:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Ja :) nem arról volt szó, hogy szervezel egyet ? :)
Igen, tudom... Nóri kérte egyébként is, hogy menjünk nyáron megint felétek :)
De azt ígérjétek meg, hogy ugyanilyen gondos gazdának adjátok a motort...
Nóri el lesz kámpicsorodva :(.
Mármint milyen túrát? :)
Ide a környékre?
igen, ez a jóidő jót tesz a fórum békéjének :)
Apropó mikorra szervezed a túrát?
Sziasztok motorosok!
Jó látni, hogy nyugalomban végre megy a fórumozás.
Guruljatok, ha tehetitek, élvezzétek a jó időt és vigyázzatok nagyon magatokra! ;)
Puszi mindenkinek!
Szijasztok! Mz etz 125 eladó lett, nagyobb motor vásárlása miatt. Sok kiegészítővel, friss(mai) műszakival
Érd.: 0620 208 43 10
Éjjel nappal hívhattok,
tozser02@hotmail.com
70be odaadom neked:)EZT: http://www.hasznaltauto.hu/2858636_mz_ts-125_1981 bár gondolom ennyi pénzed sincs. én 17ért vettem fel lett újítva meg minden...lehet sok érte de nagyon hűséges jószág, jah és jól fogyaszt egy karbi benzinnel finoman hajtva és többször leborítva 5km-ről értem vele haza:):)
Sokat beszélgettünk mostanság, aztán nehezen, de végül megszületett a döntés, el lesz adva a gép. Soma Mester szeretne valami nagyobbat, egyedül ez az oka...tényleg megbecsült, becsben tartott motor, aki megveszi nem fog rosszul járni vele...de ez nem a reklám helye, csak mondtam...
Remélem R.A. te is jól vagyol!! Rég láttalak :)
Hozzájutottam némi léhez és ha aZ MZ árát is belefoggatom, hátha át tudok nyergelni vmi másra.
A Simsont, azt az óbudai Auchan parkolójában kaptuk lencsevégre, szóval nem saját építés.
kis TS-ből rengeteg van. de nagyból?:( nagyon kevés.
haver 17ezerért vett egyett műszaki nélkül, igaz azt generálozni kellet, meg pár dolgot rendbetenni, de alapvetően szerintem annyit megért.
Másik haverom aki külföldön él, a szülei kidobtak 2 TS-t is lomtalanításkor :( pedig az egyik működőképes és papiros volt, a másik pedig kiválló donor. Persze leordította a szüleit, hogy mégis hogy képzelték.
Körül kell nézni, lehet hogy mostmár elkezdtek megfogyatkozni, de szerintem még hozzá lehet jutni, főleg vidéken.
Pedig elég sokszor futok beléjük még én is.Balszerencsédre most egyetlen ismerősöm se ad el TS-t.
De azért minap belefutotam egy hírdetésbe, talán érdemes odatelefonálnod. A 0 Ft valszeg nem lesz a végső ár, de talán elfogadható lesz.
MZ TS 125, lejárt műszakival eladó akár alkatrésznek is.
Ár: 0 Ft
Feladó: Balázs
Telefon: 06706588449
Referencia szám: 8335533
Hely: Budapest összes kerülete
De kár, hogy nem tudok egy ilyenről, amelynek nincs ára...szívesen elterelgetném...
Vagy adnék érte valamit, Babettát, mittudomén...ami van, vagy ami érdekes.
üdv.: R
Én is szeretem a kis TS-t de nincs ára
keri (kukac) szocimotoros.hu
Ide küldheted, nincs méret korlát, de egy átlag kép gondolom nincs 2mega felett amúgy sem.
én 5évig gyűrtem a kis TS-t most egy trophym van250 es.nagyon elégedett voltam a kis TS teljesítményével,fogyasztásával.csak kétszer állt meg velem gyertya hiba miatt.
Keri!Készen vannak a fotók,csak nem tudom,hogy mimódon juttasam el hozzád!?
üdv.
Ja. jobban fogynak az ETZ-k. Én mindenesetre a kis MZ-k közül a TS-eket szeretem jobban, nem is kicsit. Annak ellenére, hogy ETZ-m van, igaz 250-es. A kis TS-ek váza jobb. Nekem még a külsejük is jobban bejön. Olyan csűnyák szegények, hogy csak szeretni lehet őket.:D persze izlések és pofonok...
Én igazából jawa 634 szerelmes vagyok. Még jó, hogy az is van nekem, csak vizsgáztatni kell.:) De 125-ök közül csakis TS.:)
Üdv mindenkinek.
Én a kis TS-t még mindig nem adtam el.pedig tényleg sok helyen hirdetem és még alacsony áron is adnám rengeteg alkatrésszel.gondolom az ETZ k jobban mennek.
szép ez az ETZ itt a hirdetésben.
Jó motor, és szép is... kár érte, miért adod el ?
A Simsont is te építetted ?
Sziasztok!
Eladósorba került a gépem, ha vkit érdekelne.
ETZ 250 standard, megkímélt álapotban
kék színű 1989-es gyártmány, kb 48e kmrel, még eredeti főtengellyel, karauserrel és dobozzal. Műszaki 2010.júniusig van rajta.
irányár 130e, alkudni lehet:)
képek: www.bikepics.com/members/zulan
30/854-7635
Köszi
Van is otthon egy másik váza elfekvőben de igen a papírdolgok miatt nem akarom bántani. akkor marad az hogy az új motortartókkal preparálok kicsit.
Szerintem semmiképen se csavard a vázat az nem tesz jót amikor utazol vele, mert akkor szitálni fog ment közben a géped és az necces 90nél:D
Sztem próbáld meg beállítani vhogy a lamellákat... vagy egy új váz de azzal sok papírm izéria lenne
a problém itt kezdődik hogy már kicseréltem két novi új bloktartóm van.és még így is ugyhogy azért kérdeztem hogy innentől kezdve mi lenne a teendőm?:(
Isten ments, hogy a vázat elkezdd csavargatni :D az esetek 99%-ában a blokktartó lemezek szoktak elfáradni/elhajlani, ezeket kell kicserélned.
Sziasztok
150ccm etz-ben kicsit ferdén áll már a blokk és hát ebből adódóan van néha baj a kihajtással.Kérdés: lehet tekerni a vázon vagy csinált már valaki ilyet??
Válaszokat előre is kösz.
ha szétszeded, akkor lehet hogy akad benne egy potencióméter, azt tekergetve lehet még elérni eredményt. de akkor viszont kell valami tutira pontos fordulatmérő, amihez hozzáhangolod.
Hello! Valaki esetleg tud abban segíteni,hogy az ETZ 125 váltókar azonos a TS 125 váltókarral?
A fotó nem gond,és örülnék neki,ha meglehetne oldani!:DDDD....így örülnék!Elküldöm mailban a képeket!Valószínűleg holnap!Előre is köszi!
Azon gondolkodok, hogy ha mélyebben belenyúlnék talán át lehetne állítani MZ-re.
Szét tudod szedni, hogy látszódjon az áramkör?
Ha csinálsz róla fotót, akkor megpróbálok kitalálni valamit.
Keri!beszoptam!csak 4-6 és 8 hengeresre lehet feltenni!csak ilyen állítási lehetőség van rajta!
Szijasztok!
Eladó etz 125 sok extrával, nagyobb motor vásárlása miatt. műszaki megoldható.
0620 208 43 10
sziasztok egy olyan kérdésem lenne hgy nekem mz es 125-ösöm van de valahogy nem nagyon sikerül össze raknom a fejidomban a lámpa részt és ha tudnátok segteni esetleg egy jét fényképell vagy valamivel annak nagyon röülnék előre is köszi
email:robotsyte@gmail.com
Örülök,hogy kitaláltad,amire gondoltam!Pontosan ez van!2500-nál nem akar feljebb menni!DE,van állítási lehetőség rajta és valószínű,hogy át lehet állítani!Ma megpróbálom és írok,mi a helyzet!!Egyébként egy yazaki típusú óra van fent nekem!:DD
nem zajkeltés képpen,de nekem épp nem egy öreg motoros ,de hozzáértő ember mondta hogy leginkább az ásványit szeretik,az újabbakat már a fullszintre alapozták,én omw félszintel járkálok,nem füstöl mint az arollal,de nem vagyok én se biztos ebben az ásványis dologban.
stihl-el egy baj van hogy nem belevaló,igaz 2T keverék olajzás mindkettő,de az egyik egy viszonylag állandó fordulatszámon kevés üzemórával bíró gép,míg a másik,jelen esetben egy mz az 2T motor,aminek állandóan változik a fordulatszáma,és a terhelése is,nem épp ideális kenőanyag,de mindenki azt locsol a tankba amit akar,még mielőtt vita lenne belőle.
az egy jó olaj, de a zöld színű tesója egészen csúcs.
így van! sőt, a gyártó használat elötti keverést ír elő. bele se merek gondolni, mit szól a gép mondjuk egy éves állás után ehhez az olajhoz. de egy egész jó teszt: egy kupakkal egy tányérra ki kell önteni, és ki kell vágni a napra. 1 hét alatt el is tünik szerintem. baromi jól bomlik.
Sziasztok.
Z lenne a kérdésésem hogy etz nél a 2 fékmunkahengert hogy lehet kivenni a helyéről mikor már szétszedtem a 2 felet? Esetleg összerakjam és kinyomassam?
Az igen, akkor már te vagy a második ember itt, akinek az Arol tönkretette a motorját.
Veszek egy flaskával és feljelentem őket a fogyasztóvédelemnél. Rohadjanak meg.
vagy csak a doboz volt arol, és valaki használt fékolajat rakott bele, mert amit elmondott, az tényleg olyan mintha nem kapott volna olajat.
Az MZ/Simo sima fáradt olajjal sem megy tönkre, leszámítva hogy megtelik korommal a kipufogó, szóval ennél rosszabb nem lehet az arol 2T sem.
Egyébként én is sok 10ezer km-et raktam motorjaimba Arol 2T-vel. Csak most hogy tellik rá veszek mindenféle flancos olajat.
talán pénteken megyek..vagy szerdán, még nemtom, a melótól függ
ezen olajak mindegyike tökéletesen megfelel, az arol 2T jobban füstöl meg hosszútávon eldugul a kipufogó, de csögörgni nem nagyon kéne.
Esetleg koromlerakódást tud okozni ami detonációs égést okozhat, de a jó olajjal megzavarva ennek el kell múlnia.
Akkor inkább a kipufogó hollandert húzd meg.
Ha olaj nélkül használtad a motort, csak akkor lesz csapszeges ennyi km után.
Akkor inkább a kipufogó hollandert húzd meg.
Ha olaj nélkül használtad a motort, csak akkor lesz csapszeges ennyi km után.
-Ha beállították a gyújtást, akkor nem valószínű hogy gond lenne vele.
-hány km van a motorban? kegyetlen bánásmód esetén 30ezer felett már lehetséges ilyen mértékű kopás, de gyári MZ 50-60 ezret el szokott menni gond nélkül.
-minimális lazulás tud ilyet okozni, elég ha kicsit kifúj a gáz, ennek a hangja hasonlít a csapszeg hanghoz.
A kifújást könnyű észrevenni, ugyanis olajos lesz a kifújásnál.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|