:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
pedig épp mag akartalak fűzni hogy 5000ért szabadúlj meg tőle:D.. nagyon patent mocira kerűlne:D:D
hát ha onnan származik, akkor elvileg ugyanaz mint a TS 250/1 váltó. mert elvileg az is ebből a "G"-s krosszgépből kapta a váltóját. de a blokkfelek meg, se nem TS 250/1 se nem ETS:D:D nem illik kalapáccsal szerelni:D nincs belőle másik:D
Ez a váltó miben különbözik... mondjuk az ETZ váltójától? Jobb-rosszabb? Más a felépítése?
Szia!
Én a kavicsrázást csináltam meg amikor felújítottam az ETZ-t, fogtam nagyobb kavicsokat, kalapáccsal eltörtem őket, hogy élesek legyenek, majd ezzel rázogattam vagy 1 órát, azután sűrített levegő. Fémtiszta azóta is, ennek pedig már 7 éve. Nem használom egy szezonban csak kb 5.000 km-t, de rozsdának semmi nyoma.
Üdv:
Veatta
escortnak egyedi váltója van, megkapta az akkori ETS 250/G vagyis az endurónak a váltóját
Egy rokonom most adta el a 250-es ETS-ét. Használt volt, de teljesen gyári állapotban. Néhol egy kis mattulás, a gumi alkatrészek repedezése, de hibátlan volt. Hirdettük elég sokáig. Kezdetben 280EFt majd 240EFt és December utolsó napjaiban 200EFt-ért elvitték. Tavasszal lehet adtak volna érte 240EFt-ot is ha kivisszük valami komolyabb börzére.
Szerintem egy jó állapotú ETS simán megér 200EFt-ot. De ez a dolog érzelmi alapon megy, ezekkel a motorokkal nem üzletelni kell, nem is lehet.(Arra ott a Pannónia. :D) Főleg még ha műszakit is csinálni kell, benne van 45EFt-ba, ami majdnem egy motor árának a fele.
Na ja. Nehéz muzeális értéknek zekinteni egy járművet, ami még a veterán kort is csak 6 év mulva éri el, ráadásul sok száz ezer darabot gyártottak belőle.De nem érdemes több szót vesztegetni a dologra. Kiröhögtük magunkat rajta, keressünk más , friss, vicces dolgot.:)
Lehet hogy igazad van és az Eskort megér 5000eurót, de hogy a 251-es nem, az is biztos :)
Igen, van egy régi használt, de ez kell egy szükségdarabnak....meg amúgy se adnám ilyen árok mellett százezer alatt...bocsi :)
akkor az eskortnak olyan a váltója mint a peregynek meg az etz-nek??
Hoppá... akkor én kérek elnézést :) ezekről még csak nem is hallottam, minden esetre érdekes és nagyon ritka darabok :D
Az ETS és az ESKORT kozött azért van némi különbség. legszembetűnőbb a wartburg lámpa, a burkolat, a kormányon lévő irányjelzők.. ezekenek totál egyedi konzolja.. 5fokozatú váltó, és még egy halom apróbb de annál egyedibb különbség(pl:krómozott hátsó villa, egyedi műszerfal, egyedi hengerfej). az ETS 250-ből készűlt több mint 16000db, ellenben az ESKORT 60!!! darabjával. ha eredeti, akkor nem kissebb érték egy "Nortonnál" amúgy most nyugodtan lehet hurrogni, de egy német motort sokkal többre tartok, mint a teljes angol ipart.
kipufogód van a rakat alkatrészed között?:D
Tudtommal van egy ilyen gépe Bambinak is...ugye? Nem kis értéke van ezeknek az ETS-eknek :D Amúgy ez én 251-esem is lassan 300.000Ft-ba fáj...(átírás+minden nyavaja, ami eddig pénzbe került), ha megkérdeznétek megért-e ennyit... hát :) gondolkodás nélkül igennel válaszolok, de ha újrakezdhetném, akkor másképp fogok hozzá, mert rengeteg szerelő megvágott anyagilag... a nagy semmiért. Buta voltam. :S :) Pl. váltó ügyben 100%, hogy Bambinak felküldtem volna a blokkot egy az egyben, nem itt szívózok vele helyi mókusokkal, akik 17x szedik szét, mert "jaj ez még valamiért nem jó"... aztán levámol 70.000Ft-al... na mindegy, Üdv.
Nekem van 2 kiváló állapotú ts 250 (négyseb.). Én a kettőt már egy milláért odaadom egy rakat alkatrésszel :) Valakit érdekel esetleg?? :)
Ja igen most olvasom hogy múzeumba szánja. Helyes helyes!
asszony verve MZ hajtva jó :) Ez az MZ nem ér 2 millát de még 200 ezret se akármilyen gyári ugyanis én is azt mondom hogy eljár a gumialkatrészek felett az idő és a motor felett is. Mi lesz ha beszarik a 2 millás MZ vagy buksz vele? Veszel egy másikat két milláér hogy legyen gyári alkatrészed? Esetleg a német Ebayre kellene feldobnia ennyiér:
http://cgi.ebay.de/IFA-MZ-ETS-250-Eskorte-DDR-Staatsrats-Treffen-2009_W0QQitemZ110334341349QQcmdZViewItemQQptZMotorr%C3%A4der?hash=item110334341349&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2|65%3A3|39%3A1|240%3A1318
Ott is a fenti a legdurvább ajánlat. A következő már csak(!) 5000 EUR.
Amúgy neked is van egy csomó eredeti alkatrészed. Add el ennek az embernek ugyan ilyen árképzéssel ;-)
Az hogy nem lehet kapni elég kevés indok hogy ennyit adjak egy MZ-ért :)
Ha kicseréled akkor már nem gyári és akkor tényleg csak 200ezret ér :)
Eleve vitrin motornak árulja, de hogy őszinte legyek az ilyeneket én sohasem tartottam sokra.
Bár ha egy öreg Norton vagy más csemegére fizet az ember ennyit akkor még megértem, mert azok tényleg ritkaságok, de egy olyan MZ-re amiből rohangál még pár az utakon, nem ér nekem sokkal többet csak azért mert nem csomagolták ki.
Azért kíváncsi lennék hogy tényleg megveszi-e ezt valaki.
A trophy kipufogó engem érdekel! milyen állapotú? az e-mail-emre küldj légyszives képet!
Suzukit igen,De MZ-t azt nem.:-)
Először én is 200 ezernek néztem.:) Ez biztos valami pszichológiai jelenség, az agy felülbírálja a szemet.:) Nem is sorolom, mit lehet két milláért kapni.
Amúgy muzeumba jó, de használni nem. Először rá kellene nem kevés pénzt költeni. Az összes gumi alkatrész, tömítés kuka.
Elnéztél egy nullát, nem 200ezer hanem 2milla :D
Ezért vadi új Suzukit is kapsz már.
200ezret még megérne egy ilyen. Láttam olyat aki többet költött az MZ-re...igaz ettől jobb is lett mint a gyári ETZ.
sorszám: 33225 (106324)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-01-06 00:24:45)
Ezen én is gondolkodtam.
Veszek valami jól sikerült frankó kocsit, motort. Lezsírozom, védőgázas csomagolásban levákumozom és feldobok a vételár duplájával egy hirdetést. olyan 20-30 év múlva valaki biztos megveszi ennyiért. Tuti befektetés.
Kár hogy még nem járt le a 20 év sem így pedig vicces, mert ennyiért más komolyabb, valódi oldtimert is meg lehet kapni.
Jawam 10 évet állt mielőtt megvettem. Tank csupa rozsda. Csavarrázogatás, nagyja lejött de felületi rozsda maradt. Használtam így. A felületi rozsda ugyan nem tünt el teljesen, de nem is rohadt a tank. Igaz az elején gyakran kellet a benzinszűrőt tisztítani a rozsdapor miatt :) de egy idő után azzal sem volt gond.
sorszám: 33223 (106322)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-01-05 20:16:52)
sziasztok! van egy250 es trophy kipufogóm... mit lehet érte kérni? kösz! csá!
na de 200000???? nem akarok bántani senkit,én is szeretem a motorom,de ennyiért már más kategóriába is szét lehet nézni.csak hogy példálódzak,barátom után én is nézelődtem a neten,volt is célom, suzi gs 550-750ccm a legalsó 190e ft,biztos eléggé lepattant v. valami baja van,de nem volt rá így pénz karácsony táján,tehát füstbe ment a terv.ha egy első szérás trophy 175 lenne gyári állapotban,még azt mondom haggyán,de akkor is ennyiért?
Sag schon... elírt egy nullát.
Ha tegnap tolták volna ki a gyárból zsir uj alkatrészekkel,akkor sem érne ennyit.A büdös életbe nem adja el az tuti.Még a feléért sem venné meg senki.Annyira szerintem még nem veterán meg nem is ritka hogy ennyit megérjen bárkinek.
Nah igen... kérdés: mondjuk egy ilyen soha nem járatott motorban van ami állásban tönkremegy? vezetékek, blokkban szimeringek? meg úgy általában az összes gumi alkatérsz...
hát igen..jó jó szép, és igaz én imádom az MZ-imet, de ezért egy MZ mindíg is olyan messze lesz ettől az ártól mint Kistarcsa Hanoitól kb....
Hát ha nyár lenne, azt mondanám, ez a szerencsétlen elaludt a tűző napon... :D
Halljátok én gyakorlatilag szúrtam tökön magam, amikor megláttam... az ára irreális, de ahogy kinéz... hát az full gyári :D
http://www.hasznaltauto.hu/2625399_mz_etz_1990
én elhiszem amit mondasz,de... volt egy ügyfelünk aki felütötte a tankot valami nagy buckán,és kilyukadt,(müa.tank, túz,hőálló egy ideig,nem javítható)kapot egy új tankot jó pénzért és jött vissza hogy dadog az autója,mint utóbb kiderült hogy a benzin megmarta a belsejét,és ez azért van mert ha egyszer megmarja utána nem fogja.ugyanez a helyzet áll fenn itt is szeretett motorjainknál,ha nem használjuk(üres tank)berozsdázik a tank.ennek a nagyját ha eltávolítják,a többit a benzin leszedi,és nem kell semmivel sem kezelni,ugyanazt éri el vele az ember mint nélküle,rozsda mentes lesz a tank,addig amíg rendszeresen használva van,maga a benzin védőrétege.
A fehér réteget azért kell leszedni, mert nem valami vicces ha a műgyantád nem tapad a tankra és leválik, önmagába pedig azért kell leszedni mert a sav nem tesz jót a hengernek. Ezért kell benzinnel kimosni.
Jah a benzin után szárítsd ki CSONT szárazra, ugyanis a nedves felültere megintcsak nem tapad a műgyanta. (kompresszorral fúvass bele levegőt) és azért nem vízzel mossuk ki, mert mire az kiszárad televágja vakrozsdával.
Kb ennyi, a neten található tankfelújító készletek ugyanezek, csak nem 3000 forintból jönnek ki hanem 22000ből.
Ez kipróbált technika, nem humbuk.
Tank tisztítás:
1.) kavicsrázás/lánc/csavar stb, ehhez önts rozsdamarót (RO55, EVIPASS stb.), hagyd dolgozni egy kicsit
2.) kiszárad, jön a fehér réteg ezt ki kell szedni, tiszta láncot teszel bele vagy csavarokat és rázogatod, önthetsz hozzá benzint is, ajánlom egyébként
3.) ha már elég szép a tankod belülről, veszel a barkácsboltban 1 liter híg műgyantát (2200 pénz körül, lötyög a dobozban), kikevered egy bödönbe (5% katalizátor) 1-2 decit kb, ezt meg beleöntöd a tankba és addig forgatod amíg mindenhol szépen elterül.
Jó szórakozást!
Az RO55-tel jó tapasztalataim vannak. Tapasztalataim szerint nem rozsdaoldó, hanem rozsdaátalakító és egy finom fehéres-halványkékes-szürkés (kinek mi :D ) réteggel passzivál is. Próbáld meg.
A Tiszalakk Konverttel nincs tapasztalatom.
Próba cseresznye...
Kipróbálhatod az olcsóbb módszert. Ha működik a dolog jó, ha nem, negyot nem buksz vele.A Tiszalak cuccot nem ismerem, de ha valóban eltünteti a rozsdát és még passzívál is, akkor már nyert ügyed van szerintem.A védő bevonat jó ha van, de ha nincs akkor legfeljebb sűrűbben kell a procedúrát megismételned. Évente, két évente. Azt hiszem, úgy nem lesz gondod a rozsdával.
Még a kavicsolós módszerrel is elfogadható állapotban lehet tartani a tankot.Még egyszer: Szerintem.
Halo!
Gyűlt már meg valakinek baja tankrozsdával? A neten olyan csoda dolgokat írnak csavart rázni, meg kavicsot, illetve mindenféle kegyszereket ajánlanak horror árakért. A kegyszerek, ahogy a cikkekből számomra kiderül, I. rozsda és zsíroldó; II. rozsdaátalakító/passziváló; III. valami kemény, benzinálló fedőréteg, mely az előző passzivált felületre kémiailag ráköt. Szerintetek nem lehet ezeket helyettesíteni valamivel, illetve mindenképpen szükséges a III. fázis, hiszen ha már van egy passzivált felület akkor nemigen hiszem hogy állandó használat mellett rozsda tudna képződni a tankban? Pláne ha használ időnként adalékot hozzá a koma. Én a következőre gondoltam: RO55, mint rozsda és zsíroldó; Tiszalakk Konvert, mint rozsdátalakító, passziváló; és kész, tankolni bele és járni vele, tenni ólompótlót és időnként valami kegyszert hozzá (az is csillagászati árú persze). Hát így. A csavarrázáson túl vagyok és a nagyja rozsdát eltávolítottam.
Mit gondoltok?
akkor ezért tapadt eleinte szarabbúl a vadiúj heidenau, mint a 25éves pneumant. ha ezt tudom akkor rögtön megkapartattam , meg csináltam volna rendörkanyarokat.
Minden szűz guminak rossz a tapadása.
A formaleválasztó anyag rajtamarad. Gondolom beissza a gumi felső rétege.
Ennek le kell kopni. A Dunlop guminál rá is írták hogy az első 200km-en óvatosan mert csúszik. Gyakorlatban ennél gyorsabban lekopik, de az első kilométereken olyan volt mintha jégen mennék.
sorszám: 33207 (106292)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-01-04 22:58:22)
Lehet hogy elírták, de 50km/h megengedett sebesség egy gumira az irtó pocsék lenne.
Ha dizájn alapján választasz gumit, akkor nincs szükség tanácsra, hiszen csak olyan gumit kell keresned aminek tetszik a mintázata.
Mindegyik gumi amit kereskedelmi forgalomban kapsz használható főleg ha nincsenek komoly elvárásaid.
Kis TS-re én is 3-4ezer körül vettem gumit. Már nem is emlékszem a nevére, mert annyira nem foglalkoztam vele. Vagy Veeruber, vagy Mitas. A kisTSnek sem a féke, sem a vonoerő, sem a kanyarodási képessége nem olyan jó hogy közelébe érhetnék a gumi képességeinek :) Volt hogy kiemelte a motort a lábtartó annyira döntöttem, kicsit megcsúszott, majd amikor leért a gumi, megtapadt és mentem tovább. Olyan gyorsan történt hogy megijedni sem volt időm :) Kell ennél több egy gumitól? Esőben meg amúgy is parázok és függőlegesen kanyarodok. Ilyenkor megint csak nem használom ki a gumi képességeit.
Egy dolog zavar utcán egy gumi esetében ha talpas, az rontja a stabilitását, de amit belinkeltél azzal szerintem nem lesz ilyen gond egy darabig.
Én a 125-ös ETZ-met adtam el ennyiért. 11.000 km-re és teljesen gyári állapotban, nagyon szép motor volt...de nekem is kellett a pénz a nagyvérűre :)
A rosszabb szóban inkább a használtabb szó illik elnézést
Ne téveszen meg a véleményünk,nem leírni akarjuk,csak az eredetiségét néztük,ettől még érhet simán annyit.Ennél rosszabb állapotú motorokat szoktak még drágábban is kínálni.
Tiszteletben tarom mindenki véleményét hogy katonai vagy nem katonai, drága vagy sem. Nekem ennyit ér.(150EFT) Engem sem a katonai mivolta fogott meg amikor megvettem, hanem a kevés futott kilométer. Ha Szabolcs megyében jártok, meg lehet nézni, ki lehet próbálni.
És ne tévesszen meg senkit, hogy ennyire reklámozom, de kell a pénz az RD-hez. :DD
www.privi.hu/etz
jó amit kinéztél,a mérettel kapcsolatban annyit hogy 3,25 v. 3,50
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=01079
ezt nézd meg,egyetlen egy tulajdonsága van hogy az első pár km-nél nagyon szar a tapadása,de utána már jó,főként utcára használtam,de voltam már vele murvás,földes úton is,egyetlen egy baja van, lehet én fújtam túl,az eső elején amikor keveredik az aszfalton lévő por és a víz,egy békanyál szerű retek képződik,ezt nem igazán viselte el nálam,de mondom lehet én fújtam túl.az ár ne számítson annyira,ha megveszed a legalja utáni 3.at .et ami mondjuk csak 3000el drágább ,lehet hogy a kettő között ég és föld a külömbség
Megnéztem a képeit,szerintem ez egy épített verzió,16-os dobfékkel nem adtak ki etz,még katonait sem.Kipufogó is matt króm volt mind,és hiányolom a gyújtás fémszálon való árnyékolását a blokkból.De tényleg adtak ki normál üléssel,mert annó ismerőseim hoztak be 60 db-ot,németből,és volt ilyen közötte,még a kormányon volt könnyen kivehető világítós irányító bot.( egy ilyet becsben elraktam:-)BNW általában jóval 2 milló felett van ha jól tudom.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|