:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
A fejet lehet lecsavarni. Kontra anyával van rögzítve
ha az lenne a baj, akkor a többi fokozatba is hitvány kéne legyen. nézted már, hogy amikor direktbe kapcsol a váltó(4.fokozat) akkor nem szorúl-e a váltótengely? a múltkor írtam, úgy az egyszerű: felrakod sztenderre, lánc le, beindítod, és végigkapcsolod az összes fokozatot(hadd pörögjön a lánckerék ott magába). és huzigálod a gázt. minden fokozatban úgy kell felpörögjön, mintha üresben lenne. ha negyedikben szorúl, akkor állítani kell a váltón. ha nem laksz messze, akkor ezt egy sör mellett nálam megoldjuk. ;)
mekkora pondró ez az xxx-es. nem is reagálok neki. majd ha felfedi a kilétét, akkor jól megverjük:D! de ha nem csal az emlékem, akkor ő is korombeli.
Hogyan tudom a szárat szétszedni?a dugattyút kell lehúznom?
sorszám: 34412 (108251)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-18 22:46:58)
üdv! ezzel én is nagyot szívtam,ha kivetted már a rugóstag tetején lévő "egységet"amit a szárra kell húzni,az a kis herkentyű két részből áll össze,préselve van ha jól emlékszem,én szenvedtem vele egy kicsit de ha normálisabb körülmények között vagy mint én, lehet hogy könnyebb lesz.Fel kell valahogy szedned azt a kis kupakot,az alatt van a szimering,kicseréled,összerakod.Csak egy tipp.nekem elkezdett sziváogni rögtön az összerakás után,és rájöttem hogy a menetes zárókupak,és e között a szimeringház között gondolom volt valamikor egy ó gyűrű v. ehhez hasonló,ha nem volt akkor megtuningoltam,mert tettem bele ilyet,és azóta nem folyik.
Remélem sikerül.
üd:András
Üdv barátaim.
valaki megtudná mondani hogy hogyan húzzam le a szemeringet a hátsó rugóstagról?itt nagyon felakadtam.kár hogy azt a részt nem írta le a szerzője aki feltette a hátsó rugóstag szerelését.Pedig azon van a hangsúj.
ha már így megjegyezted, megkérdezném de tényleg csak kiváncsiságból,mert " én hanyag,kezdő balfasz vagyok aki nem ért az autókhoz" szóval mi a külömbség a skoda octavia és a superb között?ahogy elnéztem külsőre nem sok,mondhatni szinte semmit nem láttam,valamit a futóművön v. a motorpalettán változtattak?v. csak tetszett nekik a név aztán csináltak egy ilyet is?amit korábban emlegettem céges opel kadett,az is 1,7D épp váltásnál,mert 92'vége körül kezdték el az isuzu motorral gyártani a kadettokat,később az astrákat,de amit a mienk kibírt,nem vagyok rá büszke,de a motorja nagyon jó állapotú még ahhoz képest hány ember vezette már,egy baja van hogy a 9éves kuplung kicsit elhasználódott,és jó lenne már cserélni,de halasztjuk amíg lehet.
elmész te........oda.mégis ki a szar vagy te,feltettem egy kérdést és megkaptam rá a választ,és utána békésen beszélgettünk,hozzád a kutya se szólt.és itt be is fejezném.ha olyan kurva okos vagy akkor mondd már meg nekem hogy miért van az hogy évente kell tömitést cserélni a HF alatt?és nem mindig anyám a hibás,általában ellenőrzi a vizet,meg mindig felhiv ha baj van vagy nem úgy megy a kocsi ahogy kéne és felhiv,vagy tudom mi a hiba és megoldom vagy megnézi más aki megtalálja v. tud benne segiteni.
miért ne lenne igazam? jó a 2. golf is de azt már nem kellett volna,ez a rókáról az újabb bőrt és ezt nem nagyon szeretem.a golf az golf.itt ez az új scirocco,hát na az vicc,csontra ugyanaz mint a VI.golf ugyanaz a 200Le-s TSI-t teszik bele meg a TDI-t a DSG váltóval mint a passat B7-be van.szóval csak összesöprik a cuccokat ami maradt raktáron,azt kreálnak belőle egy újabb ipari hulladékot.A Fordba nekem a transit nagyon patent,meg ford scorpio a 2,3D blokkkal is szedi a lábát saját határain belül,és nem kell minden padlógáz után egy főtengellyel utána rohanni.De a mai ford is hulladék,itt ez az új focus a 1,9TDCI-vel,és a kettős tömegü lendkerékkel,pár tizezer km alatt beszarik a lendkerék és csere,mert zörög,kb úgy működik mint a kuplungtárcsán a rugók,bár pontosan nem tudom mert még nem szedtem szét csak cseréltem.
