hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 30. szerda 
Katalin, Kitti

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

waresz
válasz erre | email2009-03-26 22:29:00
ja, és így felszabadult a helyzetjelzőt szolgáló szál.
sorszám: 35315 (110017)
(előzmény: waresz, 2009-03-26 22:28:08)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-26 22:28:08
vagy a másik megoldás: ha ráadod a gyújtást, rögtön ég a helyzetjelző, nekem is így volt a ledes cuccomnál, így maradhatott a "testzárlatos" fékkapcsoló. amikor ráadtam a gyújtást, kigyulladt a helyzetjelző, majd amikor megnyomtam a féket(ezzel áthidaltam egy ellenállást), akkor ugyanazok a ledek erősödtek fel mint amik a helyzetjelzőt szolgálták.(de ehhez nem lesz jó a panel, bár nemtom.. nincs lelkierőm végiggondolni:D)
sorszám: 35314 (110016)
(előzmény: Laca_D, 2009-03-26 20:03:24)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-03-26 22:18:42
Rém egyszerű.Etz 251-re készült ez a ledes hátsó lámpa.Ott nem testet szakit meg a féklámpakapcsoló hanem pozitivot.Nézd meg a kapcsolását az Etz 251-nek és láthatod hogy elég a 3 vezeték.1-test, 2-féklámpa+, 3- helyzetjelző+ .
sorszám: 35313 (110015)
(előzmény: Laca_D, 2009-03-26 20:03:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-26 20:36:11
amúgy szerintem a fix testet a rögzítő csavaron keresztül kapja így bemegy egy fix + egy kapcsolt + és egy kapcsolt test...csak tipp
sorszám: 35312 (110007)
(előzmény: Laca_D, 2009-03-26 20:03:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-26 20:33:05
nem mondjátok hogy jelszó kell ehhez :) de irigyek :))
sorszám: 35311 (110006)
(előzmény: Laca_D, 2009-03-26 20:03:24)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-26 20:29:44
akkor kérdezd meg a szerzőjét,hátha tud neked segíteni,a gyári az fekete=kapcsolótól szakított test, piros=permanens +(ez a féklámpa) barna=helyzet,világítás,index test,világos szürke=helyzet,világítás kapcsolt +
sorszám: 35310 (110005)
(előzmény: Laca_D, 2009-03-26 20:03:24)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-26 20:25:57
ugyanolyan,mindegyiknek bent van a féklapnál,de lehet kapni elvileg etz-hez való külső kapcsolót,amit nem tudom hogyan lehet felfogatni mert helyt nem láttam rá
sorszám: 35309 (110004)
(előzmény: Laca_D, 2009-03-26 19:30:31)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-26 20:24:15
ahol én kérdeztem ott konkrétan 15 körül mondtak mindennel együtt csövet,a főfékhenger pl a hubernél is 29e jómagyar forint,a 4 kelemennél van felújított 12ért ez főfékhenger,munkahengert nem kérdeztem,szóval azért mondtam Rókapimónak hogy nagyon jól járt ezzel a biznisszel.
sorszám: 35308 (110003)
(előzmény: Keri, 2009-03-26 11:01:46)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-26 20:21:22
érdemes lenne kipróbálni,és ha nem válik be akkor vissza tenni ahol volt,és waresz kollega emlitett valamit amit hullagyalinak elfelejtettem mondani,ez neked is érvényes,valami dugulás lehet az alapjárati rendszerben,mivel a szivató fúvókája a főfúvókat után a 2. legmélyebben lévő,elképzelhetőnek tartom azt is akár hogy úszószintet kéne állítanod.
sorszám: 35307 (110002)
(előzmény: Klaudia, 2009-03-26 18:43:04)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2009-03-26 20:03:24
Biztam benne hogy + szakit mikrokapcsolóval.
Akkor lenne még1 kérdésem.
Megépitettem a Sub-ee által közzétett ledes hátsólámpát.
http://www.mzclubhungary.com/index.php?option=com_content&task=view&id=22
És nem értem.a panel jó,minden jó de mégis.
a hátsólámpa fix testes,+ van szakitva kapcsolóval.
a féklámpa pedig testet szakit.ezt nem értem hogy hozta össze 3 vezetékkel.
van valakinek ötlete ?
üdv Dlaca
sorszám: 35306 (110001)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-03-26 19:43:52
próbáld meg a súbertűt úgy hogy a legtöbbet kapja, ha nem jó akkor nézd meg a benzinszintet hogy eleget enged-e be az úszó, meg hogy a fúvókák nincsennek e eldugulva
sorszám: 35305 (109998)
(előzmény: Klaudia, 2009-03-26 18:43:04)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-03-26 19:40:08
Igen az. Máshogy nem is működhetne.Szerintem.
sorszám: 35304 (109997)
(előzmény: Laca_D, 2009-03-26 19:30:31)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2009-03-26 19:30:31
szevasztok.
fontos lenne a válasz.

Az etz 251-es féklámlámpa testkapcsolásu-e??
Azaz ugyanolyan mint az etz-150-é?
köszi
sorszám: 35303 (109996)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-03-26 18:43:04
Karburátor...nálam is már csak ezzel van a baj.
Nekem sincs alapjáratom, a súbertű az utolsó rovátkában van.

A régi karbimba ugye belemállott az üresjárati csavar, az újba átettem a fúvókát és a tűszelepet is.
És a súbertűt is, mert az új (boltban összeállított) karbiban egy rövidebbre vágott súbertű volt.

Én is próbáljak emelni a tűn?
A motor nem kap elég anyagot, csak szivatóval éled fel.
sorszám: 35302 (109992)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-25 21:27:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-26 11:02:31
igen, ha eddig jó volt akkor falsot szív valahol.
sorszám: 35301 (109988)
(előzmény: Hullagyali, 2009-03-25 20:37:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-26 11:01:46
a fékcső 10 a munkahenger 8 :)
Amúgy még 10ért is olcsó a fém fékcső
Maga a cső is drága, de a fittingek kerülnek marha sokba.
sorszám: 35300 (109987)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-25 19:41:03)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-25 23:18:44
nekem van egy főfékmunkahengerem 3000pénzért, próbagaranciás. ha nem jó, akkor visszaadom a lóvét.
sorszám: 35299 (109974)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-25 23:13:11
szerintem meg el van dugulva valahol az alapjárati rendszer. lehet hogy csak a fúvóka, lehet hogy valahol máshol, milyen tipusú porlasztó
sorszám: 35298 (109973)
(előzmény: Hullagyali, 2009-03-25 20:37:25)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-03-25 22:08:46
köszi megpróbálom holnap
sorszám: 35297 (109972)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-25 21:27:11
igen,vagy sok levegőt kap,levegő csavart kb 1- ,5 fordulatra kell ki tekerni belülről,ha ez nem válik be akkor tekerd vissza ha nem ott volt,és próbálj egyet emelni a súbertűn,ha van javulás akkor fölfele mégegyet.Ha van stabil 1000körüli alapjáratod,menj vele egy próbakört és nézd meg alacsony és magas fordulatszám tartományban is jól viselkedik-e,nem hörög,nem torpan meg.egyenlőre ennyi jutott eszembe.
üdv:András
sorszám: 35296 (109970)
(előzmény: Hullagyali, 2009-03-25 20:37:25)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-03-25 20:37:25
Sziasztok!
lehet h hülye kérdés de biztosra akarok menni. MZmen alapjárat csak akkor van ha szívató full rajta van. Ha leveszem akkor leáll és csk gázzal lehet életben tartani. Jól gondolom hogy keveset kap?
sorszám: 35295 (109968)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-25 19:41:03
Akkor hihetetlen nagy mázlid van,nekem 10valamennyit jósoltak egy fém fékcsőért,ki akartam próbálni mit tud a fémcső,hát ennyiért marad a sima gumicső,ugyis a városban járok vele többnyire,nem megyek jaszkarizni pályára,max néhány csapatás hazafele munkából amikor üres az út este,ilyen viszonyok között is megállja a helyét,de egy próba kedvéért megnézném hogyan reagál a fékre egy gyári etz fék fém csővel,biztos hamarabb,és keményebben kezd el fogni mint az átlag.
sorszám: 35294 (109965)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-03-25 19:13:57)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-25 19:37:18
remélem nem értetted félre,nem akartalak megbántani,csak hát..na hülye kérdésre hülye válasz.Van nagyon sok minden amire azt mondom hogy szigorúan csak új jöhet számításba mint pl felnik,mondták már hogy
hülyeség,mert ennyi pénzért zsír új alu felnit is kapok,de most kipróbálom az acélt,elvileg már anyagában véve erősebb mint gyári testvére,bár ha 1,5ös v. 2es lemezből préselték volna annak jobban örültem volna.Gondolkoztam bontott felnin is de az mndig bizonytalan,na meg most hogy csinálom a teljes renoválást,sehol nem akarok látni sérülést,kopást,bármibe kerüljön,na jó persze azért vannak határok:)épp ezért nem cseréltem le a főfékhengert,csak a karmantyú szállt el,mert állandóan levegős lett,de attól függetlenül mindent cseréltem benne,mivel repedve,törve nem volt a test jó,minek cseréljem újra?Ezek azok a főbb darabok amikre én nem fogok költeni,új hengert se vennék,lehet fúratni,és az azért mégiscsak gyári!Viszont amikor beszakadt a lengővilla tengely a vázba,ott nem volt mese,cserélni kellett,kutakodtam hol és mennyi a váz,ha jól emlékszem a mofánál láttam valami 12000ért,+ még a papírozás,na ez az amit nem,inkább bontott,és a számot meg megoldottuk,és a kutya nem tud róla,nekem jó és másnak is.
sorszám: 35293 (109963)
(előzmény: tomika76, 2009-03-25 19:06:24)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2009-03-25 19:28:24
Szerintem filléres dolog lehet, bármely gjművillamossági boltban, nekem valahonnét bontásból maradt. Ja és két egyes is lehet(ha lengő az sem baj, jól rögzíthetőek azok is) Én átalakitottam úgy a rendszert, hogy csak a pozitív ágban van bizti, így összeforrasztható az akku felőli végük, az is ad tartást
sorszám: 35292 (109962)
(előzmény: LG TS, 2009-03-25 17:58:27)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-03-25 19:13:57
Tavaly vettem Bambinál új hyosung főfékhengert fém fékcsővel 18 pénzért. Szerintem megérte.
sorszám: 35291 (109959)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-25 18:30:07)

 
 
tomika76
válasz erre | email2009-03-25 19:06:24
Én kérek elnézést!:)
sorszám: 35290 (109958)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-25 18:30:07)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-25 18:30:07
bocsi a hülye kérdésért,de jól vagy?:)egy új főfékhenger v. 20pénz,van jobb dolgom s mint hogy ilyen utángyártott hulladékokra költsek,vettem fasza dugattyút,a kis karmantyú és a végén a szimeringet is cseréltem,meg a biztosító seegert mert előttem valaki kihagyta,és ha ott a helye akkor biztos kell oda.lehet kapni a kelemennél 12ért felújítottat,de ha én is meg tudom csinálni akkor mi a francnak fizessek többet,nem?na szóval ennyire új,Azt mondják sokan hogy a talán yamaha v. valami más japán motor főfékhengere jó még az etz-re,nissin márkájú az biztos
sorszám: 35289 (109957)
(előzmény: tomika76, 2009-03-25 13:33:21)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-03-25 17:59:51
A fene .... lebuktam volna? :D

sorszám: 35288 (109955)
(előzmény: LG TS, 2009-03-24 23:31:36)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-03-25 17:58:27
Honnan lehet olcsón szerezni 2db os késés biztitartót?
sorszám: 35287 (109954)
(előzmény: e-TS250, 2009-03-25 15:18:10)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2009-03-25 15:18:10
Köszi, asszem hétvégén akkor szétszedem a gyújtáskapcsolót. Ami az MZ biztitartókat illeti: a TS-é a legrosszabb fajta szertinem, hiszen csak egy körön érintkezik a biztitesttel, hengereshez is van sokkal jobbfajta azóta. Én késesre cseréltem , az a tuti.
sorszám: 35286 (109949)
(előzmény: waresz, 2009-03-25 10:30:32)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-03-25 14:01:59
Vagy most szedte, vagy most sütötte.:D
sorszám: 35285 (109948)
(előzmény: tomika76, 2009-03-25 13:33:21)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-03-25 14:00:58
Én is a Lomexben vásárolok néha, de sűrűbben a HQvideónál.
A sósavas kezelés hasonlít a ruszkik forrasztási eljárására. Az öreg szakik, mint én is, emlékeznek még milyen volt a végeredmény. 4 év mulva egyszerűen kiestek az alkatrészek, mintha csak be lettek volna dugva, mert a visszamaradó dolgok kikezdték a forasz alatt az alkatrész láb felületét.De néha még a nyákról is fel jöttek a csíkok, mert annak is aláment a katymasz. A kontaktsprayk valóban kiválóan leszedik a rézoxidot is, általában viszont semleges kémhatásúak. Egy dologra kell csak figyelni, némelyik műanyagot oldják. :) Nem egy potméterem ált már be emiatt.:)
sorszám: 35284 (109947)
(előzmény: Keri, 2009-03-25 13:45:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-25 13:45:11
www.lomex.hu
még válogathatsz is annyi féle 6 és 5Vos van.

A sósavas kezelés kiváló a bádogozáshoz, de ahol elektromosság van ott nem használják.

A sósavval kezelt felületet forrasztva gyorsabban jelenik meg kúszó oxidáció, ami bemászik a forrasztás alá.
A szegecselt részeken pedig a szegecselés elektromos érintkezése romlik le hasonló elven.

Ahogy írtad az jó eljárás, csak a sósavat érdemes kihagyni benzinnel, alkohollal, vagy kontaktspray-vel kimosni. A kontaktspray azért jó mert biztosan nem marad vissza olyan anyag ami később gondot okozhat.

Rádiófrekvenciás készülékekben pl a Tuner500 vagy ilyesmi nevezetü izét használjuk mert ez a leg tisztább.
sorszám: 35283 (109945)
(előzmény: waresz, 2009-03-25 10:32:06)

 
 
tomika76
válasz erre | email2009-03-25 13:33:21
A friss főfékhenger az vadi újat jelent?
sorszám: 35282 (109944)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-24 19:42:38)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-03-25 11:09:39
Sok helyen van hat voltos relé. De van 5 voltos is, ami tökéletesen megfelel.
A jobb kontaktsprayk leszedik az oxidot is. De még a forrasztáshoz használt folyasztó szerek is kíméletessebben pucolnak mint a sósav, és tisztább felületet is adnak.
sorszám: 35281 (109942)
(előzmény: waresz, 2009-03-25 10:32:06)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-25 10:32:06
na meg a másik!

6V-os relét honnan tudunk szerezni? szerintem ez a nehézség.
sorszám: 35280 (109941)
(előzmény: waresz, 2009-03-25 10:30:32)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-25 10:30:32
hát nemtom... biztitartót(legalábbis a hengeres biztihez valót, ami a mi gépeinkbe is van, símán lesavaztam.. olyan rézszínű lett mint az új. jó alaposan le van öblítve, kutya baja nem lehet később. a kontaktsprék, a kapcsolókhoz lehet hogy jók, nyomatni bele, aztán közbe vadúl kapcsolgatni, de szerintem az oxidációval nem bírnak. biztos hoznak eredményt, de egy ilyen szétszedéses műveletet nem tudnak pótolni az tuti.
sorszám: 35279 (109940)
(előzmény: Árpád, 2009-03-25 09:39:27)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-03-25 09:39:27
Főleg mert napjainkban egész hatásos kontaktus tisztítók léteznek.Előfordul, hogy még szét se kell szedni a kapcsolót, csak adni neki rendesen egy spéci sprayból. Nem teljesen kidobott pénz az ilyen lötty, mert a többi kontaktus is szereti.A bizti tartókkal is csodát művel.
sorszám: 35278 (109936)
(előzmény: Keri, 2009-03-25 08:33:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-25 08:33:02
Jó az eljárás, de a sósavat azért ne erőltesd elektromosság mellé, mert jó kis időzített kontakthiba lesz belőle.
sorszám: 35277 (109935)
(előzmény: waresz, 2009-03-24 22:14:44)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-03-24 23:31:36
Én meg már régóta tudom a tiedet! :)
sorszám: 35276 (109931)
(előzmény: Klaudia, 2009-03-24 22:21:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-24 22:32:42
Nincs mit :)
De annyi mindent mondtam, valaminek muszály volt bejönnie :)
sorszám: 35275 (109930)
(előzmény: e-TS250, 2009-03-24 19:23:30)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-03-24 22:21:05
Háhá...most már tudom, hogy Gábor a keresztneved :)
sorszám: 35274 (109929)
(előzmény: LG TS, 2009-03-24 20:24:09)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-24 22:14:44
ha van türelmed, akkor a gyári kapcsolót nagyon szuperűl rendbe lehet hozni! legalábbis én símán nekiállok:D

lefúrod a 3 szegecset, ami fogja a "fedelét", és rögtön szét is hullik az egész. leírást sehol sem találsz róla, meg hogy mi van benne. lényeg hogy zsírmentes gyorsan száradó(pl foltbenzin, amit ma benzines folttisztítóként adnak) oldószerrel megpucolod az összes érintkezőt, meg a rajtuk végigfutó csúszkát. aztán a rézből készült részeket tartalmazó darabokat(gyakorlatilag a bakelit alaplap, minden elemével együt...) bevágod 20-30 másodpercre ipari sósavba, az megpucolja az oxidációról, utána gyorsan mosd le folyóvízzel alaposan! valami kémiai reakció indúlt el nekem legutóbb, aminek hatására az egész kibaszottúl felmelegedett, úgyhogy fógót használj a müvelet elvégzésekor. amikor már minden tiszta, és száraz, akkor polírpapírral(P400-astól felfelé) menj át finoman mindenen, majd ahol szegecs volt húzasd össze csavarral! aztán megint nem kell hozzányúlni 20 évig.
sorszám: 35273 (109928)
(előzmény: e-TS250, 2009-03-24 19:23:30)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-03-24 20:24:09
Köszi! :)
sorszám: 35272 (109920)
(elözmény: Keri, 2009-03-24 16:05:22)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-24 19:46:25
hogyne,pontosabb is mint a gyári,csak a külső méretek legyenek jók.Szeretnék én is,csak most nincs rá keret,vannak fontosabb dolgok is.
sorszám: 35271 (109917)
(elözmény: Keri, 2009-03-24 12:21:05)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-24 19:42:38
hát akkor nagyon úgy néz ki hogy a féknyergben ezek a karmantyúk adták be a kulcsot.Ha még nem csináltál ilyet v. nem akarsz vele foglalkozni,esetleg még pesten is laksz szivesen megcsinálom,kb ha jól emlékszem 5-600ftos tétel a 2 karmantyú meg a porvédők,meg egy kávéskanálnyi tömítőpaszta a két fél összerakásához.Még le is tudom tesztelni,csak rá kell tenni az enyémre,friss főfékhengerrel mint a beton úgy megfogja a kereket.
Üdv:András
sorszám: 35270 (109916)
(elözmény: Keri, 2009-03-24 08:34:35)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2009-03-24 19:23:30
No megvan a rejtélyes feszültségesés a TS-emen, perszehogya gyújtáskapcsoló,majdnem 1 volt esik rajta bekapcsolt lámpánál Nem tudjátok ebből kapható-e még valahol új, és meg szabad-e venni? HA nem akkor átkötöm egy relével, vagy kéne valami méretileg oda illeszkedő (esetleg valamely autóé) forgókapcsoló És köszi az inspirációt ...asszem Keri épp erre tippeltt
sorszám: 35269 (109910)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-03-24 19:09:09
Köszi mindent!bibibííííííííííí!
sorszám: 35268 (109909)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-03-24 18:31:55
A mutatós műszer mehet a trafóra, de a digit műszerrel csak ovatossan. Valóban 200 voltos lökések vannak trafón alapállapotban, de néha előfordulnak akár 400 voltos vagy magassabb lökések is. A zenerek esetleg lusták a tüskék teljes eltüntetéséhez. Ellenállásosztó sem segít, az ellenálások felületén is átballag a nagyfeszültség. Ha mos, vagy cmos bemenet kap többszáz voltot, annak garantáltan annyi. Tehát digit cuccok elé normál tranyós bemenetet kell barkácsolni, esetleg sothkys kiegészítéssel.
Drága cuccal semmiképpen ne kísérletezgessünk.
sorszám: 35267 (109908)
(előzmény: waresz, 2009-03-24 17:53:32)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-24 17:53:32
szerintem egy normális műszer simán kibírja, a megszakítóra(1-es pont) kötést. a gyújtókábelre meg ne tekerjünk semmit, mert az tutira kivégzi a műszert, legyen bármi baja is a gyújtókábelnek, esőbe rögtön kiderűl. de egy ködös motorozás is elég lehet. amíg meg működne, addig frankón rontaná a gyújtás intenzitását.

láttam ilyen magyar gyártmányú "KMGY" mutatós műszert.. szerintem tök jó, és az kifejezetten a trafóra kötéses megoldáshoz van kitalálva. emellett még tartós, és pontos is. nem vagyok benne biztos, de asszem MZ óratartóba még tán bele is fér. egy baja van, hogy drága.~8000ft.
sorszám: 35266 (109907)
(elözmény: Keri, 2009-03-24 13:57:09)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu