:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Értem... és köszönöm. Az a baj, hogy nálunk nincs olyan hely, ahol porfestéssel foglalkoznak. + így bontani kellene a blokkot, ezt pedig nem akartam. nah majd látom hogy mit tehetek az ügy érdekében.
mofaker, huber, 4kelemen
mindegyik hajlandó postázni és biztos van nekik tanksapkájuk
Por festeni szokták, az jobb is mint a festék mert sokkal tartósabb és erősebb.
Nekem a Hondám váza van por festve, olyan mint a gyári.
Deklinek nem nagyon kell hőállónak lennie, a 100fokot sem éri el.
Eszembe jutott még egy kérdés... tud valaki olyan weboldalt ahonnan 251-es ETZ-hez tudnék alkatrészt rendelni, és házhoz is szállítják? Egy tanksapkára lenne szükségem, de sehol sem találok :S
Ez nem is rossz ötlet... egyetlen gubanc, hogy nincs Jawa-m XD. A BMW-t meg nem fogom lenyúlni, még jogsim sincs rá, csak AK :D Nah majd átvészelem valahogy azt a pár hetet.
Amúgy... ha már a festésnél tartunk, a blokkra milyen festéket javasoltok? Alapozó kell?.Ha igen, akkor ebből is van hőálló, vagy sima kell, mint a többi festendő alkatrészre? Ezután Festéknek bármi jó, vagy szintén hőálló kell?... én valami szép fényes feketét szeretnék, nem mattot... egyedül a henger van matt feketére fújva, az is előző tulaj által, szal nem vagyok képben, örülnék ha tudnátok adni 1-2 tippet :D lehet hogy Klaudiának is kelleni fog. Köszönöm előre is!
Pont fordítva mint én, amikor lefestem a Jawámat. Addig is ott az ETZ. Te cselekedd fordítva. Használj addig jawát. :))))))) Persze ha van rá jogsid.:)
Igen, elvileg le kellene engedni az olajat, utána a váltó és berúgó kart, ezután különösebb gond nélkül lejön a bal oldali dekli. Így kényelmesebb festeni. A másik lehetőség az, hogy ugyanígy leszereled a berúgó és váltó kart, veszel a festékes boltban papír alapú ragtapaszt, általában ezt szokták használni, ha le akarod ragasztani az olyan dolgokat, amiket nem érhet festék. Lényegében becsomagolod a blokkot úgy, hogy csak a festendő felület látszódjon, a többit ezzel a ragtapasszal, újságpapírral, vagy ami éppen van - eltakarod. Matrica gyártásban nem vagyok túl járatos, de sztem házilag is tudsz csinálni, ha veszel valami színes öntapadós fóliát, és kivágod belőle a kívánt számot.
Nyáron... illetve még tavasszal én is szétkapom az MZ-t és tetőtől talpig újra lesz festve, polírozva... hogy fogom kibírni amíg darabokban lesz? :S:D
:) Köszönöm szépen, előre is.
A blokknál lévő dekliket szeretném lefújni, mert elkopott a fekete festékem.
A baloldalinál tényleg le kell engednem e váltóolajat?
Nem tudtok valakit, aki matricákat gyárt?
Két 46os számra lenne szükségem!
Köszi!
Szia! Csak nyugodtan... :) szívesen segítünk bármikor.
Sziasztok!
Rég nem írtam, elnézést mindenkitől, de a suli lefáraszt :)
Majd jövök néhány kérdéssel, szóval készüljetek :)
ha "PISTA", vagy "TÓNI" esetleg "GAZSI" írta volna akkor vevő lettem volna az eskortra, de igy sajnos nem:D
Az ESKORTOM még eladó,ha valakit érdekel
jelentkezzen
érdekes:) mit össze variáltak:P
sajnos nem mert a blokk fél 4 sebességes alap,a tengelytávok nagyobra vannak marva,hogy elférjen az ötös váló.Ebből adódóan másak a léptetők a kukactárcsa és a fogaskerekek is.
viszont neked is, rég voltál errefele
pedig épp mag akartalak fűzni hogy 5000ért szabadúlj meg tőle:D.. nagyon patent mocira kerűlne:D:D
hát ha onnan származik, akkor elvileg ugyanaz mint a TS 250/1 váltó. mert elvileg az is ebből a "G"-s krosszgépből kapta a váltóját. de a blokkfelek meg, se nem TS 250/1 se nem ETS:D:D nem illik kalapáccsal szerelni:D nincs belőle másik:D
Ez a váltó miben különbözik... mondjuk az ETZ váltójától? Jobb-rosszabb? Más a felépítése?
Szia!
Én a kavicsrázást csináltam meg amikor felújítottam az ETZ-t, fogtam nagyobb kavicsokat, kalapáccsal eltörtem őket, hogy élesek legyenek, majd ezzel rázogattam vagy 1 órát, azután sűrített levegő. Fémtiszta azóta is, ennek pedig már 7 éve. Nem használom egy szezonban csak kb 5.000 km-t, de rozsdának semmi nyoma.
Üdv:
Veatta
escortnak egyedi váltója van, megkapta az akkori ETS 250/G vagyis az endurónak a váltóját
Egy rokonom most adta el a 250-es ETS-ét. Használt volt, de teljesen gyári állapotban. Néhol egy kis mattulás, a gumi alkatrészek repedezése, de hibátlan volt. Hirdettük elég sokáig. Kezdetben 280EFt majd 240EFt és December utolsó napjaiban 200EFt-ért elvitték. Tavasszal lehet adtak volna érte 240EFt-ot is ha kivisszük valami komolyabb börzére.
Szerintem egy jó állapotú ETS simán megér 200EFt-ot. De ez a dolog érzelmi alapon megy, ezekkel a motorokkal nem üzletelni kell, nem is lehet.(Arra ott a Pannónia. :D) Főleg még ha műszakit is csinálni kell, benne van 45EFt-ba, ami majdnem egy motor árának a fele.
Na ja. Nehéz muzeális értéknek zekinteni egy járművet, ami még a veterán kort is csak 6 év mulva éri el, ráadásul sok száz ezer darabot gyártottak belőle.De nem érdemes több szót vesztegetni a dologra. Kiröhögtük magunkat rajta, keressünk más , friss, vicces dolgot.:)
Lehet hogy igazad van és az Eskort megér 5000eurót, de hogy a 251-es nem, az is biztos :)
Igen, van egy régi használt, de ez kell egy szükségdarabnak....meg amúgy se adnám ilyen árok mellett százezer alatt...bocsi :)
akkor az eskortnak olyan a váltója mint a peregynek meg az etz-nek??
Hoppá... akkor én kérek elnézést :) ezekről még csak nem is hallottam, minden esetre érdekes és nagyon ritka darabok :D
Az ETS és az ESKORT kozött azért van némi különbség. legszembetűnőbb a wartburg lámpa, a burkolat, a kormányon lévő irányjelzők.. ezekenek totál egyedi konzolja.. 5fokozatú váltó, és még egy halom apróbb de annál egyedibb különbség(pl:krómozott hátsó villa, egyedi műszerfal, egyedi hengerfej). az ETS 250-ből készűlt több mint 16000db, ellenben az ESKORT 60!!! darabjával. ha eredeti, akkor nem kissebb érték egy "Nortonnál" amúgy most nyugodtan lehet hurrogni, de egy német motort sokkal többre tartok, mint a teljes angol ipart.
kipufogód van a rakat alkatrészed között?:D
Tudtommal van egy ilyen gépe Bambinak is...ugye? Nem kis értéke van ezeknek az ETS-eknek :D Amúgy ez én 251-esem is lassan 300.000Ft-ba fáj...(átírás+minden nyavaja, ami eddig pénzbe került), ha megkérdeznétek megért-e ennyit... hát :) gondolkodás nélkül igennel válaszolok, de ha újrakezdhetném, akkor másképp fogok hozzá, mert rengeteg szerelő megvágott anyagilag... a nagy semmiért. Buta voltam. :S :) Pl. váltó ügyben 100%, hogy Bambinak felküldtem volna a blokkot egy az egyben, nem itt szívózok vele helyi mókusokkal, akik 17x szedik szét, mert "jaj ez még valamiért nem jó"... aztán levámol 70.000Ft-al... na mindegy, Üdv.
Nekem van 2 kiváló állapotú ts 250 (négyseb.). Én a kettőt már egy milláért odaadom egy rakat alkatrésszel :) Valakit érdekel esetleg?? :)
Ja igen most olvasom hogy múzeumba szánja. Helyes helyes!
asszony verve MZ hajtva jó :) Ez az MZ nem ér 2 millát de még 200 ezret se akármilyen gyári ugyanis én is azt mondom hogy eljár a gumialkatrészek felett az idő és a motor felett is. Mi lesz ha beszarik a 2 millás MZ vagy buksz vele? Veszel egy másikat két milláér hogy legyen gyári alkatrészed? Esetleg a német Ebayre kellene feldobnia ennyiér:
http://cgi.ebay.de/IFA-MZ-ETS-250-Eskorte-DDR-Staatsrats-Treffen-2009_W0QQitemZ110334341349QQcmdZViewItemQQptZMotorr%C3%A4der?hash=item110334341349&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2|65%3A3|39%3A1|240%3A1318
Ott is a fenti a legdurvább ajánlat. A következő már csak(!) 5000 EUR.
Amúgy neked is van egy csomó eredeti alkatrészed. Add el ennek az embernek ugyan ilyen árképzéssel ;-)
Az hogy nem lehet kapni elég kevés indok hogy ennyit adjak egy MZ-ért :)
Ha kicseréled akkor már nem gyári és akkor tényleg csak 200ezret ér :)
Eleve vitrin motornak árulja, de hogy őszinte legyek az ilyeneket én sohasem tartottam sokra.
Bár ha egy öreg Norton vagy más csemegére fizet az ember ennyit akkor még megértem, mert azok tényleg ritkaságok, de egy olyan MZ-re amiből rohangál még pár az utakon, nem ér nekem sokkal többet csak azért mert nem csomagolták ki.
Azért kíváncsi lennék hogy tényleg megveszi-e ezt valaki.
A trophy kipufogó engem érdekel! milyen állapotú? az e-mail-emre küldj légyszives képet!
Suzukit igen,De MZ-t azt nem.:-)
Először én is 200 ezernek néztem.:) Ez biztos valami pszichológiai jelenség, az agy felülbírálja a szemet.:) Nem is sorolom, mit lehet két milláért kapni.
Amúgy muzeumba jó, de használni nem. Először rá kellene nem kevés pénzt költeni. Az összes gumi alkatrész, tömítés kuka.
Elnéztél egy nullát, nem 200ezer hanem 2milla :D
Ezért vadi új Suzukit is kapsz már.
200ezret még megérne egy ilyen. Láttam olyat aki többet költött az MZ-re...igaz ettől jobb is lett mint a gyári ETZ.
sorszám: 33225 (106324)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-01-06 00:24:45)
Ezen én is gondolkodtam.
Veszek valami jól sikerült frankó kocsit, motort. Lezsírozom, védőgázas csomagolásban levákumozom és feldobok a vételár duplájával egy hirdetést. olyan 20-30 év múlva valaki biztos megveszi ennyiért. Tuti befektetés.
Kár hogy még nem járt le a 20 év sem így pedig vicces, mert ennyiért más komolyabb, valódi oldtimert is meg lehet kapni.
Jawam 10 évet állt mielőtt megvettem. Tank csupa rozsda. Csavarrázogatás, nagyja lejött de felületi rozsda maradt. Használtam így. A felületi rozsda ugyan nem tünt el teljesen, de nem is rohadt a tank. Igaz az elején gyakran kellet a benzinszűrőt tisztítani a rozsdapor miatt :) de egy idő után azzal sem volt gond.
sziasztok! van egy250 es trophy kipufogóm... mit lehet érte kérni? kösz! csá!
na de 200000???? nem akarok bántani senkit,én is szeretem a motorom,de ennyiért már más kategóriába is szét lehet nézni.csak hogy példálódzak,barátom után én is nézelődtem a neten,volt is célom, suzi gs 550-750ccm a legalsó 190e ft,biztos eléggé lepattant v. valami baja van,de nem volt rá így pénz karácsony táján,tehát füstbe ment a terv.ha egy első szérás trophy 175 lenne gyári állapotban,még azt mondom haggyán,de akkor is ennyiért?
Sag schon... elírt egy nullát.
Ha tegnap tolták volna ki a gyárból zsir uj alkatrészekkel,akkor sem érne ennyit.A büdös életbe nem adja el az tuti.Még a feléért sem venné meg senki.Annyira szerintem még nem veterán meg nem is ritka hogy ennyit megérjen bárkinek.
Nah igen... kérdés: mondjuk egy ilyen soha nem járatott motorban van ami állásban tönkremegy? vezetékek, blokkban szimeringek? meg úgy általában az összes gumi alkatérsz...
hát igen..jó jó szép, és igaz én imádom az MZ-imet, de ezért egy MZ mindíg is olyan messze lesz ettől az ártól mint Kistarcsa Hanoitól kb....
Hát ha nyár lenne, azt mondanám, ez a szerencsétlen elaludt a tűző napon... :D
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|