:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
szeretem a halálbol viszahozni a motorokat egyrészt mert ijenkor megmentem a bezuzástol ásrészt mer szeretek szerelni harmadrészt mer szarbol csinálok jót negyedrészt mer olcson meglehet veni és ha ügyes az ember kis ráforditással pofás kis vasat lehet csinálni belölle :D
hát nem nagy pénz egy ijen kis vas én akarok egyet egy gyári közelit egyszer egyszer kivinni motorozni vele...elöször mikor megvettem verho 6 osomat 2 ezerért meglazult a bodden és csak 2 es volt és igen gyenge volt szal 30 al futok a motor melett leejtőn rápatanok csőgáz dombon előre leurgok és melete ügetek mint egy versenyló...aztán othon orvosoltam a dolgokat...vagy a környék vasgyüjtő emberkéjétöl megvett simson swarbe amit aznap raktunk ösze hogy hazalehesen motorozni ojan hiányos hátsó külözés hogy halálfélelmem volt emelett tank teljesen rozsdás egy üditősflakont használtunk tanknak és kézzel takartam a fel szigetelöszalagozott égőt amit gyorsan kreáltunk hogy 2 falut hazáig ne keljen tolni a felujitandó vasat...persze utána orvosolva volt minden :D
jóóóóóóóóóó.. jutnak eszembe a f@szságoK:D:D 14éves lehettem, amikor a buszmegállóba meg a pénteki piacon az öregasszonyok között szlalomoztunk azzal a szarral:D a buszmegálló peronja volt a király mire elkezdtek kergetni mindenféle ütő, vagy dobható eszközzel, addigra mindíg lerohadt az a rettenet.:D rá volt írva mindenhová vastag alkoholos filccel hogy közveszélyes!:D
holnap át is megyek a szomszédba:D:D megkérdem megvan -e még az a 12es hulladék:D kell valami karácsonyi poén:D tavaj ilyenkor egy szétrohadt kombi trabantal próbáltam odébbvontatni a wareszt. .helyből kettévállt a kocsi, dec24.én délelőtt:D:D videót fel kéne rakni a gépre_:P
igazis!:D nincs is jobb mint egy kis nosztalgia, valamilyen libakergetővel:D
főleg ha az még rossz is:D:D... komolyan. én fizetnék is most egy szar rigáér, hogy előrefelé egy rúgásra büszkén beindítsam a kocsma elött, majd rángatózva ropogva kihúzatva az egyest bevágjam másodikba, és 100 méter után már kezdhetném előlről ugyanezt:D(gyertyatakarítás, úsztatás, rúgás. tőgáz!
én ugyanugy imádom a jawa kat az mz ket a simsonokat de még egy kis verhovinával való háztömb körüli kör is feltud viditani
hello skacok régen nem irtam mer rengeteg dolgom volt most tudtam ide kerülni...elkezdtem a jogsit tavaszal már hivatalosan is motorozhatok :D csak odáig birjam ki
Köszi a tippet, az utolsó darabok egyike még az enyém lett. És, ha már ott voltam, vettem egy fékcsőperemező-készletet is.
Azért találtam képet arról, amikor megkapom a motort.:)
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2mmCYr
Nem a nagyobbsága a baj a motornak a képen, hanem a jawasága.:)Egy MZ fórumon....:) A jawa forumon nem is merném feltenni az ETZ-s képemet. :) Igaz, valahogy nem is találom.:))))
Jó kép!
Egyébként nem értem ezt a konkurencia harcot...mindenki aki motorozik legyen egyenlő.
Nem szeretem azt, ha pl. a nagyobb motorral rendelkezők lenézik a kisebbeket.
Egyszer talán ők is mentek kismotorral...vagy ha nem...akkor is gondolkodhatnának józanul.
Nekem is lesz egyszer nagyobb vasam...de akkor is ugyanolyan leszek mint most.
Se több...se kevesebb!
Jó, akkor ezen a képen máshol mutogatom.:) És csak a bokámat.:)
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2ma1M0
Ja, bocsi, ez nem idevaló, Ezen a képen is a rivális társaságot erősítem.:)))
Azért egy képet te is rakhatnál fel :)
Hát igen, ezt mondom én is, most legfeljebb magamat mutogathatnám, de azt meg minek, majd ha lesz valami gépem...
üdv.: R
Árpád..ejnye ejnye...nem ott kéne mutogatni :)
Feri szépek a gépek, állat az első kép nagyon ;)
Nekem is van! 1988: http://www.postimage.org/image.php?v=gx13KAg9, 2008: http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2lY_uA itt már nem fértem rá a képre a sok motortól.
Érdekes, nekem nem ezt mondták a szomszédban lévő iskola előtt.... :))))))
Szép kép :)))
Jó dolog, ha az embernek van már min mutogatni :)
Amúgy ilyen motoronülős mutogatós képem nekem is van a másik MZ-mmel.
http://www.postimage.org/image.php?v=gx13GlmS
:)))
De igen beteg vagyok...motorhiány :)))))
Kicsit ki vagy fakulva, nem vagy te beteg? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Nemtudom :) Soha sem volt a kezemben ilyen műszer, ezért nem érdekeltek az ilyen jellegü információk, de tippem szerint 7-8bar körül kell lennie.
Viszont vannak itt olyanok akik rutinosabbak ezen a téren, biztos megmondják a frankót.
Ha nem is a videó, de egy kép...mintha csak a múltban lennénk :)
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2lsfGr
Sziasztok!
Waresz igen tudja, a total nagyon sokrétű, mindenképpen töltsd le és ha valami kérdésed van a használatával kapcsolatban szólj!
Szívesen segítek, végre valamiben én is segíthetek neked talán :)
A tegnapi videó minősége annyira rossz, hogy holnap csinálok egy újat, ahol már nem hideg a moci...zavar, hogy rossz képet adott vissza a motorról :P :)
HA már itt tartunk mennyinek kell lennie a kompressziónak egy frissen fúrt, jó illesztésű 150es TS-ben??
Én is 85ös vagyok a TS-em meg 10 évvel öregebb nálam. Először még magáztam, de már kezdünk tegező viszonyban lenni :))
Köszönöm a minden igényt kielégítő tájékoztatást:)))
Üdv, Gallion
Ilyen olcsón még igényeid is vannak? :)
kb 25cm a cső.
14 és 18mm gyertyamenetbe lehet betekerni.
Van hozzá egy kis hosszabbító a mélyen ülő gyertyákhoz.
A gyertya csatlakozásban van egy golyós szelep, ez tartja a maximális nyomást, a műszer alatt van egy nyomógombos leengedő szelep, a műszer szabványos nyomásmérő ami 3-20bar között van skálázva, ezen felül kg/cm2 és P.S.I skála is van rajta.
Fekete színű festése van gumigyűrűs tömítésű sárgaréz csatlakozás.
Szia,
Milyen hosszú a flexi cső?? Az óra tartja a nyomást vagy kitérít egy másik mutatót az érték meghatározáshoz??
Üdv, Gallion
Bevallom én nem tudom hogy visszafogja e.
Ha jár a motor a lámpa is rajta van, ezért nem is érdekel hogy lámpa nélkül milyen.
Tudja. Ha nem akkor annak is kell a codecje és akkor már tudni fogja.
Fényképezőgépek vagy az MJPEG vagy a QuickTime codecet használják. Ezek adnak AVI és ilyen nagy méretű videókat. De ha a MEdia Player lejátsza neked akkor a VDUB-al sem lesz probléma.
Csak szólok ha valakit érdekel. A Metroban kaptam flexicsöves kompressziómérőt 7000HUF-ért.
Az enyémen (ETZ250) nagyon sokat fog a lámpa. Ha van normális alapjárat, bekapcsolt lámpával megáll, és persze fordítva is igaz, ha lámpával jó az alapjárat nélküle nagyon pörög.
Ezért, meg a normális motorfék miatt nincs is beállítva alapjárat.
Húzom neki és kész! :-D
Kedves intravénás_benzinfaló! Kösz, hogy írtál, amúgy elolvastam azt is amit korábban válaszoltak, csak azért írtam újra mert reménykedtem hogy van valakinek valami más ötlete is.
No ugye?!!! :)))))
A lepke stimm, de a tű rövidebb vagy másfél centivel mint a csvarosé.A normál gázbovden hosszú bele, legalább másfél centivel hosszabb az is. Viszont az alapjárati fúvóka csavar alatt van, mint a normál csatos karbinál. A halál tudja, milyen tipus. Lehet, hogy normál csatos, csak átvariáltak benne ezt azt.Elvileg van hozzá egy másik is, csak el kellene kérnem.De mostanság nincs kedvem kéregetni arrafele.Majd meg látjuk tavasszal. Idén a futómű, a gumi miatt nem mentem 80 fölött, addig pedig tökéletes volt. A fogyasztás 4.5 körül volt, gyakran kevesebb.Ja, és mégegyszer: Kiderült, hogyha akartam volna se tudtam volna 90 fölött menni. Annyit is csak tűállítás után.:) De mint mondtam, az idei óvatos stilusomhoz ideális volt.
Bár lehet, hogyha megint normális sebességgel lesz kedvem menni, visszaülök a Jawára. ( a virtuális kövezés jöhet, az úgyse fáj. :)) A jawa valóban képes 130 körüli sebességekre, és még 110nél is stabilan fekszik az úton.Persze szeretem a TZ-t is, de azért nekem csak a jawa az igazi, azt szabták rám.Leszámítva, amikor ülve kissé oldalt döntve kell megtartanom valamiért.Akkor a térdem reklamál kissé, meg ha túl sokat kell váltanom. A jawa váltásnál majd állon rugja magát az ember, akkora a kar mozgása. Ha elkészülök a riasztókkal lehet hogy mégis megtartom mind a két motort, mert akkor parkolhatok a ház előtt, nem kell az egyiket kilométerekre parkoltatnom, a másikat százméterekre. . Akkor hajthatok váltott lovakkal.:) Városban marad az ETZ, túrára a jawa.Még megálmodom.:)Most tél van, a motornak a közelébe sem megyek egy darabig.:)
köszönöm Keri, Klau, de most jöttem rá hogy nem is MPG hanem AVI a cucc:( arr is van progi, vagy ezek tudják?
BVF, mégis csatos és ilyen ahogy írtam.
Lehet, hogy valami hibrid, tákolt karbi? :D
márpedig csatos csak olyan létezik.
egyáltalán BVF márkájú?
Én is láttam Árpád csatos karbiját és nincs rajta csak egy csavar és nincs alapjáratállító csavar! A súber is benne a sima csavaros aljú karbi féle típus, a belső nagy lepkével. Lehet, hogy valami régi TS vagy Trophy karbi, de nem olyan mint a 251-esen van, az tuti.
Szia waresz!
Keri programja is jó, én a Total Video Converter nevű programot használom.
Magyar és kódot is tudok hozzá küldeni.
Próbáld ki mindkettőt, mert ezek a programok jó ha hosszú távon a gépeden lesznek. Nagyon hasznosak.
Üdv
vaterán látszik a csavar ledugózott formában... aki nem tudja, hogy az ott van, tényleg nem veszi észre... :)
http://www.vatera.hu/ifa_30n3_1_mz_karburator_hianyosan_108366205.html
VDUB + DIVX5 codec
Mindekettő ingyenesen letölthető
jajj már megnit ez a megszorúl a dugó történet:S:S:S.. volt már 7 bejáratós motor a kezem alatt, mindegyiket én újítottam fel, soha nem szorúlt emg egyik se.. egy bejáratott gépet nem lehet megszorítani. pl a kényszerhűtéses trabantba láttam már sokmindent.. ventilátorszíj szakadás stb. sose ragadt meg. mindig csak főtengely alsó tűgörgő. ez az összes hibalehetőség ezekben a gépekben.
van egy videóm ami jó minőségű, és minden remekül látszik rajta, meg érzékelhető hogy mennyire is fogja egy kis TS-t a dinamója, meg hogy vinnyog egy jól beállított fesszabályzóval a dinamó. de ez a videó MPG formátum, alig több mint egy perc, de 110Mb. magyarúl nem tudom feltölteni, van valakinek ötlete, hogy mivel lehetne összezsugorítani a méretét?(max 10megára)
60W-ot leadni képes dinamó egyáltalán nem fogja a motort, főleg nem alapjáraton, ahol már semmit sem tölt.vagy ha tölt akkor is keveset, mert ilyenkor már zömébe akumlátorról megy minden. mennyi 60W? 0,08Lóerő. egy 125ös gép erősen kopott állapotban is 5000w-ot tud(5KW)~7le
alapjáraton nyílván ennek csak talán 1/6-1/8-át. most azon az500-700w-on mit fog 60W?? semmit! gyorsabban esik vissza a fordulat.. ennyi. ha megfogja akkor ott más baj van. etz-nél már lehet szó arról(csak kis etz-nél) hogy kissé megfogja a generátor, de azt is csak 1500feletti alapjáratnál lehet értelmezni(azalatt a generátor se dolgozik már igazán)... és mivel mindkét rendszer(dinamó vagy generátor)állandó szabályzásban részesül, így csak annyival fogja a motort, amennyivel az aksit tölti, gyújtásnak ad energiát,és ha +fogysztókat kapcsolunk rá akkor még azok is. ha egy 2000 alapjáratú kis etz-re hirtelen rávágod a világítást közbe hirtelen meghúzod a féket, és az irányjelzőt is kirakod, akkor bizony lehet hogy talán 100-200at esik a fordulat. pusztán a világítás pl egy 250es gépet egyáltalán nem fog meg. szinte észre se lehet venni azt a leheletnyi fordulatszámesést a gépen. a nagy TS még inkább letojja a dinamót.. olyan mintha rajta se lenne. teljes terhelésnél is ugyanúgy esik vissza a fordulat mint ha nincs rajta fogyasztó. amúgy ipari elektronikai technikus vagyok.
a nagy TS-re wartburg generátort szándékozom felsuszterolni(na azért ennél lényegesen igényesebben) ennek teljesítménye 590W.üresjárati fordulatszáma 1300. tehát ha mindene jó akkor az 1500as alapjáraton már tölt(ennyi alapjárat meg kell a nagy TS-nek). ha ekkor ráakasztok mondjuk két db 100w-os ködlámpát, és az első lámpában egy 100/80as világít.. többi fogyasztót is hozzákalkulálva 300-320wos terhelés már bizony rendesen meg fog érződni a gépen.
ja és azt még nem is írtam, hogy az akumlátor állapota mennyit befolyásol egy ilyen fordulatszámvisszesés próblémán.. mert ha szar az aksi, akkor az nem segít a generátornak alapjárat közelébe, nyílván ekkor jobban esik a fordulat.(igazából azért feledkeztem meg erről,mert nálam ilyen esetek nem jönnek szóba, mert minden hibátlan, de legrosszabb esetbe 95%-os).
sajna képet (még) nem tudok belinkelni, de ezen az oldalon látható a csatos karbiról egy kép...
http://www.euskalnet.net/mzeitz/literatura_1b.html
középen jól látható a melléklevegő állító csavar, ez a legnagyobb... ettöl kicsit jobbra-lent látható az alapjárati benzin-levegő minőséget állító csavar... na ez van ledugózva, és a méretéröl annyit, hogy én egy órás-műszerész csavarhúzóval szoktam állítani...
ha erre a csavarra nem reagál, akkor a főfúvóka és az alapjárati fúvókát összekötő csatorna van eldugulva (hajlamos rá)... teljesen betekert állapotában a motornak le kell állnia, tehát ha a csatorna el van dugulva, egyáltalán nincs alapjárat... ekkor szokott az lenni, hogy megpróbálnak a bowden feszítésével emelni a súberen hogy legyen alapjárat, de ilyenkor a főfúvókán keresztül kapja az anyagot, és ezt beállítani lehetetlen...
:)
Nekem nem véres...nekem csak a pufogóm néz ki szarul...a hangja nekem teljesen bejön...bár...gondolkodtam egy Yoshimura pufogó felrakásán...de ez a gép többet érdemel :))))))))))
;)
sorszám: 32453 (104916)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-01 00:49:06)
Szia!
Köszönöm, végre valaki, aki látja a drágámban az igazi szépséget :)
Egyébként jó az alapjáratom, nem kell rajta szerencsére állítani...akár otthagyhatom egyedül, nem fog leállni :)
A kutyák valóban nagyon féltékenyek a motoromra...de legalább nem bántanak :)
Üdv ;)
miután beküldtem a hsz.-t utána láttam a reagálást,bocsi:D na szóval tényleg nem piszkálásképp mondtam amit mondtam,nekem is a torka véres a gépnek,de amióta leljebb vittem az alapjáratot,kicsit könyebben veszi fordulatot a motor.a fényszórót meg azért írtam,mert a fényszóró a 2. legnagyobb fogyasztó az elektromos rendszerbe,és ez fogja le a legjobban a generátort ami fordulatszám csökkenéshez vezet,nem sok kb.2-300as fordulat csökkenés de ez elég sokat számit ha mondjuk 1000es az alapjárat,felkapcsolod a fényszórót és leáll a motor,ez meg vér ciki a pirosnál
Egyszer én is évekig közlekedtem egy velem egy évjáratú motorral, NSU Consul 350, azóta, érdekes, minden motor fiatalabb nálam...
R
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|