hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 03. szombat 
Tímea, Irma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Jaky16
válasz erre | email2008-11-15 17:57:34
a 10 fok az még semmi, tavaly szinte egész télen motoroztam(tunk). Bár tényleg nem egészséges. Végülis egyszer se fáztam meg komolyabban.
sorszám: 31915 (104064)
(előzmény: Árpád, 2008-11-15 17:32:00)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-15 17:32:00
10 fokban egy valamire való motoros még vidáman, élvezettel motorozik. A köd se áthatolhatatlan akadály.
Valahogy nekem se volt kedvem ma kidugnom az orrom itthonról.:)))
sorszám: 31914 (104062)
(előzmény: szsrobert, 2008-11-15 16:06:20)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-15 17:29:11
Attól függ mennyi csapódik ki, és valóban kicsapódik, vagy kirázkódik. A tanksapkának szelelnie kell, elég rendesen, különben nem tud levegő menni a tankba a karbiba befolyő benzin helyett. Egy idő után megállna a benzin folyás emiatt. Szóval minden tanksapka szelel oldalt, kérdés milyen mértékben. Az én zárható sapkám alól , nem a kulcslyukon, hanem a sapka alól dőlt a benzin amikor tavasszal betakaróztam a mocimmal egy földúton elpihenvén.:)
sorszám: 31913 (104061)
(előzmény: Klaudia, 2008-11-15 15:15:26)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-15 17:23:44
Mert rezonanciában gondolkozol.:) Irányfüggő áramlás rontó csökkenti a rezonanciát, de át is veszi a szerepét. Már amennyit én az áramlásról, a robbanó motorokról tudok.De a rezonanciának szívásnál az a szerepe, hogy visszafelé csökkentse az áramlást a szűrő felé, esetleg még erősítse is a szűrőtől a karbi felé való áramlást. Szerintem.Nos vegyünk egy vastagabb csövet, nagyobb felületű szűrőt, a befelé áramlás nő, ez a rész kipipálva. Legyen a csőben egy olyan akadály, ami a karbiból a szűrő felé jobban gátolja az áramlást. Ez a rész is kipipálva. Ami marad, az a csőben lévő darab körüli turbulencia. Ez kisírletileg mérhető, a jófene tudja, mekkora, milyen hatású.:)
Szóval a kísérlet a következő:Vastag tölcséresedő cső a karbihoz. Esetleg valóban tölcsérből.:) A tölcséres részbe egy megfelelő méretű eső csepre hasonlító valami, akár habszivacsból, akár balsából. ez utóbbi drága, nehezen beszerezhető, de jó.:) Nem rossz ha ezt a valamit a tölcsérbe különböző mélységben betolhatóan szereljük. A tölcsérre megfelelő lyukú szivacs. Ennyi.:)))) Nem tűnik bonyolultnak. tudom, csínáljam meg én... :) De igazán nem akarhatjátok, hogy egy-két levágott ujjból kifolyólag egy időre távol maradjak a fórumtól! :))))))
sorszám: 31912 (104060)
(előzmény: Keri, 2008-11-15 15:13:19)

 
 
tata21
válasz erre | email2008-11-15 16:30:00
Szia, van egy felesleg túradobozom maszek felfogatással csak fel kell dobni. Lehet hogy nem a leg divatossabb mert legalább tizenéves de nekem is kis etz-n volt ezzel vettem de én nem túrázom tehát felesleges egy kis repedés van valameik sarkán alúl de ettől függetlenül hibátlanul használható kulcsa is van. Szeretném valakinek odaajándékozni aki hasznát veszi neki, de az az egy kérésem hogy nem postázok személyessen át lehet venni nálam.Ha érdekel valakit esetleg képeket emilen küldök egyébként Tolnamegyében Pálfán van.Üdv tata
sorszám: 31911 (104059)
(előzmény: Klaudia, 2008-11-15 15:15:26)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-15 16:06:20
Szia Klaudia!Én motorozni akartam, de 10 fok volt, és reggel köd.
sorszám: 31910 (104058)
(előzmény: Klaudia, 2008-11-15 15:15:26)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-15 15:15:26
Sziasztok, végre hazaértem a melóból.
Remélem már mindenki nyugis és boldog!
Nem jó azt olvasni, ha ilyen szinten "nem értetek egyet".
Remélem máshol jó az idő, mert itt nagyon motorozásellenes :P
Kaptam néhány ajánlatot túradoboz és táska ügyben is.
De ha van esetleg még valaki, akinek van, vagy tud használtan 10ezer körül, jelezzen! Nagyon szépen köszönöm!

Kérdés is van ám :)
Vettem nemrég egy zárható tanksapkát, mint utóbb kiderült szinte feleslegesen :P
Szóval, azt vettem észre, hogy kicsapódik a tankra egy kis benzin.
Eszerint rossz a tanksapka?
Most, amíg áll a gép, az eredeti van fent.

Köszi mindent! :) ;)

(Bakker, két őrült motoros, most ment el a ház előtt :))))) ! )
sorszám: 31909 (104057)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-15 15:13:19
Elhiszem hogy gyárilag méretezték a szívókőrt.
Ha lehúzom a karbiról a légszűrő gumicsonkját minden 2T motor kivétel nélkül gyengébb lesz, nem csak alul de a magas fordulaton is elég beteges lesz.

Az ETZ karbi csonkján pl. tölcsér alakú a légszűrőházba benyúló rész. Ez is azért van mert egy sima cső csak egy adott fordulaton rezonálna rendesen, de a tölcsér miatt szélesebb fordulatszám tartományban lesz sima az áramlás.
(többek között a trombita formája is ezért ilyen)

Ennek ellenére nem szeretnék tervezni szívóköri rezonanciát :))
sorszám: 31908 (104056)
(előzmény: waresz, 2008-11-15 14:02:01)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-15 14:31:41
elküldtem e-mailbe a letöltőlinket, de ha nem lenne meg:
http://data.hu/get/851851/2T_KIPUFOGO_KIEGETESE_kesz.doc.html
sorszám: 31907 (104054)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-15 14:08:45
HYGY! ha ilyen lapszerkesztős kedvedbe vagy ma, akkor elküldöm a cikkek@szocimotoros.hu-ra a cikk letőltőlinkjét:D. most töltöm fel data.hu-ra. kb20mega lett képekkel együtt.
sorszám: 31906 (104053)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-15 14:02:01
röhögni fogsz, de ez benne van minden MZ-be:D, a kis TS-nél az a gumikönyök, az nem csak egy 90fokos kanyarcső, hanem egy kis üreg. de ez látszik a külső formáján is. a nagy TS-en és az etz-ken is van ilyen, de az csak egy megfelelő hosszúságú cső ami belenyúlik a légszűrőházba. ha van otthon ilyened, és van pénzed újra, akkor ki lehet próbálni. kezdésnek vágd le tőbe, ahol beér a légszűrőházba. rögtön elmúlik minden ereje a gépnek 3000 alatt:D de ugyanakkor nagyon fontos a szívászajtompító üreg mérete is. ez se sacra lett anno elkészítve. más példa: wartburg légszűrőház előtted van(csak mint forma)? ugyanolyan mint a trabié, csak kb kétszer akkora átmérőjű, és csavar fogja a fedelét nem csat. a trabin is és a wartburgon is van egy hosszú, viszonylag vékony acélcső, ahol bemegy a levegő. ezek kb 15-20centi hosszúak. ha ezt tőbe levágom(próbáltam már), rögtön elmegy belőle a nyomaték. ezek a dolgok nagyon fontosak a jó működéshez.
sorszám: 31905 (104052)
(előzmény: Keri, 2008-11-15 13:46:47)

 
 
hygy
válasz erre | email2008-11-15 13:54:31
Bocs, csak éppen új oldal lapozót csinálok az oldalra, mert régen nem ennyi hozzá szólásra lett tervezve.
sorszám: 31904 (104051)
(előzmény: szsrobert, 2008-11-15 13:49:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-15 13:50:30
Nekem az volt a baj szimóban, hogy kiégette az izzókat mindig.
Persze utólag már sejtem hogy rossz tekercsre volt rákötve vagy valami nem megfelelő alkatrész került bele, de akkoriban én is azon gondolkodtam hogy ki az a marha aki kivette belőle az akkut :))))
sorszám: 31903 (104050)
(előzmény: waresz, 2008-11-15 13:42:55)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-15 13:49:54
??Kiírt egy php hibaüzenete, és megint betette a Rigás kérdésem...
A Suzukimon is ilyen beeeeeeeee hangú duda van.Midig jó kedvre derít. :-)
sorszám: 31902 (104049)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-15 13:48:19
Akkus világítást akart a Rigára?
sorszám: 31901 (104048)
(előzmény: Árpád, 2008-11-15 12:36:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-15 13:46:47
létezik olyan, hogy szívó oldali rezonátor, de ez már tényleg túl van az épelméjű tuningon, legalább is számomra :))
sorszám: 31900 (104047)
(előzmény: Árpád, 2008-11-15 12:22:08)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-15 13:42:55
biztos nem volt éppen hülyébb ötlete:D amúgy ez nem csak rigásoknál rögeszme, hanem simsonosoknál is. könyörgöm, amibe nem kell aksi, képes anélkül is 100%ig müködni, és világítani, akkor oda minek plusz hibalehetőség? jó.. nyílván irányjelzőt nehéz megoldani aksi nélkül, meg mondjuk normális dudát is.. bár ezt az okos szovjetek jól kitalálták a rigán, fordultszám fügvényébe hangolódó, váltakozó áramú berregőt tettek a moped elejére.:D:D:D
sorszám: 31899 (104046)
(előzmény: szsrobert, 2008-11-15 12:49:43)

 
 
hygy
válasz erre | email2008-11-15 13:01:35
Waresz: Ha jol tudom, akkor nem jott meg meg anyag hozza, talan a gyapo irt neked valasz levelet, hogy a csatolt nagy filet nem tudtuk letolteni, ha jol emlexem.

HyGy
sorszám: 31898 (104045)
(előzmény: waresz, 2008-11-15 12:16:50)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-15 12:49:43
Akkus világítást akart a Rigára?
sorszám: 31897 (104044)
(előzmény: Árpád, 2008-11-15 12:36:52)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-15 12:36:52
Már megint a politika...:)
De ha már szóba került, ők nem kikódolni, hanem bekódolni szokták a valóságos tartalmat.. Azaz nem mindegy , oszlatjuk e füstöt, vagy éppen eregetjük. :))))
Amúgy dacára kevéske tanári gyakorlatomnak, én se igazán tudom tökéletesen értelmezni az idézett sorokat.Üzemmérnökként pedig nem értelmezgetek, hanem röhögök. Edzett forumozóként pedig rezignáltan megvonom a vállam, láttam én már sok ilyent. :) Lehet, hogy tudathasadásom van? !!! :)))
sorszám: 31896 (104043)
(előzmény: szsrobert, 2008-11-15 12:29:01)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-15 12:29:01
Muhaha! :-))))
Nagyon durva, fáj a hasam a nevetéstől. :-)))))
Ezt még a Nemzetbiztonsági Hivatal dolgozói sem tudnák kikódolni. :-)
sorszám: 31895 (104042)
(előzmény: waresz, 2008-11-15 12:22:07)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-15 12:24:39
Teljesen egyetértek!

Egy kis kiegészítéssel. :) Ha én alkotok, arról is kiderül néha utólag, hogy pusztításra sikeredett.:)))))
sorszám: 31894 (104041)
(előzmény: hygy, 2008-11-15 12:10:28)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-15 12:22:08
Tény hogy nehéz kalibrálni, de pár különböző nagyságú négyszögltes alátéttel a lemezeket leszorító csavaroknál meg lehet oldani a dolgot valszeg. Tudod, minél rövidebb a rugózó rész, annál nagyobb erő kell a hajlításához.
Más, de idetartozó felvetés: Vajon egy megfelelő profilu valami a légszűrő és a karbi közötti csőben talán szintén hasznos lenne. Olyasmire gondoltam, aminek a légellenálása kissebb a szűrőből a karbi felé, mint visszafelé. Persze a csö átmérőjét növelni kellene.Ez majdnem azt a hatást keltené, mint a szívómembrán, csak kissebbet, de mivel a résvezérlés maradna, így talán ez is elég lenne.
sorszám: 31893 (104040)
(előzmény: waresz, 2008-11-15 11:59:14)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-15 12:22:07
Róka! megnéztem a riga.hu fórumot:D

"pál atilla"

"hát én 6v aksival csinálom mer olyan volt ott hon azt nem vettem egyenlőre csak hátulra fogom rakini mer ott a lényeg és hát pontosam nemtom kell vagy én vettem 8m kábelt olyan ezre körül max
a rellé olyan 1200 meg ha nincs kapcsoló azis olyan ezres 3állású meg kis bizbazok olyan 200ft nemtom hogy működne e mer még nem raktam fel de soksikert neked hozzá ha csinálsz"

bocs szsrobert! ezekután tényleg nem ócsárolok senkit:D!
sorszám: 31892 (104039)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-15 12:16:50
HYGY! Bocs, hogy munkát csináltam, de egyben felmerűlt egy kérdésem:
A Kipufogós Cikkem mikor fog felkerülni?
sorszám: 31891 (104038)
(előzmény: hygy, 2008-11-15 12:10:28)

 
 
hygy
válasz erre | email2008-11-15 12:10:28
Kérlek ne ugorjatok egymásnak a fórumon:
- utálom törölgetni a veszekedést
- csak feleslegesen viszi az időmet
- inkább alkossatok mint pusztítsatok
- személyeskedni meg tutira nem érdemes, itt amúgy is sok dolgot félre lehet érteni, mert nem látod a másik arcát nem hallod a hangját.

Pár hozzá szólást töröltünk. A legjobb ha ti egy ideig nem szóltok egymáshoz.

köszönöm
HyGy
sorszám: 31890 (104037)
(előzmény: waresz, 2008-11-15 12:05:36)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-15 12:05:36
bocsi, utólsó 3 oldalt rágd végig:D.. ott kezdődött a dolog. elég ha csak rigalovasnak a hozzászólásait meg az enyémeket olvasod:P
sorszám: 31889 (104036)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-11-15 11:58:55)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-15 12:01:15
hát tényleg így van:D:D:D ezt alá kell írnom:D:D:D de ha érdekel, akkor én már egyszer-kétszer kiakadtam rigalovason..:D. alkatrészbörze utolsó két oldalán nézz körül:D:D.. szerintem lehet nagyokat mosolyogni:D
sorszám: 31888 (104035)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-11-15 11:58:55)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-15 11:59:14
nagyon nehéz jól behangolni.:( a kisérletezés meg drága ebben az esetben.. idegen típusu motor membránja meg szinte biztos hogy nem okoz teljesítmény növekedést. de ha van valódi ellentapasztalat, akkor arra kiváncsi vagyok.
sorszám: 31887 (104034)
(előzmény: Árpád, 2008-11-15 11:13:07)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-11-15 11:58:55
Waresz!
Ha neked szsrobert hozzászólásai irritálnak, akkor javaslom nézz be a riga.hu fórumára és olvasd el riga lovas néhány hozzászólását. Attól garantáltan fejreállsz és könyörögve fogsz sírni, hogy inkább 100x szsrobert hozzászólásait olvasgasd mint kedves riga lovas értelmes kérdéseit. :D
sorszám: 31886 (104033)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-15 11:13:07
Új téma: Tudom, régen szó volt itt a szívómemránról, de fel lehetne melegíteni a témát.Jó, elég drága. De akkor minimálisra lehetne azt hiszem csökkenteni a légszűrő légellenállását.Nem mintha száguldozni akarnék, de szerintem jelentős teljesítmény növekedés lenne az eredmény. Ha hozzá csiszolnánk a tűt, másik főfúvókát keresnénk, akkor azt hiszem el lehetne érni, hogy csak akkor jelentkezzen a teljesítmény növekedés és a megnövekedett fogyasztás, amikor csutka gázt adunk neki. jól jönne ez a plusz erőtartalék cikis helyzetekben.
sorszám: 31885 (104032)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-15 10:31:28
NA MOSTMÁR TESSÉK BEFEJEZNI!!!
különben mindettőtöket kitiltom pár napra, hogy le tudjatok nyugodni.

