:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Én mondtam már az ellenkezőjét is.. Csak ritkán.:D
"ááá nem kellett volna hozzányúlnom"
Ezzel én is sokszor voltam így. :)))
Ha végre beindul a motorom az új karbival, akkor ezeket le fogom ellenőrizni...ááá nem kellett volna hozzányúlnom :S
Köszönöm a segítséget és a jelöléseket is! ;)
Hejj, oi!
Kicsit el voltam tűnve az elmúlt 2-3 hétben, így nem olvastam a fórumot. Sok volt a tanulnivaló, meg vizsga, meg Dombóváron gyakorlat, stb...
Remélem most már több időm lesz fórum olvasásra. :D
Ha már itt tartunk, hogy iwiw, akkor én is felugrok és bejelölök pár embert, akiket megtalálok. :D
Sziasztok!
Írtam a papír mizériák topicba, olvassátok, már el hátha tudtok valami okosat mondani. Nem rakom be ide, mert hosszú.
Waresz, Klaudia, azt hiszem benneteket jelöltelek meg mint ismerőst az iwiwen. :D
neked is írom, van egy tök jó csigás főtengely anyám, azt levághatjátok sima anyának. viszont én szeretnék cserébe egy olyat aminek nincs megrohadva a csiga része.. az enyémnek csak enyi a baja.
Bambi mester! nekem pont olyan csigás anya kell a főtengely végére! adok én a srácnak flexelni valót!:D az enyémnek pont a csigálya van oda.
iwiw-re térjünk át, megmondok minden bajt a karbival kapcsolatba:)
az etz-re való porlasztót könyebb stabil alapjáratra behangolni mint a TS-t, más lényeges különbség szeirntem nincs.
az állító csavarok állásától függetlenűl be kell indúlnia. más baj van. megbeszéljük.
Ok mehet a csere,de csavart nem biztos hogy tudok adni,viszon ha leflexelitek a csiga részét a ford.csavarnak,az úgy gyári is maradna:-) Amúgy tényleg le szoktam vágni,mert jobb minőségű,mint a sima gyári anya. És nem is látszik.
Szia Klaudia! Az elég cink ha csúszik a kuplung... ellenőrizd, hogy a kuplungkarnál van-e megfelelő (kb. 2-3mm) holtjáték, ha egyáltalán nincs, akkor folyamatosan "kiemel" a kuplung. Előfordulhat még, hogy nem megfelelő az olaj ami a blokkban van. Ha ez a kettő rendben van, akkor (azt hiszem) a durva állításhoz bontani kell a bal oldali deklit, de erről valaki mást kérdezz, ilyet nem csináltam. A karburátornál melyik tömítés ment szét? Ha csak az úszóház tömítése (tudtommal más nincs is), akkor nincs semmi baj. Fogsz egy A/4-es spirálfüzet borítót (annak pont jó a vastagsága) az úszóházat leveszed, a tömítőélet bekened szép egyenletesen zsírral, és ráborítod a papírra (logikus hogy nem a mintás felére :), ügyelve, hogy ne maszatolódjon el. Ezután szépen kivágod a kapott formát és kész is a tömítésed. Remélem tudtam segíteni.
Szia!
Valószínűleg...mármint remélem, hogy csak csúszik a kuplung.
Többekkel is beszéltem és a karburátor valamint ez jött szóba...a karburátornak nem volt baja...kivéve, hogy elrohadt a tömítés benne.
Bár most sokkal nagyobb bajom van.
Kiderült, hogy 22N2 TS karbi van a motoromban. Ezért nem volt jó a boltokban az Etz karburátorok tömítése.
Kaptam egy kedves ismerősömtől egy TS karburátort, amiben új volt a tömítés.
Kiszedtem és átettem a régibe...de nem indul a motor.
Az állítócsavarokkal van a gond...de mivel nem tudtam meglazítani a nagyobbik állítócsavart, kénytelen leszek holnap kicserélni az egész karburátort.
De ha holnap sem indul el...akkor nem tudom mit fogok csinálni...mert nem értek eléggé hozzá... :S
Igazán a fordulatmérős részét gondoltam, de ha neked jobb a pénz akkor nekem végülis mind1 :) Annyi lenne még hogy 2 anya kéne a főtengőhőz, egy havernak is kéne, szeretné ha gyári lenne ;)
ThUnDeR
A gumikra vevő lennék meg vennék egy pár Ts gyári kart is amit az index-en mutattál.Nem is tudom hogy tudnánk összefutni ha nem árusitasz.Esetleg neked is csak a telszámomat tudom leirni:06 20 9683854.
10 órára biztosan odaérek,de már lehet előbb is.Te kb mettől meddig leszel??
Vagy esetleg ha nem gond egy telszámot te tudsz adni??Akkor csörgetnélek amikor ott vagyok.
Köszi ZSakfos!
sajnos gumigyűrűm nekem is kevesebb van mint amenyi kéne.
árúlni is fogok, ugyhogy ott leszek időben(8óra) majd hívlak 10 körűl.
a műszertoldatot, meg előre is köszönöm:)!
4mm-es tárcsa már túl van szabályozva, 4,5mm alatt már veszélyes(ennyi a gyárilag megengedett érték). nekem van egy szabályozatlan 5mm-es(ennyi gyárilag) minimális kopottsággal, nem is kell szabályozni, csak fel kell rakni és kész. 3500ft. írj e-mail-t ha érdekel, el is postázom.(ha holnap nem veszi meg aki "elvileg megveszi")
etz-t vagy ts-t alakítasz standard-ra? etzhez van eredeti zsír új műszertartóm, meg a kapcsoló és a rá való gumiharang(nem ugyanaz mint a kétműszeresen) sőt a kapcsoló fedél is megvan.
Zichy utcai boltokban biztos van, de Mofaker és a Hubert is esélyes.
Asszem Babettára való tükör, de alapvetően mindenre jó. 500HUF volt tavaly, minden irányba forgatható, és saját bilincse van amit a kormányra lehet tenni.
Még a Hondámon is ilyen van annyira jó :)
Biza a könnyűfém felnihez
sorszám: 34795 (109054)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-04 23:22:50)
akkor eze szerint ez a tárcsa már a kanuni mz-re való? képet sajnos nem hoz,és a méreteit sem írja,de tényleg olcsó,most néztem:)
Vitya azt nem tudod feltenni,mert teljesen mások a felfogatások,mint a tiéden.Azért is ilyen olcsó.
Viszem magammal,de nem árulok,így összekell futnunk valahogy
kösz a tippeket dolgozok az ügyön..:D
"amikor kocsikhoz rendelünk tárcsákat azok sem ütnek,de ha mégis adnak rá egy év garit" ez elég hülyén jött ki,szóval arra gondoltam hogy ha szar a tárcsa,akkor gariba visszacserélik.=előbbi kissé magyartalan megfogalmazás javítása
sorszám: 34787 (109046)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-04 21:14:16)
lehet szabályoztatni,de ha akarsz rátenni újat,hát legyen,többségében általában jobb állapotú bontottat szoktak venni.Amit tudsz tenni hogy leveszed a régit,és koppra ledrótkefézed a kerékagyat,SEMMI szennyeződés nem lehet rajta.Ha nagyon gyászosak a csavarok inkább cseréld le őket,úgy biztosabban le lehet őket húzni.Gondolom tudod de azért szólok,már ráfaragtam egyszer,nem húztam egyenletesen és elmászott,legegyszerűbb ha mindet betekered kézzel amíg megy,és utána átlósan egyenlő nyomatékra,ha nincs nyomaték kulcsod akkor meg csak érzésre hogy egyforma legyen.amikor kocsikhoz rendelünk tárcsákat azok sem ütnek,de ha mégis adnak rá egy év garit.lehet a hubernél is van de azért kérdezz rá,de nem hiszem hogx szükség lesz rá, ha úgy rakod fel ahogy mondtam,jónak kell lenneie.
Eléggé üt a féktárcsám, viszont kb 4mm vastag úgyhogy nem hiszem hogy szabadna szabályozgatni, vagy igen? A hubermotor árul új törököt, ha rárakom mi a garancia, hogy nem fog ütni? Van ennek valami trükkje?
ha bontóba találsz elől is dobfékes etz-hez fékkar konzolt,fillérekért lealkudod,megveszed,levágod ami nem kell és kész,barbár megoldás de működik,és biztos jó a menet és a tükörutánpótlással sem lesz később gondod
Sziasztok!
Keresek Standard kivitelü ETZ vagy TS 250-esről kupplung rögzítő fedelet és a hozzá való anyát a főtengely végére, fordulatszámmérősről térnék vissza az alapokhoz.
Akinek van jelezze, akár cserélhetünk is, bármi megoldható
Köszi előre is!!
ThUnDeR
Szió!
Köszönöm szépen a tippet, a napokban meg is fogjuk csinálni.
Csak most beteg a mocim :((((
Remélem, holnap meg tudom javítani.
Nem sikerült teljesen. A keresőbe írd be, a tükör szót.
Sőt:
http://mikroker.hu/?mod=webshop&f=keres
Ezen az oldalon http://mikroker.hu/index.php?mod=webshop&f=termekek&alkat=16
erre keress.
129015 Tükör kerek bilincses H.
Ez talán olyan.
ha valaki tudna egy pár (2db) tökröt,ami eladó és olyan bilincsel rendelkezik amit kormányra lehet rögzíteni az írjon!!mert amiket motoros boltba láttam azoknak ilyen tartójuk nincs.. sajnos
Vagy ha van valaki akinek van olyan bilincse ami kormányra rögzíthető és rendelkezik 1 db 8 as átmérőjű menetes foglalattal az is írjon!!:D előre is köszi:D
már megelőztek:D amúgy vizsga-állomás kérdése,mert pl a mozaikba ahova a cég miatt járok,ott a motoromat a kék helyzetjelzővel átengedték az első átnézésnél,de figyelmeztettek hogy nem szabályos,viszont a két tükör az nagyon alap dolog szerintem ezt többségében ellenőrzik is hogy megvan,nem sérült stb.
megjegyzésként általánosságba:egyenlőre még csak javaslat szinten működik,de ha bevezetik sok gondot okozhat még,nos új ötlettel állt elő az NKH,miszerint vizsgára nem lehet alkalmas az a jármű,aminek korrodált,v. sérült a kasznija.hát ilyen elég sok van és akinek lejár a vizsgája,esetleg nincs csúcsformában a kocsija,az vagy "bekeni sárral" v. megcsináltatja
Köszi .. nem örülök neki..:S:D
Találtam neked:
A további kérdésekre a Közlekedési Felügyelet főosztályvezető-helyettese, Horváth József főmérnök adott választ:
"1992 július elseje óta kötelező a motorkerékpárorra is a két visszapillantó tükör alkalmazása..."
hello olyan kérdésem lenne hogy ETZ-van és gyárilag 2db tökör van rajta ,de mivel én kicseréltem a főfékhengert egy másikta és azon nics tükörtartó így csak 1 tükür van a gépen.
A KÉRDÉS az hogy így a motor átmegy e a műszaki vizsgán??? ha valaki tud értelmes választ adni vagy van tapasztalata akkor írjon !!!
előre is köszönöm!!!
Félreértés ne essék. Ezt a motort a bátyám és az egyik kollégája építi. Természetesen nincs még kész. A bowdeneket el kell rejteni, fékeket megcsinálni, életet lehelni bele. :-)
Most itt tart. Csak hát a nevezési határidő nem vár (Bár volt, akit megvárt.).
A tankja Csepel. Hogy pontosan melyiké nem tudom, majd megkérdezem. A hangjára én is kíváncsi leszek. Még nincs bekötve az üzemanyag és egyéb apróságok.
Mindenkinek köszönjük, hogy megnézte!
Kiváncsi lennék a hangjára... :)))
Bambi mester!Ha olvasod ezt akkor szavadon fognálak.Múltkor igérted hogy hozol nekem egy rugóalátétlemezt a kupplung alá 250-es mz-hez.Ha van még akkor a piacon keresnélek ha nem gond.
Waresz!
Szinte 100% hogy megyek vasárnap a Lőrinci piacra.Viszem neked amit megigértem(a beállitó eszköz).Számitásaim szerint kb 10 óra magasságában érkezem oda és jó pár órát biztosan elnézelődöm.
Csörögj rám ha ott vagy:06 20 9683854
ui:nincs véletlenül plusszban olyan gumigyűrűd ami a lámpafelfogató lemezek alá ill. fölé megy Ts-en???Na perzse ha van akkor értelemszerűen 2 pár kellene.Ha nincs az sem baj,remélem esetleg a börzén találok.
Szia Joci! Én is szavaztam a motorodra, sztem nagyon jó lett! A tank milyen tipusú? Met én a motoormat örököltem, és hasonló tank volt rajta, de már nincs meg, és szeretnék egy ugyanolyat visszatenni. Megköszönném a segítségedet.
Hali! én még kezdő mz-s vagyok, és nem tom hogy milyen biztosíték kellene a motorhoz! Nkem egy ts 250/1-em van. Ha valki tudna segíteni akkor írjon a címemre: sany0101@citromail.hu
Előre is köszi!
jó lett a videó!:)
a kamera mikrofonját keressétek meg, és ragasszatok rá pl szigszalaggal(az egyszerű leszedés végett) egy kis szivacsdarabot. azzal valamelyest lehet védekezni a széltől, és a motor hangja is hallatszódni fog.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|