Az ETZ generátort felesleges piszkálni. Szerintem elég üzembiztos, de ami biztos, az az, hogy heggeszteni lehet vele. Most nincs kedvem utánna nézni, de valami 180 wattra emlékszem.
helo
a suliban néztem ma egy suzuki 1000es generátorát.Olyan kis picike (talán100 mm körüli az átmérője),nemtudom hány wattos lehet,de lehet h etz be bele lehetne tenni meg ts ekbe is talán.
És még annyit tennék hozzá hogy ha körülnéztek wv-ék háza táján mostanába elég sok szériahibályuk van, szerintem több mint opelnak meg fordnak összeadva. Ez a 2.0 pd re vonatkozik meg a ford opel dieselre. Ezt úgy mondom, hogy én a wv consern-töl kapom a kenyerem pontosabban győri audibol.
Sziasztok! opel vs ford témához szeretnék kicsit hozzászolni bár tudom, hogy nincs itt helye. Én ford párti vok volt is már több fordom benzines is diesel is. de melóba volt egy 1,7 sima szívódiesel astra azt mindenki hajtotta nem kimélték, és volt benne 340ezer de olyan volt mint a doxa. Szóval szerintem azok se olyan rosszak.
Mondjuk tévedni is emberi dolog, de sebaj :) Keri egy hét alatt itt többet segít, mint Te eddig bármikor. Természetesen most jönni fog a leb*szás, mert semmi közöm a kettőtök dolgához. Ez egy jó közösség és azért van, hogy segítsünk egymáson... tapasztalat és véleménycserén alapszik az egész, de bármikor bárkinél előfordulnak tévedések, és Nekem ne mondd, hogy Te még soha életedben nem vétettél hibát...
Jah és a négysebességes...hogy kerek legyen a történet...
Keri: Hogy is van az dolog: "Hogy külső szimmeringes 250es ts MZ" Eccer nagyképűen benyomtad, aztán az agyam röhögtem szét a szakértelmeden..., pedig te egy kiváló szakember vagy, legalább is annak tartod magad. Ez mondjuk nem jött össze, de sebaj :)
Keresek a képen látható, 251-es ETZ vagy Simson robogó indexére való átlátszó búrát, ha valaki tudja, hol lehet kapni vagy rendelni a simsonbolt.hu-n kívül, az legyen szíves jelezze. Akár itt, akár msn-en vagy e-mailben (gti16v@vipmail.hu). Köszi!
http://www.freeweb.hu/simsonbolt/kepek/term/np-003865-01.jpg
Vannak ilyen emberek akik azt élvezik, ha be lehet szólogatni. Szerintem inkább el kéne mennie sportolni, ne üljön annyit a monitor előtt :)
Én azért még hiszek waresznak és Kerinek, úgyhogy az lenne a kérdésem, hogy: szerintetek okozhatja-e a 150es TS-em 4. fokozatban való gyengélkedését az, hogy a hf meg lett perselyezve és a perselyben a gyertya nem lóg be eléggé az égéstérbe, tehát feljebb van az elektróda, mint előtte volt.
MZ TS 150 Eladó!
Műszakival 40.000 Forintért.
Érdeklődni csak telefonon!
Tel: 06 70 7762835
Lehet próbálkozni, de ha fojtatod, kitiltalak.
Nah ne húzogass ennyire, te állszaki :) Tőled se sokat hallani...csak a duma nagy, villogsz mint egy villanykörte, legalább lenne mire...
Kicsit szállj magadba és inkább iratkozz le innét, ha ennyire szar ez a hely.
Hozzáteszem hogy a felsorolt emberekkel ellentétben, tőled még egyetlen értelmes, vagy segítő szándékú hozzászólást nem olvastam.
Tényleg jobb lenne ha elhúznál innen.
Istenem...hirtelen mennyi ember ért itt az autókhoz. A hozzászólásokat nézve (hozzáteszem nem szocimotor téma) van itt jópár állszaki (Keri, waresz ,intravénás, stb..stb..stb.) Egy biztos: a kezetek közé nem adnék autót....még a közelébe se engednélek titeket...
Biztos bodzát szüretelni indultál éppen, azért írtad be véletlenül.:)))
a BMW után az az "1 év alatt" beszólás nem tudom honnan származik:D
NA LÁTOD, ha benzines akkor opel, ha dízel akkor vw vagy merci. opelék sosem tudtak dízelt csinálni. nem megy nekik. szar az összes. az omegába a 2.5ös sor6os turbó az fasza, az is BMW. 1 év alatt
83?
akkor fejezték ba a golf1 gyártását. onnantól létezik a golf2. azok semmivel se rosszab gépek mint az 1. a skoda meg menjen a rákba a Vw system emblémával! 3 helyen csapágyazott 4 hengeres főtengely? vicc. ez olyan gagyi mint a kispolszki. 2 henger 2 csapágy, 1 sonka, egyszerre megy a két dugattyú. komolytalan, de röhelyes mértékbe.
a fordba sincs igazad. a ford dízeleket is egy hajszál híjján, elhanyagolható különbséggel a Vw és a merci mellé lehet sorolni. nagyon jól, de ezt keri is leírta. viszont az opel dízel nagyon nem életképes.
sorszám: 34389 (108221)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-17 21:57:33)
A diesel Astrák tényleg vackok. Könnyen hengerfejesek lesznek. Azért is rakták bele az isuzu motort...azok egy fokkal jobbak, de a turbó miatt szintén érzékenyek.
Apámnak az öreg Ford Orionja 1,8D na az mindent kibír és jól is megy egy szívó dieselhez képest. A futóműve sem rossz, pedig csak egy tré családi autó.
kb. 300ezer van benne. már szétesett az egész kocsi, de a motornak még mindig semmi baja, nem eszi az olajat, nem csörög, és városban 5,5litert eszik.
Ezt ugyan nem szokták elhinni pedig egy időben én is jártam vele és 6 litert soha nem érte el a fogyasztás, pedig én nyomtam neki rendesen.
sorszám: 34387 (108219)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-17 21:57:33)
blokknak nincs baja,32****km van benne,elég sok,pontosan nem tudom mennyi,ez a gyári HF rajta de ez egy hulladék,kap egy másik hengerfejet,ezt már csak anyámnak kell beadagolnom,inkább elhozom bontóból gyalog,mint ezt a szart kelljen megrenoválni ami újabb fél évig jó lesz aztán megint befosik.
Nem rossz indulatból,de kikérem magamnak hogy rosszak lennének 1,6 és 1,7D v. TD.A cégesünk az 1,7d és teljesen el van hanyagolva, éve van a cégnél és csak hengerfej tömités meg vezérműszíj lett cserélve,ezen kívűl lenni mit cserélni még,de az még ráér ahogy mondja a főnök,nem értem ezt a gondolkodásmódot,de ez már nem az én területem.Egyébként német szimpatizáns vagyok nekem is ott volt a golf,igaz benzines,de nem volt semmi komolyabb baja míg meghalt az olajpumpa és eltört a főtengely.jók a VW konstrukciói is de csakis kizárólag 83'ig,onnantól kezdve VW system lett a skoda,seat,vw,audi,és ezzel a lépéssel elcseszték az egész márkát ahogy van.Érdekes a fordok azok kifejezetten hulladékok általában,nem bírják a szélsőséges hajtásmódot,de a régebbi transitokat nagyon eltalálták,mindenféle komolyabb generál nélkül több százezret elszaladnak,ha karban van tartva.
ezt az elektromos fűtőkét nem gondoltam komolyan,bá lehet hogy több meleget adna mint a gyári:D Alapvető gond anyámmal az hogy műszakilag nulla,és eszébe se jut olyan hogy olajszint ellenőrzés,vagy egyáltalán van-e víz a kocsiba,esetleg fagyállószint stb.ja és hát azt ne is mondja hogy ha véletlenül megnézi a vizet és kevés,hát persze hogy jég hideg csapvizet önti bele,tök normális,már ettől is diletálhat,és a csöveknek se tesz jót.Aki meg használt tömitéssel teszi vissza a HF-et,annak csak gratulálni tudok,és visszavenném tőle a szerelői bizonyitványát,az ilyen inkább menjen bontóba,szétbarmolni ott lehet.Márcsak azért is kell MINDIG tömitést cserélni,mégha hibátlan is ránáézésre,akkor is össze lett nyomva,nem biztos hogy ugyan úgy sikerül lehúzni a hengerfejet,és...áhh szóval én ilyet még akkor se csinálnék,ha kérnének rá.Ami viszont vicces hogy a főnökömnek úgy kell szólni hogy egy megfőtt hengerfejhez hozzon új csavarokat is,és ilyenkor jön hogy az drága...könyörgöm mi olyan drága ó esetben 10db rohadt csavarban?max. 5000ft,és akkor benne van a zsíros tasak is,és az egészben az pláne hogy én vagyok a gyökée kezdő aki nem ért semmihez,de nekem kell elmagyarázni hogy mi kell?néha sírva fakadok már ennyi hülyeségen.
Üdv
még eladó a motorom (ETZ250), ha valakit érdekel, a lenti címen megnézheti. 250-es Trophy vázat papírokkal (régi forgalmival) beszámítok.
http://www.privi.hu/etz
sziasztok! Peti74 féle tranzisztoros gyujtáselektronika, és trabi mágnesgyürüs hall jeladó eladó ár 12e ft 12voltos, de ha kell 6 voltosra is át tudom alakítani. érdeklődni a peti.janka@gmail.com vagy a 0630-5409083as számon lehet. további szép napot.
most mértem, ez egy fiat tipó tipusú hulladékból való, ez kb 25*30centi felületet fed be, 100-120w körül indít, majd lemegy a fogyasztás kb60-70w-ra amikor üzemmeleg.
Ülésfűtésnek viszonylag kevés teljesítmény is megteszi.
Mindenesetre elég jó dolog az motoron.
A másik a markolat fűtés ami sokat javít az ember közérzetén.
Nekem mondjuk az volt a mániám amikor még hidegben is motoroztam, hogy a kabátomba fogom befújni a meleg levegőt amit a kipufogó melegített.
Ehhez nem kell villany.
poén hogy ilyen van!:D én is meglepődtem, egy újab VW passatba láttam: amikor beindítod a fagyba a motort, a fűtés rögtön meleget fúj! van benne egy baszomnagy fűtőbetét. jó mondjuk abba nem egy kb 40A-os kadett generátor van hanem egy kb 130A-os.
milyen fasza lehet a generátornak, meg az aksinak:D:
beindítod a szűken kalkulálva kb 100-150A indítóáramú díztelmotort, elötte kb 50-80A rel izzítasz, majd amikor indítasz természetesen közbe hátramenetbe van, és világít 42W tolatólámpa, ahogy beindúl a gép, rögtön aktiválódik az a 100A körüli fűtés,+ a ventilátor. mert fagy van. de ne legyen elég, köd is van: már vágod is rá az ablaktörlőt, meg a ködlámpát, és indúlsz irányjelzővel:D
de az Mz 60w dinamóval beéri:P
egyáltalán nem lesz túlzás a warbi generátor az én gépembe. ülésfűtés is lesz:P
Én viszont azon az állásponton vagyok, hogy ha megint fos a kocsi, akkor vigyétek el bontóba, vagy szedd szét és áruld ki belőle a dolgokat. ezek a kadett dízelek a leghitványabb dizelmotorok a földön. egyáltalán nem bírták-bírják a hajtást, ellenben mondjuk egy VW golf 1.5d-1.6d-td vagy egy 200-240d 123mercivel szemben. amik átlagos hajtós használat mellett, közepes karabantartással is símán elmentek 1 millió km-t. azért mondom ilyen bátran, mert a mi golfunk is túl van már ezen. mindezt bármilyen generál nélkül. egy olyan kadett blokk anyit nem bírt ki mint a benzines kedett blokkok. iszonyat rossz motor. de a később 1.7d-td(isuzu) astrák is borzasztó szarok. ellenben a benzines tesókkal amik hihetetlen jól bírják, még a kínzó használatot is.
sorszám: 34379 (108190)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-17 00:48:21)
Ja és 12V-ról legfeljebb ablak vagy ülés fűtést tudsz csinálni, de ami meleget is ad olyat nem, mert kb 100A-kellene a kocsi befűtéséhez. Ennyit az önindító sem biztos hogy felvesz :)
Amúgy ha összerakás óta ilyen rossz, nem lehet hogy visszatette a használt HF tömítést? Szoktak ilyet az autószerelők, aztán itt az eredménye.
sorszám: 34378 (108186)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-17 00:48:21)
Szívó dieselt hengerfejesre hajtani...hát azért anyukádnak megtaníthatnád mit szeretnek a dieselek :) vagy vegyen inkább egy benzinest.
Volt egy hengerfejes haverom aki ilyeneket hegesztett, azt mondta a javított részen többet nem ég át, mert a hegesztőpálca amivel dolgozik lényegesen jobb ötvözet mint amiből öntik az ilyeneket.
sorszám: 34377 (108185)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-17 00:48:21)
Oks,kösz,azért lehet,hogy összeszedek pár kérdést,hogy Te hogy látod.
Nem tudom,lesz-e idén bármilyen versenyzés,én úgy látom,hogy 5-8 emberre ezt nem lehet megszervezni,tehát fúzionálni kell a Pannóniásokkal,Simsonosokkal,bárkivel.
én is ettől tartok.. korábban már volt hegesztve a 8ból 6 szelepfészek a gátnál,az elég nagy évágás volt anyámnak 170pénzért,ha most is ilyen akkor kidobom alcsiba,és kap egy normál állapotú bontottat,még síkoltatni se vagyok hajlandó elvinni,mert ez a HF ami rajta van ez már akkor egy hulladék volt amikor összerakta valami szerelőféle,szerintem elcseszhetett valamit,mert azóta nincs fűtése.némely gyengébb pillanatba azon gondolkoztam, hogy voltaképp járóképes,csak nehezen indul,és a fűtést meg egy elektromos hősugárzóval meg tudnám oldani,vannsk 12V DC áramra építettek is.
én ma mentem egy 30km es kört 4és 5 óra közt.Nagyon jól ment a kis ts.
Egészen megerősödött mióta másik hengerfeje van.Tökre másképp veszi a gázt sokkal finomabban megy kisebb gázra is szépen reagál akár 40 nél 4 ben kicsit odahuzom neki tudja mi a dolga ,szépen elkezd kipörögni.
Azt mondod, a kor teszi a túrázási kedvet? :) Így már értem... :)Pedig ma egész fiatalosan éreztem magam reggel.:)
Én is csak találgatok.
Szerintem az SM futamokra lehet menni napi licenccel is, nekik csak az a lényeg hogy fizessen valaki.
Azt hogy a fórum lekapcsolásával lesz a valami azt nem tudom.
Nézz körül az MZklub oldalán, vagy a Simson klubnál. Valami illegálban biztos lesz.
Engem nem érdekel túlzottan. Idén túrázni fogok...öregszem :)
Ok,bocs,de korábban ez a címed nyilvános volt ezen a lapon,azért gondoltam,hogy hivatkozhatok rá.
na most már az összes spam küldő robot tudja mi a címem :)
Ok,de én magáról a kupa,a versenyzési lehetőségek idei sorsáról érdeklődnék,mert nekem arról sincs szinte semmi ifóm.:(
Oks,kösz,akkor a keri@szocimotorosok.hu-ra fogok írni,köszönöm!
Amúgy én sem tudok többet mint te.
Átvették tőlem az oldalt, azóta én nem tudom mi van.
írhatsz erre a címre mert azt úgy sem kapom meg :)
a kukac után szocimotorosok.hu van.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|