:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
amúgy szavaznék, de egy címmel sajnos csak egy motorra lehet szavazni, azt meg sajnos elnyomtam :S
Te... Klaudia, most nem azért, de lopod az ötletem?XDXDXD majdnem ugyanilyet csináltam tegnap :(:D
http://kawasaki.hu/ER-6n#/yourgallery/Nfsman
nem kiabáltam:D!
csak felszólítottalak az elején, hogy neked szól:D.
amúgy tényleg olyan szemrehányónak tűnik. bocsi:P
amúgy mit szolsz hozzá?
Jóvanna, nem kell kiabálni, hiszek neked :)
no igen használati értéke 0 lenne
Sebességi bizonyítás haveroknak? :)
Etanolt neki!
Ha csak a végsebesség a fontos, akkor egy kis kompresszió növelés, meg előgyújtással piszkálással megoldható, persze rendes kipufogóval, és 150-es hengerrel.
110-et nekem is ment, de én nem foglalkoztam vele sokat.
Jó keményre fújt gumikkal, tankra hasalva, olyan 5perces gyorsulási idővel talán tudni fogja a 120-at
sorszám: 34094 (107665)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-02-05 21:19:21)
Szemre a kamilla a tuti, gyulladáscsökkentő és fertőtlenítő hatású.
Amúgy nekem meg az arcom égett le mintha napoztam volna :)
Pajzs nélkül? Gratulálok :)
Én is szoktam, de azt úgy csinálom hogy becsukom a szemem :)
sorszám: 34091 (107662)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-05 19:44:25)
köszönöm a krumplis tippet,kár hogy nem tudtam korábban,a paradicsomról tudtam hogy kisebb duzzanatokat le tud vinni,de krumplit nem is tudtam.Nálam elég spéci volt az eset mert nem csak szimplán begyulladt,de a szememet megmarta a szemcsepp,kiderült hogy érzékeny rá a szemem,állítólag benne van a kartonomba a körzeti rendelőbe,de az ember nem fog este 11kor a rendelőbe kérdezősködni mit használhat ilyen esetekre.elfelejtettem amit mondott a doki valami érdekes nevű csak receptre kapható cseppet írt fel,felbontás után 5 napig használhatom,mert utána több kárt csinál mint hasznot,akkor kérdem én most gyógyszer ez v. méreg?
Ismerem az érzést,m is most a kollégámmal egy renault twingo-n dolgozunk,ráadásul a tulaj nem akar sokat rákölteni tehát javitóív helyett lemezelés,az meg hogy minden jól álljön először csak megpöttyölöm,utána tudom csak lassan megvarni,nehogy elhúzza a lemezt.
ott a pont! minek? nekem azért kel la hosszab áttétel, mert 80 helyett akarok egy kicsit nagyobb utazót.
KERI!
a Warbi generátor:
-gerjedési fordulatszám: 1300(etz ugyanennyi)
-üzemi fesz: 14V(nyilván)
-fesszab: elektronikus(kb 1000ft, és kompakt, ja meg van belőle egy halom)
-(még)garfit csúszógyűrű
-42A.(588W)nem szabad ennyire kiterhelni valószínüleg, mert nincs olyan mértékű hűtése, mint ami a kocsin volt, de azért nem okoz neki gondot 400w terhelés
képek:
MZ Dinamóval karöltve egy komplett példány:
http://kepfeltoltes.hu/090205/SN851339_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
komplett a deklibe:
http://kepfeltoltes.hu/090205/SN851343_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Dinamó mellett a méretreszabott:
http://kepfeltoltes.hu/090205/SN851344_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
itt is:
http://kepfeltoltes.hu/090205/SN851347_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
helyére biggyesztve forgórész nélkül:
http://kepfeltoltes.hu/090205/SN851350_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nekem van ugyan ES 175 alapméretű hengerem, de mint olvastad az előzőekben, ez nem megoldás, mert az ES 175 ugyanaz lémyegében, mint a 250-es, csak 58 mm-es furattal a 69 helyett.Minden más olyan, mint a 250-es, nem is hasonlít.
A valódi kérdés az, hogy az 5 percig tartott 110-120 összegben mennyit ér, mert ehhez kell számítani a kiadásokat.Ha a kiadás oldal nagyobb, tárgytalan az egész.Azzal együtt, hogy 100 féle dolgot lehet "elkövetni" a kis TS-el. hogy gyorsabb, erősebb legyen, de hangsúlyozom: mennyiért és minek?
üdv.: R
sorszám: 34087 (107658)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-02-05 21:19:21)
ha találsz ES 175 hengert, azt aranyárba mérik, és nem is jó. ha 250esed lenne, akkor azt tudnád lebutítani 175re, azzal egyezik lökethossz, stb.. minden. 150esre nincs megoldás. ha mindenáron tépni akarsz, akkor várd meg, hogy összejön-e az ötletem. nekem is kis TS-em van, és KIS etz primer főtengelylánckereket, és láncot akarok beleügyeskedni, így az áttétel már elég lenne, de nagyon erőbe kell legyen a legalább 150 alapméretes motorblokk, hogy ki bírja húzatni. várj, hetek kérdése. ha működik, leírom a receptet. ja, és a blokkot hozd el hozzám generálra, ha nem 1000%os.
sorszám: 34086 (107657)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-02-05 21:19:21)
A 175-ös a 250 ES alapjaira épült,ígyhát nehéz ügy.
sorszám: 34085 (107656)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-02-05 21:19:21)
Sziasztok!
http://www.kawasaki.hu/ER-6n#/yourgallery/MotoMouse
Ha tetszik szavazzatok rá :)))))
Köszönöm..és bocsi az Off-ért! ;)
Sziasztok, már régóta szemezgetek az ötleteitekből,de regisztrálnom kellett, mert volna egy halaszthatatlan kérdésem. Kis TS -em van, sebesség növelést szeretnék elérni(kb 5percig kellene tartanom 110-120km/h-t)ES-nek volt 175ccm es hengere, ezt (ha még van) simán ki tudom cserélni a 150-el, vagy mások a tőcsavar furatok, vagy a hajtókar? Esetleg máshogyan valaki tud segíteni? Nem veszek másik motort...
az nagyon jó ha pajzs nélkül dolgozik az ember:).Nekem is voltak már ilyen eseteim de amikor a legelső szem begyulladásom volt 13 éves voltam az kegyetlen volt.Éjjel nemtudtam mivan velem mert olyan érzés mintha homok lenne a szemben meg bök szúr minden meg könny meg minden összefolyik ilyenkor lehetetlen aludni.Másnap meg kirándulás volt gyalogtura na alig láttam valamit ugy bántotta a szemem a napsütés ,szemüveget meg nem vittem.
Ez amiatt volt h a barkason voltak karosszéria javitások és hát apám villanyhegesztővel dolgozott nagyjából ő is pajzs nélkül de neki nem gyulladt be akkor a szeme, én meghát mindenképp pajzs nélkül mert ezt meg azt kellett odafogni meg stb.
Én ilyen begyulladásra semmit nem szoktam tenni se krémet se mást.Helyrejött magától is kinlódással. De a legegyszerűbb és hatásos meg olcsó ha simán krumplit felvágod szeletekre és lefekszel ,a szeletekkel meg telerakod az arcod mindenhol.
sorszám: 34082 (107652)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-05 19:44:25)
Van egy eladó oldalkocsim MZ-hez, egyedül a kerék hiányzik belőle. Valamint 2db gyári oldaldobozom klauzerre és egy 250es ETZ-m májusig műszakival. Tel.:06 20 537 6125
Köszi az infót LG TS,holnap felhívom a tagot és elkérem tőle a tel.számot.
És köszönöm Bambi 99-nek is te messze vagy nekem.Mert ha jól olvastam akkor te pesten vagy.
Köszi az infót LG TS,holnap felhívom a tagot és elkérem tőle a tel.számot.
És köszönöm Bambi 99-nek is te messze vagy nekem.Mert ha jól olvastam akkor te pesten vagy.
Mivel szóba került az Etz generátor beépités régebbi 250-es gépekbe,ezért felraktam pár fotót az én beépitésemről hátha érdekel valakit.Ja és Etz főtengelyt raktam a gépbe a generátor kúp miatt(nem egyforma a Ts kúppal)
http://hevizms.gallery.extra.hu/
jav:nem a mentben hanem mellette van a stift,a kuplungét is elárultam:)
sorszám: 34077 (107645)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-05 19:44:25)
ki lehet,persze,a tükröt ki kell tekerni,és a menetben van egy kis stift,ezt egy biztosító zeeger féle rögziti,egy csavarhúzóval letolod és ki tudod kocogtatni a stiftet utána ki lehet szedni a fékkart,de vigyázz mert elég nagy esély van rá hogy utána kell reszelni az új fékkarnak,mert az esetek 90%ában nem jó a mérete v. a sok festék miatt nem megy be rendesen a helyére,tapsztalat.Ja és nem feszegesd mert ez a spiáteres motyó elég hamar el bír törni,nekem is az alsó lemezke a főfékhengernél letört,attól még működik de le-fel mozog és az nem jó:)
A jó egészségi állapotot most hanyagoljuk,kiderült hogy hogy allergiás a szemem a visine-re,és ahelyett hogy javult volna,elkezdte marni,a doki kimosta szemem,bekente valami kenőccsel,aludtam egész nap,most már javulófélben van ,holnap már tudok menni dolgozni.Ez is a hülye fejem miatt van mert én vagyok a faszagyerek aki pajzs nélkül hegeszt,nemhiába,a saját hibájából tanul az ember.
Hali!
Én is Miskolcon csináltattam a főtengely felújítást!
Boros Ferenc
46/326788
A dobfékes Jawa fékkarját nem lehet űberelni.
Azt lehetetlen eltörni....ugyanis olyan puha alu, hogy csak görbíteni lehet :D
az eredeti kar viszont nagyonis stabil...
tavaly télen a saját hülyeségemből kifolyólag 2 km/h sebességnél egy jégfolton kiesett alólam a motor... még leírni is hihetetlen... :D szinte láttam magam előtt, hogy most törni fog a kar, horpadni fog a tank, leszakad az index stb...
de semmi, pedig a fékkar tartotta az egész motor + az én súlyomat, de nem tört el, inkább kifeszítette a főfékhengeren a kar fészkét... azzal vigasztaltam magam, hogy plussz extraként ablaktörlő kapcsoló is van a motoron... de ezt a hibát könnyű volt orvosolni...
Na ez meg a másik. Pocsék az utángyártott minőség. Bár nekem sikerült jó minőségüt vennem, de volt szerencsém olyanhoz ami az első fékezéskor eltört mint a ropi, mert olyan vacak anyagminősége volt.
Az volt a rohadt nagy mázlim hogy csak fék próbáztam, ezért nem volt gond hogy túlfutottam.
Kerinek igaza van, a kopás miatt felesleges új kart venni, már csak azért is, mert többen panaszkodtak, hogy az utángyártott karok nem igazán illeszkednek a helyükre, reszelővel igazítani kell rajtuk egy kicsit...
a reszelő meg nem egy festékbarát szerszám... :D
Ja persze elötte azért nem árt letisztítani.
Leg egyszerűbb ha mosószeres súroló szivaccsal letakarítod, ha igényesebb akarsz lenni akkor kb. 300-400-as vizes csiszolópapírral fémtisztára és simára dörgölöd.
Elég gyorsan le fog kopni az új karról is a festék.
Ha csak ennyi a bajod, jobban jársz ha Veszel egy doboz fekete sprayt, és lefújod magadnak.
Nincs vele semmi macera, felakasztod egy drótra és úgy lógva lefújod bőségesen, a felesleg lecsöpög a többi vastag és szép felületet ad és ezzel ezzel egy darabig nem lesz bajod.
Persze ettől még vehetsz, mert amúgy ajánlott tartalék karokat a túrákra vinni.
Szia Ricsi!
Köszönöm!
Semmi baja nincs...csak nagyon kopott és szeretném egyszer...ha úgy alakul mindkét kart kicserélni újra és feketére.
Egyébként tökéletes.
Ma is motoroztam kb 35km-ert! :) Isteni volt!
Üdv mindenkinek! ;)
http://www.ddkkk.pte.hu/~bnemet/Alk_Energia/AE_4/AE-4-ElemAkku-4-akkumulatorok.pdf
Egy kis áttekintő az akkumulátorok fajtáiról.
Persze nem túl friss az infó, mert manapság jóval jobb teljesítményeket produkál az akkumulátorok összes fajtája.
Illetve nem is írta le az összeset, csak a hétkoznapi használatban lévőket.
http://www.ddkkk.pte.hu/~bnemet/Alk_Energia/AE_4/AE-4-ElemAkku-4-akkumulatorok.pdf
Szia! Pest jó lenne,csak nem tudom lábon el merném-e vinni a gépet,pedig érdemes lenne meghallgatni a belőle jövő vinnyogó,visító hangot,lehet,hogy még nektek is érdekes lenne. Na meg a hibadiagnosztika miatt is. Amúgy tökéletesen üzemel,pöcc-röff,nem tudom mi lehet ez? Vagy csak a blokkot vinném el,de akkor kimaradna a hangélmény...
Hali! Köszi a lehetőséget,sajnos tényleg messze laktok,nem lenne egyszerű megoldani.Próbálok valahol közelebb keresni segítséget!
Hogy néz ki az a warbi generátor, hogy fel lehet rakni MZ-re?
Nem külön ékszíjjal van hajtva?
Csak azért csodálkozok, mert ha így van akkor nem lesz jó motorra, mivel az autó generátoroknak más az üzemi fordulatuk általában mint a motor generátoroknak, hiszen van egy gyorsító áttétel a generátor felé.
Persze nincs kizárva hogy nincs igazam, és éppen a warbi generátor jó ide.
LG TS!
Hali, szeretném ha megadnád az elérhetőségét a főtengő felújító öregnek. Köszi. Miskolcon, a Besenyői úton a MÉH teleppel szemben jó minőségben fúrnak, hónolnak. Jó hengerfejes meg a Harsányi úton + Diósgyőrben van.
Üdv!
ha már marni kell, akkor maradok a warbi generátornál. akkor már oly mindegy.
vállalok főtengely felújítást,hozott anyagból is.
Szia! Adok egy számot, aki intézte nekem az egészet. Nem ő a főtengőfelújító, de ő majd megmondja neked a számát.
A srác neve Nagy László és nagyon segítőkész az MZ-sekkel: 0620-344-6636.
sajnos marás nélkül nem fér el.
ok csak előtte üzenj nehogy elfelejtsem
Fogadjunk, eldőlt, és úgy eltört:P
ES-ETS-TS-TS/1 elvileg ugyanaz, úgyhogy szerintem Zsakfos tud neked ebben segíteni. szerintem nem kell semmit se marni csak egy közdarab kell, de majd eldől.,
köszi!:) én is elfogadom:D! sörözünk egyet a börzén!:D
asszem szocimotoros mz fórum találka lesz:D
egyébként mi történt vele, hogy cserélni kell a fékkart?...
szia Klaudia...
Természetesen ki lehet cserélni csak a fékkart, nagyon egyszerű művelet...
magát a fékkart egy tengely rögzíti, ezen tud elfordulni, amikor fékezel... ha megnézed ennek a tengelynek az alját, találsz ott egy zégergyűrűt, ez fogja a tengelyt... ha koszos, olajsáros, észre sem lehet venni... ezt a gyűrűt kell a tengely vonalával merőlegesen letolnod egy megfelelő csavarhúzó segítségével... vigyázz, hogy el ne pattanjon, és el se repüljön...
szóval gyűrű le, tengely ki, fékkar ki... :D
a kuplungkar már rafináltabb, mert ott le kell szedni a tükör szárát, mert alatta van a karnak a tengelye...
sok sikert...
Hali mindenkinek.Visszahoznék egy régi témát.Az ES250 és TS250 blokkba való generátor beszerelést.Mit gondoltok lenne más megoldás azon kívül hogy kimarassam a blokkfelet?valahogy megoldást akarok találni erre.Nem tudom ki hogy van vele de engem az a fránya 6volt az nagyon idegesít.nézegettem a mágneses rendszert de elég sok $.
gondoltam olyanra hogy a régi dinamó állórészből készítenék egy közdarabot amelyre egy gyűrűt hegesztenék kívül erre fogatnám az ETZ állórészt csavarokkal, a csavarokra pedig olyan csövet húznék hogy a tekercsek ne érjék el a gyűrűt.a forgórészt pedig egy kúpközzel raknám össze ts-ről etz átalakítóval.ez elég jónak tűnik de nem tudom elég erős lesz e a konstrukció.mit gondoltok róla?Várom a javaslatokat.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|