:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Vagy honda fourt kell venni, az eredetileg is négyhengeres.350 köbcentitől felfelé elég sok méretben létezik.
Valamivel könnyebb talán jawaból csinálni, mert az eredetileg is két hengeres.Így például a főtengely összerakása is egyszerűbb, gyári darabokat lehet azt hiszem használni.
itt nézz szét:) nem semmi. de én nem ugranék neki ilyen melónak. még tán olcsóbban kijönnék, ha vennék egy öreg kawa, vagy suzuki kettő-háromhengerest. és akkor garantált a siker.
http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://www.wasseremme.de/assets/images/ets_70002.jpg&imgrefurl=http://www.wasseremme.de/html/weitere1.html&usg=__MOBC6BpIeUI6IngL6VyVHDHeK6U=&h=480&w=640&sz=284&hl=hu&start=40&um=1&tbnid=aHDsOj_A7iFUqM:&tbnh=103&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Dets%2B700%26start%3D36%26ndsp%3D18%26um%3D1%26hl%3Dhu%26sa%3DN
Lehet, hogy az a BMW henger az indító motor... XD áh... ez a motor úgy lehetetlen ahogy van, ha tényleg be is indulna, ez úgy szétcsavarná magát, mint a huzat... :D de azért vakítani nem rossz vele :D
Egyéb téma... múltkor beszéltetek 2-3 hengeres blokkokról. A Neten itt-ott láttam 4 sőt, 6 hengeres Jawat... illetve még egy 2 hengeres (2x250ccm) meg nem mondom milyen MZ-t, de úgy rémlik ETS tank volt rajta meg 200km/h-ig skálázott óra.
Kérdés: Jawa-ból könnyebb ilyen "összeházasítást" csinálni, vagy MZ-ből miért nem készültek ilyen több hengeres megoldások? Hülyeség lenne?
hát jópofa az biztos:D. a kb 60kilós nyurga fickó meg maga az ékkő, az egészen:D a két BMW furmátumú oldalvezérelt henger tényleg fura. ha ez meg is épűlt, akkor is tuti, hogy üzemképtelen. hengersoronként(látszólag 4) 2 vezérműtengely., összesen 24henger, 12000cm3. maga a blokk lehet kb 300-400kiló. vagy még több. vicces még az első villa. a pálcika küllők, és a kipufogó csokor sem kutya. ha létezik, akkor benne állhat egy halom lóvé, és nem is megy:D
Vagy egyszerre elszakítaná az összes küllőt és felcsavarná a tengelyre. :)
Nekem az a gyanús hogy mit keres egy BMW henger szerű a hengersor oldalán merőlegesen a többi hengerre.
sorszám: 33494 (106767)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-01-15 19:47:10)
tudom hogy lelke van,amikor azt mondtam neki hogy hétvégén le lesz mosva,már szedte is a virgácsait,csak úgy vágtatott:D,jó idővel nem szolgálhatok,de egy kis kedv derítőnek nem rossz! bent a műhelynél +1fok volt átlagba,felolvadt a jégpáncél az útról,és fél 5kor még világos volt,2 héttel ezelőtt már fél 4,4körül sötétedett.
ez nem egy ősrégi repülőgép motor?:D meg lehet csinálni ilyennek az mz-t de minek,1.es alapjáraton csúsztatott kuplungnál már füstölne a gumi
Csak úgy poén képpen... :) ez mekkora kamu lehet? :D
http://www2.hunterlink.net.au/~ddped/joebody.html
Köszi mindenkinek az elismerő szavakat, és Soma69 kollégának, aki segétkezett februárban a motorblokk beszerelésénél és még egyéb apró cseplő dolgoknál :) Melleseleg. Az MZ már akkor öröeg volt, amikor én megszülettem :) Szóval ez is olyan mint na jó bor: idővel csak nemesedik :D
nagyon frankó kis masinériák:):)főleg a ts-ek de csak mert nekem is ilyen van:):)am télleg jól összehoztad őket grat. jah és az én ts 250esem fordulatszámmérő óra szerint megy 130at (4.ben is leforog 6000ig) de ez még elég kezdetleges mérés volt mert szar az út a gumik 100évesek és nem valami stabil, nagyon kell figyelni és nem elsősorban a fordulatszámmérőt...
Szia!
Nagyon szép a gép, nem is tudtam, hogy te is fennt vagy ezen az oldalon!
Itt az én adatlapom: www.bikepics.com/members/Klaudia46
A stopper-km kő párosítás is elég pontos lehet ha nincs kéznél egy hitelesített műszer.
Bár megértem ha valakit nem érdekel a valós sebesség mert tényleg elkeserítő volt amikor kiderült hogy a Skodám nem is megy 150-et csak 120-at :D
Köszi a bókot. a legszebb elismerés az volt, amikor vki megkérdezte, miért szereltem le róla a fordulatszámmérőt:D
de szép...:) egy echte standard etz:) nagyonszép.. nekem is van itthon, minden, ami a standardizációhoz kell:D műszertartó, a gyújtáskapcsoló gumija, főtengelyvég fedél.
ETZ sebességekre visszatérve. Nekem ETZ150es volt az első "nagy" motorom, hát az sem volt 1 erőművész, 80as utazósebesség 105 végsebesség, és ahogy Mzzzzz barátom is mondja szembeszél és emelkedő esetén erősen hanyatlott a teljesítmény. Ettől eltekintve nagyon pipec kis motor volt. Most 250es em van. Nos a 140et tudó széria 250es az csak legenda, mint ezt már többször leírtam.
Képek a gépemről: www.bikepics.com/members/zulan
Szia Soma!
Én is úgy érzem, hogy egy legenda van a birtokomban, éppen ezért soha nem akarom eladni a gépet.
Én is úgy hallottam, hogy bezárt a gyár.
Szió!
Az ETZ-nek lelke van :)
Egyszer az enyém is megmakacsolta magát, de nem panaszkodhatom, mert nagyon jól teljesít.
Az esztétikai hibák kijavítása után, csak a benzinre kell majd a pénz...remélem :)))
Mikor lesz végre jó idő? :)
sorszám: 33480 (106747)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-01-15 00:46:24)
Apropó, tényleg bezárt az MZ gyár, ahogy előzetesen hallani lehetett???
Ha igen, akkor béke poraira, innentől legenda. Szóval akinek van, az becsülje meg, hogy egy ma már nem létező ország, nem létező gyárának termékével rója az utakat, mi ez ha nem legenda???
Szia!
Nagyon jók a képek, igazán szépek a motorok.
Nagyon ügyesen újítottátok fel a gépet!
A Verhovina-t Oldtimer-é lehet már nyilvánítattni! :) Tök jó!
Gratula hozzájuk! És vigyázz nagyon rájuk!
Jók a képek Kollega:) Zschopauer Tiger Rulez:D
nekem néha elkapta a gépszij és ment mint a bolond,de volt olyanja is hogy állandóan váltogatni kellett hogy egyáltalán menjen valahogy.kiváncsi vagyok a felújitás mennyit tesz rá,lehet hogy most menni fog rendesen nem akkor amikor őfelsége gondolja.
lehet hogy a hétvégén ha úgy jön össze minden akkor elviszem a dobot,miközben a kályhában volt időszakosan megnyomtam súritett levegővel,az felizzitotta benne a kokszot.a végén mikor kihült,szétvágtam,kiüritettem mint a porszívó zsákot,aztán össze lett hegesztve,nem egy müvészi munka de műxik.
kis etz dob leginkább a TS 250(/1) kipufogóra hasonlít, csak kissebb mindenhol, és meg van hasnál törve. mindkettőnek egyedi jele, a végcsőbe belülről(logikus) belógó vékony cső, melyen van egy hasíték. ha ez nincs ott, akkor utángyártott a dob. mert azt a TSnél és a kis etz-nél is kispórolják.
Kis Etz ugyanazon a fordualton egy picivel gyorsabb mint a kis TS, de ettől függetlenűl, 125ösnél 70-80utazó, 150esnél 75-85. végesebessége nekem 100 volt 125ös korába, most 150esként, 5-10el több. nagyon kedvező viszonyokkal. a nagy TS szar állapotba ugyanazzal a Km órával 125öt ment. de az még közel se tünt annyira a végének mint a 105-110 a kicsinek. van benne még tartalék, csak az igényes felújítás még jelenleg is tart. a nagynál inkább az a gond, hogy nincs elég nyomaték kigyorsítani az adott áttételt, ellenben a kicsivel, ahol szerintem simán beleférne még egy hangyányit hosszabb váltó. a végsebesség meg nagyon órafüggő. én a kiscsúzlival, komám, mögöttem pannóniával 130at is ment. csak éppen az nem annyi:D akinek nagyon nagy a végsebessége, annak szívesen kipróbálom a motorját, de az én órámat tesszük bele:D
Hát ja, tényleg érdekes lehet úgy motorozni, sima mocira én sem raknám szerintem, de arra kíváncsi lennék, hogy oldalassal miylen lehet:-) Amúgy tényleg nem sok értelme van, mert amikor váltasz el kell engedned a gázkart, a váltó fogaskerekei bazira le tudnak lassulni, sokkal nehezebb váltani.
Sziasztok!
Feltöltöttem a netre a képeket a motorjaimról, akit érdekel esetleg :) A képek időrendben haladnak az elejétől a legutolsó stádium felé.
1) Ez főleg a kék TS-en figyelhető meg, itt a felújítás menetéről is sok kép van. Sok vacak, undorító dolog volt a motoron, látható is sok helyen, amit fáradságos munkával tüntettünk el :) A legutolsó stádiumról még nincs kép, a valóságban már a küllők is szép tiszták és fényesek a felnik. Ennél a motornál még üléshuzat lesz csináltatva és fényezve az oldalcsomagtartó. Ezen a motoron még az eredeti fényezés van, és így is fog maradni, ez a cél :)
2) Életem eslő motorja, egy Verhovina 3. Eredeti fényezéssel, imádnivaló szörnyeteg :) Ő a legöregebb, 37 éves.
3) A piros esetében: magas kormánnyal került hozzám, amit idővel lecseréltem.(de a kormányt meghagytam) Ez a motor atomjairól lett felújítva, az utolsó képeken a legszebb, ahol már a sárvédőt megpróbáltam eredetihez közeli színre fújni. Szép lett, bár az árnyalat sajnos nem ugyanaz, de kit érdekel:) Még itt nincs rajta az új kipufogó
4) A Yamahám pedig kicsit kilóg a sorból :)
A link pedig akit érdekel:
http://kep.tar.hu/feri1985
üdv
Köszi szépen a választ! :)
75-85 között :)
Az enyémnek legalábbis :)
Üdv mindenkinek.Most jöttem be kintről, kutya hideg van, de a gép pöcre indult.Elégedett vagyok vele.Csak azt sajnálom hogy nagyon jegesek az utak és nem mehetek vele:(
a 125 ETZ-nek mekkora az utazó sebessége kb?
Nem is fogom! Örök motor :)
ne is hajtsd jobban az pont elég neki , már én sem hajtom ugy mint régen
Hú fiúk, köszönöm szépen!
Persze, Zozyt ismerem is...nem írtam le :)
Úgy értettem, hogy erről a fórumról.
Persze Mz-sek vagyunk páran a környékről.
waresszal majd leboltoljuk a képküldést akkor :)
Persze, minden motor más...
Az enyém két személlyel 80-85öt megy 6000-6500as fordulaton.
De 5500nál sokkal jobban nem szeretem hajtani a motort.
Szeretnék nagyon vigyázni rá, mert nem fogom eladni soha. Ha meglesz a nagymotor, akkor ott fog állni mellette :)
Köszönöm mindenkinek! ;)
Hamár a 250-esnél tartunk az egyémek 120-125 nél többet nem akartak menni. tehát énsem hiszek a 140-vagy felette tudó etz-ben. Most lehet mondani hogy az egyémek szarok voltak de nekem ez a tapasztalatom.üdv.tata
De azt is le kell irnom hogy a mostanit 70-75 el hajtom tehát egyáltalán nem pörgetem( már kezdek megkomolyodni) de nem volt ez mindig igy ameiket ellopták és kurvajól ment azzal mindig 90-100 al közlekedtem és birta a hajtást.
Nyugi... ez kb. olyan dolog, mint amikor azt mondják 250-251-esre, hogy "aaa az én gíípem 140-150-et mögy, me' van rajta gagyi rezó meg"...bla-bla... duma! Ha az a szerencsétlen motor rendbe van, nincs kihajtva a lelke, és nem piszkáltak bele a motorjába (tuningra gondolok), akkor jó esetben hozza a gyári értékeket, többet aligha. Ha többet tudna, nyilván azt adta volna meg a gyár... nem? Az én gépem is rendbe van rakva, van stabil alapjárat, nem liftezik össze-vissza világítással sem... a kis könyvbe mi van megadva végsebességnek? 130km/h... mennyit megy? szélcsendben, sík úton 130km/h ennyi... amúgy után gyártott kidörrentőm van, én csak a krómozás terén csalódtam benne, az ápolást igényel, viszont a hangja szép és a teljesítményre sem panaszkodom.
Szia Klaudia, nemtudom hogy nekem elhiszed-e vagy sem, de nekem volt egy 150-es etz-m csak pár éve ellopták ez gyári bontatlan volt és óra szerint 110-et kétszemélyel vitte. Hangsujozom óra szerint! egyszemélyel picit még többet is. Lehet hogy az órája csalt de az tény hogy kurvajó motor volt, és több etz-m volt,van, tehát van viszonyitási alapom. Az akori baráti körömből is mindenki azt monndta hogy nem mindegyik kis etz megy igy. De azt is hozzáteszem hogy a mostani 150-es etz-m szerintem egyszemélyel 100-105 nél nem mehet jobban, igaz ezt már nem hajtom ugyhogy el is lehet lustulva.pedig ez is jó állapotban van nincs szarrá hajtva. Tudom hogy a tied 125-ös, csak gondoltam leirom.
Sajnos a 125ös nem egy erőgép, de ettől függetlenül imádtam :) Egy kis domb, meg némi szembeszél és már szenvedtem is negyedikben. De azért nem mindíg volt ez így, egyszer még én is mentem vele 100 felett, kb 105/6 környékén. :) Kezdőmotornak a legkiválóbb :) oda nem is kell lóerő...
Hát Zozy közelebb van mert ő ha jól tudom kaposvári.Szerintem Waresznak küldj pár képet a kipufogódról(majd ő megmondja melyik részéről)ő biztosan tudja mik a gyári kipuf ismertetőjegyei.De most komolyan,nehogy feleslegesen tuningold magad aztán a végén kiderüljön hogy nem is gyári.
Hú, akkor jó.
Volt aki azt állította, hogy 110-120at simán kihozott belőle, és hogy az enyém túl lassú...semmi tuning nem volt a gépében. Jól gondoltam hát, hogy inkább csak a szája járt.
Én általában 90et simán megyek, jobban nem szoktam pörgetni a gépet, de menne 100at.
Megnyugodtam :) Köszi! ;)
Az előző tulaj azt állította, hogy gyári.
Bár örülnék, ha egy hozzáértő is megnézné :)
Kaposvárhoz végre valaki közel van :)
Nekem a könyvben, (ennyi maradt a 125-ösömből) 105 km/h van írva. De ezt csak nagyon jó út és szél feltételek mellett teljesítette. :)
Gondolkodtam már Ts oldalcsomagtartón.Egy bajom van vele.Szemben a krauserrel nincs "teteje"amire rálehet fogatni a túradobozt.Ahhoz meg ragaszkodom még ha nem is "illik" Ts-re,mert nagyon praktikus a mindennapokban is.Csomó minden belefér(2T olaj,motorlezáró lánc,bukósisak,olyan szerszám ami az ülés tartóban nem fér el stb).Persze biztos összetudnám hozni azt is hogy oldalcsomi Ts+turadoboz,de ez igy egyszerűbb volt.Egy nagy hátránya van a krausernek:aluöntvény.Ha törik akkor csak kevés helyen tudják hegeszteni.
Igen ott voltam.Egyébként én is Somogy megyei vagyok.Siófok.
Látom nagyon rajt vagy a kipufogó témán.Az 100% hogy a tied gyári kipuf?
Azért kérdem mert nehogy ugy járj hogy ráköltesz közel annyit(plussz a munka)mint egy uj utángyártottra.
Pont ezért szeretném megtartani a gyárit és nem megvenni egy utángyártottat :)
Inkább fújogatom időközönként, amíg jó ez a pufogóm. :)
Ott voltál a Mikulás túrán? :) Tök jó, nem is tudtam :)
András ígérem, mindenről be fogok számolni! Megérem olvasni a hozzászólásokat..olyan hosszúak, hogy elfáradok, amire a végére érek :)
Mennyi a 125 ETZ Végsebessége?
Ki mit mond?
Nálam 90-100 között van...nálatok?
Üdv mindenkinek! ;)
ha télleg a praktikusságra mész akkor érdemesebb egy ts oldalcsomagtartót feltenni szerintem sokkal több cucc rámegy fater is rendelt valahonnan ha érdekel meg kérdezhetem. a tank meg szerintem frankó csak egy lapossab kormánnyal jobban nézne ki. én is hasonlót szerettem volna csak macerásabb lett volna mint a szív tank.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|