:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
lehet egyre gondolunk,akik a nagykőrösi úton vannak? náluk lehet kapni idom,plexit? annyit hallottam nem olcsó mulatság üvegszálazni ha csináltatjuk,de ha az ember magának csinálja,tapasztalat nélkül elég sokáig tart mire rájön módjára,és elég bosszantó a sok szúrós üvegszálacska,egyszer javitottam,de soha többet.
Kanuni mz-t a Húber forgalmazott egy darabig.Ott próbálkozz.
Sok minden lehet. Előként a helyedben a karbit vizsgálnám át. Lehet, hogy nem megfelelő a főfúvóka, esetleg a subert nem megfelelő. Én ha a fúvóka jó, vennék még egy subertet, ha azzal is fenn áll a hiba, A tű végét elkezdeném csiszolni, hátha javul a helyzet. Eltömődött légszűrő, kipufogó is tud hasonlót okozni, ha jól gondolom. A harmadik ok a százas limitre talán a kopott henger lehet.
Az én motorom most kilecvennél csinálja ugyanezt, addig jó, ott megmakacsolja magát. Nekem a fúvóka kicsi.De csak a hosszabb túrákra fogom megcsinálni, mert itt a városban tökéletes, hetvennel lehet menni vele úgy, hogy még sebesség tartalék is marad. A fogyasztása viszont nem éri el a négy és felet.
értem, a szegecseknél arra gondoltam hátha van valami spéci hely aki direkt erre van beállítva,de akkor ezek szerint bárhol meg lehet kapni.az egyik ügyfélnek a mazdához nem lehetett kapni kuplung tárcsát,ezért fel kellett ferodolozni,meg is kaptuk a ferodolt,de a szegecseket valami spéci helyen vette a főnököm akik ezekkel foglalkoztak.a fejidommal az a helyzet hogy a Kéri Lacival beszéltem korábban erről hogy az mz menettulajdonságain és a végsebességén nem dobna annyit hogy megérje,de engem akkor is zavar az hogy lobog a sisakkal együtt a fejem a menetszél miatt,ez hosszú távon fárasztó,és az mz nem speedmotor hogy ráfeküdjek a tankra.Ha ismersz olyat aki csinál üvegszálból alkatrészeket nekem az is jó.pár 250es etz-n láttam idomot,a fényszóró kerete négyszögletű,mint a régebbi yamahákon,ismerősöknél is utánajártam ők azt mondták volt a 250esnek valami sivatagi változata és ahhoz volt,ez tényleg így van?próbáltam utánajárni szakirodalmakban és egy marék képet is találtam a google-n de nem irta azt hogy kifejezetten sivatagi mz-ről lenne szó,csak annyi hogy melyik találkozón készült meg ehhez hasonlók.most hogy szét van kapva motor nem tudok semmit csinálni ebben a két ünnep közti időben,munka nincs,és ebben a szép időben mennék motorozni de nem tudok,melegebb van mint novemberben,most voltam kint a boltban és 8 fok van,szélcsend és kék az ég.
A kanuni mz-knél arra gondoltál hogy hoznak-e be alkatrészt?ezt is megkérdezem,legalábbis próbálok utánajárni hátha sikerül valamit összehozni.
köszönöm az infókat,fejidommal kapcsolatban irok ha van valami.
üdv:András
Kezdetnek pucold meg, nézz át és, és állíts be mindent, aztán ha még mindig nem megy akkor lehet gondolkodni.
Szegecseket mindig csavarboltban kaptam, mindenfélét, ja, igaz, egyszer épületbádogos cégben is, ott is van garmadával.Fejidomot vadászni kell, minthogy gyári legfeljebb a Kanuni MZ-ken van, nem tudom, azt behozzák-e a kereskedők esetleg.
üdv.: R
sorszám: 32994 (105859)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-25 22:03:23)
Amennyi adatunk van a gépedről, azt biztosan lehet mondani, hogy 5-ös fokozatban kb. 100 km/h sebességnél pontosan kiegyenlítődik a motor által szolgáltatott vonóerő az összes ellenállással.Ennyire képes a motor az adott helyzetben.
Hogy miért, ennek rengeteg oka lehet, ezt meg kell állapítani, találni, mérni. Lehet, hogy egyszerűen kopott a motor, szorulnak a fékek (kicsit), laposak a gumik, nagyon rosszul van beéllítva, valami szorul az erőátvitelben, stb...nagyon sok oka lehet.
üdv.: R
üdv!
nem éppen aktuális még de szeretnék utánajárni hol lehet beszerezni\csináltatni etz-re fejidomot kis plexivel,ha valaki tud iylen helyet annak megköszönöm,a másik meg a kuplungkosarat és a nagylánckereket rögzitő szegecsek,hol lehet ezeket kapni?
kis etz-ről van szó.
üdv:andrás
most vettem egy 250 etz-t az a probléma vele a vége csak 100 km/h és ott megáll nem pörög tovább pedig kisebb fokozatokba nagyon jól húz mért van ez?
ha valakinek van ötlete írjon?
jah meg még be kell állítgatni mert valahol falcsot is szív mer ingadozik az alapjárat, meg annyit még érdemes tudni hogy ez blokk még nem volt szét húzva.
nem nem etz, ts 250 4sebességes és a fordulatszámmérőt olvastam km óra még nincs bekötve de be lesz, aminek a kihajtása egy trophyról származik tehát pontosabb mint a ts-eké.én benne vagyok szívesen egy gps-es mérésben csak én nem legálisan motorozok egyenlőre, és kisvárdi vagyok ami szabolcsban van.
Ez 250-es ETZ?
Még nem sikerült találkoznom olyan ETZ-vel ami sík úton szélcsendben 130-at megy.
Persze nem azt mondom hogy lehetetlen. Nyitott vagyok mindenre, de szívesen megmérném GPS-el.
pedig szívesen kipróbálnám nagyobb lánckerékkel is mert így 21sel jól gyorsul és 4.ben leforgatja magát 6000ig az kereken 130km/h, de kíváncsi lennék mit tud egy nagyobb lánckerékkel.
Tegnap sikerült belőni na gyujtást is és már mentem is a mocival 1 kört,de másfél óra állás után ismét nem indult.Átnéztem a gyujtást,nyomtam egy kis benyát a hengerbe de így sem lett jó.
Ma feltöltöm teljesen az akksit és próbálkozok megint.
Köszönöm mindenkinek a segítséget.
Nélkületek nem sikerült volna!!
Boldog Karácsnyot!;)
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
250esnél azt hiszem 21 a legnagyobb 125\150nél meg 16 v. 17
sok sikeres kilómétert kívánok neked!! am egy kérdésem lenne mz-re előre a legnagyobb fogaskerék a 21es?
Gratulálok a jogsihoz! Csak így tovább! ;)
gratula a jogsihoz, boldog karácsonyt minden motorosnak
Boldog Karácsonyt! :D
(meghozta a jézuska az A1 et, szval tavasszal végre MZ-zhetek ) :D
Boldog Karácsonyt mindenkinek az oldalon.
helo
lehet nem történne meg soha de egy jobb oldali szimeringben elszakadhat a rugó és akkor jön a fals,ezt a problámát meg meglehet oldani ha van az embernél szimering meg pár szerszám.Mondjuk egy páréves szimeringnél biztos nem lesz ilyen gond,de sose lehet tudni.
Boldog békés karácsonyt mindenkinek!!nekem is meg volt a karácsonyi moscizás az új vas-sal (ts 250).
boldog karácsonyt, ujévet meg minden hasonlót ;)
Boldog Karácsony és Új évet kívánok mindenkinek!
szevasztok...
ezúton szeretnék én is minden kedves sors- és márkatársnak boldog karácsonyt, és sikerekben, eredményekben és fórumozókban gazdag szebb új évet!!!...
Boldog Karácsonyt kívánok az összes fórumozónak!
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Megvolt a karácsonyi motorozásom :) Keményen lenyomtam 30km-ert :)
;)
Én is Kellemes Ünnepeket kívánok az összes fórumozónak és családjának!!!!!!
Sziasztok!
Kellemes ünnepeket mindenkinek és jó bulizást szilveszterre!
Samu
www.mzclubhungary.com
igaz nem mértem egyiket sem,de alacsonyabb kell hogy legyen hiszen hátul 16"os kerék van a 250en meg 18"os,legalább ennyivel magasabb.én vagyok kb. 180cm akkor nagyjából olyan 80-85 cm magas lehet.
na kifőztem valamit és a karbi volt az:):) nagyon köszönöm így hogy mentem vele már pár kört teljes lesz az ünnepem. boldog békés karácsonyt kívánok mindenkinek!!!
Sziasztok
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok minden motoros társamnak.
Én ma még mentem egy kört a jó időre való tekintettel. Lassan úgy is elmúlik. Használjuk ki.
Üdv mindenkinek.
A pályára viszek csak sokat, de túrán egy jó motornál mi probléma lehet?
Defekt és bowden szakadás, esetleg kirázódik egy csavar, vagy szétrázódik egy érintkező.
Ezekhez nem kell sokminden.
Szimmeringet, váltót, meg ilyesmit nem fogsz út szélén cserélni úgy sem.
sziasztok
Kellemes karácsonyi ünnekeket és boldog új évet kívánok mindenkinek,családjának és motorjának!
te jól csinálod igy kell ezt csinálni:)
Mondjuk bowdent még sose vittem magammal,ha megyek túrára veletek azért vinnem kéne majd csak nekem ninxs is pluszba semmihez,majd szerzek valahonnan ilyeneket.Mondjuk tömitést vinni meg szimeringet az nem is hülyeség,na olyanokat majd teszek is be.
Békés, boldog karácsonyt kívánok a kis közösségnek!
Üdv,
Zozy
Sziasztook! :)
Végre újra itt vagyok!
Nagyon jó az idő, süt a nap és langyos a levegő. Úgy döntöttem itt az ideje, hogy összerakjam a motort.
Készítettem ígéretemhez hűen egy videót!
Kérlek nézzétek meg, hogy lássátok, meleg motorral már nem magas az alapjárat!
http://www.youtube.com/watch?v=PQXPN6zRHy4&feature=channel_page
Üdv mindenkinek! ;)
T. Kollégák, ha valakinek ETZ 125/150 van, legyen szíves árulja el, hány centi az ülésmagassága, keréken (nem sztenderen) állva, de terheletlenül. Alacsonyabb-e, mint a 250-es v. ugyanakkora? Kösz.
aham, a forróvíz néha csodákra képes, árteni pedig nem fog, az biztos..., aztán főzzed vagy 20 perc, fél órát...jah, és hallgass az utánam szólókra: a lúgkőt én nem ismerem, de ha azt mondják, hogy jobb, akkor biztos így van :)
Zichy utcai boltban vettem én, de elég puhát adtak, a gyári keményebb volt.
Mondjuk gond az nincs vele, már régóta járok ezzel de nem lazult le.
Jobb csavarboltban is lehet kapni ha tudod a méreteit.
Bambi műhelyénél lévő csavarboltban lehetett kapni. (szerintem nem véletlenül :)
sorszám: 32958 (105752)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-22 23:42:21)
A szerszámos csomagban még hegesztő invertet is tartok :) és természetesen az összes alapvető szerszámot meg pár speciálisat az MZ-hez, vannak mindenféle tömítések, szimmeringek, csapágyak, szilikonpaszta, többféle gyertya, fúvókakészlet, tű készlet, csapagygolyók, csövek, drótok, huzalok, bowdenek, gyakoribb csavarok, anyák, alátétek, szóval szó szerint egy komplett műhelyt hordok magammal, de csak akkor ha pályára megyek motorozni.
Utcai motorozáshoz kizárólag egy svájci bicskát viszek magammal. Több napos túrára viszek belsőgumit, bowdenkészletet, vezetéket, csövet, alapvető villáskulcsokat, pár csavarhúzót, lakatfogót, gyorskötözőt, szilikonpasztát, szigetelőszallagot, mérőműszert.
De alapvetően csak azért viszem hogy tudjak segíteni az útitársaimon mert nekem megbízható a motorom :)
üdv! tudja valaki pesten hol lehet hozzájutni kuplungkosár szegecshez?kis etzhez kellene,ott ahol vettem az előző garniturát ismerősnek,az a bolt már bezárt,és az enyémnek meg most van szezonja,már nagyon kitarajosodott a nagy lánckerék
nem tartottalak hülyének,ha meg annak is tartottalak volna akko azt feketén fehéren leirom,elmondom,és a műszaki tudásod sem vontam kétségbe,csak a saját tapaztalataim végett írtam ezt az ékes műbalhét,mert egy pici alkatrész,e keményen meg tud fingatni,a másik meg konkrétan nem emlékszem azért csak kérdőjelbe teszem,a főtengely nútjának alja az egyenes v. görbe?
ez nem leszólás kérdése,ez tök normális,a skodámba mindig annyi szar volt hogx a főút szélén meg tudtam volna hengerfejezni,...habár mégse met az utolsó két csavart nem lehet meglazitani rendesen,mert nagyon mélyen van:D Keri tudja:-)
és ez az alapos felkészülés nem azt tükrözi hogy az embe nem bízik a saját motorjában,ez csak annyi hogy ha mégis beüt valami balhé akkor is meg tudja oldani,nekem az az 5ft-os csak azét volt jó mert tényleg semmi ne mvolt nálam,mondván nagy cuccal megyek,hova tegyem még azt a nagy ládát.
Képzeld én is értem amit te mondasz.Azért nem vagyok ám olyan hülye mint te azt gondolod.Persze hogy kiáll a kúp sikjából különben nem lenne semmi értelme.Egyébiránt meg a pontosságról annyit hogy a német mérnökök eleve kisebb méretet adtak meg pont azért hogy még véletlenül se az éken üljön meg a forgórész.Ugyanis ha megméred a főtengelyen lévő furatot meg a forgórész nutját akkor látni fogod hogy az 5 mm-re jön ki.Ehelyett 4mm-esre gyártják az éket.Na erről ennyit.
Kellemes ünnepeket.
sorszám: 32953 (105747)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-22 19:58:37)
Ez tényleg nem hülyeség. Az ultra is jó, de konkrétan a lúgkőves oldattal főzve még hatékonyabb.
Csak ez utóbbival vigyázz mert a mosónők ettől haltak korán.
ezt most úgy érted hogy tegyem fel a gázra és szószerint főzzem ki, vagy elég pusztán meleg ultradermes víz??
heloztok
ti mithordtok a szerszámos ládátokban??Egy darabka kábelt se?Legalább egy 20cm es kábel legyen már nálatok.Nálam van egy 0.75 ös kábel 1 méteres kb ,a végén egy azt hiszem 10Wos (vagy 21? nemtudom még nem használtam ) égővel hogy próbalámpám mindig legyen.Ha pedig a kábel kell akkor felhasználhatom azt is.Van kompináltfogóm is meg minden méretű csavarom meg injekció meg megszakitó meg egy méretes hosszú benzincső,kábelkötegelő,szigetelőszalag,
csisz.papír ,kondi, 3 gyertya(még sose cseréltem szerencsére gyertyát csak azért vannak hátha másnak kell)2 kopottabb szénkefe gyertyakulcs ezek mellett +ba még ottvan az elsősegély csomagom is-ezek minden ott vannak a kis ts jobb oldalába.Villáskulcsok az ülés alatt 7-13ig meg 17 es kulcs meg még be kell tennem 22 est is,csavarhúzó a kombináltfogóval együtt.Annyi mindenem van de talán sose kellenek,de az nem baj mondom másnak is kellhet.Az első lámpafejben van velem égőből is minden fajta meg biztositékok is vannak.
Ha van veled esetleg csak egy 20 cm es kábel akkor arról mondjuk leszabtad volna a szigetelést és máris lett volna pár szálból bizositékod.Az irásomat ne vedd leszólásnak de pár dolgot mindig vigyél magaddal.
sorszám: 32950 (105744)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-22 20:03:35)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|