:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok!
Eladó egy jó állapotban lévő MZ 250-es karburátor! Ár: 4500Ft
Tel.: 06705647496
Mail.: gabor.janoki@gmail.com
Üdv.: Gábor
Köszönöm :)
Holnap várom a motoros locsolást :D
most nézelődtem a neten, és találtam amerikai exportos MZ-eket. ugyanolyan felszerelésük van, mint annak a kis TS-nek, ami most eladó 4000dollárért valahol az usa-ba.
ugyanolyan ocsmány indexek, krómozott elsőlámpa, valamilyen érdekes formájú hátsó lámpa.
TS 250:
http://www.bikepics.com/pictures/090123/
hát az sajnos kamu volt, de létezik olyan amiröl beszélsz, és az az ikerhengeres, vagy ikerdugattyús gép, aminek a hajtórúdja egy Y forma volt és közös égéstere volt a két hengernek. ilyenből a PUCH gyártott sokat(jóformán minden nagyobb gép ilyen volt), de létezett 250U jelzéssel csepel is így. az egyik hengerbe volt a szívócsatorna, és a két felömlő, a másikba meg a kipuogó csatorna. így átöblítéskor nagyon jól ürített, anélkül hogy kiment volna a friss keverék. alacsony fogyasztású gépek lettek ezek.
Jopofa trükköket lehet kétütemű boxernél, de még a soros kéthengeresnél is csinálni. Ugynevezett szinkron hengereket lehet kialakítani. Olyan réseket, átömlőket lehet beletenni, hogy a két henger rásegit egymás elősürítésére, az átöblítést is gazdaságossabbá lehet így tenni. Legalábbis valami hasonlót magyaráztak nekem a seregben, amikor kiképeztek gépkocsi szerelőnek. Igaz, az volt vagy 30 éve. No nem a fizika változott meg azóta, csak az emlékképeim módosulhattak egy pöttyet.Sőt, mintha lennének olyan emlékfoltjaim is, hogy abban az időben egyedül a jawánál használtak szinkron hengereket, valamelyik tipusnál. Állítólag az egész világon egyedi volt ez akkoriban. De azóta sem találom ennek nyomait semmilyen jawa leírásban. Tehát lehet hogy kamu volt.
azt tudom, hogy a V miért jó, boxer 4T-nek is nyilvánvaló az előnye. viszont az utóbbit kétütemű esetbe nem értem.
Nekem 125-ös van a 250-ben, a hatást láttad tavaly.:) Azoknak akik viszont nem látták, elárulom: Nem fogyaszt a motorom még 4.5 litert sem. :) De nem is megy 90-nél gyorsabban. :D Városba egész jó így. :D
Amúgy én belefutottam egy-két 250-es ETZ-be, amelyik a 145-öt szerette. fogyasztott tőle mint az állat, de húzott is érte cserébe rendesen. A 110, 115 szerintem valóban veszélyes dolog, legaálábbis hosszabb lejtmenet, motorfék esetén biztossan az.
Nekem 90-es fúvóka is volt már benne, jól ment! :-)
Kisebb rezonancia miatt jó.
1 hengeres 2t motornál, vagy 2hengeres 4T motornál kell legalább 2db kiegyenlítő tengely hogy kioltsák a motor vibrációját, ez persze holttömeg.
Ha V elrendezésbe teszik a dugattyúkat akkor kiegyenlítő tengely nélkül érik el ugyan azt és a több henger ráadásúl egyenletesebb járást, nagyobb fordulatot tesz lehetővé.
A vibráció kioltásnak pedig az az értelme a kényelmen felűl hogy tartósabb lesz a masina és jobb hatásfoku.
135-ös főfúvóka kell bele. Ez a gyári.
110-essel nekem megszorult
úgy tudom, külön forgattyús tér van.
Köszönjük :)
Én meg sok sok locsolót kívánok neked! :)
Motorosok vagyunk akiket szivatnak a rendőrök. Tehát rendőr szidás rendben van.
Politizálás, etnikai csoportok piszkálása, egymás anyázása nincs rendben.
Tudod, ha hülye a foci bíró ne csodálkozzon hogy csuklik az anyukája.
Örülök neki,hogy végre én is tudtam segíteni valakin!!Én is tudok pár dolgot,csak nem nagyon figyelnek rám....na de mindegy!A rezót kigyapotozom és rendbeteszem,azután megy a helyére! :D ....a mocira!A telefonszámomat mentsd el és ha kell valami,akkor hívj!Én is ezt teszem! :))...mármint kereslek,ha szükség lessz rá!
Üdv! :)
ja, de most a suzukit nézve még érdekesebb:D így igazából annyit értek el hogy nem széles a gép.
a V2 V4 akart lenni, de látom közben te is rájöttél a turpisságra :D
Értelme?... a leírtak alapján nem sok van, de biztos ki van találva. A legtöbb V2-es sportmotor, mint pl. a Suzuki RGV 500 2 külön forgattyúsházzal rendelkezik... 2 külön főtengellyel, melyek valamilyen módon össze vannak kötve (lánc, bordásszíj), ergó a 2 hengernek semmi köze egymáshoz.
Suzuki RG 500 - 2 főtengely, négyzet elrendezés, forgótárcsa
Suzuki RGV 500 - 2 főtengely, V4 , szivómembrán
Yamaha RD 500 - 2 főtengely, V4, szivómembrán
Honda NSR 500 - 1 főtengely, V4, szivómembrán
http://rd500lc.free.fr/rd-fzr/moteur-rd500_01.jpg
http://www.bikepics.com/pictures/273577/
http://sportmotor.hu/motoros_videok/speed/suzuki-rgv-500-on-dyno-43931
(itt kialakult egy kisebb vita, hogy vajon hogyan működhetnek, ha érdekel olvasgasd el, talán van közte értelmes hsz. is :D)
tessék: így van megoldva a V elrendezésű 2T:D
rohadékok, két főtengely. RD500:
a sprint nem tudom milyen, lényeg hogy jó, és bevált. az ára meg valahol 1400ft körül van. szerintem próbálj meg egy 130as főfúvókát berakni a gépbe.:D
Egy 250-es etz-hez nagy lenne a 110-es főfúvóka? Mert az van benne. :S múltkor EGYEL próbáltam lejjebb tenni a subertűt, simább lett a járása, kevésbé "rázott" a motor, mint a jelenlegi beállítással, viszont nagyon erőtlen lett, az 5.-et nem hogy tartani nem bírta, de a 4.-ben kihúzatott 110-ről szépen lassult vissza egész 90-ig. Próbáltam emelni is, de még keményebb lett a járása magas fordulaton, és nem tudott jobban kipörögni, mint az előző beállításnál. ááá agyon van kendácsolva ez a karburátor, hogy van az hogy egyik pillanatban képes 130-al hasítani, elveszem a gázt, aztán a köv. pillanatban meg 110-el köhécsel? XD kész röhej (dugulás nincs, többször ellenőriztem). Az olajat meg mihelyst tehetem lecserélem. Az a Mol sprint 2T amit emlegettek az fullszint. vagy félszint.? Illetve kb mennyibe kerül literje?
ez nagyon fasza, de valaki legyen szíves írja le, mert zavarok vannak az agyamba, és nem bírom elképzelni, hogy van megoldva a V elrendezésű 2T motorok vezérlése. közös főtengelycsapon vannak a hajtórudak? nem lehetséges. vagy el vannak tolva? az egyik henger átöblít, a másik meg még le van zárva, lenne egy fasza falslevegős 1hengeresünk. ehhez képest egy RD500 yamaha elég jól megy... vagy külön forgattyústér tartozik minden hengerhez? a boxer 2T is baromság szerintem.. ha egymás ellen dolgoznak a dugattyúk, akkor elveszti a boxer minden előnyét, ha meg együt dolgoznak, akkor 1 hengeresként működik a gép..
értelme?
próbálj olajat váltani valami más fajtára. amúgy az hogy szürke, és nem barna, az nem jelent semmi nagy bajt. amúgy tényleg lehet hogy egy hangyányit nagyobb a főfúvóka a kelleténél.
Fú emberek... igaz köze nincs az Mz-hez, de valami embertelen hangja van 2T V8:
http://www.youtube.com/watch?v=lRKeuHyI0lw&feature=quicklist
Hali, ha minden igaz akkor ezt keresed:
http://www.youtube.com/watch?v=KQWT4KOGkUc
:)
helo
multkor irtam neked az iw.iw en egy levelet hogy hol találom meg a wartburgos videódat yout.-on.Mert meghallgatnám ujra azt a jó hangot.AZ egy olyan videó amikor elmész a kocsival meg jössz vissza és ki van huzatva rendesen a wartburg.
helo
melyik az a favorit?Ilyen fehéres doboza van és piros az olaj?Mert mi azzal jól rácsesztünk.Jawa mustangba azt tettünk közben meg tesómnak sietős dolga volt hát azzal az olajjal el is kezdett zörögni enyhén a motorja.AZt az olajat szerintem nem kéne használni.40esre volt keverve.És szerintem az semennyire sem szintetikus ha egyről beszélünk,legalábbis amit müvelt a motorral az alapján.
Köszönjük, neked pedig sok-sok motoros locsolkodót :D gondolom nem bánnád, ha inkább az Mz-be locsolgatnának egy kis benzint :P :)
Üdv! Naná, hogy megzavartam, kb 10 percet ment nyélgázon, csak ez az ami furcsa, hogy olykor eléri a 130-at is, most meg szenvedett a 110-el. Ráadásul ez nem is hőmérséklet függő, mert télen hideg levegővel ugyanúgy ment, mint mondjuk most. Azért köszi a tanácsokat, csak kíváncsi voltam mint mondotok a gyertyaképre. Szerintem a rosszul beállított karburátor és a gyenge minőségű olaj együtt lesz a ludas.
Csinálhatnátok egy fórumot, ahol lehet szidni mindenkit... ijen dühöngőt:D
Ja és Hódnak(Gödöllő) üzenem: UTÁLOM A ROKKER MZ-S EMBEREKET:D:D:D:D:D
No born tu bí wájld
És srácoknak sok pirostojást, sok felest, hölgyeknek meg nem tudom... vagy sok vagy kevés locsolót. opcionális:D
Boldog Nyuszit Mindenkinek!!! ;)
kedves Zsakfos, szerintem kár lenne ha itt hagynád a fórumot. itt is vannak hülyeséget beszélők néha, de hidd el, hogy ez semmi a "sportmotor.hu"-hoz képest. én ott is reggelve vagyok, de már letöröltem minden személyes adatot, mert hányás ott a fórum. hidd el nekem, itt sokkal normálisabbak még a "legelvetemültebb" fórumozók is. abban pedig én igazat adok neked, hogy ez "MZ topic". természetesen lehet a rendőröket szidni, de ugyanúgy lehet szidni az agyatlan hülye motorosokat,autósokat,kamionosokat, kerékpárosokat, gyalogosokat, pincéreket, bolti eladókat, állami hivatalnokokat, stb...
szia R.Norbi! köszönöm a kapcsolataid felajánlását, lehet, hogy majd igénybeveszem. persze az lenne a legjobb ha nem lenne szükség rá, mert akor a kawa hibátlanul üzemel. jó volt a tanácsod a hátsó telókkal. lekaptam őket a gépről,egyformán belenyomtam 1,5 légkört és láss csodát, szépen rugózik.
Elnézést kérek.
Már egyszer irtam ma hogy ez "MZ topic".
Csak ennyit és nem többet.Mivel nem volt eredménye ezért irtam az előbbit.Ugy látszik nem kellett volna.Elnézést mégegyszer.
További sok "zsaru szidást" kivánok.Biztos nincs egyikőtöknek sem rendőr rokona,barátja.Nekem van és rosszul esett hogy ma ez is téma lett.
Nem fogok többet beszólni ilyen "keményen" ahogy tettem.Bocsánat!
Sőt sehogy sem fogok szólni.Ezennel megköszönöm az eddigi segitséget amit itt kaptam és remélem nekem is sikerült segitenem néha.Többet ide nem irok.
További jó fórumozást mindenkinek!
Sziasztok!
És neked feltétlen szükséges tovább provokálnod, miután képes volt mindenki megállni hogy ne folytassa a témát.
Gratulálok.
Mellesleg Árpádra privát rászóltam, hogy ne politizáljon.
Na frankó!
Kezd már ide is beszivárogni a jobb oldali politizálás.Azt hittem ezt MZ topic.
Részvétem a családtagoknak és a barátoknak :(
És még valami!Ha a GPZ-hez kell valami,és nem tudod beszerezni,nekem van pár kapcsolatom! :))
szia körvics!sikeresen hazaértünk!Köszi mindent!majd még értekezünk!a favorit olajat én is kipróbálom majd!de én még ajánlom a szintetikus imádóknak a Fuchs olajat is!A BMW hivatalos olaja!Nálam ez is bevált,és 2500huf/lityi! :))
szerintem az olajjal lehet valami kóc, amúgy a gyertyakép kissé szegény keverékre utal. két jó olajat tudok ajánlani, melyeket én használtam. FAVORIT 2T félszintetikus 990Ft literje, SHELL ADVANCE 2T 2600-3000Ft literje. mindkét olaj nálam kitűnőre vizsgázott. MZ-hez egyébként a favoritot ajánlom, tökéletes hozzá. a shell meg nem rossz:)
Meghalt Bandi-bácsi, az utca vadmotorosa:( . 50 éve egy mz ts 250eset hajtott, ma délután szívroham vitte el. Széles utat és tele tankot neked:(
Kellett nekünk motorokkal vinni a petíciót a Hősök teréről a Parlamentbe. Teljesen beindultak a zsaruk és a média. A rendőri aktivitás az egy dolog, de médiák napok óta tartó negatív kampányának már meg van a hatása. még jobban útálnak minket az autósok, meg is ugrott a motoros balesetek száma. :( Persze lehet, hogy ez a kampány figyelem elterelési célokat solgál és nem bosszút, de a végeredmény ugyanaz. Szerintem megint politikai okokból csesztetnek minket, és meg is szívjuk szokás szerint. :(
Tehát csak vigyázva az utakon, Vadásznak ránk az autók és a zsaruk.
Ebben van valami. Én is csak olyankor nézegetem a gyertyát, amikor valami gebasz van.Még olyankor se mindig, csakha nagyon keresni kell a hiba okát.
http://www.origo.hu/itthon/20090411-sok-szabalytalan-motorost-kapott-el-a-rendorseg-a-hetvege-soran.html
Kellet az ördögöt a falra festeni, nagy teljesítményű szivattyú beindult.
Kíváncsi lennék milyen szabálytalanságot lehet elkövetni egy kanyargós hegyi úton ahol még csak leágazás sincs?
100-al ment 90 helyett? Átlépte az autókra méretezett záróvonalat? Vagy csak lejárt az EU csomag?
Ha túlságosan melegszik akkor nem lesz kormos. A korom hideg felületekre csapódik ki.
Amúgy meg ha jól megy a motor akkor kit érdekel? Nem? :)
Ráadásul a ráégés nagyon csak a gyertya legvégén van. Be volt ez a gyertya rendesen csavarva?!!! Nem csak megszorult betekeréskor valamiért féluton?!!
Ha túl magas a hőérték, az elektródáról nem tud leégni a szmötyi. A fémről körben a robbanási hőmérséklet függvényében ég le az olaj. De itt ráégett. Azaz vagy tulságosan melegszik valamiért a gyertya maga is, nem csak az elektróda, vagy tényleg sz@r az olaj.
Szerintem- Ez utóbi megjegyzés kívételesen nem álszerénység, hanem valóban szokatlannak találom a jelenséget, tehát csak kiokoskodni próbálom a dolgot.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|