hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 30. szerda 
Katalin, Kitti

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

waresz
válasz erre | email2009-03-24 17:47:29
hát ha legfeljebb 100 körüli utazóval megelégedsz, akkor 17-18 és akkor már lényegesebben jobban viseli az emelkedőket. 16os volt az oldalkocsisnak, szerintem az már túlzás lenne.
sorszám: 35265 (109906)
(előzmény: R.Norbi, 2009-03-24 12:17:59)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-03-24 17:04:06
Ja azt csak ugy feltételeztem hogy 250-es etz-ről van szó,mivel nem irtad.
sorszám: 35264 (109905)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-03-24 17:02:09
Az lenne a legjobb ha ellátogatnál ide.Többet megtudsz mint az itt adott válaszokból.
sorszám: 35263 (109904)
(előzmény: Skodry, 2009-03-24 16:43:53)

 
 
Skodry
válasz erre | email2009-03-24 16:43:53
ETZ váltó vezető henger, váltókar tengely, váltó kapcsoló lemez,léptetővilla,váltóvilla, ezek hulltak ki...Jók csak kiestek a helyükről:((((
sorszám: 35262 (109903)

 
 
Skodry
válasz erre | email2009-03-24 16:19:38
Visszaolvastam amit írtam és én sem értem:)
szóval gáz van.
sorszám: 35261 (109902)

 
 
Skodry
válasz erre | email2009-03-24 16:18:29
Amatörségem határtalan...Egy kis segytség kellene. Beraktam az új ollórugót és tudtam szépen váltani, DE egyseből nehezen jött ki mindíg.
sőt valamikor csak 1-2közé rakta,ez láttam mert ugye szét van huúzva a blokkom(vettem inbuszfejü csavikat...)
aztán rángatom trángatom és széthullot úgy hogy ki tidtam húzni azt a tengelyt amint a váltókat van. Na azon vagy két karmos valami meg egy ami csúszkál meg az a vastag izé (legjobban egy régi kakukkos óra sulyára hasonlít)az is kijött szóval nem tudom mit hova:(((
sorszám: 35260 (109901)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-03-24 16:05:22
Minden kedves Gábornak Nagyon Boldog Névnapot kívánok! ;)
sorszám: 35259 (109900)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-24 13:57:09
Érdemesnek érdemes, de a 200V-ot nem szoktam bírni ezek a műszerek. Általában spéci kicsatolásra kötik.

Leg egyszerübb, ha 2-3 menetet rátekersz drótból a nagyfesz vezetékre, és az egyik felét bekötöd a műszerbe.
Ez elég jelet közvetít ahoz hogy működjön.
sorszám: 35258 (109898)
(előzmény: R.Norbi, 2009-03-24 12:21:05)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2009-03-24 13:44:31
sok hasznos MZ-s cucc
www.walker.sokoldal.hu
sorszám: 35257 (109897)

 
 
