:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Keresek a képen látható, 251-es ETZ vagy Simson robogó indexére való átlátszó búrát, ha valaki tudja, hol lehet kapni vagy rendelni a simsonbolt.hu-n kívül, az legyen szíves jelezze. Akár itt, akár msn-en vagy e-mailben (gti16v@vipmail.hu). Köszi!
http://www.freeweb.hu/simsonbolt/kepek/term/np-003865-01.jpg
Vannak ilyen emberek akik azt élvezik, ha be lehet szólogatni. Szerintem inkább el kéne mennie sportolni, ne üljön annyit a monitor előtt :)
Én azért még hiszek waresznak és Kerinek, úgyhogy az lenne a kérdésem, hogy: szerintetek okozhatja-e a 150es TS-em 4. fokozatban való gyengélkedését az, hogy a hf meg lett perselyezve és a perselyben a gyertya nem lóg be eléggé az égéstérbe, tehát feljebb van az elektróda, mint előtte volt.
MZ TS 150 Eladó!
Műszakival 40.000 Forintért.
Érdeklődni csak telefonon!
Tel: 06 70 7762835
Lehet próbálkozni, de ha fojtatod, kitiltalak.
Nah ne húzogass ennyire, te állszaki :) Tőled se sokat hallani...csak a duma nagy, villogsz mint egy villanykörte, legalább lenne mire...
Kicsit szállj magadba és inkább iratkozz le innét, ha ennyire szar ez a hely.
Hozzáteszem hogy a felsorolt emberekkel ellentétben, tőled még egyetlen értelmes, vagy segítő szándékú hozzászólást nem olvastam.
Tényleg jobb lenne ha elhúznál innen.
Istenem...hirtelen mennyi ember ért itt az autókhoz. A hozzászólásokat nézve (hozzáteszem nem szocimotor téma) van itt jópár állszaki (Keri, waresz ,intravénás, stb..stb..stb.) Egy biztos: a kezetek közé nem adnék autót....még a közelébe se engednélek titeket...
Biztos bodzát szüretelni indultál éppen, azért írtad be véletlenül.:)))
a BMW után az az "1 év alatt" beszólás nem tudom honnan származik:D
NA LÁTOD, ha benzines akkor opel, ha dízel akkor vw vagy merci. opelék sosem tudtak dízelt csinálni. nem megy nekik. szar az összes. az omegába a 2.5ös sor6os turbó az fasza, az is BMW. 1 év alatt
83?
akkor fejezték ba a golf1 gyártását. onnantól létezik a golf2. azok semmivel se rosszab gépek mint az 1. a skoda meg menjen a rákba a Vw system emblémával! 3 helyen csapágyazott 4 hengeres főtengely? vicc. ez olyan gagyi mint a kispolszki. 2 henger 2 csapágy, 1 sonka, egyszerre megy a két dugattyú. komolytalan, de röhelyes mértékbe.
a fordba sincs igazad. a ford dízeleket is egy hajszál híjján, elhanyagolható különbséggel a Vw és a merci mellé lehet sorolni. nagyon jól, de ezt keri is leírta. viszont az opel dízel nagyon nem életképes.
sorszám: 34389 (108221)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-17 21:57:33)
A diesel Astrák tényleg vackok. Könnyen hengerfejesek lesznek. Azért is rakták bele az isuzu motort...azok egy fokkal jobbak, de a turbó miatt szintén érzékenyek.
Apámnak az öreg Ford Orionja 1,8D na az mindent kibír és jól is megy egy szívó dieselhez képest. A futóműve sem rossz, pedig csak egy tré családi autó.
kb. 300ezer van benne. már szétesett az egész kocsi, de a motornak még mindig semmi baja, nem eszi az olajat, nem csörög, és városban 5,5litert eszik.
Ezt ugyan nem szokták elhinni pedig egy időben én is jártam vele és 6 litert soha nem érte el a fogyasztás, pedig én nyomtam neki rendesen.
sorszám: 34387 (108219)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-17 21:57:33)
blokknak nincs baja,32****km van benne,elég sok,pontosan nem tudom mennyi,ez a gyári HF rajta de ez egy hulladék,kap egy másik hengerfejet,ezt már csak anyámnak kell beadagolnom,inkább elhozom bontóból gyalog,mint ezt a szart kelljen megrenoválni ami újabb fél évig jó lesz aztán megint befosik.
Nem rossz indulatból,de kikérem magamnak hogy rosszak lennének 1,6 és 1,7D v. TD.A cégesünk az 1,7d és teljesen el van hanyagolva, éve van a cégnél és csak hengerfej tömités meg vezérműszíj lett cserélve,ezen kívűl lenni mit cserélni még,de az még ráér ahogy mondja a főnök,nem értem ezt a gondolkodásmódot,de ez már nem az én területem.Egyébként német szimpatizáns vagyok nekem is ott volt a golf,igaz benzines,de nem volt semmi komolyabb baja míg meghalt az olajpumpa és eltört a főtengely.jók a VW konstrukciói is de csakis kizárólag 83'ig,onnantól kezdve VW system lett a skoda,seat,vw,audi,és ezzel a lépéssel elcseszték az egész márkát ahogy van.Érdekes a fordok azok kifejezetten hulladékok általában,nem bírják a szélsőséges hajtásmódot,de a régebbi transitokat nagyon eltalálták,mindenféle komolyabb generál nélkül több százezret elszaladnak,ha karban van tartva.
ezt az elektromos fűtőkét nem gondoltam komolyan,bá lehet hogy több meleget adna mint a gyári:D Alapvető gond anyámmal az hogy műszakilag nulla,és eszébe se jut olyan hogy olajszint ellenőrzés,vagy egyáltalán van-e víz a kocsiba,esetleg fagyállószint stb.ja és hát azt ne is mondja hogy ha véletlenül megnézi a vizet és kevés,hát persze hogy jég hideg csapvizet önti bele,tök normális,már ettől is diletálhat,és a csöveknek se tesz jót.Aki meg használt tömitéssel teszi vissza a HF-et,annak csak gratulálni tudok,és visszavenném tőle a szerelői bizonyitványát,az ilyen inkább menjen bontóba,szétbarmolni ott lehet.Márcsak azért is kell MINDIG tömitést cserélni,mégha hibátlan is ránáézésre,akkor is össze lett nyomva,nem biztos hogy ugyan úgy sikerül lehúzni a hengerfejet,és...áhh szóval én ilyet még akkor se csinálnék,ha kérnének rá.Ami viszont vicces hogy a főnökömnek úgy kell szólni hogy egy megfőtt hengerfejhez hozzon új csavarokat is,és ilyenkor jön hogy az drága...könyörgöm mi olyan drága ó esetben 10db rohadt csavarban?max. 5000ft,és akkor benne van a zsíros tasak is,és az egészben az pláne hogy én vagyok a gyökée kezdő aki nem ért semmihez,de nekem kell elmagyarázni hogy mi kell?néha sírva fakadok már ennyi hülyeségen.
Üdv
még eladó a motorom (ETZ250), ha valakit érdekel, a lenti címen megnézheti. 250-es Trophy vázat papírokkal (régi forgalmival) beszámítok.
http://www.privi.hu/etz
sziasztok! Peti74 féle tranzisztoros gyujtáselektronika, és trabi mágnesgyürüs hall jeladó eladó ár 12e ft 12voltos, de ha kell 6 voltosra is át tudom alakítani. érdeklődni a peti.janka@gmail.com vagy a 0630-5409083as számon lehet. további szép napot.
most mértem, ez egy fiat tipó tipusú hulladékból való, ez kb 25*30centi felületet fed be, 100-120w körül indít, majd lemegy a fogyasztás kb60-70w-ra amikor üzemmeleg.
Ülésfűtésnek viszonylag kevés teljesítmény is megteszi.
Mindenesetre elég jó dolog az motoron.
A másik a markolat fűtés ami sokat javít az ember közérzetén.
Nekem mondjuk az volt a mániám amikor még hidegben is motoroztam, hogy a kabátomba fogom befújni a meleg levegőt amit a kipufogó melegített.
Ehhez nem kell villany.
poén hogy ilyen van!:D én is meglepődtem, egy újab VW passatba láttam: amikor beindítod a fagyba a motort, a fűtés rögtön meleget fúj! van benne egy baszomnagy fűtőbetét. jó mondjuk abba nem egy kb 40A-os kadett generátor van hanem egy kb 130A-os.
milyen fasza lehet a generátornak, meg az aksinak:D:
beindítod a szűken kalkulálva kb 100-150A indítóáramú díztelmotort, elötte kb 50-80A rel izzítasz, majd amikor indítasz természetesen közbe hátramenetbe van, és világít 42W tolatólámpa, ahogy beindúl a gép, rögtön aktiválódik az a 100A körüli fűtés,+ a ventilátor. mert fagy van. de ne legyen elég, köd is van: már vágod is rá az ablaktörlőt, meg a ködlámpát, és indúlsz irányjelzővel:D
de az Mz 60w dinamóval beéri:P
egyáltalán nem lesz túlzás a warbi generátor az én gépembe. ülésfűtés is lesz:P
Én viszont azon az állásponton vagyok, hogy ha megint fos a kocsi, akkor vigyétek el bontóba, vagy szedd szét és áruld ki belőle a dolgokat. ezek a kadett dízelek a leghitványabb dizelmotorok a földön. egyáltalán nem bírták-bírják a hajtást, ellenben mondjuk egy VW golf 1.5d-1.6d-td vagy egy 200-240d 123mercivel szemben. amik átlagos hajtós használat mellett, közepes karabantartással is símán elmentek 1 millió km-t. azért mondom ilyen bátran, mert a mi golfunk is túl van már ezen. mindezt bármilyen generál nélkül. egy olyan kadett blokk anyit nem bírt ki mint a benzines kedett blokkok. iszonyat rossz motor. de a később 1.7d-td(isuzu) astrák is borzasztó szarok. ellenben a benzines tesókkal amik hihetetlen jól bírják, még a kínzó használatot is.
sorszám: 34379 (108190)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-17 00:48:21)
Ja és 12V-ról legfeljebb ablak vagy ülés fűtést tudsz csinálni, de ami meleget is ad olyat nem, mert kb 100A-kellene a kocsi befűtéséhez. Ennyit az önindító sem biztos hogy felvesz :)
Amúgy ha összerakás óta ilyen rossz, nem lehet hogy visszatette a használt HF tömítést? Szoktak ilyet az autószerelők, aztán itt az eredménye.
sorszám: 34378 (108186)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-17 00:48:21)
Szívó dieselt hengerfejesre hajtani...hát azért anyukádnak megtaníthatnád mit szeretnek a dieselek :) vagy vegyen inkább egy benzinest.
Volt egy hengerfejes haverom aki ilyeneket hegesztett, azt mondta a javított részen többet nem ég át, mert a hegesztőpálca amivel dolgozik lényegesen jobb ötvözet mint amiből öntik az ilyeneket.
sorszám: 34377 (108185)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-17 00:48:21)
Oks,kösz,azért lehet,hogy összeszedek pár kérdést,hogy Te hogy látod.
Nem tudom,lesz-e idén bármilyen versenyzés,én úgy látom,hogy 5-8 emberre ezt nem lehet megszervezni,tehát fúzionálni kell a Pannóniásokkal,Simsonosokkal,bárkivel.
én is ettől tartok.. korábban már volt hegesztve a 8ból 6 szelepfészek a gátnál,az elég nagy évágás volt anyámnak 170pénzért,ha most is ilyen akkor kidobom alcsiba,és kap egy normál állapotú bontottat,még síkoltatni se vagyok hajlandó elvinni,mert ez a HF ami rajta van ez már akkor egy hulladék volt amikor összerakta valami szerelőféle,szerintem elcseszhetett valamit,mert azóta nincs fűtése.némely gyengébb pillanatba azon gondolkoztam, hogy voltaképp járóképes,csak nehezen indul,és a fűtést meg egy elektromos hősugárzóval meg tudnám oldani,vannsk 12V DC áramra építettek is.
én ma mentem egy 30km es kört 4és 5 óra közt.Nagyon jól ment a kis ts.
Egészen megerősödött mióta másik hengerfeje van.Tökre másképp veszi a gázt sokkal finomabban megy kisebb gázra is szépen reagál akár 40 nél 4 ben kicsit odahuzom neki tudja mi a dolga ,szépen elkezd kipörögni.
Azt mondod, a kor teszi a túrázási kedvet? :) Így már értem... :)Pedig ma egész fiatalosan éreztem magam reggel.:)
Én is csak találgatok.
Szerintem az SM futamokra lehet menni napi licenccel is, nekik csak az a lényeg hogy fizessen valaki.
Azt hogy a fórum lekapcsolásával lesz a valami azt nem tudom.
Nézz körül az MZklub oldalán, vagy a Simson klubnál. Valami illegálban biztos lesz.
Engem nem érdekel túlzottan. Idén túrázni fogok...öregszem :)
Ok,bocs,de korábban ez a címed nyilvános volt ezen a lapon,azért gondoltam,hogy hivatkozhatok rá.
na most már az összes spam küldő robot tudja mi a címem :)
Ok,de én magáról a kupa,a versenyzési lehetőségek idei sorsáról érdeklődnék,mert nekem arról sincs szinte semmi ifóm.:(
Oks,kösz,akkor a keri@szocimotorosok.hu-ra fogok írni,köszönöm!
Amúgy én sem tudok többet mint te.
Átvették tőlem az oldalt, azóta én nem tudom mi van.
írhatsz erre a címre mert azt úgy sem kapom meg :)
a kukac után szocimotorosok.hu van.
versenyzésel=versenyzéssel...
Úgy tűnik,az mzracing.hu oldal megszűnt,mit ne mondjak,jó néhányunknak elsődleges információforrás volt a versenyzésel kapcsolatban.:(:(
Keri,a napokban,ahogy lesz időm,írok egy mailt az itt megadott címedre,mert most már tényleg semmi infóm nincs az idei dolgokról,persze csak ha nem zavarlak vele.
Kösz előre is.
R.
Sziasztok!
Eladó MZ trophy 250 oldalkocsis felújított motorral kb 10 km ment.
Katonai szinben,régi forgalmival és régi rendszámmal.
120 000ft 0630 215 61 50
100 százalék hangerfejes, most volt ilyen tapasztalatom egy dizel Jeep-el ugyanezek a tünetek, az olaj nem vizes, kipufogón sem dölt a vizgőz csak lassan fogyasztotta a vizet, kicsit nehezen indult, egyebként semmi, de a rendszert nagyon hamar felnyomta levegővel, ezért nem fűt. Fej levételénél látszódott 2 hengernél is a repedés a szelepfészkek között.
sorszám: 34362 (108153)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-16 00:13:24)
igen ezt már megtettem mert dugulásra ill, vizkövesedésre tippeltem,megcsináltam,átjárható mindkét irányból dől a víz ha megnyomom slaggal,de nem javult,továbbra is csak langyos levegő jön mindenhol.amit még találtam érdekességet hogy az egy radiátor cső teljesen lufi és meleg,mg a másik csak közepesen meleg,és össze tudom nyomni,ott nincs nyomás,ezen felül forr a víz,ami két dologra vezethető vissza,vagy elrohadt a vízpumpa,mert a kiegyenltő tartályban hirtelen gázadásra ill, elvételre nem látok semmiféle keringést.a másik verzióm pedig hogy hengerfejes,de nem vagyok biztos benne,mert az olajban nincs annyi kondenz víz,a kipufogón sem jön gőz,viszont elég hamar forr egy hideg dízelmotorhoz képest,nem hallom hogy bugyogna,de negyed órán belül még sosem melegedett ennyire.ezen felűl a hengerfej sarkán olajfolyást látok,és a kipufogó soron is olajnyomok vannak.ha hengerfejes,akkor elég erősen kifli alakú lehet már,ja igen még az is hogy úgy indul amikor forgatom a motort,mintha dekompresszor lenne benne,nem hallom a motor pufogását,nehezen is indul,de megy,pedig úgy tudom hogy dízelek érzékenyebbek a kompresszió csökkenésre mint benzines társaik.Egy szóval lövésem sincs mit csináljak,igaz anyám már egy hónapja hideg autóval jár,mondta is hogy hagyjam,met nemsokára kitavaszodik,jön a jóidő,de ez akkor se normális jelenség.
elvileg a bal oldali blokkházfélnél van egy tengely legalábbis a kis tz-n ott van,de ha neked nincs sehol akkor kell egy elektronikus ford. mérő óra amit rá tudsz kötni a gyujtásra,onnan veszi le a jelet.
sorszám: 34360 (108144)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-02-15 18:40:03)
Lehet,hogy vízköves.Jó pár hűtőt már tisztítottam,és megjavult.Bele önteni vízkőtelenítőt,várni egy pár órát utána kimosni slaggal
sorszám: 34359 (108143)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-15 18:21:55)
Most már működik, köszi mindenkinek. TS-nél fordulatszám mérőt, hogyan lehet alkalmazni? Honnan van a kihajtása?
bár nem ide tartozik mégis felirom hátha valaki tud magyarázatot,opel kadett fűtés,kiszedtem a radiátort mert nem folyik,de hátha eldugult és emiatt nincs fűtés.kiszedtem,volt egy kevés kosz benne,de elhanyagolható,akkor miért nem nyomja a meleget?forrók a csövek,92foknál nyit a termosztát.itt én megálltam mint a szög,nem tudom mi fene van,gondolkozom a fűtés box szétszedésén,hátha ott van valami,látszólag a vezérlő bovdenek épek és működnek.
ha hiszed ha nem,ahova szoktam járni motorosboltba,kértem egy zsír új forgórészt,és felraktam,gyertya nélkül a berugóval forgattam,és úgy is ütött,aztán vissza adtam a forgórészt,nyilván az enyém is jó ha mindkettővel ugyanannyit üt,lehet hogy az az új is szar volt bár elég kicsi a lehetőség rá.görgettem az asztalon és láttam hogy szar,most látszólag jó,tehát mégiscsak ez lehetett a baj.Egyébként nem szorult,mert a vége volt a görbe nem a sonkánál,nem ért bele a blokkházba sem,nyoma legalábbis nincs.nekem amikor összeraktam sütőben melegitettem,aluba a csapágyat így szokás berakni,magát a csapágyat meg beraktam a frigóba,és bement a helyére.ennyi volt az összetétel,és biztos hogy a fészkek is jók mert préssel kellett kiszedni amikor most télen szétszedtem.
A jawáknak aleggyengébb a főtengelye. ijesztő görbületek bele tudnak nőni az évek során, még se szorul. Az is igaz, hogy egy jawa főtengő attól is elgörbül, ha a gépműhelyből hazafelé menet durvábban teszed le amikor megálsz pihenni. Nem ledobod, csak nem finomkodsz a letevéskor.
Ezt elmondtad a jawa főtengelyemnek is?!!! :)) Azért kellett felújítani, mert valahogy úgy elfogyott a dinamó oldalán, hogy csavarhúzóval el lehetet forgatni rajta a csapágyat.:( Lógott is e miatt rendesen az egész. Eszméletlen sűrün kicsinálta így a szimeringeket.De valószínüleg nem vagyok egyedül ezzel, hiszen ezért tanulták meg a gépműhelyesek az anyagfelhordást. perselyezést a főtengelyen.Legalábbis én úgy vettem észre, hogy nagyon nem lepődtek meg, amikor bemutattam a hibát.Más kérdés, hogy utánna nem csinálták meg tökéletesre az anyagfelhordást.
ez akkor is hülyeség, ha annyira görbe, akkor már a hajtórúd is szorúl, össze se lehet rakni. ha a csapágyfészkek szarok, a csapágyak lógnak, még akkor is szorúl az egész mint a dög. ott a forgórész is lehetett fos. szerintem ha valaki kalapáccsal összepüföli, akkor sem görbűl el ennyire. kisrometnek görbűlt így el, amikor állatpajtás összecsépelte.
sorszám: 34353 (108123)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-15 11:33:21)
Attól is elgörbül ha csúnyán ránézel.
Na nem maga a vas hanem az illesztéseknél fogva.
Ha bent van a helyén és berakáskor nem cseszték szét akkor már bírja.
A főtengely nem kopik.
szétsajtolják, kicserélik a csapágyat, hajtókart, összerakják, kiegyensúlyozzák és jó.
A kritikus pont a hajtókar és a csapágy minősége.
A főtengely csak egy darab vas.
na látod ezt én is szeretném tudni,a garantáltan hibátlan forgórészem aminek gyűrűit kicseréltettem rézre mert a széngyűrűk eltörtek folyton, forditva sűlt el a puska,a keféket kezdte el tördelni,ekkor már tudtam hogy a főtengely a ludas,nem viccelek,fél centis ütése volt a keféknél nézve,vajon miért verte szét a csapágyat?:D,és az egészben a pláne az volt hogy csak azért néztem meg mi franc van vele,mert zsír volt a visszatöltőrendszerem,új kábelköteg,jó kontaktok,új akksi,és mégis villogott a töltésjelzőm,de nem halványan mint néhány motoron alapjáraton,hanem kajakból kivilágitotta a szemem,ezt nagyobb fordulaton már nem vettem észre,bár lehet akkor is villogott,inkább az utat néztem.Mindegy hála istennek már a múlté,bízom benne hogy szezonkezdésre kész lesz,bár elég csekély esélyem van rá.mikor van a szezonkezdés? én egész évben a motor környékén voltam csak az volt a baj hogy nem tudtam ráülni:D
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|