:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Nem akarlak megsérteni de a hozzászólásaidból az süt ki hogy az mz gyenge szar akármilyen típusról is van szó.
Kikérheted magadnak, de attól még gyenge :)
Alul méretezett az egész üzemanyag ellátó rendszere, kipufogója. Ez persze nem baj, ugyanis ennek köszönheti legendás megbízhatóságát.
Én ezért szeretem, nem a nyomatéka vagy nagy sebességre való képessége miatt.
Tapasztalatom szerint a 15-ös szekunder lánckerék az ideális a motorhoz. A 16-ostól csak rosszabb lesz a gyorsulása tehát már az is túl hosszú neki.
Igen az kellemes dolog ha maximum 3000-et kell forgatni egy gépet ahhoz hogy 90-et menjen, de ezt ne egy ilyen pici motortól akard, mert ahhoz nyomaték is kell. Ez a motor 6000-et forog 90-nél és ettől az aránytól csak kis mértékben lehet eltérni, sokkal kisebb mértékben mint ami számítana, ellenben a menet tulajdonságait jelentősen el tudod így rontani.
Persze jogod van azt csinálni a motoroddal amit csak akarsz, én csak szóltam hogy felesleges fáradnod.
Az első megoldásod a helyes.
Az első 19 a hátsó azt hiszem 48.
Vannak márkanevek?
Mert még a jövőhéten szeretném megcsinálni :)
Még egy kérdés.
A 250-es ETZ-nek hány fogú az első illetve hátsó fogaskereke gyárilag??
Egyszer amikor kislánckerék után kajtattam, tévedésből ETZ-t adtak, és igen, valóban nem fér el. Tán még a kúpnál se stimmelt vmi.
Köszi!
Ja és a forgórész problémám is megoldódott,hétfőn adja fel a srác...
"ha kevesebb fogó első lánckereket rakok fel akkor kissebb lesz a vég.seb és jobb lesz a gyorsulás"
Ez pontosan így van, ahogy írod, kérdőjel nélkül.
Mellesleg, ha kinyitod a "cikkek" rovatot, találsz ott egy "fogas kérdés" című írást, benne egy programot, amely pont ilyen jellegű számításokra szolgál, használd jó kedéllyel, azért készült.A cikk alatt van egy táblázat is a leggyakoribb típusok adataival, keresni sem kell...
jó munkát: R
Valóban nem fér el a deknitől, ezen már én is gondolkodtam, pedig jó lenne, a váltó is megköszönné...
Sajnos, nincs kéznél hirtelen ETZ láncom és kerekem, pedig kiváncsi lennék rá.
üdv.: R
P.S. arra is számíts, Waresz, hogy ünnep van, szanaszét van mindenki, nem ezek a legforgalmasabb napok a fórumunkon...
KIKÉREM MAGAMNAK! a kis TS nem harmat gyenge!! az enyém nem! ha másoké az, arról én nem tehetek. természetesen 16os szekunder kerék van fent, és ez is kevés. de nagyon valószínű, hogy a deklitől nem fér el az a kislánckerék a főtengelyen. gondoltam ,ha valakinek lenne egy kölcsönbe, és bevállik akkor megvenném, de nem látom bennetek a tettre készséget:D
Én is, számtalan rezonátoros kipu készült így, semmi gond vele, ha már nagyon kopottas, újrafújok egy réteget, tisztítás után.Van ide való festék, hőálló mattfekete, pont jó.
üdv.: R
Ja és ha valakinek lenne véletlenül 250-es ETZ generátor forgórész,grafit gyűrűvel,vevő lennék rá.:)
Most már belekavarodtam a láckerék témába:)
Most akkor ha kevesebb fogó első lánckereket rakok fel akkor kissebb lesz a vég.seb és jobb lesz a gyorsulás vagy fordítva van?:)))
Ha mattot akarsz akkor lakk sem kell,csak normális minőségű hőálló festék.:)
Nekem 15-ös és 16-os lánckerékkel is 90 a vége. 125 és 150-es hengerrel is.
A különbség csak a gyorsulásban és menet dinamikában különbözött.
Najó, mondjuk 16-os lánckerékkel 150-es hengerrel kicsit jobban segít a hátszél. Etanollal pedig a 100-at is elérte üzemszerűen.
Természetesen GPS-el hitelesített mérések alapján :)
Elég a szekunder hajtásba nagyobb lánckereket tenni. A kis TS harmat gyenge, gyorsabban nem fog menni, de az az előnye kétség kívül megvan, hogy nem kell szétpörgetni a motort.
Nekem HJC FS-10-es van.
Kényelmes, igényes, jól szellőzik, nem hajlamos a párásodásra.
Zozy, mreni szerintem is matt fekete lesz.
De ugye hőálló lakkal kell megcsinálni?
Puszi ;)
Én is a mattfeketét javaslom,nekem is azzal van fújva a sportdob.
Waresz, sokat variálsz. A 15-ös szekunder lánckerék helyére 16-ost(TS 150) raksz. Ennyi. És gyorsan vissza is tudod alakítani. Ezzel 80-nál ha jól emlékszem 8km/h-t nyersz.
Én a mattfeketét mondanám :-)
Tsók,
Zozy
Szió!
Előre is köszönöm!
Én is pár napja tettem újra a rendszert...talán nemsokára találok egy stabilabbat, mert ez fél évnél tovább nem bírja.
Újra felteszem a kérdést...mert egyre több véleményt hallok, és kettő ugyanolyat még nem hallottam.
Mivel fújjam le a pufogómat.
KRÓM NEM lehetséges :) Anyagi okok miatt :))))
Köszi ;)
sorszám: 33027 (105924)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-27 02:26:53)
Sziasztok,tom hogy ide nem lenne szabad nem Mz-ről írni,de ez egy aktív,és jó fórum,megosztom veletek ezt: http://www.mobilbankfuture.blogspot.com/
Hogy legyen miből felújítani és tankolni az mz-t.Na meg itt is vannak google hirdetések jobb oldalt,szal megmertem.Olvassátok,el regisztráljatok,ha nem hisztek benne,ne szidjatok.bocsi.
holnap reggel nekiállok a gép újratelepitésének és ha kész küldök anyagot,komplett mz-etz gépkönyv,ha van egy időd nézd át és könnyűszerrel meg tudod csinálni a féket.a féklámpánál az a hiba hogy a hátsó féktestnél a réz érintkező oxidálódik,elferdül stb. ezért rossz időben zárul az áramkör.a hátsó fék meg marha egyszerű:fékpálcán lévő 6os anyát letekered és kiszeded a fékkulcsból,aztán a támaszt is lecsavarozod amit egy 8as anya tart,ezek után lehúzod a fékről a sarut,kilazitod a hátsó keréktengelyt,ezt utána ki is húzod,ekkor kiesik az oldalsztender,utána kiveszed a féktestet,végül a kereket.ha vastag a pofa akkor a dobot é pofát is megcsiszolod portalanítod,és mehet össze,szétszedési sorrenddel ellenkezőleg,alapesetben ha nyugalmi állapotban van a fékpedál akkor majd hogy nem suhogósnak kell lennie, ezt mindenki saját szájíze szerint állítja be.a másik a féklámpa kapcsoló elől,ez sajnos egy idő után megpusztul,pár haverom azt mondta a fékolaj miatt,de az enyém por száraz,mégis megdöglött egy idő után pedig nyár elején cseréltem.erre már valaki korábban kidolgozott egy hidraulikus kapcsolót,én is átállok majd arra,hiszen Pascal bácsi mindig megmarad:D
háhá,szintén zenész:DD gratulálok koléga.Én is mentem pesten jogsi nélkül,mármint kicsire volt csak a korlát ami hiányzott,a végén már lelkiismeret furdalás nélkül mentem el olyan bátorsággal a rendőr mellett,mintha mind offé lenne,de az első igazoltatáson zabszem próba volt,kicsit fostam,csak utána gondoltam végig hogy teljesen oktalan a félelmem hiszen mindenem tiszta.
Futár Petinél lehet kapni, legalábbis nyáron még volt neki!
Sebességrögzítő kar a neve.
na szevasztok! rég jártam itt. remélem zavarok!:D
Kérdésem van: kis etz és kis TS(76 után) primerhajtása duplex lánc. a kis etz-nél 1:2,05, kis TS-nél 1:2,31 az áttétel, a különbség gyakorlatilag annyi, hogy a kis etz-nél 2 taggal hosszab a lánc(48 helyett 50) és a főtengelyen lévő lánckerék 2 foggal nagyobb(16 helyett 18) minden egyéb azonos. főtengelykúp, tengelyek közti távolság... stb. IGAZ?
KÉRDÉS: ha szerzek egy 50es láncot és egy 18as lánckereket, akkor az vajon bemegy a kis TS-be? jó volna.. kissé gyorsabb lenne az utazóm, a pehelysúlyommal mindig 5.et akarok kapcsolni. csak nincs, így viszont nyernék 10km/h-t 80nál tehát azonos fordulaton 90el söpörne a gép. a deklitől valószínűleg nem fér el. más gond lehet?
Nem nagyon kapsz új alkatrészt,inkább bontottat.
Visszatenném én ha megtalálnám,de az egész műhelyt átnéztem már miatta,de sehol nem találom.
Valahol nem lehet venni?
Vagy keressek inkább valakit aki blokkot bont?
van egy 350-es blokkom,és az 30-as karbival teljesen jól szuperál
örülük neki:-) A (pizza szeletelőt) meg tedd vissza,és ha úgy is rossz, akkor váltó hiba.:-(
A barátnőm a HJC inportőrnél eladó,és azt mondják a betérő tulajok,hogy megéri az árát.Annyi a negatívum,hogy nem üveg vagy szénszálas,hanem műanyag kompozit alapu.Nem teljesen egyezik meg az ABS műanyaggal,mert arra 3 év az elévülés,erre meg 5 év.Alkatrész is biztosítva van,és különféle plexik is kapható raktárról.
Nem tudom valaki elkavarta a műhelyben(nem csak én dolgozok bent)
és este 11kor raktam össze és nem tűnt fel a hiánya.Ez az első blokkom amit összeraktam.
Ja és köszi a 300-as hengert.
Jól szuperál vele a gép:)
Hát ez elég nagy és fontos alkatrész,hogyan hagyhatad ki?
Okozhat ilyen hibát
És ezt a valamit lehet valahol kapni??
Mi a neve?
Milyen karbit érdemes rakni 300-as ETZ-re?
Gondolom nagyobb torokátmérője legyen?
32mm-es? vagy 36-os?
pontosan!!egyikünknek sincs papírja!!de hát úgy se tudom megállni és elhagyatott utakon próbálkozok.csak egy volán telep van rajta meg egy csirke vagdalda.jah meg egy műanyag üzem de az csak a végén.és a várostól hál'Istennek elválaszt egy felüljáró, amolyan kertvárosi filling.és igyekszem vigyázni.
Valakinek nincs tapasztalata a HJC CL-ST sisakról ?
Vagy csak általában HJC sisakról?
Előre is köszi!
Bocsi az OFFért, de az erre szánt topikot nemigazán látogatják :(
Azért kemény vagy, hogy illegálba motorozol és a végét próbálgatod a ts-nek. Én csak szólok, hogyha nincsenek rendben a papírok vagy jogsid nincs még esetleg, és utánadmennek a kékek, akkor nem lesz vidám az újév. Én sem vagyok szent, egy ideig én is mentem, de csak elhagyatott helyeken, és törekedtem rá, hogy minél hamarabb legalizáljam a motor dolgait. És sokkal jobb tiszta lelkiismerettel, hogy nem szorul össze a gyomrom, ha meglátok messziről egy fehér octaviát.
sorszám: 33011 (105901)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-25 11:52:44)
Remélem nem esett szét a váltóm,pedig erre gyanakszom :'(
kidobálást, meg azt hogy nehéz megtalálni a fokozatokat, okozhatja, mert ez pozicionál, de a fokozatokat ettől még könnyen kellene vennie
Egy tippem esetleg van.
A képen bekarikázott alkatrész valószínű hogy kimaradt.
Ez okozhatja ezt?
http://kepfeltoltes.hu/view/081226/813809678n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Szia!
Sajnálom, remélem nemsokára jobban érzed majd magad.
Én nem bírtam magammal és 24-én mentem 30kmert...tudom tudom...hideg van...de nem bírtam ki.
És le akartam ellenőrizni a fékeket.
Az első fékem úgy tűnik mégsem levegős.
De a hátsóm...a fene tudja mi lehet vele.
Ha beindítom a gépet és a helyzetjelző ég csak, akkor világít a féklámpa a hátsó fék miatt. Ha megpiszkálom picit a féket már elalszik. Megnézem majd egyik nap...lehet csak koszos.
De a hátsóm nem is fog úgy igazán, ahogy kellene...meg nem ott ahol kellene. Utána kéne állítanom...lehet szét kéne szedni, mert koszos vagy kopott..de én még sosem csináltam ilyet :)))
ÁÁ :D
sorszám: 33007 (105883)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-26 16:04:27)
Már szépen megy a motor,alapjáratom is van,de most a váltóval van gond.
Mentem kb 30-al kettesben fel akartam tolni 3ba de nem nagyon akarta venni,kuplungoltam még 1-et és erősebben felhúztam a váltókart.Elég hülye hangja volt és kidbta üresbe.
Utána kb3perc alatt sikerült üresből kettőbe berakni és miközben gurultam haza néha kidobta sebességből.
sorszám: 33006 (105882)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-26 16:06:59)
már irtam nekik mailt,nem is telefonálok hiszen csak januárban lesznek nyitva,levelet majd elolvassák.
köszönöm tippet,
üdv.András
én már kockásra feküdtem mind a 4 oldalam,mennék motorozni v. bármi mást csinálni,de nem tudom mit.Motor még nincs kész,marad a punnyadás:D nem vagyok munkamániás de már várom 29.ét mert akkor 2 napig dolgozom,és akkor a motorom közelében lehetek,ennyi az aktivitásom,mondhatni hullaházi hangulat.
Szívesen, működjön sokáig.
Szia Bambi!
Szeretném mégegyszer megköszönni a segítséged. Még mindig tökéletesen szuperál az akksi! ;)
Hogy van e nekik,azt nem tudom,de ők forgalmaztak alkatrészt is .
sorszám: 33001 (105876)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-26 13:35:29)
Sziasztok!
Jó látni, hogy aktív a fórum!
Remélem még bírjátok az ünnepeket! :)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|