hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-02-11 23:27:46
nagy kérdés,úgy vettem észre hogy az etz-nél(lehet hogy a többin is így van) a hátsó kerékagyba a fékfelület egy préselt perselyféleség,vajon ezt lehet cserélni? gondolom nem árulnak perselyt ezért gyártatni kell,de ha ki lehet szedni akkor már nincs gond.
sorszám: 34249 (107932)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-11 23:27:10
számomra a trabant a legmeglepőbb!
a trabi 5200at se forog 120nál
sorszám: 34248 (107931)
(előzmény: Forrest, 2009-02-11 22:45:30)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-02-11 23:24:42
rendben,szigetszentmiklós fele nem vagyok annyira ismerős,de lőrincen talán kiismerem magam
sorszám: 34247 (107930)
(előzmény: feri2360, 2009-02-11 10:44:05)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-02-11 23:23:27
nem kötözködésképp de amit korábban láttam linket,az is íly módon lett megoldva,csak nem döntött hanem sík óratartó volt,lehet hogy készült külföldre exportált darab is,azon lehetett ilyen konzol.Én se láttam még sose ilyet,de attól még lehetséges,utánanézek,mert érdekel,és még az is piszkálja a csőröm hogy ha valóban gyári akkor mit tehettek a középső tartóba?
sorszám: 34246 (107928)
(előzmény: waresz, 2009-02-11 19:54:28)

 
 
Forrest
válasz erre | email2009-02-11 22:45:30
Jók lettek a fordulatszám/sebesség görbék. A számok nem hazudnak. :D
sorszám: 34245 (107925)
(előzmény: waresz, 2009-02-11 13:11:47)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-11 19:54:28
én úgy értettem, hogy gyári műszertartó van átlakítva:P, ilyen gyárilag sosem volt, de ez igényes. tetszik.
sorszám: 34244 (107917)
(előzmény: waresz, 2009-02-11 16:06:46)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2009-02-11 19:04:34
szevasztok...

igen, ez gyári, biztosan emlékeztek a saját óratartómra, amit nemrég linkeltem be... na az is gyári, a múltkor jobban szemügyre vettem, nem tudom, hegesztették, vagy gyárilag öntik ilyen formára, de az illesztések szépek... meg persze a festék is elárulja, ugyanolyan, mint ami a villakifliken van... mondjuk az enyém egyenes, ez pedig döntött, ha jól láttam...

2900 HUF-ért szerintem jó vétel, kapcsolóval, láncvédő gumival... az utángyártott óratartó konzol is kerül vagy 1500 HUF-ba, és a méretek, megmunkálás nagyon gagyi...

annyira gáz, hogy a fordulatszámmérő kerete majdnem beleér a kuplungbovden kivezetésébe... a gyújtáskapcsoló is ferdén megy bele, az órák kotyognak...
sorszám: 34243 (107913)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-11 16:06:46
na, ez tök jó, és gyári is.
sorszám: 34242 (107907)
(előzmény: Laca_D, 2009-02-11 14:36:12)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2009-02-11 14:36:12
Szevasztok.Multkor volt téma a müszerfalon a 3.ora felszerelése.
Ilyet találtam,mint ötlet.

http://www.vatera.hu/mz_etz_muszerfalkonzol_127659418.html

Üdv
sorszám: 34241 (107900)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-11 14:02:07
6000-nél 90-et megy a motorom.
Ezt mondtam eddig is :)
Egy hiteles nyomaték görbe kellene egy fékező erő görbével. Ebből már ki lehetne szerkeszteni az optimális áttételt.
sorszám: 34240 (107899)
(előzmény: waresz, 2009-02-11 13:11:47)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-11 13:11:47
NA? senkit se érdekeltek a diagramok?:P
sorszám: 34239 (107898)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-02-11 10:44:05
A felbukkanásom a lőrinci és szigetszentmiklósi börzéken várható. Az alábbi járművek valamelyikével érkezem: UFX ezüst ETZ, UGU kék ETZ, UAF kék ETZ, HXV fehér Astra F, JBA fehér Astra G időjárástól és kertkapuhoz való közelségtől függően.
sorszám: 34238 (107895)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-10 20:59:48)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-02-11 07:31:33
hello http://www.vatera.hu/mz_kilometer_ora_meghajto_128144320.html pl. itt is...valószínűleg csak használtan tudsz szerezni de ez megéri az árát ha működik is..
sorszám: 34237 (107893)
(előzmény: mz250, 2009-02-10 23:08:51)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-02-10 23:27:09
van itt rajtam kívül vajdasági illető?
sorszám: 34236 (107891)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-02-10 23:08:51
Lehet valahol kapni ES250/2 höz km órát meg meghajtó mechanizmust?
sorszám: 34235 (107890)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-02-10 21:14:30
brisk n14c
sorszám: 34234 (107888)
(előzmény: miska9300, 2009-02-10 21:09:44)

 
 
miska9300
válasz erre | email2009-02-10 21:09:44
köszi de azt szeretném tudni hogy a brisk-nek miek tiousú gyertyája a legjobb mert valami 14-est olvastam itt az oldalon de van több fajta 14-es
sorszám: 34233 (107887)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-02-10 20:59:48
köszönöm szépen,majd ha kész lesz a motor,kiváncsi lennék pár tapasztaltabb régi motoros véleményére többek között a tiedre is ha összefutunk valahol,börzén,találkozón.
sorszám: 34232 (107886)
(előzmény: feri2360, 2009-02-10 20:51:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-10 20:56:30
Tegyél mosd ki a karbit tiszta benzinnel, engedd, le a tankból a benzint és friss keverékkel próbálkozz.
3 év alatt megromlik a keverék és inkább eloltja a tüzet, mint táplálja.
sorszám: 34231 (107885)
(előzmény: occsebogyo, 2009-02-10 16:30:19)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-02-10 20:51:12
"még többet bukhatok ha épp kiválasztok egy ránézésre csilivili gépet" Na ezért nem veszek mást, csak gyári festésűt még ha kopottas is. Nem szeretem ha elfedik a hibákat, sérüléseket. Rozsdás vázú gépet is inkább veszek, mint újrafestettet. Bontatlan blokk alapfeltétel. Nem lehet se utánfestett, se polírozott. Nekem bevált. A családfámon első generációs motoros vagyok, nem örököltem motort, maradt a vásárlás. Nekem az a tapasztalatom, hogy aki csicsázza, polírozza, újrafényez(tet)i a motorját, gyakran nem marad pénze/energiája, hogy a karbantartással, műszaki rendbetétellel is foglalkozzon. Analóg tapasztalotom is van: régebben felsőfokú programozó tanfolyamokon oktattam. A hallgatók többsége az órán kiadott programozási feladatból először a kinézetet, menüket csicsázgatta, a lényeget, vagyis a program alapfeladatát emiatt nem tudták időre megcsinálni. Asszem ez a motoroknál is gyakori, ezért a csilivili gépeket messzire elkerülöm. Na, sok sikert a váltódhoz, olajat ne felejts el tenni bele.
sorszám: 34230 (107884)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-10 20:19:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-10 20:43:38
Szuperbrisk, vagy a régi Isolátor.
sorszám: 34229 (107883)
(előzmény: miska9300, 2009-02-10 20:26:48)

 
 
miska9300
válasz erre | email2009-02-10 20:26:48
helló mz etz 250-be melyik gyertyával a legjobb a teljesítménye .... olyan ami sokáig is bírja ????
sorszám: 34228 (107881)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-02-10 20:19:12
értelek,de azért nem olyan dúrva a helyzet,bár nem 30000ért kellett volna motort vásárolnom,de akkor meg még többet bukhatok ha épp kiválasztok egy ránézésre csilivili gépet,aztán meghalok vele az első kanyarba.a skodám amikor vettem az mondhatni dúrva volt,már 2. napja volt hogy kerestem honnan jön az nyavalyás hideg a hátamra,és akkor kiderült a turpiság,volt egy kisebb fajta frédi béni meghajtó nyílás az alján az ülés mögött,és ezt nemesi egyszerűséggel letakarták egy farost lemezzel:D.Mondom nem azért reagáltam a tiedre mert unatkozom,hanem azt hittem hogy csak a nagy világba mondtad mindenkinek, mivel korábban pont erről beszélgettünk Nfsman-el,ezért volt olyan érzésem hogy ez akár nekem is szólhatna,csak ennyi volt a szándékom hogy jelezzem,én konkrétan imádok vele motorozni,már nagyon várom hogy kész legyen a művem,de tartok tőle egy kicsit,mint irtam Kerinek,ha tuti biztos hogy müködik,akár kimegyek vele a világból is.Én elég fiatal vagyok,ahhoz képest,teljesen elvette az agyam a benzin már egész korán,gondolom sokaknak ez a helyzet,én teljesen beleszerettem ezekbe a múzeum szökevényekbe,már bocsánat nem lenézem a régi autókat,motorokat,inkább csodálom,és ha van egy régi vasam,és felújítom,az a kihivás,nem az hogy csak megmutatom neki a kulcsot,és pöcröf,abba semmi izgalom.,nekem ne szabja meg semmi túl elektronikázott kütyü hogy meddig nyomhatom a gázt,meg hogy ne így kanyarodjak mert keleti irányból elfingotta magát egy tehén,kicsit primitiv a leirásom,de ezzel csak annyit akartam elmondani hogy én akarom uralni az egész szerkezetet,nem kell másodpilóta.ezért jók a rég múlt termékei,mert ott a magad ura vagy.jut is eszembe,két hete volt á lehetőségem hogy elmenjek a közlekedési múzeumba,most kifejezetten a motorokra koncentáltam,nagyon szépen rendbehozott pannóniák mellett miért nincsen ugyanolyan szép állapotú mz-ék?biztos van olyan széria a BK350et leszámitva,aminek szinte minden darabja már túl van a veterán korhatáron.
A váltót köszönöm sikerült összeraknom,bár fél napomba került de szárazon,olaj nélkül is úgy vált má mint az álom.Ha meglesznek az új csapágyak,akkor élesbe is ki tudom próbálni,ah kézzel forgatom a primert,és úgy váltok,és mint a vaj úgy veszi,az szerintem egész jó eredmény egy kezdőtől. további szép estét:András
sorszám: 34227 (107880)
(előzmény: feri2360, 2009-02-10 19:13:29)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-02-10 19:57:27
igyekszem tudásomhoz mérten a legjobb munkát elvégezni,és inkább átlapozom még ötször gépkönyvet,amit Nfsman közbenjárásával ismét meg tudtam szerezni,és megnézem az összes beállítandó alkatrészt,egységet,mit hogyan.Hogy miért nincs önbizalmam? ez feltehetőleg genetikus,apám is állandóan leellnőrizte a saát munkáját,én is úgy vagyok vele hogy nem elég jól összerakni,meg kell győződni róla hogy teljesen 100%osan üzemel amit csináltam.az hogy az astra tulaj nem mert nemenni horvátországba,gondolom volt oka,akár a kocsi miatt vagy hogy let tud vezetni ennyi km-et,teljesen mindegy,te meg biztál a skodriban,és tudtad hogy le tudsz menni és haza is jutsz vele.Én skodám olyan volt mint egy ipari merülő forraló,a csomiban volt 40L víz,azzal bárhova el tudtam menni,azon kívűl swmmi extra nem történt vele.róla már azért nem beszélek olyan formábsn mint az mz-ről,mert már nincs meg sajnos,de amíg megvolt ő volt az elsőszámú kedvenc,most ugyanez a helyzet az etz-vel,ezért beszélek ról ennyit és foglalkozom vele.Ja egy alkatrész lista amit csak úgy elnagyolva összedobtam,most prezentálnám:
váz,futómű:
gumik,első heidenau 300x18 Köpeny 47S K65 TT 7620,-
belső heidenau 0/90 100/80x18 Tömlö 18D 34G 2400,-
hátsó heidenau 100/70x16 Köpeny 52J K72 TL 7620,-
felnik,első 7800,-
hátsó 9350,-
küllők 140,-\db~5600,-
távtartó cső hátsó kerékhez 460,-
kerékcsapágyak 1200,-\db 4800,-
tankgumi első 300,- bontott
óratartó 1290,-
fékcső 1100,-
főfékhenger jaító klt.200,-
fékpálca 320,-
láncvédő bakelit 800,-
láncvédő gumi950\db
sárvédőgumi 270,-
51.830,-

motor és részei:
kuplungagy 2150,-
nagy kerék 2800,-
kis kerék 4150,-
denso iridium 0,5mm iwf22 3290,-
szegecsek 20,-\db 120,-
INA csapágy és szimering klt.
2db 6204 c3 xs 2950,-\db
1db 6304 c3 xs 3280,-
ftg. szimeringek 1690,-\db
szárkerék szimering 1340,-
tömités készlet 480,-
26.890,-

és mind emellé nincsen a feltöltendő olajak,még nem vettem meg mindent,ahogy kapom a fizetést már megyek is vásárolni,és ami már megvan kihúzom a listáról,jövő héten is elküldöm a listát,a harmadát szeretném eltüntetni,mert mindjárt itt a tavasz.
sorszám: 34226 (107879)
(elözmény: Keri, 2009-02-10 10:00:46)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-02-10 19:56:26
Hát az más tészta. Sajnos ilyenkor kegyeletből nem illik elküldeni a pi..ba az előző tulajt a gányolások felfedezésekor, ez az ára annak, hogy pénzt viszont nem kellett kiadni érte, max. az eredetiség vizsga nélküli átírásért. Egyszer én is belenyúltam a szarba. Egy alapvetően jónak tűnő gépnél vásárlás után tűnt fel, hogy van valami susogó hangja. Szétszedtem, és kicsit meg volt korábban szorulva. Az előző tulaj elhallgatta, hogy feltehetően olajat elfelejtett beletenni, pedig az adásvételiben az állt, hogy tájékoztatott az ismert hibákról. Erre hivatkozva perrel fenyegettem meg, a vételár jelentős részét visszaadta. De ez még évekkel ezelőtt volt.
sorszám: 34225 (107878)
(előzmény: LG TS, 2009-02-10 19:28:21)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-02-10 19:29:38
Szóval a link:
http://kepfeltoltes.hu/090210/user_9016072_1234285135816_box_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sorszám: 34224 (107877)
(előzmény: LG TS, 2009-02-10 19:28:21)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-02-10 19:28:21
Motort nem csak venni lehet, hanem örökölni/átvenni/feltámasztani a fészerből, lásd: én. És akkor mit szóljak én, hogy amit a saját nagypapám gányolt el rajta 20-25évvel ezelőtt, azokat kellett nekem rendbehozni. És még mindig nem értem a végére. De én sem fogom ezt eladni, mert imádom, szeretem és értek már a nyelvén, ő az első motorom! Hát ez az én TS 150-em:
http://kepfeltoltes.hu/view/090210/user_9016072_123428513
sorszám: 34223 (107876)
(előzmény: feri2360, 2009-02-10 19:13:29)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-02-10 19:13:29
Ha a tiedre reagáltam volna, akkor ott lett volna, mint most, hogy előzmény: intravénás..., de nem volt ott. Több hozzászólásról eszembe jutott a fiatalok elterjedt hozzáállása a szoci gépekhez (pl. a népítéletben is rendszerint tettenérhető), az ezzel kapcsolatos gondolataimat írtam le. Ha neked akartam volna írni, akkor inkább a váltó összerakásával kapcsolatos nehézségeid hökkentettek meg. De nincs időm vitára, ezért nem írtam erről. Ami pedig a Stephen King horrorsztorikkal vetekedő kisregényedet illeti: tavaly több ízben kifejtettem a motorvásárlási elveimet, ezért nekem szerencsére még sose voltak ilyen gondjaim.
sorszám: 34222 (107875)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-10 18:53:52)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-02-10 18:53:52
ha az én hsz.-emre reagáltál,annyit szólnék közbe,hogy amikor megvettem rá két hétr megállt a főtengőm mint a szög a pesti alsó rakparton miközben váltottam,ennyi volt a mázlim különben vagy eltörik a főtengely,vagy az én arcom.
nos a blokkba új csapágyakat,szimeringeket tettem,meg lett csinálva a főtengely volt benne egy kurfli,ez pedig szétverte a csapágyat,ezt a töltés ingadozásról vettem észre,mivel hall jeladós gyujtás van rajta,mást nem vettem észre,egy évig jártam így,most hogy már életveszélyessé vált a telóm,állandóan hintázott az úton,és állítólag a 250 etz hátsó rugója van benne a motoromba,emiatt volt olyan pattogós a segge.most teljesen szétszedtem,és nem tescós festékkel akarom lefesteni a sérülésmentes tankot amit sikerült elég jó áron beszereznem,és ha már fényezve lesz az oldala meg a tank,akkor már a sárvédők,váz,telók alja,szóval teljes generál.egyszer már kicsontoztam a motorom,akkor az volt a lényeg hogy a tavaszi szezon kezdésre minden ami szükséges,az működjön,de amikor voltam nyáron műszakin,közölték hogy nem biztos hogy át fog menni mert olyan tojás és 8as van a felnibe hogy még a fékpadon se tudtak rendesen mérni,aztán megtelt a dobom retekkel,azt már kiégettem,jól ment amíg szét nem szedtem decemberbe.Elvittem centírozni a főtengelyt,mérőóra szerint a generátor oldalán 0,01mm sugár irányú eltérés a primer oldalon ott meg nulla,én sajnos nem voltam ott a mérésnél de hiszek a papírnak,kézzel átforgattam és nincsen azok az impulzus szerű felvillanások a töltés visszajelzőnél,ja azt elfelejtettem hogy a szimering futófelületénél a főtengelyen olyan vájú van hogy már csak perselyezni lehetett,mert nincs olyan méretű csapágy és szimering amit még elvisel a főtengely és méretben is jó,az esztergályos közölte hogy ha leszed belőle,akkor nagy terhelésnél előfordulhat csavarodás v. esetleg törés.a felnik azokat újra cserélem,az a biztos a dobot fel kell szabályozni,lengőkar szilentet kell cserélni,tompa volt a foncsor elöregedése miatt a világításom,ja és meg tetézte a baj hogy az előregedett elektromos hálózatom folyamatosan megviccelt,az egyenirányítót átforrasztgattam,most minden kontakt jó,legyártottam a komplett köteget,gyári szinezéssel,minőségi gumikat kap amivel nem csúszkál,és még meg is tud állni,hát nem nevetséges?azt hiszem mindent leírtam miért nem mertem elmenni 70km-nél messzebbre,mert onnao még 24 órán belül hazajutok még tolva is.és ha jól összeszámolod,már kb 70e nél járnuk,gaz nem irtam le néhány apróságot mint kuplungagy,láncok,és miegymás,a blokkházon és váltón kívűl szinte minden cserélve,felújítva,javítva lesz,gondolom ezek után igazán elvárhatom hogy TÖKÉLETESEN üzemeljen.Amikor vettem az volt 30e ft,az átírás meg minden apróság még 40e ft,akkor télen ráköltöttem 40-50e ft-ot,konkrét összegre nem emlékszem,és még most is kb 70e ft-t,ebbe benne van az aluhegesztő is,aki átalakítja a váltó oldali deknit is.,nekem ez a motor a MOTOROM,és szeretem,sose fogom eladni,mert ezen tanultam meg igazán a motorozás alapjait,sőt az oktatóhoz is ezzel jártam fusiba,amikor 90el kaptam egy dúrdefektet az Árpád-hídon,megmentette az életemet,tudom hülyén hangzik de motor nem akart elborulni,csak kacsázott,én lefostam a bokám,élesbe nem tanítják meg hogyan kell kezelni egy ilyen helyzetet.Mostani nagy generál után én már nem fogom restaurálni,mert amit csinálok majdnem az,innntől kezdve csak karbantartom,mert egy jó állapotú gépnél ezt meg lehet tenni,és hiába ott a gs amit örököltem,nagyon szép hangja van,karbis,minimális elektronikával,jól néz ki,akkor sem tud számomra annyit mint ez a motor(teljesítményben persze bőven megelőzi) de az hogy fél lábbal a sírból felkelve haza hozott amikor karbi gondjai voltak,ezt még nem tapasztaltam se a golfnál v. a skodrinál ,még a peres is rossz néven vette amikor szenvedtem vele.Ha kész lesz tervezek egy nagyobb túrát,ez függ attól hogy minden működik,és attól hogy a főnököm elenged egy hétre a nyáron.
Nem állt szándékomba senkit se leszólni,és megbántani,még mielőtt félreértések születnek.
üdv:András
sorszám: 34221 (107871)
(elözmény: Keri, 2009-02-10 06:45:48)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-02-10 18:46:31
Nem teljesen mindegy.
A jawa talán hajlamossabb gyújtás hibát szimulálni, amikor pedig üzemanyag, vagy egyébb nyűge van. Első amit megtehetsz, az a benzin csere. A benzinnek ugyan nics baja valszeg, de a benne lévő olajnak annyi. Jut eszembe: Hosszabb állás után meg kell rendesen lötykölni a benyát, mert leüllepedig az aljára az olaj, és azt fogja szívni, nem benzint. Az olaj pedig köztudomásulag nem tul robbanékony.
Ha van szikra, még nembiztos, hogy jó helyen van. Találkoztam már eltört talpú skoda megszakítóval. Talpnak azt a bakelit szerúséget hívom, ami az excenterhez ér. Ha jóhelyen van a szikra, nembiztos hogy elég erős. A csatlakozók korróziója rendesen el tudja tüntetni a delejt. Főleg a jawán, a tank alatt , a gyújtótekercsen.
Ha elég erős a szikra, jóhelyen is van, benzint is kap, nem olajat, akkor még az is lehet, hogy vagy nem szivatod, úsztatod meg rendesen, vagy túl szivatod. Ha ez is pont jó, akkor jön az, hogy valahol eltünik a kompresszió. PL a szimeringeknél. Az , hogy három éve beindult, nem jelent sokat. Akkor valszeg meleg volt, akkor kissebb hibával is indul. Hidegen hibátlan állapotban is nehezen. Hidegnek számít a 10 fok is. Ilyen hőmérsékleten csak tökéletes állapot esetén indul, vagy nagyon ügyesen kell a szivatást végrehajtani.Személyes tapasztalatom az, hogy akár 12 voltos, akár 6 voltos jawát nézünk, nehezebben lehet beröffenteni időnként, mint az MZ-t.Sokat szívtam a jawa indításával.Szerintem a vacak karburátor, a megbízhatatlan gyújtás rendszer ennek az oka.Érdekes módon, jó elektrónikus gyújtással egész megváltozik.
Jut eszembe, kíváncsi vagyok, hogy fog indulni az én jawám közel egy év állás után. Még nincs fent az elektronikus gyújtás. ETZre régen feltettem, egy pár ismerős motorra is, a jawámra még nem volt érkezésem.
sorszám: 34220 (107868)
(előzmény: occsebogyo, 2009-02-10 16:30:19)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-02-10 17:57:39
gondoltam segítek valamit.
nekünk ez volt a gond, és aztán lám csodát indult a motor
sorszám: 34219 (107866)
(előzmény: waresz, 2009-02-10 15:26:21)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-02-10 17:54:15
gondoltam segítek valamit.
nekünk ez volt a gond, és aztán lám csodát indult a motor
sorszám: 34218 (107865)
(előzmény: waresz, 2009-02-10 15:26:21)

 
 
occsebogyo
válasz erre | email2009-02-10 16:30:19
kábé 3 éve áll, azóta áll benne a benya, szikra van, elég erős is. Pal gyertya van benne. Az a feltűnő hogy egyet se pöffen pedig rúgtam toltam, minden. Amúgy ez nem Mz hanem Jawa ezért bocs, de gyújtás szempontjából mindegy.
sorszám: 34217 (107857)
(előzmény: Keri, 2009-02-10 12:44:40)

 
 
Doctor Brain
válasz erre | email2009-02-10 15:53:22
Sziasztok!
Van valakinek valami ötlete, hogy hogyan juthatnék hozzá egy " Motion Pro 5/16"-Line Fuel Valve " benzincsaphoz?
Itt van róla kép: http://kepfeltoltes.hu/090124/motion-pro_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Segítsetek légyszi!
sorszám: 34216 (107854)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-10 15:37:26
Megosztanám mindenkivel:
Ezek a kedvenc NDK gépeink menetdiagramjai. MIND HITELES! valós forrásból való, természetesen csak a gyári gumiprofil magassággal érvényes.
Én csináltam őket.
TS 125:
http://kepfeltoltes.hu/090210/TS125menetdiagram_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

TS 150:
http://kepfeltoltes.hu/090210/TS150menetdiagram_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

TS 150 kis etz primeráttétellel
http://kepfeltoltes.hu/090210/TS150menetdiagram_Etz_primerhajt_ssal_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

TS 250/1, etz 250 (gyári áttétel):
http://kepfeltoltes.hu/090210/TS250_1_20fog_etz250_19fog_menetdiagram_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

TS 250/1 21fogú lánckerékkel:
http://kepfeltoltes.hu/090210/TS250_1_menetdiagram_21fog_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

etz250 21fogú lánckerékkel
http://kepfeltoltes.hu/090210/etz250_21fog_mentdiagram_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Trabant gyári váltó:
http://kepfeltoltes.hu/090210/trabant601_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Wartburg gyári váltó:
http://kepfeltoltes.hu/090210/wartburg353_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sorszám: 34215 (107853)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-10 15:26:21
amúgy mindkét leírás elég érdekes:D

szóval: Nézd meg, hogy a szivatószelep zárógumija, nem csúszott-e ki a dugattyúból, így elzárva a szivatócsatornát.

vagy valami ilyesmi.:P
sorszám: 34214 (107852)
(előzmény: prebzoli, 2009-02-10 13:42:29)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-10 15:23:28
le a generátort, ki a szimeringház 4 csavarját, szimeringet kiütni belőle, bele az újat, majd összerakni:D
sorszám: 34213 (107851)
(előzmény: prebzoli, 2009-02-10 13:38:30)

 
 
xxx2006xxx
válasz erre | email2009-02-10 14:11:42
Halljuk a varázsszót!: "Lécccci.." !!!!!!!
sorszám: 34212 (107848)
(előzmény: prebzoli, 2009-02-10 13:38:30)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-02-10 13:44:21
mz
sorszám: 34211 (107847)
(előzmény: prebzoli, 2009-02-10 13:38:30)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-02-10 13:42:29
Nézd meg a karburátorban a szivatónál a dugattyúban lévő gumi tömítés nem-e tömi el a szivató útját.
sorszám: 34210 (107846)
(előzmény: occsebogyo, 2009-02-10 10:35:00)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-02-10 13:41:44
Nézd meg a karburátorban a szivatót nem-e tömi el az utat a dugattyúban a gumi.
sorszám: 34209 (107845)
(előzmény: occsebogyo, 2009-02-10 10:35:00)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-02-10 13:38:30
Hogyan cserélitek ki egy ME ETZ125-ből a jobb oldali szimeringet?
Írjátok már le részletesen.
sorszám: 34208 (107844)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-10 13:25:17
hátúl 47 kéne legyen, elöl meg 20-21.. végülis mindegy, mert ha nem vagy pavarotti ,és jó a gép, akkor leszarja.
sorszám: 34207 (107843)
(előzmény: mz250, 2009-02-10 10:35:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-10 12:44:40
Szikra van?
Gyertya milyen?

Mi volt az előzmény? Állt a gép? És utána nem indul?

Nem csak a gyújtás lehet a gond.
A túlszivatás is tud olyan gondot okozni mintha gyújtásgond lenne.

Benzin mióta áll benne?
sorszám: 34206 (107841)
(előzmény: occsebogyo, 2009-02-10 10:35:00)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-02-10 10:51:15
Az első lánckerék tudtommal 21-es a 16-os hátsó kerék miatt.
sorszám: 34205 (107839)
(előzmény: mz250, 2009-02-10 10:35:32)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-02-10 10:35:32
megtudná mondani valaki milyen a fogaskerék áttétel a 251 es ETZ-n?19-48?
sorszám: 34204 (107838)

 
 
occsebogyo
válasz erre | email2009-02-10 10:35:00
Mondj valami extra tutit mit nézzek. Ahogy van a gyújtás úgy ment már a gép. Akksit fel töltöttem, benzin van, folyik, eljut a gyertyához. mégse indul a gépezet. csak a gyújtásnál lehet valami kehéje szerintem. Szerinted?
sorszám: 34203 (107837)
(előzmény: Keri, 2009-02-10 10:24:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-10 10:24:27
Najó. Mi a gond? Ha tudok segítek.
sorszám: 34202 (107836)
(előzmény: occsebogyo, 2009-02-10 10:14:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-10 10:23:05
cseréld ki a megszakító bütyköt ;-)
sorszám: 34201 (107835)
(előzmény: occsebogyo, 2009-02-10 10:14:57)

 
 
occsebogyo
válasz erre | email2009-02-10 10:14:57
Akkor kéccsörér tudok neked egy kihívást jelentő feladatot:P:P
sorszám: 34200 (107834)
(elözmény: Keri, 2009-02-10 09:53:18)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu