hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 02. péntek 
Zsigmond

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Klaudia
válasz erre | email2008-12-02 22:44:46
Keri ez így van...csak az a baj, hogy sokan vannak, akik ezt nem értik meg.
De ne szomorkodjunk, amíg mi összetartunk!
sorszám: 32515 (105009)
(előzmény: Keri, 2008-12-02 12:58:34)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-12-02 21:46:34
Én is így látom értelmét. És meleg motornál, ha be van csavarva a mérő akkor tolni kell, vagy berúkarral megmozgatni a dugót??
sorszám: 32514 (105008)
(előzmény: Keri, 2008-12-02 15:21:37)

 
 
R.A.
válasz erre | email2008-12-02 21:07:30
Gondolkodtam én is rajta, de nem vagyok biztos a minőségben. Inkább átmegyek Palotára, az SKF-boltba, ha ilyesmire van szükségem.
sorszám: 32513 (105007)
(előzmény: Keri, 2008-12-02 15:17:12)

 
 
R.A.
válasz erre | email2008-12-02 21:06:35
Ezzel vigyázz - régi, de közismert trükk a kopott motorok eladásakor az olaj hengerbe öntése... teljesen csalóka eredményt kaphatsz, ha így csinálod.
sorszám: 32512 (105006)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-02 04:03:30)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2008-12-02 20:21:56
Az a baj, hogy nemrégen géphalál volt nálunk, most egy teljesen üres "szerviz-cseregép" működik, az anyagaimat próbálom menteni a régi vinyóról, pl. úgy, hogy beszúrom erre a gépra D-nek.
Szóval, pillanatnyilag "képtelen" vagyok, de hátha nemsokára "lesz képem" küldeni egyet.

üdv.: R
sorszám: 32511 (105003)
(előzmény: Klaudia, 2008-12-01 20:25:17)

 
 
ábrus
válasz erre | email2008-12-02 19:22:41
Az ugyanilyen bukóm ma is megvan,le van zsírozva a polcon a garázsban.(a szivacs már kirohadt belőle de megőrzöm az utókornak)
sorszám: 32510 (105000)
(előzmény: feri2360, 2008-12-02 04:43:40)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-12-02 16:07:46
Ez így igaz. Viszont ha utána a gyertyanyíláson küldesz neki egy kis olajat és akkor nagyobb nyomást mérsz, akkor már elég kopott a motor. :D
sorszám: 32509 (104998)
(előzmény: Keri, 2008-12-02 15:21:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-02 15:21:37
Nekem itten azt írja hogy bemelegített motornál kell mérni. Akkor meg van ott üzemi olaj.
sorszám: 32508 (104997)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-02 04:03:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-02 15:17:12
Én még az O gyűrü készlettel is szemeztem, de már így is egy halom marhaságot vettem :)
sorszám: 32507 (104996)
(előzmény: R.A., 2008-12-01 21:28:10)

 
 
Gábor
válasz erre | email2008-12-02 13:28:54
Sziasztok
Adjatok nekem tipekett,hogy lehett kideriteni hogy az forgó vagy állórész menetzárlatos.Töltés van (márha van)
Mindegyik fázisból közel azonos értékektt mértem ki.
Valamint a generátor sem melegedik(persze csak 1-2 pers járatásig mig magátol a motortól nem veszi át a hőt)
Már megörülök ezzel a fesszab melegedéssel meg töltés lámpa felvilogásawal.

