hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

zsakfos
válasz erre | email2008-12-21 18:44:17
Lehet kapni olyan éket.Például itt.De mivel nem egy bonyolult,te is csinálhatsz.Mondjuk egy 4-es fúró végéből levágsz egy 4mm-es darabot azt kész.A fúród attól még használható és neked meg van egy éked.Egyébként az a csavar amit a főtengelybe hajtunk az nem 8-as hanem 7-es.
sorszám: 32899 (105674)
(előzmény: mreni, 2008-12-21 17:24:52)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-12-21 17:44:16
nem kap benzint mert ha a szivatót ráhúzom már fel is pörög de már akkorra benzinszintet is állítottam hogy kifelé folyt, de akkor is ugyanez a jelenség
sorszám: 32898 (105673)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-12-21 17:19:24)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2008-12-21 17:30:30
Igazán sajnálom, a térd sajnos egy eléggé komplikált "alkatrészünk", vigyázni kell rá nagyon.
Mielőbbi gyógyulást, egyelőre a pihenés!

Jobbulást: R
sorszám: 32897 (105672)
(előzmény: RR_ZOZY, 2008-12-21 16:48:00)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-12-21 17:27:31
Ja igen a főtengelyre amit ráhuzol forgó részt amin sok drót van :) oda az alá kell egy pont ék! egy pont alakú, de ez nem befolyásolná a szikrát!!! ha csak nem csuszik meg rajta
sorszám: 32896 (105671)
(előzmény: mreni, 2008-12-21 17:24:52)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-21 17:24:52
Én értem hogy miről beszélsz,de nekem nem ott van a gond.
Hanem amikor a főtengelyre rakod rá a generátor FORGÓ részét.Ahogy néztem oda kell ék.
És majd erre jön rá az állórész amiről te is beszélsz;)
sorszám: 32895 (105670)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-12-21 17:19:24)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-12-21 17:19:24
Akkor ezek szerint beindul de le is áll! És miként áll le lehorkol? mint ha benzin hiánya lenne vegy mint ha , belefulladna a benzinbe !
sorszám: 32894 (105669)
(előzmény: Jaky16, 2008-12-21 17:18:16)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-12-21 17:18:16
140es főfuvóka van benne szerintem ez elég nagy húzom én a gázt de leáll:):)jah és a subetűn is emeltem
sorszám: 32893 (105668)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-12-21 14:38:19)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-12-21 17:15:00
Nem tudom miylen ékre gondlsz ! Mert ott semmiféle ék nincs mindössze az ovális kiegészitőt amin a kalapács fut azt kell összeforgatni ugy hogy a fötenygelyen lévő nut és a kiegészitőn lévő nút egy hejen legyen és utána kell ráhúzni a hosszú 8 as csavart ami lerögziti az ovális részt!Agenerátort meg egy olyan 5 cm es hosszú kis pálcika , rögziti a hejére ami kiáll a blokkból ahoz kell mérten hozááigazitani az álórészt !
sorszám: 32892 (105667)
(előzmény: mreni, 2008-12-21 16:36:03)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-12-21 16:48:00
Szia Klau!

Mondanám h szívesen segítenék kipuff ügyileg, de tegnap taknyoltam Komár mopeddel :-( Jobb térdem szétnyílt mert sikerált beletérdepelnem a széttört lámpaüvegbe....szóval kényszerfekvészet van 10 napig, utána meg majd meglátjuk..

Amúgy szívesen besegítenék az itteni élet szervezésébe de sajnos általában nem tudnék a napi dolgaim miatt elegendő figyelmet, energiát szentelni az ügy érdekében..habár tudom sokan vannak így ezzel.
sorszám: 32891 (105666)
(előzmény: Klaudia, 2008-12-20 14:39:57)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-21 16:36:03
Köszi szépen.:)
Valószínű ott van a gond,hogy amikor a forgórész tettem fel a főtengelyre kimaradt az ék és valószínű emiatt volt lent a gyujtásom,mert elforgott a főtengelyen.
Ilyen kis éket boltban lehet kapni vagy magamnak kell csinálnom 1et?
Köszi még egyszer;)
sorszám: 32890 (105665)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-12-21 14:29:36)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-12-21 15:29:20
Tegnap este sikerült megélnem életem első MZ-s Wellness túráját :) xD 4km-t toltam a következő benzinkútig az ártatlant nyakig érő sárban az út szélén... az autósok elismerően villogtak a szemembe :D nem kicsit volt égő és fárasztó... szépen beöltözve le is adtam egy kilót mire hazaértem :D
sorszám: 32889 (105664)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-12-21 14:38:19
Esetleg nagyobb fuvóka?nem tudom probáltad e már vagy a subert följebb húzni!
sorszám: 32888 (105663)
(előzmény: Jaky16, 2008-12-21 13:29:59)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-12-21 14:29:36
Na elmagyarázom!!!! Felrakod a generátort(állórészt)ugy hogy ami kiáll kis tüske a blokkból annak a generátor oldalán lévő nútba kell beleilleszkednie!Ezelőtt még mielőtt felrakod nézd meg az ovális tengelyrészt amin a kalapács fog csúszni amit egy 8 as csavar fog fel hogy az pontosan illeszkedik e , mert a főtengelyen és az ovális kiegészitőn is van egy kis rés aminek találkoznia kell!Na ha megvan az ovális rész és a generátor is és pontosan felraktad , akkor jöhet a beállitás , (de előtte ugye megnézted hogy a trafó 1 es ága megy a megszakítóhoz és a 15 ös pedig a test, )na ha ezek is megvannak akkor azt csinálod hogy a dugattyút felhajtod teljesen a tetejére holtpontig! Deugy hogy ne billenjen túl,innen visszaengedsz 4mm ert, ez a holt pont előtti nyitás 4 mmerre , ezután fogod és a megszakitót felengeded és a megszakitó közé beteszel egy 3.5 ös hézagolót!(ha ninc siylened és be akarod inditani akkor fogsz egy borotva pengét kettétöröd és egymásba forditva a két darabot berakod a megszakitó közé)na most FIGYELJ ha beraktad a hézagolót ezután a megszakitót annyira engeded rá a tengelyre hogy ha kiveszed a hézagolódat a kalapács közül akkor is megmaradjon a hézag közötte!Azt jelenti hogy anyira rá kell engedni a kalapács futó részét a tengelyre hogy a 3.5 ös hézag megmaradjon (tanács addig hajtsd az állitó csavarját hogy a hézagoló kiessen a megszakitó közül, igy lehet nem 3.5 hanem 3.8 lessz a hézagod de még ez is kitünő)na ha megvan a hézag és ugy is maradt és még a fötengelyed is megmarad abban a pontban ahogy beállitottad 4 mm re a holtpontól visszább akkor azt jelenti hogy a megszakitód a holtpontól 4 mm re visszább nyit !! DE mikor leengedted a megszkitót ne felejstd el lerögziteni!!Naha ez megvan és a holtpontól 4 mmre nyit 3.5 öt akkor jó! beteszed a gyertyát és rárúgsz !De tele energiával lévő aksival inditsd , ne legyen gyenge!Járatás után ugy tudsz megyőződni hogy jó e agyujtásod hogy kiveszed agyertyát és ősz barnának kell lennie! Tipp a dugattyú 4 mm es visszaállitását ugy is meg tudod mérni hogy fogsz egy vonalzót amit ketté vágsz és beleteszed a gyertya hejére!ott láthatod a beosztáson hogy mikor vagy 4 mm errel lejebb!Na remélem elég szájbarágós volt :D ettől jobban nem tudom elmagyarázni!Sok szerencsét
sorszám: 32887 (105662)
(előzmény: mreni, 2008-12-21 12:27:29)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-12-21 13:29:59
hello hatalmas problémával állok szemben, ebben kérnék segítséget. az van hogy van a ts 250esemnek a karbija, ezzel nem kap rendesen benzint. be lett állítva és ki is lett fújva kompresszorral. nagyából minden létező dolgot kipróbáltam. azt5 kell még tudni hogy jó pár évet a állt a karbi. rátettük a fater perkóján lévő karbit azzal nagyon frankó.nem tudom mi a baja de aluminiumig lebontottam a karbit és mindent kipucoltam de nem lett jobb. remélem tudtok segíteni. előre is köszi
sorszám: 32886 (105661)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-21 12:27:29
Mégsem volt elforgatva.
Már kezdem feladni...
sorszám: 32885 (105660)
(előzmény: mreni, 2008-12-21 10:56:49)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-12-21 12:17:00
125 ös hengerfejet úgy tudod hozzáalakítani, hogy a préssávot kis kerek reszelővel szintbehozod a tömítőfelülettel. thát eltünteted azta kis peremet. ekkor szereld össze, és mérj présrést. 0,8mm-nél nem lehet kevesebb. a hengert TS esetében 57,5mm-ig lehet. etz-nél asszem 58. de ezt majd megmondják ott ahol fúrják. babetta gyújtást meg dinamó állórész kávába szokták belerakni. mert gyönyörűen belemegy, és asszem az etz-n is megvan a dinamó állórészének helye.
sorszám: 32884 (105659)
(előzmény: varga ádám, 2008-12-21 12:04:27)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2008-12-21 12:04:27
Hali! valaki megtudná mondani hogy etz 150 es hengerhez jó a etz 125 ös henger fej ha nem akkor hohgy lehet hozzá alakítani.
150 es hengert meddig lehet fúrni vagy mekkora a legnagyobb dugó bele?
babetta gyújtást hogy lehet felrakni az etz re.
Előre is köszi
sorszám: 32883 (105658)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-21 10:56:49
Úgy tünik sikerült megoldani.
Az állórész volt elforgatva és bal oldalon van a megszakító jobb oldal helyett.
Remélem már jó lesz.
Köszi
sorszám: 32882 (105657)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-21 10:46:48)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-12-21 10:46:48
a generátor forgórészen van egy nút a bütyköstengelynél,azt nézd meg hogy a bütykös tengely és a forgórész nútja egy helyen van-e,van egy olyan tippem hogy rossz helyen van
sorszám: 32881 (105656)
(előzmény: mreni, 2008-12-21 09:39:24)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-21 09:39:24
Próbáltam beállítani a gyujtást,de nem megy.
A megszakító mindig akkor nyit amikor a dugó az alsó holtpont környékén van.
Hiába állítgatom az alaplapot.
Valamit rosszul rakhattam össze??
sorszám: 32880 (105653)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-20 18:59:44
Rozsdamaró ;)
sorszám: 32879 (105644)
(előzmény: Jaky16, 2008-12-20 18:49:07)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-12-20 18:49:07
köszi szépen a segítséget de nem ez volt a probléma hanem a karbiban a belsőjáratok vannak eldugulva.amúgy mi ez az RO 55?
sorszám: 32878 (105642)
(előzmény: motopeti, 2008-12-20 13:54:37)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-20 18:25:53
Köszi,remélem már holnap menni fog:)
sorszám: 32877 (105641)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-20 17:51:54)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-12-20 17:51:54
az egész úgy müxik hogy a trafó feltöltődik ,és tart egy stabil teret,amikor a megszakitó jelet küld (kinyit(FHP előtt 2,8-3mm) ekkor összeomlik a elektromágneses tér,ebből lesz a szikra.a megszakitó hézagot 0,3-0,45 között állitsad be izlés szerint,próbáld ki hogy megy és ahhoz képest kell majd növelni v. csökkenteni.
az alaplapot elforgatva tudod az előgyújtást beállítani(2,8-3mm),és a megszakítónál lévő excentrikus csavarral tudod beállítani a hézagot,annyi a lényeg hog mikor a legtávolabb van a bütyök a kalapácstól,akkor ott legalább 0,as hézagnak kell lenni.
lehet hogy elsőre durrogni fog,esetleg rögtön leáll de elviekben ha minden egyéb működik akkor be kell indulnia
sorszám: 32876 (105640)
(előzmény: mreni, 2008-12-20 16:17:21)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-12-20 17:39:05
magát a pufit leszerelni nem nehéz leszerelni,elő lépésként kell hozzá 17es kulcs(villás,csillag,crovadugó)rád van bízva,a dob és a könyök találkozásánál vn egy rögzitő a blokkhoz csavarozva,azt lekötöd,a hátulján a kitámasztó bilincsét is meglazítod,és kisebb mozgatás után ki lehet szedni(van amikor erőltetni kell egy kicsit) annyi a fontos része a dolognak hogy a könyöknél a hollandert ami megy a hengerhez,ne szedd le mert ha van alatta tömités akkor az már nem lesz olyan a felrakáskor mint előtte és ki fog fújni.összerakásnál meg arra kell figyelni hogy először a könyöknél kell összecsavarozni a bilincset,és utána a hátsót
sorszám: 32875 (105639)
(előzmény: Klaudia, 2008-12-20 14:39:57)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-20 16:17:21
Hali!
Sikerült részben megoldani a gyujtás problémát,már csak be kellene állítani.Már van szikrám is csak gondolom nem akkor amikor kéne,mert nem indul a moci.
Szóval valaki elmagyarázná jó szájbarágósan hogy is állítsam be a gyujtásom,mert találtam egy cikket is,de az alapján valahogy nem ment.
A megszakítónak mikor kell nyitni?Amikor a dugó a felső holtponton van?
sorszám: 32874 (105637)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-12-20 14:39:57
Sziasztok!

Annyira aktív lettem a levlistán, hogy az csak na :)))) Sok képet feltettem és kérdezgetek is 1000rel...de persze itt is felteszem egyszerű, de számomra fontos kérdéseimet :))))

Szóval digitális indexrelé ... gondolom nem nehéz megvenni, de beszerelni mennyire vészes?

Úgy döntöttem, hogy mivel itt a szünet le fogom szerelni a pufogót és lefújom azzal a bizonyos hőálló lakkal a csiszolás után. Ha esetleg itt a környéken valaki úgy érzi, hogy kedvet érez , hogy segítsen azt nagyon nagyon megköszönném :))))
Elvben tudom, hogy hogyan kell leszedni a pufogót, de félek egyedül elrontok valamit :)

Köszönök mindent!!!!! ;)

Üdv mindenkinek ;)
sorszám: 32873 (105636)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-12-20 13:54:37
Vedd le a tankot, ürítsd ki a benzint, aztán szedd ki az aljából a csapot meg a szűrőt, dugózd be, önts bele fél liter RO 55-öt, meg tegyél mellé 3 marek sódert, vagy apró kavicsot. A tetejét is zárd le, és addig rázd minden irányba amíg le nem zsibbad a kezed. Ezután jó alaposan mod ki ,és szárítsd ki. Alap szűrő a tankba+ egy direktszűrő a tank és a karbi közé a csőbe, és kész is :)
sorszám: 32872 (105635)
(előzmény: Jaky16, 2008-12-20 13:33:39)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-12-20 13:33:39
helló.nincs valami ötletetek hogy hogyan lehetne kitakarítani a rozsdás tankomat?? Mert az az a szitu hogy tettem már két szűrőt is a benzin útjába, de még mindig lejut a rozsda a karbiba. előre is köszi.
sorszám: 32871 (105634)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-12-20 10:55:53
hali

ha valakinek szüksége lenne valamire az oldalról az írjon mailt.

www.walker.sokoldal.hu

üdv.: WALKER
sorszám: 32870 (105633)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-20 10:26:40
Próbáld ki :)
sorszám: 32869 (105631)
(előzmény: horhaus, 2008-12-19 22:45:15)

 
 
horhaus
válasz erre | email2008-12-19 22:45:15
Sziasztok
Én rendszeres olvasó vagyok. Az is segít? :)
sorszám: 32868 (105628)

 
 
vervilag
válasz erre | email2008-12-19 20:42:10
Hello! Az ETZ 250 és 251 hátsó kerékagy között van különbség vagy teljesen azonosak?
sorszám: 32867 (105625)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-19 20:37:29
Ha csak kemény vagy, akkor csak félig felelsz meg, de most az egyszer jöhetsz ;-)
sorszám: 32866 (105624)
(előzmény: Árpád, 2008-12-19 20:02:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-19 20:33:15
Akik rendszeresen írnak, segítenek, tevékenyek, részt vesznek a közösségi dolgokban.
Pl. te, vagy Klaudia aki már regisztrált, de név szerint azért nem akarom meghívni az embereket mert rövid az eszem és biztosan kihagynák valakit és nem akarok sértést, ráadásul nem akarok senkit kizárni, csak azért mert én nem ismerem, tehát bárki regisztrálhat aki akar, nem fogok senkit elutasítani, legrosszabb esetben nem csinál semmit, a regisztráció pedig nem kér enni :)
sorszám: 32865 (105623)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-12-19 19:28:11)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-19 20:06:46
Nekem már volt gyárihibás megszakítóm. Nem érintkezett a rugó a pogácsához. Elvileg használat közben is előfordulhat ilyesmi. A felület is beéghet úgy, hogy nem vezet, de az meglehetősen látszik.
sorszám: 32864 (105622)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-12-19 19:11:33)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-12-19 20:02:07
Én kemény vagyok, de mag nem. :) A fenének hiányzik, hogy elvessék! :)))
sorszám: 32863 (105621)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-12-19 19:28:11)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-12-19 19:28:11
Kiket tartasz kemény magnak? :D
sorszám: 32862 (105619)
(előzmény: Keri, 2008-12-19 09:30:28)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-12-19 19:11:33
Hülyeség hogy a megszkitóddal van gond ! Logikusan gondolkodva ha összenyomod ha nem és mégis világit akkor valahol el van kötve a rendszered és igy is ugyis megkapja ateljesitményt és ezért ég , valahol letestelsz és ezért ég a lámpád (letstelésnél is ég a lámpád elég szépen , mert a váz nem vesz el annyi energiát hogy ne égjen szépen) szal valahol bibi van nézd végig javaslom a generátor körüli részt !
sorszám: 32861 (105618)
(előzmény: mreni, 2008-12-19 18:18:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-19 18:28:29
És a kondi csavarjáról eljut az áram a megszakítóig?
Ha valamiért nem zár a megszakító akkor csinál ilyet, de nem csak megszakító hiba hanem a vezeték hibája is lehet.
Tedd a próbalámpát közvetlenül a megszakítóra, ha világít így is akkor a megszakító, ha így nem akkor a rácsatlakozó saruval lesz gond.

Amúgy a megszakítók a leg ritkább esetben romlanak el így. Ha kézzel összenyomod, vagy kicsit megdörzsölöd azért ki szokott aludni. Persze ez sem jó, de egy megszakító hiba inkább így jelentkezik.
sorszám: 32860 (105617)
(előzmény: mreni, 2008-12-19 18:18:14)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-12-19 18:18:14
Megint nekikezdtem a etz-m gyujtásának rendberakását.
Vettem egy kondit,beraktam és most már a próbalámpa negatívját testre a pozitívot a kondi csavarjára rakva világít,ha nyitva van a megszakító,ha nincs.
Valami öttletetek van esetleg?
Megszakító csere?
sorszám: 32859 (105615)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-19 16:32:14
Azért nem vészes a helyzet, most kicsit gyengébb a közösségi élet, a régi szocimotoroshoz képest, de van pár fiatal, aki szerintem tesz azért, hogy ne így legyen.
Az itt lévő közösség jó alapanyag :)

Csak kell egy kis lökés nektek. Ezért dobtam be a levlistát a köztudatba, mert tapasztalatom szerint ott sokkal könnyeben kialakulhat egy tartós szűkebb magja a társaságnak, akik aztán megszervezik a túrákat, kirakják a cikkeket, vagy akár riportokat is csinálnak az oldalra...persze nem kell megijedni nem kötelező semmi :)
sorszám: 32858 (105613)
(előzmény: Klaudia, 2008-12-19 14:06:38)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-12-19 14:06:38
Szia Keri!

Feliratkoztam.
Eléggé elszomorító, amit írtál.
Én ugye elég új vagyok itt, nem tudom mi volt régen...de azt tudom, hogy mi lesz :)

Félre a tréfát...szívesen segítenék, mindennap tudok lógni a neten és ha esetleg kell egy segítő kéz, akkor én itt vagyok.
Ha leírod, hogy pontosan mit hogyan, ígérem gyorsan megértem és csinálom onnantól :)
De komolyan...szívesen csinálnám... ;)
sorszám: 32857 (105612)
(előzmény: Keri, 2008-12-19 09:18:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-19 12:58:54
Pár romániai és szerbiai szolgáltatóval nem működik, de amúgy bármivel.
Subscribe-re kell kattintani, a yahoora nem kell regisztrálni, csak ha webesen is el akarod érni. Régen ezt használtuk szocimotoros oldalnak, de HyGy csinált pofásabbat.

Ja most nézem a felső menüsorban van olyan hogy "feliratkozás a levlistára" Így a leg egyszerübb, feliratkozni.
sorszám: 32856 (105610)
(előzmény: tothszilard, 2008-12-19 10:25:38)

 
 
válasz erre | email2008-12-19 11:51:20
Az uccsó irományodnak sztem nem én vagyok az előzménye...
sorszám: 32855 (105609)
(elözmény: Laca_D, 2008-12-19 07:57:25)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2008-12-19 10:25:38
Szia, erre a levelező listára hogyan is tudok feliratkozni? Csak Yahoo e-mail-lel?
üdv Szilárd
sorszám: 32854 (105608)
(előzmény: Keri, 2008-12-19 09:47:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-19 09:47:28
Akit esetleg érdekel a levlista:
http://sports.groups.yahoo.com/group/Szocimotoros/

Most nézem hogy 2000-ben nyitottam :)
sorszám: 32853 (105607)
(előzmény: Keri, 2008-12-19 09:30:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-19 09:30:28
Amúgy van pár ember akit kemény magnak tartok, nem lenne kedvetek csatlakozni a levelező listához?
Szerintem az e-mail lista sokkal egyszerűbb komunkikációt tesz lehetővé és egy szimpla üzenet szabállyal a levelező program kivállóan szét tudja válogatni egy külön mappába.

Másik előnye hogy e-mailezni mobilról is tudok, míg fórumozni csak nagyon drágán.
sorszám: 32852 (105606)
(előzmény: Keri, 2008-12-19 09:18:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-19 09:18:11
Ezt az oldalt MI csináljuk, értem ez alatt hogy az összes ember aki tagja a szocimotoros közösségnek.

Az eredeti csapatban nagyon sokan dolgoztak az oldal működésén, de ők (én) kiöregedtünk ebből, újak pedig nincsenek akik csinálnák, illetve ha akad is már nincs aki betanítsa őket.

Kéne írni egy cikket a cikkfelrakásról és akkor lehetne toborozni, de mostanában ritkán vagyok net közelben nem tudok ilyenekkel foglalkozni.

Valamit majd megpróbálok alakítani, mert talán lenne 1-2 ember aki csinálja, bár sajnos a tapasztalatom az, hogy mindenki csak reklamálni tud hogy miért nem csinálja valaki.

Másik gond ez a nagy széthúzás. Minden típus saját oldalt akar, ezért egy ilyen általános oldalra már nem jut emberanyag. Régen amíg a szocimotoros volt szinte az egyetlen szocis oldal, addig volt itt igazán élet.

Nálunk öregebb netes motoros közösség csak a GAU-s és a Motorland. A Motorland a GAU-s csapatból indult, illetve mi is innen származunk. Előtte nem létezett magyar motoros oldal.

Van levelező listánk is, itt kicsit stabilabb közösség VOLT mint a fórumon, és a levelező listások adták tulajdonképpen az alkotó közösséget. A fórum csak azoknak volt akik csak benéztek az oldalra, tehát csak egy lazább közösség volt.

Sajnos a szorosabb csapat felbomlott már és ez látszik a cikkek frissítésén is.

Ha kicsit összefüggéstelen vagyok nézzétek el nekem, ilyen öreg korban, nosztalgiázás közben már nem megy az összpontosítás :D
sorszám: 32851 (105605)
(elözmény: Laca_D, 2008-12-19 00:03:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-12-19 08:30:42
Én dobtam fel, de inkább sub-ee-t keresd, mert én csak magamnak hobbiból csináltam.
sorszám: 32850 (105604)
(elözmény: Laca_D, 2008-12-18 20:20:57)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu