hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 02. péntek 
Zsigmond

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

waresz
válasz erre | email2008-12-06 00:36:12
nalátod. ahol jó az alapjárat, és jó minden egyéb elektromos alkatrész, ott nem esik a fordulat, terhelésre. az hogy miért rendeltél új méregdrága fordualtmérőt, azt nem tudom, mert börzéken találni gyári vadiujakat, ennek töredékéért. amúgy a régi fordulatmérődbe azért volt az a "lencse" sárgás, mert az évek során besárgúlt:D:P
sorszám: 32565 (105098)
(előzmény: Nfsman, 2008-12-06 00:10:36)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-12-06 00:20:43
Ő lenne a masina :D gondoltam én sem maradok ki a sorból:
http://kepfeltoltes.hu/view/081206/DSC00057_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sorszám: 32564 (105097)
(előzmény: Nfsman, 2008-12-06 00:10:36)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-12-06 00:10:36
Üdv mindenkinek! Ma megérkezett a Németországból rendelt fordulatszámmérőm :) Az előző sajnos összetört, amikor elesett vele a SZERELŐ :P (nem tudom emlékeztek-e, amikor ezt meséltem). Amit most sikerült szereznem nagyon pöpec állapotú, viszont van rajta egy apró különbség. A régin az üres-visszajelző lámpája előtt sárgás műanyag "üveg" volt, az új előtt pedig sima áttetsző. Ez valami más típusé lehetett, vagy későbbi kiadás? Találkozott valaki ilyennel? Nem zavar egyébként, csak kíváncsiság, hogy miért különbözik. :) A másik dolog ami meglep, sokan írjátok, hogy a világítás ráadásakor leesik a fordulatszám pár százat. Na most nálam ez nulla, beton stabil 1100 az alapjárat világítással(60/55W), irányjelzővel, féklámpával és anélkül is... ugyanolyan a hangja is, semmit se csinál, pedig kis fikusz zselés akksi van benne (asszem 4,5Ah-s), elég érdekes jószág :D, Aztán poénból megnéztem mi az alapjárat alsó határa... hát az óra 600 körüli értéket mutatott, olyan hangja volt mint, egy Hoffernek :D

Egyébként érdekes volt egy-egy régi képet megnézni a beküldöttek közül. Valahogy elkapott a retro érzés :) Olyan jó lenne megnézni/átélni, hogy milyen egy vadonat új MZ, és annak a megvásárlása. Valami megfogott ezekben a motorokban... talán a múltjuk miatt, vagy a fene tudja, de nagyon szeretem őket.

Ami pedig meglep, de különösen tetszik, hogy van egy "lányunk" :) aki szintén ezt a kört bővíti. Jah és Klaudia, grat. a kis TZ-hez, nagyon szép és vigyázz rá... illetve vigyázzatok egymásra :)
sorszám: 32563 (105096)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-05 20:52:53
Srerintem ezt is megtávgyógyítottuk.:))))
sorszám: 32562 (105094)
(előzmény: Árpád, 2008-12-05 20:50:55)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-05 20:50:55
De, jól figyeltél.Épp ezt akartam megnézetni többek közt a kollegával. A megszakítóval is igazad lehet, Valahol én is célozgattam rá, hogy nem zár. Egy megszakító, ami nem zár, egy átvezető kondi, kész is a leírt hiba.
sorszám: 32561 (105093)
(előzmény: Keri, 2008-12-05 20:00:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-05 20:00:16
Ha lehúzza a megszakítóról a vezetéket akkor muszáj a trafó mindkét felén villanynak lennie. Vagy én nem figyeltem rendesen?
sorszám: 32560 (105091)
(előzmény: Árpád, 2008-12-05 19:36:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-05 19:54:30
Esetleg beégett, vagy szennyezet megszakító. Én papírt rakok közé, összenyomom, és megtakarítom.
Ha fényes a felület akkor jó, ha kráteres akkor csere.
Ha nem polír a felület, vagy szennyeződés van az érintkező között az rontja a gyújtás pontosságát és hatékonyságát, jelentős hideg indítási nehézségeket, egyenetlen járást, és rossz motordinamikát okozva. Nagy fordulaton különösen észre lehet venni egy koszos megszakítót.

Ugyan így el lehet rontani csiszolópapírral is.

Jawa megszakítóknál még arra is figyelni kellet, hogy a két pogácsa potosan középen érintkezzen (enyhén domborúÖ, mert ha nem akkor megint csak határozatlanabb volt a gyújtás. PErsze MZ-vel nincs ilyen gond, mert nagyon jó a megszakító konstrukciója, meg az MZ eleve nem is olyan érzékeny az ilyenekre mint a Jawa.
sorszám: 32559 (105090)
(előzmény: Árpád, 2008-12-05 11:45:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-05 19:48:50
Nem kötekedés képen mondom, csak ez olyan tévedés amit muszáj kiigazítanom, nehogy tévesen terjedjen.

A kondi egyenáramú szempontból szakadás, teljesen jól lehet mérni szakadásvizsgálóval a megszakítót, akkor is ha rajta a kondi mivel az kizárólag nagyfrekvenciás szempontból szól bele a dolgokba.
A multiméterek pedig egyenárammal vizsgálják a szakadást.
Nekem van olyan multiméterem ami nagyfrekisen vizsgálja az ellenállását egy alkatrésznek, de ezt kapacitás és induktivitás mérőnek nevezik.

Ha a kondi bezavar a mérésbe, akkor ki kell cserélni, mert zárlatos.
sorszám: 32558 (105089)
(előzmény: Jawa350speed, 2008-12-05 16:04:04)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-05 19:39:55
De legalább már tudom mi a baj!
Köszi szépen a segítséget.
sorszám: 32557 (105088)
(előzmény: Árpád, 2008-12-05 19:36:45)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-05 19:36:45
Trafó kuka. Zárlatos.
sorszám: 32556 (105087)
(előzmény: mreni, 2008-12-05 19:00:35)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-05 19:00:35
Az a furcsa,hogy ha lehúzom a kondiról a vezetéket(zöld) akkor a trafó 1-es és 13--as pontján is az akksi feszültségét mérem.
Ellenállást viszont most nem tudok mérni mert fater elvitte a multimétert és csak egy régi orosz feszmérőt találtam(analóg)
sorszám: 32555 (105086)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-05 18:30:27
Most lehúztam minden vezetéket a trafóról az egyenirányítóról a fesszabról mindenhonnan befújkáltam kontaktjavítóval,de semmi.
A megszakítót kipróbáltam tutira zár,úgyhogy máshol van a hiba.
Megyek még méregetni hátha sikerülne.
Az nem lehet gond hogy a műszerfalon lévő világítás egyik sincs bekötve??A töltésjelző sem.Erre is gondoltam.
sorszám: 32554 (105085)
(előzmény: Árpád, 2008-12-05 18:07:47)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-05 18:07:47
Valami nagyon nem. Húz le mind a két kábelt. Ellenállásmérővel nézd meg, melyik megy a trafóra, melyik a fesszabra. Mérd meg a megszakító ellenállását a generátor testje felé, de mérd meg z aksi minusza felé is. Kicsit hosszú mérőzsinor kell hozzá, de valamit valamiért.Ja, és mérj ellenállást úgy is, hogy egy papír darabot teszel a megszakító pogácsái közé.Kábelek továbbra is lehúzva.
sorszám: 32553 (105084)
(előzmény: mreni, 2008-12-05 17:54:04)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-05 17:54:04
Most megcseréltem az alaplapon a két zöld vezetéket.Alaphelyzetben a trafón 1.es ponton 3V a kettesen az akksi feszültsége van kb 14,6V.Ha felcsrélem a két zöld kábelt,akkor az 1.es ponton kb8,5 a 2.esen normál 12,6V van.
Valami nagyon nem stimmel.
sorszám: 32552 (105083)
(előzmény: Árpád, 2008-12-05 16:26:47)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-05 16:26:47
Kezd iszonyú gyanúm támadni. Dupla lesz az a hiba! Nem zár a látszat ellenére sose a megszakító, a gyújtás kábeljét pedig felcserélted a fesszabról lejövő kábellel. Azon talán lehet három volt, attól függ, milyen.
sorszám: 32551 (105082)
(előzmény: Árpád, 2008-12-05 16:23:34)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-05 16:23:34
Zárlat nem tud 3 voltot csinálni. Valami elkötés van a dologban. Akármilyen fura, de ha nem két hiba adódik össze, rosszul bekötött megszakító+ a gyújtástrafó a tápot valamelyik izzón keresztül kapja, akkor a föld megy valamin keresztül csak. Egy biztosnak látszik: valami izzó van a gyújtáskörbe bekapcsolva.Nézd meg a motorodat, amikor símán ráadod a gyújtást, nem világít e valamelyik lámpa. Ha nem, akkor már csak oxidálódott csatlakozókra tudok gondolni.
sorszám: 32550 (105081)
(előzmény: Keri, 2008-12-05 15:01:00)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2008-12-05 16:04:04
Árammérésbe nem, de ha előgyújtást akar állítani akkor multiméterrel a szakadásvizsgálóra kapcsolva nem tud. Én így csináltam annó már nem szenvedek megszakítóval mióta elektronikus gyújtás van a motoromon. Erre akartam kilyukadni.
sorszám: 32549 (105080)
(előzmény: Keri, 2008-12-05 15:03:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-05 15:03:26
Kondi nem zavar be a mérésbe
sorszám: 32548 (105078)
(előzmény: Jawa350speed, 2008-12-05 11:52:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-05 15:02:26
Kapcsrajz alapján is be lehet kötni rosszul :)
sorszám: 32547 (105077)
(előzmény: mreni, 2008-12-05 11:35:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-05 15:01:00
Egyik sem tud ilyen gondot okozni, hacsak nem zárlat van, de azt észreveszed amikor ráteszed az akkut.

Trafó, gyújtáskapcsoló, megszakító környékén nézz körül.
sorszám: 32546 (105076)
(előzmény: mreni, 2008-12-05 10:52:40)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-12-05 13:50:40
Ha multimüszert használsz, akkor ellenállást mérj. nem kell ráadni a gyújtást, aksi nem merűl, gyűjtótrafó nincs kínozva. értelemszerűen. az ellenállásnak két állapota kell legyen: rövidzárlat, vagy szakadás. amikor a műszer nem mutat semmit, akkor szakadás(megszakító nyitva), amikor rövidzár(megszakító zárva), akkor 0.00...-t mutat. fontos! le kell húzni a kondenzátortól a gyújtótrafó 1es pontja felé haladó zöld vezetéket(már ha még zöld) bár én ilyenkor sima mutatós műszert használok. sokkal fürgében veszi a lapot.. hamarabb végez az egésszel az ember. 2,8-3mm legyen az előgyújtás, és 0,3!!!! megszakítóhézag. azért, mert igy nagyobb a zárásszög. sokkal energikusabb az ív. érezhető a változás.
sorszám: 32545 (105074)
(előzmény: mreni, 2008-12-05 12:31:18)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-05 12:31:18
Bocsi tényleg 0,4.Csak valamiért 4-et írtam.
Most leszedtem róla minden sarut és bekötöm újra az egészet.
Majd kiderül hogy mi lesz.
Köszi
sorszám: 32544 (105073)
(előzmény: Jawa350speed, 2008-12-05 11:52:17)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2008-12-05 11:52:17
Hali. Ott van még a kondenzátor is a megszakító vezetékén, ezért méregetni csak a kondi lekötése után célszerű nem? A megszakítóhézag 0,4 mm nem 4 mm
Nem mindegy, ekkora hézagnál lehet össze sem zár.
sorszám: 32543 (105072)
(előzmény: mreni, 2008-12-05 11:35:32)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-05 11:45:11
Ha a megszakító tényleg zár, mégis 3 volt van rajta, ha nyitva van akkor is, az szinte tuti elkötés.Például szinte biztosan nincs föld a földön.:) De a megszakító is gyanús, mármint érintkezési szempontból.
sorszám: 32542 (105071)
(előzmény: mreni, 2008-12-05 11:35:32)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-05 11:35:32
Az akksi zsír új 12,4V a feszültsége.
A vezetékelést egy neten talált kapcs.rajz alapján csináltam.
Megszakítóhézag kb 4mm így szemre jól működik.
A gyujtásbeállításnál volt furcsa,mert ugye ha a multiméter negatívját letestelem,a pozitívot a megszakító csavarjára rakom és nyitva van a megszakító elvileg a feszültséget kellene mutatnia.E helyett állandó 3V-ot mutat ha nyita van ha zárva.
Nem tudom mi a gond de elkezdem kiméregetni a dolgokat.
sorszám: 32541 (105070)
(előzmény: Árpád, 2008-12-05 11:07:54)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-05 11:07:54
A generátor miatt legfeljebb töltésed nem lesz. Amiért nincs szikra: Akumlátor lemerült. Rosszul vezetékezted be.Biztosítékok, vagy a táblájuk korródeálódotak. Megszaktó hézag nagyon rosszul van beállítva, állandóan zár, vagy nyit.
Hiba elhárítás: Mérj feszültséget az akun, a trafón, a megszakítón, amikor nyitva van. Próbáld meg hogy a megszakítóról lehúzott kábelt földhöz érintgeted. Erre szikráznia kell.Ha a feszültségek mindenhol renben vannak, mégse szikrázik a kábel földre éringetésekor, akkor nézd meg a gyújtókábelt, rendesen be van e csavarva a trafóba és a pipába. Ha ezután sincs még szikra, cserélj gyertyát, majd gyertyapipát.
Hirtelen ennyi jutott az eszembe.
sorszám: 32540 (105067)
(előzmény: mreni, 2008-12-05 10:52:40)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-05 10:52:40
Hali!
Próbáltam beindítani a frissen felújított 250-es Etz-m és csak az a gond hogy nincs szikrám.Két dologra tudok gondolni
1.A km órában lévő töltésvisszajelzőm még nincs bekötve mivel készül az új óra számlap.Arra gondoltam h esetleg itt lehet a gubanc.
2.Azt a grafit gyűrűt én raktam fel saját magamnak,én forrasztottam a vezetékeket is.Esetleg ott lehet a hiba?

Vagy más öttlet?

Köszi előre is!
sorszám: 32539 (105066)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2008-12-04 21:35:20
Vannak többen is, legfeljebb ritkán írnak.
Egyébként a másik oldaláról is nézhetjük a dolgot: 397 férfi figyeli a gondolatod...
Amúgy három nővel élek együtt (asszony-pajtás és két lányom), háááát...nem unalmas, azt mondhatom, de nagyon jó is tud lenni.

üdv.: R
sorszám: 32538 (105062)
(előzmény: Klaudia, 2008-12-04 20:02:01)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-12-04 20:02:01
Azta...most nézem...én vagyok az egyetlen nő itt a fórumon!
Renátó egy ideig én is gyanakodtam, de most már minden tiszta. :)))

Férfiuralom...hmm :)))))
sorszám: 32537 (105058)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-12-04 20:00:16
Jézusom, akkor mielőbbi gyógyulást!
Remélem nemsokára rendben leszel és újult erővel fogsz pötyögni!

A legjobbakat!

Üdv
sorszám: 32536 (105057)
(előzmény: Rudolph B, 2008-12-04 18:44:06)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-04 19:22:59
Basszus,de hülye vagyok.:D
Olaj sincs még benne,mert a felújítás óta még nem volt beindítva.Akkor csak ennyi lehet a baj?
Már majdnem szétszedtem megint.

Amúgy fiú vagyok:D(Renátó):)
Köszi;)
sorszám: 32535 (105056)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-12-04 18:10:39)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2008-12-04 18:44:06
Nem alszunk, csak az van, hogy este 6 után vagyok itthon.
Egy ujjal pötyögök, mert átütöttem egy szeggel a bal gyűrűsujjam.Könnyed favágás közben egy visszarugózó deszka odaszegelte az ujjam a palettához.Ezután húztam magam után a palettát a garázsig, hogy elérjem az oldalvágót.Hálás vagyok a sógornőmnek (ápolónő), aki csomagolt annó egy steril szikét, azzal vágtam ki a szeget, mert bordás gépszeg, kihúzni nem lehetett.Ment símán, szépen gyógyul.
Ha melléütök egy betűt, ezért van.
Bocsi az off miatt, csak nem nagyon tudok dolgozni, pl. el kellett halasztanom az alkatrészmosásokat.

üdv.: R
sorszám: 32534 (105054)
(előzmény: Klaudia, 2008-12-04 10:37:57)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-12-04 18:25:10
Sziasztok!

Örülök, hogy akkor még nincs téli álom nálatok.
Nekem a motorhoz kell pár dolog, ami tavaszra el is fog készülni.
Inkább optikai dolgok, mert egyébként a gép teljesen rendben van! Szerencsémre.
Lesz néhány saját készítésű matrica, a kipufogó kipofozása, a túradoboz felszerelése. Ilyen apróságok.
Aztán tavasszal újult erővel és nagy nagy kedvvel várom a túrákat.
A 2009es túraterv egyébként mikor lesz kész várhatóan?

;)
sorszám: 32533 (105053)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-12-04 18:12:59
Amúgy mreni te lány vagy? :D
Neved alapján azt tippelem, de a látszat néha csal. :D
sorszám: 32532 (105052)
(előzmény: mreni, 2008-12-04 17:52:25)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-12-04 18:10:39
A kuplung hideg, beindítatlan motornál nem emel ki rendesen, vagy bemelegítettnél is? Mert hidegen képes annyira összetapasztani az olaj a lamellákat, hogy tolástól nem kapcsol szét, de ha bemelegedik, utána már jó.
sorszám: 32531 (105051)
(előzmény: mreni, 2008-12-04 17:52:25)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-04 17:52:25
Köszi sikerült megcsinálni a leírásod alapján.
Egy problémával kevesebb,de még van bőven így is:(
Például a kuplung.Összeraktam mindent(szerintem jól)
És a kuplungkar húzása olyan mintha kiemelne(érzésre),de ha sebességbeteszem és elkezdem tolni forog a főtengely is.
Erre esetleg nincs valami öttleted?
Bocs a sok kérdésért és köszi mégegyszer.
sorszám: 32530 (105050)
(előzmény: Árpád, 2008-12-04 14:50:46)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-04 14:50:46
Le van szedve a cső a féknyeregrő? Gondolom igen, mivel másként hogy látnád, folyik e bele...Nos, ha leszedted a csövet, és mégse folyik bele, egyet tehetsz szerintem.Szed ki a dugattyút a főfékhengerből, majd a csővet nyomasd meg komoresszorral. Ha a levegő szabadon megy, rakd össze újra. Ha még mindig nem müxik, akkor valamelyik tömítő rossz, vagy rosszul raktad be.
sorszám: 32529 (105046)
(előzmény: mreni, 2008-12-04 12:37:41)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-04 12:37:41
Sziasztok!
250-es ETZ elsőfékkel van egy kis gondom.A főfékhengerben valahol dugulás lehet.Amikor beleöntöm az olajat nem folyik le a csőbe,hiába húzgálom a fékkart.
Hol lehet a gubanc?Hogy tudom kitisztítani?
Köszi előre is!
sorszám: 32528 (105044)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-12-04 12:19:44
munkanélküliség végett...öhöm iletve a kevés munkám végett én 11 óráig alszom a téli álmomat...engem az idő nem zavarna csak lenne meg az a fránya jogsim :D tudom vegyek egyet az aluljároba :D de az azér mégsem az igazi de tényleg beszélhetnénk arrol hogy miként tehetnénk szebbé és jobbá a motorunkat..fogyasztás loerők száma (nem a végtelenségig) + praktikai okok...olvastam ojat hogy membrán az mz re...mások szerint azal lehet leginkább elrontani szerintetek?
sorszám: 32527 (105043)
(előzmény: Klaudia, 2008-12-04 10:37:57)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-04 11:45:40
Én alszom.Csak van egy az alvajáráshoz hasonló betegségem: Alvaíró vagyok. :)
Amúgy pocsék az idő.:(
Ilyen idők a leg alkalmassabb ara, hogy megbeszéljük, mit is lehetne még tenni motorunkért. Például látott e valaki valahol eladó katonai üléseket, vagy rendörségi ülést. Az is egyszemélyes. Az ülés utas részére semmi szükségem, viszont kivállóan elférne oda egy lapossabb doboz a szerszámoknak.Egyébbként is, látott valaki már valahol ETZ ülést, amelyik nem készíti ki a hátsómat 200 km alatt?!! Jó, tudom, tömjek még bele szivacsot, akkor keményebb lesz. Nincs más ötlet?
sorszám: 32526 (105042)
(előzmény: Klaudia, 2008-12-04 10:37:57)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-12-04 10:37:57
Életet a fórumba! :)))

Remélem nem alszik mindenki téli álmot :)
sorszám: 32525 (105041)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2008-12-03 18:30:27
Üdv mindenkinek! Eladó 2db 125-ös etz és egy 250-etz bontásából Minden alkatrész! 06306623448
06306093529
Vagy e-mail!
sorszám: 32524 (105028)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-03 17:20:32
Rakjad fel nyugodtan, csak óvatosan forgasd körbe a főtengelyt és ellenőrizd hogy van e elég hely a dugó és a HF között.

Ha túl magas a sűrítés úgyis észreveszed, egy próbától pedig nem lesz baja, de ha csörög csattog, akkor azért tartósan ne használd
sorszám: 32523 (105025)
(előzmény: LG TS, 2008-12-03 15:30:59)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-12-03 15:30:59
Kösz a válaszokat!! Az én hengerem fúrás óta 600km-t ment, de nem bír menni 80fölött. Úgy vagyok vele, hogy mindent végigmérek. Ja és lenne még kérdésem. Van nekem 125ös hengerfejem és az lenne a kérdésem, hogyha rátenném egy próba erejéig a 150esemre akkor lenne-e belőle probléma. CSak pár km-t mennék, hogy megtudjam jobb lesz-e vele a motor.
sorszám: 32522 (105024)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-03 09:07:14
Végülis. Nem is az érték a lényeg, hanem az összehasonlíthatóság.

Mondjuk nekem inkább a fordulaton kialakult csúcsnyomás az érdekes, mert kíváncsi vagyok hol kezd el kopogni a motor.
sorszám: 32521 (105015)
(előzmény: Rudolph B, 2008-12-02 23:00:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-03 09:03:19
Tolni, vagy önindítózni.
Berugókar szerintem nem forgatja meg olyan gyorsan és elég ideig hogy hiteles legyen a mérés.
sorszám: 32520 (105014)
(elözmény: Rudolph B, 2008-12-02 21:46:34)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-12-02 23:41:25
folyamatosan "pumálnia" kell a dugattyúnak és nem igazán létezik ilyen a célnak megfelelő hosszúságú fogasív,ezért marad a tolás:D
sorszám: 32519 (105013)
(elözmény: Rudolph B, 2008-12-02 21:46:34)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-12-02 23:40:01
ezt én is tudom,de nekem melegen és hidegen olajbefecskendezéssel is egy-két tizednyi külömbséggel de ugyanazt mutatta,lévén friss hengerem van 4000km-el,és ez nem igazán kopott szerintem.
sorszám: 32518 (105012)
(elözmény: Rudolph B, 2008-12-02 21:06:35)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2008-12-02 23:00:14
Indítófofdulatszámon kellene, tehát vagy önindító, vagy berugóval párat rárúgni, teljes gáz mellett.
Így lehetne összehasonlítani a többivel, általában ez a szokás.Ha erőteljesen megtolom(ják), nagyobb fordulat, kisebb résveszteség, hamisan jobb eredmény.

üdv.: R
sorszám: 32517 (105011)
(elözmény: Rudolph B, 2008-12-02 21:46:34)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-12-02 22:45:21
Remélem mihamarabb feltámad a géped, s ha eljön az idő, helyet adsz a képnek :)

Üdv!
sorszám: 32516 (105010)
(elözmény: Rudolph B, 2008-12-02 20:21:56)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu