hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

ts125zotya
válasz erre | email2015-01-20 18:02:48
Sziasztok :)

Olvastam amiket tanácsoltatok, köszönöm szépen mindenkinek. De csak ,hogy tudjátok ezeket az adatokat amiket írtam nem én akarom megvalósítani hanem adott dolgok. Tehát ez a motor, most igy van, nem nyúltam hozzá ahogy leírtam a sztorit.8most akarok mert most kezdem majd összerakni) Tehát 125-ös blokktető kisipari felfurt 150 henger + dugó is persze a sajátja ezzel megy ment és remélem fog is. Ezért kérdeztem a karbit meg a hengerfejet is ,hogy melyik a legjobb beállítás. Karbit másik forumon mondták szereztem ha jólesz akkor 22-es karbim majd ha kell valakinek akkor lesz neki... valószínű 150 hengerfejem is van ma vagy holnap derül ki mert a donor mociról csak le kell venni hogy elolvassam meg megnézzem.
Akkor ennek tudatában jól értelmeztem , hogy a 150-es hengerfej jobb, mert nem kap akkora terhelést a főtengely? (minha rajta maradna a 125)??? hm??? előre is köszönöm
sorszám: 47649 (143731)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2015-01-19 14:53:10
Lehet a váltó kapcsoló is, egy pillanatra mikét szálat bekapcsolja és ez már sok a gyenge lábon álló töltés, aksi rendszernek.
sorszám: 47648 (143730)
(előzmény: Troster07, 2015-01-19 03:09:51)

 
 
Troster07
válasz erre | email2015-01-19 03:32:36
Ez az év a motorozásé lesz , nem a rallyeé. Mindenképp megyek, már voltam vele tartós teszten, tökéletes a gép, most kezdte legutóbb átváltáskor ezt a torpanást, mintha egy pillanatra lekapcsolnád a gyujtást. Remélem vmi jó kis rejtett hiba lesz :)
sorszám: 47647 (143729)
(előzmény: Teknőc, 2015-01-19 03:24:16)

 
 
Troster07
válasz erre | email2015-01-19 03:30:23
:D
sorszám: 47646 (143728)
(előzmény: Teknőc, 2015-01-19 03:19:43)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-01-19 03:24:16
Ellenben, ha már felhoztad...
Remélem, nem én leszek egyedül szocitúrán kis ts-sel, jó volna, ha lenne egy azonos márkatárs. ;) :)
Teknőc
sorszám: 47645 (143727)
(előzmény: Troster07, 2015-01-19 03:07:26)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-01-19 03:19:43
no, ez azért nagyon ki van sarkítva...
DDDD
De lehet, ezért hívnak Teknőcnek?
;) :)
Teknőc
sorszám: 47644 (143726)
(előzmény: Troster07, 2015-01-19 03:07:26)

 
 
Troster07
válasz erre | email2015-01-19 03:09:51
MZ TS 125-nél gyári elektronikával ha helyzetjelzőről tompítottra kapcsolok, vagy tompítottról fényszóróra, és egy pillanatra torpan a gép, az fesszab lehet? Akkufesz, töltésem jó.
sorszám: 47643 (143725)

 
 
Troster07
válasz erre | email2015-01-19 03:07:26
ÚÚÚ akkor én mit mondjak a 110 kilómmal a 125-el? :) lehet nevet kéne váltanom csigára :)
sorszám: 47642 (143724)
(előzmény: Teknőc, 2015-01-18 19:01:28)

 
 
Troster07
válasz erre | email2015-01-19 03:05:48
Azt tudd, hogy a forgattyúsházból marni kell, mert alsó holtponton nem fér be a nagyobb dugó, de ezt Bambi is fogja mondani.Egyébként nagy csodát ne várj tőle, és sokáig kell járatni, ragadós lesz.
sorszám: 47641 (143723)
(előzmény: kisuji84, 2015-01-08 12:40:20)

 
 
ts125zotya
válasz erre | email2015-01-18 23:12:33
Hello.

Köszi a fejtágítast, akkor szerzek majd rá egy 150-es hengerfejet ha tudok.
sorszám: 47640 (143722)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-01-18 19:01:28
Röviden: Bármelyik gyári felújítást(125-ös vagy 150-est) csinálod, jobban jársz. A 150-es persze erősebb, a mázsa emberekre jobb beállítás. Láthatóan te is ebben az irányban mozdultál el.... Viszont 125-ös hengerfejjel hiába erősebb, rövidebb élettartamú lesz a géped. Hagyd meg a 150-es hengerfejet.
Teknőc
sorszám: 47639 (143721)
(előzmény: Teknőc, 2015-01-18 18:55:11)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-01-18 18:55:11
Ezzel az átalakítással a főtengely ennyit bírt ki. 20-22 ezer km-ert. Tehát nem tartós dolog,(tudd!) viszont ha neked kell csináld....!
De ha hosszabb időtartamot szeretnél, s erősebbre, inkább csináld meg 150-essé. Ennyi.
Viszont ha csak felújítod, akkor is jobb lesz mint volt,(akkor is erősebb lesz, mint volt) 125-ösként. (!)
Ha régen használtad, majd 20 évig állt,(-Kell is neki!-) akkor egy szimpla normális felújítás, s lehetőleg eredeti(125-ös DDR, jó állapotú) henger gyári beállítással is(!) -erős masszív kis gép lesz. Főleg, ha csak ismét ilyen kis távolságra használod-tökéletes. ;) :)
Teknőc
sorszám: 47638 (143720)
(előzmény: ts125zotya, 2015-01-18 17:39:00)

 
 
ts125zotya
válasz erre | email2015-01-18 17:39:00
Szia Teknőc!

Köszi a gyors választ. Tudod én kezdő vagyok nem értem mihez képest a 22 ezer kilométer. Ezt a motort 8.-os koromban kaptam, mentem vele max 50-100 kilómétert-(használtan vette apu nekem). Ezután egyszer lerohadtam vele, egy autószerelő nem tudta beindítani és úgy maradt. Kb 20 évig apám műhelyében a fakupac lassan belepte, alatta várt. Tavaly építkezni kezdett fater, elhoztam tőle télen több baja ne legyen,már volt helyem meg muhely stb... beidítottam és csodával határos módon lelket vertem bele. Ezután elhatároztam , hogy képességeim szerint felújítom és használom. Hihetelen nagy volt akkor max hatvan kilómmal kurvára ugrott alattam, most majdnem ütöm a mázsát :) nagyon megtetszett újra -szerelem ez. Igy jutottam el eddig és ismerkedem a Mz-vel ezzel a világgal, a szereléssel.
Tehát a motor adott ezért kérdezem ,hogy legyen.
sorszám: 47637 (143719)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-01-18 09:59:59
Szia!
Hát guru nem vok, az biztos.(!)
Viszont van egy kis mz ts 125-öm, két évtizede…..
Jártam így sokáig, hogy 150-es hengerre tettem fel 125-ös hengerfejet.
(22-es karbi)
Menetteljesítmény nagyon jó volt úgy.
Persze, most sem rossz.;) :) De kipróbáltam…
Viszont bő 20-22 ezer km után főtengely felújítás lett. :(
Sztem utólag belegondolva nem érte meg a teljesítménynövelés.
De kinek hogy.… ez csak az én tapasztalatom.
Teknőc
sorszám: 47636 (143718)
(előzmény: ts125zotya, 2015-01-17 19:56:37)

 
 
ts125zotya
válasz erre | email2015-01-17 19:56:37
Sziasztok Mz-s Guruk!

A kérdésem az lenne, hogy ha egy 125-ös henger 150-re van fúrva és szereztem már hozzá egy 24n1 karbit is, az eredeti hengerfejjel (ami 125) lehet-e használni? Mi történik? Mire kell figyelni stb
sorszám: 47635 (143717)

 
 
kisuji84
válasz erre | email2015-01-10 11:10:06
köszi szépen a segítséget, bambiról már hallottam csak elérhetőségét nemtudtam. köszi
sorszám: 47634 (143708)
(előzmény: Teknőc, 2015-01-08 13:09:12)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-01-08 13:09:12
Őt keresd:
Iván Árpád/Bambi
06203420977
Budapest IX.
Sok sikert a 300-ashoz!
Teknőc
sorszám: 47633 (143701)
(előzmény: kisuji84, 2015-01-08 12:40:20)

 
 
kisuji84
válasz erre | email2015-01-08 12:40:20
Segítséget kérnék. Van egy 250ccm etz hengerem amit 300ccm re szeretnék fúratni egy már ilyen témában jártas szakival. Ha tud valaki nekem ajánlani valakit megköszönném. LAci: bekesil@citromail.hu
sorszám: 47632 (143700)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-01-08 12:17:55
Szia Csaprágó!
Köszi a képeket, aranyosak a lányok...
Kawát tudom hogy eladtad régen. De volt valaki, akinek "a gépsárkányát" épp oda tettük, (a garázsba, ahol rég volt a tied.)Így beszéltem neki a régi időkről. Hát sajnálom, hogy megjártad. De remélem hogy tényleg az a baj.A Többit majd emilen,/vagy telefonon...;)
Teknőc
sorszám: 47631 (143699)
(előzmény: csaprago, 2015-01-01 17:13:46)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-01-01 21:10:52
Jól teszed Béci! (Bár, mintha ezt beszéltük már nagyon régen..)
Rég hallottam felőled, gondoltam, a lányokkal el vagy....;) (-Érthetően-) S BUÉK Neked, s mindenkinek!
Remélem, látok még zöld motort, s most nem Kawára gondoltam, hanem a kis ts-edre. :)
Teknőc
sorszám: 47630 (143671)
(előzmény: csaprago, 2015-01-01 17:13:46)

 
 
csaprago
válasz erre | email2015-01-01 17:13:46
Ezek szerint nekem a taiwani fajta van, a jelből gondolván. Lehet beruházok egy németre. Köszönöm a választ!
sorszám: 47629 (143670)
(előzmény: Keri, 2015-01-01 10:07:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-01-01 10:07:48
https://onedrive.live.com/?cid=A35D444ABEE610B6&id=A35D444ABEE610B6!566
sorszám: 47628 (143669)
(előzmény: Keri, 2015-01-01 10:07:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-01-01 10:07:34
Én ezeket próbáltam.
A két baloldali az eredeti német és a másolata, ezekkel nem volt gondom, csak a másolat kicsit pontatlanabb.
A két jobboldali a magyar és a tajvani viszont gyorsan megadta magát.
sorszám: 47627 (143668)
(előzmény: csaprago, 2014-12-31 20:31:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-01-01 10:05:36
Mi???? már 2000forint?
Durva.
A német hamisítvány jó.
A Tajvani gyorsan kopik
A Magyar nekem is szétesett nagyon gyorsan, de csak 1 darabot vettem és többen vannak akik meg arra esküsznek
Elméletileg jó a konstrukció mert a textil bakelit nem lenne rossz anyag, de a szegecselés és a rugó volt nekem problémás. Ha ez bírja akkor jó lenne.

Dobd bele váltó olajba pár napra mielőtt megszereled, megszívja magát vele és onnantól önkenő lesz.
sorszám: 47626 (143667)
(előzmény: csaprago, 2014-12-31 20:31:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-01-01 07:20:22
BUÉK!
sorszám: 47625 (143664)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-12-31 23:37:07
Nekem jo. BUEk!
sorszám: 47624 (143663)
(előzmény: csaprago, 2014-12-31 20:31:42)

 
 
csaprago
válasz erre | email2014-12-31 20:31:42
Sziasztok!
Nektek mi a tapasztalótok az olcsóbb fajta (magyar) TS megszakítóról? Nekem kettőből kettő szar. Pár kilométer után (kb 50km) mind a kettő elkezdett szorulni, nehezen mozog, az egyik nem nyit rendesen a másik meg nem zár össze, szikrát nem ad. Én szerelhettem be esetleg rosszul őket, vagy tényleg szart vettem? A gyári német 2000ft-os megszakítóról mi a tapasztalat?
sorszám: 47623 (143662)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2014-12-29 22:14:08
Köszi, akkor tehát ezzel megvan a 6-12 V átállás.Csupán azt szeretném, ha az index felvillanna amikor kapcsolom.Persze, lehet, hogy ez nagy igény, de ha már van, használni kellene.
Van még valami, de azzal átmegyek a motor elektronika rovatba...

üdv.: R
sorszám: 47622 (143650)
(előzmény: Keri, 2014-12-29 17:24:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-29 17:24:46
Van rajta egy potméter, amivel a villogás sebességét állítod, csak azt állítottam át.
Illetve én olyan FET-et raktam bele ami 5V-os logikai szinttel vezérelhető, (IRLZ44L) mert amúgy a legtöbb FET szereti 10-16V-ot
sorszám: 47621 (143646)
(előzmény: Rudolph B, 2014-12-28 21:43:11)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-12-29 14:24:04
Gyárilag összeraknak két blokkfelet és egyben munkálják meg. Az lesz egy pár, tehát cserélgetni nem jó.
Viszont a tapasztalat azt mutatja, hogy a szocialista gyárak közül egyedüliként az MZ-nél olyan pontosan dolgoztak, hogy nagyrészt összejön a két külön blokkfél is.
De ezt csak úgy kell érteni, hogy itt nagyrészt jó lesz, míg más szoci motornál nagyrészt nem lesz jó.
Nem 100%!
sorszám: 47620 (143641)
(előzmény: taliga, 2014-12-28 21:13:02)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2014-12-28 21:43:11
Ez az "amúgy ami itt van kapcsolás" arra vonatkozik, amit HyGy tett fel a tuning/fejlesztés rovatba?
Mondjuk, jó lenne tudnom, működik e 6 V-on is, vagy át kell alakítani 6 V-osra a cuccot.
Próbáltam gyári 12 V-os elektronikus indexrelét 6 V-on, de nem megy.Az az alapvető baj, hogy az index bekapcsolását követően sok-sok mp.-et kell várni, mire hajlandó villanni, az elektronikusok meg villanással kezdik az üzemet.Tavaszig meg kellene oldani ezt, meg talán egy fordulatmérőt is, mert a mostani felállásban van egy X fordulat, ahol összeomlik az üzem, mintha elfogyna a benzin...ha tudnám hol van ez a pont, oda méreteznék minden mást (áttétel, kipuf stb.).
Nem mellesleg örülök, hogy újra itt lehetek, egy ideig el voltam zárva a lehetőségtől...

üdv.: R
sorszám: 47619 (143633)
(előzmény: Keri, 2014-12-26 14:32:43)

 
 
Joco_etz
válasz erre | email2014-12-28 21:25:50
Kösz, most pont beütött a szar idő, de ha jobb lesz majd végigpróbálom.:)
sorszám: 47618 (143631)
(előzmény: Keri, 2014-12-27 13:35:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-28 21:24:57
Blokkfél csere rossz.
De én is megcsináltam és szerencsém volt :)
sorszám: 47617 (143630)
(előzmény: taliga, 2014-12-28 21:13:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-28 21:24:17
A motorszámot az EU-ban nem tartják nyilván. Csak a vázszám az azonosítás alapja. Csak nálunk maradt benne a rendszerben, de ha beleér a flex, vagy rácsöpög az akkusav véletlenül és olvashatatlanná válik, akkor az nem jár semmi problémával :)

Csak ezt nem reklámozzák.
sorszám: 47616 (143629)
(előzmény: taliga, 2014-12-28 21:13:02)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-12-28 21:13:02
Ezt nemigen ertem. Ez nem egy simo blokk, amit szabadon cserelgethetek. Egy dolog, ha megserul a motorszam es egy egesz mas eset, ha ugy serul meg, hogy teljesen mas lesz a szama...😊 mit neznek el az aktatologatok?
Olvastam itt valahol a kulonbozo blokkfelek parositasarol, de nem talalom. Mi volt a konszenzus?
sorszám: 47615 (143628)
(előzmény: Keri, 2014-12-27 21:41:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-28 13:49:04
Igen, arra oda kell figyelni, mert különben feszül a csapágy.

Jó megoldás ha a két blokkfelet összerakva egy felfogatásból munkálják meg, és akkor tuti tengelyben marad.
A tengelyek egymáshoz viszonyított pozíciójára meg annyira nem érzékeny, mint a csapágyak egytengelyűségére.

De ezt a gépműhelyesnek illik tudnia.
sorszám: 47614 (143625)
(előzmény: taliga, 2014-12-28 10:06:27)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-12-28 10:06:27
Gondolom, az sem baj, ha tengelyben marad a csapagykozep... Ez a nagyobbik problemam most fejben, mert ugye a gepsarkany szerelonel van.
sorszám: 47613 (143623)
(előzmény: Keri, 2014-12-28 07:51:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-28 07:51:48
Viszont ez a tulméretes csapágy jó lehet.
Marógépen kiesztergáló fejjel hozzá lehet igazítani...bár ha már marógépen van akkor meg is lehet perselyezni, szóval tényleg csak akkor jó ha nem ovális.
sorszám: 47612 (143621)
(előzmény: Árpád, 2014-12-28 04:26:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-28 07:50:23
De....csak nem akartam ennyire propagálni a gányolást :D

Esetleg vékony, keményebb alu lemezzel ha nagyobb a hézag. Jól felmelegíteni a blokkot, jól lehűteni a csapágyat, csapágyragasztót rá, és egy ütéssel benyomni...na ez általában nem könnyű, de ha rendesen sikerül, és nem gyűrődik, akkor ezzel is működik, de mondjuk főtengely csapágyra azért nem alkalmaznám.
sorszám: 47611 (143620)
(előzmény: Árpád, 2014-12-28 04:26:32)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-28 04:26:32
Elvileg létezik minden szabvány mérethez túlméretes változat az SKF-nél. Ha szabályos kör alakú maradt a csapágyfészek, akkor az segíthet. Csak félek hogy ha már kotyogásig ktágult a csapágy helye akkor azt ovális rá ki is verte. Akkor pedig csak rövid időre fog stabilan megmaradni a csapágy.
Vajon a kitágult csapágyfészken nem segít kedvencünk a sörösdoboz? :D
sorszám: 47610 (143619)
(előzmény: Keri, 2014-12-27 21:39:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-27 21:41:31
Vagy csak simán szerzel egy másik blokkot, lehet az olcsóbb. Ha szerencséd van 10-15ezerért már találhatsz. Ha véletlenül megsérül a motorszám akkor nem is problémáznak vele az aktatologatók :)
sorszám: 47609 (143618)
(előzmény: taliga, 2014-12-27 20:57:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-27 21:39:55
Ha nem kotyog, csak laza (kézzel berakható de azért szoros)
Akkor elé a csapágyragasztó.

Ha durvább, akkor elviszed a blokkfelet gépműhelybe és meg perselyezteted. Ha rendes zsugorkötéssel jól bele melegítik, akkor semmi hátrányát nem fogod érezni. Bár nem tudom hol csinálnak ilyet.
sorszám: 47608 (143617)
(előzmény: taliga, 2014-12-27 20:57:06)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-12-27 20:57:06
"Főként egy beállt és a csapágyházban forgó csapágy."
Erre van megoldas? Esetleg csapagycsere utan femragasztoval rogziteni az uj csapagyat?
sorszám: 47607 (143616)
(elözmény: VGGábor, 2014-12-18 21:05:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-27 13:35:20
Ha nekem csinál ilyet a motorom akkor az azt jelenti hogy elkopott a megszakító és túl kicsi a hézag.

Szóval először azt állítanám be.
Aztán ahogy sejted a gyertya is csinálhat ilyet, bár azért nem jellemző hogy csak néha.
Rossz karburálás is tud hasonló jelenséget. Pl, azért mert nagyon, elszegényedik a keverék gyorsítás közben. Próbáld meg hogy ráhúzod a szívatót és figyeld meg változik e valami, csökken e a jelenség.
Ez főleg a hideg üzemre érvényes.
Én pl. télen kicsit bedúsítottam a karbi alapbeállítását.

Lehet attól is hogy korom lerakódás van a motorban, és ha meghajtod, beizzik és öngyulladás lehet, ez pedig olyan mint a rossz előgyújtás.
sorszám: 47606 (143615)
(előzmény: Joco_etz, 2014-12-27 12:03:40)

 
 
Joco_etz
válasz erre | email2014-12-27 12:03:40
Szerintetek mi okozhatja azt, hogy erős gyorsításnál, ötödikbe kapcsolva a motor rángat, visszadurrog és nem gyorsul? Nem állandó jellenség, csak néha jön elő. Még az NDK-s elektornikus gyújtás van rajta, csak fesszab utángyártott. Haldokló gyertya csinálhat ilyet?
sorszám: 47605 (143613)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-26 14:32:43
Jaa, az a rendelhető extra amire már nem futja a sok csóró BMW-snek meg Audisnak? :D

Amúgy ami itt van kapcsolás azt csináltam meg indexre, az is valahol 4,5V felett már villog szépen. De az most a Hondámban van, TS-ről inkább le flexeltem mert csak útban volt.
sorszám: 47604 (143612)
(előzmény: Árpád, 2014-12-26 14:12:41)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-26 14:12:41
Amit azért villogtatok sáv váltáskor hogy röhöghessenek rajta az autósok miközben nem engednek be a másik sávba.
Az autósok mifelénk csak kanyarodó főútnál használják. Persze csak akkor ha maradnak a főúton.
Teljesen felesleges a sok világító vacak a járműveken. Az utolsó utamon is indexeltem mielőtt megálltam, a féklámpám is tökéletes. Tábla sem tiltotta a manővert. Mégis majdnem fellöktek, majd ordítani kezdtek hogy hogy merészelek megállni akkor amikor mások sietnek valahova. Ha nem lett volna irányjelzőm, féklámpám, semmit nem változott volna a szitu.
sorszám: 47603 (143611)
(előzmény: Keri, 2014-12-26 13:44:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-26 13:44:11
Mi az az index???
:D

sorszám: 47602 (143610)
(előzmény: Árpád, 2014-12-26 10:13:03)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-12-26 10:13:03
Alighanem tényleg gyenge a gyújtása, nekem a jawán mechanikus megszakítoval 4 voltnálmár elindult, 4.5 voltnál tök stabil volt. A mostani elektronikus gyújtásnál kb fél,volttal több kell. De volt egy kisérleti elektronikus amelyik 3.5 voltnál berughatóvá tette a motort. Csak zabálta a trafókat és ráadásul rendszeresen kihalt belőle a vég fet.

Szóval az 5 volt reális. Ha magasabb kell neki akkor én először a trafó tekercsének kivezetését nézném meg. El szokott korrodeálodni réz huzal is, az azt leszorító lemezek is. Persze ha egyáltalán a trafón mérte a feszültséget. Ha nem, akkor ott bármekkora fesz lehet. Csomó kötés van az aksi és a trafó között, a trafó és a megszakító között, plussz a gyújtás kapcsoló. Mindegyiken eshet jókora fesz ha korrodeálottak.

Az indexek nálam se szeretnek működni 6.5 volt alatt, de inkább 7 voltot is elkérnek.
sorszám: 47601 (143609)
(előzmény: Keri, 2014-12-26 07:54:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-12-26 07:54:08
Minél kisebb annál jobb. 1-2 tized a jó, de az érintkezők oxidálódásától, és a gyújtás kapcsoló állapotától is függ.
Amit írtál, kb. normális. A gyújtásod lehet gyenge, mert nekem ~5V-ig stabilan jár, de ott már pislákol minden lámpa.
sorszám: 47600 (143607)
(elözmény: VGGábor, 2014-12-25 20:50:19)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu