:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Örülök, hogy ebben egyetértünk...én sem tudnám kihasználni az 1000es gépeket.
Szerencsés vagy, hogy kipróbálhattad ezeket a motorokat! ;)
sorszám: 32799 (105526)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-16 21:06:55)
Sziasztok
Úgy látom én nagyon kilógok a sorból. Én nem vágyom ezekre a csillogó villogó motorcsodákra. Nekem a /1-es volt rég óta a vágyam, mert 20 éve is ilyenem volt. Hónapokig keresgettem az interneten, mire megtaláltam az igazit. Nem vagyok egy vagyonos ember, de helyette biztosan ki tudtam volna szorítani valami korosabb nyugati nagy vasat. Talán ezt hívják nosztalgiának?
Egy valamit azért elfogadnák: BMW R 60, a 70-es évekből.
és délután sikerült rájönnöm a műszervilágítás elkötésére... :)
ilyen dzsumbujban, és hogy a kapcsolási rajzot a telefon kijelzőjéről néztem, elég nagy kihívás volt, de rájöttem... :D
és ha már a garázsban vagyok, intravénás infúziót is adtam a gépnek (akksinak)... :D
a fordulatszámmérő világítása volt rossz helyre dugva a sorkapocsban, direkt módon kapta a szuflát a helyzetjelzőröl...
http://www.postimage.org/image.php?v=gx1BMoOr
http://www.postimage.org/image.php?v=aVBlk8S
http://www.postimage.org/image.php?v=PqyDGnA
tesztnapon az új mz 1000s-el mehettem,de nekem már az egyesbe "vánszorgás" is sok volt,1. tiltás 12000es fordulaton 60valahány km\h,és még ott van 5 fokozat!!!! jézusom,hol a retekbe lehet ezt kihasználni? a kis SV-vel már volt szerencsém menni,kollégámnak az van,igaz gyűrűs szegény mert eszi az olajat,de minimálisan,a szakszerviz szerint ez még jó.
ebben a lábtartós dologban igazad van,az egyik törzs ügyfelünk megkért hogy nézzünk ráá a kis gsx400ra(v. gsxr nem tudom)kiderült hogy hengerfejes lett,mind1 megcsináltuk,mentem vele egy próbakört,hát az első tapasztalat,hogy ment mint az állat,ahhoz képest amilyen volt,aztán nekem fura volt hogy alacsony minden,igazi pocket bike feeling:DDnem hiába volt fura nekem is hiszen az etz-hez vagyok szokva
Szia Ricsi!
Meg tudlak érteni! ;)
Sok szerencsét a Jawa beszerzéshez, remélem idővel majd túrákon tudunk találkozni! ;)
sziasztok...
háát én imádom a klasszikus formákat, ha új motor vásárlásáról lenne szó, én tuti a Royal Enfield 500 Standart-ot választanám... esetleg az Army változat feldobozolva...
gyönyörű gépek, és árban sem elérhetetlenek... :)
majd talán egyszer... de addig is egy Jawa 634-638-ast beszerzek, hogy legyen végre egy "gyűjteményem"...
Szia!
Egy ismerősömnek GSX 1400asa van...ha gondolod rábeszélhetnénk, hogy occsón :) eladja ;)
Na jó félre a tréfát :)
Tényleg elképesztően jó gép ;) Jó választás! :)
Kitartás addig, amíg eléred!
ÁÁÁ egy dolog kimaradt :)
Az én drágám 86-ban született ;)
Szóval kijár a tiszteletem neki :)
Szia!
Köszönöm a részletes hozzászólást! Ezt szeretem...amikor így írjátok le, hogy mi a téma :)
Szóval...én teljesen megértelek, hasonlóan érzek én is...legszívesebben egy nagy tartálykocsiban tárolnám a benzint :)))
10 littyót tuti félre rakok, mert jól fog jönni egy sztem már februári végi motorozásnál. Akkora szerintem újra 300Ft körül lesznek az árak...közgazon elemeztük a dolgot, ezt jósoltuk..meglátjuk mi lesz.
A motorokról...
Én kb. 6-7 éve vártam arra, hogy végre legyen egy saját motorom.
2 éve volt ugye a jogsi letevése a köcsög oktatóval, aki miatt két évig rettegtem a vezetéstől és az Mz-től is.
Az oktatás ideje alatti motorozás nekem idegbaj volt, nem pedig élvezet. De mivel ez volt a célom hát megcsináltam.
Szóval nagyon MZ ellenes voltam 2 évig ( nyugodtan lehet most hőbörögni) aztán eljött az idei év ősze...
Rájöttem, hogy kell egy gép mert 1. meghülyülök motor nélkül, 2. kell a rutin a nagymotoros vizsgához.
Sok-sok eredménytelen keresgélés és próbálgatás után találtam rá a mostani életem értelmére.
Most már büszkén mondom azt, hogy MZ-m van, büszkén vagyok a társaság tagja...remélem már mondhatom ezt.
Nagyon örülök a drágámnak, főleg, hogy már szerelgetni is tudom picit.
Elindultam végre Október végén azon az úton, amin mindig is lenni szerettem volna...és nekem csak ez számít...hogy végre ilyen téren boldog lehetek!
A következő motorról...sokszor írtam már, hogy én egy Suzuki GSR 600at szeretnék.
Mindemellett nagyon sok kedvelt mocim van.
Az SV-k szerintem is brutálisan jó gépek, főleg azóta érzem ezt, amióta vittek egy 1000sel. Bár nekem az 1000 bármilyen motor is legyen, sok. A 600cm3 bőven elég. Persze ez egyénenként változó.
Nekem még tetszenek a Banditák, Hypermotard ( tudom 1100cm3, de olyan gyönyörű), DRZ 400S és még sorolhatnám.
De az abszolút kedvenc a GSR...remélem egyszer az MZ mellé vehetek egy GSR-t is :)
Na jó nem szaporítom én sem a szót tovább :) Nehogy megunjatok :(
Üdv mindenkinek! ;)
sorszám: 32790 (105514)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-15 21:54:28)
Üdv mindenkinek! Eladnám 1979-es MZ TS 150 típusú mocimat. Minden működik rajta, új festés, polírozás, hibás dolgok cseréje megvolt. Papírjait lehet rendezni, én szimpla adásvételit tudok adni, de forgalomba lehet hozni. Ajánlatokat a tamas880118@freemail.hu címre várok.
A GSX 1400 az nem Bandit!
Ami Bandit az GSF 250 (400, 600, 650, 1200, 1250). :D
Ha már itt tartunk, akkor nekem az MZ után a következő remélem egy Husaberg FS 650 lesz! Csak a Supermoto!!! <3 :D
Na jó, ha meg sportmotor, akkor Honda VTR 1000 SP2, vagy Aprilia RSV 1000!
AAAAAAA :D Keri, Te vagy az én emberem. Nagy vágyam egyszer egy GSX 1400-at birtokolni :), de az MZ után következő lépcsőnek egy SV650-est szeretnék. Jajjh :S de sokat kell addig még spórolni. Szép napot és jobb időt mindenkinek.
Igen, ezzel egyetértek...azért vkinek ez nem kényelmes még nagyon jó kis gép, és szerintem nagyon megbízható a motorblokkja...igaz nekem nincsen, nekem más van, de volt már hozzá szerencsém, és csak jót hallottam róla. A lábtartó dolog, meg csak megszokás kérdése ;)
JA akkor nem a GS a szar, hanem neked vannak rossz méreteid hozzá :D
Egyébként nekem is a Suzuki GSX1400-as bandit jön be leginkább. Annak kényelmes méretei vannak és erő is van benne, ráadásul rendes motor kinézete van :)
Izlések és pofonok.
A GS igazi igásló. Nem rossz választás ha az ember kispénzű és ezzel akar pl. munkába járni, mivel elég tucat darab ezért olcsó az üzemeltetés, ráadásul egy bevált darab. Igaz hogy jellegtelen és unalmas, de ha a tulajdonosa ezt várja el akkor ez az ideális jármű számára.
lehet hogy jó gép, de a sor 2es korántsem az a kényelmi szerkezet, amit én egy új motornál már elvárnék. aztán ez még nem is volna gond. ültél már egyáltalán GS500-on? nemtudom.. az én 190centimmel felültem, és a lábtartót kapásból 20-30 centivel előrébb kerestem. tudod, egy motoron űlni akarok, nem guggolni. olyan testtartás van rajta mintha lenne benne 200lóerő. azzal a motorral kb 10km-t tettem meg, mire jól meg is bolondúltam. lezsibbadt már mindenem. én nem tartom motornak. ennyi. aki akar motorozzon vele. egyyszerűen kényelmetlen. modnom. ha már suzuki akkor DL. azon egy éppeszű értelmes üléspozíció van, és nem akartam 2km után leszállni róla. aztán a blokk. hát elvileg asszem 46Lóerő. az első mellékutcában röhögve ki lehetett motorozni, kicsit azért több erőre számítottam. harmatos galambfing, nyomatékszegény. továbbmegyek: GT750. én kétütemű párti vagyok. ez egy 30év körüli motor. 3hengeres, vízhűtés, önindító.dupla tárcsa. azzal lehetne túrázni.
Mi bajod van a GS 500-al? Sztem nagyon jó gépek...
most csak felhoztam egy példát de nekem a hondák közül is tetszik egy néhány a suzukinál csak egy tetszik és ez az SV 650.kis motor mégis nagy,nem nehéz,jól megy,és a maga V2es erőművével kibaszottul szép hangja van pláne egy yoshimura dobbal:-) de ha egy injektor befosna rajta hidd el én már adnám is el mert ezekhez a gépekhez aranyárba van minden.épp ezért az MZ az amit nekem találtak ki,köynnen javitható minden olcsó a fentartása és mindenhova elvisz télen nyáron,és maga a feeling hogy még az előbb a padon szerelem össze a blokkot,és ebéd után már mehetek is vele mert 3 csavar és hat vezeték meg egy karbi amit be kell kötni,ha még nyálat is öntök beléje akkor elsőre még indul is.
Utolsó motor volna a GS500 ha ha újat akarnék.:D inkább egy jó állapotú MZ-m legyen mint az. ha már suzuki, akkor Vstrom DL650, de inkább GT750:D
sorszám: 32780 (105493)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-15 21:54:28)
az előző hsz.edre visszatérve,én nem azért tárolok ennyit mert,utoljára 10éve volt ilyen olcsó a benzin,és csóri gyerek lévén(hiába van állandó munkám) nem birnám elviselni azt hogy kihasználatlanul hagytam a lehetőséget,hogy olcsón tankolhattam volna,és persze erre csak utóbb jönnék rá amikor 400ft-os lesz a benya,jó most nem azt mondom hogy meg kell venni a benzinkutat,de szépen apránként meg lehet:DDD gondoljunk bele ha a napi doboz cigim helyett megvennék 2L-t kb 500pénz,igen hamar meglenne az egy évi adagom,és még a klotyóra is motorral járnék.nem mellesleg nem azért járok Mz-vel mert kényszer,sokan ismerősök között csak azt látják hogy mellette ülök és szerelek,holott nem csak simogatom,és nem azért nem veszem meg a gs500ast mert nem birnám eltartani,(bár lehet nem élnék mellette nagy lábon)de ha bukok vele,akkor csak az idomok rengeteg pénzbe kerülnek,a motor javitása rengeteg szakszerszámot igényel,és nem egy vasárnap délutáni könnyed program egy vezérlés összerakása,és pluszba még az is hozzájön hogy mindenét ismerem a motornak,és megsúgja ha valami nem tetszik,szóval Ő a minden,és mindenem megvan hozzá,amivel a 0áról össze lehet rakni,most télen úgy tartotta kedvem hogy komplettírozom(mindent megcsinálok,karbantartok,takaritok)és szétboritottam és áprilisra már kész is,április 19.én lépi át a gép a 2Xes kort,és nagykorú,ezt pedig méltóan kell ünnepelni egy Esztergomi bejáratós túra keretei közt.kicsit hosszú és unalmas pofaszellőztetést rendeztem,de ki kellett adnom magamból,mmet már nem birok aludni ennyi gondolat mellett.
100liter benya, 220*100=22000HUF
Ennek fél éves kamata 12%-ra 4640HUF
Megéri eltenni ha van hordód, és van hol tárolni :)
Egyébként igazad van mert elég hasonló a két hang, könnyen össze is lehet keverni.
Nekem is volt hogy félre hallottam, és csak a további megfigyelésekből derült ki hogy más jellegű csattogásról van szó.
Kopogás és kopogás között is van különbség.
Amiről te beszélsz az a dús keverék miatt van és egyáltalán nem probléma, sőt így van jól beállítva az ETZ, ez csak az égés jellege miatt ilyen hangu, viszont amiről a többiek beszélnek az a detonációs égés következtében keletkező mechanikus zaj, vagyis ahogy a csapágy csattog a rámért ütésektől.
Ez nem jó.
Szia Zozy!
Köszönöm, jó tudni, hogy más is azért spájzolgat.
Nekem is max egy 10literes kannában lesz benzin elraktározva, arra az esetre is, ha nagyon rám jön a motorozás.
Persze a motort teli tankkal teszem el télre, a karbiból kinyomatva a benne álló anyagot. Okosodom ám :)))
Puszi
Szia Klau!
Régen be szoktam spájzolni, de már csak max 10 litert tartalékolok itthon plusz a motorok keverékkel teletankolva a téli leállásra. Pár hónapos állástól semmi baja nem lesz (legalábbis én ezt nem tapasztaltam és a gépek sem), két Komár mopedemet nem használom, de tele tank keverékkel állnak, évente egyszer lecserélem bennük a lét és gond nélkül elpöfékeli a Simson, a használatban lévő Komár, a kapálógép, a fűnyíró vagy éppen az MZ.
Érdemes-e spájzolni? Te döntöd el hogy mi a kisebb rossz: ha nagyobb mennyiségben áll a pénz x ideig benzin formájában, vagy a későbbi áremelés miatt megspórolt összeg?
Tsók,
Zozy
Ha motorfékkel megyek, vagy csak pont annyi gázt adok, amennyi kell akkor mindíg kopácsol. Nekem is ezelőtt is, sima hengerrel is.
A hengertalptömítést nem javaslom, hogy kicseréld, mert akkor a gyűrű a már bekoplott hengerfalrészen túlfut és ha minimális válla van akkor az már nem jó.
egalábbis nekem ezt "tanították".
szevasztok...
ma volt egy kis időm, ezért meglátogattam Őt... :)
lehet röhögni!!!... :D :D :D
http://www.postimage.org/image.php?v=PqrTuLr
http://www.postimage.org/image.php?v=PqrTMdr
http://www.postimage.org/image.php?v=PqrUa9S
Szia!
Köszönöm a tippet, bár eddig sem bekeverve tároltam szerencsémre :)
Sajnos csak alkalmanként tudok dolgozni diákmunkákat, így nekem a 7000Ft nagyon sok (3nap meló)...szal én spórolok amennyire lehet! :)))
100 literen 7000 forintot lehet spórolni maximum. Ezért nem rakosgatom.
A benzin eláll, csak ne keverd be előre.
Szia!
Pont kérdezni akartam, hogy van-e még valaki, aki kannába is tankol, hogy spóroljon legalább egy kicsit a jövő évi túrákra.
Ugye simán eláll a benzin és nem lesz semmi baja a pár hónapos állástól?
Üdv mindenkinek! ;)
sorszám: 32769 (105464)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-14 22:56:29)
Ácsi!
"Nyelv" a 250-es és 251-es hengerben a szívónyílásnál fentről lefelé kb a nyílás közepéig, vagy még addig sem lóg.
épp azért mondom hogy tegyél bele anyyit hogy a karbiba legyen egy kevés,és inditsd be,ezt a próbát célszerű üzemmeleg motornál megnézni,hogyan viselkeik a kannás benzinnel.Mostanába ha járok benzinkút felé,mindig teszek el kannába benzint.idáig már van 25L-em,és azért tankolok előre mert most 236ért veszem literjét,és inkább előre megveszem,minthogy nyáron 300ért vegyem a naftát
nekem 89'es a motorom,és szerintem ez széria volt,bár korábbi évj. henger még nem volt a kezembe,viszont a 150esen és a 250,251en nincs ilyen,sőt a 150esnek más a vezérlése,teljesen más méretű,alakúak a felömlők ablakai.
igen azt a célt szolgálja,nekem egyszer volt gyűrűtörésem,amikor a kipu ablak nem lett lesorjázva fúrás után,és valamiért fennakadt,de eléggé láthatóan ott tört el,mert a dugót szétmarta a gyűrűdarálék.
Ja nekem is ETZ 250 ("300"-as) és sima karbi 150-es főfúvóka.
Amúgy nekem is hasonló tüneteket produkál, csak én nem vártam meg, hogy megragadjon. Szerintem én is kicsire hagytam a préssávot. Ha huzamosabb ideig megyek magas fordulaton, akkor hajlamos bekopogni, de néha csak simán 4000 körül is, főleg motorféknél kopácsol. Majd szétkapom, azt rakok bele még1 hf tömítést, vagy vastagabb talptömítést, vagy valami, ahova szükséges. :D
Szia!
A karbival szerintem nem nagyon lehet gond, legalábbis eddig 4000km alatt teljes gázon jóval hosszabb távon sem volt gond. Csatos karbi van rajta 145 ös fúvókával.
Hát ez is kb 1 éves ,talán kicsitt több,igaz kannába volt de inkább nem kisérletezek végülis csak kb10literről van szó,De ugy ahogy mondodd mósóbenzinek még jó lesz
sorszám: 32761 (105445)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-14 17:50:29)
Bár lehett rosszul emlékszem ,de ezt nem épp a késöbi tipusoknál vezették be?
Van egy 90 es gyári 25-ős hengerem ebben ott a nyelv,de ugy emlékszem az enyémben nincs ,valamint van egy 150 es hengerem abban sincs ,az 85-ös motorrol lett leszedve.
nem kell forrónak lenni a hengernek, ahhoz hogy megragadjon, elég ha a dugattyú melegszik
Milyen karbi és mekkora a főfúvóka?
Az a gyűrűt támasztja, ha nincs benne akkor esetleg gyűrűtörés lehetséges...bár az is lehet hogy arra is rájöttek a mérnökök hogy nem lesz gyűrűtörés.
Szia!
A dugattyú legalább 1 mm-re kijön a hengerből, azért van átalakítva a hengerfej, mert ugye most nincs meg az a kis perem, ami eredetileg rajta van.
A a fordulat 6000től nem volt több és huzamosan kb 2 percig ment így, csak utánna volt gond.
Mi lenne ha 99-est tankolnék?
Az nem lehet hogy azért történt, mert elég hideg volt(6-7 fok) így a henger nem tudott úgy tágulni, ezért beszorult.
kannába bele kell tenni,alaposan felrázni,és egy kicsit kell beletenni a tankba,és próba,ha szarul megy,tedd félre mosóbenzinnek,de nem szokott olyan hamar megpimpókosodni.nekem egy év állás után is jó volt,persze kannába tároltam,ha a karbiba van akkor le kell belőle engedni,és kifújni levegővel.
Értelek hát ha nagyon minimális vagy szinte semmi a teljesitmény növekedés akkor valoszinű nem kinlódok vele feleslegesen,igy sincs gond vele jóval nyomatékosabb mint amilyen volt .
A vége is olyan 95-100hátszélell 105km/h körűl van.
Ráadásul egy jó 125 ös nem kopott karbi van most rajt.
Még valami szerintetek a bekevert Benyát meddig lehett felhasználni ?
Azért én még mindig nem vagyok meggyőzve arról, hogy magass fordulaton nem megy magassabbra egy picit a dugó. Sőt, majdnem biztos vagyok ebben, hiszen ezért van, hogy ha valaki bejáratástól kezdve hosszú ideig nem megy magas fordulaton, amikor mégis rádurrant egyszer, mindenféle hülye hangja lesz a hengerben képződött váll miatt. Tegyük fel, a dugó leheletnyit túl tudott menni a hengeren, bele a hengerfejbe, ami esetleg nemvolt megfelelően kialakítva. Picit ráütött a dugó peremére, ami ettől oldalirányban tágult. Ez a tágulat csiszolódottt le, ennek a kopásnyomát láttad. Persze ez csak elméleti okoskodás, bevallom, nem tudom meddig megy fel a dugód.Még a gyárira sem emlékszem, nemhogy egy esetleg utángyártottra.
Akkor engem amikor éppen súly alatt vagyok, feldobna 38 centire. Ezek szerint a 250-es talán optimális esetben 19 centire. Jó, nem optimális a dolog, emeljen fel csak öt centit. Ha jól számolom, az a helyzet pontosan 5 centivel van magassabban, mint amikor két lábbal a földön állok.:) Vagyis már csak a jóistenke kegyelme tart függőleges helyzetben.:)
Amúgy tény, a határozatlan rugáskor gyakoribb a visszarúgás, valóban azért, amiért írtad. Ezért nem szeret ülve rugni, mert akkor nem esik eléggé lábra a dolog.
Azt nem mondtam, hogy a gép már réges rég nem bejáratós vagy 4000-e km van benne.
Ami meglapő volt számopmra, hogy kb 5-6 km után aminek az eleje kifejezetten melegítő volt, szóval lassan mentem közepes 3-4000 között ennek ellenére a megragadáskor mikor megált a henger langyos volt. Igaz ezt megnézhettem volna amikor tőgázt adok neki akkor is, de nem gondoltam.
jav:fúrás előtt már a 150es karbija volt,és 150es re fúrás után is az maradt rajta
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|