:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
nem szimering probléma mert a fater karbijával megy mi is gondoltunk rá.eddig úgy áll a dolog hogy falcsotszív de nem a szimeringnél hanem a karbi torkánál oda teszünk most 5/4es tömítést aztán várjuk a "csodát".a főfuvóka meg nagyobb is mint a gyári 140es.remélem össze áll végre mert már minden frankó csak a karbi kell és végre beérik fél évnyi munka. és kösz a segítséget.
Skacok!Mivel nincs két egyforma blokk az etz-k között már csak a gyártási idejüket is nézve ezért nincs két egyforma beállitás sem a gyujtásban !Nekem volt olyan etzm is hogy 4mm volt a hézag meg volt olyan is hogy feltoltam 2mm re ! És mind akét értéknél ősz barna volt a gyertyám!!!Szal ne a hivatalos méreteket nézze az aki már nem egyszer rakott össze mocit, mert szerintem az tudja hogy mikor mit hogyna mennyit pörög és megy amotorja !Inkább halgasson a saját tapasztalataira és saját érzéseire ha ismeri a motorját akkor tudja hogy mit kér a moci! Amugy mivel nincs két egyforma moci, ezért a könyvben leirt értékek csak egy átlag értéket mutatnak !
Na itt vagyok , akkor arról van szó hogy ha ráhuzod a szivatót akkor kep rendesen , de te már állitottál benzint szintet is , hm... csak az a probléma tudod hogy a fuvókának a vége az igy is ugy is benne van a benzinben a karburátor legalján, és ezért hiába állitasz benzinszintet ha nem elég nagy a fuvókád, ha a suber tűd fel van húzva majdnem hogy teljesen és adtál neki még benzin szintet is akkor bizz a fuvókád kicsi és nem birja a torkolatod! De ha a fuvóka cserével sem megy akor most mondok egy oylat ami szerintem nem sokunknak jutna itt eszében ebben az esetben hogy mi lehet a gond , és láss csodát a ball oldali szimeringed ! igen , ez ereszt és ennél kap farsot, csak onnan tudom mert nekem is ugyan ez volt állitottam cseréltem még másik karbival is kipróbáltam és mégsem ment, és rájöttem hogy lehorkol ha szivatót ráhuzom akkor megy de utána lehorkol, ez magyarázható is......, szóval ha nem tudsz vele mit kezdeni fuvóka csere után , ami szerintem a megoldás lessz ! akkor nézd meg a szimeringeket!
Ezzel tökéletesen egyetértek. :) Nekem is házilag készített valamelyik főtengelyben az kis csap vagy mi, amiről beszéltek. Passzol, kiváló, kell ennél több? :D
Én pesti vagyok, de amikor szét van szedve a motor akkor elég messzi van a belváros ahhoz hogy filléres dolgokért rohangáljak.
Szerintem nincs semmi kókányolás abban ha az ember reszel magának egy ilyen bigyót. A fúró szára pedig megfelelő keménységű.
Ez pont annyira kókányolás mint amikor saját magamnak vágom ki a tömítéseket.
Ráadásul szerintem jópár kisipari alkatrész sokkal kókányabb, mint amit én otthon reszelek magamnak.
Elnézést hogy beleszólok, de ha nem 1,5-2mm-re állítod az előgyújtást, hanem 3mm-re, ahogy az elő van írva, akkor neked sem fog ledadogni a motor és nem kell a megszakító hézaggal vacakolni. Megjegyzem, amikor állítod a hézagot azzal változik az előgyújtás is.
Amúgy az MZ elég igénytelen a gyújtás értékekre, de azért szereti ha a helyén van.
Hivatalos megszakító hézag 0,3mm de 0,4-el is jó. Vannak leírások amikben ez szerepel, de magas fordulaton jobb a kisebb hézag. Lehet 0,2-is állítani, de ott már nem elég határozott a megszakítás, ezért optimális a 0,3.
Ha ezt belőtted akkor ehhez nem szabad már hozzányúlni.
