:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
nem komoly szándékkal de azért megkérdezném hogy mennyire tartod??? mert nekem is van egy az még 74es
Kellene egy jobb minőségű kép az mz ifa logóról.tud valaki valahol ilyet?
Szegény kis Ts-nek van ám minden hangja:D
tűgörgő, dugattyú, lyukas dob, primerlánc, súber:D valahova felteszem már az enyémről is a vidit:)
Eladó egy MZ ts 250-es 4 sebeséges 1976
rendezet papirokal műszakival 2010.04.15
Érdeklődni:06303631659
Visszatérve a mozdonyra: Valóban, a vonat légfékes.Tényleg befékez, ha nincs levegő. De nagyon úgy tudom, minden vontatmány ilyen. Gondolom nem véletlen, kínos dolog üldözni a saját pótkocsinkat.:)
A pótkocsikon, a vasuti kocsikon is van egy kurbli szerű dolog, ami arra szolgál, hogy oldani lehessen a féket kézzel, ha gurítóról megy a kocsi, vagy a pótkocsit valami egyébb módon mozgatják, nem teherautóval.
Akkor láttam olyant, hogy semelyik csavarra nem reagált, amikor a főfúvokatartó nagyon utángyártott volt, majd két milivel hosszabb volt, bizonyos levegő sebesség alatt nem porlasztott semmit se. De akkor pedig rendesen belekezdett. Úgy nézett ki a dolog, hogy pokoli nehezen indult, nem reagált a beállító csavarokra. Ha beindult, egy darabig húzhattam a gázt, nem sok változott, aztán egy bizonyos gáz ráadásnál hirten felugrott 3500 ra a fordulat, onnan majdnem normális volt minden.
alapjáratról nem de már 2500től fektet...szerintem nem rossz, vagy csak fordulat mérő óra kérdése illetve a kihajtásé....
van olyan amikor nem reagál
http://sportmotor.hu/motoros_videok/motorhang/enyhe-id-motor-nagyjabol-bemelegitve-37947 na ezen a vidin látszik, hogy mennyire kéne venni a fordulatot egy kisTZ-nek, az én ts-emet a büdös életbe nem tudtam így beállítani vagy ha be is tudtam nagyon magas volt az alapjárat, vagy a gyújtás adta fel a harcot...azért az én vidimen http://sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/mz-ts-125-jaratas-32924 látsik hogy a ts mennyivel "másabb", bár itt még friss volt ma már egy kicsit jobb a helyzet....
kifúvattuk és ki is mostuk
tekergettük szépen lassan azt a két csavart és semmi
reagál az állításra csak nem hallod!!nem összevissza kell tekergetni a csavarokat ha én 5-6mm előgyújtással beállítottam 1800as alapjáratot, akkor nem igaz hogy erre te nem vagy képes.... minden csak kitartás és lelkesedés kérdése...nem egy óra alatt kell megváltani a világot...bár ezt már élő szóban elmondtam neked..
én is büszkélgetek: 18 leszek 1,5 hónap múlva, és még félek az éretségitől ami várhatólag a jövő tanévre fog bekövetkezni....és építettem egy egyedi ts 250est a semmiből...és egyszer másnaposan elfurikoltam 10 köbméter homokot...na ez az igazi offolás:):):)
Esetleg gyújtás nem gyengélkedik?
Alapjárati fúvóka megvolt?
Üdv.
Én 2002-ben fejeztem be a szakmunkásképzőt.5 éve dolgozom villanyszerelőként.16 éves korom óta MZ-zek.
Szevasztok a motoromnak továbbra sincs alapjárata.Hogyan lehetne megoldani ezt a problémát?
A karburátor tiszta, a benzinszint jó, az úszó lezár, falsot nem szív, a szivató is jó, a tű lemegy nem akad, és az üresjárati csavar se a gáz tolattyú csavar állítására sem reagál.
Gyújtás megszakítóhazg jó.
A nyomás szabályzó nem ilyen egyenletes és sűrű.
Volt ahhoz is alkalmam. Összeszartam magam amikor mellettem elengedte a túlnyomást :D
Van egy légsűrítő benne, amit gőzzel hajtanak. Ez a főtengelytől független szerkezet.
Azért ilyen a hangja mert nem alakítják át forgó mozgássá, csaka ide oda mozog.
Dugattyú egyik oldalára odanyomják a gőzt az egy rúddal benyomja a légsűrítő dugattyút, aztán amikor a végére ért átvált egy szelepet így visszafelé is megcsinálja ugyan ezt.
Ha jól tudom a vontatmány légfékes, és ha elmegy a levegő akkor befékez.
140nél milyen csühögés lehetett?:D:D:D
Dédapa?!!! :) Én utoljára 1979-ben utaztam gőzössel, a szárny vonalakon még futott akkoriban.A hetvenes évek előtt pedig nem volt ritka a normál közlekedésben sem.
A hangot, abban az esetben, ha valóban a látható jószág adta, akkor a felesleges gőzt kibocsájtó szelep adja talán. Ugyebár a víz akkor is forr, amikor a mozdony áll. De valami hasonló a hangja, amikor lassan megy.A 424-es úgynevezett kétutas gőzgéppel megy, ha minden igaz. a hengerben a dugattyút mind a két irányban a gőz nyomja. Amikor az egyik oldal van nyomás alatt, a másik oldal nyitott a külvilág felé, ott ereszti ki a gőzt. Amikor valamelyik végére ér a dugó, akkor fordul a helyzet. A kerék egy fordulatára egy oda-vissza dugattyú út jut, a dugattyú közvetlenül a kereket hajtja meg. A képen oldalt látható két dudor közül mintha csak az egyik lenne henger, amelyik végéből a hosszabb, vastagabb rúd áll ki, a másik valami nyomás szabályzással kapcsolatos valami. Persze oldalanként van egy henger.
A 424-es egyike volt a legfejlettebb gőzmozdonyoknak. Végsebessége jóval 100 fölött volt, talán még a száznegyvenet is meghaladta.
Gyanítom valami nyomásszabályzó szelep adhatja ezt a hangot. "tüsszent" egy kicsit, amikor kiengedi a fáradt gőzt :D Régen vonat bolond voltam, a fél család a vasútnál dolgozott, viszont a motorozást majdnem mindegyiket hidegen hagyta :D ellenben velem :)
Hoppá! Dédapa... Bocsi figyelmetlen voltam. De tán másvalaki?
Haho!
Nem pont idevág, de egy kicsit mégis. Gyötör a kíváncsiság ezzel kapcsolatban. Mi adja ezt a hangot, mi a szíve egy ilyen jószágnak? Ha más nem a nagypapa megmondhatja.
Egyszer úgyis elmegyek a Mozdony Múzeumba és látok élőben is ilyet. De addig is...
http://www.youtube.com/watch?v=Ldi4TMCVxec&feature=related
LeQuack
Megtartom magamnak, mert a végén azt monnyák felvágok :)
én mindig a két végletet képviselem.
itt csapatszellemet próbálok erősíteni, a simson.hu-n meg egy hónapba egyszer felborítom a hétköznapokat, valami különleges témával.:D általában tisztára meg vannak sértődve, hogy mekkora tahó vagyok, hogy odaköpök az asztalra.. pedig csak a 2 állandó témájukból(1.:aksi, és töltésproblémák, 2.:rendeljünk egymástól 2T olajat.) akarom őket kizökkenteni, legyen valami változatosság is. az unalmas fórumukon.
Tulajdonképpen motort is lehetne építeni.Megvesszük a méretezett mágneseket, elkészítjük a vasmagos tekercseket, stb. :-)
Én 2008 ban érettségiztem 19 leszek lassan.Na rólam van vélemény abból levonva amikről néha beszélek,meg segitek a fórumon?Mostanában már ide keveset irok de azért mert igazából ugy veszem észre nincs igazi kérdés mint régen ahogy volt itt.Mostmár kérdezhetne vki valami komolyabb dolgot is itt h ne csak veszekedés menjen.
Van itt 5kw-os motor is, bár ez nem dob motor.
Viszont az érdekes hogy a meghajtó áramkör is ugyan annyiba kerül mint a motor...bizton nem építek tized annyiért mi? :)
Na ez az oldal nem is rossz. Van 2,5kw-os motor is, pont erre vágytam és nem is drága :)
Mondjuk 1kw már egész jó a dugóban haladáshoz.
Én a felnibe akarnám bele aplikálni.
Ehhez egy nagyon sok pólusu nagyfrekvenciás motor kell, mert az elég vékony hogy elférjen, és elég jó a hatásfoka.
Mutass már nekem fasza szinkonmotort, ami mondjuk 4kw-os és nem 50HZ-es.
Amcsi oldalakon van, meg van egy svájci manufaúra is aki gyárt ilyet egészen nagy teljesítményben...800ezer forint a legolcsóbb :(
sziasztok keresnék etz 250est 88as évjárattól de csak gyári kifogástalan állapotú érdekel aki tudna ebben segiteni az elér a 06 70 2147030-on
http://gasboards.com/products-page?page_number=3
Itt lehet vásárolni kommutátor nélküli kerékagymotorokat.Nálam a szélesség a probléma, mert a kerékpárom teleszkópjába nem férnek el.Pedig 1kW-tal egész tűrhetően suhanna a kerékpárom.
Énisgondolkoztam villanymotor applikálásán a Lada kardánjára.Dugóbanaraszolni, és fékezéskor visszatölteni nem lenne rossz.
Érdekes én láttam egy csomó fajta szinkron, aszinkron motort , különböző méretben. De nekem a villanymotorozás olyan, mint egy finommechanikusnak a kazán kovácsolás.Szinte fizikailag terhel meg, ha olyasmivel kell foglalkoznom, ahol amperek folynak miliamperek helyett.:)
Nekem viszont jawát kellene festenem. De lőszőr rá kellene beszélnem magam, hogy teljesen szétkapjam, és úgy fessem a vázat. Nehéz dolog. Helyem nincs ilyesmire, viszont lustaságon van még feleslegben is. Valakit rá kellene beszélnem, hogy némi ellenszolgáltatásért bontson, mázoljon, visszaépítsen.Nem mintha felvetne a pénz, de azért...
Ezért jó az ETZ-m. Azon még van annyi festék, hogy nem hallom a rozsda csámcsogását.
Nocsak, én is :)) többek között.
Aztán oda jutottam, hogy amíg az akku ilyen drága, és nem lehet normális motort kapni csak kommutátorosat, addig nem építek....mondjuk én a kocsimat akarom hibridé alakítani.
Állítólag lehet kapni az osztrákoknál készletet ehhez.
19évnél persze hogy nem gond, majd 30éves korodban kezded titkolni ;-)
Sziasztok!
Nem tűntem el, csak olvasok többségében.Elektromos kerékpárt, illetve hibridet szeretnék építeni, illetve a hideg miatt pihen az ETZ.
Mostanában akkukon, villanymotorokon, napelemeken,szélgenerátorokon gondolkodom egész nap. ;-)
Sziasztok benéztem hosszú idő után megint, és pedig azért mert tavasszal szeretnék egy motoros túrát szervezni!Tőlem nem messze szervezem a túrát vagyis inkább egy kempinget mert én Salgótarján közelében lakom és a Medves hotelben szeretnék menni egy 3 4 napra és közben a lepakolást követően ellehet menni a Salgói ,Somoskői várakhoz Vagy a Füleki várhoz (szlovákiába)ezentúl hollókőre, szentkútra, kékestetőrea mátrába, galyatetőre a mátrába , recskre a munkatáborba és még sok más szép hejre lehetne meni túrázni miközben a edvesben szállunk meg KB14000 tf egy személynek de szerintem ez egy szállodától ellátással együtt nem sok.és ha valaki szeret túrázni annak nem jelent nagy összeget szerintem. Várom motoros kollégák és szerető párukkal együtt való jelentkezését! sziasztok
Én 2003-ban érettségiztem és 24 leszek. Két éve képtelen vagyok motorozás nélkül élni :) Előtte csak az autók jöhettek szóba, azóta kétkerékre is gerjedek :))
Ebből látszik, hogy tévedünk, amikor azt hisszük, a motorozás maga az élet. Az élet ugyanis tényleg nemi úton terjed. A motorozással szemben viszont 100%-ban halálos betegség.
Viszont tényleg be kellene fejeznem szellemi sziporkáim osztását, mert rámszólnak, hogy szétoffolom a topicot.
Pedig én csak a csapatszellemet erősítem.:)))
A motorozás cseppfertőzéssel terjed... tulajdonképpen benzinnel :D nem pedig nemi úton :P :)
Fontos az éretségi? :)
Most szerzek biztonsági őri papírt, ami szakmunkás bizonyítványnak felel meg. Mivel most szerzek szakmát, látszik hogy fiatal vagyok.:)))
Amúgy ha kérkedni kell valamivel, én mázoltam a fél lakást. (nem sikerült). Én cseréltem az összes csapot, wc tartályt, meg pár méter csövet itthon. (ez viszont jó lett) A családdal nem tudok büszkélkedni, mindenki pedagógus volt. Apai ágon ráadásul vagy 4 generáción át.Én legalább nem tanítok. (most)
Most viszont joggal felteheti valaki kérdést, hogy jön ez az MZ-hez, amikor se én, se semelyik felfemenőm nem volt egy másodpercre sem motorkerékpár. :))))
ajaj... aztán ebből is csak balhé lesz :D
de tényleg!:D:D kérkedjen mindenki valamivel.
valamibe mindenki jó.
Ha valakinek nincs érettségije mit írjon? :DDD
Amúgy 23 éves vagyok és az érettségimet 2004-ben szereztem. :D
Hát még én mivel kérkedhetnék...:)
:)) Ez tetszik :)
Én elárulom, hogy 19 vagyok :)
Talán nem akkor gond :P
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|