olajat használni, lehet Shell Advanced szintetikus olajat is, azzal is hasonló reakciók fognak lejátszódni...
Nos engem ez annyira nem is zavar :)))
Persze vannak rendes lányok, de van egy típus , akit nem tudok elviselni.
A : Milyen a motorod? Piros? -> ez a típus nekem túl cicababás :)
És néha még ők is motorosnak merik hívni magukat, mert a pasijuknak mondjuk piros motorja van :)
De a rendes motoros csajokkal én is jóban vagyok :)
Sajnos nekem Pest tényleg nagyon messze van.
Kb 10ezer a benzinköltségem, ha felmegyek. De vonattal is kb 4-5ezer.
Szerintem hőálló lakkal fogom én is kipofozni a pufogómat.
De köszönöm, megjegyzem magamnak a helyet! ;)
sorszám: 31713 (103784)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-09 23:25:23)
LÁNCFŰRÉSZ OLAJ. én inkább tiszta benzinnel járnék:D... de komolyan. nehogy valakinek megfordúljon a fejébe, hogy ilyen könnyen bomló teljesen koksz és szagmentesmentes szart rakjon a motorjába! az az olaj tőgázra van kitalálva, és aránytalanúl nagy fogyasztásra. meg arra hogy ne fájjon a gépkezelőnek a feje este, a bűztől, és hogy ne füstöljön a gép. egy komám most fingatta ki a restaurált trabantját 4800km alatt(80nál többet nem is ment). mert hogy valami hülyebaromállat azt ajánlotta hogy tankoljon still olajat. nekünk a legjobb a mol SPrint és kész. normális motorállapotok, és beállítások mellett nem füstől, kellően elég, és nem rakódik le káros mértékben(nem mellékes: olcsó is). és ha előtte pl: prista 2Tvel járt. mielött átállna, vegye ki a gyertyát, forgassa körbe a blokkot, és füleljen. shhhí-shhúúú-shhhí-shhú. majd 1000 km után sprinttel csinálja meg ugyanezt..az eddigi sikáló hangból finoman csúszó, füttyögő hangot fog hallani(betűkkel nem tudom igy fél egy körül kifejezni:D). de amugy egy tank után már hallhatóan csöndesebb a gép.
pontosan nem tudom milyen hosszú a 251es kipufogója, de aránytalanúl rövid:D. vedd le a kiscsúzliról a dobot, és próbáld rá a gépre. az kb olyan hosszú. tán még hosszabb is.
nesze nektek kis fogyasztás:D! anno a warbiba csináltam 180as fúvókát is:D áttoltam az 1,8mm-es fúrón a fúvókát azt uzsgyi:D jelenleg a kéttorkúba egy 130as és egy 140es van. így jó. 30 litert biztos megeszik, ha meghajtom. de az élmény kisebb fogyasztással nem jön létre.. már mondtam itt az eszesrobinak, hogy addig kisérletezik a vizes etanollal, meg mindenféle baromsággal, míg megszorúl a gép főtengelye. (csak kisérletezik...:D nem adja fel:D) az aztán az igazi vezetési élmény. mondjuk 100nál egy előzés közbe, véééééééé-vvvrroppppppp.:D:D:D:D én is jártam hófehér gyertyával.. meg is lett az eredménye.ha jó a kis MZ akkor az 3 liter körül el kell menjen(2,4-3,5) ha jó a nagy MZ akkor az 5liter körül(3,5-6,5) ha ennél kevesebbet eszik akkor valahol már károsodik, és mellette persze nem nyújtja azt amit tud. hengerfej leszedegetés helyett meg szedj inkább diót:D. az sokkal több pénzt hoz a konyhára:D.én mióta összeraktam a gépet, azóta hozzá se nyúltam. szerintem ez az élmény. megy, csöndes, nem vibrál, nem rázkódik, jól fogyaszt. és tudom hogy 5 év múlva is ugyanilyen lesz a gép.:) amit a benzinen megspórolsz, azt drága és egyben teljesen felesleges olajra költöd. mol Sprintet bele.
Laci ezt a homokfúvást otthon csináltad?
és nem jelentett fel senki? engem itt a társasházba már rég lelőttek volna,már azért is ugattak hogy fent tároltam tavaly a mocit.egyébként ugyanolyan a sütő mint a mienk:D én is a ford hengerfejet abba rotyogtattam,mert a szelepvezetők miatt fel kell melegíteni
hát igen elég kevés motoros lány van:S
Eladó egy MZ ES125/1
rendezet papirokal müszakival
müködő képtelen állapotban
erdeklődni:06303631659
irány ár:70000
tudom hogy Kaposvár környéki vagy de azért leírom,Pesten kaptam egy címet,a IX.kerületben a soroksári úton közel a közvágóhíd HÉV végállomáshoz,ott van egy galvanizáló üzem,csak az ottani árakat mondom,a trophyra a hátsó lámpaburkolat 2000,teló porvédő 2000\db,mivel 2 részből áll egy ez azt jelenti hogy 4000pénz egy db komplett porvédő krómozása.Tavaly érdeklődtem a kipu miatt és tisztítással mindennel együtt 17000et mondtak,ez az igazán elszántaknak megér ennyit,nekem sajnos nem volt ennyi pénzem rá,ezért csak kiégettem acetilénnel,azt viszlát,szép színes lett,de egy idő után ahol lepattant a króm elkezdett rozsdásodni emiatt fújtam le matt fekete hőállóval.Nem néz ki rosszul,de a krómmal jobban mutatna.
Sziasztok! Nem tud valaki Hatvan környékén valami jó fülű motorszerelőt,aki tudná diagnosztizálni,hogy mi baja lehet a kisETZ-nek?
:P :)
Nekem nem csak a segítőkészségetek esik ilyen nagyon jól.
Nagyon jó érzés, hogy általában én vagyok itt az egyetlen lány...és így kellemes férfitársaságban vagyok, kicsit több figyelmet is kapok :)
( ez rímelt :) )
Nekem ez nagyon jól esik! Köszönöm nektek! ;)
hmm ez aranyos :D...de nekemis nagy élmény segitökész emberek társaságában lenni...
Zozy remélem, hogy még jó idő lesz, vagy inkább ajánlom :) Sokat szeretnék még menni idén és engem csak a hó és a jég fog megakadályozni ebben :)
Msn-en felvettelek, ha bármi van ott is tudunk akkor üzenni!
Keri szerintem polirozás lesz a dolog vége, na majd akkor...igen akkor olyan képet csinálok, hogy ihaj :)
Nagyon jó a kép, de nem tudom...vajon nekem hogy állna az ilyen mértékű kosz? :)
Aranyosak vagytok, de nem fog senki sem lenyúlni :) Örülök, hogy a tagja lehetek ennek a csapatnak. Nagyon jó érzés köztetek lenni! ;) :)
erről jó topic is lehetne: Hogy csináljunk mz-ből lácfürészt és milyen olajat tegyünk bele? télleg senki nem tudja hogy milyen hosszú egy 251es kipufogója??az a fránya szépérzékem :)
demég hogy vághatja...bár akorse kell still olaj föleg ha nincsen pörgetve
még a végén féltékenyek leszünk :D:D
azért azt megnézném:) bár egy jó álvány és súllyánál fogva vágja a fát:):):)nem is kell nyomni
Talán MZ-blokkos láncfűrészt használnak.Kiváló karerősítő lehet.
Az olaj témához csak annyit hogy én általában a legolcsóbbat veszem, de persze ezt is ki kell tapasztalni a challios nevű láncra se való kotyvalék az nagyon nem jó, beköpdösi a gyertyát meg füstöl meg stb.. Viszont a records nevű olaj az szerintem egy 20-30 éves gépnek tökéletes és nem is füstöl csak annyira amennyire amúgy is.Bár még drágább olajat nem próbáltam tuti nem vennék 1000huf fölött, mert ezek a gépek nem igénylik az olyan tökéletes kenést, egy 4-6000res fordulat még semmi, de vannak olyan elveteműltek akik láncfűrész olajat használnak. annak megint mi értelme?? esetleg egy tuning gépnél különleges igénybe vétel esetén szerintem.
Nem ám lenyúlni a hölgyet tőlünk ;-))
jobbat tudok, az elektronikában használt sűrített levegő spray is N2O mint a habszifon. Legalább is amikor középiskolába jártam még az volt.
Egyszer campingfőzővel próbáltam ki, mármint égett a főző és a légszívó lukba befújtam egy keveset...hát annyit mondok hogy a szemöldökömmel nem volt gond :))) viszont megfigyeltem hogy szép zöld lett a láng színe tőle amiből következik hogy N2O.
Mondjuk ez nem fogyasztás csökkentésnek jó, hanem dugattyú olvasztásra :))
Motort nem csak hiba miatt lehet szerelni, hanem azért is mert még jobbá akarod tenni. MZ amúgy is olyan ha nem frissen mostad össze fog koszolni ha bármihez hozzányúlsz :))
Itt homokfújással tisztítottam az egyik motorom blokkját, szóval ha már kosz ennél alább ne add :-))))
http://kep.tar.hu/hg5css/27644885/5566133#2
Amikor utoljára ilyenen törtem a fejem akkor 7000 lett volna, de úgy hogy kívül belül zsírmentes steril és fel van polírozva. Szóval jobban jársz egy után gyártottal, vagy ha lehet szerezni olyat amit Waresz mondott akkor azzal.
Viszont a polírozást azért meg lehet próbálni. Polírpaszta kapható bármelyik autós boltban vagy Tescóban, pamutrongy és szorgos kéz pedig akad otthon.
Én legalább is kézzel szoktam polírozni.
Én a (Besz)Arol 2T-t is 1200/ liter áron vettem :(
Ma akartam gurulni egy karikát, de ez meghiúsult....amúgy általában a hétvégék jöhetnek számításba nálam ha motorozásról van szó, de a jövő héten semmiképp, aztán 4 nap külhoni tartózkodás jön...talán ha megjövök, akkor utána szombat jól hangzik (az november 22.)ha akkor még úgy akarja a tisztelt időjárás :-)
Ha van msn-ed nyugodtan vegyél fel,bár igaz hogy nem vagyok túl gyakran fenn...
patko pont zoltan kukac citromail pont hu
A Mol...tudtam, hogy emlékszem még a nevére. Mondták többen is, hogy az elég jó és árban is kibírható.
Ez tetszik.
Valószínűleg akkor ezt fogom meglépni, megérdeklődöm a dolgot.
Nagyon szépen köszönöm Zozy!
Túrára mikor megyünk egyébként? :)))
Olaj fronton mindíg nagy csaták dúlnak a fórumokon, de ha más nincs, teljesen megteszi a Mol Sprint is (Arol-hoz képest megváltás a motornak!) ami félszintetikus és 1450 körül van az ára.
Flakonos mattfekete spray cca 1500 Ft, de lehet hogy olcsóbb ha a Kaposfesték-ben veszed meg. Előkészítésnek egy alapos drótkefézés vagy drótkorongozás elég, lényeg hogy fémtiszta felületre fújd. Két vékony réteg elegendő kis szünet beiktatásával.
A 2800-nál sokkal jobb lenne.
Ha tag leszek, akkor is csak jövőre :)
Addig lesem a betűket és keresem a jó olajat :) :)
Az IGOL jó csak drága....
Mz Club tagsági kedvezménnyel a fullszinti Repsol Moto Scooter 2T az UNIX-ban 1750 Ft/L, csak még nem jutottam el oda rákérdezni h istenbizonyra él-e ez a kedvezmény?
Szia!
Egyszerűen csak veszek egy ilyen festéket és megcsinálom?
Gondolom előtte lecsiszolom és úgy.
És ez kb. mennyibe kerülne?
Csak, hogy tudjak kalkulálni :)
Hello
Ha jó a dob én is simán lefújnám.
Már ezerféle színben lehet kapni hőálló festékeket. Szépre meg lehet csinálni.
Egyébként az utángyártott dob sem olyan rossz!
Megkülönböztetni szemre a gyáritól legegyszerűbben a végéből lehet, az utángyártotton kicsit más a kúp (rövidebb), és a kúp egyenes részébe bele vannak ütve az adatok. Többek között a gyártó is.
Igen igen az Arol.
Most Igol van benne, de ez nagyon költséges játék :)
Majd keresek egy jó olajat, már ki lettem okosítva, hogy mit kell nézni.
Lefújni? Csak úgy?
Hali!
Ha valaki tud 250es ETZ első főfékmunkahengert az írhatna egy mailt.
Köszi
mail:mreniii@citromail.hu
Én magamat ismerve lefújnám mattfeketére oszt' jónapot :-)
Amúgy nyugodtan megveheted az utángyártott dobot a kisTZre, évekre le van a gond róla, nem kell azt olyan gyakran égetni hacsak nem arol2T-vel kevert benzint éget a motorod ;-)
Nagyon remélem , hogy nem fog sokat késni :)
Nagyon szeretnék így összeröffeni már :)
Eddig azért nem tudtam menni, mert nem volt gép és most hogy van nincs találkozó :)
:P
Bezony bezony :-)
Pikivel voltunk is ott, igazán emlékezetes kis összeröffenés volt, sajnos szocitúrán azóta sem voltam de ami késik......:-)
valahol a kettő közöttit szeretném meg találni, de ezt egy "gagyi rezóval" nem lehet. esetleg egy etz kipu, vagy egy vágott ts-é. még nem tudom. meg azt se, hogy mennyire befolyásolná egy etz kipu a teljesítményt.
Tegyél rá egy bolti rezót.akkor rájössz, milyen rossz, és örülni fogsz a csúnya hosszú gyári kipufogó kedvező teljesítményleadásának.Kérdés, hogy a külső, vagy a kedvező motorikus paraméterek fontosabbak számodra.
jah és lenne egy kevésbé értelmes kérdésem. A motorom túl kicsire sikeredett(vagy legalábbis úgy néz ki) és a GYÁRI kipufogó meg nagyon hosszú, le szeretném rövidíteni. Az etz-jé rövidebb de szerintem a 251-é még rövidebb.Na ezzel kapcsolatban szeretnék infókat szerezni, mert nagyon ormótlan és ráadásul tiszta rozsda. arra is gondoltam hogy 7000 forintért veszek egyet és abból levágok.Adjatok tanácsot, de lehetőleg nem lecseszést kérek. előre is köszi
Ha túl sok etanolos vizet nyomsz be, gyengül a motor, mert csökkenti az égés hőmérsékletét.Vizet adva az E85-höz bizonyos víztartalom felett különválik a vizes etanol a benne lévő benzintől.Az ammónium-nitrát hőbontásával képződő nitrót kellene még kipróbálni fogyasztáscsökkentés témában.Akár egy lufiból benyomni próbaként.A habszifonpatronban lévőre felpörgéssel reagál a motor.
szép jó estét! képzeljétek beindult az öszvérem!!!egyenlőre egy babetta gyújtással, de már készül a közdarab a riga gyújtáshoz!!(tudom ez senkire nem tartozik csak nagyon boldog vagyok) jah és köszi Klaudia a dicséretet.
Most láttam csak, a tavalyi szocimotoros találkozó itt volt a Desin :)
Én itt lakom nem messze :P
Ej ha tudtam volna :)
De remélem jövőre is lesz majd itt egy találkozó ;)
Ha már ennyire téma ez a kipufogó,akkor lenne egy kérdésem.Mi a különbség ránézésre a gyári és az utángyártott kipufogó között?Magyarul ha valaki lát egy eladó kipufogót,miről lehet felismerni hogy az gyári?
Egyenlőre még nem tudom mit fogok csinálni, először megkeresem a pénzt a dolgokra :) Addig álmodozás és tervezgetés...s persze faggatlak is titeket addig :)
Köszönöm a segítséget, akkor azt hiszem, hogy egy ideig még inkább eljárok ezzel. Hátha majd egyszer szerencsém lesz és kerül egy eredeti.
Bár már elvetették a többiek az ötletet, de ha nagyon nem akarsz új puffot, talán mégis megoldható valahogy a festés. Elvileg a kromon nem igazán marad meg a festék, lakk bármi. A maradék kromot leszedni viszont nem egyszerű dolog. De ha nagyon kell, utána járhatok, milyen lehetőség van. De továbbra is a bontott eredetit ajánlom.
Szerintem a méretezésükkel van gond. Sőt Keri szerint(majd ír is talán róla) a kiszabásuknál, hegesztésüknél is pontatlanok. Belóg az anyag az illesztésnél a belselsejükbe, meg ilyesmi. Vékonyabb, illetve néha vastagabb anyagból készülnek. Szóval nem olyan tulajdonságúak mint az eredeti. A török drágább, annak úgy veszem észre csak az a baja, hogy előbb lejön róla a krómozás mint az eredetiről, de belül azonos tulajdonságú az eredetivel. De úgy tudom a török legalább kétszer annyiba kerül, mint a kisipari, de inkább még több.A 6800 forintos az én meglátásom szerint szinte biztosan gagyi sajnos.:( Neked is azt tudom ajánlani, próbálj meg jó állapotú bontottat keresni. Bár azt elkapkodják gyorsan.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|