:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Akkor szívjál gázt!Az "alátéteidet" meg dugd fel magadnak!Majomarcú okostojás!
Nem fogok pitizni neked,valahonnan majd kerítek!Nem mindenki ilyen nagy arcú,mint te!.....Jaaa,te fővárosi vagy!Akkor azért van!
Kedves Klaudia!
A leméréshez ÁLLOK rendelkezésedre. ;-)
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Na igen ugy tényleg meg lehet mérni ha nincs a blokkban a főtengely ez igaz.Hogy mennyit bir ki csak rugóval azt én nem tudom.Veled ellentétben még nem is láttam és nem is tapasztaltam ezt.Csak belegondoltam mit is okozhat ha igy rakja valaki össze.Ha esetleg valamikor szükségem lenne ilyen "alátétekre",kaphatok???
hát én magam se csodálkozom:D.
majd legközelebb végiggondolja hogy kell megköszönni az infót.
megszámoltam, van itthon 9 darab belső, és 10 darab külső futógyűrű.(hál istennek bevásároltam belőle alaposan börzén) és ezen kívűl 6 rugós alátét.
ha esetleg azt válaszoltad volna hogy:
"biztos úgy hívják:)! tudsz belőle adni?"
akkor most lenne egy hibátlan garnitúrád tök ingyen.:P
Én néha kihagyogatok dolgokat szereléskor mert szeretek újítani. Az ismerőseim szerint csak símán szenilis vagyok, és kifelejtem a fél motort.:)
Komolyra fordítva szót, lehet, hogy müxik a dolog, ahogy írod, de én valahogy nem merném alkalmazni. Inkább zörögjek egy kicsit. :)
Valahogy vártam ezt a választ. :)
ilyen méréseket szerintem érdemes akkor elvégezni amikor még csak a kopasz főtengely van a kezedbe. ekkor alkalmas lehet a hézagmérő is. a főtengelysonka felöl simán odafér. természetesen ezért nem érdemes széthúzni a blokkot, akkor más megoldást kell keresni. abban egyetértek, hogy csupán rugóval összerakni a dolgot nem egy komoly megoldás, de láttam már ilyet, ami nagyon sokat kibírt. nyílván, a pirosnál folyamatosan oldott kuplungot nem bírja. és hidd el, ha behúzod a kuplungot, az akkor old is.
van, de nem adok.:) (kvalfikációm ezt súgja)
Sziasztok!
Eladó egy nagyon jó állapotban lévő MZ 250-es karburátor. Ár: 4500Ft
Jánoki Gábor
Tel.: 06705647496
Mail: gabor.janoki@gmail.com
nekem van 0,03 és 0,04mm-es hézagmérőm is, de már el van rongyolódva sajnos és sehol nem lehet kapni :( Pedig amúgy pontos.
Nem aggódom.Már miért aggódnék?Aggódjon az aki igy oldja meg.Én biztosan nem fogom IGY megoldani.Azért arra kiváncsi vagyok hogy te honnan veszed ezt az olaj maga alá gyűrést.A kuplungaggyal nekiszoritod a menesztőnek,ebben ugye egyetértesz?Magyarul együtt forog a menesztő a főtengellyel behuzott kuplungnál is.Ha mégsem, akkor meg koptatja a rugós alátétet(ami nem biztos persze mert az olajat alágyűrte).Gyakorlatban nem tudom ezt leellenőrizni mert csak ezért nem fogom igy összerakni a motort.A mérésről meg annyit hogy ha van indikátorórád akkor ahhoz sokkal egyszerűbb egy tartót esztergáltani mint hézagmérőzni.Nem is értem hogy akarod oda bedugni a hézagmérőt.Persze ez a te dolgod.
Magasan kvalifikált barátom!
Engem sajna nem érdekel ezen alkatrésznek a szakszerű és lexikoni meghatározása és elemzése sem!Ne haragudj!Engem csak az érdekel,hogy szügségem lenne egy garnitúrára ebből!
Ha tudsz segíteni,megköszönöm! }:-I
nehogy azt hidd. müködés közben alig veszed észre, és csak akkor ha felhívják rá a figyelmed. a rugós alátét, szinte gyűri maga alá az olajat, így nagy ellenállást nem fejt ki. na meg csak akkor kényetelen csúszni, amikor a kuplung oldva van. amúgy meg ne aggódj:)! én nem igy csinálom meg az enyémet, van egy halom futógyűrűm, és abból válogatok össze egy normális párt, na meg a külső gyűrűnek a hornyán is lehet igazítani, akkor szükül a hézag. csak hát a megfelelő indikátorórás mérést megvalósítani nem egyszerű. én hézagmérőt fogok használni, ha a 0,05ös sem fér be, már jóformán szorúl, akkor lesz jó. aztán majd bekopik.:P
Eladnám 125-ös ETZm. Csak papíron 125, amúgy 150re lett fúrva, azóta éppen csak be lett járatva. Teljesen gyári állapotú, új kb2éves fényezéssel, ETZ251-es indexekkel és hátsó lámpával. Új lánccal adom. Több info mailben vagy itt a link, ahol megtekinthető a motor:
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/19032/mz-etz-125
Na meg sikeresen kapcsolatot létesitünk a kuplungagy és a menesztő között. Magyarul hiába huzzuk be a kuplungkart nem old rendesen,vagy ha igen akkor meg előbb-utóbb elkoptatja a rugós alátétet,vagy rosszabbb esetben a menesztő berágódik.Nem hiába ugy lett az kitalálva ahogy.
igazándiból az nem "alátét":)
Sokkal több. az futógyűrű. egyrészt üvegkemény acélból van, és ha a két futógyűrű között nagyon lóg a kuplung menesztő(0,05mm+++) akkor zörög alapjáraton.. kereplő hangja van. ha ezt tisztességesen sikerűl valakinek kihézagolni, ~0,01-0,03mm-re akkor nem zörög. van egy neves ismerősünk, aki úgy oldja ezt meg hogy a kuplungagy felöli futógyűrűt kihagyja, és a nyomó rugós alátétet jobban meggörbíti, így nullára csökken a játék, kész is a hosszútávon is garantáltan csöndes kuplung:)
1-es és Enter egyszerre egy kézzel bármelyik 2 ujjal!!!
Én nyertem!
Persze csak a numpadon lévő 1-essel. :D:D:D:D:D:D:D:D:D
máskülönben a * és space nekem bármelyik 2 ujjammal megy...notebook rulez :D
Mielőtt valaki sérülést szenved, szólok hogy a billentyűzetet 2 kézzel is lehet használni, akkor pedig lazán le lehet nyomni egymástól távol eső gombokat is :)))))))
Én segítek szívesen!!!:))))
Nagyon jól tudok mérni...:)
Sziasztok
Két dologhoz szólnák hozzá.
A kuplung alátétest én is megjátszottam 20 éve. Volt néhány nehéz percem miatta.
A másik: nem tudom honnan indult a kéz méricskélés, de egy biztos: ahogy öregszünk úgy lesz egyre nagyobb a tenyerünk:) Ha értitek mire gondolok:)
Khmm..hmm :))))
Köszönöm :)
Nemsokára le kéne mérnem...vagy segítene valaki? :)))))))))))
Hehehe :)
Jujj, ez nagyon félreérthető. :-)
125-ös 52mm, 150-es 56mm körül.
Nekem az már nem megy. Az klaviatúrámon az 23 centire van, lazítás után 21 centit tudok az ujjaimmel terpeszteni. Persze nekem kicsi kezem van, csak az ujjaim hosszúak. Szóval vesztettem.:)))
Nekem is sikerült :D
Le tudom nyomni a numerikus fölött a '*'-ot és a space-t is :D
Na ki a fasza gyerek???? :)))
a legegyszerűbb ha leveszed a hengerfejet és megméred a henger átmérőjét, abból levonsz 0,03mm-t és pont akkorra:):)
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Mekkora a dugattyúm átmérője?
Jaa!És a kuplunghoz való alátétekről "beszélek"!:-)
Én csak alátéteket keresek,nem pedig szerelési útmutatót!12 év alatt a javítást elég jól megtanultam,és nem szeretek túlmagyarázni semmit!Én csak ilyen egyszerű ember vagyok!Nem pedig magasan kvalifikált!Ha vannak alátétek,akkor megveszem egyébként csá!
Nem lehet összecserélni.Legfeljebb kihagyni lehet valamelyiket.
Ennek örülök!
Amikor csak lehet én is kihasználom a jó időt!
mentem egy kört mert már hiányzott a motor 26 km lett belöle,jó volt.
Sziasztok!
Ezt a vidit most készítettem, így a hidegebb időkre....de megtalálhattok két mz-s videót is nálam!
Szép estét!
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/motor/elek-hogy-motorozzam-40113
helo
Akkor nekem nincs kis kezem mert az egyest meg az "á" egyszerre letudom nyomni (kisujj meg hüvelykujj) :) Sokan nem szeretnének tőlem pofont kérni amugy mikor megmutatom a tenyerem pedig csak 19 éves leszek lassan ,de nembaj ez.
Erről beszélek. Csak az egyik megy fel végig.Nem olyan nagy a különbség a lukak között, ha valaki figyelmetlen, plusszban nem tudja, hogy nem véletlen a különbség, összecserélheti őket. Nekem sikerült.Össze lehetett így is rakni, csak állandóan lelazult a kuplung.
Nehéz összecserélni őket hiszen a lyukméretük különböző.A kettő közül csak az egyik megy rá végig a főtengelyre a görgőkosár alá.
szevasztok...
nekem is L tipusú a 251-es a forgalmi szerint... én egyszer azt olvastam valahol, hogy az az L tulajdonképpen E lenne az eletronikus gyujtás miatt, csak adminisztrációs hiba, vagy egy gulyáslevesből származó jókora zsírpaca miatt "lenézték" róla a két felső vízszintes vonalat... :) így lett belőle L... hát a fene se tudja...
de ha ez így van, akkor a későbbi kiadású 125-150 köbcentis ETZ-k forgalmijában is benne kellene lennie az E vagyishogy az L tipusjelzésnek...
vagy esetleg Limousin, mint a Trabantnál... :D
Ha jól értettem szavaid, akkor vigyázz. Az egyik általad simának nézett alátét acél, és nem egyforma a kettő mérete.Ha össze cseréled őket, nem megy majd rendesen a helyére a kuplung. Ha jól értettelek, és ha jól emlékszem.De mintha ezt szívtam volna meg régen, amikor először kaptam szét ETZ 250 kuplungot.Valszeg jól emlékszem, mert nagyon emberes szívás volt.
:D Ezt én tudtam is, akkor viszont ami az enyémen volt, az mi lehet? Mert hosszabb, mint a gyári 251, viszont a vége egyikkel se stimmel :) Ötletek?
Ilyen a 250-es gyárija: http://www.hasznaltauto.hu/kepek2.auto?hirkod=2609288&foto=24&partnerkod=1371672&fid=2, ez pedig a 251-es gyárija: http://www.hasznaltauto.hu/kepek2.auto?hirkod=2625399&foto=31&partnerkod=1145275&fid=4.
KERESEK!ETZ 250 kuplunghoz alátéteket!
2db sima és 1db rugós alátét kellene!!!
Ha valakinek van írjon mailt vagy keressen a 30/290-5617 telefonon!!!
Köszi!
ui:ezek az alátétek a főtengelyre mennek!
Nah le is fényképeztem, a régi dob jóval hosszabb, lehet hogy 250-esé volt valamikor?...
Ilyen a dob vége:
http://kepfeltoltes.hu/view/090124/DSC00072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Itt pedig a teljes hossza:
http://kepfeltoltes.hu/view/090124/DSC00074_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Jah és ezzel együtt új könyök/leömlő (vagy mi a kutyafüle :D) is került rá...
Hát akkor ennek már mindegy, mivel egy elég furcsa dob volt rajta (nem kúpos végű, hanem teljesen sík... majd lefényképezem), de mivel ez rettentő rozsdás, néhol horpadt volt, és 110-nél nem ment jobban, úgy gondoltam, hogy megpróbálok egy után gyártott dobot. Ezzel óra szerint 130-al söpör, a fogyasztás 5 liter körül alakul... tehát nem csalódtam benne, de lehet hogy egy gyárival még jobb lenne. A hengerben nem hiszem, hogy lenne eltérés :S, de ha te mondod elképzelhető.
A gyári specifikáció szerint a motorteljesítmény más. Eltérő a vezérlés, más a henger és a kipufogó (kisebb a fogyasztás). Több esetben csak a jelölést alkalmazták, maga a kivitel nem az L volt. Onnan tudod megállapítani, hogy összehasonlítod a kipufogócsonk hosszát egy L-nélküli kódú motoréval - ha van 10 mm hosszbeli eltérés, akkor a tiéd a gyengébbik változat.
Megnéztem a dolgot. Nem valószínű.:) Nekem hosszú ujjaim vannak, de éppen csak le tudom ütni egyszerre az egyest és az l-t. :)))
szerintem azt jelenti hogy adminisztrátor hölgy kisujja hosszabb volt a szűkségesnél :)))
Üdv mindenkinek. :) Ma délután nézegettem a forgalmit és a típusnál azt látom beütve, hogy ETZ 251 L.
Valaki tudja mit jelenthet ez az "L"-betű? Esetleg milyen más típusok voltak a 251-esekből, mik voltak az eltérések?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|