sorszám: 32506 (104994)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-02 12:58:34
A lenézés nem motorfüggő, hanem ember.
sorszám: 32505 (104993)
(előzmény: Klaudia, 2008-12-01 20:41:38)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-12-02 11:22:07
hát az efajta hüjéskedésre csak az ijen forgalombol kivont autókat lehet hsználni iletve azt érdemes...bár nekem nem élmény kinyirni valamit...mégha egy ijen forgalombol kivont autóol is legyen szó...de a sportos vezetés mindenképpen jöhet :D
sorszám: 32504 (104992)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-02 04:32:05)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-12-02 08:49:52
Ugyan ilyen sisakom volt, csak talán sötétebb kék. De szarul néz ki mai szemmel! :-D
sorszám: 32503 (104988)
(előzmény: feri2360, 2008-12-02 04:43:40)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-12-02 04:43:40
További képek csak erős idegzetűeknek: 1985 Trophy http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2o6xe0 1983 Jawa Mustang http://www.postimage.org/image.php?v=aV28bdAr bár itt a fotós nem a motorra fókuszált.
sorszám: 32502 (104986)
(előzmény: feri2360, 2008-12-01 20:08:18)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-12-02 04:32:05
te jézus atya úristen:PPPPP
látom nálad is elmentek otthonról,mintha csak magunkat látnám a műhelybe,van egy szarrázúzott mazda 626os a műhelybe,és abból amióta elkezdtük javitani többször volt kint a motor mint bent,kétszer hengerfejeztem meg,és a HF csavarjaiból le kellett köszörülni,mert megnyúltak:D
hátul nincs padlólemez mert kiszakadt a kardán a helyéről és lezúzott mindent ebből kifolyólag csak 2 személyes verda.egy korábbi frontális ütközés miatt a főtengely ékszíjtárcsa szétszedte a hűtőt meg a ventit,ezeket gyorsan pótoltuk egy régóta ott álló scaniából,egész jól működik a hátsó ülés helyére felfogatva,és amiért kedves nekem a gép,mivel nyúlvány nemigen volt amire fel tudtam volna tenni a hűtőt,ezért hátra kellett vinni az egészet,ehhez felhasználtunk kb. 4m horganyzott vascsövet, és néhány gumi sarok idomot,és a gyári kiegyenlitővel tettük össze aminek a beöntőnyílása a tetőn keresztül hivatott működtetni.ez a konstrukció kisebb eltéréssel bár,de elnagyolva a jó öreg skoda 120as bojleremre emlékeztet.igaz kell hozzá 15l fagyálló,de így már teljesen fel van készítve a szánkóhúzásra,ha lesz hó és a szánkóra feltesszük a bmw ülést teszt közbe csinálok pár videót.és ami még kedvenc benne hogy bár eredetileg 4T de minálunk teljesen átalakult 2T re mert egy tank benzin mellé megeszik 2L fáradt olajat,ja a tankot el s felejtettem,ezt a célt egy 20L-es nitrós tartály szolgálja, mivel a gyárit kicsit megfektettük,az "új" tank átlátszó,ba van skálázva,és könnyű a tankolása is mert csak kiveszem elmegyek a kútig,berakom a csomiba,belógatom a két csövet és már indul is a gép.
UI:még mielőtt valaki megkövezne,ez egy forgalomból kivont autó volt,mi csak a kivonást végezzük de nem tudjuk anyira megölni hogy ne lenne javitható:D
sorszám: 32501 (104985)
(előzmény: chris8, 2008-12-02 00:20:04)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-12-02 04:03:30
6-8bar a max,de ezt is csak úgy beteszed a gyertya helyére, és 2 v. 3.ba elkezded tolni majd ráengeded a kuplungot csőgázzal,ekkor a max az 6tól egészen 8-9ig is lehet,nekem friss motorral 7,5ös volt hidegen.arra kell ügyelni hogy egy kevés olajat bele kel fecskendezni mérés előtt,és úgy tolni kivett gyertyával,hogy legyen egy olaj film a hengeren,kicsit csalóka de az üzemi olajzás közeli állapotot álló motornál így is el lehet érni.
sorszám: 32500 (104984)
(előzmény: LG TS, 2008-12-01 15:42:06)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-12-02 00:24:07
szeretem a halálbol viszahozni a motorokat egyrészt mert ijenkor megmentem a bezuzástol ásrészt mer szeretek szerelni harmadrészt mer szarbol csinálok jót negyedrészt mer olcson meglehet veni és ha ügyes az ember kis ráforditással pofás kis vasat lehet csinálni belölle :D
sorszám: 32499 (104983)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-12-02 00:20:04
hát nem nagy pénz egy ijen kis vas én akarok egyet egy gyári közelit egyszer egyszer kivinni motorozni vele...elöször mikor megvettem verho 6 osomat 2 ezerért meglazult a bodden és csak 2 es volt és igen gyenge volt szal 30 al futok a motor melett leejtőn rápatanok csőgáz dombon előre leurgok és melete ügetek mint egy versenyló...aztán othon orvosoltam a dolgokat...vagy a környék vasgyüjtő emberkéjétöl megvett simson swarbe amit aznap raktunk ösze hogy hazalehesen motorozni ojan hiányos hátsó külözés hogy halálfélelmem volt emelett tank teljesen rozsdás egy üditősflakont használtunk tanknak és kézzel takartam a fel szigetelöszalagozott égőt amit gyorsan kreáltunk hogy 2 falut hazáig ne keljen tolni a felujitandó vasat...persze utána orvosolva volt minden :D
sorszám: 32498 (104982)
(előzmény: waresz, 2008-12-01 23:20:07)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-12-01 23:29:18
jóóóóóóóóóó.. jutnak eszembe a f@szságoK:D:D 14éves lehettem, amikor a buszmegállóba meg a pénteki piacon az öregasszonyok között szlalomoztunk azzal a szarral:D a buszmegálló peronja volt a király mire elkezdtek kergetni mindenféle ütő, vagy dobható eszközzel, addigra mindíg lerohadt az a rettenet.:D rá volt írva mindenhová vastag alkoholos filccel hogy közveszélyes!:D
sorszám: 32497 (104979)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-12-01 23:23:35
holnap át is megyek a szomszédba:D:D megkérdem megvan -e még az a 12es hulladék:D kell valami karácsonyi poén:D tavaj ilyenkor egy szétrohadt kombi trabantal próbáltam odébbvontatni a wareszt. .helyből kettévállt a kocsi, dec24.én délelőtt:D:D videót fel kéne rakni a gépre_:P
sorszám: 32496 (104978)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-12-01 23:20:07
igazis!:D nincs is jobb mint egy kis nosztalgia, valamilyen libakergetővel:D
főleg ha az még rossz is:D:D... komolyan. én fizetnék is most egy szar rigáér, hogy előrefelé egy rúgásra büszkén beindítsam a kocsma elött, majd rángatózva ropogva kihúzatva az egyest bevágjam másodikba, és 100 méter után már kezdhetném előlről ugyanezt:D(gyertyatakarítás, úsztatás, rúgás. tőgáz!
sorszám: 32495 (104977)
(előzmény: chris8, 2008-12-01 22:22:44)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-12-01 22:22:44
én ugyanugy imádom a jawa kat az mz ket a simsonokat de még egy kis verhovinával való háztömb körüli kör is feltud viditani
sorszám: 32494 (104976)
(előzmény: Árpád, 2008-12-01 20:45:44)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-12-01 22:20:56
hello skacok régen nem irtam mer rengeteg dolgom volt most tudtam ide kerülni...elkezdtem a jogsit tavaszal már hivatalosan is motorozhatok :D csak odáig birjam ki
sorszám: 32493 (104975)

 
 
R.A.
válasz erre | email2008-12-01 21:28:10
Köszi a tippet, az utolsó darabok egyike még az enyém lett. És, ha már ott voltam, vettem egy fékcsőperemező-készletet is.
sorszám: 32492 (104973)
(előzmény: Keri, 2008-12-01 14:29:02)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-01 20:57:24
Azért találtam képet arról, amikor megkapom a motort.:)
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2mmCYr
sorszám: 32491 (104970)
(előzmény: Árpád, 2008-12-01 20:45:44)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-01 20:45:44
Nem a nagyobbsága a baj a motornak a képen, hanem a jawasága.:)Egy MZ fórumon....:) A jawa forumon nem is merném feltenni az ETZ-s képemet. :) Igaz, valahogy nem is találom.:))))
sorszám: 32490 (104968)
(előzmény: Klaudia, 2008-12-01 20:41:38)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-12-01 20:41:38
Jó kép!

Egyébként nem értem ezt a konkurencia harcot...mindenki aki motorozik legyen egyenlő.
Nem szeretem azt, ha pl. a nagyobb motorral rendelkezők lenézik a kisebbeket.
Egyszer talán ők is mentek kismotorral...vagy ha nem...akkor is gondolkodhatnának józanul.
Nekem is lesz egyszer nagyobb vasam...de akkor is ugyanolyan leszek mint most.
Se több...se kevesebb!
sorszám: 32489 (104967)
(előzmény: Árpád, 2008-12-01 20:35:32)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-01 20:35:32
Jó, akkor ezen a képen máshol mutogatom.:) És csak a bokámat.:)
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2ma1M0
Ja, bocsi, ez nem idevaló, Ezen a képen is a rivális társaságot erősítem.:)))
sorszám: 32488 (104966)
(előzmény: Klaudia, 2008-12-01 20:16:21)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-12-01 20:25:17
Azért egy képet te is rakhatnál fel :)
sorszám: 32487 (104965)
(előzmény: Rudolph B, 2008-12-01 20:21:06)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2008-12-01 20:21:06
Hát igen, ezt mondom én is, most legfeljebb magamat mutogathatnám, de azt meg minek, majd ha lesz valami gépem...

üdv.: R
sorszám: 32486 (104964)
(előzmény: Klaudia, 2008-12-01 20:02:38)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-12-01 20:16:21
Árpád..ejnye ejnye...nem ott kéne mutogatni :)

Feri szépek a gépek, állat az első kép nagyon ;)
sorszám: 32485 (104963)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-12-01 20:08:18
Nekem is van! 1988: http://www.postimage.org/image.php?v=gx13KAg9, 2008: http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2lY_uA itt már nem fértem rá a képre a sok motortól.
sorszám: 32484 (104962)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-12-01 19:39:26)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-01 20:07:22
Érdekes, nekem nem ezt mondták a szomszédban lévő iskola előtt.... :))))))
sorszám: 32483 (104961)
(előzmény: Klaudia, 2008-12-01 20:02:38)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-12-01 20:02:38
Szép kép :)))

Jó dolog, ha az embernek van már min mutogatni :)
sorszám: 32482 (104960)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-12-01 19:39:26
Amúgy ilyen motoronülős mutogatós képem nekem is van a másik MZ-mmel.
http://www.postimage.org/image.php?v=gx13GlmS
sorszám: 32481 (104958)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-12-01 19:27:13
:)))

De igen beteg vagyok...motorhiány :)))))
sorszám: 32480 (104957)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-12-01 19:25:42)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-12-01 19:25:42
Kicsit ki vagy fakulva, nem vagy te beteg? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
sorszám: 32479 (104956)
(előzmény: Klaudia, 2008-12-01 18:47:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-01 19:05:40
Nemtudom :) Soha sem volt a kezemben ilyen műszer, ezért nem érdekeltek az ilyen jellegü információk, de tippem szerint 7-8bar körül kell lennie.

Viszont vannak itt olyanok akik rutinosabbak ezen a téren, biztos megmondják a frankót.
sorszám: 32478 (104953)
(előzmény: LG TS, 2008-12-01 15:42:06)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-12-01 18:47:56
Ha nem is a videó, de egy kép...mintha csak a múltban lennénk :)

http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2lsfGr
sorszám: 32477 (104952)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-12-01 17:44:51
Sziasztok!

Waresz igen tudja, a total nagyon sokrétű, mindenképpen töltsd le és ha valami kérdésed van a használatával kapcsolatban szólj!
Szívesen segítek, végre valamiben én is segíthetek neked talán :)

A tegnapi videó minősége annyira rossz, hogy holnap csinálok egy újat, ahol már nem hideg a moci...zavar, hogy rossz képet adott vissza a motorról :P :)
sorszám: 32476 (104951)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-12-01 15:42:06
HA már itt tartunk mennyinek kell lennie a kompressziónak egy frissen fúrt, jó illesztésű 150es TS-ben??
sorszám: 32475 (104948)
(előzmény: Keri, 2008-12-01 14:44:34)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-12-01 15:35:43
Én is 85ös vagyok a TS-em meg 10 évvel öregebb nálam. Először még magáztam, de már kezdünk tegező viszonyban lenni :))
sorszám: 32474 (104947)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-30 20:49:47)

 
 
gallion
válasz erre | email2008-12-01 14:49:20
Köszönöm a minden igényt kielégítő tájékoztatást:)))

Üdv, Gallion
sorszám: 32473 (104943)
(előzmény: Keri, 2008-12-01 14:44:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-01 14:44:34
Ilyen olcsón még igényeid is vannak? :)
kb 25cm a cső.
14 és 18mm gyertyamenetbe lehet betekerni.
Van hozzá egy kis hosszabbító a mélyen ülő gyertyákhoz.
A gyertya csatlakozásban van egy golyós szelep, ez tartja a maximális nyomást, a műszer alatt van egy nyomógombos leengedő szelep, a műszer szabványos nyomásmérő ami 3-20bar között van skálázva, ezen felül kg/cm2 és P.S.I skála is van rajta.
Fekete színű festése van gumigyűrűs tömítésű sárgaréz csatlakozás.
sorszám: 32472 (104942)
(előzmény: gallion, 2008-12-01 14:35:17)

 
 
gallion
válasz erre | email2008-12-01 14:35:17
Szia,
Milyen hosszú a flexi cső?? Az óra tartja a nyomást vagy kitérít egy másik mutatót az érték meghatározáshoz??

Üdv, Gallion
sorszám: 32471 (104940)
(előzmény: Keri, 2008-12-01 14:29:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-01 14:34:38
Bevallom én nem tudom hogy visszafogja e.
Ha jár a motor a lámpa is rajta van, ezért nem is érdekel hogy lámpa nélkül milyen.
sorszám: 32470 (104939)
(előzmény: Atilla, 2008-12-01 13:30:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-01 14:31:05
Tudja. Ha nem akkor annak is kell a codecje és akkor már tudni fogja.
Fényképezőgépek vagy az MJPEG vagy a QuickTime codecet használják. Ezek adnak AVI és ilyen nagy méretű videókat. De ha a MEdia Player lejátsza neked akkor a VDUB-al sem lesz probléma.
sorszám: 32469 (104937)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-01 12:33:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-01 14:29:02
Csak szólok ha valakit érdekel. A Metroban kaptam flexicsöves kompressziómérőt 7000HUF-ért.
sorszám: 32468 (104936)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-12-01 13:30:55
Az enyémen (ETZ250) nagyon sokat fog a lámpa. Ha van normális alapjárat, bekapcsolt lámpával megáll, és persze fordítva is igaz, ha lámpával jó az alapjárat nélküle nagyon pörög.
Ezért, meg a normális motorfék miatt nincs is beállítva alapjárat.
Húzom neki és kész! :-D
sorszám: 32467 (104933)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-01 09:08:34)

 
 
peterrock
válasz erre | email2008-12-01 12:58:52
Kedves intravénás_benzinfaló! Kösz, hogy írtál, amúgy elolvastam azt is amit korábban válaszoltak, csak azért írtam újra mert reménykedtem hogy van valakinek valami más ötlete is.
sorszám: 32466 (104932)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-30 17:56:23)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu