:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Ezesetben valószínűleg Bambi tud neked segíteni, nekem még igazán jobb, és használható vezérlésmódosított gépem nem volt. egy 60as simson-t piszkáltam egy kicsit, saccra, az jó is lett. a warbi nagyon megy, de totál kiment belőle a nyomaték, pörgetni kell, szóval nem könnyű jót csinálni.
Köszi az okosítást:)
Azért gondolkodtam a vezérlésmódosításban,mert csak hobbimotorként használom.
Maga a blokk most lett rendberakva.
Csapágyak nagyrésze SKF,és a szimeringeken sem spóroltam.
Csak rövidebb távokon használnám gyorsulgatásra,kanyargásra,tehát egy élménymotort akarok csinálni belőle:))
Nem a fogyasztás a legfőbb szempont...
mondjuk ki őszintén,kifejezetten ronda és gyenge volt, a kispók röhögve odaveri.de itt az elvi oldal volt a lényeg.A "mi autónk" meg hát...az a mienk:D a motorjuk elnyűhetetlen,de kaszniba még bele kellene tolni 2 tábla milis lemezt hogy legyen tartása is,mert a régi stiftek karosszériája masszivitásban igencsak vetekszik a trabival,de mondom a motorjuk.. még az 1000es 3 hengeres is elég pörgős,bár ez már láb kérdése.
hagyd azt a vezérlésmódosítást. nagy valószínűséggel, te is utcán használod hétköznapi forgalomba. a gyári megoldás a legjobb, ennél jobbal még nem találkoztam. alacsony fordulaton nyomatékos, magasabbon megy ahogy megy. de ha hozzányúlsz, azzal elszarhatod rögtön a megbízhatóságot, a fogyasztást, és még egy sor problémát idézhetsz elő.
inkább a gyári megoldás legyen a lehetőségekhez mérten a lehető leghibátlanabb.
pl: alsó holtponton, a kipufogó nyilás, és a felömlők alsó éle pont egybe kell essen a dugattyútetővel. ezt követően megfelelő vastagságú alulemez hengerfej pakolással be kell állítani egy 1,3-1,5mm présrést. ha ez is megvan, akkor lehet elektronikus gyújtásba gondolkodni, alaposan rendbefaragni a szívórendszert, és NEM armafilt légszűrő betétet tenni bele. kiégetni egy jó gyári kipuffot, eltüntetni mindenhonnan a nem szükséges sorjákat. de ez még csak a henger meg az azt kiszolgáló rendszerek. forgattyúház: minőségi VITON szimeringek(KERI:P:P:D), C3as csapágyak.
minden állítanivalót alaposan elvégezni, és van egy jó motorod, aminél nem kell semmiféle agyament tuningon gondolkozz.
JA! százszor jobb. mint ahogy a multkor is leírtam, kell hozzá szerezni egy trabi, vagy etz H4es lámpatestet. az izzó pontos megjelölése: HS1. 6V 35/35W. egész komoly változásra számíthatsz.
Igen. A halogénnek jelentősen jobb a hatásfoka, ezért jobban világít.
Ezen felül nem halványvörösen világít hanem fehéren.
Tudna valaki pontos adatot adni,hogy mennyi a 250-es ETZ gyújtásának a zárás vagy nyitásszöge.Gyújtásátalakításhoz kellene ezért pontosan kéne.
6 voltosba halogén 35/30w van igaz? meglátásod szerint ha a 45/40 van kicserélve ilyen halogénra ugyanazt a fényerőt kapnám vagy még erősebbet?
Hali!
Valakinek van tapasztalata etz vezérlésmódosítással??
Vagy van valahol a neten egy cikk vagy valami róla??
próbáltam utánnanézni,de nem nagyon találtam semmit:(
Ja igen, a lámpára: lehet kapni 6V-os halogént. Az nagyon jól világít, és kevesebbet is fogyaszt.
Sajnos a foglalat nem teljesen stimmel, de be lehet rakni az eredeti helyére, csak a pozícióra kell figyelni.
nagyobb motor alatt 600-as sportgépet értem, mert a 120-at tudó Jawaval is pontosan ilyen gondjaim voltak. Az hogy gyorsabban mész csak azt jelenti hogy más autókkal lesz problémád.
Egy 200-at tudó masinával már viszonylag ritka ez a probléma de azért így is előfordult már :)
Nem segít. A TS-nek max. 90 az utazója.
Ennyi van a motorban. Nem nagyon lehet tuningolni.
Én erősebb lámpát javaslok erre a problémára. Egyrészt jobban látsz, másrészt nem fognak sokáig vacakolni előtted, ha vakítod hátulról. Nekem bejött az ilyen barmok ellen.
De az igazi megoldás egy nagyobb motor.
sorszám: 34138 (107723)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-02-07 18:27:04)
Igen, sajnos elég nagy gátló a magyar hatóság.
De itt az únió. Most már nem lehet erre hivatkozni, mert ha itthon nem kell odébb megyek egy országgal.
A legújabb magyar villanyautó fejlesztést is éppen ezért Ausztriában csinálják.
Igazából vállalkozást is érdemesebb bárhol máshol bejegyezni...szóval ha a hülye vezetőinknek ez jó akkor engem nem érdekel.
na is a Suzuki? Az nem a "mi autónk"
Láttál te Pulit? Na akkor tudod, hogy nem nagyon volt azon mit el kótyavetyélni, mert olyan primitív.
Valószínűleg a garázsban különbet összeraknál.
Aranyos próbálkozás volt de nem véletlenül hallt el.
sorszám: 34136 (107721)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-07 13:13:08)
hát mer cocializmus volt azt meg nem lehet ilyen hirtelen építeni. Amíg meg nem halt a mechanikus fesszabot újításként beadó főnök addig senki nem tudta lecserélni mert a főnök ragaszkodott hozzá hogy az milyen jó, nem kell más.
Sajnos a mai napig ülnek ilyenek vezető pozícióban.
Az a bajom, hogy letolnak, aztán meg én megyek mögötte 80at, de már nem tudom megelőzni, mert véges az erő és a bátorság. Kb 90et megy most szépen, állandóan, a vége kb 102km/h, ennyit mért a cateye, de már borzalmas volt a hangja. Lánckerekek variálása , esetleg kerékméret változtatás javítana valamennyit?
igen, meg egy kis vékonyra szeletelet kolbász is kell, rá sajtot, hagyni egy kicsit hogy a hegesztő ívfényében piruljon egy kicsit...nagyon jó, imádom a rakott krumplit :D
szerintem túl sok olyan telefont kapott amiben fuldokolva röhögtek :)
Sziasztok!
Remélem a mai napot ti is ki tudtátok használni, iszonyat jót motoroztunk!
[img]=http://www.motorozz.hu/img/forum/608685_2.jpg[/img]
Többek között (sajnos) erről híres a magyar nép... leleményes, hatalmas és ötletgazdag dolgokra képes, de a kevés pénz és az idióta kormány megköti minden nagy ember kezét. Gyakran megfordul a fejemben hogy hol tartanánk, ha nem terelték volt az országot vakvágányra annak idején. Bocs az off-ért, de elég hervasztó ez a tény. :( A lényeg, hogy a s*ggem alatt vígan csattog az MZ :D Amíg vele vagyok, minden gond elszáll.
sorszám: 34130 (107715)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-07 13:13:08)
ott volt a puli is,azt hiszem így hívták a magyar autót,abból sem készült széria gyártásban,csupán néhány darab a bemutatóra,itthon elvették az ötletet,az olaszok meg megvették szarér-hugyér a terveket, és sok pénzt csináltak belőle.Szinte majdnem mindegyik országnak van saját autómárkája,mi meg állunk egyhelybe mint a szentfazék.
Persze ettől függetlenül igazat adok neked, mert logikusabb lett volna haladni a korral és a technikával... nem egy kupát nyert az MZ a motorsportban, ugye... úgyhogy csinálhattak volna ütős sportmotorokat utcára is, de ez nem fért bele az NDK - minél egyszerűbbet olcsón - elvébe... talán ezért jutott ilyen sorsra, de nem értek én ehhez. Valahol olvastam, miután bezárt az MZ-gyár, a főfejlesztő a Suzukihoz ment dolgozni és ott kamatoztatta a tudását... röhej mi? :)
Talán azért, mert ott is megtiltották a nagyfejűek a fejlesztést... ugyanúgy, mint amikor itthon bezárták a Pannónia gyárat... mindenki szerint nagy hülyeség volt, de nem lehetett tiltakozni. "Egyszerű legyen, olcsó, vigyék mint a cukrot"... a többi meg a tulaj gondja, muszáj volt megvennie, mert nem volt nagy választék :):D
jajj elnézést:
1976:
simson S50B-2 teljesen kontaktusmentes állandó mágneses generátorral,ugyanilyen elven működő tirisztoros gyújtással. azok se voltak rosszak.
elgondolkodtam(szokás szerint fejfájás lett a vége...)
a SZÉRIA NDK ipari csodák elektromos megoldásai érdekesek.
vagyis:
~1974:
(és az elött) minden elektromehanikus, fesszab, gyújtás stb.
Mz: megszakító, dinamó, regler
Wartburg: megszakító, generátor(1974 elött dinamó), regler
Trabant: megszakító(röpsúllyal), dinamó regler
~1980:
a wartburg már kapott egy kitűnő elektronikus fesszabot.
miért nem fejlődött a többi is?
~1984-1986:
a trabi megkapta a wartburg generátorát(már 1974be meg lehetett volna ejteni) fesszabbal együt, és kapott egy fasza elektronikus gyújtást.
Miért nem kapott a többi is ebből a jól sikerült gyújtásból?
kis TS-ek ekkor még dinamóval és megszakítóval készűltek.
~1988(?):
az Mz is bedobja a hall ic-s gyújtást. miért csak most? mellette röhejesen néz ki az alufedelű regler. MIÉRT?? amikor már volt mindenre megbízható elektronika..
1989:
a 2T wartburg gyártásának vége, a típus sosem rendelkezett szériába elektronikus gyújtással, a 3 megszakító folyamatosan bosszantotta a tulajokat 33éven keresztűl(még utána is).
Logika?
Darázscsípésre, hasonló rovarharapásokra, hagyma karika!:) kis leukoplasztal, vagy szigszalaggal rögzítve a kívánt helyre.
Darázscsípésre, hasonló rovarharapásokra, hagyma karika!:) kis leukoplasztal, vagy szigszalaggal rögzítve a kívánt helyre.
Jók a képek.Mit tervezel a felfogatásnak?
én ajánlanám a tejfölt nekem az jobb volt mint a krumpli.
igen ez a része már ismerős,olyan a fejem mint egy grill csirke,viszont látok és élvezem!nagyon jó érzés,bár a doki azt mondta hogy a héten ne menjek dolgozni de nem birok a seggemen maradni,valamiből pénzt kell generálni hogy kész legyen a motor,és hát a bankrablás nem az erősségem,tehát marad a munka,ja hamár itt tartunk,szerintem keveseknek van olyan főnöke mint nekem,délután fél 2 körül közölte hogy tele a töke a mai nappal,ő hazamegy nem érdekli semmi,ha akarunk húzzuk le a kaput aztán mehetünk haza,mi meg maradtunk mazdázni,este 10kor abba kellett hagyni mert tanult kollégám dl cherry után felparkolt egy 40cm magas padkára,az egész első futómű ráidomult a doblemezre ugyhogy jövő hétre is van mit csinálnunk róla.készültek videók is,megszerzem,aztán felteszem valahova,nagyon tuti lett.
Ahogy néztem meg lehetett repedve,mert nem tűnik friss törésnek.Én nem váltottam vele soha durván de az előző tulaja...
Amikor megvettem egy csepp olaj nem volt se a váltóba se a telóban.
Az is kérdéses hogy a benzinbe kevert-e...
Valakinek vezérlésmódosítással van tapsztalata(250-es ETZ 300-as hengerrel:P)
0.4mm a gyári érték vagy 0.1 el több vagy kevesebb ez a tűrés.
helló valaki tudna nekem segíteni??? az szeretném tudni hogy mz etz 250-en mekkorára kell állítani a megszakító hézagot ??? aki tud segíteni lágyszives írjon : miska9300@citromail.hu
ma én is motoroztam 40km t egy t5 ös transporter mögé mentem 50 nél olyan 5-10 méterre és ő meg ablakmosoval ajándékozott meg,örültem neki majd lemaradtam.Azonkivül igen jó volt a kis ts el menni, 12 fok volt 4 és 5 óra közt mentem.
Én voltam, bocs, hogy nem szóltam :)
Eltünt a hasznaltauto.hu-ról a 2 000 000 ft-ért árusitott Etz 251.
Vajon megvehette valaki?
Ma felébresztettem téli álmából a /1-et és a letörölgetés után a jó időt kihasználva mentem vele 50 km-t.Jól indult a hosszú állás után és hála istennek jól is ment.Egyedül a hátsó kerékből ment el egy kis levegő,azt pótolni kellett.
Jó volt.
140 körül nem szabad előzéskor visszaváltani 1-esbe. :-)
Amint leírta a kolléga, a friss törés fényes, a folyamatos kagylószerű, és sötétebb a színe a fémnek.
Van ilyen. Anyaghiba. A legjobb családban is előfordul ahol nincs ipari röntgen :) Illetve a durva váltások is elősegítik. Egy tengelyt már én is eltörtem :)
Nézd meg a törési felületet mert ha fokozatosan repedt, akkor a régebbi felület sötétebb, ha egyenletes akkor hirtelen tört el.
Ma szétszedtem a váltómat és megtaláltam,hogy miért nem tudtam normálisan váltani.
Nagyon ledöbbentem.
Az egyik váltótengely(amin a fogaskerekek vannak) ketté volt törve:O
21mm-es tömör anyag a közepén egy 5-ös furattal :O
Ezt hogy csinálta szerintetek????
Az enyém is párásodik... nem lehet vele mit csinálni, mert alulról eléggé nyitott. Sajnos ez ilyen... Vagy "körbetaknyolod" :D FBS-el, vagy megvárod várod a meleget :) Egyébként az egyik kedvencem a sárga-fekete, az MZ-m is ilyen.
Remélem tényleg nem nagy baj, hogy párásodik.
A moci kint van letakarva...nem fűtött a garázs sajnos.
Mondjuk nekem viszonylag hamar lemegy a pára róla.
Csak az üveg párásodik, a mechanika nem nagyon, mert az egyenletesen melegszik, a gumiborítás pedig szigeteli a hőt, csak a számlap működik úgy mint egy napkollektor.
Alulról nem megy bele a pára? Ott sincs eltúlozva a tömítés..konkrétan a skála izzóknál egyáltalán nincs tömítés.
Szerintem ha hideg, szabadban tárolt motorral kimegy a napsütésre, akkor törvényszerű a párásodás, ahogy a szemüveg is párásodik ha hidegről bemegy az ember a meleg szobába.
Én argonnal hegesztek általában, ott nincs fröcsögés, csak ha begyullad egy rozsdacsomó...na akkor viszont olyan mint a csillagszóró, meg kell várni amíg elalszik az égő vas...de az tönkre is teszi a varratot.
Igen felmerült bennem, hogy az hogy esetleg nem fér be, de feltételeztem és ahogy a mellékelt fotók is bizonyítják ezt már körüljártad.
Ahogy látom az állórész berakása valóban, nem több munka mint ETZ generátor esetén.
A forgórészt hogy rakod a főtengely végére?
Bele lehet fúrni a szükséges kúpot?
A külső csapágyat érdemes meghagyni támasztócsapágynak
Mondjuk ha belefúrod a kúpot ez leronthatja a mágneses kört a forgórészen kicsit, de a szükséges teljesítmény így is marad.
ha belűl párás, az baj.
házilag ne csinálj vele semmit, mert csak rosszab lesz,
de ha kiszáradt, megpróbálhatod kihúzni a műszertartó gumiharangból, utána a krómozott perem körül a műszerház tövét körbenyomod valami paszta féleséggel(sziloplaszt, stb), hagyod megkötni, aztán vissza a helyére. talán jobb lesz.
Jaj egy kérdés.
Tegnap gurultam egyet és a km óra nagyon bepárásodott, nem csináltam vele semmit...ma is mentem és nem jelentkezett a gond.
Mit csináljak, hogy ne legyen ilyen gondom?
Rossz egy tömítés?
Köszi előre is!
Nfsman! :)))
Semmi baj, örülök, hogy ezek szerint bejön a fényezés :)
Nekem mindig nagyon tetszett a sárga és a fekete találkozása :))
Nem semmi :))) Nem is tudtam, hogy te is fent vagy...én is valamikor tegnap éjjel csináltam :)
És tényleg teljesen olyan :)))
Ez kész :))))
Kötőhártya gyulladásra valóban a kamilla, de a szemideg bántalmazásása esetén a krumli a jó. Állítólag. A pajzs nélküli heggesztésnél a legkevesebb a lebarnulás. Rosszabb esetben milliónyi apró fém csöpp tud beleégni a bőrbe, olyasmi lesz a végeredmény mint a ragya, vagy a tetoválás.Régebben láttam pár ilyen szakit.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|