:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
A nyomás egyformán éri a fékrendszer belsejét mindenhol.
Pontosan akkora lesz a nyomás a fékmunkahengerben mint a nyomáskapcsolóban, illetve mint a főfékhengernél.
Amit a szűkületről mondtál csak az áramló folyadékokra és gázokra igaz. A fékrendszerben nincs olyan nagy áramlás ami számottevő nyomáskülönbséget okozna 4mm-es luknál.
kb. 1mm nél kisebb luk kellene ahhoz.
sorszám: 34015 (107542)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-02 23:36:48)
Keri! megtaláltam a cikket amit mondtam a fékcső toldatról, tuning,fejlesztés menüpont alatt 2. oldal első cikk,na ott irja hogy 4es fúróval átfúrom az egészet,biztos jól meg lett tervezve,de ha én azt mondom,hogy átfúrom 4essel a nyomás kapcsolóig,onnan meg tovább a fékcső belső átmérő lenne az adott méret akkor elvileg kamraként funkcionál,nagyjából egyidejüleg villanna fel a féklámpa a fékhatás kezdésével nem?sosem értettem ezeket a folyadékos dolgokat,azért gondoltam mert ha szűkül,akkor torlódik,és akkor megnő a nyomás minimálisan,de lehet hogy most egy oltári baromságot mondtam.
Waresz!
melyiket mondtad a telószimeringekre? nekem valami türkiz kékes színűt akartak adni,de ebből is van sima meg porvédős,porvédős kell az addig oké de elfelejtettem melyiket mondtad,a fekete tudom hogy nem jó,sajnos elég hamar ereszteni kezd.
lehet hogy jó, bár számomra gagyinak tűnik. inkább próbálj egy jó eredetit túrni, semmivel se tud kevesebbet.
Köszi a segítséget. Fóliával ugy néz ki jó lesz. Mindenkinek köszi.
De kerestem csak a notebookomon nincsen.
Az FTP-ről is töröltem már, szóval ha az otthoni gépen sincs egy biztonsági másolat akkor megszívtuk.
Keri!
Megtaláltad már a régi mzracing műszaki kiírást, vagy nem is kerested? Nekem mindenesetre még mindig kéne. :D
Ez nem biztos hogy a bolt hibája.
Az után gyártott hajtókarok néha csinálnak ilyet.
Alapból nem kell oda tömítést, kicsit szivárog a gáz az nem gond. Ha befogod a kipu végét és leáll a motor akkor jó a tömítetség. De ha nagyon tömíteni akarod akkor teflonszalag, vagy Bosall kipu tömítő paszta.
Illetve én több rétegnyi alufóliából szoktam kipufogó tömítést sodorni. Még a Hondánál is bevált az 1200forint/dbos tűzkarika helyett :)
Csatlakoznék az előttem szólóhoz.
GRATULÁLOK FERI,NAGYON SZÉPEK A MOCIK
Képek a motorjaimról...aki még nem látta és érdekli :)
http://kep.tar.hu/feri1985
Úgy tudom, hogy valamelyik szoci autó tanksapkájával stimmel a 251-esé. Talán wartburg, vagy kispók, de nem tuti.
A 125/150 és 250-esnek a trabi tanksapka a jó, az tuti. :D
Nagyon pöpec lett a fékem a fékpofa felújítás után.Remélem a ferrodon nem fog leszakadni a hordozóról mert akkor az nagy taknyolás lesz.Nagyon ismert az a szerviz ahová vittem őket.akik eddig ajánlották azt mondták nem volt semmi gondjuk még.remélem nem én leszek az az egy akinek lesz.
Részvétem.
Azt a boltot én SEM ajánlom senkinek!! Csak rossz tapasztalataim vannak. Az az ember annyit ért a motorokhoz, hogy meg tudja különböztetni azokat az alkatrészeket amiket tart egymástól, de pl. az ETZ és a TS különbség már erősen meghaladja az agykapacitását, ami elég nagy baj.
na még egy miskolci motoros!! én csak tanulok miskolcon, most próbáltam ki az etz-jét semmi baja sincs, jól is megy sokkal csendesebb mint a ts-em , bár nem annyira nyomatékos....
Nekem is felujjították a kis ETZ főtengelyét, a zsolcai kapuban lévő 3 motoros bolt közül a kék rácsos Katalin köznék lévő boltban, és összerakás után kb 1000km használata után összetört az alsótűgörgő, és szépen beállt a főtengely. Pedig nem lett szétforgatva a gép. Bizonyos kilométerenként egy-egy fémdarab jött fel lentről a dugattyú tetejére... Úgyhogy a legszélső boltot nem ajánlom.
http://mofaker.hu/termek.php?termek_id=10674
Erről valakinek tapasztalat, vélemény?
Én is felújítattam a kis TS-t, de még nem szuperál úgy ahogy kéne. Viszont az iszonyatosan csörgő blokkomból, egy gyönyörű hangú blokkot varázsolt egy szaki bácsi, aki felújította a főtengőmet. Állítólag mindenki hozzá viszi a főtengőt a környéken, meg is volt az ára...
A hengert meg a zsolcai kapuban levő 3 motorosbolt közül a középsőbe vittem, és ott intézték a fúrást.
A fúrás is jónak tűnik, de a főtengelyemet tuti jól megcsinálta a bácsi. Ha kell megszerzem a számát. Csak szólj. Címet sem tudom csak annyit, hogy valahol Diósgyőrben van.
Tudom, hogy nem nekem írtad, de hol is laksz te pontosan? Miskolc? Csak mert én miskolci vagyok, a TS 150-em meg Sajószentpéteren pihen. Most szombaton is motoroztam egyet, a 0 fok ellenére. Kevés errefelé az MZ-s cimbora.
Nekem is ezt csinálja a gép ETZ-251), ha áll egy ideig, és olyan langyos körülire hül a henger, akkor egy pici szivató és már indul is, függetlenül attól, hogy mikor áltál meg, akár 5 perce vagy 50 perce. Viszont ha meleg, akkor pöcc-röff szivató nélkül. Egy kérdés még, nem tudja valaki, hogy ETZ-251-re hol tudnék zárható tanksapkát venni? A 125-ös és 250-es sapkája nem passzol, mert azoknak nagyobb az átmérője...
Üdv
Ígértem nemrég képet a töltésjelző műszeremről. További Mz és egyéb alkatrészeket találtok még a www.webborze.mlap.hu lapomon.
Töltés jelző műszer:
http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/webborze/uploads/ampermr.jpg
http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/webborze/uploads/mero.jpg
Brutális hátsó lánckerekem TS125-re:
http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/webborze/uploads/lanckrek.jpg
Az enyémet a nyomi SZERELŐ 90-esre fúrta fel... de nem tudom mi az isten f*száért. :D úgy felidegesített, hogy csak rángat a motor, 3000-alatt füstöl, mint egy krematórium, nem megy sehova, 110-nél bedurrog, és iszik, mint egy teve. Aztán kiderült a turpisság :S Kapott egy 40-eset és hirtelen minden megjavult (igaz nem tökéletes, de egyelőre így is jó) :D vannak csodák mi?
Üdv! Szerintem nincs annak semmi baja, nekem 251-esem van, és majdnem ugyanezt csinálja... 5-10 perc állás után csak szívatóval indul, akárhogy hajtottam. Hideg van, a karburátor és a szívócsonk nagyon gyorsan kihűl, ott pedig lecsapódik az a kevéske benzin amit alapjáraton kap a motor. Ha jól megy, ne bántsd, úgyis lassan közeleg a jó idő. :)
Köszönöm. Valamelyik biztosan beválik. Én a bilincset hajlítgattam több kevesebb! sikerrel.
sorszám: 33990 (107507)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-01 22:35:29)
bosal kipufogó paszta amire gondolt rókapimpó szerintem ha van a környékeden bárdi autós bolt(azért ezt mondtam mert ők tuti forgalmazzák)olyan mint fogkrémes tubus cement alapú cucc 20perc pihenő után hőre keményedik,de tapasztalat alapján inkább alufólia,mert a fém-a fémmel még mindig jobban tömít.
Kösz.Fóliára nem gondoltam, de jó ötletnek tűnik.
Alufólia, azbesztzsinór vagy lehet kapni valami kenhető hőálló kipuff tömítő anyagot autósboltban.
És tettél valami tömítőanyagot vagy csak lemezt?
Én lemezből hajlítottam gyűrűt.
Helló Mindenki!
A könyök és a dob között kifúj a Ts.Mivel tömítsem,mert már kiakaszt a masina?Előre is köszönöm a megoldást.
Inkább 140, de nekem csak 135-ös volt, ment azzal is szépen, gyönyörű alapjárat és fordulatot nagyon simán vette, végülis 130-assal is menne szerintem, de ott már kicsit megtorpant egy hirtelen gázhúzásra.
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/35 ITT A HÁTSÓ TELESZKÓP JAVITÁSA
A felitatott elektrolitos akkut is lehet tölteni, DE!
-Értelemszerűen töltőáram kapacitás tizede, tehát 10Ah akkunák 1A.
-a töltőfeszültség ne menjen 13,8V fölé, illetve töltés közben ne pezsegjen az akku(mellé hajolva hallható ) mert akkor elmegy belőle a víz, és szét kell szedni a víz pótlásaára, illetve a vízhiány miatt károsodnak az ólomlemezek.
Ha magas a fesz, áram, tehetsz elé izzót sorbakötve.
Etanolhoz a 130-140-es főfúvóka megfelelő?
Sziasztok!
Megtudná valaki mondani, hogy a 250-es ETZ hátsó telójába mennyi olaj kell?
savas töltővel nem lehet tölteni,direkt ezekhez az akksikhoz is gyártanak töltőt,olyan mint egy mobil töltő adaptere.ahol vetted az akksit biztos lehet hozzá kapni töltőt is.
Akkor már nagyon elsokal. Kis terhelésen olyan hangja van hogy tatatatata, és azt nem szeretem.
Nekem volt benne 135-ös is, de akkor az Etanol miatt kellet a nagyobb :) na azzal zabált ám rendesen, de a 7000-es fordulatot, 15ös lánckerékkel lazán vitte az e85-el :)
Nekem 120-as főfúvóka volt benne, 15-ös lánckerékkel.
Sok MZ-t legyorsultam anno. :-)
Akkor 6 litert evett 80-nál. :-)
Őőő, hát attól függ milyen az az akkutöltő, mert a névleges kapacitás 1/10-vel szabad tölteni. Tehát egy 12Ah-as akkut 1-2 ampernál többel nem illik. Az olcsó teszkós tölt megküldi 3-4 amperrel is, azt meg nem szereti.
De nincs semmi gond, fogsz egy 21Wos izzót és azon keresztül kötöd rá, az lefogja annyira amennyire kell.
Azt hittem, normál fúvókaalakja van, csak nem találom.
Azt a bronzcsövecskét lehet külön kapni?
Full kitekerve is megy a gép, tehát valszeg nekem nagyobb.Bár full betekert levegőcsavarral is megy, akkor erősebb, büdösebb, és sokkal többet eszik.Ngyed fordulat is sokat számít.
ebből létezik 35-nél kisebb?30-as?
Nekem 105 és 115-ös főfúvókával megy normálisan a motor, igaz nekem nem TZ karbi van rajta.
A kis ETZ gyári kipufogójának mi alapján jön ki a méretezése?
A könyök kb 30cm hosszú a dugattyútól, a visszaverő fal 55cm.Ez ugye 85.Ha a gázsebesség 500m/s, akkor egy nyitás alatt 1,7m utat tesz meg a gáz, 0,0034s.Akkor egy főtengely fordulat ennek kétszerese 0,0068s. 147/s, 8823/min.Tehát 8800-as fordulaton jó a hossza. Gyakorlatban nemigen. :-)
a főfuvóka mellett az a hosszan "belogó" bronz csövecske....az olyan 35-40es mindegyiknél..
Kis ETZ porlasztójában hol az alapjárati fúvóka?
Szívatóé 70-es a karbipohárban, főfúvóka 95-120, de hol az alapjárati?
azzal kell levenni a forgórészt a főtengely végéről
Fater akarja nagyon felújítani.Majd meglátjuk a szimering megvan a szerszámok még nincsennek.Akkor majd hetfőn eljössz.Az az M10-es csavar mi?
Igen, pontosan egy időben kell nyitniuk.Egyúttal az összes többi csatormát is át lehet ellenőrizni, megfelel-e a gyári méretnek, vagy annak, amennyivel múdosítottuk.
üdv.: R
benne vagyok de nem kell szét szedni nagyon fasza csendes hangja van a szimering cseréhez csak szimering kell meg egy m10es csavar...mert külső szimeringes...szerencsére kompó jó főtengő nem kopog szerintem nincs nagy baja....
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|