:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Ismerős a helyzet... remélem így már jó lesz a géped :)
Hogy sikerült????Ne is kérdezd!...Olyan mérges vagyok.....mint'a' állat!:))Felújítottam a 250-es gépszörnyemet!Mindent amit csak kellett,kicseréltem!Csapágyak,szimeringek,hengerfúrás,főtengelyfelújítás,karbifelújítás,Trafó,kábel gyertyapipa,megszakító,kondi,stb....na és az a hülye kis gyertya......!Alig vártam,hogy visszakapjam a gépműhelyből a cucost és összepakoljam.....na'kész!Próba!nem kelett sokáig noszogatni és beindult!Kerültem párat vele és leállítottam!Elégedett voltam,mert szépen ment!Nem állítottam karbit.Az első teló felújítását már a próbakör utánra terveztem,hát meg is történt!Ezután is próbát terveztem,dehát a kaporszakállú közbeszólt és nem valami fatya időt adot!Múltak a napok és vártam a pillanatot....!Eljött!Motor ki,indít és go!Már az indítás sem sikerült úgy,mint kellett volna!Kb 500-600 méter után elkezdett köpködni,kopogni,puffogni és leállt!Próbáltam újraindítani de nuku!Hazaballagtam és kivettem a gyertyát!Mindenhol volt szikra csak ott nem,ahol kellet volna,és észrevettem,hogy a hatlaprész alatt körbe meg van égve!Elő a régit és indít!Elmúlt a hülyeség!Szépen ketyegett!Pár kör után hazamentem és a Brisk-et úgy bevágtam a kukába,hogy kilukadt a kuka alja!Utószóként elmondanám,hogy NGK van most benne!Én még a japán gyertyákba sosem csalódtam!Hát ennyi!
sorszám: 34914 (109312)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-10 21:20:40)
Szia!
Már elindult Vasárnap már meg tudtam annyira szerelni.
Egyáltalán nincs beállítva a karbi, mert kaptam egy újat és azt tettem rá..a régibe beleszorult az üresjárati csavar és nem igazán akar kijönni.
De ha ki is jönne...sajnos elállítottam kezdetleges tudatlanságom miatt.
Szóval biztos, hogy a tömítés nem a fő ok, hogy ömlik a benzin, de mindazonáltal kell majd egy jó, odaillő tömítés.
Most már talán lassan megoldódik az ügy :)
Remélem :P
Klaudia... ellenőrizted már az úszószintet és a tűszelepet (hogy zár-e?), mert az a tömítés lényegében csak arra kell, hogy menet közben amikor igencsak mozgolódik a motor-blokk-karburátor együttese, ne lötyögjön ki az üzemanyag. Nekem egy hót' öreg, valószínűleg még gyári agyon keményedett-törött papírtömítés van benne, de nem folyik ki onnan a benzin. Olyan nincs, hogy amiatt a tömítés miatt nem indul el, más baj lesz ott...szerintem. :S
jaja, hasonló élmények....
elvileg ennyi hogy stabilabb,jobb alapjárat,de egyszerűbb ha megnézed ezt,itt van az NGK tipus száma is:http://www.vatera.hu/ngk_br8hix_rally_dragster_f_15_mz_etz_yz_dt_rd_136383900.html
Ja még annyit hogy holnap megpróbálok képet felrakni róla,hátha nem is tetszik azt akkor ne gyere feleslegesen.Ja meg irj az email cimemre hogy ne a fórumot terheljük ezzel a dologgal.
Esetleg neked nincs valamid /1-hez?Bakelit láncvédő előnyben,vagy esetleg lámpatartóhoz gumik.
Szivesebben cserélek minthogy pénzt kérjek.Ha nincs semmi felesleges cuccod,akkor meg eljössz érte azt a tied ingyen.
Hallottam már az irídium gyertyáról, de tulajdonképen ez mivel jobb, mint a hagyományos? Nagyobb, stabilabb (pontosabb) szikrát ad?
sorszám: 34907 (109304)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-10 21:43:04)
nem rossz a denso,csak pórul jártam vele,bár igaz használtan guberáltam bent a műhelyben,mert befosott ami a motorba volt,csak azt nem vettem figyelembe hogy rövid menetes kell,királyul beraktam a kilóméter hosszú gyertyát,amikor meg akartam nézni milyen a gyertyakép,hát rácsesztem mert meg se moccant,le kellett venni a hengerfejet,és áztatni wd40el hogy meglazuljon.Azóta találtam két fajta iridium gyertyát kifejezetten mz-hez az egyik az a denso iwf-22 ez hőérték,menethosszúság,mind szempontból megfelelő és nem is egetverő az ára,a másik az NGK,annak nem tudom fejből a tipus számát.
pont itt van előttem a másik akksi,mert nekem 2 aksis rendszerem van az öninditó miatt,mert egy akksi nem bírja,na szóval ez egy genesis NP7-12T 12V 7AH zselés akksi,nekem ezzel csak annyi bajom van hogy riogattak,miszerint a hirtelen nagy áramfelvételt kevésbé szereti mint a savas testvére.Ajándékba kaptam a kettő,egy iroda riasztó berendezésében volt,a másik csak pótnak tartottam de most fixre beépítem.Nem hinném hogy gondot okozna egy ekkora izzó az akksidnak,a gyujtásod ennél jóval többet kér,mármint amikor feltölt a trafó.
értem, köszi szépen. Egyébként a tiédben hány Ah-s akksi van? az enyémben egy nagyon pici 4,5Ah-s zselés van, az nagyon kevés gondolom, de ingyen volt :S:D Mekkorát érdemes belevenni, ha egy 100/80-as izzó van benne?
sorszám: 34904 (109299)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-10 21:16:48)
azokkal nekem se ment... brisk, marelli, isolator (persze az új fajta), ette a simson is meg az MZ-is, alig mentek vele, ezek után nyáron vettem egy Denso közepes hőértékű gyertyát és közel a 3000. gondatlan kilómétert teszi meg a moci, nálam nagyon bevált.
na,hát azt meg hogy sikerült?
alapban az izzó kékes mármint ha ki van szerelve,de működés közben nem vehető észre,én fehéresnek látom de inkább hideg fehér mint meleg(ezzel arra céloztam hogy nem sárgás fehér,mint a sima)de mondom nem rossz,bár le is szippantja az akksit rendesen álló motornál,én most xenonban gondolkodom de ez csak vágyálom szinten mozog még,előnyei:tartósabb,hatékonyabb, csak 35W-os,nagy fényerő .hátránya: indítási feszültség 17KV,és elég drága,de megérné ha a műszakin nem zörögnének érte.Ja amúgy lehet egyesével is kapni ezt az izzót,én egy éve vettem, a tesco-ban találtam 1800-2000ft volt ha jól emlékszem
Valaki a minap istenítette a SUPER BRISK gyertyát!Annyit üzenek neki,hogy én nem mentem el vele 10 kilómétert!Ez azért elgondolkodtató!.....
Értem, és köszönöm a leírást :) egy utolsó kérdés: jobban járok ha megcsinálom relével 100/80W-osra, vagy ez a növelt fényerejű 60/55W-os nyújt közel akkora teljesítményt? :S:D
Sziasztok!
Egy óriási kérésem lenne!
Van valaki, aki Oroszlány környékén lakik?
Van ott egy kipufogó, amit meg szeretnék venni, de nyugodtabb lennék, ha valaki megnézné.
Tudnátok segíteni?
90% az már paraszt vakítás, szerintem, de hihető hogy nagyobb fényerejű. Az apróbetűs részben olvashatod azt hogy lényegesen rövidebb élettartamú is egyben. Nekem a kocsimba volt ilyen +50%-os kékfényü, de egy nyár alatt ki is égett és visszacseréltem hagyományos de nagyobb teljesítményű halogénra.
Relézés. Az a baj, hogy amennyivel nagyobb teljesítményű az izzó, az el is veszik a vezetékeken és a kapcsolókon ilyen áramnál, ezért ajánlott a relé. Látványosan jobban fog világítani ugyan az az izzó ha relével kapcsolod, akkor is ha az előírt méretű.
Az MZ gyári kapcsolói nem nagyáramu kapcsolásokra lettek kitalálva. A fokozott szikra képződés miatt megolvad az érintkező felülete, oxidálódik, nehezen fog kapcsolni, beég, alapból még kevesebb áramot fog átengedni.
Alapvetően működni fog, de sok későbbi szívástól megkímélheted magad, és ha már fénytuning, akkor a relével kell kezdeni.
Bekötése roppant egyszerű:
A tekercsét az izzó vezetékére kell kötni (tompított, reflektor vezetékére 1-1 relét)
A relé kapcsoló egyik kivezetésére az izzót, másik kivezetésére egy jó minőségű testet kell kötni. Az izzó szabad felére pedig a 12Vot, közvetlenül a biztosíték táblától vezetett drótra. Megfelel az amit a gyújtás kapcsolóra is vezetnek- Általában a többinél vastagabb piros vagy fekete zsinór. Persze nem tudom hogy van pontosan az MZ-n de gondolóm a gerinc vezeték az MZ-n is vastagabb.
Talán nem lenne gond a szállítás Keszthely mellett vagyok. Mennyi lenne az ára?
Köszi a választ :) amúgy ennek milyen fénye van? kékes, vagy inkább fehér ill. ezt csak párban adják, vagy van egyes kiszerelés is?
sorszám: 34895 (109284)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-10 19:19:39)
én 100\80W tungsram megalight +-al jártam\járok,és meglepően jó,főleg ha beállítod a lámpát,nekem az eget világitotta,de utána jó volt.igaz nem reléztem de mentségemre legyen mondva minden vezeték új,és hála istennek nem voltak kapcs. beégéses tünetek.
jó most nem azért,szeretem ezt a kis dögöt de mégis csak egy mz,egy hayabusára nem is várnék mást mint kb 40rudi\db de oda kell is a minőség meg bírnia is kell,szóval az tiszta,de ez a tárcsa? hát megláttam és mint a bimbam csengő kiakadtam:D az enyémen csak annyi volt a gond gond hogy volt egy pici válla,meg hullámos volt,az új betét miatt le lett szabályozva és teljesen hibátlanul üzemel a főfékhengert leszámítva;)
xD köszi a választ... múltkor Waresz vakított itt a 140-es izzóval :D mondom ki kellene próbálni. Ez a relés dolog mennyire ajánlott? Én az elektronikához totál hülye vagyok (annyit tudok, hogyan működik a relé, de bekötni...? :D) Ha nem használom, akkor mennyi az esélye, hogy beég a kapcsoló/vezeték? Vagy van olyan 60/55-ös izzó, ami közel ekkora fényerőt tud? A Tungsram oldalán láttam valami gigamegablú vakító szettet :D a hagyományoshoz képest 90%-kal nagyobb fényerővel, igaz lehet ez?
Szia!Nekem van egy felesleges.Egy kicsikét rozsdás itt-ott,de szerintem menthető.A nagyobb gond hogy hogyan juttatom el hozzád.Most Siófokon van a villa.
A foncsort és a generátort is :)
Úgy rémlik 100/80-ast még elvisel a rendszer, de érdemes relézni, mert a kézi kapcsolók és a vezetékek gyengék már ehhez.
Üdv. mindenkinek... lassan itt a jó idő :D
A kérdés a következő: jelenleg egy 60/55W-os izzó van az MZ-ben, de szerintem jobb lenne egy nagyobb teljesítményű. kettő között gondolkozok, az egyik 100/80W-os a másik 140/100. Ezek garantáltak kinyírják a foncsort, vagy azért elbírja? Melyiket javasolnátok? Esetleg konkrét izzó fajta? Előre is köszönöm a segítséget :)
Üdv. MZ TS250/1- hez keresek hátsó villát, ha van valakinek fölösleg írjon.
Egy motorra való tárcsa általában ennyibe kerül. Asszem valami Szőke nevű ember gyárt tárcsákat sportmotorokra, az is kb innen indul.
Más kérdés hogy ezért általában parizer szeletelő vastagságú spéci anyagú tárcsa szokott lenni.
sorszám: 34887 (109268)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-10 06:24:28)
csak egy kis mellékes:D
kóvályogtam a neten mert korábban keltem és nem akartam vissza aludni,erre a viktormotor.hu oldalon találtam etz tárcsát potom 33000ft-ért,occó!:D a műltkor volt szó új török tárcsáról csak azért szúrtam be hátha valakit érdekel,biztos nagy rá a kereslet,ennyiért komplett első futóművet kapok börzén,sőt lehet hogy olcsóbban:)
további szép napot!
:D jótmondasz komám:D próbáltam a hengerre körbetekerni meg minden baromságot kipróbáltam de aztán arra jutottam hogy jobb helye van a kombájnba XD
Bezzeg én a multkor az ETZ-n megtaláltam. Volt hűtő is, volt víz is. Abba most ne kössünk bele, hogy nem egy helyen. :D
Üdv
Rendszámos, műszakis Trophy250, alkatrésznek való komplett Trophy 250 és rengeteg blokk alkatrész ócón eladó.
vojnarovits@gmail.com
Te sem találtad a Simson vízhűtőjét? :))))
Annyira nem elképzelhetetlen.
Azt írja hogy a névleges kopásig 40ezer.
Szerintem utána is megy még ugyan ennyit, de már nem olyan jó paraméterekkel.
Mondjuk elég gáz hogy csak ennyit bírnak, de belegondolok a Skodámon 100ezernél új karbi kellet, mert az előző reménytelenül szétkopott.
Igen. én már próbáltam a vízhőfokmérőjét simsonba beépíteni,de sajnos nemsikerült :D nemtom hogy kéne
asszem itt a faluba van egy 514es roncs, megkérdem a tulaját, hátha turizhatok belőle.:P
óó:) már utánanéztem:)
6 hengeresről nem találtam semmit, de 4 hengeresről igen, meg volt valami 516os, ami V8as. műszerek szempontjából az 514es érdekesebb.. abba van olajnyomás, motorfordulat és üzemóra mérő(ez még inkább bejönne nekem:D) , dobfordulat(ez már megvan), meg még egy negyedik, talán vízhőfok.
MZ Ts 250
4 négysebességes
Rendezett papírokkal műszakival nyeregtáskával eladó.
Érdeklődni: 06303631659
Fortschritt kombájn 6 hengeres IFA motorral.ha jól tom akkor a 81-89 ig gyártották.Nekünk E-514esünk van.
Ja köszi jó lenne ha leírnád.
Gratulálok a kombájn dobfordulatszámmérőhoz! :))))
Ez q-vára tetszik... :))) (fetrengve röhögő smile)
Szeva Barátom!Ha nem bírtad még kiszedni a légtelenítőcsavart és érdekel,hogy én hogyan szoktam,akkor leírom neked!Én még egyet sem törtem bele!Pedig a szakbarbárok előszeretettel kedvelik,ennek a csavarnak a kókányolását és taknyolását!Ezenkívül magától is beszorul rendesen,de ha még rá is segítenek....!
Jobb menetes, ha minden igaz. Eggyet én már legyalultam úgy, hogy ki kellett fúrni. De utánna valahogy sikerült a menetet helyrehozni. Igaz, a fúrást nem én csináltam.:)
Az lehet a berohadás lényege talán, hogy valami spiáter, vagy aluöntvény találkozik sárgarézzel. Kész is a galván elem.
le vagyok nyügözve!:) köszönöm a választ. ez minden kombájnban benne volt? amúgy látásból ismerős a fortschritt, de sosem ültem még benne. van még valami különleges műszere?
értem, de egyáltalán balmenetes vagy jobbmenetes mert meg se moccan akármivel próbálom és nemakarom beletörni
Ez egy Fortschritt kombájn dobfordulatszám-mérője, a kombájn cséplő részének a gyorsaságát méri.Kukoricánál 500, Gabonánál 1000 körüli fordulat az ideális
lehet hogy az,olvastam róla hogy azokat kifejezetten versenyre építették,amit el tudnék még képzelni az az Mz BK350,de nem nagy a valószinűsége
picit kalapáccsal kocogtasd meg+csavarlazító,aztán patentfogó v. csőfogóval próbáld meg,ha megindul akkor kicsit mozgasd ki be és szép lassan meg tudod nyitni v. teljesen kiszedni
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|