MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
igy van ugyan az nem olcsó,attol füg mihez képest.
Véleményem szerint egy kis csörgés miatt nem érdemes dugót cserélni,ha egyébként jó vele a motor.Üresben ne pörgesd a motort.Ha új dugót teszel bele, helyes méretű gyűrűkkel, nagy valószínűséggel jó lesz.Az elején csak finoman.
Üdv!
Buék mindenkinek!Ma kerültem a Fékezhetelen Fenevaddal.Zárt sisakban is lefagyott az arcom, kesztyűben a kezem.A lábam nem fázott.60-ig.Utána már mindenem megfagyott.2cm-es hideg. :-)
azaz igazság hogy csak a henger trophy a motorom az ts 250es de gondolom ugyanolyan a dugó benne.....de ha gyártani kell...az piszok drága nem igaz??
trophyba nem lehet kapni 300-as dugót,gyártani kell.nem beszélva hengerfej átalakításához is spéci szerszám kell,mert nincs központi felfogatási lehetősége.
hello következő a jelenség a kis tsem nem pörög üresben 7 fölé akkor nagyon becsörög, szerintem azért mert a dugóban kotyog a csapszeg. olvastam hogy lehetett régebben kapni nagyobb méretű csapszeget azt hiszem 0.25 mmm-en ként változott a méret.na de ilyen ma már nincs, ezért arra gondoltam hogy kap egy új dugót. de nem akarom megfuratni, mert jó benne a kompresszió stb . csak ez a csörgés....szerintetek össze fog kopni a hengerrel rendesen a dugó? vagy csak rosszabb lesz?
SUB-BEE! MZklub fórumon láttam, hogy vannak "E" matricáid! ezeket te csinálod, vagy csináltatod?? menyibe kerűlne belőle 4 db?
Arról nem is szólva, hogy elég megnézni a műhelye felső polcán sorakozó konstruktőri trófeákat, szóval talán tudja mit csinál ;-)
Bambinak van referenciája.
Mondjuk nem csak sima fúrás keretében csinálja a 300-as MZ-t, jobb szereti ha komplett blokkot rak össze és akkor az tényleg jó lesz 300-asként.
Próbáltam már pár ilyen motort, kellemes darabok.
Nekem 250-es blokkot rakott össze, de már 2 éve versenyzek vele és azóta nem kellet hozzányúlnom semmilyen szinten...még a gyújtást sem ellenőriztem :)
normális megoldás esetén az nem egy síma fúrás, mert fúráskor eltűnik a központosító váll a hengerről. ezt illik újra kialakítani. ha ez megvan, akkor a hengerfejet kell utánamunkálni. a kompresszió elég rendesen megnő(~14:1). ebből vissza kell venni. tehát az esztergályos elég rendesen meg fog dolgozni az égéstérrel. aztán ha mindez megvan, akkor a csatos porlasztót szokták ajánlani a népek. ezt be kell szerezni.. csak és kizárólag gyári kipufogóval érdemes próbálkozni.. egy utángyártott dobbal a 300as annyit se tud mint egy jó gyári dobos 250es. és hát mindenből egyedi kell.. el lehet felejteni a bolti hengerfej pakolást.. csinálni kell. na mindegy.. összességébe nem könnyű. .érdemes egy olyan embert keresni, aki mögött áll valami referencia is.
értem tulajdonképpen ez csak egy sima furás..gondolom 300as dugót lehet venni..majd meglátom azaz igazság hogy kicsit féltem a blokkban lévő kopott alkatrészeket...amúgy mennyibe kerülne csak annyiba mint egy sima fúrás??
A 301-es MZ-n csak a furat változott,minden maradt a régi.A persely igaz hogy vékonyabb lesz,de mögötte van az alumínium .A modern 2T-n a nicasil hengerre közvetlenül van az alura hordva,és csak kb 1 tized .A 250-eshez képest kb 5-10% romlik a tatósága.A fogyasztás általában 1-2 decivel nőhet,de hallottunk már olyat is hogy kevesbbet evett mint régebben a 250-es
lenne egy kérdésem a 300as hengerrel kapcsolatban, mennyire lesz tartós??mert ott már a persely eléggé gyenge deformálódhat stb.. hány km-t fog kibírni normális használat esetében?mennyi vel nő a fogyasztás egy jól beállított motornál?
Sziasztok ! Előszöris Boldog új évet minden motorosnak(na jó a többinek is) !
Tud e valaki kicsipénzé tirisztoros gyújtást ? Egy 150-es ETZ-re kellene, mrt nagyon imádom hajtani de már néhányszor megsz..tam ezzel a megszakítóssal ! Ha valakinek van vagy tud eladót akkor kérném hogy írjon !!!
Előre is köszi és mégegyszer B.U.É.K. !!
marha jó lett a karbi főzés... :D sírtam a röhögéstöl... :D
marha jó lett a karbi főzés... :D sírtam a röhögéstöl... :D
na először is boldog balesetmentes és olcsó benzinben gazdag újévet minden motorosnak!!! 2szor csináltam két vidit az új vasról akit érdekel nézze meg!! a karbi főzős vidi: http://sportmotor.hu/motoros_videok/poen/karburator-fzes-39033 a végeredmény: http://sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/ts-250-proba-ut-39040 remélem tetszett!!!
Igen, nyitott a kardán. A konstrukció valóban nem fiatal, mert a BMW R71 "adta az alapötletet" az M72-höz, majd a 650-es M61-67 szériához, és a későbbi típusokon sem változtatták ezt meg, bár csináltak hozzá oldalkocsi hajtást meg difizárat is. A Dnepr hasonlóan. Tényleg gondozásmentes lenne,csak sokszor a hajtásházban nincsenek a csapágyfuratok egy vonalban, vagy 500km után lehet szimeringeket,hardy-gumit cserélni.
B.U.É.K. kedves szocimotoros társaim. :D
Olcsó benzint, széles kanyargós utakat, jó időt és tapadós gumikat kívánok 2009-re. :D
szevasztok...
mint az időpontból is láthatjátok, sokaknak (köztük én is)nagyon sokat jelent eme fórum olvasgatása... "késztetést" érzek még full részegen, buli után is elolvasni mások sorait... néhol okulva, tanulva, néhol segítve...
éppen ezért, azt kívánom minden fórumozónak, hogy az új évben is bőséges termése legyen a szocimotoros oldal hozzászólásainak fájának... :)
szóval, BUÉK mindenkinek!!!...
Na akkor ez az első hozzászólás az új évben
BUÉK mindenkinek!
üdv.: R
Kellemes boldog és szebb új évet kívánok minden motorosnak és nem motorosnak :)
elbírja,és + 50 ccm-et fog változni:-)
KB 3 LE
Határeset,elfogadom!
A zaporozsjei gyár kombájnokkal kezdte,de "fejlődött"
BUÉK!
sorszám: 33139 (106132)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-12-31 18:37:45)
traktorból csináltak kabriót??
BUJÉK!
Boldog és balesetmentes új évet kivánok mindenkinek!
Igen,van aki szereti a "lapos traktort".
Azért csak tudtak valamit, igazi kultuszautó lett a kopoltyús :D
Valahogy így gondoltam én is.
Meg az NSU600 karosszéria is nagyon "eredeti",csakegy kicsit gyengébbre sikeredett.
Gyártási jog ? Ne viccelj már... ez kapitalista csökevény :D A ruszkik koppintanak, oszt' kész (nézd csak meg a Zaporozsec motorját). Ugyanúgy, mint a kínaiak vagy az indiaiak.
Történhetett úgy is,de valószínűbb a győztes jogán szerzett gyátási jog.
A keletnémetek meg csináltak belőle MZ-t.
Ez is csak egy urban legend... valaki kitalálta, aztán elterjedt... Teljesen másként került hozzájuk a motor:
http://ural.hu/www/articles.php?id=3
Ja csak a Japánok tovább fejlesztették az oroszok pedig vissza :)
van egy trophy hengerem, az elbírja a beavatkozást?mennyit fog változni a gép?
Jellemző a szovjetek "leleményességére",hogy hasonló módon gyártották a 125-ösDKW-t K55 néven,és a DKW 350-est IZS néven.
Persze a japánok sem voltak jobbak,hasonlítsd össze az1955-ös 125-ös Yamahát a DKW 125-tel,vagy a 250-es Yamahát az Adler 250-el.
Háború utáni, a "jóvátétel"jogán használták fel a BMW terveit.Először még BMW-M72 néven készült,később elhagyták a BMW-re utaló jelzést és saját márka névvel gyártották a boxermotorokat.
Szia Keri!
Ne haragudj, hogy nem írtam...ezer volt a dolog.
A moci teljesen jó, működik :)
Pöcre indul :)
A pufogó kérdést eltettem egy vastagabb pénztárcájú időre.
A hátsó fék sem vészes..megnéztem pár mz-t és azokon is hasonlóan fogott.
A többi kis apróságot már csak jövőre :)
Egyébként iszonyat hideg van itt is :P Á szörnyűű :P
Ott ha jól emlékszem nyitott kardán van?
Az általam ismert kardános gépeken zárt olajfürdős kardán van.
Na meg azért az Urál az háború előtti szerkezet.
Egyedül az Ural-Dnepr kardánhajtása problémás és gondozásra szorul, anno a szovjetek nem tudtak pontosan legyártani semmit és anyagminőség sem volt.
Én is kívánok mindenkinek Boldog Új Évet!
Mi van a motoroddal Klaudia, régen írtál :)
Hideg van felétek is?
Ne is erőltesd. 0fok alatt veszélyes motorozni. Nem a hideg miatt, hanem a csúszás veszély és a mostanában kirajzott rengeteg tapasztalatlan hétvégi sofőr miatt.
Máskor egy hét alatt nem látok annyi balesetet mint most 24-én.
Jobban gyorsul mint az ETZ. Nyertem Jawaval hivatalos gyorsulási versenyt és voltak 251-es és 250-es ETZ-k is. :)
Mátrában versenyeztünk haverral, ott pedig szinte ugyan arra volt képes mint az ETZ.
Persze amiket leírtál megállják a helyüket, csak kiegészítettem a saját tapasztalataimmal.
B.U.É.K. B.U.É.K. B.U.É.K.! :))
Motoros, balesetmentes kilométerekben gazdag új évet mindenkinek! ;)
Eladó ETZ-m! ocsóóó!
39999FT http://hardverapro.hu/apro/etz_125/hsz_1-200.html
Jawa előnyei: Ha 634 est vezsel, alocsonyabb fogyasztás mint a 250-es ET-é. Stabilabb útfekvés. Erőssebb motor, szélre, emelkedőre nem lassul le. Magassabb utazósebesség.Alacsonyabb vétel ár.
Hátrányai: Valamivel kissebb gyorsulás, hosszabb féktáv.Nem annyira mozgékony. Kevésbé megbízható. A megszakítókat elektrónikusra kell cserélni, mert az eredtivel sok a szívás.A 6 voltosoknál néha lemerül az aksi dugóban való araszolásnál, vagy ha hosszabb sorompónál nem állítjuk le a motort.Hajlamos a rozsdásodásra.Valamivel nehezebb szerelni. Nehezebb alkatrészt kapni hozzá, bár nem lehetetlen.
Hirtelen ennyi jut eszembe. De a két motorom közül talán a Jawát szeretem jobban.Attól függ, mire akarod a motort használni. Városban a TZ talán jobb, túrázni a Jawa.
hello megkérdezhetem hogy hogy is zajlik egy 300ra alakítás?csak egy sima furás vagy több is?mennyibe kerül? jah és hogy kétfelömlős hengert alakítanak e 300asra?
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|