Gábor
válasz erre | email2009-03-24 13:00:42
warez .Ha jobban megnézed a diagramokat azért van eltérés a két tipus között ,bár kevés de van a ts kb 200/300 fordulatal alacsonyabban jár azonos sebeségnél ,bár lehet a szerelési könyvbe nem látszik igy kinagyitva monitoron azért észre vehető.5 be 110 nél a tz töbett forog mint 5000 a ts pedig egy kicsitt alatta van ennek
sorszám: 35256 (109896)
(előzmény: waresz, 2009-03-24 11:45:26)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-03-24 12:21:05
jaaaa....és mégvalami: olyan fordulatszámmérőt,amit a trafóra kellkötni,érdemes-e felrakni a motorra,merrt jelenleg nincs semmilyen!???
sorszám: 35255 (109895)
(előzmény: R.Norbi, 2009-03-24 12:19:06)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-03-24 12:19:06
bocsi, a c kimaradt!....kislánckereket.
sorszám: 35254 (109894)
(előzmény: R.Norbi, 2009-03-24 12:17:59)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-03-24 12:17:59
SZEVASZ!!Akkor meséld elnekem szépen,hogy etz 250-re ha 70%-ban dombos terepen használom,hányas kislánkereket érdemes felrakni??és eggyáltalán??
sorszám: 35253 (109893)
(előzmény: waresz, 2009-03-24 11:45:26)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-24 11:49:03
az még kimaradt, hogy ha a fordulatszámmérőt figyeled 70nél, és az mutat 3000-ret akkor az szar, mint ahogy minden MZ-n. nekem a kis TS mondjuk kevesebbet csal, minnél nagyobb a mutató kitérése, annál többet hazudik,. 6000ret mutat 6300helyett.
sorszám: 35252 (109892)
(előzmény: waresz, 2009-03-24 11:45:26)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-24 11:45:26
a TS250/1 5 fokozata hajszál pontosan ugyanolyan hosszú minden tekintetben, mint az etz-é. még a fogszámok is totál megegyeznek. tehát egyáltalán nem reális mérés az etz-nek egy fokozat előnyt adni. tényleg utánanézhetsz. nekem itt van mindkét gépkönyv a kezembe. az etz 70nél 3300-at forog, a TS úgyszintén. én utálok váltogatni, még akkor is ha nagyon könnyen lehet, és 5 fokozat van. jön egy emelkedő, lehet hogy te hamarabb megmászod mint én, mert visszakapcsolsz 3.ba vagy 4.be, és magas fordulaton visítva megelőzöl, én meg csak kis többletgázt adok, és akár 2500as fordulaton is megmászom 5.ben. szerintem az utóbbi kényelmesebb, és motorkímélőbb. de mondok jobbat, a gyári 20fogú első lánckerék helyett felrakok egy 21 fogút.(azért van gyárilag 20, mert 16"os a hátsó kerék) még így (lényegesen hosszabb áttétellel) is kiállok veled egy 60-100-ra. amúgy egy normálisan behangolt TS is simán elmegy 4.be 110ig. etz diagramom gépen nincs, csak könyvbe, de amúgy ugyanaz. 7000nél mindkettő 150-et menne 5.ben. itt a TS-é:

http://kepfeltoltes.hu/090324/035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

neked van egy halom bontatlan eredeti motorod, csak van etz gépkönyved is.
sorszám: 35251 (109891)
(előzmény: feri2360, 2009-03-24 07:04:18)

 
 
