:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
húú ennyi pénz és ez még csak az első gumi...akkor hátra 9-10ezer forintos gumit tegyek...hát nem tudom..a mátrába majd megnézzük azt a gyorsulást..jah és ha jobban megnézed 80nál még csak 3ba vagy kb. és az én 3dikom hosszabb mint a tiéd..jah meg természetes hogy a márka mindig az újjabb típust reklámozza mert a folytott 17 lovas etko úgy gyorsul 80ra mint a perkó míg a 21 lovas meg 6,6 hát ez szerintem necces...na de hát én ts fan vagyok:) jah és itt egy vidi így született a mocim: http://mofaker.hu/termek.php?termek_id=00557
Szóval neked is van/volt után gyártott dobod... Nekem is az van, és bizony itt-ott kikezdi a rozsda, ha nem ápolom krómtisztítóval. Ez mondjuk még nem is zavar annyira. Viszont az még mindig érdekel, hogy tényleg gyengébbek az MZ-k után gyártott dobbal, vagy nincs lényeges különbség... Nem tudok dönteni, hogy elkezdjek-e keresni valami régi-bontott gyárit, vagy jó ez így...? :S
Persze, rakhatsz bele belsőt, csak annyi hogy a pereme jobban szigetel.
sorszám: 33298 (106506)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-01-10 00:29:36)
Ebből a K36os mintázat is megfontolandó, az vizesen jobban viselkedik.
Bizony ennyit nagyon megér.
Én után gyártott dobot vettem ennyiért és hát tartósságban nem olyan mint az eredeti.
Nem tudom. lehet hogy igazad van, csak furcsa, mert a kis TS-ben is 18-as kerék van elől hátul, és ez tuti mert az ETZ kopott gumiait szoktam néha felrakni a TS-re :D
üdv! hát igen,én is megnéztem kiváncsiságból a linket,elég virslinek találtam de nem szóltam nagyon hozzá,mivel nincs túl sok közöm,de amit mutattál az fasza,én is találtam egyet magamnak,majd tavasszal felgumizom a gépet.
http://mofaker.hu/termek.php?termek_id=00557
igaz ez belsős,de a hátsóm ami kicsit nagyobb de a mintázata ugyanez és még árban is annyi mint ez,az belső nélküli,arra is csak bedobom a belsőt azt lehet felfújni?ilyet még nem raktam fel,azért kérdem tudsz e valami jobbat?
most hogy a kezembe van a könyv, megláttam a gyorsulást(80ra).:P TS250: 8,5mp , TS250/1 7,8mp
most nézem csak, még oda is van írva hogy mopedgumi:D:D:D az biztos hogy a sebességindexe még a 80at se haladja meg.. te meg 100 fölött akarsz tépni néha.
a TS gyári leírás szerint előre 1,85x16"felnire 3.00 gumit ír elő(/1 1,6x18" 2,75). hátúlra mindkettőnél 2,15x16 felnire 3.50es köpenyt.
igazad van, így van. 16"os. de azért egy olyan széles felnire ráhúzni egy ilyen keskeny, és ennyire szar gumit:D:D JAKY!!! ejnye, így esélyed se lesz a mátrába:D.. gumit vegyél ne hulladékot! ez pl gumi:
http://mofaker.hu/termek.php?termek_id=00450
és ez kb az a méret ami neked oda kell. kifizetődik a jó gumi ára.. egy ví-rábbör és egy heidenau között van néhány oktáv különbség... azok a vee-rubber kotonok jók a csőszöknek.. felhúzzák a simsonra előre hátulra ugyanazt a méretet, és mennek negyvennel büszkén.
Nálad a pont:):)!!a 4sebességes tsbe és a trophyba 16os a kerék elől hátul:):):)
Mondtam már Klau! ne vegyél ilyen szart! megadom annak a faszinak a telószámát, akinek van egy zsír új NDK dobja 7000ért. ennyit simán megér.
De neki TS-re kell, nem ETZ-re... a TS-ben 16"-os kerék van, nem? :S ne kövezz meg, ha nem így van... XD
Nem 18"os gumi kell rá? ez 16os
szerintetek ez a gumni jó lenne előre a 250es ts-embe??http://tapadas.hu/product.php?productid=55557686&cat=1201&page=6
Kedves Balázs!
Nem rossz, február végén meg is tudom venni :)
Köszönöm! :)
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=30171
Megfelel az elvárásainak kisasszony? Vegyen hozzá tömítést is mindenképpen! :-)
Ne haragudjatok, hogy ide írom, de az alkatrészbörze nem igazán pörög.
Nem tudtok Etz 125-höz krómozott kipufogót? Akár utángyártottat is.
De ha valaki eladná a mociját alkatrészként és így jutnék hozzá, az is nagyszerű lenne.
Köszi! :)
Klaudia, Nfsman, köszönöm a méricskélést. Barátné 157 centi, még így is necces a dolog. Esetleg az ülést vékonyabbra lehet tömni, még úgy is puhán fog ülni...
Szeva!
A huber motornál telefonon kell rendelni, a futár motoros boltnál szintén, a moped91 csak viszonteladókkal foglalkozik, a mofakernél pedig 5000 alatt nincs szállítás!
Szia!
Nálam 76cm jött ki. Igaz egyedül mértem, szóval egy-két centi eltérés lehet.
Én 168cm magas vagyok és leér a lábam!
Üdv!
Ő majd csak lesz MZ-s, ha jól viselkedik és ügyes lesz...
Szia! Ok, estére mondom az adatokat!
Azért vannak többen is, csak ide nem írogatnak :)
:D értem, annyira nem is vészes az ára, én jóval többre számítottam. Megpróbálok majd valamilyen céget keresni, hátha vállalnak porfestést is. Egyszer legyen lefestve, de akkor tartósan...
Helló! köszi a linket, de sajnos nem találok semmilyen lehetőséget, hogy rendelni tudjak onnan... ezt telefonon kell bonyolítani, vagy az ott megadott e-mail címre kell küldeni a termék azonosítóját?... :S nem vagyok túlságosan képben.
Megmértem az ülésmagasságot: keréken-terhelés nélkül ez 75cm. Az ülés lépcsőzetessége miatt a 2. személynél ez a magasság 80cm, de gondolom ez már nem fontos.
Klaudia, tőled is azt kérném, hogy légy szíves mérd meg a 125-os ülésmagasságát úgy, hogy a kerekén (nem sztenderen) áll, de terhelés nélkül (nem ülsz rajta). Köszönöm. A barátnőm unja a hátsó ülést, neki kellene motort venni, de a 250-esről nem ér le a lába. Ha a 125-ös jó neki méretben, akkor már legalább 2 MZ-s hölgy lesz az országban.
Ja most jut eszembe a porfestés csak 3rugó volt nekem, a homokszórás volt 10, mert a gyári szinter réteget nagyon nehezen szedte le és sokat kellet vele dolgoznia, de még így is bőven megérte mert minőségi lett az eredmény.
Arra ügyelj hogy a furatokba is belekerül a festék, tehát minden lukba ahova nem akarsz festéket tömd ki tömör alufóliával vagy tegyél bele csavart...nekem így van egy csomó szinterezett fejű csavarom :D
Nekem a Honda váza 10000 volt, de ez régen volt.
Meg kell kérdezni.
Biztos vagyok hogy neten találsz ilyen cégek honlapjait, ahol e-mailre vagy telefonra szívesen válaszolnak.
Pl.: Google a jóbarátom címszó alatt: http://www.homokfuvo.hu/porfestes/arlista.html
de azért azt tudni kell hogy ebből is sokféle minőség van.
Fontos hogy kültéri legyen a bevonat és van belőle matt, meg selyem fényű meg talán fényes is.
Deklin az előkészítés annyi hogy ne legyen rajta sérülés. Porfestés előtt homok szórják, finom karcokat az eltünteti.
Nfsman, itt van tanksapka: http://www.hubermotor.hu/mz_alkatreszek/kiegeszitok.html. Én meg azzal a kéréssel fordulnék hozzád, hogy légy szíves mérd meg a 251-es ülésmagasságát úgy, hogy a kerekén (nem sztenderen) áll, de terhelés nélkül (nem ülsz rajta). Köszönöm.
Huhh... hát köszönöm ezt az átfogó leírást, sokat segítettél, de sajnos nekem nincs semmilyen felszerelésem, helyem egy jó minőségű festéshez, ezért szakemberre szeretném bízni a festési fázist. Viszont az előkészítést én magam csinálnám meg, hogy ezzel is időt és pénzt spóroljak. Azért még egyszer köszönöm szépen :) Egyébként ez a porfestés mennyire drága mulatság? mondjuk egy MZ-t teljes festése mennyi volna anyaggal és munkadíjjal? csak kb...
Na szóval, ennyi kínlódás után az első váltáskor belekarcolsz a fényezésbe és felrobbansz a méregtől, talán belátod hogy miért javaslom inkább a porfestést :D
Amúgy 1 liter jó minőségű festék 10ezer forint. A filler kilója 4-5000
Igaz hogy ezzel a mennyiséggel lefújtam a kocsim sárvédőit, motorháztetejét, motorterét és a bal első ajtó felső részét. MZ teljes fényezésére elég volt fél liter illetve negyed liter is elég ha nem rontom el :D
Rendes festéshez mindenképpen bontani kellene.
A helyén nem férsz oda rendesen a fújáshoz szerintem.
Bár ha spray-el akarod festeni, akkor festheted a helyén is :)
Kocsit, tankot, lemezdekliket, sárvédőket festettem már elég szép eredménnyel.
Ezeknél az eljárás:
-felcsiszolás 300-400-as papírral
-hibák javítása kitel és simító késsel, nagy horpadásokat üvegszálassal
-simára csiszolás
-a közben felszínre került hibákat megint javítani kitel
-csiszolás 400-as papírral
-ezt ismételni amíg tökéletes nem lesz
-szorókit vagy fillerel lefújni
-ez felszínre hozza a legkisebb hibát is, tehát valószínüleg még egy átcsiszolás 600-800-as papírral szükséges.
-száradás után mehet a festék fújása
Két eset van, ha keveset fújsz rá akkor narancsos lesz, ha messziről fújod akkor megszárad mire a felületre ér és azért lesz érdes, ha közelről fújod, vagy sokat akkor megfolyik.
Érdemes vízszintesre fektetni a munkadarabot, mert függőleges felületen könnyen megfolyik a festék. Profiknál persze nem, de én inkább fektettem.
Ha megfolyik, vagy bármi hiba keletkezik a fényezésben, akkor ne foglalkozz vele folytasd a fényezés. Száradás után könnyebb javítani a hibákat, de ha belenyúlsz a nedves festékbe akkor garantáltan fújhatod újra az egészet.
Tapasztalatom (aztán lehet hogy az igazi szakember szerint hülyeség) szerint úgy érdemes fújni hogy 2 söpréssel festesz egy felületet, elsőre kevés festékkel ráködölsz egy vékony rücskös réteget, aztán visszafelé már teljes mennyiséggel teljes fedést fújsz. Így jobban terül mert nem száraz felületre fújsz, ugyan akkor a sűrűbb első réteg miatt nehezebben folyik meg.
Amikor a végleges réteget fújod, akkor nem szabad simára fújni. Ahogy kezd elég festék lenni rajta elkezd simulni de még erősen narancsos, na ezt a határt kell elkapni. Ez az enyhe narancsosság kisimul kb 10-15perc alatt, de ha kicsit többet fújsz akkor megfolyik.
Száradás után a megfolyásokat keményfa kockára rakott 2000-es polírpapírral lecsiszolhatod síkba, majd polírpasztával átfényezve nem fog látszani, de vigyázz, csak a megfolyás csíkját csiszold. Ha a sima felületekbe beleérsz akkor oda gödröt csiszolsz ami látszik. Ha ezt csinálod akkor csiszold le azt a foltot hogy sima legyen és fújd le csak azt a részt úgy hogy a széleit ködölöd. Ez elég feltűnő határvonalat csinál, de száradás után 2000-es filctömbre rakott papírral és polírpasztával el lehet tűntetni.
Házi körülmények között még a festékbe ragadó porszemcsék is nagy ellenségek, a polírpapír erre is megoldás, a nagyobb szennyeződések helyét újra kell fújni. Ezen felül házi körülmények között sok éves gyakorlat híján még profi felszereléssel se akarj kifogástalan eredményt. A többiek úgy sem fogják azokat az apró hibákat látni ami a te szemedet szúrja :D
Én is köszönöm a segítséget!!! ;)
Üdv mindenkinek.
Mit gondoltok megérne egy Es250/2-es, 90% erdeti (smigák),gyönyörű festés és pöpec blokkal 150ezeret?
Értem... és köszönöm. Az a baj, hogy nálunk nincs olyan hely, ahol porfestéssel foglalkoznak. + így bontani kellene a blokkot, ezt pedig nem akartam. nah majd látom hogy mit tehetek az ügy érdekében.
mofaker, huber, 4kelemen
mindegyik hajlandó postázni és biztos van nekik tanksapkájuk
Por festeni szokták, az jobb is mint a festék mert sokkal tartósabb és erősebb.
Nekem a Hondám váza van por festve, olyan mint a gyári.
Deklinek nem nagyon kell hőállónak lennie, a 100fokot sem éri el.
Eszembe jutott még egy kérdés... tud valaki olyan weboldalt ahonnan 251-es ETZ-hez tudnék alkatrészt rendelni, és házhoz is szállítják? Egy tanksapkára lenne szükségem, de sehol sem találok :S
Ez nem is rossz ötlet... egyetlen gubanc, hogy nincs Jawa-m XD. A BMW-t meg nem fogom lenyúlni, még jogsim sincs rá, csak AK :D Nah majd átvészelem valahogy azt a pár hetet.
Amúgy... ha már a festésnél tartunk, a blokkra milyen festéket javasoltok? Alapozó kell?.Ha igen, akkor ebből is van hőálló, vagy sima kell, mint a többi festendő alkatrészre? Ezután Festéknek bármi jó, vagy szintén hőálló kell?... én valami szép fényes feketét szeretnék, nem mattot... egyedül a henger van matt feketére fújva, az is előző tulaj által, szal nem vagyok képben, örülnék ha tudnátok adni 1-2 tippet :D lehet hogy Klaudiának is kelleni fog. Köszönöm előre is!
Pont fordítva mint én, amikor lefestem a Jawámat. Addig is ott az ETZ. Te cselekedd fordítva. Használj addig jawát. :))))))) Persze ha van rá jogsid.:)
Igen, elvileg le kellene engedni az olajat, utána a váltó és berúgó kart, ezután különösebb gond nélkül lejön a bal oldali dekli. Így kényelmesebb festeni. A másik lehetőség az, hogy ugyanígy leszereled a berúgó és váltó kart, veszel a festékes boltban papír alapú ragtapaszt, általában ezt szokták használni, ha le akarod ragasztani az olyan dolgokat, amiket nem érhet festék. Lényegében becsomagolod a blokkot úgy, hogy csak a festendő felület látszódjon, a többit ezzel a ragtapasszal, újságpapírral, vagy ami éppen van - eltakarod. Matrica gyártásban nem vagyok túl járatos, de sztem házilag is tudsz csinálni, ha veszel valami színes öntapadós fóliát, és kivágod belőle a kívánt számot.
Nyáron... illetve még tavasszal én is szétkapom az MZ-t és tetőtől talpig újra lesz festve, polírozva... hogy fogom kibírni amíg darabokban lesz? :S:D
:) Köszönöm szépen, előre is.
A blokknál lévő dekliket szeretném lefújni, mert elkopott a fekete festékem.
A baloldalinál tényleg le kell engednem e váltóolajat?
Nem tudtok valakit, aki matricákat gyárt?
Két 46os számra lenne szükségem!
Köszi!
Szia! Csak nyugodtan... :) szívesen segítünk bármikor.
Sziasztok!
Rég nem írtam, elnézést mindenkitől, de a suli lefáraszt :)
Majd jövök néhány kérdéssel, szóval készüljetek :)
ha "PISTA", vagy "TÓNI" esetleg "GAZSI" írta volna akkor vevő lettem volna az eskortra, de igy sajnos nem:D
Az ESKORTOM még eladó,ha valakit érdekel
jelentkezzen
érdekes:) mit össze variáltak:P
sajnos nem mert a blokk fél 4 sebességes alap,a tengelytávok nagyobra vannak marva,hogy elférjen az ötös váló.Ebből adódóan másak a léptetők a kukactárcsa és a fogaskerekek is.
viszont neked is, rég voltál errefele
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|