:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
OK
Melyikről ? A régiről, amit már láttál, vagy az újról, amit még senki sem látott ? :D
Köszönöm szépen,a kedves fogadtatást.
:D
Már regeltem Képtáron. az elkövetkező napokban igyekszem megcsinálni. Attila, neked privátba is küldhetek képeket, ha esetleg érdekel. De akkor én is kérek a Jawa-ról :)
Ha midnen jó lmegy, az elkövetkező napokban én is rakok fel képeket a motorjaimról netre. Én is megkérdem, hogy fog valakit érdekelni? :D
Egy kritikus hozzászólás miatt még nem kell elmenni a fórumról.Nagyon sok jó tanáccsal láttad már el itt az embereket.A kipu kiégetés cikkedet én le is töltöttem magamnak.Kösz.Viszont ha megengedsz nekem egy épitő jellegű tanácsot,akkor én azt javaslom hogy amikor valakivel nem értesz egyet akkor ne fűzz hozzá személyeskedő megjegyzést hanem csak ird le hogy nekem ez a véleményem ezért és ezért azt kész.Majd az aki segitséget kért eldönti hogy neki mi a jobb(gumiválasztás-honnan?milyet?).Emlékszem a tirisztoros hozzászólásra.Olaj volt a tűzre.Valaki felajánlotta megvételre az etz tirisztoros gyujtását.Erre te kijelentetted hogy olyan nincs is mert abban is tranzisztor van.Oké lehet,de ettől függetlenül mindenki tudja miről van szó,mindenki igy ismeri még a boltok is igy árusitják"tirisztoros gyujtásegység".Persze hogy beidegesedett az illető hiszen ő csak felajánlotta megvételre azt a cuccot,erre kap a fejére.Ha néha a hsz-d végén megjegyeznéd hogy ez a te véleményed,illetve te igy tudod és szerinted ez a legjobb,akkor más lenne a hangvétel is.Egyébként én személy szerint más fórumon továbbadom amit tőled olvasok,nem mindig sikerrel.Igy jártam a Stihl olajjal kapcsolatos leirásoddal is.Irtam az index fórumán hogy az nem igazán jó az Mz-nek,erre letoltak mint állat hogy az márpedig a tökéletesség mintaolaja.Pedig számomra tök logikus volt a gondolatod róla.Na mindegy.Remélem nem sértődsz meg a hozzászólásomon és még sokáig okositasz minket.Hozzáteszem ez csak az ÉN SZEMÉLYES VÉLEMÉNYEM.
Szia Czoller!
Gratula a mocihoz és várjuk a képet róla!
Nekem is 125ös van :) Tök jó :))))
Szió!
Nem tudom még, hogy hogy lesz :)
Időm végülis van, türelmem is még :)
Lehet nekiugrom...de mit is kell csinálni? :)))
Mi kell hozzá?
sorszám: 33358 (106588)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-01-12 00:07:19)
Szia waresz!
Annyira kész....nem örülök annak, hogy így érzel.
Nehogy itt hagyd a fórumot, mert akkor mi lesz velem?
Mi valóban nagyon jól szót értettünk és remélem szót is értünk!...sőt, lehet a csomagtartó téma még elő fog jönni :)
Márciusban járok feléd, akkor ha lehetne megmutatnám neked és elmondhatnád, hogy szerinted milyen.
A kipufogó...ne is mondd.
Én nagy gondban vagyok, a kiégetett pufogómmal nem tudok mi kezdeni, mert krómoztatni nincs pénzem. Utángyártottat én sem szívesen vennék. Sehol sem találok bontásra váró 125ös Tz-t, hogy megvegyem belőle a pufogót, ha gyári persze!
Egy szónak is én vagyok a vége :)
waresz maradj! És nyugodj meg...nem éri meg veszekedni, senkinek senkivel.
Ezért is írtam, hogy ez az oldal nem erre van.
Itt mindenki leírja a véleményét, és segítünk, nem veszekszünk!
Természetesen Balázs ellen sem akarok szólni, senki ellen sem.
Törődjetek velem, mert sok kérdésem van :)
Majd az eltereli a veszekedést valami egészen mássá... ;)
MINDENTŐL FÜGGETLENŰL: hát én egy bunkó tapló vagyok, akinek tünnie kell a fórumról, csak azért mert egy kicsit belejavítok az egyébként "egyszerű" kijelentésekbe. Peti74 barátom se véletlen tűnt el a fórumról. belefáradt, hogy jót akar, meg is tudja valósítani, és leoltják olyanok akik egy gyújtásbeállításon fennakadnak..(most csak egy példa volt, senkire sem céloztam) lassan én is odajutok.. jót akarok mindenkinek,segítőkész lennék(ugye Klaudia? milyen jól megbeszéltük azt a csomitartót, veled szót értettem.) aztán el vagyok hajtva a rákba a szimpla határozottságom miatt. egy halom dolog, amit ajánlok, PL: gyári kipu utángyártott helyett... kiégetés, kifurkálás helyett...megintcsak gyári, mindenféle hangolt cső helyett... acél csomitartó krauser helyett... C3 blokkcsapágyak C4 helyett... viton szimering az F.O.S. kategóriás 100ft-os helyett... arányába olcsóbb gumi a gagyik helyett... gyári megoldások hibamentesítése, agyament "tuning"ok helyett... igazából ennyi az elvem. de mindig hülye voltam, meg hazudtam...PL: amikor az én kisgépem átlagosan 2,7L-t fogyaszt 70-80km/h mellett jól felmálházva, a 80 kilómmal. nem kell hinni, el lehet jönni ki lehet próbálni. a fent leírtakon múlik végülis az egész, de hülyeség. nem?
még egy dolog. "teli" dob: ott a címlapon a cikkem előzetese, ami már magam se tudom mennyi ideje kész, abban le van írva, hogy hogyan lehet "kiüríteni". ha valaki megmutatná hogyan kell az oldalba ilyet beilleszteni, már rég megcsináltam volna... de így sajnos csak azoknak van meg ez a cikk akik letöltötték amikor feltöltöttem valamelyik data oldalra. pl: utángyártott kiscsúzli dob valahogy 6500ft környékén alakúl. nekem 4000ből, és némi fáradtságból lett gyári újszerű dobom, ami olyan tiszta belűl mintha új lenne. a cikk végén az is le van írva, hogy ezt szívesen megcsinálom anyagáron, bárkinek(még neked is). csak arra kell vennie a fáradtságot, hogy felkeres, és értelmes magyar nyelven kér..
erre nem akarok reagálni. tudom, van egy sajátos stílusom, és van egy tökélymániám, ami oda vezet, hogy a legapróbb hiányosságot is kijavítsam, bárki hozzászólásába(előre, vagy hátra, k36....stb)szeretem(ném) ha mindenki JÓL tudja(ná) a dolgokat(pl: trisztoros gyújtás ETZ-be.. na. ilyen nincs, létezik tranzisztoros.), és nem elégedne meg egy szinttel amit simán át lehet ugorni, némi türelemmel,és minimális anyagi ráfordítással, de ha az nincs neki, akkor meg felajánlom hogy segítek. nyugodj meg én sem voltam nálad okosabb. olvasd vissza a régi hozzászólásod, érezd azt a nagyhangú határozottságot, amit sugall. neharagudj. valahol hasonlítunk. kb úgy estél most nekem mint annó én az SZsrobert-nek. ő mindig nagyobbat akart fingani mint én, és nem tűrtem. aztán azóta jóba vagyunk. nem bunkóztam, nem keménykedtem, csak határozottan leírtam az igazságot. sajnos számomra az utángyártott dob, olyan mint a mitas gumi. sajátomra sosem tenném fel. ebből kifolyólag megvetem mindenki írását, miszerint ezek jók. persze. kényszermegoldásnak.. viszont ahhoz drágák. egy mitas gumi árban kb a 60-70%-a a heidenaunak. viszont a minősége jóval elmarad még ettől a szinttől is. ár-érték arány feltétlenűl fontos egy ilyen árkategóriájú motoros világba. én nem akarok guminként 2000ft-ot spórolni meg nem vagyok lusta akár egy évet rohangálni egy jó kipufogó után. nyílván akinek nincs ehhez idegzete az vegyen utángyártottat. nekem sincs türelmem horgászni.. kinek a pap-kinek a paplan.
Már miért ne érdekelne? :D Üdv. köreinkben, ha kérdésed van nyugodtan fordulhatsz hozzánk... úgy érzem azért van ez a fórum... és mi is :)
polir,ha a bal oldali deknire gondolsz,az nagyon kemény munka,sok szivás van vele,én csak csiszoltam hogy rendesen le tudjam alapozni,de gy is már kezdtem hülyét kapni a végére.vannak erre szakosodott műhelyek,de nem olcsó,konkrét árat nem tudok,google-n ha rákeresel biztos találsz.
Más:ha nincs most annyi pénz a csinositásra,inkább tegyél félre egy kicsit,aztán a többit benzinre,azt majd összejön a pénz.én annak is örülnék ha ráülhetnék egy vasra egy kör erejéig,sajnos az enyém még mindig dobozban van,mert nem jött meg az a rohadt főtengely,pedig már jó lenne összerakni a gépet,már minden kész csak a blokk kell meg a gumik.
engem érdekel :) van róla képed? :)
Tudom hogy senkit nem érdekel de vettem egy 125-ös ETZ -t :D
Emberek!
Köszi mindenkinek a választkísérletezek a tankkal aztán beszámolok. Most a teleszkópok vannak soron.
Greszler Norbert!
A képek közt jelent meg oldalt egy motor. Ez fotosoppal van, vagy ilyen létezik tényleg? :-) Ez a típusa nem fogott meg az MZ-knek, az ES és az ETZ az én szerelmeim Mz-ből. De ez gyönyörű!!! Gratulálok hozzá!
LeQuack
Köszönöm a véleményeket.
Nekem is jobban teszik a polírozás ötlete, de nem tudom még hogy lesz. Mindent a hülye anyagiak döntenek el.
Tőlem szidhatnak, hogy szarul néz ki, hogy kopott a festék, ha annyira nem tudok melózni, akkor benzinre fogom költeni a pénzt, nem csinosítgatásra.
A legfontosabb, hogy tudjak majd venni jövő hónapban egy pufogót...legalább az legyen megcsinálva.
Látszik, hogy rég nem voltam itt...kicsit feszült a viszony.
Kérlek ne vesszetek össze. Ez a hely nem erre van, senkinek sem kell "okoskodni", mindenki mondja el a véleményét, és aki, amit akar majd megfogad belőle!
;)
:) valahogy meg tudlak érteni...wareszka egy érdekes csávó
Igen vékonyabb lemez, gyengébb króm, ezt elismerem. A teli dobtól jobb azért :-P
Na idefigyelj gyerekem, azt nem mondtam hogy előre vagy hátulra kell a k36, ez az egyik.
- A másik baromira semmi jogod ahhoz hogy okoskodj, mert te sem vagy jobb mint akárki más.
- A tapadas.hu-n azért tudom hogy olcsóbb mert plö onnan szoktam rendelni mitas gumikat és azok olcsóbbak.
- Akassz le gyári új dobot ha tudsz aztán csinálj vele amit akarsz.
Ha meg bunkózni meg keménykedni akarsz ballagj szépen az oviba. Ez szerintem nem az a hely.
Segíteni próbáltam és nem köcsögölni azért érzed a kettő között a különbséget ugye?
Ugylátom még nem irtották ki a bunkókat erről a fórumról.
ha kis etz akkor festés. .alapból nehéz minden zegzugot kipolírozni azon a deklin, elég szögletes mindenhol. meg sose volt olyan gyárilag. vagy üveggyöngy..
Nekem is jobban tetszik a polír, az anyag önmagát védi meg és mindig frissíthető.Valóban szubjektív dolog, ki hogyan gondolja.
üdv.: R
De ez szubjektív, nekem jobban tetszik
Sziasztok!
Rég jártam erre, ne haragudjatok, de tényleg ezer a dolog!
A blokknál lévő deklit ti lefestenétek vagy felpolíroznátok?
Üdv mindenkinek! ;)
na ez az ! és az egész gyártástechnika földhöz ragadt. TS200 néven már 72be készűlt egy prototípus, ami vízszintes osztású blokkal készűlt, és önindítós volt.
Nem mindenki, emlékezz csak a V-motoros Pannoniára. Nagyon szép és alapos munka.
hát a nagy ts-el nem mernék versenyezni esetleg egy másikkal de az új "pályagép" már meg van, vagyis hogy adott volt ezért nem akartam 250est, mert tudok itt a közelben egy jó /1est csak hát...most azt is felújjítani meg minden...viszont már itt egy patent blokk remélem tudunk építeni egy patent vázat befogatással mindennel ehhez kell egy jó fútómű kicsi a súly.. jah és gumi probléma az itt is van de meg kapja a komplett kis ts-em első kerekét...hát remélem össze jön...
Mert földhöz ragadtak vagytok.
Miért tengely irányba kell szétszedni a blokkot? Radiálisan kettéveszed és nincs gond a felfűzéssel.
Sokkal könnyebb szerelni és nincs több széthúzással elszúrt blokk.
Na ezért kell új öntvényt gyártani.
Hobbycnc.hu oldalon van leírás hogyan kell házilag alut önteni.
Persze nem egyszerű, de az ne akarjon 2hengeres TS-t gyártani aki megijed egy kis kihívástól :D
És 250-es TS-el is lehet menni
MZ kupa minden évben megy ott.
Miért nem egy középső tengely darab legyártásában gondolkodol? Akkor azt préselhetnéd be Ts főtengely baloldali, és egy másik jobboldali sonkájába. Csak ne felejtsd ki a jawa labirintet középről.Esetleg csapágyat is beszerkeszthetsz oda, biztos ami biztos.Bár az igazi probléma a középső blokk harmad lesz, a két blok fél között.Embertelen drága lehet a legyártása. Talán, ha valakinek van komoly cnc marója....
Jawával fékezni?!!! :))))))
Vagy idomul hozzám a kanyar, vagy szakítunk egymással.:)))))
na ezaz.. milyen váltó? én úgy gondoltam(2hengeres esetben), hogy a két kiscsúzli kartert jól kiegészítve megfelelő részekkel egymáshoz fogatni. a két főtengely találkozását meg úgy oldanám meg, hogy a bal oldali(kuplungoldali főtengelynek mindkét sonkája bal oldali főtengelysonka lenne(kéne jópár főtengely) és akkor csinálni mindkét tengely végére valami talpas kúpos cuccot, amit meg már egymáshoz lehet hangolni pont 180fokra. a jawa váltó nagyon széles és maszív. ennek kuplungja, és primerhajtása alkalmas lehetne. és akkor a végáttétel is kellően hosszú lehetne. na de azért ez nagy munka:( igazából 3 hengeres volna jó, de az még nehezebb. kis ízelítő egy 550cm3-es 3 hengeres kétüteműből:P:
http://www.youtube.com/watch?v=QcqLJ2T_Qfw&feature=related
3 perctől lesz érdekes:)!
végülis most építünk haverral egy pályagépet simo váz ts blokk ezzel lenne jó igazán. van is itt egy pálya a közelben a rabócsi ring máriapócson van. ide is szervezhetnénk valamit bár itt mindenki dunántúli szal.....
áttételt módosítanék:):) de a gumi az enyémen se gagyi lesz bár nem egészen 20ezer forintos...lehet csak 19:):)
Ja tel: hétköznap16-óra után vagy hétvégén egész nap. 06702941581
Sziasztok. van egy eladó komplett 125-ös /vagy 150-es/ mz ts blokkom karbival gyujtással, berugóval,váltóval,kipufogokönyökkel felujitásra vagy alkatrésznek, papirok nélkül de tudomásom szerint még nem volt a motor megbontva.ezenkivül plussz hengerek,hengerfejek kissebb dolgok, lámpafej,tank. / komoly érdeklődés esetén szerintem megegyezünk/ Üdv.tata / a cucc Pálfán van/
Én úgy kezdeném hogy új kartert öntenék hozzá. Ha ez megvan a többi már gyerekjáték.
Főtengelyt szerintem sajtolással meg lehet oldani hogy kettőt összerakjunk.
Ami necces lenne, a váltó és kuplung, mert az szerintem már gyenge lenne ehhez.
Hacsak nem egy nagyobb MZ váltóját rakjuk bele ami egy egyedileg gyártott blokköntvénynél nem megoldhatatlan.
Még így sem biztos hogy te nyernél :)
Esetleg ha pilótát cserélsz... :D
Jobban megy a Jawa felfelé, de a kanyarokban elvéreznél, mert nekem nem kellene fékezni :)
na ezen gondolkodtam én is.. hogy összeütni egy 2 vagy 3 hengeres kiscsúzlit, de azért ez nem olyan agyszerű mint amilyennek most leírtam:D milyen fasza nyomatékos kis gép lehetne.. és még mellette viszonylag pörgős is. holnap még nem csinálom meg.
Én még úgyis benne lennék a versenyben.:) Csak hegynek fel versenyezzünk. És ne nagyon nézd azt, hogy milyen fura , kéthengeres MZ-vel megyek.:)))
Mondjuk úgy sem lenne fair, mert nekem 20ezer forintos gumi van rajta :D
Nembaj az ETZ-men úgy sincs rendszám :)
nem bántódtam meg de fogunk menni egy mátrás versenyt az tuti:):) a gumi téma meg majd eldől még végülis ráérek még...jogsi úgy is csak nyár végén lesz:):)
Ne bántsd, ha egyszer nincs pénze akkor, nincs pénze.
Jók az olcsó gumik is közlekedni, csak észben kell tartani hogy sokat ne várjon az ember.
Nekem menthetettlen volt a gyári dob, ütött kopott, horpadás, 10kg koksz benne.
ETZ-n gyári katonai dob van, kicsit karcos, de koksz az tuti nincs benne, mert egyrészt csak szintetikus olajjal megy, másrészt amúgy is kiég nálam gyorsan :)
hát nem tudom de az én kipum kivülről tiszta rozsda nagy foltokban hiányzik a króm marad az után gyártott kipu de az enyémen majd összelehet mérni mert ki lett égetve és szerintem elég jól megy:):):)
Vékonyabb lemez, gyengébb króm.
Teljesítményben nem nyilatkoznék mert mindig rossz kipufogót cseréltem így természetes hogy jobb lett az újtól, akár gyári akár után gyártottat raktam fel
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|