:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Prof. dr. Keri monológját láthattuk, köszönjük a figyelmet :) bocs, de muszáj volt.
Sajnos este sok a bátor fiatal... főleg az úton, arra nem gondolnak, hogy sz*rt se látni belőlük. Épp ezért alapesetben inkább refivel járom az utakat városban is, így könnyebben észrevehetőek a kivilágítatlan kerékpárosok/gyalogosok. Ha nem képes kivilágítani magát, ögye ki a fene a szömöt alapon... vakítok. :D
Persze mihelyst valami fényforrást látok, autó, normális kerékpáros, vagy olyan ruha amiről visszaverődik a fény, leveszem, nem vagyok szemét. :)
egy gyors fejszámolás:
10méteres féknyom azt jelenti hogy jó gumik esetén kb 20km/h-val csökkent a sebességed és kb fél másodpercig tartott.
Váratlan helyzetre az átlagos reakcióidő 0,5-1másodperc, tehát max 1,5másodperced volt reagálni. Ennyi idő alatt nem sokmindent tehetsz.
PErsze az adrenalin miatt belassul az idő, és ez javítja a reakcióidőt, de tudatos cselekvésre nincs lehetőség, csak betanult rutin reflex mozdulatokra képes ilyenkor az ember.
Igazából nem tudom mit akartam ezzel, csak úgy gondolkodtam kicsit :)
Ja így világos. Sötétben útközepén (sötét ruhában?) gyalogost, nehéz időben észlelni. Elég hozzá 80km/h is hogy az általad leírtak bekövetkezzenek.
Így már tényleg kivédhetettlennek tűnik az eset.
hát az igazság hogy észleltem őket, de láttam a kamiont is, csak ez a kép van a fejembe, és én is fékeztem volt 10 m féknyom, csak nem volt elég hatásos, valószínűleg nem 50nel mentem. olyan 70-120 között valahol de a 120 a motor képességeinek teljes kihasználásánál lehetett csak ami nem valószínű bár arra sem emlékszem hogy honnan kezdtem el gyorsítani, de 70 bizti volt. amikor át mentem a jóember lábán, a motor elkezdett nagy valószínűséggel szitálni, a nyomokból ítélve hol az egyik hol a másik lábtartó ért le, ekkor borulhattam fel, ott volt a vér meg az olaj folt.jah és sötét volt lehet nagyon a kamionra koncentráltam és ezért észlelhettem őket későn. sokkal több mindent nem tudok erre is csak a nyomokból jöttem rá amit apa lefotózott szal...most már csak várni kell mi lesz a tárgyaláson és valóban, a helyzet nem egyszerű meglátjuk mit dönt a bíróság. remélem okosodott belőle mindenki:):)jah ügyvédem meg van kirendelt, ő mondta hogy nem fognak ezért "felakasztani":)
Ja és véletlenül se vedd csesztetésnek.
Nem áll szándékomban, csak szeretek más balesetéből tanulni.
Én 2millát akasztottam azon az autóson aki elütött és eltörte a vállamat.
No mindegy én nem cseszegetlek mert úgy is tudod, de azért ügyvéded legyen, mert jogállamban élünk és megszívhatod.
Azért elmesélhetnéd részletesebben csak úgy okulás képpen, hogy sikerült úgy megkezdeni egy kikerülést hogy szembe jött a kamion. Nem voltam ott nem ismerem a helyzetet, de ha úgy látom nem tudom biztonságosan kikerülni a szabálytalan embereket akkor lassítok.
Feltételezem nem ilyen tiszta volt a helyzet.
Kanyarba sem megyek be úgy hogy a belátható szakaszon ne tudjak megállni.
Szóval jól sejtem hogy "vakon" vezettél?
Vagy az adott motor viselkedését nem ismerted eléggé?
Most egy 125 váltót javítok aki tud tippet adni az írjon,mert van egy kis gondom.
forognia kell az ETZ váltó vezető henger-ben lévő tengelyek közül 2nek? mert elforog és lehet ezért nem tudja a tengelyen lévő váltó kapcsoló lemez kapcsolni a fokozatot.
Aki tud ebben valamit az dobjon egy pm et.illetve ha van valakinek bontott az írjon.akár kompl váltó. Szóval írjatok mert motorozhaténkom van:D
Ma délután családot vittem kocsival Gyálról Vecsésre, útközben láttam 2 egyformának tűnő ezüst 250-es ETZ-t állni, mindkettőn hátsó doboz, mellettük a gazdáik. Ha esetleg olvassák, az érdekelne, hogy környékbeliek-e.
még egy dolog ha ittas volt akkor 100%ban ő a felelős ezért is mondtam hogy nem egy kategória, súlyosabb mintha nem lett volna papírja.
sorszám: 35341 (110082)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-28 05:37:26)
semmi baj csak gondoltam tisztázom a dolgokat, és köszi:)
Igazad van. Semmi közöm hozzá és jogom sincs hogy kritizáljalak a tények ismerete nélkül.Mielőbbi gyógyulást kivánok.Elnézést a kritikus hozzászólásért.
nem tudok motorozni a pár 10000km-en sem sikerült megtanuljak, ha meg a gyerekednek azt tanítod hogy az út közepén menjen a sötétbe akkor kényszerzubbonyba kéne fogdosódnod...jah és én is majdnem meghaltam szal azé csak okosan...meg a ha-val kezdődő mondatoknak nem sok létjoguk van ilyen téren....így történt nincs HA...kész ennyi...mért ne fogjam lazára azzal gyorsabban gyógyul??olcsóbb lesz a kenyér???vagy az a tapasztalatom hogy mindenek az lenne jó ha búval baszott lennék...csak nem értem miért??az életem megy tovább és HA nem vigyázok akkor lekésem róla, jövőre érettségi most héten csak a két gyakszim miatt jöttem be péntek szombaton...nem állok meg miért tenném??hm??most kaptam esélyt elgondolkodni az Istentől..el is gondolkodtam volt egy csomó időm...de ennyi tanultam belőle kész... most jön itt a sok gyógyegér szöveg hogy ha így ha úgy.... kit érdekel a HA??...új helyzet állt elő az életembe ahhoz kell majd alkalmazkodnom és ennyi...jah és nem félek majd motorra ülni ha engedik..ha lesz rá időm erőm pénzem úgyanúgy elmegyek a motorostalálkozókra mint az előtt csak nem saját motorral vagy visznek vagy megyek busszal vagy amivel tudok...én ennek személy szerint örülök hogy nem vagyok depressziós, pedig az agyrászkódás után a sürgősségin olyan kérdéseket feltenni hogy mi történt? meg hasonlók, meg milyen színű motor volt? aztán erre kapod a válaszokat jönnek a rendőrök(akik rendesek voltak) szal elég szar élmény volt nem kívánom senkinek de télleg...hál'Istennek nem lettem depis magamba forduló..én ennek csak örülök akinek nem tetszik kövezzen meg érte nyugottan!!!....de HA ő lesz ilyen helyzetbe majd rájön hogy miről is beszélek...
Azért ilyen lazára sem kéne fogni egy gázolást.Jogsi nélkül?Tudsz egyáltalán motorozni?
Ha az én gyerekemet ütnéd igy el nyugodj meg találnék rajtad fogást azt elhiheted.Itt nem csak anyagiakról van szó.Az a legkevesebb.
nyugi barátom, nem kell beszarni:)csak elfelejted hogy a gyalogos nem halt meg, nem ittam semmit, plussz a rendörségi helyszinelés az én vallomásomat támasztja alá, úgyhogy nincs itt akkorra probléma mint elsőre hangzik. eladom a kisTS-t (akit érdekel szóljon) nyáron megyek dolgozni ki fogom tudni fizetni a zs-t, remélhetőleg:) jah és felújjítom még egyszer a 250est:) de azért nem kell így túl reagálni a dolgokat, mert hallottál egy felszínes infót...ilyenkor mindenkinek van egy jó sztorija hirtelen mindenki jogtudós lesz, s mindenki párhuzamot állít mindenféle esetekkel....tisztába vagyok a rám váró dolgokkal a tárgyalás két héten belül meg lesz, ja és már milyen jogon kérhetne kártérítést mikor ő is vétkes volt, ellenben ha mégis ehhez folyamodik, sőt meg is ítéli neki a bíró, akkor se tud rajtam fogást találni tanulói jogviszonyba vagyok, nincs mit behajtani rajtam. na így ugye már nem is szörnyű. jah és az "áldozatnak" jövedelem kiesése sem lesz mert többet fog kapni táppénzen mint a fizetése szokott lenni...csak azért írtam ha esetleg valaki hasonló helyzetbe kerül nem kell rögtön beszarni:):)mindig a dolgok mögé kell nézni.
sorszám: 35336 (110069)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-28 05:37:26)
Nem mondod hogy ennyiért 2 év felfüggesztettet kaptál? ha tudom hogy ilyen sittes alak vagy nem is állok veled szóba :))
sorszám: 35335 (110062)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-28 05:37:26)
kösz :)
Amúgy én sem egyszerre vettem meg a szerszámokat.
Villáskulcs készlet, pár csavarhúzó az alap és kezdésre meg lehet venni az olcsóbbakat is ami használható.
A drágább spéci szerszámokat egyenként veszem amikor éppen kell (és anyagilag kifizetődő a beszerzése) és csak olyan szerszámot veszek amit biztosan rendszeresen használni is tudok. Ezenfelül karácsonykor, születésnapomon, mindig tudta a család hogy aktuálisan milyen szerszámra vágyok :)
Intravénás te olyan kedvesen tudsz másokhoz szólni:(
sorszám: 35333 (110060)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-28 05:37:26)
vazzeg,nem szekálásból,de eszed tokja hogy van? gondoltál arra hogy ha valamelyik meghal és jogsi nélkül elkapnak? le is csukhatnak emberölésért.kollégámnak tavaly volt egy ügye ,ott a gyalogos volt 100%ig a hibás mert záróvonalon akart átmenni ittasan,de a kolega is pimpós volt,és ezért automatikusan őt hozták ki hunyónak.1év 8hónap több százezer forint kártérítés,és kurva nagy mázlija van,mert az előző stiklijének lejárt felfüggesztettje már,de nem járt volna le,simán bevarják.Az egészben a legcsúnyább hogy a gyalogos gázolást büntetik a legszigorúbban a körülményekhez képest,a srácnak azt mondták ha csak átmegy a piroson és rajtakapják,soha nem lehet jogsija,és ez egy autószerelőnek elég gáz.én is iszom még a levét,amikor csak kipróbáltam a motort,és 500méteren elkaptak jogsi,személyi,forgalmi nélkül.meg is kaptam akkor a 2 év felfüggesztettet,ha minden igaz idén jár le.Félre ne értsd,jó srác vagy,pihenj hogy hamarabb gyógyulhass,de ha kihallgatnak,nagyon gondold meg mit mondassz,előtte azért beszéld át valakivel aki ilyen ügyekben jártas.
Na igen... :D így marad a koplalás és minden pénzem ráköltöm, legalább jobban megy, ha lefogyok xD
Nálunk meg lenne hely szerelni, csak nincs mivel :D sosem jutok el odáig, hogy szerszámokra jusson pénz. Egy csillag-villáskulcs készlet, egy gyertyakulcs, egy imbusz készlet, meg egy pár föld alól előkerült - rég elfeledett agyon rozsdásodott sok az egyben lemezkulcs a felhozatal. Na kb. ezzel akarok nekivágni a nyári felújításnak :D lehet hogy felér egy tökön szúrással ez a vállalkozás, de fő a pozitív hozzáállás...
Neked pedig sok sikert a háborgó szomszédokhoz :D
hú b+
Te akkor még egész jól megúsztad.
Ezzel még lehetne motorozni, de jogsid egy darabig nem is lesz :(
Ezen felül mivel nincs biztosítás a motorra, sokba fog kerülni a kártérítés. Imádkozz, hogy ne az ügyvédhez rohanjon a törött lábu. Ha mégis akkor tudok egy jó ügyvédet aki megéri a pénzét...és esetleg még te kapsz kártérítést :))
Ha motorról van szó, pénz nem számít...mivel nincs :)
Nekem inkább az idő és a hely a probléma.
Társasház 6nm-es pincerészemben most csináltam rendet. Ott akarok szerelni, de kíváncsi leszek mikor kezd el pampogni valamelyik unatkozó nyugdíjas, hogy ott nem lehet szerelni mert csak lomtárnak használható...mondjuk ráfaragnak ha belém kötnek mert már 2 éve írom a listát mit fogok az orruk alá dörgolni a házban előforduló valódi szabálytalanságokról :))
úgy történt,hogy mentem a frissen összerakott gépemmel(ts250) amin semmi papír nem volt, és jogsim sem volt rá. ment az úton 3 gyalogos egymás mellett, ki akartam őket kerülni de jött szembe egy kamion és gyáva ember révén inkább a gyalogosokat választottam. na ennyi röviden őket is feljelentették, az egyiknek szilánkosra tört a jobb lába, nekem pedig agyrázkódásom lett meg eltört a 4dik újjam, felrepedt a szemöldököm meg úgy fáj/t mindenem. kösz a kérdéseket.
Ötletnek nem volt rossz. Én is szívtam tavaly ezzel.
akkor sajna nem, azt hittem csatos karbiról van szó, mert ott az alapjárati csatorna úgy el tud dugulni, hogy magát a csatornát könyv nélkül meg se lehet találni...
én sokat szívtam vele, mire rájöttem...
Remélem azért egyben vagy, javítható hibákkal!
Hosszú lesz a nyár, arra számíts.Mindenesetre jobbulást mielőbb!
üdv.: R
Jesszus... hogy történt? Ugye nem esett komolyabb bajod? :S Jobbulást kívánunk :S
hello rég szóltam már hozzá a fórumhoz történt egy balesetem szal nem igen ülök motorra a nyáron:(:(.....ellenben érdekes cikket találtam: http://totalbike.hu/hirek/mzuj
szevasztok.
Megoldodott.A kapcsoláshoz tennem kellet egy relét.
És oké.
Kész is van.
holnap szerelem a helyére.
Probálok valami videófélét összehozni ha sikerül.
Kezd alakulni az idő,a benzindaráláshoz.
üdv mindenkinek.
:D Köszi Keri, de Makó - "Jeruzsálem" esete forog fenn (makói vagyok), elég messze vagy tőlem. Amúgy nagyon agyalok a bing karbin, elég valószínű, hogy az lesz a vége. Ma kiderült az is, hogy miért megy hol így - hol úgy... fog az első fék mint az állat :S ideje felújítani a féknyerget. Lenne vele 1000 meló, csak győzze az ember pénzzel :S
nekem a 150-es motorban van 115-ös fúvóka :) 250-eshez kevés az.
Próbálgattam én is, de a 135-öst szereti legjobban.
Egyébként vicces tényleg hogy ilyen alapvető cucc nincs, de ha eljössz érte tudok adni neked egyet.
Üdv mindenkinek... úgy látom ez már ilyen "karburátoros" hétvége lesz :D Lejjebb engedtem a suber tűt, eddig alulról a 2.-ban volt. Elég keményen járt és morgó hangja volt. most leengedtem teljesen a subert, sokkal harapósabb alsó tartományban, lágyabban jár, viszont a felső tartományban elfogy az ereje. Eddig ment 130-at, ha jó kedve volt, most 4.-ben keservesen eléri a 110-et, 5.-be váltva elkezd lassulni 100-105-re, azt még bírja tartani, de gyorsulni már egyáltalán nem tud... :S igaz most csak 110-es főfúvóka van benne, mert már a 3. boltból küldenek el röhögve, hogy nincs se 45-ös alapjárati se 135-ös főfúvóka.
Köszönöm a segítséget! Ma délután megnézem a dolgokat! ;)
Hullagyali!
véletlenül nem BVF 30N3-1es karbiról van szó?... mert ebben az esetben van egy tippem...
sorszám: 35316 (110019)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-25 20:37:25)
ja, és így felszabadult a helyzetjelzőt szolgáló szál.
vagy a másik megoldás: ha ráadod a gyújtást, rögtön ég a helyzetjelző, nekem is így volt a ledes cuccomnál, így maradhatott a "testzárlatos" fékkapcsoló. amikor ráadtam a gyújtást, kigyulladt a helyzetjelző, majd amikor megnyomtam a féket(ezzel áthidaltam egy ellenállást), akkor ugyanazok a ledek erősödtek fel mint amik a helyzetjelzőt szolgálták.(de ehhez nem lesz jó a panel, bár nemtom.. nincs lelkierőm végiggondolni:D)
Rém egyszerű.Etz 251-re készült ez a ledes hátsó lámpa.Ott nem testet szakit meg a féklámpakapcsoló hanem pozitivot.Nézd meg a kapcsolását az Etz 251-nek és láthatod hogy elég a 3 vezeték.1-test, 2-féklámpa+, 3- helyzetjelző+ .
amúgy szerintem a fix testet a rögzítő csavaron keresztül kapja így bemegy egy fix + egy kapcsolt + és egy kapcsolt test...csak tipp
nem mondjátok hogy jelszó kell ehhez :) de irigyek :))
akkor kérdezd meg a szerzőjét,hátha tud neked segíteni,a gyári az fekete=kapcsolótól szakított test, piros=permanens +(ez a féklámpa) barna=helyzet,világítás,index test,világos szürke=helyzet,világítás kapcsolt +
ugyanolyan,mindegyiknek bent van a féklapnál,de lehet kapni elvileg etz-hez való külső kapcsolót,amit nem tudom hogyan lehet felfogatni mert helyt nem láttam rá
ahol én kérdeztem ott konkrétan 15 körül mondtak mindennel együtt csövet,a főfékhenger pl a hubernél is 29e jómagyar forint,a 4 kelemennél van felújított 12ért ez főfékhenger,munkahengert nem kérdeztem,szóval azért mondtam Rókapimónak hogy nagyon jól járt ezzel a biznisszel.
érdemes lenne kipróbálni,és ha nem válik be akkor vissza tenni ahol volt,és waresz kollega emlitett valamit amit hullagyalinak elfelejtettem mondani,ez neked is érvényes,valami dugulás lehet az alapjárati rendszerben,mivel a szivató fúvókája a főfúvókat után a 2. legmélyebben lévő,elképzelhetőnek tartom azt is akár hogy úszószintet kéne állítanod.
Biztam benne hogy + szakit mikrokapcsolóval.
Akkor lenne még1 kérdésem.
Megépitettem a Sub-ee által közzétett ledes hátsólámpát.
http://www.mzclubhungary.com/index.php?option=com_content&task=view&id=22
És nem értem.a panel jó,minden jó de mégis.
a hátsólámpa fix testes,+ van szakitva kapcsolóval.
a féklámpa pedig testet szakit.ezt nem értem hogy hozta össze 3 vezetékkel.
van valakinek ötlete ?
üdv Dlaca
próbáld meg a súbertűt úgy hogy a legtöbbet kapja, ha nem jó akkor nézd meg a benzinszintet hogy eleget enged-e be az úszó, meg hogy a fúvókák nincsennek e eldugulva
Igen az. Máshogy nem is működhetne.Szerintem.
szevasztok.
fontos lenne a válasz.
Az etz 251-es féklámlámpa testkapcsolásu-e??
Azaz ugyanolyan mint az etz-150-é?
köszi
Karburátor...nálam is már csak ezzel van a baj.
Nekem sincs alapjáratom, a súbertű az utolsó rovátkában van.
A régi karbimba ugye belemállott az üresjárati csavar, az újba átettem a fúvókát és a tűszelepet is.
És a súbertűt is, mert az új (boltban összeállított) karbiban egy rövidebbre vágott súbertű volt.
Én is próbáljak emelni a tűn?
A motor nem kap elég anyagot, csak szivatóval éled fel.
sorszám: 35302 (109992)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-25 21:27:11)
igen, ha eddig jó volt akkor falsot szív valahol.
sorszám: 35301 (109988)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-25 20:37:25)
a fékcső 10 a munkahenger 8 :)
Amúgy még 10ért is olcsó a fém fékcső
Maga a cső is drága, de a fittingek kerülnek marha sokba.
sorszám: 35300 (109987)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-25 19:41:03)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|