Az alaplap forgatásával FHP előtt 3mm +-0,2mm -re állítod a megszakítást az említett "csavarhúzó a gyertyanyílásba" módszerrel. Lehúzás után ellenőrizni kell, mert el állítódhat, és ha pontos akarsz lenni akkor a normál forgás irányába forgatva kell megállapítani a megszakítási pontot.
Persze ha nagyon precíz akarsz lenni akkor mérő órával kell beállítani és ha el akarsz térni a 3mm-től akkor inkább felfelé térj el.
Már megbocsáss abszolút nem kokányolás.Pontosan azért javasoltam a fúrószár végét mert az tuti méret átmérőben és hengerességben is,ráadásul anyagminőségre sem rossz(kivéve a Tescos 200 ft-os készletet).Miért lenne olyan nagy meló levágni a végéből 4mm-t?Ahogy előttem irták kb 5 perc.Nem az lett javasolva segitség gyanánt hogy reszeljen magának főtengelyt egy darab vasból.Arról nem is beszélve hogy először a bolt lett ajánlva,a készités az második lehetőségként,ha nem kapna.
sorszám: 32909 (105693)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-21 20:31:05)
persze igazad van,volt olyanom hogy elszállt a + kábel főbiztije,és nem volt nálam semmi,ilyenkor vagy tolom v. vállalom a kockázatot hogy valamit belebarkácsolok,és ha kigyullad, akkor rácssesztem.egyébként így gyalogbéka systembe nekem is elég szar átbuszozni az egész városon,és miután odaérek a célohoz és mondják hogy nincs,szar érzés hogy fölöslegesen utazik az ember,de mondok mégrosszabbat,amikor az embernek rá kell készülni hogy letegye a motort,és nem bír tőle elszakadni,én egy hétig nem tudtam merre van arcal előre,mert mindig a garázs felé akartam menni hogy felpattanjak a gépre és elindulhassak munkába,csak utóbb mindig eszembe jutott hogy csak busz van mert a motort most fényezem,meg néhány dolgot megcsinálok rajta
Azért arra is gondolj, hogy nem mindenki lakik olyan helyen, ahol szinte bármit megkap MZ-hez. Nálam is ez a helyzet... vagy utazok 30km-t és megveszem, vagy elmegyek a helyi motoros boltba, jól körbesajnálnak, hogy nincs ilyen alkatrész, rendelésre esetleg egy hét múlva... Hát speciel én inkább levágom annak a szerencsétlen 4-es fúrónak a végét és megreszelem, ami max. 5 perc, és folytathatom a munkám, ahelyett, hogy várok és utazgatok. Egyébként tisztában vagyok vele, hogy hülyeség a kókányolás, és még nagyobb hülyeség filléres dolgokon spórolni, de van amikor rákényszerül az ember.
Üdv.: Zoli!
sorszám: 32907 (105683)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-21 20:31:05)
a blokkban mint olyan nincs különbség nekem egy őskövület ts-em van 74es 250es. a karburátor más meg a torokrész a trophy-n egyenes (nincs benne lejtés) a ts-é kicsit görbébb és erősen lejt. meg más a kipufogó.váltó rész minden megegyezik, és a perselyes sokkal halkabb a mofánál rendelhető felújjító szett tökéltes bele. meg sokkal nyugottabb gép mint a tz meg a ts-ek 17 ló körül van ha jól tudom.
Hali!
Vettem egy jó állapotú, papíros ES 250/2-t, és csontra fel fogom újítani. ETZ-t TS-t már ismerem, ebben nem vagyok járatos, és örülnék ha tudnátok válaszolni 1-2 kérdésemre: Hol van a vázszám beütve? Illetve: miben különbözik a TS250 motorjától (váltó, főtengely, hajtókar, henger) azt tudom h a hajtókar bronzperselyes(tűgörgős lesz), ill a főtengőcsapágy váltóolajos. Szeretném megfúratni 280-300 környékére. Van-e tapasztalatotok bármilyen felújító szettel. Minden infót nagyon szívesen veszek. Amúgy piros-fehér lesz, különálló ülésekkel (ES 250/1) index nélküli, kormányon is magasítok kb 2 centit, lábvédővel, tranzisztoros gyújtással(na ez már megvan). És ha tudtok gépmunkára, festésre, krómozásra valakit aki jó minőségben dolgozik, ne tartsátok vissza(Borsod környékén!)
Köszi!
nem egyszerű az a gyujtás belövés:):). bele egy hatos imbuszkulcsot a gyertya helyére forgatod a főtengőt egy villáskulcsal. nézed a megszakítót amikor épp nyitna ott van gyújtás és nem 3mm hanem 1,5-2mm-vel legyen felső holtpont előtt. 95 benzint használsz nem?jah és megszakító se mindig 0.4 tehát ha nem megy inkább erre gyanakodj.de a próbakör során minden kiderül úgyis.ha nagyon ledadog melegen akkor állíts a megszakító hézagon valamerre aztán még egy kör. ha most is dadog rossz az irány akkor állíts másik irányba(ha eddig növelted most csökkentsd)köbö ennyi mert lehet hogy otthon van indikátor meg strobi de az út szélén csak te vagy.
srácok ,marhára jó hallani hogy ennyi ember segit egynek,és ez normális de könyörgöm,most olvasom vissza,mi fity fenének kell neki dreifolnia éket,ha egy 100ft-os tétel,na ha nagyon át akarják vágni akkor is max. 500,de az már nagyon lehúzás szagú! és ha ezt megveszi akkor csak be kell tenni,összeállítani és inditani.,de nem egyszerűbb választani a nehezebb utat,csináljon fúrószárból éket és társai,ez már üti a mókolás kategóriát.nem akarok senkit se bántani de ha egy ilyen kis fityfirity dologról van szó akkor érdemes megvenni,azt kész,nem kell méregetni reszelgetni.félre ne értsétek nem akarok senkit se piszkálni de ez az egyszerűbb,azért bátorkodtam leírni.
na mennyit irtam
remélem érteni fogod
de ha van indikátor órád azzal könnyebb gyujtást állitani, stroboszkóppal méginkább.
Ha esetleg nem érted meg a dolgokat menj el egy autószerelőhöz és mondd meg neki h magyarázza el neked hogy kell ezt csinálni mert élőben egyszerűbb.
Helo
ha magadnak csinálsz éket arra figyelj hogy 4mm -nél hosszabb ne legyen az ék mert ha hosszabb esetleg akkor majd nem megy fel a forgórész teljesen a kupra és innentől kezdve nem lehet majd beállitani a gyujtást.Ha kész az ék beteszed a főtengelybe ,felteszed a kupra a forgórészt amit ugy tudsz feltenni hogy a forgórészben van egy hosszanti ék pálya na csak itt lehet felcsusztatni a helyére a forgórészt ha a kiálló ék és a forgórész ékpályája egy helyen van. Majd a kezedben tartva megnézed a megszakitó bütyköt ugyanis az nem mindegy hogy hogy van betéve a forgórész végébe.A forgórészben is van egy kis pöcök meg a bütykön is van egy kivágás na a 2 dolognak egy helyen kell lennie hogy jól legyen feltéve a bütyök. Ezután nem kell ütni kalapáccsal semmit hogy jól felcsusszon a forg.rész hanem csak lefogod a kezeddel a f.részt és a csavart jól meghuzod ami ha minden igaz még 7 es menetű csavar szóval a csavarra vigyázz.Ha jól meghuzod a csavart az kellőképpen felnyomja a kupra a f.részt.
Ezután jó irányba felteszed az állórészt.Ennek jó feltételéhez van valami pöcök a blokkbol ami kiáll,az állórészen pedig van egy kivágáshogy azt is jól tudd csak felrakni.Ha nemvilágos eddig amikről beszéltem kersegél a google.hu-n ird be pl h forgórész vagy állórész és meglátod képeken mi milyen irányban van feltéve.Ezután ha minden rendesen lett feltéve jöhet a gyujtás téma.
A gyujtásnál az a lényeg hogy a meghuzott megszakitót amikor nézed és forgatod a kezeddel a főtengelyt akkor ahol a legjobban ki van nyitva a megszakitó akkor legyen a megsz.hézaga max 0.4mm (ha van hézagmérőd akkor az segit ha nincs akkor egyenlőre nézz rá 1mm-re hogy mekkora is az az érték majd nagyjából annak a felénél kisebb értéket állits megszakitó hézagként.
A legnagyobb megszakitóhézag felső holtpont környékén van ha jól raktál ösze mindent, igy nagyjából ha ott lesz már reménykedhetsz hogy összejön.
Az a lényeg a gyujtásnál hogy a szikra akkor van mikor a megszakitó épphogy már nyit mikor jól megfigyeled a megszakitót ha már csak egy ici picit nyit akkor van szikra a gyertyán és nem akkor van szikra mikor már teljesen nyitott a megszakitó mert sokan azthiszik.Ezután mondjuk fogj egy kisvonalzót amit mondjuk olyan 8-10cm hosszuságnál elvágsz(hogy beférjél a tank alá ha bent a blokk a helyén) majd hosszába is elkéne vágni de ugy hogy olyan 13mm nél ne legyen szélesebb ez a vonalzó meg a mm skála megmaradjon mert a gyertya lyukján be kell férni a vonalzónak meg látnod kell pontosan a mm értékeket is.
Majd kézzel felhajtod a főtengelyt felső holtpontra ilyenkor ha legfelül van teljesen kitolja a vonalzót a dugó, a vonalzó a hengerfejre minden oldalról merőlegesen álljon ki tehát ne ilyen görbén álljon ki a hengerből hanem ahogy kell majdnem függölegesen,olvasd le a mm értéket de pontos legyél ,fél mm is számit.Jól jegyezd meg az értéket
majd (ha nem kotyog a főtengely a hajtókarnál akkor) a főtengely végét forgasd órajárással ellentétesen 12 vagy 13as kulccsal addig amig a vonalzó skáláját nézve 3 mm-rel többet nem látsz pl:mondjuk legyen az hogy holtponton 30mm-t mérsz majd addig hajtod vissza a főtengelyt amig33 mm-t nem mérsz.
Ma megvan az a pont ahol a 3mm es érték kijött akkor annyi a dolgod hogy a feltett megszakitót az alaplapra a csuszkájában ugy állitsd be hogy a megszakitó pont ekkor kezdjen nyitni .Pl legyen ugy h a csuszka a megszakitóval legyen órajárással ellentétesen teljesen elcsusztatva a rögzitő csvarjai kissé meghuzva de forditani tudjad.Na lassan elkezded forditani a megszakitó alaplapját órajárással megegyező irányban addig a pontig mig észre nem veszed hogy a megszakitó kalapács megmozdult na ekkor gyorsan le is rögzited ezt a csuszkát.Egy dologra figyel az állitás alatt hogy a főtengely ne forduljon el egy picit se mig te állitgatsz.
Ellenőrzésként forgasd lassan a főtengelyt és nézd mikor van az a pillanat mikor a megszakitó megmozdul vagy ha van próbalámpád akkor azt figyeld mikor "gyullad ki"na ekkor bele állitod a hengerbe a vonalzódat megnézed a mm skáláját majd a vonalzót figyelve egy 12 vagy 13 as kulccsal a főtengelyt lassn hajtod ha a holtpontig 3mm t emelt a vonalzón a dugó akkor a gyujtás a helyén van.
90-100ft-os tétel,szerintem lehet kapni motorosboltban,legalábbis a mofakernél biztos hogy van,látod ez egy öreg hiba,engem is megfingatott,mondván,ha meghúzom akkor elvileg a kúp miatt nem szabad elmozdulnia,hát pedig a generátor fog annyit hogy elmozduljon és vele a gyujtásod is elmászik.
Lehet kapni olyan éket.Például itt.De mivel nem egy bonyolult,te is csinálhatsz.Mondjuk egy 4-es fúró végéből levágsz egy 4mm-es darabot azt kész.A fúród attól még használható és neked meg van egy éked.Egyébként az a csavar amit a főtengelybe hajtunk az nem 8-as hanem 7-es.
nem kap benzint mert ha a szivatót ráhúzom már fel is pörög de már akkorra benzinszintet is állítottam hogy kifelé folyt, de akkor is ugyanez a jelenség
Igazán sajnálom, a térd sajnos egy eléggé komplikált "alkatrészünk", vigyázni kell rá nagyon.
Mielőbbi gyógyulást, egyelőre a pihenés!
Jobbulást: R
Ja igen a főtengelyre amit ráhuzol forgó részt amin sok drót van :) oda az alá kell egy pont ék! egy pont alakú, de ez nem befolyásolná a szikrát!!! ha csak nem csuszik meg rajta
Én értem hogy miről beszélsz,de nekem nem ott van a gond.
Hanem amikor a főtengelyre rakod rá a generátor FORGÓ részét.Ahogy néztem oda kell ék.
És majd erre jön rá az állórész amiről te is beszélsz;)
Akkor ezek szerint beindul de le is áll! És miként áll le lehorkol? mint ha benzin hiánya lenne vegy mint ha , belefulladna a benzinbe !
140es főfuvóka van benne szerintem ez elég nagy húzom én a gázt de leáll:):)jah és a subetűn is emeltem
Nem tudom miylen ékre gondlsz ! Mert ott semmiféle ék nincs mindössze az ovális kiegészitőt amin a kalapács fut azt kell összeforgatni ugy hogy a fötenygelyen lévő nut és a kiegészitőn lévő nút egy hejen legyen és utána kell ráhúzni a hosszú 8 as csavart ami lerögziti az ovális részt!Agenerátort meg egy olyan 5 cm es hosszú kis pálcika , rögziti a hejére ami kiáll a blokkból ahoz kell mérten hozááigazitani az álórészt !
Szia Klau!
Mondanám h szívesen segítenék kipuff ügyileg, de tegnap taknyoltam Komár mopeddel :-( Jobb térdem szétnyílt mert sikerált beletérdepelnem a széttört lámpaüvegbe....szóval kényszerfekvészet van 10 napig, utána meg majd meglátjuk..
Amúgy szívesen besegítenék az itteni élet szervezésébe de sajnos általában nem tudnék a napi dolgaim miatt elegendő figyelmet, energiát szentelni az ügy érdekében..habár tudom sokan vannak így ezzel.
Köszi szépen.:)
Valószínű ott van a gond,hogy amikor a forgórész tettem fel a főtengelyre kimaradt az ék és valószínű emiatt volt lent a gyujtásom,mert elforgott a főtengelyen.
Ilyen kis éket boltban lehet kapni vagy magamnak kell csinálnom 1et?
Köszi még egyszer;)
Tegnap este sikerült megélnem életem első MZ-s Wellness túráját :) xD 4km-t toltam a következő benzinkútig az ártatlant nyakig érő sárban az út szélén... az autósok elismerően villogtak a szemembe :D nem kicsit volt égő és fárasztó... szépen beöltözve le is adtam egy kilót mire hazaértem :D
Esetleg nagyobb fuvóka?nem tudom probáltad e már vagy a subert följebb húzni!
Na elmagyarázom!!!! Felrakod a generátort(állórészt)ugy hogy ami kiáll kis tüske a blokkból annak a generátor oldalán lévő nútba kell beleilleszkednie!Ezelőtt még mielőtt felrakod nézd meg az ovális tengelyrészt amin a kalapács fog csúszni amit egy 8 as csavar fog fel hogy az pontosan illeszkedik e , mert a főtengelyen és az ovális kiegészitőn is van egy kis rés aminek találkoznia kell!Na ha megvan az ovális rész és a generátor is és pontosan felraktad , akkor jöhet a beállitás , (de előtte ugye megnézted hogy a trafó 1 es ága megy a megszakítóhoz és a 15 ös pedig a test, )na ha ezek is megvannak akkor azt csinálod hogy a dugattyút felhajtod teljesen a tetejére holtpontig! Deugy hogy ne billenjen túl,innen visszaengedsz 4mm ert, ez a holt pont előtti nyitás 4 mmerre , ezután fogod és a megszakitót felengeded és a megszakitó közé beteszel egy 3.5 ös hézagolót!(ha ninc siylened és be akarod inditani akkor fogsz egy borotva pengét kettétöröd és egymásba forditva a két darabot berakod a megszakitó közé)na most FIGYELJ ha beraktad a hézagolót ezután a megszakitót annyira engeded rá a tengelyre hogy ha kiveszed a hézagolódat a kalapács közül akkor is megmaradjon a hézag közötte!Azt jelenti hogy anyira rá kell engedni a kalapács futó részét a tengelyre hogy a 3.5 ös hézag megmaradjon (tanács addig hajtsd az állitó csavarját hogy a hézagoló kiessen a megszakitó közül, igy lehet nem 3.5 hanem 3.8 lessz a hézagod de még ez is kitünő)na ha megvan a hézag és ugy is maradt és még a fötengelyed is megmarad abban a pontban ahogy beállitottad 4 mm re a holtpontól visszább akkor azt jelenti hogy a megszakitód a holtpontól 4 mm re visszább nyit !! DE mikor leengedted a megszkitót ne felejstd el lerögziteni!!Naha ez megvan és a holtpontól 4 mmre nyit 3.5 öt akkor jó! beteszed a gyertyát és rárúgsz !De tele energiával lévő aksival inditsd , ne legyen gyenge!Járatás után ugy tudsz megyőződni hogy jó e agyujtásod hogy kiveszed agyertyát és ősz barnának kell lennie! Tipp a dugattyú 4 mm es visszaállitását ugy is meg tudod mérni hogy fogsz egy vonalzót amit ketté vágsz és beleteszed a gyertya hejére!ott láthatod a beosztáson hogy mikor vagy 4 mm errel lejebb!Na remélem elég szájbarágós volt :D ettől jobban nem tudom elmagyarázni!Sok szerencsét
hello hatalmas problémával állok szemben, ebben kérnék segítséget. az van hogy van a ts 250esemnek a karbija, ezzel nem kap rendesen benzint. be lett állítva és ki is lett fújva kompresszorral. nagyából minden létező dolgot kipróbáltam. azt5 kell még tudni hogy jó pár évet a állt a karbi. rátettük a fater perkóján lévő karbit azzal nagyon frankó.nem tudom mi a baja de aluminiumig lebontottam a karbit és mindent kipucoltam de nem lett jobb. remélem tudtok segíteni. előre is köszi
Mégsem volt elforgatva.
Már kezdem feladni...
125 ös hengerfejet úgy tudod hozzáalakítani, hogy a préssávot kis kerek reszelővel szintbehozod a tömítőfelülettel. thát eltünteted azta kis peremet. ekkor szereld össze, és mérj présrést. 0,8mm-nél nem lehet kevesebb. a hengert TS esetében 57,5mm-ig lehet. etz-nél asszem 58. de ezt majd megmondják ott ahol fúrják. babetta gyújtást meg dinamó állórész kávába szokták belerakni. mert gyönyörűen belemegy, és asszem az etz-n is megvan a dinamó állórészének helye.
Hali! valaki megtudná mondani hogy etz 150 es hengerhez jó a etz 125 ös henger fej ha nem akkor hohgy lehet hozzá alakítani.
150 es hengert meddig lehet fúrni vagy mekkora a legnagyobb dugó bele?
babetta gyújtást hogy lehet felrakni az etz re.
Előre is köszi
Úgy tünik sikerült megoldani.
Az állórész volt elforgatva és bal oldalon van a megszakító jobb oldal helyett.
Remélem már jó lesz.
Köszi
sorszám: 32882 (105657)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-21 10:46:48)
a generátor forgórészen van egy nút a bütyköstengelynél,azt nézd meg hogy a bütykös tengely és a forgórész nútja egy helyen van-e,van egy olyan tippem hogy rossz helyen van
Próbáltam beállítani a gyujtást,de nem megy.
A megszakító mindig akkor nyit amikor a dugó az alsó holtpont környékén van.
Hiába állítgatom az alaplapot.
Valamit rosszul rakhattam össze??
köszi szépen a segítséget de nem ez volt a probléma hanem a karbiban a belsőjáratok vannak eldugulva.amúgy mi ez az RO 55?
Köszi,remélem már holnap menni fog:)
sorszám: 32877 (105641)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-20 17:51:54)
az egész úgy müxik hogy a trafó feltöltődik ,és tart egy stabil teret,amikor a megszakitó jelet küld (kinyit(FHP előtt 2,8-3mm) ekkor összeomlik a elektromágneses tér,ebből lesz a szikra.a megszakitó hézagot 0,3-0,45 között állitsad be izlés szerint,próbáld ki hogy megy és ahhoz képest kell majd növelni v. csökkenteni.
az alaplapot elforgatva tudod az előgyújtást beállítani(2,8-3mm),és a megszakítónál lévő excentrikus csavarral tudod beállítani a hézagot,annyi a lényeg hog mikor a legtávolabb van a bütyök a kalapácstól,akkor ott legalább 0,as hézagnak kell lenni.
lehet hogy elsőre durrogni fog,esetleg rögtön leáll de elviekben ha minden egyéb működik akkor be kell indulnia
magát a pufit leszerelni nem nehéz leszerelni,elő lépésként kell hozzá 17es kulcs(villás,csillag,crovadugó)rád van bízva,a dob és a könyök találkozásánál vn egy rögzitő a blokkhoz csavarozva,azt lekötöd,a hátulján a kitámasztó bilincsét is meglazítod,és kisebb mozgatás után ki lehet szedni(van amikor erőltetni kell egy kicsit) annyi a fontos része a dolognak hogy a könyöknél a hollandert ami megy a hengerhez,ne szedd le mert ha van alatta tömités akkor az már nem lesz olyan a felrakáskor mint előtte és ki fog fújni.összerakásnál meg arra kell figyelni hogy először a könyöknél kell összecsavarozni a bilincset,és utána a hátsót
Hali!
Sikerült részben megoldani a gyujtás problémát,már csak be kellene állítani.Már van szikrám is csak gondolom nem akkor amikor kéne,mert nem indul a moci.
Szóval valaki elmagyarázná jó szájbarágósan hogy is állítsam be a gyujtásom,mert találtam egy cikket is,de az alapján valahogy nem ment.
A megszakítónak mikor kell nyitni?Amikor a dugó a felső holtponton van?
Sziasztok!
Annyira aktív lettem a levlistán, hogy az csak na :)))) Sok képet feltettem és kérdezgetek is 1000rel...de persze itt is felteszem egyszerű, de számomra fontos kérdéseimet :))))
Szóval digitális indexrelé ... gondolom nem nehéz megvenni, de beszerelni mennyire vészes?
Úgy döntöttem, hogy mivel itt a szünet le fogom szerelni a pufogót és lefújom azzal a bizonyos hőálló lakkal a csiszolás után. Ha esetleg itt a környéken valaki úgy érzi, hogy kedvet érez , hogy segítsen azt nagyon nagyon megköszönném :))))
Elvben tudom, hogy hogyan kell leszedni a pufogót, de félek egyedül elrontok valamit :)
Köszönök mindent!!!!! ;)
Üdv mindenkinek ;)
Vedd le a tankot, ürítsd ki a benzint, aztán szedd ki az aljából a csapot meg a szűrőt, dugózd be, önts bele fél liter RO 55-öt, meg tegyél mellé 3 marek sódert, vagy apró kavicsot. A tetejét is zárd le, és addig rázd minden irányba amíg le nem zsibbad a kezed. Ezután jó alaposan mod ki ,és szárítsd ki. Alap szűrő a tankba+ egy direktszűrő a tank és a karbi közé a csőbe, és kész is :)
helló.nincs valami ötletetek hogy hogyan lehetne kitakarítani a rozsdás tankomat?? Mert az az a szitu hogy tettem már két szűrőt is a benzin útjába, de még mindig lejut a rozsda a karbiba. előre is köszi.
hali
ha valakinek szüksége lenne valamire az oldalról az írjon mailt.
www.walker.sokoldal.hu
üdv.: WALKER
Sziasztok
Én rendszeres olvasó vagyok. Az is segít? :)
Hello! Az ETZ 250 és 251 hátsó kerékagy között van különbség vagy teljesen azonosak?
Ha csak kemény vagy, akkor csak félig felelsz meg, de most az egyszer jöhetsz ;-)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|