Victor
válasz erre | email2009-03-24 08:34:35
Köszi a segítséget. A helyzet az, hogy egy kis forgatás után a kerék 1 fordulatot fordul. Nemtudom, hogy mekkora erővel forgattam meg, de mondhatjuk, hogy hamar megáll, és surlódó hangja van. És mikor levettem a féknyerget kivettem a betéteket és véletlenül összéb nyomtam a hengereket, és nem tudtam berakni a betéteket. Vissza akartam nyomni, de kézzel nem ment. Majd egy rongyba tekert fém lappal próbáltam visszanyomni, de nem igazán akaródzott visszamenni.
sorszám: 35250 (109889)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-24 00:29:05)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-03-24 07:42:20
Az általam használt karbik nem kilométertől függően tekinthetők kpottnak. Szerintem ezekben a karbikban gyakorlatilag minden fontos cserélhető. Fúvókák, főfúvókatartó, úszó, úszó tengelye, tűszelep.Vagyis belülről minden cserélhető, ami kopásnak van kitéve. Egyedül a menetek nem cserélhetők. Amitől egy karbi beállíthatatlanná válik az idők folyamán, az a főfúvóka tartó. Az verődik ki idővel Egy ideig utána lehet menni a kiverődésnek a tű lejjebb engedésével, de ha nagy a kopás, vagy szerencsétlen formájú, akkor cserélni kell. Valami ezer forint körüli áron vettem egyet tavaly Petinél. Azért ez mégse az új karbi ára.
sorszám: 35249 (109886)
(előzmény: waresz, 2009-03-23 23:24:52)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-03-24 07:04:18
Még mielőtt egy újabb félreértés áradat beindul... ETZ 5-ben 70-nél 3000-et forog a gyári áttétellel, tehát 70 alatt ezt a fokozatot nem használjuk, így a 60-100, 50-100 mérés értelmetlen, egyáltalán nem gyorsul. De van 1 jó hírem: ezért van 4. sőt 3. fokozat. Most lusta vagyok utánanézni, de a kisebb teljesítmény miatt a TS áttétele rövidebb, tehát azonos sebességnél többet forog, így a nagyobb nyomaték lehet hogy csak látszólagos a rövidebb áttétel miatt. Reálisabb lehet a mérés, ha az ETZ 4-ben van, így kb. azonos lehet az áttétel. Nekem TS-em nem volt, de Trophym igen. Emlékszem, hogy 3-ban viszonylag (60-70-ig) ki kellett húzatni, különben 4-ben nem nagyon akart menni, mert az optimális fordulat alatt volt. Szóval én így éltem meg a 2 felömlőt. De: ETZ-vel előzgettem kamionokat a 4-es úton 2 személlyel (95+80 kg), furgonnal a seggemben, 4-ben 110-ig, majd 5. Várom a hasonló élménybeszámolót TS-sel.
sorszám: 35248 (109885)
(előzmény: waresz, 2009-03-22 23:17:58)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-24 00:29:05
hát ha kézzel nem is de egy pici csavarhúzóval minimális erőkifejtéssel vissza illik mennie alaphelyzetbe,ha nem forog könnyedén a kerék,hamar megáll,és erősen súrlódó hangja van akkor jószerével be van rohadva valamelyik dugattyú,elsősorban azt kell megnézni miután kivetted hogy van e bármi sérülés,kopás rajta,aztán kiveszed a karmantyút,kitakarítod a hornyot,aztán raksz bele egy újat új porvédővel,ezt mindkét oldalon.Sajnos ezt így nehéz elmagyarázni hogy mihez képest szorulhat,normál állapotban finoman suhognia kellene,és forogni egy ideig.
remélem tudtam valamit segiteni.
üdv:András
sorszám: 35247 (109883)
(előzmény: Victor, 2009-03-23 13:44:35)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-23 23:24:52
amúgy egy porlasztó 100ezer km után tekinthető átlagos hétköznapi használat mellett kopottnak, beállíthatatlannak(szerintem). egy állandóan víg gázfröccsökkel vezető személy gallyra vághatja 20ezer alatt is.
amúgy az etz jobban kell gyorsuljon összességébe, mint a TS. de motorozni a TS-el jobb. lényegesen kényelmesebb üléspozíció, alacsony fordulaton sokkal nyomatékosabb motor.
sorszám: 35246 (109882)
(előzmény: Nfsman, 2009-03-23 14:43:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-23 16:36:42
ja és elvileg a károdat a biztosítójának kellene fizetnie.
sorszám: 35245 (109878)
(előzmény: Keri, 2009-03-23 16:36:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-23 16:36:15
Rohadjon meg az ilyen mocsok olajeregető.

Egyszer előttem is eleresztett pár liter olajat egy teherautó. Éppen lassítottam piros lámpához. Megálltam, leraktam a lábam majd felborultam mert kicsúszott oldalra.

Egyébként fel kell írni a rendszámot, és feljelenteni...persze ilyenkor ez az utolsó ami eszébe jut az embernek.
sorszám: 35244 (109877)
(előzmény: mz250, 2009-03-23 15:20:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-23 16:32:06
Jó az a Bing.
Nem 4000, de ha van rá pénz akkor azzal jobban jár.
sorszám: 35243 (109876)
(előzmény: waresz, 2009-03-23 15:10:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-23 16:29:26
Bing a jobb...és a drágább.
sorszám: 35242 (109875)
(előzmény: Nfsman, 2009-03-23 14:43:49)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-03-23 15:20:47
Hozzáteszem a tankról is lement egy kis máz a lábtartó gumija sérült,a kormány végében a dugó és a fékkar végén a gomb is megsérült.nekem most erődödnek a fájdalmak.
Nagyon figyeljetek hogy mi van az úton! Az a sötét folt vagy csík az úton valószínű hogy veszélyes.Próbáltam kikerülni de az ív olyan volt hogy pont rámentem a hátsó kerékkel.
sorszám: 35241 (109871)
(előzmény: mz250, 2009-03-23 12:24:08)

 
 
Skodry
válasz erre | email2009-03-23 15:20:21
http://kepfeltoltes.hu/view/090323/P1010017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

másdik kép: http://kepfeltoltes.hu/view/090323/P1010018_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Érdekesség képp.
sorszám: 35240 (109870)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-23 15:12:19
amúgy egy ilyen tőgázas alacsony fordulatról induló huzatással az enyém is nehezebben forog ki, kismértékben ez tök természetes. sőt, van olyan alacsony fordulat, amin kis gázzal megmászik egy bizonyos emelkedőt, de tőgázon idővel egyre jobban lehervad. normális jelenség.
sorszám: 35239 (109869)
(előzmény: Nfsman, 2009-03-23 14:43:49)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-23 15:10:10
én néznék egyet ami kevésbé kopott. április 4.én lesz szigetszentmiklóson börze. multkor vettem egy etz porlasztót a TS-re (30N2-5) 4000ft-ért.. talán ha 500km-t futott. minden galvanizálás megvan rajta, csillog villog.. érdemes szétnézni. szerintem aránytalanúl drága az a bing cucc, és egyáltalán nem biztos hogy jobb lesz a gép.
sorszám: 35238 (109868)
(előzmény: Nfsman, 2009-03-23 14:43:49)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-03-23 14:43:49
Hát... erről nagyjából tudtam is, sokan mondták, hogy a régi TS-ek szanaszéjjel verik az ETZ-ket gyorsulásban, de mint lentebb írtam nem is az a furcsa, hogy 3000 alatt nem harap, hanem 4000 körül változatlan gázkarállás mellett elkezd kitisztulni a hangja és pörög tovább a motor, és ha itt nyélgázt húzok, akkor elég bika módon megindul. Ha nem várom meg ezt, hanem folyamatosan teljes gázt húzok, akkor 4000-nél nem történik semmi, csak tötymörögve gyorsul tovább. Ezért is kérdeztem, hogy megéri-e beruházni egy bing karburátorba(jobb-e annyival, mint a mostani után gyártott), mert a régi sajnos elég kopott, csörömpöl, nehezen beállítható.

Tehát bing, vagy "gyári" ETZ karbi a jobb választás?
sorszám: 35237 (109867)
(előzmény: waresz, 2009-03-22 23:17:58)

 
 
Victor
válasz erre | email2009-03-23 13:44:35
Üdv!
Mit gondoltok,mennyire szabad fognia a féknyeregnek a tárcsát, akkor ha kézzel megpörgetem a kereket és nem húzom a féket? A féknyeregben lévő nagy átmérőjú hengert vissza kell hogy tudjam nyomni kézzel? Köszi.
sorszám: 35236 (109866)

 
 
Skodry
válasz erre | email2009-03-23 13:44:07
Sikerült széthuznom a blokkot dornival,egyet le kellett furni de jó lett,az ollórugó tört el vettem egyet kemény 215ft-ért,most kevésnek hangzik de mindnet le kellett pusztítani.
sorszám: 35235 (109865)

 
 
peterrock
válasz erre | email2009-03-23 13:32:44
Üdv mindenkinek! Lenne egy kis problémám. Tegnap szétszedtem teljesen a TéZikém blokkját(főtengely ki, minden). A csapágyak látszólag nem voltak túl kopottak, de a főtengely keresztirányban mozgott bennük. Ez vajon mitől alakulhatott ki?Nem volt rendesen kihézagolva?A gyújtásoldali csapágyfedél(amiben a szimmering van) alatt volt egy 0,6mm-es tárcsa.Az elegendő volt vagy az lehetett a ludas?
sorszám: 35234 (109864)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-03-23 12:24:08
Munkás ruha, cipö meg a motoros kesztyü.munkára menet törtent.kissebb horzsolások rándulások.a mocin egy helyen lement a festek.
sorszám: 35233 (109863)
(előzmény: LG TS, 2009-03-23 11:50:46)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-03-23 11:50:46
Milyen ruha volt rajtad? Esett valami bajod? Remélem nem.
sorszám: 35232 (109860)
(előzmény: mz250, 2009-03-23 11:26:50)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-03-23 11:26:50
Ma nagyot pereceltem a géppel.egy kanyarban az elóttem haladó kocsi valami csúszós valamit engedett ki amin a hátsó kerék kicsúszott.6méteren csúsztam a mocival fekve.nagyon szarul indult a napom.
sorszám: 35231 (109858)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-23 10:33:09
érdekes, hogy van egy halom motor, ahol a vázra bízzák a testet.. pedig egyértelmű, hogy nem jó. egy jól bezsírozott kormánycsapágyon keresztül mennyi áram esik arról nincs mérési adatom, de biztos sok. mindenhova el kell vezetni a testet, ez a tiszta, jólmondod.
sorszám: 35230 (109857)
(előzmény: e-TS250, 2009-03-23 08:05:48)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2009-03-23 08:05:48
Igazad van, ezért adtam neki a pozitív ágban másik biztit. Nem szeretem, ha a testpotenciál esetleg megemelkedik sem járműnél, sem elektronikus berendezésnél....
sorszám: 35229 (109856)
(előzmény: Pápics, 2009-03-22 21:18:28)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-22 23:53:18
még valamit elfelejtettem,ez a komplett cső ez bemegy a fényszóróházba.
sorszám: 35228 (109855)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-22 23:52:25)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-22 23:52:25
véletlenül nem a bipolán csőre gondolsz,etz-ről beszélünk,ugye? ez egy szigetelő kábelköteg burkolat,ez elosztás kérdése,nekem is másképp van mint gyárilag,eredetileg ott 0,75ös átmérőjű szálak mentek én 1esre cseréltem a nagyrészét,ahol nagyobb áramfelvétel van,ott 1,5öset tettem.Eredetileg az inex volt egy vékonyabb csőbe,és a duda meg a fényváltó és a fényszóró kapcsolója volt a vastagabb csőbe,nem találtam ilyen méretű csöveket,ezért vettem egy picivel nagyobb átmérőjüt,amibe bement az összes huzal,és így lett bekötve.Ha egyébként mükszik minden akkor ne is törödj vele,csak vigyázz rá.
üdv:András
sorszám: 35227 (109854)
(előzmény: motopeti, 2009-03-22 19:53:55)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-22 23:17:58
az etz 3000 alatti megindulása naggyából lehetetlen, ezt ne is várd el. egy jól karburált motor(pl az én kis TS-em) aminek fél órás egyhelybe való baromkodás, vagy nyélgázas 10perces hajtás után is ugyanolyan őszbarna a gyertyája, az is utálja ha alacsony fordulaton nagyon meghúzom neki. ha visszaveszek a gázból, és a fordulatnak megfelelően adagolom, sokkal hamarabb összeszedi magát. ez tök természetes jellemzője minden benzinmotornak.

(a depresszió alapú előgyújtás szabályzás ezt kissé orvosolná, de az messze áll ezektől a gépektől.)

és mint ahogy az elején is írtam, ez az etz-re különösen igaz, mert buta 4 felömlős konstrukció. 3-4ezer körüli tartományban indul meg, legyen az akármilyen állapotba. ilyen azt kész. ez jellemző rá.. ugyanez a helyzet a 634-638as JAWA-knál is.

ezért is vagyok TS párti, mert ez csak annyival kevesebb lóerő, mint amennyivel kevesebb felömlője van(gyakorlatilag röhejesen kevesebbel tud többet az etz, mint amennyivel kéne neki). nyertek a +2felömlőn +2lóerőt, és cserébe minden alacsony fordulati nyomaték odaveszett. még a 300as etz-vel szemben is bátran kiállok egy 60-100as 5.fokozati rugalmassági versenyre. 50-100nál még csúnyábban kikapna.
ne értsd félre, nem azzal van bajom, akinek etz-je van, hanem a gyár akkori "fejlődésével" nem alkottak jobbat, csupán látszólag komolyabbat.
sorszám: 35226 (109853)
(elözmény: Keri, 2009-03-22 14:40:36)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-03-22 21:38:09
értem... hát kipróbáljuk jövő héten :S:D ma már késő van, holnap meg megyek kecskemétre... újabb hét motor nélkül :(
sorszám: 35225 (109851)
(előzmény: Péter mz, 2009-03-22 21:04:06)

 
 
Pápics
válasz erre | email2009-03-22 21:18:28
A testkörben lévő bizti, a fesszabályzó zárlatát védi.Ha zárlatos lesz a fesszabályzód/ami nem lehetetlen/ akkor ez a bizti védi.
sorszám: 35224 (109850)
(előzmény: e-TS250, 2009-03-22 19:49:33)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-03-22 21:04:06
helo
szerintem meg lehet hogy sokat kap és kis fordulaton hirtelen belefullad a benzinbe nagy fordulaton meg pont jó neki.Sibertűt kéne lejjebb engedni 1-2 vel próbaképp.
sorszám: 35223 (109849)
(elözmény: Keri, 2009-03-22 14:41:43)

 
 
motopeti
válasz erre | email2009-03-22 19:53:55
Sziasztok!
Figyeljetek már, az ,hogy van, h a kombinált kapcsólóból a kormányomon nekem csak egy fekete vezeték kivezetés van ? :O
Amit képeken látok mindenhol 2 van,meg mintha a kapcoló házon is 2 lyuk lenne neki .
Igazából működdik meg minden, csak érdekel, h miért van ez ? :D
Köszi
sorszám: 35222 (109847)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2009-03-22 19:49:33
Köszi mindenkinek a segítőkész hozzászólásokat, kedvet kaptam hogy elkezdjem átnézni az eégsz motort. Már sokmindent javitottam rajta, pl. kékses biztiket kapott a hengeresek helyett, amelyek sokkal nagyobb felületen érintkeznek, vagy kicsit átterveztem a nem túl szimpatikus eredeti elrendezést, ahol az akku testkörében is volt bizti ha jól emlékszem, szerintem teljesen feleslegesen. DE pl. a gyújtáskapcsolót még nem bontottam meg, ami ugyancsak sok hiba forrása lehet, köszi a tippet Keri.
PL. egy ottani megnövekedett átmeneti ellenállás a dinamókörben a lámpa rákapcsolásakor jelentős feszültségesést okozhat a gyújtás tápellátásában...nem rossz ötlet.
sorszám: 35221 (109846)
(elözmény: Keri, 2009-03-22 10:09:39)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-03-22 19:44:23
értem, köszi szépen. Nagyon gondolkozok egy bing karburátoron, de nem tudom hogy megvegyem-e. furcsa hogy kisebb torokátmérővel, kisebb fúvókával alacsonyabb fogyasztással jobb teljesítményt is nyújt? nem csökken a végsebessége... vagy akármi? :D elég hihetetlen, de ha tényleg így van, akkor beruházok egyre, mert a régi karbi nagyon beteges. csörömpöl össze-vissza, nehéz beállítani, hol jól megy, hol csak dadog... stb...
sorszám: 35220 (109845)
(elözmény: Keri, 2009-03-22 16:34:01)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-22 18:00:13
esetleg a szivató bovden holtjáték beálltása v. szorul a bovden és fennakadt a dugó
sorszám: 35219 (109841)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-22 17:59:00)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-22 17:59:00
az már biztos hogy szar az üzemanyag keverék,ez lehet attól hogy átereszt a váltó oldalán a főtengely szimering,v. 2T olajban dús a keverék,bár gondolom nem öntöttél bele az előirtnál több olajat a benyába.Ami lehetséges még,szivató dugattyúja alatti tömitő gumi,v. nagyon kevés levegőt kap
sorszám: 35218 (109840)
(előzmény: tomika76, 2009-03-22 17:36:35)

 
 
tomika76
válasz erre | email2009-03-22 17:36:35
Sziasztok!
Sajnos betegeskedik a 250-es ETZ-m.A tünetei: gázhúzásra lassan reagál, tortyogva,akadozottan gyorsul, nehézkes kipörgés, 5.-ben sík úton is lassul jó ha tartja a 90-100-as tempót, a melléklevegő csavar állítására nem reagál, teljesen betekerve sem áll le, füstöl, a gyertya fekete, kormos, a súber pozíció állítás nem eredményez különösebb változást. Az előgyújtás 2,8 mm-re van állítva, az úszó szint is a gyári adatokra van állítva. Ha valakinek van ötlete mitől lehet ez, kérem ossza meg velem.
sorszám: 35217 (109839)

 
 
Semi
válasz erre | email2009-03-22 17:01:35
Keri
Vidd be a Hyoba, nem kell itt utalgatni! :-)
Meg aztán lehet, hogy pont össze is futunk! :-P

ciao
Semi
sorszám: 35216 (109838)
(elözmény: Keri, 2009-03-22 09:33:00)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu