hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

waresz
válasz erre | email2009-04-12 01:40:07
ja, de most a suzukit nézve még érdekesebb:D így igazából annyit értek el hogy nem széles a gép.
sorszám: 35799 (110944)
(előzmény: Nfsman, 2009-04-12 01:31:05)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-04-12 01:31:05
a V2 V4 akart lenni, de látom közben te is rájöttél a turpisságra :D
sorszám: 35798 (110943)
(előzmény: Nfsman, 2009-04-12 01:28:13)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-04-12 01:28:13
Értelme?... a leírtak alapján nem sok van, de biztos ki van találva. A legtöbb V2-es sportmotor, mint pl. a Suzuki RGV 500 2 külön forgattyúsházzal rendelkezik... 2 külön főtengellyel, melyek valamilyen módon össze vannak kötve (lánc, bordásszíj), ergó a 2 hengernek semmi köze egymáshoz.

Suzuki RG 500 - 2 főtengely, négyzet elrendezés, forgótárcsa
Suzuki RGV 500 - 2 főtengely, V4 , szivómembrán
Yamaha RD 500 - 2 főtengely, V4, szivómembrán
Honda NSR 500 - 1 főtengely, V4, szivómembrán

http://rd500lc.free.fr/rd-fzr/moteur-rd500_01.jpg

http://www.bikepics.com/pictures/273577/

http://sportmotor.hu/motoros_videok/speed/suzuki-rgv-500-on-dyno-43931
(itt kialakult egy kisebb vita, hogy vajon hogyan működhetnek, ha érdekel olvasgasd el, talán van közte értelmes hsz. is :D)
sorszám: 35797 (110942)
(előzmény: waresz, 2009-04-12 01:12:55)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-04-12 01:22:51
tessék: így van megoldva a V elrendezésű 2T:D

rohadékok, két főtengely. RD500:
sorszám: 35796 (110941)
(előzmény: waresz, 2009-04-12 01:12:55)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-04-12 01:21:55
a sprint nem tudom milyen, lényeg hogy jó, és bevált. az ára meg valahol 1400ft körül van. szerintem próbálj meg egy 130as főfúvókát berakni a gépbe.:D
sorszám: 35795 (110940)
(előzmény: Nfsman, 2009-04-12 01:16:10)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-04-12 01:16:10
Egy 250-es etz-hez nagy lenne a 110-es főfúvóka? Mert az van benne. :S múltkor EGYEL próbáltam lejjebb tenni a subertűt, simább lett a járása, kevésbé "rázott" a motor, mint a jelenlegi beállítással, viszont nagyon erőtlen lett, az 5.-et nem hogy tartani nem bírta, de a 4.-ben kihúzatott 110-ről szépen lassult vissza egész 90-ig. Próbáltam emelni is, de még keményebb lett a járása magas fordulaton, és nem tudott jobban kipörögni, mint az előző beállításnál. ááá agyon van kendácsolva ez a karburátor, hogy van az hogy egyik pillanatban képes 130-al hasítani, elveszem a gázt, aztán a köv. pillanatban meg 110-el köhécsel? XD kész röhej (dugulás nincs, többször ellenőriztem). Az olajat meg mihelyst tehetem lecserélem. Az a Mol sprint 2T amit emlegettek az fullszint. vagy félszint.? Illetve kb mennyibe kerül literje?
sorszám: 35794 (110939)
(előzmény: waresz, 2009-04-12 00:53:40)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-04-12 01:12:55
ez nagyon fasza, de valaki legyen szíves írja le, mert zavarok vannak az agyamba, és nem bírom elképzelni, hogy van megoldva a V elrendezésű 2T motorok vezérlése. közös főtengelycsapon vannak a hajtórudak? nem lehetséges. vagy el vannak tolva? az egyik henger átöblít, a másik meg még le van zárva, lenne egy fasza falslevegős 1hengeresünk. ehhez képest egy RD500 yamaha elég jól megy... vagy külön forgattyústér tartozik minden hengerhez? a boxer 2T is baromság szerintem.. ha egymás ellen dolgoznak a dugattyúk, akkor elveszti a boxer minden előnyét, ha meg együt dolgoznak, akkor 1 hengeresként működik a gép..

értelme?
sorszám: 35793 (110938)
(előzmény: Nfsman, 2009-04-12 00:20:31)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-04-12 00:54:12
NFSman belinkelte! azaz!
sorszám: 35792 (110937)
(előzmény: Péter mz, 2009-04-12 00:02:42)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-04-12 00:53:40
próbálj olajat váltani valami más fajtára. amúgy az hogy szürke, és nem barna, az nem jelent semmi nagy bajt. amúgy tényleg lehet hogy egy hangyányit nagyobb a főfúvóka a kelleténél.
sorszám: 35791 (110936)
(előzmény: Nfsman, 2009-04-11 17:01:47)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-04-12 00:20:31
Fú emberek... igaz köze nincs az Mz-hez, de valami embertelen hangja van 2T V8:

http://www.youtube.com/watch?v=lRKeuHyI0lw&feature=quicklist
sorszám: 35790 (110935)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-04-12 00:09:33
Hali, ha minden igaz akkor ezt keresed:

http://www.youtube.com/watch?v=KQWT4KOGkUc

:)
sorszám: 35789 (110934)
(előzmény: Péter mz, 2009-04-12 00:02:42)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-04-12 00:02:42
helo
multkor irtam neked az iw.iw en egy levelet hogy hol találom meg a wartburgos videódat yout.-on.Mert meghallgatnám ujra azt a jó hangot.AZ egy olyan videó amikor elmész a kocsival meg jössz vissza és ki van huzatva rendesen a wartburg.
sorszám: 35788 (110933)
(előzmény: waresz, 2009-04-11 16:13:52)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-04-11 23:55:46
helo
melyik az a favorit?Ilyen fehéres doboza van és piros az olaj?Mert mi azzal jól rácsesztünk.Jawa mustangba azt tettünk közben meg tesómnak sietős dolga volt hát azzal az olajjal el is kezdett zörögni enyhén a motorja.AZt az olajat szerintem nem kéne használni.40esre volt keverve.És szerintem az semennyire sem szintetikus ha egyről beszélünk,legalábbis amit müvelt a motorral az alapján.
sorszám: 35787 (110932)
(előzmény: körvics, 2009-04-11 18:51:59)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-04-11 23:53:04
Köszönjük, neked pedig sok-sok motoros locsolkodót :D gondolom nem bánnád, ha inkább az Mz-be locsolgatnának egy kis benzint :P :)
sorszám: 35786 (110931)
(előzmény: Klaudia, 2009-04-11 22:51:26)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-04-11 23:14:14
Üdv! Naná, hogy megzavartam, kb 10 percet ment nyélgázon, csak ez az ami furcsa, hogy olykor eléri a 130-at is, most meg szenvedett a 110-el. Ráadásul ez nem is hőmérséklet függő, mert télen hideg levegővel ugyanúgy ment, mint mondjuk most. Azért köszi a tanácsokat, csak kíváncsi voltam mint mondotok a gyertyaképre. Szerintem a rosszul beállított karburátor és a gyenge minőségű olaj együtt lesz a ludas.
sorszám: 35785 (110929)
(előzmény: Keri, 2009-04-11 17:37:48)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2009-04-11 23:01:23
Csinálhatnátok egy fórumot, ahol lehet szidni mindenkit... ijen dühöngőt:D
Ja és Hódnak(Gödöllő) üzenem: UTÁLOM A ROKKER MZ-S EMBEREKET:D:D:D:D:D
No born tu bí wájld
És srácoknak sok pirostojást, sok felest, hölgyeknek meg nem tudom... vagy sok vagy kevés locsolót. opcionális:D
sorszám: 35784 (110928)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-04-11 22:51:26
Boldog Nyuszit Mindenkinek!!! ;)
sorszám: 35783 (110927)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-04-11 20:44:39
kedves Zsakfos, szerintem kár lenne ha itt hagynád a fórumot. itt is vannak hülyeséget beszélők néha, de hidd el, hogy ez semmi a "sportmotor.hu"-hoz képest. én ott is reggelve vagyok, de már letöröltem minden személyes adatot, mert hányás ott a fórum. hidd el nekem, itt sokkal normálisabbak még a "legelvetemültebb" fórumozók is. abban pedig én igazat adok neked, hogy ez "MZ topic". természetesen lehet a rendőröket szidni, de ugyanúgy lehet szidni az agyatlan hülye motorosokat,autósokat,kamionosokat, kerékpárosokat, gyalogosokat, pincéreket, bolti eladókat, állami hivatalnokokat, stb...
sorszám: 35782 (110923)
(előzmény: zsakfos, 2009-04-11 20:26:17)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-04-11 20:32:24
szia R.Norbi! köszönöm a kapcsolataid felajánlását, lehet, hogy majd igénybeveszem. persze az lenne a legjobb ha nem lenne szükség rá, mert akor a kawa hibátlanul üzemel. jó volt a tanácsod a hátsó telókkal. lekaptam őket a gépről,egyformán belenyomtam 1,5 légkört és láss csodát, szépen rugózik.
sorszám: 35781 (110922)
(előzmény: R.Norbi, 2009-04-11 19:25:06)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-04-11 20:26:17
Elnézést kérek.
Már egyszer irtam ma hogy ez "MZ topic".
Csak ennyit és nem többet.Mivel nem volt eredménye ezért irtam az előbbit.Ugy látszik nem kellett volna.Elnézést mégegyszer.
További sok "zsaru szidást" kivánok.Biztos nincs egyikőtöknek sem rendőr rokona,barátja.Nekem van és rosszul esett hogy ma ez is téma lett.

Nem fogok többet beszólni ilyen "keményen" ahogy tettem.Bocsánat!
Sőt sehogy sem fogok szólni.Ezennel megköszönöm az eddigi segitséget amit itt kaptam és remélem nekem is sikerült segitenem néha.Többet ide nem irok.

További jó fórumozást mindenkinek!
Sziasztok!
sorszám: 35780 (110921)
(előzmény: Keri, 2009-04-11 20:11:22)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-04-11 20:26:07
részvétem!!:(:(
sorszám: 35779 (110920)
(előzmény: TLT Csabi, 2009-04-11 18:47:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-04-11 20:11:22
És neked feltétlen szükséges tovább provokálnod, miután képes volt mindenki megállni hogy ne folytassa a témát.
Gratulálok.

Mellesleg Árpádra privát rászóltam, hogy ne politizáljon.


sorszám: 35778 (110919)
(előzmény: zsakfos, 2009-04-11 19:57:10)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-04-11 19:57:10
Na frankó!
Kezd már ide is beszivárogni a jobb oldali politizálás.Azt hittem ezt MZ topic.
sorszám: 35777 (110918)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-04-11 19:28:50
Részvétem a családtagoknak és a barátoknak :(
sorszám: 35776 (110917)
(előzmény: TLT Csabi, 2009-04-11 18:47:57)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-04-11 19:25:06
És még valami!Ha a GPZ-hez kell valami,és nem tudod beszerezni,nekem van pár kapcsolatom! :))
sorszám: 35775 (110915)
(előzmény: R.Norbi, 2009-04-11 19:23:06)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-04-11 19:23:06
szia körvics!sikeresen hazaértünk!Köszi mindent!majd még értekezünk!a favorit olajat én is kipróbálom majd!de én még ajánlom a szintetikus imádóknak a Fuchs olajat is!A BMW hivatalos olaja!Nálam ez is bevált,és 2500huf/lityi! :))
sorszám: 35774 (110913)
(előzmény: körvics, 2009-04-11 18:51:59)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-04-11 18:51:59
szerintem az olajjal lehet valami kóc, amúgy a gyertyakép kissé szegény keverékre utal. két jó olajat tudok ajánlani, melyeket én használtam. FAVORIT 2T félszintetikus 990Ft literje, SHELL ADVANCE 2T 2600-3000Ft literje. mindkét olaj nálam kitűnőre vizsgázott. MZ-hez egyébként a favoritot ajánlom, tökéletes hozzá. a shell meg nem rossz:)
sorszám: 35773 (110909)
(előzmény: Nfsman, 2009-04-11 16:25:02)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2009-04-11 18:47:57
Meghalt Bandi-bácsi, az utca vadmotorosa:( . 50 éve egy mz ts 250eset hajtott, ma délután szívroham vitte el. Széles utat és tele tankot neked:(
sorszám: 35772 (110908)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-11 18:06:46
Kellett nekünk motorokkal vinni a petíciót a Hősök teréről a Parlamentbe. Teljesen beindultak a zsaruk és a média. A rendőri aktivitás az egy dolog, de médiák napok óta tartó negatív kampányának már meg van a hatása. még jobban útálnak minket az autósok, meg is ugrott a motoros balesetek száma. :( Persze lehet, hogy ez a kampány figyelem elterelési célokat solgál és nem bosszút, de a végeredmény ugyanaz. Szerintem megint politikai okokból csesztetnek minket, és meg is szívjuk szokás szerint. :(
Tehát csak vigyázva az utakon, Vadásznak ránk az autók és a zsaruk.
sorszám: 35771 (110904)
(előzmény: Keri, 2009-04-11 17:59:23)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-11 17:59:24
Ebben van valami. Én is csak olyankor nézegetem a gyertyát, amikor valami gebasz van.Még olyankor se mindig, csakha nagyon keresni kell a hiba okát.
sorszám: 35770 (110903)
(előzmény: Keri, 2009-04-11 17:52:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-04-11 17:59:23
http://www.origo.hu/itthon/20090411-sok-szabalytalan-motorost-kapott-el-a-rendorseg-a-hetvege-soran.html

Kellet az ördögöt a falra festeni, nagy teljesítményű szivattyú beindult.

Kíváncsi lennék milyen szabálytalanságot lehet elkövetni egy kanyargós hegyi úton ahol még csak leágazás sincs?
100-al ment 90 helyett? Átlépte az autókra méretezett záróvonalat? Vagy csak lejárt az EU csomag?
sorszám: 35769 (110902)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-04-11 17:52:01
Ha túlságosan melegszik akkor nem lesz kormos. A korom hideg felületekre csapódik ki.

Amúgy meg ha jól megy a motor akkor kit érdekel? Nem? :)
sorszám: 35768 (110901)
(előzmény: Árpád, 2009-04-11 17:46:00)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-11 17:49:20
Ráadásul a ráégés nagyon csak a gyertya legvégén van. Be volt ez a gyertya rendesen csavarva?!!! Nem csak megszorult betekeréskor valamiért féluton?!!
sorszám: 35767 (110900)
(előzmény: Árpád, 2009-04-11 17:46:00)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-11 17:46:00
Ha túl magas a hőérték, az elektródáról nem tud leégni a szmötyi. A fémről körben a robbanási hőmérséklet függvényében ég le az olaj. De itt ráégett. Azaz vagy tulságosan melegszik valamiért a gyertya maga is, nem csak az elektróda, vagy tényleg sz@r az olaj.
Szerintem- Ez utóbi megjegyzés kívételesen nem álszerénység, hanem valóban szokatlannak találom a jelenséget, tehát csak kiokoskodni próbálom a dolgot.
sorszám: 35766 (110899)
(előzmény: Keri, 2009-04-11 17:37:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-04-11 17:37:48
Nem volt ideje felmelegedni a gyertyának, esetleg a gyertya hőértéke túl magas és ezért nem tud leégni róla a korom, mivel túl hideg marad.
Megzavartad rendesen te azt a motort?

Persze lehetséges, hogy picit sokat kap magasabb terheléseken, vagy ki kellene próbálnod más olajat.
sorszám: 35765 (110898)
(előzmény: Nfsman, 2009-04-11 17:01:47)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-11 17:37:22
Jó, akkor egyezzünk meg az olaj minőségében.:D A karbit nem hiszem, mert az vagy beolajozza, vagy elégeti a gyertyát, de nem művel ilyen felemás dolgot. Szerintem.
sorszám: 35764 (110897)
(előzmény: Nfsman, 2009-04-11 17:26:54)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-04-11 17:26:54
Ezt a lehetőséget is elvetném, mert a kipuff is új rajra, talán 6000km-t futott. 2 dolog jöhet szóba: Vagy az olaj minősége, vagy pedig a szétbarmolt karburátor, mert az biza' nincs a helyzet magaslatán...
sorszám: 35763 (110896)
(előzmény: Árpád, 2009-04-11 17:15:15)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-11 17:15:15
Waresz könnyen lehet, hogy válaszolni. (persze Keri is). Valahogy támadt egy fura ötletem. Milyen a gyertya képe, ha eldugult a kipuff? Nekem amikor eldugult, nem nézegettem a gyertyát. De mintha erőssebben melegedett volna a blokk. Mivel kevesebb felesleges olajat nyom talán így ki, van olaj ami ráéghet a gyertyára. bár ez így eléggé fantazmagóriának tűnik még magam számárai is. De majd a többiek...
Hacsak nem a betöltött olaj tréfált meg.
sorszám: 35762 (110895)
(előzmény: Nfsman, 2009-04-11 17:01:47)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-04-11 17:01:47
Hát én is csak néztem, mert nem tudtam eldönteni, hogy ez most keveset kap, vagy sokat?... a keverék 1:50-es a shell kúton kapható normál ásványi olajjal keverve. A Gyújtást nem ellenőriztem, kb 3000Km-el ezelőtt lett beállítva 2,8mm-re (megszakítós). Hogy falsot szív-e a bal szimeringnél azt nem tudom, de nem hinném, mert beton stabil az alapjárat és a szimering szintén 3000km-el ezelőtt volt cserélve (komplett blokk-felújítás). A gyertya meg új, picit több, mint 1000km lehet benne. :D

Waresz, Keri... erre mit mondotok? :D
sorszám: 35761 (110894)
(előzmény: Árpád, 2009-04-11 16:46:40)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-04-11 16:46:40
Érdekesen néz ki a gyertya. A kerámia világosszürke színe benzinben szegény keverékre, illetve rossz gyújtás beállításra utal. De az a feketeség a fém részen.... Az olyan, mintha ráégne az olaj a gyertyára.Az viszont azt jelentené, hogy mégis van elég benzin a keverékben. Legalábbis olaj.Tehát vagy tulolajozott keverékből kap kevest, vagy tényleg rossz helyen a gyújtás. Vagy a kuplung oldali szimering adta meg magát. Ott talán tud olajat is, levegőt is szívni.
Vagy a gyertya már eleve fekete volt, most pedig az elektródáknál leégett a túl szegény keverék miatt.
Vagy bármi más.... :D
sorszám: 35760 (110893)
(előzmény: Nfsman, 2009-04-11 16:25:35)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-04-11 16:25:35
Ez kimaradt :D

http://kepfeltoltes.hu/view/090411/DSC00048_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sorszám: 35759 (110892)
(előzmény: Nfsman, 2009-04-11 16:25:02)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-04-11 16:25:02
Üdv mindenkinek! Ma meghajtottam a gépet és a végén gyorsan kikaptam a gyertyát, hogy milyen képet mutat... Azt látom, hogy nem igazán őz-barna, de nem nagyon értek hozzá, ezért a ti véleményetekre vagyok kíváncsi, mi lehet a gond?
sorszám: 35758 (110891)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-04-11 16:13:52
egyszer biztos csinálok valami kihegyezett kiscsúzli blokkot. úgy érzem(a wartburg után) megvan a kellő tapasztalatom hozzá. most pusztán anyagi hiányból, és fogyasztásnövekedés elkerülése végett nem szórakozok ezzel:D

de ha van valakinek kellő bátorsága ahhoz hogy rámbízzon egy blokkot, akkor nem fog csalódni az eredményben. időm van.
sorszám: 35757 (110890)
(előzmény: szsrobert, 2009-04-11 10:33:29)

 
 
ratbike
válasz erre | email2009-04-11 13:11:44
ELADÓ!
oldalkocsis TROPHY 250 újrafényezve,felújított motorral,szürke forgalmival,és régi rendszámmal.
200 000ft
Képet tudok küldeni!
0630 215 6150
sorszám: 35756 (110884)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-04-11 10:33:29
Nem sok az a 12000/min MZ-hez.
Ne a gyári dugót, hajtókart használjátok. mert azoknak nagy a tehetetlenségük. :-)
sorszám: 35755 (110876)
(elözmény: mz250, 2009-04-10 13:15:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-04-11 10:13:38
Az rendben van hogy ilyen pontos órát kell gyártani, de a trafipaxoknál minimum +10%-al számolnak, de általában többel.
Mostanában akarják racionalizálni, mert valóságtól elrugaszkodott hogy 30-as táblánál 33-al megbüntetnek, ennek köszönhetően főleg az alsó sebességtartományokban felfelé fognak kerekíteni.

Szerintem ez a 42-es büntető zsebre dolgozott. Apámat is meg akarták egyszer büntetni mert átment a sárgán...azóta tudtommal sitten ülnek azok a hatvani rendőrök, mert egészen pofátlanul dolgoztak zsebre.
sorszám: 35754 (110875)
(előzmény: Atilla, 2009-04-11 09:41:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-04-11 10:05:14
Akkor jó, nekem 1981-ben gyártott motorom van :)
sorszám: 35753 (110874)
(előzmény: Atilla, 2009-04-11 09:41:58)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-04-11 09:41:58
Rosszul tudod, fejlődik a világ 2000 óta motorkerékpáron +-5% a pontosság.

Ráadásul ez a jogszabály a típusjóváhagyásról szól, nem a mérési határról.
Egyébként ha ennyire kukacosak vagyunk, akkor a mérőműszer pontatlanságát is hozzá kell adni a mérési eredményhez. (Az nem tudom mennyi, gondolom műszer függő.) De mivel a jó magyar jogszabályok szerint "joghatással járó mérés" esetén a mérőműszerekről rendelkezni kell kalibrálási jegyzőkönyvvel,(igaz nem a helyszínen.) csak bele kell nézni mennyire pontos.

Na mindegy, a 42 az tuti nem jogos, mert tűréshatáron belül van még az óra esetében is! Na meg csodálkozom is rajta, nem szoktak ilyenért büntetni.
sorszám: 35752 (110872)
(előzmény: Keri, 2009-04-11 09:09:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-04-11 09:13:45
amúgy az izzókészlet nekem gyárilag a lámpabúrában van...szerintem még eredeti DDR izzókkal :D
Bicska mindig van nálam, azzal pedig ki lehet cserélni.

A probléma ott kezdődik hogy a LED-es hátsó lámpámba biztosan belekötnek, de akkor sem fogom lecserélni mert azóta nem akarnak annyian átjönni rajtam amióta látszik is a féklámpa nem csak parázslik sötétben a 6Volt.

Másik hogy csak lámpabúrával együtt lehet a LED-es lámpámat cserélni. Tartalék izzó meg azért nem kell, mert ha fele kiég a ledeknek (ami elég valószínűtlen) még mindig jobban világít mint a 6V-os lámpa :)
sorszám: 35751 (110871)
(elözmény: mz250, 2009-04-11 00:50:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-04-11 09:09:44
10%-ot legálisan tévedhet az órád, szóval 44-ig nem büntethet...azaz fellebeztem volna.
sorszám: 35750 (110870)
(elözmény: mz250, 2009-04-11 00:50:14)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu