hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 01. csütörtök 
Fülöp, Jakab

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Nfsman
válasz erre | email2009-01-05 21:40:27
Halljátok én gyakorlatilag szúrtam tökön magam, amikor megláttam... az ára irreális, de ahogy kinéz... hát az full gyári :D

http://www.hasznaltauto.hu/2625399_mz_etz_1990
sorszám: 33215 (106313)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-01-05 20:16:52
én elhiszem amit mondasz,de... volt egy ügyfelünk aki felütötte a tankot valami nagy buckán,és kilyukadt,(müa.tank, túz,hőálló egy ideig,nem javítható)kapot egy új tankot jó pénzért és jött vissza hogy dadog az autója,mint utóbb kiderült hogy a benzin megmarta a belsejét,és ez azért van mert ha egyszer megmarja utána nem fogja.ugyanez a helyzet áll fenn itt is szeretett motorjainknál,ha nem használjuk(üres tank)berozsdázik a tank.ennek a nagyját ha eltávolítják,a többit a benzin leszedi,és nem kell semmivel sem kezelni,ugyanazt éri el vele az ember mint nélküle,rozsda mentes lesz a tank,addig amíg rendszeresen használva van,maga a benzin védőrétege.
sorszám: 33214 (106311)
(előzmény: Balázs_, 2009-01-05 18:58:01)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2009-01-05 18:58:01
A fehér réteget azért kell leszedni, mert nem valami vicces ha a műgyantád nem tapad a tankra és leválik, önmagába pedig azért kell leszedni mert a sav nem tesz jót a hengernek. Ezért kell benzinnel kimosni.
Jah a benzin után szárítsd ki CSONT szárazra, ugyanis a nedves felültere megintcsak nem tapad a műgyanta. (kompresszorral fúvass bele levegőt) és azért nem vízzel mossuk ki, mert mire az kiszárad televágja vakrozsdával.
Kb ennyi, a neten található tankfelújító készletek ugyanezek, csak nem 3000 forintból jönnek ki hanem 22000ből.
Ez kipróbált technika, nem humbuk.
sorszám: 33213 (106309)
(előzmény: Balázs_, 2009-01-05 18:54:37)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2009-01-05 18:54:37
Tank tisztítás:
1.) kavicsrázás/lánc/csavar stb, ehhez önts rozsdamarót (RO55, EVIPASS stb.), hagyd dolgozni egy kicsit
2.) kiszárad, jön a fehér réteg ezt ki kell szedni, tiszta láncot teszel bele vagy csavarokat és rázogatod, önthetsz hozzá benzint is, ajánlom egyébként
3.) ha már elég szép a tankod belülről, veszel a barkácsboltban 1 liter híg műgyantát (2200 pénz körül, lötyög a dobozban), kikevered egy bödönbe (5% katalizátor) 1-2 decit kb, ezt meg beleöntöd a tankba és addig forgatod amíg mindenhol szépen elterül.
Jó szórakozást!
sorszám: 33212 (106308)
(előzmény: Kacsás, 2009-01-05 13:32:21)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2009-01-05 15:39:26
Az RO55-tel jó tapasztalataim vannak. Tapasztalataim szerint nem rozsdaoldó, hanem rozsdaátalakító és egy finom fehéres-halványkékes-szürkés (kinek mi :D ) réteggel passzivál is. Próbáld meg.
A Tiszalakk Konverttel nincs tapasztalatom.
sorszám: 33211 (106306)
(előzmény: Kacsás, 2009-01-05 13:32:21)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-01-05 15:08:09
Próba cseresznye...
Kipróbálhatod az olcsóbb módszert. Ha működik a dolog jó, ha nem, negyot nem buksz vele.A Tiszalak cuccot nem ismerem, de ha valóban eltünteti a rozsdát és még passzívál is, akkor már nyert ügyed van szerintem.A védő bevonat jó ha van, de ha nincs akkor legfeljebb sűrűbben kell a procedúrát megismételned. Évente, két évente. Azt hiszem, úgy nem lesz gondod a rozsdával.
Még a kavicsolós módszerrel is elfogadható állapotban lehet tartani a tankot.Még egyszer: Szerintem.
sorszám: 33210 (106305)
(előzmény: Kacsás, 2009-01-05 13:32:21)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2009-01-05 13:32:21
Halo!
Gyűlt már meg valakinek baja tankrozsdával? A neten olyan csoda dolgokat írnak csavart rázni, meg kavicsot, illetve mindenféle kegyszereket ajánlanak horror árakért. A kegyszerek, ahogy a cikkekből számomra kiderül, I. rozsda és zsíroldó; II. rozsdaátalakító/passziváló; III. valami kemény, benzinálló fedőréteg, mely az előző passzivált felületre kémiailag ráköt. Szerintetek nem lehet ezeket helyettesíteni valamivel, illetve mindenképpen szükséges a III. fázis, hiszen ha már van egy passzivált felület akkor nemigen hiszem hogy állandó használat mellett rozsda tudna képződni a tankban? Pláne ha használ időnként adalékot hozzá a koma. Én a következőre gondoltam: RO55, mint rozsda és zsíroldó; Tiszalakk Konvert, mint rozsdátalakító, passziváló; és kész, tankolni bele és járni vele, tenni ólompótlót és időnként valami kegyszert hozzá (az is csillagászati árú persze). Hát így. A csavarrázáson túl vagyok és a nagyja rozsdát eltávolítottam.
Mit gondoltok?
sorszám: 33209 (106299)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-05 12:04:23
akkor ezért tapadt eleinte szarabbúl a vadiúj heidenau, mint a 25éves pneumant. ha ezt tudom akkor rögtön megkapartattam , meg csináltam volna rendörkanyarokat.
sorszám: 33208 (106293)
(előzmény: Keri, 2009-01-05 11:37:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-05 11:37:25
Minden szűz guminak rossz a tapadása.
A formaleválasztó anyag rajtamarad. Gondolom beissza a gumi felső rétege.
Ennek le kell kopni. A Dunlop guminál rá is írták hogy az első 200km-en óvatosan mert csúszik. Gyakorlatban ennél gyorsabban lekopik, de az első kilométereken olyan volt mintha jégen mennék.
sorszám: 33207 (106292)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-01-04 22:58:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-05 11:32:56
Lehet hogy elírták, de 50km/h megengedett sebesség egy gumira az irtó pocsék lenne.