Egy vitát csak úgy lehet abbahagyni, ha nem válaszol senki semmire. Ha magatoktól nem tudjátok megtenni kénytelen vagyok segíteni.

A sértő hozzászólásokat törölni fogom amint hozzájutok.
sorszám: 31884 (104031)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-15 12:04:12
A fórum szabályzatának megszegése miatt adminisztrátor által törölve.
sorszám: 31883 (104030)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-15 10:19:44
Szimeringre visszatérve: tegnap voltam egy kissebb szimering, és csavarboltba. nagyon kedves eladó fogadott, mondtam neki hogy(simsonba, mert egy barátomét én újítom fel) kellene 20*47*7-es és 20*35*7es viton szimering. erre jön a válasz: "én olyan márkájút nem tartok, van ilyen fekete, meg van ilyen kék." úgyhogy sajnos csak a deklihez kaptam megfelelőt. ami bent volt a motorba, tipikus 150ft-os szimering. az előző "generált" 1500Km-rel ezelőtt kapta a gép. eredmény: a váltóoldali szimering olyan volt mintha sziloplasztból lenne. ennyit ezekről a szarokról. a generátoroldalon lévő huber feliratú zőld színű szar ajka mellett meg gyöngyözött kifelé az olaj. az meg úgy ki volt keményedve olyan volt mint a bitumen. ezek jók kerékagyhoz, meg mosógéphez(talán) de már teleszkóphoz se jó. oda is hidraulika szimering való. amit a futárpeti adott nekem annó teleszkópba az kb 2000km-t bírt. azután meg veri ki az olajat. az oda való szimering is kb5-800ft. és lássunk csodát, minden jó lesz. láttam már felújítás után 70000ret futott(még mielőtt kételkednétek, amikor az fel lett újítva,akkor még vadi új gyári főtengelyt lehetett kapni) etz250-ből kikerűlt viton szimeringet. az már talán cserére érett. de még mindig nem volt falsos. én rászánom majd azt a kb2500-3000ft/db a nagy MZhez, és megérte a 800-900ft-ost/db a kicsihez. utálok blokkot bontani(még deklit levenni is), ha csak egy ilyen semmitmondó alkatréz miatt kell.
sorszám: 31882 (104029)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-15 10:15:39
Árpád, ha véleményed szerint sértően fogalmaztam, kérlek jelezd felém, mely mondataimra gondolsz.Kíváncsi vagyok a véleményedre, és nem sértődöm meg.

Politizálni nem kívánok ezen a fórumon, azonban az emberek hozzáállása miatt vagyunk jelen helyzetben.Sajnos.

Emberek!Nem kritizálni, ALKOTNI kell!
sorszám: 31881 (104028)
(előzmény: Árpád, 2008-11-15 09:09:02)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-15 12:01:48
A fórum szabályzatának megszegése miatt adminisztrátor által törölve.
sorszám: 31880 (104027)
(előzmény: Árpád, 2008-11-15 09:16:02)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-15 09:16:02
Nem akarlak bántani, de néha az indokoltnál keményebben válaszolsz, talán nem veszed észre. Igyekezzünk egy picit toleránsabbnak lenni. Ide is leírom, én is önkrikát gyakorlok, elnézést kérek amiért néha felforr az agyam, dehát emberek vagyunk... De legalább próbálkozzunk meg békéssebb, vidámabb hangokat megütni. Akinek szoci motorja van, egyébbként se szerencsés, ha presztis kérdést csinál technikai dolgokból, mert az könnyen agyvérzéshez vezethet. A szocimotorok birtoklásához , szerelgetéséhez inkább a csendes derű illik.:)
sorszám: 31879 (104026)
(előzmény: waresz, 2008-11-15 11:53:11)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-15 09:09:02
A jelenlegi magyar kormányt ne emlegessük, mert az könnyen elfajulhat.Ez egy apolitikus fórum, még én is igyekszem ezt tiszteletben tartani, pedig nálam alapfelszerelés az árpádsávos kendő a nyakban.De ha ide írok, vagy itteni emberekkel találkozom, igyekszem a politikát nem eröltetni.Persze kívétel mindig van.
De ezen kívül is elég szerencsétlenül fogalmaztál pár helyen, ez se szerencsés, mert sértődéshez vezethet, ami igazán nem hiányzik senkinek sem, mindenkinek megvan úgyis a saját baja, harca máshol az életben.
Persze tudom, én is válaszoltam már itt durván, tehát az intelmemet magamnak is szánom.
sorszám: 31878 (104025)
(előzmény: szsrobert, 2008-11-15 11:56:58)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-15 11:59:30
A fórum szabályzatának megszegése miatt adminisztrátor által törölve.
sorszám: 31877 (104024)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-15 11:58:37
A fórum szabályzatának megszegése miatt adminisztrátor által törölve.
sorszám: 31876 (104023)
(előzmény: Keri, 2008-11-15 08:26:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-15 08:27:55
Na az ilyenekre nincs szükség.
sorszám: 31875 (104022)
(előzmény: szsrobert, 2008-11-15 11:56:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-15 08:26:10
Azért most visszaolvasva, te is elég provokatívan írtál neki. Szóval szerintem egyezzetek ki abban, hogy nem írtok egymásnak, hiszen saját szemszögetekből mindkettőtöknek van igaza, de a sértetség miatt nem biztos hogy észreveszitek ezt, aztán majd sörözéskor megdumáljátok.

Tapasztalatom szerint a közvetlen beszélgetéskor könnyedén lehet tisztázni a leg durvább fórumos sértéseket/félreértéseket is, ha a felek hajlandók szóba állni.
sorszám: 31874 (104021)
(előzmény: szsrobert, 2008-11-15 11:56:21)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-15 11:56:58
A fórum szabályzatának megszegése miatt adminisztrátor által törölve.
sorszám: 31873 (104020)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-15 11:56:21
A fórum szabályzatának megszegése miatt adminisztrátor által törölve.
sorszám: 31872 (104019)
(előzmény: Keri, 2008-11-15 08:04:12)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-15 11:55:33
A fórum szabályzatának megszegése miatt adminisztrátor által törölve.
sorszám: 31871 (104018)
(előzmény: waresz, 2008-11-15 11:50:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-15 08:04:12
Nanana!!! Ha lehet ne sértegess másokat...nem vezet sehova csak felesleges veszekedéshez.
Tudom néha felkapja az ember a vizet, csak szóltam mielött elfajul.
Az olcsó szimeringet amúgy is én mondtam.

Az okoskodáshoz pedig joga van mindenkinek. Azért szoktam kizárólag tapasztalati tényeket és axiómákból levezett logikus dolgokat elfogadni igazságnak, mert az okoskodást csak így lehet elkülöníteni az igazságtól és még így is nagy esélye van hogy az ember valahol téved a logikai levezetésben vagy az információkban.

Srác nem ért annyira az elektromossághoz. El lehet neki magyarázni, ha nem akar hinni neked akkor rá kell hagyni és mindenki boldog lesz. Kárt nem okoz a nagyobb akku, aki pedig tud olvasni az le tudja szűrni mi a jó neki...ha meg nem akkor meg is érdemli.
sorszám: 31870 (104017)
(előzmény: waresz, 2008-11-15 11:50:08)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-15 11:53:11
A fórum szabályzatának megszegése miatt adminisztrátor által törölve.
sorszám: 31869 (104016)
(előzmény: tothszilard, 2008-11-15 11:51:46)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-15 11:52:35
A fórum szabályzatának megszegése miatt adminisztrátor által törölve.
sorszám: 31868 (104015)
(előzmény: tothszilard, 2008-11-15 11:51:46)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2008-11-15 11:51:46
A fórum szabályzatának megszegése miatt adminisztrátor által törölve.
sorszám: 31867 (104014)
(előzmény: waresz, 2008-11-15 11:50:08)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-15 11:50:08
A fórum szabályzatának megszegése miatt adminisztrátor által törölve.
sorszám: 31866 (104012)
(elözmény: szsrobert, 2008-11-15 11:48:13)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu