:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
helo
Akkor nekem nincs kis kezem mert az egyest meg az "á" egyszerre letudom nyomni (kisujj meg hüvelykujj) :) Sokan nem szeretnének tőlem pofont kérni amugy mikor megmutatom a tenyerem pedig csak 19 éves leszek lassan ,de nembaj ez.
Erről beszélek. Csak az egyik megy fel végig.Nem olyan nagy a különbség a lukak között, ha valaki figyelmetlen, plusszban nem tudja, hogy nem véletlen a különbség, összecserélheti őket. Nekem sikerült.Össze lehetett így is rakni, csak állandóan lelazult a kuplung.
Nehéz összecserélni őket hiszen a lyukméretük különböző.A kettő közül csak az egyik megy rá végig a főtengelyre a görgőkosár alá.
szevasztok...
nekem is L tipusú a 251-es a forgalmi szerint... én egyszer azt olvastam valahol, hogy az az L tulajdonképpen E lenne az eletronikus gyujtás miatt, csak adminisztrációs hiba, vagy egy gulyáslevesből származó jókora zsírpaca miatt "lenézték" róla a két felső vízszintes vonalat... :) így lett belőle L... hát a fene se tudja...
de ha ez így van, akkor a későbbi kiadású 125-150 köbcentis ETZ-k forgalmijában is benne kellene lennie az E vagyishogy az L tipusjelzésnek...
vagy esetleg Limousin, mint a Trabantnál... :D
Ha jól értettem szavaid, akkor vigyázz. Az egyik általad simának nézett alátét acél, és nem egyforma a kettő mérete.Ha össze cseréled őket, nem megy majd rendesen a helyére a kuplung. Ha jól értettelek, és ha jól emlékszem.De mintha ezt szívtam volna meg régen, amikor először kaptam szét ETZ 250 kuplungot.Valszeg jól emlékszem, mert nagyon emberes szívás volt.
:D Ezt én tudtam is, akkor viszont ami az enyémen volt, az mi lehet? Mert hosszabb, mint a gyári 251, viszont a vége egyikkel se stimmel :) Ötletek?
Ilyen a 250-es gyárija: http://www.hasznaltauto.hu/kepek2.auto?hirkod=2609288&foto=24&partnerkod=1371672&fid=2, ez pedig a 251-es gyárija: http://www.hasznaltauto.hu/kepek2.auto?hirkod=2625399&foto=31&partnerkod=1145275&fid=4.
KERESEK!ETZ 250 kuplunghoz alátéteket!
2db sima és 1db rugós alátét kellene!!!
Ha valakinek van írjon mailt vagy keressen a 30/290-5617 telefonon!!!
Köszi!
ui:ezek az alátétek a főtengelyre mennek!
Nah le is fényképeztem, a régi dob jóval hosszabb, lehet hogy 250-esé volt valamikor?...
Ilyen a dob vége:
http://kepfeltoltes.hu/view/090124/DSC00072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Itt pedig a teljes hossza:
http://kepfeltoltes.hu/view/090124/DSC00074_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Jah és ezzel együtt új könyök/leömlő (vagy mi a kutyafüle :D) is került rá...
Hát akkor ennek már mindegy, mivel egy elég furcsa dob volt rajta (nem kúpos végű, hanem teljesen sík... majd lefényképezem), de mivel ez rettentő rozsdás, néhol horpadt volt, és 110-nél nem ment jobban, úgy gondoltam, hogy megpróbálok egy után gyártott dobot. Ezzel óra szerint 130-al söpör, a fogyasztás 5 liter körül alakul... tehát nem csalódtam benne, de lehet hogy egy gyárival még jobb lenne. A hengerben nem hiszem, hogy lenne eltérés :S, de ha te mondod elképzelhető.
A gyári specifikáció szerint a motorteljesítmény más. Eltérő a vezérlés, más a henger és a kipufogó (kisebb a fogyasztás). Több esetben csak a jelölést alkalmazták, maga a kivitel nem az L volt. Onnan tudod megállapítani, hogy összehasonlítod a kipufogócsonk hosszát egy L-nélküli kódú motoréval - ha van 10 mm hosszbeli eltérés, akkor a tiéd a gyengébbik változat.
Megnéztem a dolgot. Nem valószínű.:) Nekem hosszú ujjaim vannak, de éppen csak le tudom ütni egyszerre az egyest és az l-t. :)))
szerintem azt jelenti hogy adminisztrátor hölgy kisujja hosszabb volt a szűkségesnél :)))
Üdv mindenkinek. :) Ma délután nézegettem a forgalmit és a típusnál azt látom beütve, hogy ETZ 251 L.
Valaki tudja mit jelenthet ez az "L"-betű? Esetleg milyen más típusok voltak a 251-esekből, mik voltak az eltérések?
nem komoly szándékkal de azért megkérdezném hogy mennyire tartod??? mert nekem is van egy az még 74es
Kellene egy jobb minőségű kép az mz ifa logóról.tud valaki valahol ilyet?
Szegény kis Ts-nek van ám minden hangja:D
tűgörgő, dugattyú, lyukas dob, primerlánc, súber:D valahova felteszem már az enyémről is a vidit:)
Eladó egy MZ ts 250-es 4 sebeséges 1976
rendezet papirokal műszakival 2010.04.15
Érdeklődni:06303631659
Visszatérve a mozdonyra: Valóban, a vonat légfékes.Tényleg befékez, ha nincs levegő. De nagyon úgy tudom, minden vontatmány ilyen. Gondolom nem véletlen, kínos dolog üldözni a saját pótkocsinkat.:)
A pótkocsikon, a vasuti kocsikon is van egy kurbli szerű dolog, ami arra szolgál, hogy oldani lehessen a féket kézzel, ha gurítóról megy a kocsi, vagy a pótkocsit valami egyébb módon mozgatják, nem teherautóval.
Akkor láttam olyant, hogy semelyik csavarra nem reagált, amikor a főfúvokatartó nagyon utángyártott volt, majd két milivel hosszabb volt, bizonyos levegő sebesség alatt nem porlasztott semmit se. De akkor pedig rendesen belekezdett. Úgy nézett ki a dolog, hogy pokoli nehezen indult, nem reagált a beállító csavarokra. Ha beindult, egy darabig húzhattam a gázt, nem sok változott, aztán egy bizonyos gáz ráadásnál hirten felugrott 3500 ra a fordulat, onnan majdnem normális volt minden.
alapjáratról nem de már 2500től fektet...szerintem nem rossz, vagy csak fordulat mérő óra kérdése illetve a kihajtásé....
van olyan amikor nem reagál
http://sportmotor.hu/motoros_videok/motorhang/enyhe-id-motor-nagyjabol-bemelegitve-37947 na ezen a vidin látszik, hogy mennyire kéne venni a fordulatot egy kisTZ-nek, az én ts-emet a büdös életbe nem tudtam így beállítani vagy ha be is tudtam nagyon magas volt az alapjárat, vagy a gyújtás adta fel a harcot...azért az én vidimen http://sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/mz-ts-125-jaratas-32924 látsik hogy a ts mennyivel "másabb", bár itt még friss volt ma már egy kicsit jobb a helyzet....
kifúvattuk és ki is mostuk
tekergettük szépen lassan azt a két csavart és semmi
reagál az állításra csak nem hallod!!nem összevissza kell tekergetni a csavarokat ha én 5-6mm előgyújtással beállítottam 1800as alapjáratot, akkor nem igaz hogy erre te nem vagy képes.... minden csak kitartás és lelkesedés kérdése...nem egy óra alatt kell megváltani a világot...bár ezt már élő szóban elmondtam neked..
én is büszkélgetek: 18 leszek 1,5 hónap múlva, és még félek az éretségitől ami várhatólag a jövő tanévre fog bekövetkezni....és építettem egy egyedi ts 250est a semmiből...és egyszer másnaposan elfurikoltam 10 köbméter homokot...na ez az igazi offolás:):):)
Esetleg gyújtás nem gyengélkedik?
Alapjárati fúvóka megvolt?
Üdv.
Én 2002-ben fejeztem be a szakmunkásképzőt.5 éve dolgozom villanyszerelőként.16 éves korom óta MZ-zek.
Szevasztok a motoromnak továbbra sincs alapjárata.Hogyan lehetne megoldani ezt a problémát?
A karburátor tiszta, a benzinszint jó, az úszó lezár, falsot nem szív, a szivató is jó, a tű lemegy nem akad, és az üresjárati csavar se a gáz tolattyú csavar állítására sem reagál.
Gyújtás megszakítóhazg jó.
A nyomás szabályzó nem ilyen egyenletes és sűrű.
Volt ahhoz is alkalmam. Összeszartam magam amikor mellettem elengedte a túlnyomást :D
Van egy légsűrítő benne, amit gőzzel hajtanak. Ez a főtengelytől független szerkezet.
Azért ilyen a hangja mert nem alakítják át forgó mozgássá, csaka ide oda mozog.
Dugattyú egyik oldalára odanyomják a gőzt az egy rúddal benyomja a légsűrítő dugattyút, aztán amikor a végére ért átvált egy szelepet így visszafelé is megcsinálja ugyan ezt.
Ha jól tudom a vontatmány légfékes, és ha elmegy a levegő akkor befékez.
140nél milyen csühögés lehetett?:D:D:D
Dédapa?!!! :) Én utoljára 1979-ben utaztam gőzössel, a szárny vonalakon még futott akkoriban.A hetvenes évek előtt pedig nem volt ritka a normál közlekedésben sem.
A hangot, abban az esetben, ha valóban a látható jószág adta, akkor a felesleges gőzt kibocsájtó szelep adja talán. Ugyebár a víz akkor is forr, amikor a mozdony áll. De valami hasonló a hangja, amikor lassan megy.A 424-es úgynevezett kétutas gőzgéppel megy, ha minden igaz. a hengerben a dugattyút mind a két irányban a gőz nyomja. Amikor az egyik oldal van nyomás alatt, a másik oldal nyitott a külvilág felé, ott ereszti ki a gőzt. Amikor valamelyik végére ér a dugó, akkor fordul a helyzet. A kerék egy fordulatára egy oda-vissza dugattyú út jut, a dugattyú közvetlenül a kereket hajtja meg. A képen oldalt látható két dudor közül mintha csak az egyik lenne henger, amelyik végéből a hosszabb, vastagabb rúd áll ki, a másik valami nyomás szabályzással kapcsolatos valami. Persze oldalanként van egy henger.
A 424-es egyike volt a legfejlettebb gőzmozdonyoknak. Végsebessége jóval 100 fölött volt, talán még a száznegyvenet is meghaladta.
Gyanítom valami nyomásszabályzó szelep adhatja ezt a hangot. "tüsszent" egy kicsit, amikor kiengedi a fáradt gőzt :D Régen vonat bolond voltam, a fél család a vasútnál dolgozott, viszont a motorozást majdnem mindegyiket hidegen hagyta :D ellenben velem :)
Hoppá! Dédapa... Bocsi figyelmetlen voltam. De tán másvalaki?
Haho!
Nem pont idevág, de egy kicsit mégis. Gyötör a kíváncsiság ezzel kapcsolatban. Mi adja ezt a hangot, mi a szíve egy ilyen jószágnak? Ha más nem a nagypapa megmondhatja.
Egyszer úgyis elmegyek a Mozdony Múzeumba és látok élőben is ilyet. De addig is...
http://www.youtube.com/watch?v=Ldi4TMCVxec&feature=related
LeQuack
Megtartom magamnak, mert a végén azt monnyák felvágok :)
én mindig a két végletet képviselem.
itt csapatszellemet próbálok erősíteni, a simson.hu-n meg egy hónapba egyszer felborítom a hétköznapokat, valami különleges témával.:D általában tisztára meg vannak sértődve, hogy mekkora tahó vagyok, hogy odaköpök az asztalra.. pedig csak a 2 állandó témájukból(1.:aksi, és töltésproblémák, 2.:rendeljünk egymástól 2T olajat.) akarom őket kizökkenteni, legyen valami változatosság is. az unalmas fórumukon.
Tulajdonképpen motort is lehetne építeni.Megvesszük a méretezett mágneseket, elkészítjük a vasmagos tekercseket, stb. :-)
Én 2008 ban érettségiztem 19 leszek lassan.Na rólam van vélemény abból levonva amikről néha beszélek,meg segitek a fórumon?Mostanában már ide keveset irok de azért mert igazából ugy veszem észre nincs igazi kérdés mint régen ahogy volt itt.Mostmár kérdezhetne vki valami komolyabb dolgot is itt h ne csak veszekedés menjen.
Van itt 5kw-os motor is, bár ez nem dob motor.
Viszont az érdekes hogy a meghajtó áramkör is ugyan annyiba kerül mint a motor...bizton nem építek tized annyiért mi? :)
Na ez az oldal nem is rossz. Van 2,5kw-os motor is, pont erre vágytam és nem is drága :)
Mondjuk 1kw már egész jó a dugóban haladáshoz.
Én a felnibe akarnám bele aplikálni.
Ehhez egy nagyon sok pólusu nagyfrekvenciás motor kell, mert az elég vékony hogy elférjen, és elég jó a hatásfoka.
Mutass már nekem fasza szinkonmotort, ami mondjuk 4kw-os és nem 50HZ-es.
Amcsi oldalakon van, meg van egy svájci manufaúra is aki gyárt ilyet egészen nagy teljesítményben...800ezer forint a legolcsóbb :(
sziasztok keresnék etz 250est 88as évjárattól de csak gyári kifogástalan állapotú érdekel aki tudna ebben segiteni az elér a 06 70 2147030-on
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|