:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Emberek!
Köszi mindenkinek a választkísérletezek a tankkal aztán beszámolok. Most a teleszkópok vannak soron.
Greszler Norbert!
A képek közt jelent meg oldalt egy motor. Ez fotosoppal van, vagy ilyen létezik tényleg? :-) Ez a típusa nem fogott meg az MZ-knek, az ES és az ETZ az én szerelmeim Mz-ből. De ez gyönyörű!!! Gratulálok hozzá!
LeQuack
Köszönöm a véleményeket.
Nekem is jobban teszik a polírozás ötlete, de nem tudom még hogy lesz. Mindent a hülye anyagiak döntenek el.
Tőlem szidhatnak, hogy szarul néz ki, hogy kopott a festék, ha annyira nem tudok melózni, akkor benzinre fogom költeni a pénzt, nem csinosítgatásra.
A legfontosabb, hogy tudjak majd venni jövő hónapban egy pufogót...legalább az legyen megcsinálva.
Látszik, hogy rég nem voltam itt...kicsit feszült a viszony.
Kérlek ne vesszetek össze. Ez a hely nem erre van, senkinek sem kell "okoskodni", mindenki mondja el a véleményét, és aki, amit akar majd megfogad belőle!
;)
:) valahogy meg tudlak érteni...wareszka egy érdekes csávó
Igen vékonyabb lemez, gyengébb króm, ezt elismerem. A teli dobtól jobb azért :-P
Na idefigyelj gyerekem, azt nem mondtam hogy előre vagy hátulra kell a k36, ez az egyik.
- A másik baromira semmi jogod ahhoz hogy okoskodj, mert te sem vagy jobb mint akárki más.
- A tapadas.hu-n azért tudom hogy olcsóbb mert plö onnan szoktam rendelni mitas gumikat és azok olcsóbbak.
- Akassz le gyári új dobot ha tudsz aztán csinálj vele amit akarsz.
Ha meg bunkózni meg keménykedni akarsz ballagj szépen az oviba. Ez szerintem nem az a hely.
Segíteni próbáltam és nem köcsögölni azért érzed a kettő között a különbséget ugye?
Ugylátom még nem irtották ki a bunkókat erről a fórumról.
ha kis etz akkor festés. .alapból nehéz minden zegzugot kipolírozni azon a deklin, elég szögletes mindenhol. meg sose volt olyan gyárilag. vagy üveggyöngy..
Nekem is jobban tetszik a polír, az anyag önmagát védi meg és mindig frissíthető.Valóban szubjektív dolog, ki hogyan gondolja.
üdv.: R
De ez szubjektív, nekem jobban tetszik
Sziasztok!
Rég jártam erre, ne haragudjatok, de tényleg ezer a dolog!
A blokknál lévő deklit ti lefestenétek vagy felpolíroznátok?
Üdv mindenkinek! ;)
na ez az ! és az egész gyártástechnika földhöz ragadt. TS200 néven már 72be készűlt egy prototípus, ami vízszintes osztású blokkal készűlt, és önindítós volt.
Nem mindenki, emlékezz csak a V-motoros Pannoniára. Nagyon szép és alapos munka.
hát a nagy ts-el nem mernék versenyezni esetleg egy másikkal de az új "pályagép" már meg van, vagyis hogy adott volt ezért nem akartam 250est, mert tudok itt a közelben egy jó /1est csak hát...most azt is felújjítani meg minden...viszont már itt egy patent blokk remélem tudunk építeni egy patent vázat befogatással mindennel ehhez kell egy jó fútómű kicsi a súly.. jah és gumi probléma az itt is van de meg kapja a komplett kis ts-em első kerekét...hát remélem össze jön...
Mert földhöz ragadtak vagytok.
Miért tengely irányba kell szétszedni a blokkot? Radiálisan kettéveszed és nincs gond a felfűzéssel.
Sokkal könnyebb szerelni és nincs több széthúzással elszúrt blokk.
Na ezért kell új öntvényt gyártani.
Hobbycnc.hu oldalon van leírás hogyan kell házilag alut önteni.
Persze nem egyszerű, de az ne akarjon 2hengeres TS-t gyártani aki megijed egy kis kihívástól :D
És 250-es TS-el is lehet menni
MZ kupa minden évben megy ott.
Miért nem egy középső tengely darab legyártásában gondolkodol? Akkor azt préselhetnéd be Ts főtengely baloldali, és egy másik jobboldali sonkájába. Csak ne felejtsd ki a jawa labirintet középről.Esetleg csapágyat is beszerkeszthetsz oda, biztos ami biztos.Bár az igazi probléma a középső blokk harmad lesz, a két blok fél között.Embertelen drága lehet a legyártása. Talán, ha valakinek van komoly cnc marója....
Jawával fékezni?!!! :))))))
Vagy idomul hozzám a kanyar, vagy szakítunk egymással.:)))))
na ezaz.. milyen váltó? én úgy gondoltam(2hengeres esetben), hogy a két kiscsúzli kartert jól kiegészítve megfelelő részekkel egymáshoz fogatni. a két főtengely találkozását meg úgy oldanám meg, hogy a bal oldali(kuplungoldali főtengelynek mindkét sonkája bal oldali főtengelysonka lenne(kéne jópár főtengely) és akkor csinálni mindkét tengely végére valami talpas kúpos cuccot, amit meg már egymáshoz lehet hangolni pont 180fokra. a jawa váltó nagyon széles és maszív. ennek kuplungja, és primerhajtása alkalmas lehetne. és akkor a végáttétel is kellően hosszú lehetne. na de azért ez nagy munka:( igazából 3 hengeres volna jó, de az még nehezebb. kis ízelítő egy 550cm3-es 3 hengeres kétüteműből:P:
http://www.youtube.com/watch?v=QcqLJ2T_Qfw&feature=related
3 perctől lesz érdekes:)!
végülis most építünk haverral egy pályagépet simo váz ts blokk ezzel lenne jó igazán. van is itt egy pálya a közelben a rabócsi ring máriapócson van. ide is szervezhetnénk valamit bár itt mindenki dunántúli szal.....
áttételt módosítanék:):) de a gumi az enyémen se gagyi lesz bár nem egészen 20ezer forintos...lehet csak 19:):)
Ja tel: hétköznap16-óra után vagy hétvégén egész nap. 06702941581
Sziasztok. van egy eladó komplett 125-ös /vagy 150-es/ mz ts blokkom karbival gyujtással, berugóval,váltóval,kipufogokönyökkel felujitásra vagy alkatrésznek, papirok nélkül de tudomásom szerint még nem volt a motor megbontva.ezenkivül plussz hengerek,hengerfejek kissebb dolgok, lámpafej,tank. / komoly érdeklődés esetén szerintem megegyezünk/ Üdv.tata / a cucc Pálfán van/
Én úgy kezdeném hogy új kartert öntenék hozzá. Ha ez megvan a többi már gyerekjáték.
Főtengelyt szerintem sajtolással meg lehet oldani hogy kettőt összerakjunk.
Ami necces lenne, a váltó és kuplung, mert az szerintem már gyenge lenne ehhez.
Hacsak nem egy nagyobb MZ váltóját rakjuk bele ami egy egyedileg gyártott blokköntvénynél nem megoldhatatlan.
Még így sem biztos hogy te nyernél :)
Esetleg ha pilótát cserélsz... :D
Jobban megy a Jawa felfelé, de a kanyarokban elvéreznél, mert nekem nem kellene fékezni :)
na ezen gondolkodtam én is.. hogy összeütni egy 2 vagy 3 hengeres kiscsúzlit, de azért ez nem olyan agyszerű mint amilyennek most leírtam:D milyen fasza nyomatékos kis gép lehetne.. és még mellette viszonylag pörgős is. holnap még nem csinálom meg.
Én még úgyis benne lennék a versenyben.:) Csak hegynek fel versenyezzünk. És ne nagyon nézd azt, hogy milyen fura , kéthengeres MZ-vel megyek.:)))
Mondjuk úgy sem lenne fair, mert nekem 20ezer forintos gumi van rajta :D
Nembaj az ETZ-men úgy sincs rendszám :)
nem bántódtam meg de fogunk menni egy mátrás versenyt az tuti:):) a gumi téma meg majd eldől még végülis ráérek még...jogsi úgy is csak nyár végén lesz:):)
Ne bántsd, ha egyszer nincs pénze akkor, nincs pénze.
Jók az olcsó gumik is közlekedni, csak észben kell tartani hogy sokat ne várjon az ember.
Nekem menthetettlen volt a gyári dob, ütött kopott, horpadás, 10kg koksz benne.
ETZ-n gyári katonai dob van, kicsit karcos, de koksz az tuti nincs benne, mert egyrészt csak szintetikus olajjal megy, másrészt amúgy is kiég nálam gyorsan :)
hát nem tudom de az én kipum kivülről tiszta rozsda nagy foltokban hiányzik a króm marad az után gyártott kipu de az enyémen majd összelehet mérni mert ki lett égetve és szerintem elég jól megy:):):)
Vékonyabb lemez, gyengébb króm.
Teljesítményben nem nyilatkoznék mert mindig rossz kipufogót cseréltem így természetes hogy jobb lett az újtól, akár gyári akár után gyártottat raktam fel
40km/h volt a TS végsebessége az eredeti dobbal annyira el volt tömődve, ehhez képest jobb az utángyártott.
nem tudom, mennyire pontos..de akkor a te géped az óráját le is akasztaná:D ha lenne egy echte dobja.
http://sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/ts-250-ujjaszuletese-39412&c=22 na ez lenne az!!!
Ne vedd kötekedésnek, de után gyártott dobbal a 251-esem (igaz óra szerint, de szerintem nem csal...) felkúszik 130-ig. Persze azt aláírom, hogy a gyári dobnak nincs párja, nem véletlen kerül a török gyári dob 16.000Ft-ba az után gyártott pedig 7000Ft-ba, de azért annyira nem lehet sz*r... vagy mégis?
örülök hogy egy köpenynek a linkjét dobod fel videóként:D:D semmibaj:P.. majd egyszer megnézzük:P. amúgy meg 16ból megvan a gumi előre-hátra. ennyit megér. de ha nem akkor menj bányába rallyzni a mociddal:D azok a mitas nevü csodák kitűnőek oda. van rajtuk jó mély minta.
neked a régi dobod megvan még? neked is mondom: érdekelne!
még valami: hallgattál már tiszta gyári dobot? kizárt. na majd utána döntsd el melyik tetszik jobban. a gyári jobban megy, csöndesebb. bár sok korombelinek az jön be ha bőg a gép mint valami szar csopper, és kiherélik a tök jó kipufogóikat, azért hogy kellemetlen zavaró szar hangjuk legyen. de nekik ajánlom a nálam kipróbálásra KÖLCSÖN is kérhető etz gagyirezót. 1000ft-ért vagy egy eltömődött gyári dobért szívesen oda is adom, csak ne is lássam. az kimeríti a szar kipufogóhang fogalmát.
na figyi. amíg nem próbálsz ki többfélét, addig ne tudjad már hogy mi a jó. az hogy neked megfelel, az nem jelenti azt hogy az a legjobb. a K36 alapvetően hátsó mintázat(arra nagyon jó is) előre szerelve instabilabb kanyarokban még a k31-esnél is. de ez a hűű meg haaa "tapadas.hu" egyáltalán nem olcsó, sőt drágább is mint a mofaker, ugyhogy totál mellélőttél ezzel a hozzászólással.a K65 az a minőségi országúti gumi, melynek sokkal jobb a vízkiszorító képessége ezeknél a sűrű mintázatúaknál. az természetes velejárója, hogy ha bemész valami dzsuva földútra, akkor szarabbúl tapad mint a mintás márkatársa. egyébként a tapadás aszfalton nem (csak) mintázat függő, sokkal inkább az anyag a fontos. LÁSD: ruszki gumi. olyan mintája van, hogy befosol, de semmit sem tapad.. olyan mint a bitumen. más: láttál már szétszedve MZ kipuffot? tudod, mi miért hány mm benne? az utángyártott verzióba centis eltérések vannak, és a zárókúp(a dob lelke) meg se közelíti a gyári formát. nyilván azért mert könnyebb egyszerűbbet gyártani. a TS250 kipufogóba van 2*3 gát, és nem mindegy, hogy hány cső megy az egyikből rekeszből a másikba, sőt, még az se mindegy, hogy a csövek vége vissza van peremezve befelé. sajnos ezek eléggé el vannak nagyolva az utángyártott példányokba. nyílvan ha a kipu súlyát nagyrészbe koksz teszi ki, akkor jobban megy a utángyártott is. amúgy jó példa egy normális etz, TISZTA gyári dobbal, mely ha rendesen be van hangolva, akkor sík úton szélcsendbe legalább 130ig elmegy. egy utángyártott dobbal meg senki se csodálkozzon ha 110 környékén feladja a gép. emellett frankon dől ki az olaj a végéből, nincs meg a megfelelő fojtottság..a csapágyak élettartama rövidebb. szarabb a hangja.. a króm lehullik róla.. stbstb.. de ha van gyári dobod elfekvő, akkor készpénzes komoly vásárlóként tekinthetsz rám, mert érdekel. az e-mail címemre már küldhetnél is képet róla!
Mivel a Mofaker a Heidenau gumi importőre, így Magyarországon nem kapsz máshol olcsóbban mint náluk.
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=00475
Tekintettel arra, hogy az utángyártottat az eredetiről koppintották sok különbség nincs. Nekem is utángyártott van fenn és semmi bajom vele. A másik tele volt dzsuvával és aksisavat kapott az előző tulajtól. Szebb hangja van az új dobbal.
Szevasz, gumi ügyben: http://tapadas.hu/product.php?productid=55557650&cat=1201&page=1 ez gumi, a mofa-tól nem érdemes venni mert ott drágább asszem, a neten a tapadás.hu a legolcsóbb. Nekem ilyen van a /1-en és a matruskába is ezzel járok. Jó. Ennyi.
Ezek szerint a kokszot nem tetted át a régiből :D
Én a 250es ts-re vettem utángyártott dobot. Nekem jobb lett a motor...
húú ennyi pénz és ez még csak az első gumi...akkor hátra 9-10ezer forintos gumit tegyek...hát nem tudom..a mátrába majd megnézzük azt a gyorsulást..jah és ha jobban megnézed 80nál még csak 3ba vagy kb. és az én 3dikom hosszabb mint a tiéd..jah meg természetes hogy a márka mindig az újjabb típust reklámozza mert a folytott 17 lovas etko úgy gyorsul 80ra mint a perkó míg a 21 lovas meg 6,6 hát ez szerintem necces...na de hát én ts fan vagyok:) jah és itt egy vidi így született a mocim: http://mofaker.hu/termek.php?termek_id=00557
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|