:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
fiúk, köszönöm a tanácsokat, holnap már ezzel a tudással felvértezve támadom a ragacsot a karbikban.
Ezenfelül rendkívül mérgező is, nem?
Mintha a kromofág egyik összetevője is ez lenne.
Lehet még kapni ilyet? Amikor utoljára vettem a vegyiboltban az eladó úgy adta mintha valami illegális anyag lenne :)
Még van belőle, de félek már nem lehet hozzájutni a zunió miatt.
jó poén :)) ezt a módszert hagyom utoljára, mert akkor mindent visz :))
Nekem még jobb stratégiám van manapság. Egy ideje a sajátom nem dulgult el, Ha más motorján találok eldugult karbit, a kezébe nyomom, és közlöm, oldja meg a dolgot.:D
Amúgy a széntetraklorid sok mindent old, csak sajnos a fehér foszfort is. Emiatt nem szeretik boltban árulni, ugyanis az oldatból kiszáradó foszfor 0 fokon gyullad. Így csinálták a németek a gyújtó bombákat.
főzd ki egy kis ultrás vízbe!!! így valahogy http://sportmotor.hu/motoros_videok/poen/karburator-fzes-39033
nem tudom. mikor én először találkoztam a géppel, nyitva volt a benzincsapja. ejtőtartályos moci ez is, még nincs AC pumpi benne. a karbik tele voltak kissé besürüsödött benyával, jellegzetes adalékszaggal, melyet akkor érezni mikor a benzin illékony részei már távoztak az univerzum más részeibe.
Hát én még be szoktam vetni a sűrített levegőt, meg a nagynyomású mosót is végső esetben, ez utóbbi elég durva és nem télen végezhető munka :)
ultra (poros,kis kék papírcsomagos)abból a lábosba,és fel kell forralni benne a karbit,elég faszául takarít,a műhelybe az egyhetes olajat meg mindenféle mocskot simán felszedi a langyos vizzel pedig csak áttörlöm.a főzés után bő vízzel átmosod azt kész a kaja,lehet tálalni;)
igen, nekem is ezek a részek okozzák a fő gondot. ide valami hatékony oldószer kell, mivel mechanikusan nem tudom kipucolni, mivel nem férek hozzá. ezért is kértem a tanácsot, gondolván egypáran már biztosan megoldottak ilyen problémát közülünk.
Akkor az is érdekes, a sima benzinnek eddig nekem nem voltak ilyen agresszív maradványai, pedig párszor már száradt bele nekem is a benzin.
Lehet, hogy szivárgott a benya a tankból, hogy így felgyülemlett a karbiban?
Nekem főleg az alapjárati levegő csatornában volt a dugulás. Nekem nem igen ment be rendesen oda a drót.De a szivatónál is elég pucolhatatlan.
Dörzyivel nem tudsz a furatokba belemenni. A ragacs viszont oda nő be. Én próbáltam hajlékpny dróttal is, az se jött be..Annó az első TZ-mel szívtam a legtovább, az állt vagy tíz évet. A végén széntetrakloriddal pucoltam ki, de azt nem ajánlom, mert beszerezhetetlen gyakorlatilag. Amúgy ebből is látszik, hogy a régi benyákból is rakodótt ki valami.
Egyébbként érdekes módon a henger egy-két napi WD-s áztatása, járatás után az első próbálkozásra beindult. Aztán egy év után el is lopták. Gyors munkát végeztem tehát. :D
az ETZ-met eladtam, de maradtam ezen a fórumon, mert jó a társaság. de úgy tudom, neked is van valami japcsi géped.
bocsi, igazad van, azt nem montam, milyen gépról van szó.
ez sima benzinmaradvány. a moci 4T kawa GPZ 1100. 3 évet állt, most rakom rendbe. csak az a baj, hogy tele benzinnel rakták le. mármint a karbik tele voltak, a tanknak csak az alján lötyögött valami, úgyhogy azt meg betonkeverőznöm kell sok kis csavarral.
Nincs ki írva a nyitó oldalon, hogy kötelező hülyének lenni. A karburátort kérdezted. Általában az úszóház aljában van a benzin okozta lerakódás.
Ahova a dörzsi nem fér be ott megfelelő dróttal.
Inkább az olajban lesz ilyen adalék.
Amikor etanollal jártam akkor nekem is kicsapódott egy kevés mézszerű ragacs amiről el tudom képzelni hogy ha besűrűsödik akkor így ragad.
Azt nekem a benzin oldotta.
szia Keri! elgurult a gyógyszered, vagy mi? a kis furatokból fémdörzsivel hogyan szeded ki a szutykot? vagy én értettelek félre? üdv
Szerintem csak a dörzshatás a lényeg, nem a márka.
semmi gond, köszönöm a tippet. szerintem is sütőtisztító lesz, olyanról már hallottam. hát égett dolog nincs a karbiban, de a benzinadalék olyan masszív ragacs, hogy szerintem szabadalmaztatni kellene ragasztó és tömítőanyagnak, mivel kiválóan eltömít minden járatot a karbiban. régebben nem ilyen adalékokat használtak a benyához, nem tömítette el a járatokat. képzeld el, hogy a tűszelepet fogóval tudtam kihúzni a fészkéből, úgy bele volt ragadva. persze nem szabad hosszabb időre lerakni a mocit tele karbival, hanem szépen le kell engedni róla a lét. csak sajnos ezt sokan nem tudják...
Most megfogtál....
Nem tudom a nevét, az egyik cimborától hallottam az ötletet, aztán egy másikkal vetettem meg, mert ő szokott Tescoba járni. Az összekeverést is ő végzi.Ő tényleg tűzhelyet pucol vele.:) Én csak koldulok belőle.:) Bár most elbizonytalanodtam. Lehet, hogy sütő tisztó néven fut? De majd rákérdezek a dologra. Kérdés, mikorra sikerül.. :(
A lényeg, a brigéciolhoz kell önteni valami olyan tisztító szert, ami égett dolgokat is tisztít, nem csak zsírt. Nem mintha a karbiban odaégne valami.:)
Én mintha fele, fele arányra emlékeznék.
szia Árpád. milyen arányban kevered a két anyagot és mi a neve a tescos tűzhely tisztítónak? még soha nem láttam a tescoban, pedig jó pár éve ott vásárolok. tudod, a karburátor járataiból nem tudom kipiszkálni semmivel a trutymót, onnét csak valami jó oldószer tudja kiszedni. egyébként köszönöm a tippet. üdv
Én brigeciol és tescos tűzhely tisztító keverékét használom. Eddig mindent kipucolt. A karbit egy picit hosszabban áztatom. Utánna fémtiszta szokott lenni, de nem árt benzinnel is átmosni végül.
Én is gondolkozok xenonon,nekünk az autóba az van és nagyon durván világít,és szép is:)
fiúk, a karburátorba több év alatt belerohadt ragasztószerü benzinadalékot mivel lehet a furatokból kioldani? a benzin nem igazán birkózik meg vele. brigiciol?
két fajta megoldás is lehetséges,gondolom szétszeded a féknyerget javítás céljából,az eggyik verzió,elkezded pumpálni a féket,értelem szerűen a nyereg le van szerelve,elvileg nagyjából egyszerre kell kijönni mindkettőnek,ha nem akkor az egyiket megfogod fogóval ki kell támasztani,és addig kell pumpálni míg majdnem kiesik.a másik verzió hogy kompresszorral v. ahogy árpi is irta pumpával kilövöd,de ne húzd vagy bármiféle fizikai behatásnak ne tedd ki mert alu és kiba könnyen meg tud sérülni,vetemedni,tapasztalat,nekem sajnos sikerült is elcsesznem egy garnitúrát.
Az hogy nem húzod.:) Én kifújattam, amikor kellett. Egyszer annyira kijött így, hogy össze is verte magát. Tehát vigyázva. Szerintem pumpával is megy.
Sziasztok!
Mi a legegyszerűbb módja az ETZ fékdugattyúja kihúzásának?
Nekem a 3. trafó volt működőképes. Mindegyiket máshol vettem és más fajtát.
Ragasz rá bőrdarabot.
sorszám: 34934 (109338)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-11 19:32:58)
Hát pályakezdőként nekem is voltak ilyen bajaim :)
Bár belegondolok annak ellenére hogy jól keresek, minimum 20évre előre tudom hogy hova fog elmenni a fizetésem...házépítésre :)
Szóval én sem cserélem le Xenonra :)
sorszám: 34933 (109337)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-11 19:29:27)
Igazán nincs különbség. Mégis mi lenne?
Ha a hőtűrése jó, adja a szikrát ahol kell, fizikai kinézete egyforma, nem fogsz különbséget tapasztalni.
Az olcsóbb gyertyáknak a porcelánja könnyebben elreped, illetve az elektróda gyorsabban kopik, de Denso és NGK között nem hiszem hogy sok különbséget tudnál kimutatni.
A Densonak V elektrodája van, ez elvileg biztosabb gyújtást eredményez, de gyengébb gyújtás esetén lehet hogy ez hátrányos inkább, tehát csak próba alapján tudnád eldönteni hogy adott motorban hogy viselkedik.
Javaslom katalógusból keresd ki melyik kell neked. A Szakirodalom rovatban van egy konverziós táblázat.
Asszem egyébként hogy azonos hőértékü gyertya esetén is szokott lenni két fajta. Egy rövid és egy hosszú elektródás, én ez utóbbit szeretem használni, jobb a hideg indítási tulajdonsága a próbálkozásaim alapján, de ez nem szent írás.
sorszám: 34932 (109336)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-11 19:25:24)
Rendbe tudod.Fogod a golyót ami kijött,bedugod a lyukba,közben a rugót is utánaküldöd úgy hogy a golyó ne essen ki,aztán jöhet a csavar.Betekered azt kész.
Szerintem normális jelenség.Legalábbis bizonyos fokig.Az én/1-ben is van "még egy üres".Bár nekem nem okoz gondot leváltani,hacsak annyi nem hogy valamivel jobban megkell nyomnom a kart lefelé.
A trafós esetemet meigazából ugy mindenkinek irtam,hátha valaki kevesebbet sziv mint én ezáltal.Persze nem lehet azt mondani hogy nálam ez volt akkor másnál is ez van,de több eset leirás=kevesebb szivás másnak.
és a legelszomorítóbb az hogy itt van március,attól függetlenül hogy elég fos idő van,azért jobb érzés lenne egyben látni a motort úgy hogy TELJESEN kész,csak ennyi a vágyam,arról nem is beszélve hogy kéne vennem ruhát is,mert az hogy felcsatolható protival járok nem egy életbiztositás,jobb ha benne van a kabátba meg a gatyába,meg egy surranó is elkellne,mert ez a sportcipős megoldás elég költséges,a váltó állandóan megeszi a cipő orrát:)
sorszám: 34929 (109331)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-11 19:29:27)
amit néztem az HID xenon kifejezetten motorra 7000ért,tudom praktikusabb lenne egy autós szett,de itt mifelénk nem állnak sorba sajnos pénzt osztani,bár jó lenne,most hogy erősen fizetés szagot érzek pénteki előrejelzéssel,igencsak elkezdett behorpadni a tárca,és az a dúrva hogy kb 2 hónapra előre meg tudom mondani mire kell költeni:)
én régi isolatort( sötétet) használtam amíg tudtam szerezni,korábban NGK,legutóbb denso,de az nagy melléfogás volt menethosszúság tekintetében:D
vacilálok melyik menjen bele,mert az NGK-ból és a denso-ból is a motorhoz való gyertyát néztem,és kb 100ft-os külömbség van a kettő közt,mindkettő jó,de melyik a jobb?
Az igaz!Csak nem kb 10 kilóméter után!Legalábbis én még nem találkoztam ilyennel!A brisk is olyan,mint az új isolator!Mindkettő régi állapotában volt a jó!A brisk is addig amíg PAL volt!
Köszi az úlabb ötletet!A trafóm kábelestől,gyertyapipástól új!Tudom,ez nem sokat jelent a mai világban,de remélem nem lesz vele gond!Viszont lenne egy másik jellegű kérdésem!:A váltóm miért 2 és 3 között szereti megtalálni az üreset????Eddig nem volt ilyen!Utána elég nehezen tudom 1-be kapcsolni!Olyan,mintha nem menne lejebb,de az 3-as,nem 1-es!Utána egyet felváltok és lehet visszafelé pakolni egészen egyesig gond nélkül!Remélem,csak valami üsszekopási problem,az új cuccok miatt!Vélemény?Nagyon ne szomorítsatok el!:-)
Hali
Volna 1 kis problémám...
Egy 250/1-em van, és a blokk alján kitekertem az "üresjáratot rögzítő csavart", rendbe tudom ezt valahyogyan hozni?
plz help
sany0101@citromail.hu
:) nem igazán a lustaság miatt, inkább a hozzá nem értéstől való félelem. Ami egyszer jó, azt 100, hogy csak tönkreteszem, ha hozzányúlok. :D
Elrepedt a porcelán, előfordul a japán gyertyákkal is.
Az alapjárat és a magas fordulat esetén is jobb a motor viselkedése.
Most persze ne óriási változásra gondoljatok, ezek csak apró finomságok amitől jobban érzi magát a motor...meg a gazdája :)
Könnyebben szikrázik és a szikra nagyobb felülete érintkezik a keverékkel, így biztosabb a gyújtás, a hegyes elektroda kialakítás miatt. Amiért régen nem csináltak ilyet, mert gyorsan szétégtek az ilyen formájú gyertyák, de az iridiumosok bírják a strapát így is.
Én és sokan mások Briskel versenyenek soha nem volt ilyen jellegű gyertyahibám és az MZ is nagyon szereti.
A titka az hogy megfelelő hőértéket kell belerakni ;-)
Sajnos a boltban nem mindig tudják hogy melyik mibe való.
20000HUF egy H4 xenonszett amihez 2 égő és két meghajtó tartozik.
Nincs ezzel probléma. Vizsgára visszateszed a halogént.
Lusta vagy mi? :DD
Az viszont eldönti a kérdést, cseréld ki a növelt fényerejűre. Bármelyiket választod nyilván jobb fénye lesz mint a simának, de a névleges teljesítmény miatt nem lesznek problémáid.
Szinte ugyanigy jártam.Próbaút,fasza minden.Legközelebb inditom,elindulok és kb 200 m után durrogás majd leáll.Hazatol,gyertya ki másik tipusú gyertya be és lám jó lett.Megyek vele egy próbautat,minden fasza.Legközelebb indulok és 200 m után megint durrog,megint nem jó.Gyertya ki másik be és jó.Na ezt párszor eljátszotta mire egyszer nemcsak gyertyát hanem trafót is cseréltem.Azóta jó.
Ezt csak azért irtam le hogy más okuljon belőle ha ilyen tünetei vannak.
Ha esetleg csinálja a Japán gyertyával is akkor gondolj erre.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|