:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Mert üzemképtelen motort nem lehet eladni?
fillérekert felújítja akkor meg normális áron elmegy. Más kérdés hogy én még nem adtam el motort egyben, mert ha flújítom akkor használom, ha meg lepusztult akkor szétszedem és jó alkatrésznek...azért meg nem szoktam pénzt kérni.
Forrest, engem érdekelne az ETS, de csak részletfizetéssel, mivel nem létszükséglet, nosztalgiához kéne. A motor nálad maradna az utolsó részlet kifizetéséig. Nincs is hova tennem most, túl sok itt a motor, de tervbe van véve új tároló. Ha így érdekli a nagybátyádat, írj ide léci: feri2360@freemail.hu. Nem ígérem, hogy a közeljövőben benézek ide, mert már unom a átrágni magam a sok ide nem való szövegen. Bezzeg a CBF fórumon Doky keményen kézben tartja a dolgokat...
tudom ez nem a hamisítós topic de lehet kapni hermeticet,szlovákéknál árulnak,azt nem tudom hogyan ez,v. csak hasonló,mindenesetre én a mostani összerakásnál lakkot fogok használni,a fényezőtől kérdeztem van-e olyan lakkja amit lehet szinezni,és bírja a hőt,benzin,olajat,nyomást.erre röhögve mondta hogy ere a célra tökéletesen megfelel a közönséges nitró lakk,és lehet is színezni,pl üvegfesték.egy pici szinezéket bele kell keverni és a felhordásnál látszik hogy mindenhol egyenletesen van rajta.még nem próbáltam de ezt elég hamar ki lehet próbálni.Ha a féktisztitó egy napig nem marja le száradás után már jó,az olajállóságot is tudom ellenőrizni,mert ha az LHM (citroen hidraulika olaj,nagyon erős maró hatású)nem marja szét akkor más se.egyedül a nyomás ami csak összszerelés után tudok megnézni,ez az egy zsákba macska.visszatérve a blokkszéthúzás nyomairól,meg nem tudnád mondani hogy az én tulajdonomban 1szer v. 2szer volt-e széthúzva,másodszorra csináltam hozzá szerszámot,és meglepően könnyedén szétjött
más: én már várom a cikk teljes meglétét az oldalon már csak azért is mert nemrégen én is kiégetem a kiput,és kiváncsi vagyok a te eljárásodra is.
én beboritottam a kazánba,kaja időben megforditottam,és este kiszedtem belőle.
CIKKÍRÁS: gondoltam hogy ha elkészűlt, akkor megírom a motorom felújítását. de mivel már kb 2 hónapja várom hogy felkerüljön végre a kipufogó égetős cikkem, igy kicsit kezd elmenni tőle a kedvem.
igazából mindíg arról álmodtam, hogy egy állítólag felújított blokkú bontatlan motort vegyek:D.. a 2T klubba van erre egy példa.. egy 634es jawa blokk volt. hálIstennek nem állt neki a pofa felújítani, mert a hidegvágóval készített hengerfejpakolás nem volt kutya:D
rohadt egyszerű. hornyolt fejű csavarok fogják össze a blokkkot. én még olyan ügyes embert nem láttam, aki ezt kibontja, és összerakja anélkül hogy nyoma lenne. másik: mindenütt rajta van a tömítőfelületeken elég bő mennyiségbe az áldásos bondex keménylakk színű világos sárga hermetik, amit itthon nem lehet kapni. bontatlan blokkon szimeringcsere sem valószínű, a gyári minden esetben egyajkú, és zöld színű. bár ehhez már le kell venni a lánckereket, és-vagy a dinamó-generátor forgórészt. kiscsúzli blokkból már kettőnek is vettem el a szüzességét, egyik az enyém, a másikat meg havernak vettük 4000ft-ért.várom a következőt, ami TS250/1es:D (de jó lenne) ha a henger sem volt róla lehúzva, akkor az is látszódhat, de ennek hamisítását könyebb megoldani. saját kis TS-em ilyen volt. látott már valaki M6os 10es feliratú anyát:D??? igen.. 10.9 es szakítósziládságú:D. én életembe 4 darabbal találkoztam, ezek a mai napig megtekinthetőek nálam:P
szerintem is jó ötlet 1. több szem töbet lát több szempont 2. pedig tényleg sokaknak jól jöhet (nekem is) hüjébb senki nem lesz tölle csak okosabb :D
Elárulhatnád, mi lett a gyújtás méregetés eredménye.
Támogatom az ötletet, régen nekem is jól jött volna, mert átvágott az eladó... igaz olyan dologgal, ami kívülről nem látható (hibásan összerakott váltó-később ezért fogaskerék törés), de azért sokaknak még jól jöhet pár tipp, hogy mire ügyeljen.
Feri!Remélem szólithatlak igy.Én emlékszem amikor irtál egy pár dolgot ami árulkodó lehet egy ilyen esetben.Szerintem nagyon jó lenne ha esetleg egy cikk formájában leirnád ezeket a dolgokat.Főleg azokat amik nem járnak nagy szereléssel,hanem csak igy szemrevételézés alapján kiszurható.Kinek mi a véleménye megérne egy cikket?Szerintem igen.Na légyszi!
"Én olyat vennék ami nem volt bontva" Ezzel nagyon vigyázz, mert pár hete ehhez nagyon hasonlót írtam, Árpád apánk rögtön kiokosított, hogy én azt úgysem ismerem fel, hogy nem volt bontva és különben is olyan MZ-t hamisít nekem, hogy azt hiszem, tegnap jött ki Zschopauból. Kackac.
Szia Az MZ lapon a beküldött cikkeknél Sub-ee a mestere.
Szeva.Motorol caak annyit ha lesz egy nagyobb motorom márpedig lesz, se adom el a kis mz-met.
Más
nem olyan régen valaki feldobott hátsó ledes lámpa nyákot. Ezt az embert keresem.
üdv várom a tavaszt.
Dlaca
az eladók többsége úgy gondolja, hogy kelendőbb a dög akkor, ha fel van újítva. én pl. sok ETZ-t megnéztem már vásárlás céljából, de annak 90 százaléka olyan volt, hogy a eladó esküdözött hogy friss a gép. Én ez miatt inkább tartok, mint örülök neki. Ugyanis van többféle felújítás. 1. komplett reset, márkás v. gyári alkatrészekből, minőségi módon összerakva. 2. ezt-azt cserélünk, főtengely még annyira nem lóg, jó eséllyel a csapágyak talán lettek cserélve. 3. eset: Tipikus, Most lett megfúrva! (na de mér is?) Mer a dög már lefutott 50ezret, a gyűrűk között el lehet köpni, ráadásul még a parasztgyerek kijárt vele a rétre "krosszóni", persze mást kopó-fogyó alkatrészt nem cserélt, jó eséllyel 2 hét alatt szét is esik a szekér.
Én olyat vennék ami nem volt bontva, inkább legyen probléma vele az elhasználódásból, mint a barmolástól.
Aki barmol, annak levágnám a kezét. Többet az kárt nem okoz! :)
Ettől az árazástól bedöglött a topic. Sok szerencsét az eladáshoz mindenesetre.
Egyvalami azonban felmerül bennem. Miért van az, hogy a meghirdetett nem szutyokállapotú MZ-k nagytöbbsége, frissen felújított blokkal rendelkezik, párszáz neadjisten ezer km-t futott a generál óta. Én nem azért újítattam fel a blokkomat, hogy 1000km múlva eladjam. Szerintetek?
sorszám: 32835 (105582)
( előzmény: motoros L.Bandi, 2008-12-17 22:25:45)
Eladó 1988-as évjáratú teljesen felújított ETZ 125. A motorban komplett főtengely lett cserélve, a henger a „Tábori Tunning-nál” lett fúrva, Fag csapágyakat, új „primer” hajtást és új kipufogót kapott. A fényezés teljesen új, ezüstmetál színű. Újjak a gumik, a hátsó lengéscsillapítók, az akkumulátor. A felújítás után mindössze 2500 km-t mentem vele. A műszaki 2009. szeptemberéig érvényes. Kizárólag tárolási problémák miatt szeretném eladni. Ár: 140 000 Ft Érd.: 70/2429283 Pécs
Köszönöm szépen!
Nagyon kedves dolog, hogy az övét használod!
Üdv
tőzsdéztek fiúk? :D
Ma nagyot emelkedett a tőzsde, ha a hét végéig kitart az emelkedés akkor talán növekedhet 1-2 hét múlva a benzin, de ha nem változik akkor csak tavasszal fog.
Szia
Szép kesztyű használd egészséggel.Remélem soha nem horzsolja aszfalt. Én nosztalgiából apámét használom, amit ő már minimum 30 éve használt. Ő télen nyáron Danúviával járt. (nem volt más)
Az jó. Igaz én olcsóbban vettem a mofaker-es bőr kesztyűmet, de az nem márkás.
Szia!
8 ezerért sikerült megkapnom. :)
Lehet, hogy venni kellene benzint.
De lehet, hogy tovább esik majd az ára.
Szia, valóban jó kesztyű.
Ha nem titok, megírod, mennyiért kaptad meg? Barátnőmnek is jó lenne egy. Tudom, hogy nem etalon a te árad, csak kíváncsi vagyok.
ezért nem vennék speed erőgépeket mer kivánja szinte akarja hogy az ember huzza a fülét dehát a tulélési eséjünk meg csökken és az mz-k hez olcsó az alkatrész is és minden falubal lelni cuccokat
sorszám: 32826 (105562)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-17 18:47:42)
nekem teccik...énis nézelödtem pár internetes boltban hogy mien a kinálat de egyenlőre marad a régi hegesztőkesztyüm
nézd van ilyen ember és olyan ember is,kinek mi tetszik.az első mz-m úgy lett hogy kaptam egy ajánlatot egy 125ös robogóra,de elég sokat kért érte a manus,aztán találtam a trophy-t 30000ért,leharcolt volt de beindult,azt megcsináltam szépre,és minden működött rajta!végül azért adtam el mert sajnáltam vele menni,mert ha elesek v. megkarcolják,esetleg ellopják az elég szarul érintett volna.fél évig nem volt semmi motor a közelbe,aztán kóvályogtam a neten és rátaláltam a mostani masinámra,megnéztem,hát elég hulladék kinézete volt,de bontatlan volt a blokk,ez volt az első megtetszett,aztán kérdeztem az árát(20e jó magyar forint alakú valuta)rábolintottam és most tartok ott hogy élvezet vele menni.most ősszel voltak bajai,meg gyanús blokkból jövő hangok,emiatt lett szétborítva.Tudod engem kifejezetten iritál amikor battyogok a BNV mögötti főúton 90el(ahol csak 70el lehet menni)
és letol az útról egy szutyok 1,2es corsa.ilyen helyzetekben szivesen levillognám az útról,és isszaelőznék,e az mz-nek korlátai vannak,ami nem is baj,mert ha 150el elhasalok egy olajfolton 0 az esélyem hogy felkaparjanak az aszfaltról,míg az etz-vel(igaz csak 3szor sikerült megnézni közelebbről a bitument)de mindig sérülés nélkül letudtam szállni a motorról,és az volt az első hogy megnézem mi sérült a motoron,kiszakadt a kesztyű? hát nem leszarom? inkább fázzon a kezem minthogy tönkremenjen a motor
Sziasztok!
Képzeljétek! Szerettem volna meglepni magam egy kesztyűvel, mivel a régi szétszakadt. El is mentem pár boltba, találtam párat ami úgy ahogy jó volt. Nekem S-s, vagy inkább XS-s kesztyű kell. Az utolsó boltban jártunk, amikor is megemlítette az eladó, hogy van egy egyszer használt nagyon baba kesztyűje :) Felpróbáltam és tökéletesen jó volt.
Az ára is nagyon jó volt, ráadásul Spidi, így megvettük :)
Pár kép is készült, szerintetek milyen?
http://www.postimage.org/image.php?v=PqCCiuS
http://www.postimage.org/image.php?v=PqCC8wi
Üdv mindenkinek! ;)
narancsvörös az a rózsaszín... :D RAL2002-es... csakhát ilyen a telefon éjszakai üzemmódban... :D
Nekem TS 150em van és 251es ETZ-re csöpögök... Én is MZ-t szeretnék, csak jobbat erősebbet, mint a mostani, de nem adom el a TS-t, mert tulajdonképpen örökség. Nameg 75ös évjáratú, és az már elég szép kor, ha eddig nem sikerült gallyra vágni, akkor még legalább 20 évig meg akarom őrizni, főleg így hogy most újítottuk fel majdnem minden részét. Blokk, festés+apróságok.
Nahát milyen szép a 251-es rózsaszínben :D
Barátnőmnek meg is mutatom, neki is biztos tetszene :)
Szia Keri,
én most akarok venni 100 litert, aztán szezon elején nem lesz gond a benzinre. Mondjuk inkább a kúton tankolok akkor is, ha van otthon. Szlovéniában veszek, mert ott még az itteni áraknál is kedvezőbb a nedű.
Üdv Szilárd
Nekem volt már 100liter benyám egyszerre, de csak azért mert haver hozott valami ukrán benzint és 100 liter volt a legkisebb tétel amit meg lehetett venni.
De megbántam, mert olyan alacsony volt az oktánszáma, hogy a Skoda csörgött tőle, csak a Jawaba tudtam elhasználni.
Normál esetben nekem 1 marmonkanna benzinem szokott lenni, de nem a takarékoskodás miatt, hanem hogy bármikor kell, akkor legyen....igaz mondjuk én járok ki pályázni és ott el is használom általában.
Igen ez a titka. Akkor lesz ilyen motorod, ha pl fél évi keresetedből kijön és akkor máris nem kell aggódni rajta :)
Jelenleg nekem nem lenne probléma egy új csilivili gépet venni, de egyrészt minek, másrészt hova rakjam, harmadrészt családi házat akarok előbb, ez utóbbi pedig lehetővé teszi hogy 40 éves korom előtt biztosan ne legyen új motorom.
Nagyon halkan merem csak kibökni a kényszer-emzések gyűrűjében, de összeszedem minden bátorságomat és kimondom: én MZ-t szeretnék. Baj? Lett volna lehetőségem új Hondába fejest ugrani. Több autó, MZ-k, 2 ház, 7 ember fenn- és eltartása mellett. ETZ-t választottam. Az MZ fórumon olvasottak alapján nyilván elmebeteg vagyok, hiszen épeszű ember nem kívánhat MZ-t, legfeljebb átmenetileg ráfanyalodhat. Remélem, zavartam.
Hehe :) Köszi Klaudia. Sajnos (vagy nem :D) én sem tartozok azon újgazdag csemeték körébe, akik alá apuci tolja a pénzt, illetve a motorokat, sokat kellett dolgoznom, spórolnom, hogy az MZ-t megvehessem és a jelenlegi állapotába hozzam (teszem hozzá csúnyán belenyúltam egy hibás darabba, de most már jó helyre került, igyekszem helyrehozni). Úgyhogy a GSX 1400 sokáig csak szép álom marad, az SV.. a még talán-talán, de az is csaj a jövő zenéje. Bátyámnak egy BMW K1200s-e van, hát... 1x kipróbáltam, a gatyám tele lett egyből - örömömben és félelmemben egyszerre :D pár oldallal visszább mutattam is képet róla. Nah nem szaporítom a szót, ma reggel góóó haza a koleszból, és röffentem a jó öreg 251-est :D széles utat mindenkinek.
ááá amikor nekem volt 5 liter benzinem már kevertem be és mentem motorozni...most 3 litykó áll a kannában de alig birom hogy ne töltsem motorba...egyszer volt egy hónapig 10 liter benzinem akoris szervizelés fojt és nemtudtam pöfékelni
100 l benzin??? Pfffff :-)
A max lespájzolt mennyiségem 40l körül volt egyszer, de ennyit akkor vennék egyszerre ha Robi bácsi USA-ból (aki nincs ugyebár) utalná a lét rá, de akkor meg minek spájzolni ugyebár? :-)
Igen, pont olyan, mint az 50-es években volt, semmitnem modernizáltak rajta, nem rosszabb de nem is jobb.
De ha már régi (régies) motor, lehet akár Yamaha SR 500, vagy Suzuki SP 370, vagy Triumph Bonneville 750 (nem az új, az OHV sorozat) és még sorolhatnánk bőven...akár egy pihekönnyű Moto Morini 500 Camel, vagy az utcai verzió, kinek mi tetszik...
üdv.: R
igen ez az...sajnos bekel látni a pénz szükébe hogy mien motorral is motorozunk...meg azér én egy több miliós motort féltenék magam alatt (nem azért mert nemtudok vezetni) csak mégis azal a tudatal h egy évi keresetem van alatam....
köszi!! Mellesleg ha annyi pénzem amennyi nincsen, akkor csatlakozom az előttem szólókhoz :) Egy régi Gold Wing, vagy egy gs1150-es BMW. De ez már nálam is olyan mulatság, amikről este szépeket szoktam álmodni :)
este van már nekem az ijenekhez :D:D...amug ha már korlátlan akor igen nekemis teccik a 350 es jawa meg izs meg ijesmik de egy jódarabig most el leszek az mz-k kel már volt ts 150 öszevisza kókányolt trophi a kezem alatt (nekövezetek meg a trophi-t nem én kókányoltam hanem méh telepi darab) de most végre lesz egy ojan amivel jogszerüen közuton motorozhatok...
ha új motor, akkor BMW:)! csak az még álomnak is meredek.
AZ a royal angol csoda, olyan gyártmány a palettán mint anno a Riga. olcsó is, szar is. bár el kell ismerni, hogy különleges, és mutatós, valószínüleg nem is kényelmetlen, de itt aztán tényleg vége minden jónak. inkább JAWA-zz!:) de nyugodtan mondom, a te 251-es etz-d sokkal modernebb, fejlettebb szerkezet mint az az angol hulladék:D megszakítós gyújtása van:D:D:D... komolyan siralmas.
Szia!
Gratula a mocikhoz!!! ;)
Én nem vágyok nagy motorra. Ha felvetne a pénz, vennék egy öreg Honda 350 Fourt. Négyhengeres, 35 pacis.1970 körül gyártották.Kinézetre olyan, mint egy átlag motor, pedig versenyre gyártották.Az ETZ alacsony kormánnyal sportossabb látvány. Addig amíg szerzek ilyent, el leszek a Jawával is, az is 350 köbcentis.:) Ha sikerül jövőre lefestenem, meg pár apróság. A blokk eévileg fel van ujjítva.Városban pedig marad az ETZ.
Nekem is GSR lesz :) Nem GSXR :))
na nekem valoszinüleg ijen motorjaim nem lesznek mer minden pénzem benzinre meg kopóalkatrészekre fogom költeni :) de hamár nagy motor nekem a régi goldwin ek jönnek be...gsxr se rosz de túl...modern...inkább maradok azoknál a gépeknél amit ismerek kivülröl belülröl vagy ha nem belenézek ide a szervizrészlegbe és beszerzem az információkat :D
Én meg megvagyok bolondulva am MZ mellett már 6 éve a x-es Yamahákért. Ezen az éven sikerült is szereznem egy nagyon jó állapotú xj550-est. Mit ne mondjak, imádom...bár kicsit furcsán mutat a két ts250, a Verhovina3-as és a Simson mellett :)
Szia!
Természetesen megértelek téged is.
Az R60 gyönyörű gép ;)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|