:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
bocsi,csak annyit szólnék közbe hogy a vizkövet én emlitettem,a főzőcskés témánál hogy ha az ember kiöblités után nem fújja ki levegővel a vizet,akkor lehetséges vizkőlerakódás,ami nem kifejezetten pozitív egy karbiban.
remélem azért valakit érdekel amit írtam:)
mivel nem adtam föl az áttételcsökkentés témáját, így újab dolgon kezdtem el agyalni a sikertelen primerhajtás csere után.
a szekunderáttételt legegyszerűbb módon a blokkba lévő kis lánckerék egy nagyobb fogszámú példányra való cserélésével lehet elérni.
nade, ha a 16fugúnál nagyobb nem fér oda, akkor máshoz kell folyamodni. utolsó lehetőség:
a hátsó nagy lánckerék cseréje egy néhány foggal kissebbre. mivel ilyet nem lehet kapni (pontosabban, lehet 47 fogút venni a 48 helyett, de nem passzol a kerékagyhoz, stb, és nem ér szart se a -1fog) így csinálni kell. a kiscsúzlin 420-as tipusjelű lánc van, nem tudom hány taggal, de ez nem is lényeges.
bementem a futárpetihez, és vettem egy kissebb 420as hátsó lánckereket, ami valami gagyi motorhoz való. eredetileg 43(legfeljebb 42) fogút akartam, de mivel nem volt, így csak 40-est kaptam.
egy kis számolgatás után kiderűlt, hogy ugyanazon a fordulaton 100 helyett 117re lenne képes a gép. ez valószínüleg már felűlmúlja a képességeit, így majd valószínűleg elölre is kell tennem kissebb lánckereket.
a hátsó lánckerék átalakítása már elkészűlt majdnem teljesen. valahogy így történt: fogtam egy gyári TS lánckereket, majd leesztergáltam az alu öntényből azt a részt ami tartja az acél lánckereket magába. ezután lepüföltem róla, esztregálás, felesleges részek eltüntetése, és máris vonalba van az új lánckerék a régi helyén. ennek rögzítése:
gyárilag 3db 10,5mm-es furat volt a vásárolt lánckeréken, de mivel 6 ágú a belső csillaga, így csináltam rá még 3 furatot, ezekbe metszettem(furtam) M12-es menetet. ezt követően szemrevételezéssel, és két párhuzam szorítóval középpontosítottam a lánckereket az alu öntvényen.majd megfurtam a 6 lyukat bele, és 10.9es imbuszfejű csavarokkal rögzítettem hozzá. a csavarok feje a gumi csillapító babát nem hagyta a helyére menni, így azon is alakítottam. a csavarok méretre vágása, és egy-egy pötty CO hegesztéssel való rögzítése még hátra van. a láncból ki kell még szedni jó sok szemet, és kb kész is. kiváncsian várom a külömbséget.
egy biztos: ilyennel még nem sokan próbálkoztak:P(lehet hogy én is felesleesen teszem):)
ÁLLÍTÓLAG:D:D:D...(különkiadás)2.rész
valaki feldobta a suzuki generátor TS-be való beépítését, mert pici.
ez így van! méghozzá olyan pici a lehámozott generátor állórész, hogy megfelelő esztergálási folyamat végeredményeképpen bele lehet süllyeszteni a TS dinamó házába. ez persze nem jó ötlet, mert a mágneses teret agyonütné. de így érződik, hogy mindössze 100mm az egész átmérője. a teljesítménye valahol 500-600w körül mozog. ez nagyon jó lenne, de nem elég felfogatni az állórészt. a forgórészbe bele kell esztergálni egy kúpot, ami már nehezebb művelet.
de nem jó, mert az MZ kúpszöge, és a kúp hosszúsága(vagyis rövidsége) miatt hiába lenne odahúzatva egy 10.9es M7-essel, lerázná magáról a gép. anyira meg nem lehet belesúlyeszteni a kúpot, mint amenyire kéne, ,mert egyszerűen lepotyogna a generátor egyik mágneses pólusa mivel elfogy alóla az anyag. ezen kívűl a kis 15mm-es csúszógyűrűket ki kéne váltani valami nagyobbra, mert úgy meg se lehetne fúrni a generátor tengelycsonkját, szóval, ez sem kivitelezhető sajnos.:(
ÁLLÍTÓLAG:D:D:D...(különkiadás)1.rész
kudarcba fulladt a kis etz főtengelylánckerék kis TS-be való beépítése. a dekli alatt elférne(éppenhogy), de a szimeringháztól nem lehet felrakni(felül rajta), előbb le kell róla vágni a fordulatmérő hajtás fogaskerekét. ezután már felmegy, a kúp is stimmel, a lánc is vonalba fut, de rohadtúl lóg az etz 50 tagu lánca, a gyári 48 tagú meg rövid.
azért mert a kis TSbe a főtengely és a váltótengely között 97mm van. a kis etz-be meg 100mm.
ezért fér el a kis etz-be gyújtásoldalon a jóval nagyobb generátor mellett is a 16os lánckerék, míg a TS-be már összeérnének.
SZÓVAL: SENKI MEG NE PRÓBÁLJA EZT A "TUNINGOT" MERT NEM KIVITELEZHETŐ!!!!:P
inkább a donorra kellett volna félretenned azt a 3500ft-ot:)
ne rakj be se alu, se réz tömítést a könyök alá, inkább rakd össze fém a fémen, majd mielött a hollandert betekernéd, tekerd körbe a helyén lévő könyököt azbesztzsinorral. utána tépd rá a hollandert.,
Bocsánat! valóban rosszúl írtam, nem savmnetes, hanem sósavmentes. így lett volna pontos. de ha jobban figyelnél, arról volt szó, hogy egy sokat állt dzsuvából kivakart porlasztót kellene megpucolni a vízkőtől. nyílván a tank és a porlasztó használat közbe elég nehezen lesz vízköves.
:D,hát igen,nálam is csak mosásnak,takaritásnak indult,aztán egy kis ez egy kis az,és most már minden.ami egy kicsit is hibás volt már rögtön csere.
Lesz, de pénz függő, mint minden :S először szeretném megvenni a donor gépet, amiről át tudom rakni a gyári alkatrészeket, utána festés, stb... kb ugyanaz a a szituáció, mint nálad. Legalább a blokk rendbe lett rakva tavaly nyáron, csak új karburátor kellene. De esküszöm ha kész lesz, kap egy pici tortát és a kipufogóval fújom el rajta a gyertyát :)
sorszám: 35013 (109444)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-13 22:12:50)
Kösz Keri!
Tehát akkor a jelenség normális,csak a tömitést kell megoldanom.
na ez aranyos,lesz szülinapi buli is? én is néztem hogy majdnem napra pontosan annyi idős mint én,talán ezért kedveltem meg? ki tudja.
nem éppen gyári specifikáció és sokan megköveznének érte szerelő létemre,de ugyanakkor lusta is vagyok rendesen.a légtelenítő szelepet bezárod,és a belső,kerék felőli oldal dugattyú házát összeszerelés előtt feltöltöd olajjal egyrészt a kenés miatt,másrészt lesz benne olaj.elkezded benyomni addig amíg megjelenik a másik házban az olaj,itt már trükkösebb mert be kell fogni a fékcső furatát is és töltesz ebbe is olajat,majd benyomod a dugattyút egy picit,a fékcsövet is szereld rá és fecskendővel töltsd fel olajjal lassan,mivel nincs zárt rendszer ezért nyugodtan visz lehet nyomni a dugattyúkat alaphelyzetbe,a fölös távozó olaja célszerű felfogni,majd a főfékhengert is feltölteni olajjal és 2őt at ráhúzni hogy jöjjön az olaj a fékcső furatából,összerak,majd légtelenít.elég macerás meg minden,de működőképes,és sok bubit ki lehet iktatni már az elején,sok sikert!
csak annyit ha már ott vagy a szeren kémiából,én tök hülye vagyok hozzá de azt még én is tudom hogy a sima háztartási ecet az nagyon gyenge,elég kevés százalék van benne az ecetsavból,ami töményen valóban képes megtámadni külömböző fémeket.Én német oldalon láttam ezt az ultra poros módszert,fel kell forralni,majd kicsit ázni,és bő vízzel kimosni,ezek után kifújni levegővel,mert már megint kémia magyarországon több mint 60%ban kemény a víz, és a vízkő megintcsak nagy ellenség főleg egy karburátor pici járataiban,szóval alapos takarítás.A brigéciolnak van több fajtája személyesen a 2000 motortisztítóval(sárga matricás,vízzel öblíthető) és a D3-al találkoztam(ez narancssárga,ez emulziós,amit nem old a víz) nos nekem egyik sem vált be tökéletesen,azért próbáltam ki a főzőcskét,mondván rosszabb nem lesz,értelemszerűen ki kell belezni a karbit.nekem sose volt gpz-m nem is akarok de az alu az alu a japcsiknál és németeknél is,ok?
UI:azért szedtem szét,főleg az úszót,mert az forrasztott az enyém,igaz az ón magasabb hőmérsékleten olvad mint a víz forráspontja,de biztos ami biztos,na meg hát a jobb átjárhatóság,miután megfőztem nem kell szarakodni a szétszedéssel,csak kifújtam,és összeraktam azt pöc röf és még meg is javult:)
hiába 251-es, sajnos (vagy nem, mert eddig semmi panaszom rá) a jó öreg megszakítós gyújtásom van, hála az előző tulajnak, aki szétbarmolta a fél motort, úgyhogy a tranzisztoros gyújtás hibádzik róla. Azért így is elég erős szikrát ad, könnyen indul a motor és egyenletesen jár. az akksit azért kérdeztem pár sorral visszább, mert egy elég kicsi 4,2Ah-s van benne, és alapjáraton nem tudja ellátni a rendszert, ha minden nyavaja világít :D
Nah a lényeg, hogy holnap beszámolok a gyertyáról. (szilikonos kábelt majd esetleg szülinapjára kap, júniusban lesz 20 éves :))
Én azt szoktam csinálni, hogy ütközésik visszanyomom a dugattyúkat, akkor nagyon gyorsan megtelik és légteleníteni is könnyebb.
Ezt megteheted utólag is, csak arra vigyázz hogy a felső tartályba nyomja vissza a folyadékot és nehogy kispricceljen meg túl csorogjon.
Az iridiumos gyertya viselkedéséről beszámolhatnál.
Amúgy milyen gyújtásod van. Ehhez már dukálna valami nagy energiájú gyújtás is, meg szilikonos kábel :) csak hogy legyen mire elverni a pénzed :)
Amíg sok levegő van benne addig meg sem fog moccanni, ha kevés a levegő (pár apró buborék) akkor már fog, csak nagyon puha. Szóval töltögesd csak türelmesen.
Ha csak nincs valami téridő anomália a féknyeregben akkor muszáj lesz megtelnie.
üdv. én a télen légtelenítettem... lehet gyúrni vele marokra :D kell egy pár 100-at nyomni rajta(teljesen üres, frissen feltöltött rendszernél), mire "élni" kezd a fék. a másik lehetőség, hogy én csináltam szarul... :) de végülis jó lett és sikerült kiűzni belőle a levegőt. ne add fel. amúgy a szervíz menüben szépen le van írva a légtelenítés menete, ha jól emlékszem.
értem... és köszi. először azt hiszem megpróbálom ezt a tesco-s varázslatot, a hajtómű olajokból egyelőre elegem van, mert a Simsonom is hülye volt tőle, és az MZ is elég furcsa.
Más:
megrendeltem az Iridium elektródás gyertyát, holnap kiderül változtat-e valamit. 3400 pénzért tudtak NGK-t rendelni, a Denso csak 4-es szettben van és közel 12000 Ft XD, mondom akkro marad az NGK, ill. rákérdeztem erre az izzó dologra, de a boltban is relézést javasoltak a 100/80w-osra és mondták, hogy a foncsort is megvakíthatja. aztán javasolták hogy vegyek Osram night breaker-t (60/55w), ez az ami elvileg 90%-al erősebb fényű, mint a hagyományos... szóval holnap meglátjuk mit tudnak.
én már annyit nyomogattam de nem nagyon akarja megfogni a kereket.Már egy csomót töltögettem bele de akkor se.Vagy csak teljes légtelenítés után mutatkoznak annak jelei hogy "él" a fék?:D
Valszeg főtengely szimeringes,szerintem
Égett 2T olaj, és igen, azért ilyen mert nem tömít rendesen.
Azért nem csak füst, mert az az olaj ami erre képes az 5000forint :))
Alúlról??? soha nem próbáltam így, de kétségtelen a legnehezebb ez a módszer :)
Simán felül beletöltöd, és addig nyomogatod meg töltögeted amíg bugyborékol.
Amikor már nem csinálja akkor pedig neki állsz és légteleníted a rendszert az alsó csavaron keresztül.
Ha ennek a menetét nem tudod akkor szívesen leírom.
Mondjuk vannak itt ügyes emberek akik addig pöcögtetik az MZ fékkarját amíg minden levegő ki nem jön belőle. Nem tudom hogy csinálják mert nekem nem sikerült még ez a trükk.
Sziasztok!Van valakinek ötlete mitől ilyen a blokkom néha motorozás után?Nem mindig ilyen.Az egy dolog hogy nem tömit rendesen a henger és a kipufkönyök,de miért ilyen fekete olajos trutyi jön ki,miért nem csak füst?? 
legegyszerűbb az ha a 80w 90 es olajjal nem emelt ki rendesen és kúszott egyesben a motor meg nehezen lehetett álló helyben 1 ből kivenni, akkor tegyél helyette 75w90 ez higabb,ezzel javulhat a dolog.
Most én is gyüjtögetem a 75w90et már van több mint egy decim:)gyaksziról hozom ami flakont kidobnak a kukába miután kiöntötték belőle az uj olajat a flakonban marad egy idő összefolyás után akár fél deci is,én ezeket egy dobozba összeöntöm.
Sziasztok
Ma szétszedtem a tárcsafékemet, öszerakom, majd olajjal próbáltam feltölteni.először alulról ahogy a könyvében irja a szelepen keresztül. Itt nem megy semmi bele,viszont ha pumpálom a féket akkor kifele jön, Megpróbáltam felülről, ott ha fékezgetek akkor buborékol és a féket csak nagyon kis mértékben mozgatja. Mit lehetne ezzel csinálni?
Nem tudom... lehet hogy igazad van, de amikor megvettem még nem produkálta ezeket... azóta végigment 2 szerelőn váltó javítás miatt, és hykomollal nyomták teli. az első szerelés után nem folyt... ekkor visztont szarul lett összerakva a vált (nem vette a 3.-at) ezért másik szerelőt néztem. a váltó jó lett, viszont az üreset nagyon nehezen veszi és nyomja az olajat... :D röhej komolyan.
nem tudom kitekerni mert a nyomi előző tulaj megszakította a menetet, úgyhogy beragasztotta... jó mi? Majd kiderül, hogy mennyi volt benne, ha leeresztem. Ha 9 decinél több, akkor nem csoda hogy folyt. (ezért sz*r, amikor nem én csinálok valamit, hanem másra bízom :S... szerelő)
Az olajjal kapcsolatban... hát... hiszek neked, ha bevált a tesco-s akkor azt veszek, remélem nem teszi tönkre.
Nem tudom, talán sok van benne?
Csavard ki a nívó csavart és ha jön az olaj akkor így van. Ha nem jön akkor nem tudom.
Hi
1,
Hát Én tescos olajat csak esetleg bicajlánc olajozására használnék!!!!
A kuplungod azért fog mert a kiemelő/kinyomó szerkenytűd már elégé kopot, azaz nem bírja oldani a ötést.
2,
Az olaj szerintem azért jön kifele a kuplung bovdennél mert: vayg tul sok az olaj vagy a gumi tömítés/sapka a bovdenenn nem zár rendesen
Ja a tescos 15w40 mehet, az tesztelve van.
De a sima motorolajokkal általában vigyázni kell az említett adalékolás miatt, hiszen nem tudni melyikben van csúszást okozó adalék és melyikben nincs.
Szóval ha spórolni akarsz akkor tescós, ha sok pénzed van, akkor drága motorkerékpárba való olaj.
nah csak van még egy kérdés... az mitől lehet hogy nyomja a blokk az olajat a blokk bal oldalán azon a kis fém csövön ahol a kuplung bowden bemegy? rajta van a gumi zárósapka - igaz picit repedt - és ha leállítom a motort lehet látni, hogy ott szivárog az olaj. tudom hogy az a rész nyitott, de mitől nyomja ki az olajat??
+ egy ráadás kérdés: a blokkba milyen olajat javasoltok? Emlegettétek ezt a legolcsóbb tesco-s löttyöt, mert nincs benne semmilyen adalék amitől csúszhat a kuplung. szal hagyományos 15w-40 motorolaj mehet bele? most Mol hykomol van benne, de elég tapadós a kuplung, váltáskor néha elég nagyokat csattan a váltó, az üreset is nagyon erőltetve veszi... gondolom az olaj lehet az oka :S előre is köszi a segítségeket.
Üdv! az ETZ-kbe (251-es) hány Ah-ás akkumulátor kell gyárilag illetve mekkora a pontos befoglaló méretük? (hosszúság x szélesség x magasság)
fiúk köszönöm a segítséget, probléma megoldva, a zöld ragacsos szutykot az alkohol eltüntette könnyedén :)) karbicsek kiglancolva, benyával átmosva, levegővel kifúvatva, összerakva.
Majd egyszer egy szocimotoros túrán egy sör mellet megbeszéljük.
Addig is próbáld meg a véleményedet nem sértően leírni és ha valakinek más véleménye van, akkor próbálj meg nem foglalkozni vele.
Ennél jobb módszer nincs a boldog fórumos életre.
Azért kicsit gondold át a következőket. Jól lefikázol mindenkit, majd panaszkodsz, hogy téged fikáznak :D
Nincs azzal gond ha leírod a dolgaidat, de nem értem miért vágod be a durcát, ha más is leírja?
Szerintem pl. frankó ötlet az észter higító, de ne kapd már fel a vizet, ha Árpi megmagyarázza hogy miért jó/nemjó és mi a jobb.
Lehet hogy te ilyen vagy, elfogadom. De mi meg ilyenek vagyunk és kész.
4T karbit semmijen tüvel ne pucold.mert érzékeny nagyon a pontos furatokra,és ha kicsit megtágítod,(pl a féklevegő furatott) akkor dobhatod ki a kukába.A japánok kifejlesztettek egy sprayt,amvel ezeket lehet tisztítani,mert ott a sós levegő miatt hamarább lerakódnak az adalékok.A neve WAKOS.Sajnos európában nem forgalmazzák,mert eu veszélyes anyag.Viszont feketén lehet kapni kissé borsos 6-8000ft között mozog.
nyugodtan segítsél másoknak ha tudsz. ha valakinek más ötlete van mint a tiéd, az nem gond. minél több az ötlet, annál jobb. az okoskákkal meg ne foglalkozz, mindenhol vannak túlzottan egoista emberkék, akik csak a saját maguk álláspontját tudják elfogadni, senki másét. nincs itt semilyen széllel szemben pisálás, hidd el. az pedig, hogy pontosítják az álltalad leírtakat, és kijavítanak ha hibázol, ne érintsen ilyen érzékenyen. én sem vagyok diplomás, mégis sok mindent sokkal jobban tudok mint egyes sokdiplomások, mivel minden dolgot igyekeztem megtanulni, ami érdekelt, és sokminden érdekel még most is.
Szeretnék én is segíteni másoknak,de pár okoska soha nem hagyja!Széllel szembe pisálni meg nem akarok,mert nincs mosógépem!
Következőleg azt fogom írni,amit a waresz barátom nekem a múltkor!Tudok de nem segítek bebebe!És ennyivel el lesz intézve!Úgy látom itt ez a menő!
szia R.Norbi! nem bakterolom el a kawa karbiját, csak kipucolom. mivel már 52-ik évemet taposom és 14 éves korom óta hobbim az autó-motor, gondolhatod nem először van a kezemben porlasztó. de hiába sok tapasztalat, melyre szert tettem, néha olyan dolgokkal találom szemben magam, hogy jobbnak látom tanácsot kérni másoktól, akik már megoldottak ilyen problémát. ugyanis mikor beszüntették az ólomadalékos benzin forgalmazását, akkor radikálisan megváltoztatták a benzin adalékösszetételét. én meg most találkoztam először ilyen berohadt benyás karbival az új adalékkal. nekem nem snassz akár egy 14 éves emberke tanácsát is megfogadni, ha már megoldott ilyen gondot. különben is azért vagyunk itt a fórumon, hogy ha nem tudunk valamit, akkor csak akad vala ki, aki már legyűrte azt a problémát. köszönöm a sok jó tanácsot mindenkinek, most már biztosan megoldom a gondot. jön a jó idő, motorra fel és kellemes gurulgatást minden motoros társamnak.
Az észter hígító pedig folyékony dolog és nagyon jó!!SZINTE,mindenfajta szennyeződést lehet vele takarítani!Még a legtöbb száraz festett felületet is megtakarítja!Ez meg az én tapasztalatom!Egy kis festői háttérrel!Az a jó,hogy amit én írok,mindíg le van fikázva!Pedig én is tudnék segíteni,elég sokat!Lehet,nem olyan tudományosan,mint te,dehát én csak szakmunkást végeztem!Na mindegy.......így legyen bennem a jószándék!.....
Az észter nem egy vegyület, hanem egy vegyület csoport. Egy részük nemhogy nem oldószer, hanem nem is folyékony.
Amúgy az ultrás főzöcskét én se tudom tiszta szívvel ajánlani, ugyanis erősen lugos, némelyik ötvözet felületét megtámadhatja. A huzallal történő kipiszkálást is csak végső esetben, ugyanis tágíthatja a furatokat, lehet olyan karbi ami érzékeny erre. Semleges kémhatású oldószerekkel kell próbálkozni. Nos két féle oldószer van, poláris és apoláris. A szennyeződés is e kettő féle lehet, plussz ionos. Ez utobbi szintén a poláris oldószerben oldódik. A poláris polárisban, az apoláris apolárisban. Csak az a feneség, hogy általában nem tudjuk, milyen az eltávolítandó anyag. A benzin apoláris oldószer, tehát ha azzal nem oldódik, akkor polárist kell keresni. Ha minden igaz, ilyen az etilalkohol. Én a következő sort próbálnám végig: Benzin, alkohol, aceton, széntetraklorid(ha sikerül szerezni). Ezek a nem támadják meg a fém alkatrészeket, ha tiszták nem hagynak maguk után nem kivánatos anyagokat, viszont valamelyik közüllük biztosan oldja a kirakódást.
A másik dolog még ehez a témához,hogy sem a keverék, sem a tiszta benzinnbe nem kell semilyen adalék!Nagy marhaság!A keverékbe normális minőségű olaj kell és kész!A tiszta benzinbe,pedig már ugyis van "gyárilag" némi cucc,tehát nem kell még plussz taknyokat beleönteni!De persz ez az én véleményem és ki-ki maga döntése alapján öntögessen bele bármit!Köszönöm a lehetőséget!:)
Körvics!Ezután a sok marhaság után már csak a 10kg-os kalapácsot tudom javasolni!:)Amint azt említetted, GPZ-ről van szó!...ugye??Na mármost,én ismerem a GPZ és KZ szériát a Kawasakiból,ugyanis nekem is és a baráti körömben is van és volt!Javítottam is!Tudom,hogy mennyire érzékeny és kényes jószág!És ezért mondom,hogy ezek a módszerek lehet,hogy Mz-nél beváltak,de a kawa karbiját úgy elbakterolod,hogy vehetsz másik sort 50 ezerért!Ezután már csak a nagykalapács marad!De te tudod!Én csak jóhiszeműleg figyelmeztetlek!Ha netán a hangnemet te vagy valaki félreérti...bocsesz!De én meg ílyen vagyok......félreérthető!A karbit ha kiszedtél belőle minden cuccot(membrán,úszó,tűszelep,csavarok,szelepek,stb.) Észter és vagy szintetikus hígítóval ki tudod szedni a rittyót belőle!Kompresszorral és vagy pumpával átfújatod és tiszta benzinnel kimosod!Egyébként van egy jó állapotú javítási könyvem 400-550ig,ha érdekel!
WARESZKA!!!Az ecet nem sav??Mee' szerintem igen!:))))Ha valakinek vízköves a tankja,vagy a karbija,az megérdemli!Az én gépem benzinnel megy nem vízzel:DDDD
ja, és a ferropassit-ot meg az evipasst nem oldja egyik köolaj származék sem. így valóban meleg vízzel érdemes mosni, meg folyékony mosogatószerrel, akár többször is. utána meg fúvó üzemmódba belelógatni a rakéta csövét, és kiszárítani, ha kiszáradt, nyomban olajdús keveréket(1:5-1:10) körberázni benne. így tutira nem kapja meg újra.
vagy evipass(ferropassit) és némi aprószemű rostált sóder.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|