Ha dizájn alapján választasz gumit, akkor nincs szükség tanácsra, hiszen csak olyan gumit kell keresned aminek tetszik a mintázata.
Mindegyik gumi amit kereskedelmi forgalomban kapsz használható főleg ha nincsenek komoly elvárásaid.
Kis TS-re én is 3-4ezer körül vettem gumit. Már nem is emlékszem a nevére, mert annyira nem foglalkoztam vele. Vagy Veeruber, vagy Mitas. A kisTSnek sem a féke, sem a vonoerő, sem a kanyarodási képessége nem olyan jó hogy közelébe érhetnék a gumi képességeinek :) Volt hogy kiemelte a motort a lábtartó annyira döntöttem, kicsit megcsúszott, majd amikor leért a gumi, megtapadt és mentem tovább. Olyan gyorsan történt hogy megijedni sem volt időm :) Kell ennél több egy gumitól? Esőben meg amúgy is parázok és függőlegesen kanyarodok. Ilyenkor megint csak nem használom ki a gumi képességeit.

Egy dolog zavar utcán egy gumi esetében ha talpas, az rontja a stabilitását, de amit belinkeltél azzal szerintem nem lesz ilyen gond egy darabig.
sorszám: 33206 (106291)
(előzmény: Andrei, 2009-01-04 21:00:18)

 
 
válasz erre | email2009-01-05 09:47:57
Én a 125-ös ETZ-met adtam el ennyiért. 11.000 km-re és teljesen gyári állapotban, nagyon szép motor volt...de nekem is kellett a pénz a nagyvérűre :)
sorszám: 33205 (106289)
(előzmény: Forrest, 2009-01-05 00:13:07)

 
 
bambi99
válasz erre | email2009-01-05 08:37:58
A rosszabb szóban inkább a használtabb szó illik elnézést
sorszám: 33204 (106287)
(előzmény: bambi99, 2009-01-05 08:33:20)

 
 
bambi99
válasz erre | email2009-01-05 08:33:20
Ne téveszen meg a véleményünk,nem leírni akarjuk,csak az eredetiségét néztük,ettől még érhet simán annyit.Ennél rosszabb állapotú motorokat szoktak még drágábban is kínálni.
sorszám: 33203 (106286)
(előzmény: Forrest, 2009-01-05 00:13:07)

 
 
Forrest
válasz erre | email2009-01-05 00:13:07
Tiszteletben tarom mindenki véleményét hogy katonai vagy nem katonai, drága vagy sem. Nekem ennyit ér.(150EFT) Engem sem a katonai mivolta fogott meg amikor megvettem, hanem a kevés futott kilométer. Ha Szabolcs megyében jártok, meg lehet nézni, ki lehet próbálni.
És ne tévesszen meg senkit, hogy ennyire reklámozom, de kell a pénz az RD-hez. :DD

www.privi.hu/etz
sorszám: 33202 (106283)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-01-04 22:58:22
jó amit kinéztél,a mérettel kapcsolatban annyit hogy 3,25 v. 3,50
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=01079
ezt nézd meg,egyetlen egy tulajdonsága van hogy az első pár km-nél nagyon szar a tapadása,de utána már jó,főként utcára használtam,de voltam már vele murvás,földes úton is,egyetlen egy baja van, lehet én fújtam túl,az eső elején amikor keveredik az aszfalton lévő por és a víz,egy békanyál szerű retek képződik,ezt nem igazán viselte el nálam,de mondom lehet én fújtam túl.az ár ne számítson annyira,ha megveszed a legalja utáni 3.at .et ami mondjuk csak 3000el drágább ,lehet hogy a kettő között ég és föld a külömbség
sorszám: 33201 (106280)
(előzmény: Andrei, 2009-01-04 21:00:18)

 
 
bambi99
válasz erre | email2009-01-04 21:19:03
Megnéztem a képeit,szerintem ez egy épített verzió,16-os dobfékkel nem adtak ki etz,még katonait sem.Kipufogó is matt króm volt mind,és hiányolom a gyújtás fémszálon való árnyékolását a blokkból.De tényleg adtak ki normál üléssel,mert annó ismerőseim hoztak be 60 db-ot,németből,és volt ilyen közötte,még a kormányon volt könnyen kivehető világítós irányító bot.( egy ilyet becsben elraktam:-)BNW általában jóval 2 milló felett van ha jól tudom.
sorszám: 33200 (106279)
(előzmény: Árpád, 2009-01-04 17:24:12)

 
 
Andrei
válasz erre | email2009-01-04 21:00:18
a Stomil az lengyel, mind a 3.3 millió kispolszkit azzal szerelték :)

most ezt néztem ki, ennek jó a mérete?
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=00410
ilyen retró mintát szeretnék, végülis egy szoci motorom van :)
sorszám: 33199 (106277)
(előzmény: Keri, 2009-01-04 20:46:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-04 20:46:24
Amit írtál arra a Mitas is jó, persze nem a repedt, hanem az új.
Stomilt nem ismerem, az Szlovák gumi?
Ha bevált és olcsó, akkor vegyél azt.

Hedenau nem csak kanyarodásra jó :) szóval ha csak ez tartott vissza akkor továbbra is tudom javasolni.
sorszám: 33198 (106274)
(előzmény: Andrei, 2009-01-04 19:24:11)

 
 
Andrei
válasz erre | email2009-01-04 19:24:11
milyen hátsó gumit ajánlottok etz 150-re? az enyém most jár a kopásjelzőnél, meg ki van repedezve, úgyhogy le akarom cserlni
egy gagyi Mitas gumi van rajta
Heidenaut nem szeretnék mert nem döntöm a gépet, sima utcai illetve túramotorozásra kell
Stomilban gondolkodom, elöl az van és az szuper
sorszám: 33197 (106272)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-01-04 17:24:12
Elhiszem. De akkor miért lenne ez a katonai más , a szinét leszámítva?
Az esetleges széles kormány nem egy nagy durranás, olyan kormányt lehet szerezni, amilyet akar az ember. Nekem pl eléggé magas van.1800 forint volt, plussz a 700 forintos fékcső toldó.Ha másban nem különbözik ez a katonai az átlagostól, akkor mi a plussz benne?

A BNW ről annyit, hogyha jól emlékszem, a sivatatagra volt félláctalpas változat is. Az biztos, hogy valamelyik motornak volt, a BNW nem biztos. Azok tényleg szép darabok. Kíváncsi lennék, mennyiért lehetne olyant szerezni.
sorszám: 33196 (106262)
(előzmény: bambi99, 2009-01-04 17:06:58)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-01-04 17:15:48
Szerintem némelyik CZ ülés még jobb, főleg a régebbi tipusoké. Nekem a Jawán olyan van. Kicsit keményebb, de nem vészesen. Hosszú távon kevésbé készíti ki a dolgozó izületeit mint a puha. Ha a Jawámmal megyek háromszázat egy nap nem nagyon fáj semmimse, csak a lábam nem tudom összezárni pár napig.:))
Komolyra fordítva a szót: A tulpuha ülés csak az első pár tíz kilóméteren tűnik jónak, aztán elkezdenek a combizületek, néha még a csípő is fájni. A farkcsontról már nem is beszélek. A keményebb rosznak tűnik, de hosszabb idő után is csak a bőr felület, esetleg az izmok fájnak, ami elmúlik egy órás pihenő után. Szerintem. Ami szintén fontos, hogy az ülés csak a fenéknél legyen széles, de a lábak között nem. Ugyanis valahogy ha nem ilyen, elzárja a vérkeringést.
Az ülés fontos dolog. Nem mindegy, hogy motorozik az ember, vagy kinlódik egy túrán.
sorszám: 33195 (106261)
(előzmény: Keri, 2009-01-04 16:44:28)

 
 
bambi99
válasz erre | email2009-01-04 17:06:58
Voltak úgynevezett közúti használatra rendelt típusok is,amin nem volt tányér ülés, és spec lábtartó sem.De ettől még katonai lehet.Mint ahogy anno a BMW sima katonai meg a sivatagi között is volt külömbség,persze a sivatagi a nagyob sztár
sorszám: 33194 (106259)
(előzmény: Árpád, 2009-01-04 08:27:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-04 16:46:45
:D
sorszám: 33193 (106257)
(előzmény: Forrest, 2009-01-04 14:34:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-04 16:44:28
Jóvan, azt hittem én vagyok puhány :D

Mondjuk hozzájárul, hogy a TS ülésében már szivacs sem sok van.
Jawa ülés a legtutibb, azzal nem volt bajom.
sorszám: 33192 (106256)
(előzmény: waresz, 2009-01-04 12:01:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-04 16:36:16
Alap esetben akár felhajlós, akár nem jobb ha nem maradsz a motor alatt egy elcsúszásnál, hanem leválsz róla.
A felhajlós lábtartó ellenére nem szorulsz a motor alá, mert annyi hely marad. Nem a tankon fog csúszni, hanem a felhajtott lábtartón, és a kormány végén.

A különbség az, hogy a lábtartóra kisebb eséllyel hatnak olyan erők mint amitől elgörbül, mivel nincs egy nagy kilógó erőkar aminél fogva lehet görbíteni. Ráadásul a merev lábtartónál volt már olyan hogy leakadt és az megpörgette a motort és szarrá törte, felhajlósnál jobb a csúszásnál a súlyeloszlás, nehezebben akad le akár a lábtartó, akár a kerék a tapasztalat szerint.

Persze a felhajlós lábtartó annyira nem lét kérdés ha nem akarsz rendszeresen elesni :D

Nekem elsősorban azért van mert ha leér a vége kanyarban akkor a felhajlós nem akad le, ugyan akkor nem olyan kényelmetlen mintha felhúznám a nyakamba a lábtartót hogy ne érjen le. Az már csak hab a tortán hogy esésnél jó eséllyel csak felpattanok a motorra és megyek tovább.
sorszám: 33191 (106255)
(előzmény: Jaky16, 2009-01-04 10:24:36)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-01-04 15:46:07
Na ja. :) De nem egésszen ilyesmit.:) Kicsit furán veszi ki magát, ha nagyobb az ülés, mint az ETZ: :)))
A végén még magamnak kell ülést kreálnom.:)
sorszám: 33190 (106253)
(előzmény: waresz, 2009-01-04 15:28:18)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-04 15:28:18
bocs, a félrevezetésért, de csak viccnek szántam.. mert ugye Árpi traktorülést keresett:D
sorszám: 33189 (106252)
(előzmény: R.A., 2009-01-04 14:30:10)

 
 
Forrest
válasz erre | email2009-01-04 14:34:07
Egy szakadt osztott ülést tudtam volna szerezni 3-4EFt-ért. Lehet, hogy még meg is van az ürgének, de az enyém így gyári. Én nem az ilyen kiegészítőket értékelem, hanem a 14EKm-t.
Például pályamotorokon cserélik a felhajtható lábtartókat fixre, hogy eséskor az kopjon, ne a blokk. És a "fighter pilot" lába se szorul alá.
sorszám: 33188 (106249)

 
 
R.A.
válasz erre | email2009-01-04 14:30:10
Engem érdekelne, mennyit kérsz érte ?
sorszám: 33187 (106247)
(előzmény: waresz, 2009-01-04 13:21:23)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-04 13:21:23
kicsit ormótlan, de nagyon kényelmes TZ-4K ülést tudok adni neked:D
sorszám: 33186 (106246)
(előzmény: Árpád, 2009-01-04 12:31:33)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-01-04 12:31:33
Nekem is annak tűnik. De legaább elfér a lapos doboz az utas helyén. A legboldogabb a katonai, vagy traktor ülléssel lennék.Bár a katonai is mintha egy traktor üllése lenne, legalábbis kínosan olyant láttam az egyik traktoron, gyárilag.
Szóval ha valakinek lenne elfekvő, felesleges ilyen ülése, vevő vagyok rá.:)
sorszám: 33185 (106244)
(előzmény: waresz, 2009-01-04 12:01:36)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-04 12:01:36
az etz gyári nyereg ritkaszar:D de tényleg. ezt ne akarja senki se megcáfolni. a katonai nyereg nagyon jó, van vele hosszú távú tapasztalatom. a rendörségi egyszemélyes, meg legalább olyan rossznak tűnik mint a gyári kétszemélyes a formája alapján
sorszám: 33184 (106243)
(előzmény: Árpád, 2009-01-04 11:30:25)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-01-04 11:30:25
Nekem nem osztott üllés kellene, hanem olyan, mint a rendőrségi ETZ-é. Azaz egyszemélyes. Az utas helyére egy alacsony dobozt szeretnék, olyan lapossat, hogy kényelmesen át tudjam emelni felette a lábam felszálláskor. Doboz kellene , mert utast nem viszek soha, viszont plussz hely a csomagolásra mindig jól jön.Amúgy túrákon nem a legkényelmessebb a szabvány ETZ üllés.300 kilométer után másnap kell egy minimális mazohizmus a további motorozáshoz.Legalábbis nekem.
A felhajló lábtartó pedig több szempontból is jó: Egyrészt ha a motor a lábamra esik bukáskor úgyis megrongálja a patám, hiába ott a lábtartó, majd miután felállítom a motort úgy kell tovább mennem, hogy az egyik lábam nem tudom hova tenni. A másik az, hogy amikor tolom a motort , mindig beleakad a lábtartó a gatyámba, hiába használok motoros cuccot.
sorszám: 33183 (106240)
(előzmény: Keri, 2009-01-04 08:54:28)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-04 11:25:00
szóval tudja a franc hogy milyen a géped kompressziója. mert hogy nem mértétek, az tuti. érdemes volna szétszedni, és mérni gyűrűhézagot.ha már 1mm közelébe van, akkor csodát nem kell várni tőle. nyugodtan lehet fúrni.. de ha érdekel, nekem van egy jó állapotú hengerem, úgyse kell... 70mm(második túlméretes), dugattyúval, gyűrűkkel, 0,4mmgyűrűhézaggal. éppen túl van a bejáratáson.. és ezzel valóban fog a géped lépni. szerzel még rá egy peregy hengerfejet.. tuti is. oldalgyertyás megoldás szerintem nem a legjobb találmány.
sorszám: 33182 (106239)
(előzmény: waresz, 2009-01-04 11:20:44)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-04 11:20:44
figyi! ez olyan mint annak a TS250es ürgének.. asszem ZSOZOL. hogy már minden videós oldalt(videa, youtube,.. stb) telepakolt videókkal, hogy így csörög a gép, meg ennyire nincs alapjárata, meg egyszercsak gondol egyet és felpörög a csillagokig. "NEM TUDNI MI A BAJA" de hogy az még bontatlan blokkos, és nem tudja.. 55000km-rel. hát én tudom:D. az a gép több mint 33éves. 33éves szimering az már legfeljebb egy szál labirintgyűrű:D de már annak is gyenge. valószínűleg a hengerébe nem kompresszió van hanem kokszlerakódás:D minden bizonnyal a hajtórúd tűgörgős csapágyai már régen halálközeli állapotban vannak. kuplungja is zörög mint állat(mutatja videón is, hogy ha behúzza a kart, akkor elhallgat). futógyűrűket cserélni, vagy valamilyen egyéb trükkel előfeszíteni a menesztőt(pl kihagyni a kuplungagy felöli gyűrűt, és a nyomórugón görbíteni, majd úgy összerakni) na de ez egy bontatlan blokk. hát nagyon sajnálom, de ha használni akarja akkor bizony szét kell szednie, és fel kell benne újítani a főtengelyt, kicserélni a csapágyakat, szimeringeket(CSAK VITON) a hengerének adni egy túlméretet, kiégetni a kipufogóját, egy új könyököt rá. behangolni a gyújtását, és bekarburálni. aztán máris csodát tapasztalna.:D:D lenne egy használható élménymotorja.
sorszám: 33181 (106238)
(előzmény: Jaky16, 2009-01-03 21:59:02)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-01-04 10:24:36
de ha a lábtartó felhajlik mi véd téged vagyis a lábadat?
sorszám: 33180 (106237)
(előzmény: Keri, 2009-01-04 08:54:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-04 08:54:28
Nem figyelek, a szélesebb kormány rajta van és egészen szép állapotú fotók alapján.
Az osztott ülés meg hogy őszinte legyek nem is hiányzik, a felhajlós lábtartó viszont jó dolog. Én gyártottam magamnak ilyet mert amikor esik az ember akkor a lábtartó és a tükör ami sérülni szokott.
Tükör ugye nincs nekem, a lábtartó pedig nem sérül csak felhajlik, így már csak a kormány vége kopik, de az sem gáz, mert oda meg tettem kormány súlyokat ami jól bírja az aszfalt karistolást.
sorszám: 33179 (106235)
(előzmény: Keri, 2009-01-04 08:47:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-04 08:47:02
És hajlított végű matt krómozású kipufogója, valamint ha jól tudom szélesebb kormánya.
Szóval ez csak egy katona ETZ-je nem katonai :)
sorszám: 33178 (106234)
(előzmény: Árpád, 2009-01-04 08:27:23)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-01-04 08:27:23
A katonai ETZ-nek nem speciális első lábtartója , és másmilyen, kétrészből álló üllése van?
sorszám: 33177 (106233)
(előzmény: Forrest, 2009-01-03 23:47:52)

 
 
Forrest
válasz erre | email2009-01-03 23:47:52
Eladó egy katonai masina. Most vigyétek, mert most még lehet alkudni. :DD
http://privi.hu/etz
sorszám: 33176 (106232)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-01-03 21:59:02
hm.. nem tudom mit csináljak az igazi egy fúrás lenne.... de ezt a hengert amibe ilyen kompresszió van...bár nem tudom a nagy mz után kicsinek tűnik... majd meglátom köszi a tippeket:)
sorszám: 33175 (106229)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-03 20:20:59
3000ft-ért odaadod?:D
sorszám: 33174 (106222)
(előzmény: viktor333, 2009-01-03 17:26:12)

 
 
viktor333
válasz erre | email2009-01-03 17:26:12
hello eladó egy 250 etz
06304053233
bbalazs333@freemail.hu
kérdezzetek :D
sorszám: 33173 (106217)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-01-03 14:22:01
Szerintem is tud a csapszegtől csörögni, nagyon is tud.A te esetben bármi lehetett.:) Például a hajtókar felső "szeme" kissé oválisra verődött.Amikor új csapszeg került bele, egy rövid ideig nem jelentkezett a hang, aztán gyorsan előjött újra. De tényleg lehet még pár más dolog is.
Egyébbként a csörgés eléggé szubjektív megfogalmazás, és a henger környékén számtalan hangképző hiba lehet.
sorszám: 33172 (106213)
(előzmény: waresz, 2009-01-03 11:54:48)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-01-03 13:09:50
a gyűrűk is tudnak ciripelni,bár a tiedet nem hallottom,és ezt is csak szétszedés után lehet megállapitani,de ezt te is tudod.én a 150es trophy-n tapasztaltam ezt,kicseréltem a dugót,magyarra,ugyanaz a hang, se jobb se rosszabb,és a teljesítménye sem változott.,aztán elkezdtem részletesebben átvizsgálni,több nap után megláttam a bajt,az alsó gyűrűnek ahol a rögzitő tüske van,ott kicsit vastagabb volt az anyag,és belógott a kipu ablakba,ez látszott a gyűrűn és a hengeren,és később a dugón is,elkezdett bebukni.
sorszám: 33171 (106209)
(előzmény: waresz, 2009-01-03 11:54:48)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-03 11:54:48
Fogadjunk hogy a dugattyú csörög benne! miből gondolod hogy a csapszeg? nekem a kiscsúzli felújítása után(ráadásúl új NDK dugattyú kerűlt bele) 100km-rel már kezdte is újra a csörgést. na ezt magyarázza meg valaki!
sorszám: 33170 (106207)
(elözmény: szsrobert, 2009-01-02 17:53:52)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-03 11:51:08
egy normális fúrás egy normális dugattyúval is 15körűl van. nem hogy egy ekkora furatnövelés. 25ből valószínűleg kijönne a megmunkálás, és az új alkatrészek(etz-be). és akkor az még messze van a használható projekttől.:D TS-be dugattyút gyártatni meg iszonyat baromság. Tatran-ba gyártattunk dugattyút.. fúrással együt 13000ft. és az egy kis "pöcs" gépezet.
sorszám: 33169 (106206)
(előzmény: Jaky16, 2009-01-02 19:10:16)

 
 
bambi99
válasz erre | email2009-01-02 22:37:58
hát nem
sorszám: 33168 (106200)
(előzmény: Jaky16, 2009-01-02 19:10:16)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-01-02 19:10:16
mondjuk 10ből tuti nem jön ki gondolom....na majd ha egyszer sok pénzem lesz....köszi
sorszám: 33167 (106195)
(elözmény: szsrobert, 2009-01-02 18:58:41)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-01-02 19:09:25
hát azért annyira nem kicsi az a csörgés..lehet megpróbálom...köszi
sorszám: 33166 (106194)
(elözmény: szsrobert, 2009-01-02 18:21:52)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu