hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. november 14. péntek 
Aliz

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

feri2360
válasz erre | email2009-02-10 19:13:29
Ha a tiedre reagáltam volna, akkor ott lett volna, mint most, hogy előzmény: intravénás..., de nem volt ott. Több hozzászólásról eszembe jutott a fiatalok elterjedt hozzáállása a szoci gépekhez (pl. a népítéletben is rendszerint tettenérhető), az ezzel kapcsolatos gondolataimat írtam le. Ha neked akartam volna írni, akkor inkább a váltó összerakásával kapcsolatos nehézségeid hökkentettek meg. De nincs időm vitára, ezért nem írtam erről. Ami pedig a Stephen King horrorsztorikkal vetekedő kisregényedet illeti: tavaly több ízben kifejtettem a motorvásárlási elveimet, ezért nekem szerencsére még sose voltak ilyen gondjaim.
sorszám: 34222 (107875)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-10 18:53:52)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-02-10 18:53:52
ha az én hsz.-emre reagáltál,annyit szólnék közbe,hogy amikor megvettem rá két hétr megállt a főtengőm mint a szög a pesti alsó rakparton miközben váltottam,ennyi volt a mázlim különben vagy eltörik a főtengely,vagy az én arcom.
nos a blokkba új csapágyakat,szimeringeket tettem,meg lett csinálva a főtengely volt benne egy kurfli,ez pedig szétverte a csapágyat,ezt a töltés ingadozásról vettem észre,mivel hall jeladós gyujtás van rajta,mást nem vettem észre,egy évig jártam így,most hogy már életveszélyessé vált a telóm,állandóan hintázott az úton,és állítólag a 250 etz hátsó rugója van benne a motoromba,emiatt volt olyan pattogós a segge.most teljesen szétszedtem,és nem tescós festékkel akarom lefesteni a sérülésmentes tankot amit sikerült elég jó áron beszereznem,és ha már fényezve lesz az oldala meg a tank,akkor már a sárvédők,váz,telók alja,szóval teljes generál.egyszer már kicsontoztam a motorom,akkor az volt a lényeg hogy a tavaszi szezon kezdésre minden ami szükséges,az működjön,de amikor voltam nyáron műszakin,közölték hogy nem biztos hogy át fog menni mert olyan tojás és 8as van a felnibe hogy még a fékpadon se tudtak rendesen mérni,aztán megtelt a dobom retekkel,azt már kiégettem,jól ment amíg szét nem szedtem decemberbe.Elvittem centírozni a főtengelyt,mérőóra szerint a generátor oldalán 0,01mm sugár irányú eltérés a primer oldalon ott meg nulla,én sajnos nem voltam ott a mérésnél de hiszek a papírnak,kézzel átforgattam és nincsen azok az impulzus szerű felvillanások a töltés visszajelzőnél,ja azt elfelejtettem hogy a szimering futófelületénél a főtengelyen olyan vájú van hogy már csak perselyezni lehetett,mert nincs olyan méretű csapágy és szimering amit még elvisel a főtengely és méretben is jó,az esztergályos közölte hogy ha leszed belőle,akkor nagy terhelésnél előfordulhat csavarodás v. esetleg törés.a felnik azokat újra cserélem,az a biztos a dobot fel kell szabályozni,lengőkar szilentet kell cserélni,tompa volt a foncsor elöregedése miatt a világításom,ja és meg tetézte a baj hogy az előregedett elektromos hálózatom folyamatosan megviccelt,az egyenirányítót átforrasztgattam,most minden kontakt jó,legyártottam a komplett köteget,gyári szinezéssel,minőségi gumikat kap amivel nem csúszkál,és még meg is tud állni,hát nem nevetséges?azt hiszem mindent leírtam miért nem mertem elmenni 70km-nél messzebbre,mert onnao még 24 órán belül hazajutok még tolva is.és ha jól összeszámolod,már kb 70e nél járnuk,gaz nem irtam le néhány apróságot mint kuplungagy,láncok,és miegymás,a blokkházon és váltón kívűl szinte minden cserélve,felújítva,javítva lesz,gondolom ezek után igazán elvárhatom hogy TÖKÉLETESEN üzemeljen.Amikor vettem az volt 30e ft,az átírás meg minden apróság még 40e ft,akkor télen ráköltöttem 40-50e ft-ot,konkrét összegre nem emlékszem,és még most is kb 70e ft-t,ebbe benne van az aluhegesztő is,aki átalakítja a váltó oldali deknit is.,nekem ez a motor a MOTOROM,és szeretem,sose fogom eladni,mert ezen tanultam meg igazán a motorozás alapjait,sőt az oktatóhoz is ezzel jártam fusiba,amikor 90el kaptam egy dúrdefektet az Árpád-hídon,megmentette az életemet,tudom hülyén hangzik de motor nem akart elborulni,csak kacsázott,én lefostam a bokám,élesbe nem tanítják meg hogyan kell kezelni egy ilyen helyzetet.Mostani nagy generál után én már nem fogom restaurálni,mert amit csinálok majdnem az,innntől kezdve csak karbantartom,mert egy jó állapotú gépnél ezt meg lehet tenni,és hiába ott a gs amit örököltem,nagyon szép hangja van,karbis,minimális elektronikával,jól néz ki,akkor sem tud számomra annyit mint ez a motor(teljesítményben persze bőven megelőzi) de az hogy fél lábbal a sírból felkelve haza hozott amikor karbi gondjai voltak,ezt még nem tapasztaltam se a golfnál v. a skodrinál ,még a peres is rossz néven vette amikor szenvedtem vele.Ha kész lesz tervezek egy nagyobb túrát,ez függ attól hogy minden működik,és attól hogy a főnököm elenged egy hétre a nyáron.
Nem állt szándékomba senkit se leszólni,és megbántani,még mielőtt félreértések születnek.
üdv:András
sorszám: 34221 (107871)
(előzmény: feri2360, 2009-02-10 06:45:48)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-02-10 18:46:31
Nem teljesen mindegy.
A jawa talán hajlamossabb gyújtás hibát szimulálni, amikor pedig üzemanyag, vagy egyébb nyűge van. Első amit megtehetsz, az a benzin csere. A benzinnek ugyan nics baja valszeg, de a benne lévő olajnak annyi. Jut eszembe: Hosszabb állás után meg kell rendesen lötykölni a benyát, mert leüllepedig az aljára az olaj, és azt fogja szívni, nem benzint. Az olaj pedig köztudomásulag nem tul robbanékony.
Ha van szikra, még nembiztos, hogy jó helyen van. Találkoztam már eltört talpú skoda megszakítóval. Talpnak azt a bakelit szerúséget hívom, ami az excenterhez ér. Ha jóhelyen van a szikra, nembiztos hogy elég erős. A csatlakozók korróziója rendesen el tudja tüntetni a delejt. Főleg a jawán, a tank alatt , a gyújtótekercsen.
Ha elég erős a szikra, jóhelyen is van, benzint is kap, nem olajat, akkor még az is lehet, hogy vagy nem szivatod, úsztatod meg rendesen, vagy túl szivatod. Ha ez is pont jó, akkor jön az, hogy valahol eltünik a kompresszió. PL a szimeringeknél. Az , hogy három éve beindult, nem jelent sokat. Akkor valszeg meleg volt, akkor kissebb hibával is indul. Hidegen hibátlan állapotban is nehezen. Hidegnek számít a 10 fok is. Ilyen hőmérsékleten csak tökéletes állapot esetén indul, vagy nagyon ügyesen kell a szivatást végrehajtani.Személyes tapasztalatom az, hogy akár 12 voltos, akár 6 voltos jawát nézünk, nehezebben lehet beröffenteni időnként, mint az MZ-t.Sokat szívtam a jawa indításával.Szerintem a vacak karburátor, a megbízhatatlan gyújtás rendszer ennek az oka.Érdekes módon, jó elektrónikus gyújtással egész megváltozik.
Jut eszembe, kíváncsi vagyok, hogy fog indulni az én jawám közel egy év állás után. Még nincs fent az elektronikus gyújtás. ETZre régen feltettem, egy pár ismerős motorra is, a jawámra még nem volt érkezésem.
sorszám: 34220 (107868)
(előzmény: occsebogyo, 2009-02-10 16:30:19)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-02-10 17:57:39
gondoltam segítek valamit.
nekünk ez volt a gond, és aztán lám csodát indult a motor
sorszám: 34219 (107866)
(előzmény: waresz, 2009-02-10 15:26:21)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-02-10 17:54:15
gondoltam segítek valamit.
nekünk ez volt a gond, és aztán lám csodát indult a motor
sorszám: 34218 (107865)
(előzmény: waresz, 2009-02-10 15:26:21)

 
 
occsebogyo
válasz erre | email2009-02-10 16:30:19
kábé 3 éve áll, azóta áll benne a benya, szikra van, elég erős is. Pal gyertya van benne. Az a feltűnő hogy egyet se pöffen pedig rúgtam toltam, minden. Amúgy ez nem Mz hanem Jawa ezért bocs, de gyújtás szempontjából mindegy.
sorszám: 34217 (107857)
(előzmény: Keri, 2009-02-10 12:44:40)

 
 
Doctor Brain
válasz erre | email2009-02-10 15:53:22
Sziasztok!
Van valakinek valami ötlete, hogy hogyan juthatnék hozzá egy " Motion Pro 5/16"-Line Fuel Valve " benzincsaphoz?
Itt van róla kép: http://kepfeltoltes.hu/090124/motion-pro_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Segítsetek légyszi!
sorszám: 34216 (107854)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-10 15:37:26
Megosztanám mindenkivel:
Ezek a kedvenc NDK gépeink menetdiagramjai. MIND HITELES! valós forrásból való, természetesen csak a gyári gumiprofil magassággal érvényes.
Én csináltam őket.
TS 125:
http://kepfeltoltes.hu/090210/TS125menetdiagram_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

TS 150:
http://kepfeltoltes.hu/090210/TS150menetdiagram_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

TS 150 kis etz primeráttétellel
http://kepfeltoltes.hu/090210/TS150menetdiagram_Etz_primerhajt_ssal_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

TS 250/1, etz 250 (gyári áttétel):
http://kepfeltoltes.hu/090210/TS250_1_20fog_etz250_19fog_menetdiagram_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

TS 250/1 21fogú lánckerékkel:
http://kepfeltoltes.hu/090210/TS250_1_menetdiagram_21fog_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

etz250 21fogú lánckerékkel
http://kepfeltoltes.hu/090210/etz250_21fog_mentdiagram_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Trabant gyári váltó:
http://kepfeltoltes.hu/090210/trabant601_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Wartburg gyári váltó:
http://kepfeltoltes.hu/090210/wartburg353_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sorszám: 34215 (107853)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-10 15:26:21
amúgy mindkét leírás elég érdekes:D

szóval: Nézd meg, hogy a szivatószelep zárógumija, nem csúszott-e ki a dugattyúból, így elzárva a szivatócsatornát.

vagy valami ilyesmi.:P
sorszám: 34214 (107852)
(előzmény: prebzoli, 2009-02-10 13:42:29)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-10 15:23:28
le a generátort, ki a szimeringház 4 csavarját, szimeringet kiütni belőle, bele az újat, majd összerakni:D
sorszám: 34213 (107851)
(előzmény: prebzoli, 2009-02-10 13:38:30)

 
 
xxx2006xxx
válasz erre | email2009-02-10 14:11:42
Halljuk a varázsszót!: "Lécccci.." !!!!!!!
sorszám: 34212 (107848)
(előzmény: prebzoli, 2009-02-10 13:38:30)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-02-10 13:44:21
mz
sorszám: 34211 (107847)
(előzmény: prebzoli, 2009-02-10 13:38:30)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-02-10 13:42:29
Nézd meg a karburátorban a szivatónál a dugattyúban lévő gumi tömítés nem-e tömi el a szivató útját.
sorszám: 34210 (107846)
(előzmény: occsebogyo, 2009-02-10 10:35:00)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-02-10 13:41:44
Nézd meg a karburátorban a szivatót nem-e tömi el az utat a dugattyúban a gumi.
sorszám: 34209 (107845)
(előzmény: occsebogyo, 2009-02-10 10:35:00)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-02-10 13:38:30
Hogyan cserélitek ki egy ME ETZ125-ből a jobb oldali szimeringet?
Írjátok már le részletesen.
sorszám: 34208 (107844)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-10 13:25:17
hátúl 47 kéne legyen, elöl meg 20-21.. végülis mindegy, mert ha nem vagy pavarotti ,és jó a gép, akkor leszarja.
sorszám: 34207 (107843)
(előzmény: mz250, 2009-02-10 10:35:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-10 12:44:40
Szikra van?
Gyertya milyen?

Mi volt az előzmény? Állt a gép? És utána nem indul?

Nem csak a gyújtás lehet a gond.
A túlszivatás is tud olyan gondot okozni mintha gyújtásgond lenne.

Benzin mióta áll benne?
sorszám: 34206 (107841)
(előzmény: occsebogyo, 2009-02-10 10:35:00)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-02-10 10:51:15
Az első lánckerék tudtommal 21-es a 16-os hátsó kerék miatt.
sorszám: 34205 (107839)
(előzmény: mz250, 2009-02-10 10:35:32)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-02-10 10:35:32
megtudná mondani valaki milyen a fogaskerék áttétel a 251 es ETZ-n?19-48?
sorszám: 34204 (107838)

 
 
occsebogyo
válasz erre | email2009-02-10 10:35:00
Mondj valami extra tutit mit nézzek. Ahogy van a gyújtás úgy ment már a gép. Akksit fel töltöttem, benzin van, folyik, eljut a gyertyához. mégse indul a gépezet. csak a gyújtásnál lehet valami kehéje szerintem. Szerinted?
sorszám: 34203 (107837)
(előzmény: Keri, 2009-02-10 10:24:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-10 10:24:27
Najó. Mi a gond? Ha tudok segítek.
sorszám: 34202 (107836)
(előzmény: occsebogyo, 2009-02-10 10:14:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-10 10:23:05
cseréld ki a megszakító bütyköt ;-)
sorszám: 34201 (107835)
(előzmény: occsebogyo, 2009-02-10 10:14:57)

 
 
occsebogyo
válasz erre | email2009-02-10 10:14:57
Akkor kéccsörér tudok neked egy kihívást jelentő feladatot:P:P
sorszám: 34200 (107834)
(előzmény: Keri, 2009-02-10 09:53:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-10 10:12:26
Én jobban bízok ezekben a gépekben mint egy modern motorban, már csak az egyszerűségüknél fogva is.

Egyszerűen nincs ami elromoljon benne, főleg ha megkapják azt ami jár nekik.
sorszám: 34199 (107833)
(előzmény: feri2360, 2009-02-10 06:45:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-10 10:03:35
Mert mi van még hátra?

Nekem műszakira kéne vinni, ezért rendes gumit kéne rárakni, meg le kell mosni...remélem idén sem zavarja őket hogy nincs indexem :D
sorszám: 34198 (107832)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-10 01:24:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-10 10:00:46
Nem azt mondom hogy szar munkát kellene végezned, az alap hogy az ember jól rakja össze a motort. Tehát ha összeraktam akkor már nem kell aggódnom.

Bár lehet hogy nekem van túl nagy önbizalmam :) de én nem szoktam aggódni az ilyeneken.

Volt hogy haverok kitalálták, menjünk le horvátországba kocsival.
Volt 2 kocsi a csapatban egy 7-éves Opel Astra ami csilivili volt, de a tulajdonosa nem bízott benne hogy kibírja az utat, ezért mentünk az én 25éves Skodámmal :)



sorszám: 34197 (107831)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-10 01:20:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-10 09:53:18
Mire a TS-em megvolt már csak Pest és Debrecen között jártam :) tudom gyengülök :)
De egyszer egy motoros túra miatt Sopronból mentem Debrecenbe. Csak Pesten álltam meg kidobni egy kis ballasztot...bár ez csalás volt mert autópályán mentem végig.

Akkor volt először és utoljára 3 liter alatti a fogyasztásom :) ugyanis beálltam egy kamion szélárnyékába ami kényelmes és stabil 80-at ment. A motor szinte hangtalanul pörgött mert annyira nem volt rajta terhelés.

Na de visszatérve. Amíg meg nem nősültem soha nem problémáztunk távolságon vagy motoron. Reggel csörög a telefon hogy menjünk valahova, aztán mentünk emerre az út vitt.
Elég vacak hétvége volt ha csak 500kmet mentünk.
A motor megbízhatósága pedig miután magamnak csináltam meg, nem volt kérdés. Pár szerszám volt csak nálam defektjavításhoz meg az esetleg meglazult csavarok meghúzásához.
Volt gázos forrasztópáka, egy DMM, drót, cső, epokit, ferrobond,FBS...ez bármilyen gondra elég volt.

Sőt az első Jawas túrára úgy indultam el, hogy előtte való héten kalapáltam ki a berozsdásodott dugattyút, majd műszakira elmentem vele a Mozaikba, ahol már nem tudtam beindítani, haver kocsival húzta be a motort, majd hétvégén mentem vele túrára.
Hatvannál vettem hozzá egy gyújtótrafót és ki is cseréltem amíg a többiek bagóztak, aztán abban a szezonban már csak a rozsdás tank okozta dugulások miatt álltam benzincsapot pucolni, meg a pocsék gyújtást kellet 500km-enként állítani akár az út szélén is. Na azóta csukottszemmel egy csavarhúzóval is beállítok bármilyen megszakítós gyújtást :D
sorszám: 34196 (107830)
(előzmény: Árpád, 2009-02-09 22:46:34)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-02-10 07:00:37
Ja, és 17 évesen Jawa Mustanggal balcsira mentem, hazafelé pár nap műlva éjfél után indultam. Világosban értem haza...
sorszám: 34195 (107827)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-02-10 06:45:48
Én nem értem hogy a mai fiatalok mit hisznek a szoci gépekről. Fiatalkoromban ezek voltak A Motorok, bárhová elmentünk velük, ahova a mai fiatalok és nem fiatalok a mai motorokkal. A legtöbb kilométer, amit én egy nap alatt motoroztam, 630 volt, egy (előző tulaj(ok) által) szarrá hajtott 250-es Trophy-val, benzintyúkkal. Tavaly többször is alkatrészbeszerző utakon voltam, ill. egyiket motoros tréninggel is összekötöttem. Ez egy Gyál-Kunmadaras-Tiszalök-Veresegyház út volt, 2 személlyel, az út fele zuhogó esőben, sötétben, hazafelé az M3-on, kamionokkal kergetőzve. A gépemben (ETZ 250) garantáltan gyáriak a szimeringek, vezetékezés, fesszab, meg minden. (Gyári újan vettem, majd ismerősnek adtam el, akitől visszavásároltam, még ugyanaz a váltóolaj volt benne, amivel eladtam.) De vannak más gépeim (mind ETZ 250) is, amikben szintén minden gyári, azokkal se volt semmi baj. Ha valaki az előírt km-ek után megcsinálja az előírt karbantartásokat, az esetleges hibákat SZAKSZERŰEN orvosolja, az MZ üzembiztos, bárhova elvisz és hazahoz. Ennyi. Baj mindig az elhanyagolt és/vagy gányolt szarokkal van.
sorszám: 34194 (107826)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-10 02:59:16
azt vettél:D
sorszám: 34193 (107823)
(előzmény: Czoller, 2009-02-09 14:56:40)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-02-10 01:24:03
hát, necces,nem biztos hogy kész lesz addigra a gép,akárhogy is nézem,még bően rakom össze,elég sok minden van még hátra és itt van február közepe majdnem.de mint mondtam évente legalább egyszer elmegyek a Velencei-tavi Velencére,Pákozdon még nem jártam,vagy nem emlékszem rá,de lehetséges helyszínnek jó.
sorszám: 34192 (107822)
(előzmény: Árpád, 2009-02-09 22:55:06)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-02-10 01:20:18
jó persze lehet hogy túlaggódom,de érted hogy mire célzok,én mint szerelő,nem tehetem meg magammal szemben,hogy szar munkát végzek,és a tökéletességet várom el a motortól miután meggyőződtem affelől hogy minden működik ahogy kell,engem nem hagyhat ott az út szélén,max.defekt azt se szeretnék,tudom ez nem szeretet kérdése csak megtörténik.utána ha minden ok,már csak azon kell morfondroznom hova teszem a sörös rekeszt:D onnantól kezdve bárhova megyek
sorszám: 34191 (107821)
(előzmény: Keri, 2009-02-09 21:39:21)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-02-09 22:55:06
Ha Velence néven a Velence tavi Velencére gondolsz, akkor március 15.én kellene arra járni, utánna átrándulni Pákozdra, az emlékműhöz.
sorszám: 34190 (107818)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-09 20:17:10)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-02-09 22:46:34
Jawával könnyű....
Nem tudom, mennyi lesz a szabadidőm az idén, mert végre dolgoznom is kellene. De ha marad időm, egy kis túrára én is benevezek, főleg olyanra, amin 125sök is részt vesznek. Ha nagyon megeröltetem magam, nyolcvanas utazót még elviselek.:)
Tavaly pár helyre elmentem a .... Motorosokkal, még Miskolcig is eljutottam, Pestről. Sőt nem egész egy nap alatt(kb 5 óra) még vissza is értem.:) Persze egyedül, mert a többiek persze száguldoztak.:) Ezt a rosszul tömött ülésű ETZ-vel műveltem. A Jawával még nagyobb sugarú körben tudtam mozogni. Meglátjuk idén, mi tellik tőlem.
sorszám: 34189 (107817)
(előzmény: Keri, 2009-02-09 21:32:10)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-02-09 22:35:02
Nana :P nehogy melléd szegődjek a nyáron, aztán túra függővé váljak :D
sorszám: 34188 (107816)
(előzmény: Keri, 2009-02-09 21:32:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-09 21:39:21
Kicsit mintha túl agódnád a dolgot :)

sorszám: 34187 (107812)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-09 20:17:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-09 21:33:29
Hegesztés, ragasztó nem ér semmit.
sorszám: 34186 (107811)
(előzmény: Pityu2T, 2009-02-09 16:28:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-09 21:32:10
Papírkutyák vagytok! :))))
A Jawaval Győrbe jártam főiskolára, Pesten dolgoztam és Debrecenben udvaroltam a mostani feleségemnek :))
És hajnalban jöttem vissza Pestre, mert reggel kezdődött a munka.

Később ezt TS-el is megcsináltam. Igaz akkor már csak egy túra kedviért.

Rettegjetek mert idén sokat akarok túrázni. Aztán nem lehet reklamálni hogy jaj messzi van, mert a TS-nél fapadosabb túragép már csak a Simson...de ha jól tudom a Simsonosok jártak Horvátországban is.
sorszám: 34185 (107810)
(előzmény: Nfsman, 2009-02-09 20:46:29)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-02-09 20:46:29
Hát igen... szóval az a túra elég necces, de ha lesz olyan, ami mindkettőnkhöz "közel" esik (150-200km), akkor szólj, lehet, hogy azt bevállalom. :)
sorszám: 34184 (107808)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-09 20:17:10)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-02-09 20:17:10
győr? hát én oda csak akkor mennék ha még az indexrelém is a gyári frekin menne,ezzel arra akartam utalni hogy ha nem vagyok teljesen biztos a gép állapotában,akkor inkább el se indulok,de elvárom ennyi pénz meg munka után gyári teljesítményét hozza,és megbízhatóságát.elég drága a motormentő,és hamár túrázni indulok akkor csak olyan apróságokat viszek magammal ,amik bármikor tönkremehetnek,bovdenek,izzók,gyertya,belső
ragasztó,biztositékok,nem sok kedvem van a szerszámos ládát feltenni a csomira,már így is farnehéz,hátha még felteszek rá egy koffert:D Egy esztergomi vagy valami "kisebb" távúra simán beneveznék,még nekem is meredek lenne győr pedig én pesten lakom,neked biztos lenne 350-400km oda.tavasszal biztos megyek esztergomba és velencére,ezt a kettőt évente legalább egyszer teljesítem.
sorszám: 34183 (107804)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-09 00:39:06)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-02-09 18:52:54
helo
hát azon csak a fémragasztó segit vagy vmi jó paszta,vagy alu hegesztés ha hozzáférhető helyen van a repedés.
sorszám: 34182 (107802)
(előzmény: Pityu2T, 2009-02-09 16:28:32)

 
 
Pityu2T
válasz erre | email2009-02-09 16:28:32
Hi all! Tanácsot szeretnék kérni. Folyik az olaj alul a blokkból, az olajleeresztő csavarnál, mert egy picit meg van repedve a blokk. Mivel lehetne orvosolni? Fémragasztón kívül van más ötlet?
sorszám: 34181 (107795)

 
 
Czoller
válasz erre | email2009-02-09 14:56:40
Ajaj most lebuktam!
Am leszedtem a karbit az ETZ- ről és a szívócsok 25mm-es, a henger szívónyílása meg 27mm. A karburátorban meg, a fúvóka 115-ös.Lehet hogy egy 150-est vettem???
sorszám: 34180 (107794)
(előzmény: tomika76, 2009-02-09 13:28:16)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-02-09 14:30:12
van itt néhány megoldás ledre:http://www.superbrightleds.com/other_bulbs.htm
illetve német veterán újságban van egy cím is( a januáriban) kb 2euro/db a postaköltség 17, majd kiírom ha oda jutok.
sorszám: 34179 (107793)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-08 00:12:59)

 
 
tomika76
válasz erre | email2009-02-09 13:28:16
Czoller, te véletlenül nem F.Zoltán vagy?!:)
A FŐNÖKÖD!
sorszám: 34178 (107792)
(előzmény: Czoller, 2009-02-09 11:21:42)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-09 12:07:17
na megvan a 80ig kalibrált MZ óra. TESSÉK:

http://www.youtube.com/watch?v=Aae9-Vt2gF4&feature=related

érdekes, kis etz tank, keki festés, 75ös elvileg, és hülyegyerek kínozza.
sorszám: 34177 (107790)
(előzmény: waresz, 2009-02-09 11:14:36)

 
 
Czoller
válasz erre | email2009-02-09 11:21:42
Nem is gondoltam hogy ilyen réri ez az óra.
sorszám: 34176 (107789)
(előzmény: waresz, 2009-02-09 11:13:45)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-09 11:14:36
asszem youtube-on láttam egy videót egy katonai(?) kis TS ről, érdekesség: 80ig kalibrált óra:D:D:D
sorszám: 34175 (107788)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-09 11:13:45
egyáltalán nem csúnya! sőt, nagyon szép műszer, ez egy ~76 elötti kiadású változat, mert még nem érnek össze a számláló számai, és nincs 100m számlálója.

sorszám: 34174 (107787)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-09 10:37:05)

 
 
Czoller
válasz erre | email2009-02-09 10:46:24
De ez nem olyan széria Romet ám.Régebben az volt még, de aztán meghalt szegény. (kettétört a váz)Utána beletettük a kerekeket egy Verhovina vázba, aztán kapott egy Simson blokkot is.Keményen ment a kis masina, most sajnos nem üzemel
de majd ha kitavaszodik akkor megint összerakom. :D
sorszám: 34173 (107786)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-08 21:50:56)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49072)
Motoros túra (17996)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu