hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Hullagyali
válasz erre | email2009-04-02 16:58:05
Már néhány ötletet hallottam hogy sikerült kiszedni a főfékhengert,azt mondják hogy levegővel,de nekem kompresszorral se sikerült. Esetleg tudnád a módját?
sorszám: 35549 (110469)
(előzmény: Keri, 2009-04-01 23:57:11)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-02 16:04:57
Sárgaréz rudacska kellene, hogy ne hajoljon el, és zsirtalanítás után talán bele is kellene ragasztani. De ezt leszámítva egyet értek veled.
sorszám: 35548 (110468)
(előzmény: Jaky16, 2009-04-02 14:38:48)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-04-02 14:38:48
morbid lesz a megoldás de működik!!:):) bedugsz a pöcök helyére egy kis réz drótot méretre vágva, így nem forog el a siber.
sorszám: 35547 (110467)
(előzmény: etz250gyuri, 2009-04-02 09:01:39)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-04-02 13:33:56
ohh köszi!csak a szivatóbovden nem jó hozzá a másikból???
sorszám: 35546 (110466)
(előzmény: Nfsman, 2009-04-02 12:24:05)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-04-02 13:18:16
Jónak néz ki.ez a fajta nálunk kb130 euró, az etz karbi viszont 90.ezért lepődtem meg a mofakeren hogy csak 36euró.nálunk mindenki csak keresni akar, de azt is 250% ban.
sorszám: 35545 (110465)
(előzmény: Nfsman, 2009-04-02 12:24:05)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-04-02 12:24:05
http://www.simson.strona.pl/allegro/86-600.jpg

http://www.moto-prodejna.cz/images/vergaser2025020popti%5B1%5D_cz.jpg

esetleg még ez...

http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://mzetz250.webpark.pl/bing_cz.gif&imgrefurl=http://mzetz250.webpark.pl/gaznik.htm&usg=__sr314Xo225thpY97ZjyVQVTctYw=&h=1525&w=957&sz=194&hl=hu&start=146&sig2=KjPYwYHvr-ciCmQHYLxi_g&tbnid=b2kNzq0xEkfc0M:&tbnh=150&tbnw=94&prev=/images%3Fq%3Dbing%2Betz%2B250%26gbv%3D2%26ndsp%3D18%26hl%3Dhu%26sa%3DN%26start%3D144&ei=FZDUSff6OpaV-gavzNzsCg

plusz még annyit tudni kell róla, hogy az ETZ saját szívató bowdenje nem jó hozzá, a hosszabb réz színű "pöcök" miatt, ehhez saját bowdent kell venni.
sorszám: 35544 (110464)
(előzmény: R.Norbi, 2009-04-02 12:07:51)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-04-02 12:15:28
xD látod-látod... mindig érhet meglepetés :)
sorszám: 35543 (110463)
(előzmény: Árpád, 2009-04-02 12:11:59)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-02 12:11:59
Akkor lehet, hogy egyszer majd én is meglepődök.:D
Én úgy láttam, hogy hogy végig vezeti. Az más kérdés, hogy rövidebb mint a pöcök vájata, de az csak befelé uton jelent korlátozást, nem kifelé. Nem vettem észre még, hogy a vájat alja előtt ki tudna jönni abból a beállító csavar vége. Majd megnézem. Igyekszem majd azt is odaképzelni, mi van, ha kopott a beállító csavar.El tudom képzelni, hogy elnéztem valamit.Bár az is igaz, hogy pár év ETZ-zés után is azt kell mondanom, nekem fennakadás csak bowden miatt volt.Illetve egyetlen egyszer a karbi felülete volt olyan, hogy akadozott rajta a tolattyú.Szokatlan ez a dolog. Eddig mindig az derült ki, hogy nincs olyan hiba, ami nem jött még elő nálam, illetve minden hibát elkövettem már szerelés közben amit el lehet. Eddig az volt a tapasztalat, hogy a balszerencsém határtalan. Most pedig kiderül, valami pech mégis el tudott kerülni eddig.
Ha tényleg így van, az egész életfelfogásom át kell alakítanom.:DDDD
sorszám: 35542 (110461)
(előzmény: Nfsman, 2009-04-02 11:51:20)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-04-02 12:07:51
Köszi a véleményt!Esetleg képet hol találok róla???
sorszám: 35541 (110460)
(előzmény: Nfsman, 2009-04-02 12:01:06)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-04-02 12:01:06
Én is ilyen karburátort szeretnék venni nem sokára. Volt már jó párszor téma erről. Ha öreg, kopott, nehezen beállítható a karburátor, akkor jelentősen érezhető a javulás. Ha jól emlékszem azt beszéltük, hogy dinamikusabb lesz a motor, javulnak a gázreakciók, 3000 helyett már 2500 környékétől használható teljesítményt kapsz, picit jobban fog gyorsulni, fogyasztás csökken 4-4,5 liter környékére. végsebességet illetően nem tudok mit mondani, de nem hiszem hogy sokat nyomna rajta, csökkenni sem illene neki. az egyetlen hátulütője az ára, ez ~25.000Ft jelenleg. Ha van rá ennyid, szerintem megéri, nem fogsz benne csalódni. Azért a többiek véleményét is várd meg, hátha mondanak még valamit. :)
sorszám: 35540 (110459)
(előzmény: R.Norbi, 2009-04-02 11:50:47)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-04-02 11:51:20
ez a probléma nyáron szintén előjött nálam, bizony fel tud az akadni, az a kis pöcök tovább vezeti a suber dugattyút, mint az alapjárat állítócsavarja, szal egy bizonyos pont után az már nem vezeti, aztán a rázkódás, rugó, stb. miatt elfordul. én is meglepődtem, amikor a jött a kereszteződés és a gázt elvéve nem lassult xD.
sorszám: 35539 (110458)
(előzmény: Árpád, 2009-04-02 09:41:04)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-04-02 11:50:47
Szeretnék érdeklődni,hogy ki tud nekem képet és infót adni az ETZ250-re való Bing karbiról????Ki használt már ilyet és mi a tapasztalat???
sorszám: 35538 (110457)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-04-02 11:48:04
Jelképes 1Ft????Hihihi!Bocs a poénért de nem hagyhattam ki!Megkérnélek,hogy ha tudsz küldj képeket és árakat!Sajnos én nem a környékeden lakom,ezért csak direkt fogok arra járni!:)) Én Szexárd mellett lakom.Előre is köszönöm!
üdv.
sorszám: 35537 (110456)
(előzmény: körvics, 2009-04-02 10:14:13)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-04-02 11:20:35
Így jár aki túl lelkes, az enyémen még rajta száradnak a tavalyi bogarak... :-D
sorszám: 35536 (110455)
(előzmény: Keri, 2009-04-02 06:56:14)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-04-02 11:19:18
Köszi, elolvasom!
sorszám: 35535 (110454)
(előzmény: zsakfos, 2009-04-01 19:22:37)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-04-02 10:14:13
szia! ha nem laksz messze, vagy errefelé akad dolgod akkorj ugorj be nézd meg. somogyvámoson van az alkatrész. de ha gondolod, akkor holnap készítek képeket az összes cuccról és mail-ben elküldöm neked. az ár jelképes, tehát nem kell közmunkáznod hónapokig, hogy megvehess valamit:) azért is itt a fórumon ajánlottam fel és nem hirdetgetem, mivel nem az eladás a lényeg, hanem a segítés másik motoros társamon. üdv
sorszám: 35534 (110452)
(előzmény: R.Norbi, 2009-04-02 08:16:33)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-02 09:41:04
Azt a vackot szabadszemmel is lehet látni, de ha belenyulsz újjal, érezni mindenképpen.De még valami sántít a dologban. Ha fentudna akadni az alapjárai csavaron, akkor nem tudna elforogni. Ugyanis akkor az alapjárati csavar egymagában is megakadályozná, hogy elforduljon. Ha jól tévedek, annak is vályat van kiképezve a tolattyún, vagy minek nevezzem. Tehát ha a csavar eléggé beér a fennakadáshoz, akkor vagy a vályatban van a vége, vagy már egyből nem megy bele rendesen a cucc a karbiba.
Szerintem.
Én valami egyébb helyen történő fennakadásra gondolok.Nem szeretnék hülyeséget mondani, de mintha például a csatos karbi subija ki tudna jönni a főfúvókából, ha túl felhúzod.De még az is lehetne, hogy a csatos subiját tette valaki a normálba. Úgy egésszen biztosan ki lehet húzni a tűt a főfúvóka tartóból.Bár azt észre vennéd valszeg, mert embertelenül sok benzint kapna így a motor.
Amire még tudok gondolni, az valami sérülés vagy a dugón, vagy a porlasztóházon. Esetleg a bowden szorul meg, vagy a gázmarkolat.
De legutolsónak gondolnék a pöcök eltünésére.
sorszám: 35533 (110451)
(előzmény: etz250gyuri, 2009-04-02 09:01:39)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2009-04-02 09:01:39
segítsetek legysz! tip: etz250 gond a porlasztóban, hogy elforog a súber, majd nagy gáznál, fennakad az alja az a alapjárati csavaron. innentől folyamatosan csutka gáz van...
az agyanúm hogy a porlasztóból hiányzik az a pöcsök ami az alapjárati csavarral szemben lehet. Jártatok már így? mit tegyek?
kösz!
sorszám: 35532 (110450)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2009-04-02 08:50:33
sziasztok!
sorszám: 35531 (110449)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-04-02 08:16:33
Szia Körvics!Csak érdekelnének az alkatrészek árai.Főleg egy 18-as hátsókerékre lenne szükségem,amiben jó még a fékdob!De a többire is kíváncsi vagyok.Nem küldtem újabb mailt!Köszi szeva!
sorszám: 35530 (110448)
(előzmény: körvics, 2009-04-01 20:41:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-04-02 06:56:14
na ezt majd később olvasom el...megyek kakucsra motorozni inkább :)

Képzeljétek mit csinált a bőrruhám...elmászott.
Amikor leszáltam a motorról ősszel, akkor bekentem bőrápolóval vastagon és elraktam egy dobozba a bakanccsal, kesztyűvel együtt.
Nyitom ki tegnap este, és vastagon penészes az egész. Szerintem már önálló tudata van az egésznek, mert amikor kinyitottam a dobozt eleinte összerezzent a fénytől, de késöbb néhány egyszerű matematikai feladványt már meg tudott oldani :D
sorszám: 35529 (110445)
(előzmény: waresz, 2009-04-02 01:19:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-04-02 06:50:17
asszem az "a ref " kezdetű kerettel lehet berakni
sorszám: 35528 (110444)
(előzmény: waresz, 2009-04-02 01:24:44)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-04-02 01:27:17
http://kepfeltoltes.hu/view/090402/SL744055_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090402/SL744056_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090402/SL744057_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090402/SL744058_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090402/SL744059_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090402/SL744060_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090402/SL744061_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090402/SL744062_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090402/SL744063_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090402/SL744064_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sorszám: 35527 (110443)
(előzmény: waresz, 2009-04-02 01:25:17)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-04-02 01:25:17
ne, ez nem jött be:D, marad a sima megoldás, belinkelem.
sorszám: 35526 (110442)
(előzmény: waresz, 2009-04-02 01:24:44)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-04-02 01:24:44
képek a lánckerékről:[url=http://kepfeltoltes.hu/view/090402/SL744055_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/090402/SL744055_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
sorszám: 35525 (110441)
(előzmény: waresz, 2009-04-02 01:19:55)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-04-02 01:19:55
lehet hogy már mondtam.. de Kiscsúzli áttétel hosszabbítás projektet befejeztem, egész használható sikerrel( már 2 hete..)
eleinte primeráttételt akartam módosítani, de a kitűnő NDK mérnökök 3mm-el távolabb rakták a kis etz főtengelyét, a váltótengelytől, mint ahogy az a TS-en volt,így a kis etz primerlánckereket hiába vettem meg, és alakítottam át(fűrészeltem le a fordulatmérő hajtás fogaskerekét) nem lett jó a TS-re, bár a deklitől elfért volna minden, és a lánckerekek is gyönyörűen vonalba futottak, de a lánc úgy lógott mint a tehén tőgye. szóval nem jó, de nem adtam fel, szekunder áttételt akartam módosítani. mivel a blokkba lévő kislánckereket 16 fogúnál nagyobbra cserélni nem lehet, mert nincs, és nem fér el, így a hátsót kell kissebbre cserélni.(lásd:képek) na de ez sem egyszerű, mert ilyen sincs. megoldás:
venni kellett valami japán fosra való 420as lánchoz méretezett kissebb fogszámú síma csavarozható lemezlánckereket, amit 3000ft-ért vettem, így 48 helyett 40 fogúra csökkent a nagylánckerék. a munkafolyamathoz esztergapad, álványos fűrógép, m12es menetfúró, és 10.9es csavarok kellettek kellettek rugós alátétekkel. majd kisfelxxel méretrevágtam a csavarokat(ez már nem látszik a képeken) és nagy áramú hegesztéspöttyel fixáltam őket a lelazulástól. a csavarok feje elvette a helyet a gumi rezgéscsillapító betéttől, így azt szétvágva, és méretes darabokra szabva kellett visszatennem, aztán már csak néhány szemet kellett kinyomni a láncból, és jöhetett a próba:

elöl maradt a 16fogú kicsi, hátúl 40 fogú nagy. eredmény: kis híjján eltűnt az 1. fokozat, de nyertem egy negyediket. magyarúl a motor 2.ba kényelemsen ment 70-80ig, 3.ba 100fölé, negyedikbe meg kb 4700as fordulaton nyüglődött tovább. ami legfeljebb a sebesség tartásához volt elegendő. lejtőn nagyon nehezen elért 120at, ekkor forgott kb 5800at. szóval bőven túllőttem a célon. megoldásként felaktam egy 15 fogú első lánckereket, és így elértem, hogy 60nál 3000ret forog a gép, 80nál 4000ret, és 100nál 5000ret. 120nál 6000körűl.magyarul 90-100 között nyugodt széljárásban utazható a gép, anélkül hogy kínlódna. végsebessége halvány hátszélben sík úton valamivel több mint 115. kis lejtővel megy 120at. így még egyes is van, bár nagyon kilőni így sem tud, de azért elindul normálisan. fogyasztása meglepően jól alakul, pannonhalmáról hazafelé a 81esen(többnyire sík, vagy amenyit lejt, annyit emelkedik is a domborzat), 50km-en 95km/h utazóval picit több mint másfél liter körül nyelt be(inkább másfélhez volt közelebb, mint a kettőhöz. ebbe néha volt nyélgáz, az emelkedők miatt, néha visszábbvettem a tempóból 90re. néha 105-110is volt lejtősebb részen. összességébe nem rosz, és még így is van elég nyomatéka hozzám. nem kell ész nélkül váltogatni. jó lett:)
sorszám: 35524 (110440)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-04-02 00:42:41
ÍME, egy jó kép a fejemről:D:D:D

http://kepfeltoltes.hu/090402/SL744189_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

bár nem olyan izgalmas mint amikor Keri homokfújás után "van".:D:D:D
sorszám: 35523 (110438)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-04-01 23:57:11
Vagy levegős, vagy a főfékhenger karmantyúja ereszt át.
A gumi harmonikának a levegőt kell kiszorítania, szóval valószínüleg túl sok olajat raktál bele, vagy túl nagy a harmonika
sorszám: 35522 (110435)
(előzmény: Hullagyali, 2009-04-01 21:50:55)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2009-04-01 23:12:06
Ha ez így van, akkor az nagyon jó hír lenne...mondjuk belegondolva lehetséges, ha az átmérőkülönbségeket nézzük...
Na, azért megvárjuk, hátha mond valaki egy biztosat:)
sorszám: 35521 (110433)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-04-01 22:54:48)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-04-01 22:54:48
nem vagyok benne 100%ig biztos de mintha a dobfékes etz első kerekeinek a küllői jók lennének a 16"os tárcsás agyhoz.
sorszám: 35520 (110431)
(előzmény: steelheart6, 2009-04-01 22:47:11)

 
 
steelheart6
válasz erre | email2009-04-01 22:47:11
Üdv Mindenkinek!

Nagyon régen írtam már ide, közben szorgosan építem a gépemet. Ennek okán keresem Dudás Kollégát, aki az ETS 250 LC-t csinálja/ta, mert 16"-os felnibe szeretnék tárcsafékes agyat fűzni. De a küllő méreteket sehol sem találtam meg hozzá, és anélkül nem tudok nekiállni. Ha tudod, légyszives írd meg nekem itt a fórumon, vagy mailben a steelheart6(kukac)freemail.hu-ra!
Köszönet érte!
Persze ha valaki más is tudja, írhatjátok.
Ja, és ha elkészül a gép, szeretnék róla írni majd egy cikket, bár nem túl nagy az átralakítás, sőt technikailag nem sok mindenbe nyúltam bele, de a dizájn nagyban változott, mégis meghagyva a TS 250/1 jellegzetességeit.
Köszönöm!
Üdv!
sorszám: 35519 (110430)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-04-01 22:33:24
akkor abba még mindig van bubi, esetleg valami még mindig hibás gumifékcső kitágul stb stb.a gumiharmónikára meg a legjobb gyógyír ha szintig töltöd a fékolaj tartályt,amíg a jelzés van és utána teszed rá a gumit.gy jónak kéne lenni.de ha lukas a gumi akkor ki kéne cserélni,mert ugyan csak szivárog a fékolaj,de elég ronda látvány amikor lerohad a festék a főfékhengerről-
sorszám: 35518 (110429)
(előzmény: Hullagyali, 2009-04-01 21:50:55)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-04-01 22:21:05
Azért ez olyan gyorsan nem fog összeállni.Egyrészt van használható jó motorom tehát nem kell kapkodnom sehova.Szerintem ez jövő nyárra lesz meg.Ami hiányzik még(a teljesség igénye nélkül):vezetékelés,kupplungkar,láncvédő bakelit(csakis gyárit akarok),használható főtengely,kipufogó tartó bilincs hátsó,elektromos cuccok,meg még pár apróság.
sorszám: 35517 (110428)
(előzmény: körvics, 2009-04-01 20:53:33)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-04-01 21:50:55
Sziasztok.
Olyan kérdést teszek fel ami már biztosan a könyökötökön jön ki. ETZ-ben a fékkart hirtelen berántva fog lassan behúzva semmi.Levegős a fék? A másik kérdésem pedig az hogy lehet elérni azzal a gumiharmónikával a fékfolyadéktartályban hogy ne szorítsa ki az összes fékolajat mikor összerakom?
sorszám: 35516 (110427)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-04-01 20:53:33
szia Zsakfos! okés, megkaptam a mail-t. látom te sem tudsz szerelés nélkül élni :)
ha elkészül a második motor, akkor mi lesz veled? :) gondolom nekiállsz egy harmadiknak:)) amúgy kellemes börzézést kívánok neked és minden motorosnak akinek ez lesz a programja. a cuccokat elraktározom a padlásra, ha mégis szükséged lesz valamire csak szóljál. ha kész lesz a kawa akkor majd elmegyek felétek, már csak azért is, mert kiváncsi vagyok hogyan állt össze a TS-ed. üdv
sorszám: 35515 (110425)
(előzmény: zsakfos, 2009-04-01 16:58:15)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-04-01 20:41:26
szia R.Norbi! nem kaptam meg a mail-t. valahol elveszett a neten. itt is érdeklődhetsz mert mindennap felnézek a fórumra. küld el megint a mail-t, remélem most megkapom. msn:rd350lc2ypvs@hotmail.com
sorszám: 35514 (110424)
(előzmény: R.Norbi, 2009-04-01 17:11:49)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-04-01 19:22:37
data.hu hülye hely.Inkább ide tettem fel ez jobb:

www.hevizms.extra.hu/2T_KIPUFOGO_KIEGETESE_kesz.doc
sorszám: 35513 (110423)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-04-01 17:18:56
Waresz utólagos beleegyezésével feltettem a kipufogó kiégetés cikkét ide:

http://data.hu/get/1325313/2T_KIPUFOGO_KIEGETESE_kesz.doc


sorszám: 35512 (110418)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-04-01 17:11:49
Szia!Én is írtam neked az alkatrészekkel kapcsolatban és nem kaptam idáig választ!!Leszel szives válaszolni??Köszike!
sorszám: 35511 (110417)
(előzmény: körvics, 2009-04-01 15:50:18)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-04-01 16:59:11
Ha valakinek kell a kipuf pucolós cikk annak szivesen elküldöm.
sorszám: 35510 (110416)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-04-01 16:58:15
Szia! Mail ment.
sorszám: 35509 (110414)
(előzmény: körvics, 2009-04-01 15:50:18)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-04-01 15:50:18
Zsakfos, elfelejtettél engem? írtam mail-t de nem válaszoltál... még azt sem írtad, hogy valami :(
sorszám: 35508 (110406)

 
 
tsmzfan
válasz erre | email2009-04-01 15:39:11
sose....csak dísznek van kinnt már ezer éve...
sorszám: 35507 (110403)
(előzmény: Atilla, 2009-04-01 14:47:18)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-04-01 14:47:18
Jut eszembe, mikor lesz cikk a kipufogópucolós előzetesből?
sorszám: 35506 (110393)
(előzmény: Keri, 2009-04-01 14:29:46)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-04-01 14:46:22
Aha! A gyújtógyertyám meg egy plazmaregulátor! :-D
sorszám: 35505 (110392)
(előzmény: Keri, 2009-04-01 14:29:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-04-01 14:29:46
kb...és úgy hívják gyújtó trafó.
Persze szakmailag bele lehet kötni, csak a szemléletesség kedviért állítottam fel az analógiát.
sorszám: 35504 (110388)
(előzmény: Atilla, 2009-04-01 13:45:30)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-04-01 14:13:24
Hurrá!
Vissza a jövőbe!!!
Gyerünk!:D
sorszám: 35503 (110387)
(előzmény: Atilla, 2009-04-01 13:45:30)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-04-01 13:45:30
"A fluxus ugyan úgy "folyik" mint az áram."

Aha, szóval a fluxuskondenzátor létezik!!! ;-D
sorszám: 35502 (110386)
(elözmény: Keri, 2009-04-01 06:58:58)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2009-04-01 09:22:36
Köszi, épp erre gondoltam, beviszem egy autófényezőhöz, aprópénzért menjen már rajta végig párszor a polirgéppel.
sorszám: 35501 (110383)
(elözmény: Keri, 2009-04-01 00:04:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-04-01 07:04:58
amúgy meg térjünk át ezzel a motor elektronika forumba...
sorszám: 35500 (110377)
(elözmény: Keri, 2009-04-01 06:58:58)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu