:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni,hogy adott egy 250es ETZ, de a gyújtása a 251esé (mivel E változat), és a fekete tirisztordoboz(remélem jólírom a nevét) ,szval van rajta 2 lyuk,és kiáll belőle 2 olyan gumi,mint az eredeti fesszabályzóból,tehát vhova felvan rögzítve, de most raktam össze a gépet,és nem nagyon találom,hogy hol van ennek a helye.
Más, ebben a motorban nekem nem volt,és most sincs kondenzátor. Nemtudom,hogy kell-e,ehhez a gyújtáshoz, vagy direkt nincs. A töltésem nem vmi jó, de lehet a mechanikus fesszab hibája is.
Válaszokat előre is köszönöm szépen!
Sziasztok.
Az egészséges, hogy egy 150es etz 1000km van benne furás óta és 2személyel (kb 170kg) és 80-nál megáll a tudása??
Vagy illő lenne megnézni a gyujtást,karbit ?
Egyébbként pöccre indul,szép alapjárat,vill barnás gyertya, 33keverék.
Május 1 KUNMADARAS.
üdv
kepfeltoltes.hu ide képként lehet feltölteni
vagy
extra.hu itt csinálsz egy tárhelyet, és feltöltöd
elektronikus relé kell bele az nem érzékeny a terhelésre, így azzal tehetsz egy kapcsolót ami egyszerre kapcsolja mindkét oldalt. Két elkülönített kapcsoló körös kapcsoló kell.
A harmadik akkor kell ha mindkét iránynak egy izzó van a műszerfalon.
nem akarom az ördögöt a falra festeni milyen gyűrűt tettél bele?? sztem gyűrűtörés...jah és nem a legkeményebb gyűrű a jó, hanem amit kapni lehet a lényeg hogy ne a hengert koptassa hanem a gyűrű kopjon, itt a szomszédban egy felújított 250es etz halt meg bejáratás után, kérdeztük tőle hogy mi van?, és sorolta hogy külön rendelt drágább kemény gyűrűt hogy fasza legyen, ez is lett a veszte...
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy 250-es ETZ-re hogy lehet vészvillogót rakni? Ja és a villogóautómatán 3 kivezetés van holott kettőt használunk mire való a 3.?
Olyan,mintha egy marék gyöngykavicsot szórtam volna a hengerbe.Vagy ,mintha egy rekedt mamut köszörülné a torkát. :D
Szia!
Van egy kiváló minőségű szerelési kézikönyvem a 250es etz-hez, irj egy mail címet, átküldöm. Hová tudom feltölteni ezt az anyagot. Én is itt túrtam valahol a neten, de ne kérdezd hol.
Üdv: Nagymedve
Itt van fönt egy szerelesi kezikonyv (akos) etz 250hez, amiben van egy teljesgáz-jellgörbe, de a kép annyira rossul van lefotózva, hogy nem lehet elolvasni. Valaki jobb minőségben fel tudja tenni a netre? A kép a 14. oldalon van, 4.ábra.
és milyen jellegű a zörgés? ilyen vázat is érintő morgás, vagy csak erős "zizergés"?
üdv! nem tudom milyen gyártmányút forgalmaz a Peti de egy próbát megér,hívd fel ezen a számon:06 1 312 15 26
Ő hétfőtől péntekig 8:30-17:00ig van szombaton meg 10körül nyit és 13óráig van ott.Legtöbbször nála szoktam vásárolni,meg az skf-be,de nem volt rá még panasz,legalábbis nekem még nem volt bajom az ottani áruval,állítólag a gépműhelyese nem mindig végez jó munkát,a hengeremet jól fúrta és amit vittem megbízásból az is jól sikerült.Sajnos a húbernél is csak magyart találtam a neten.
üdv,és sok sikert a kereséshez
Szia Keri !
Azt kérdezted mi volt a gond vele? Pár sorban leírom, de hozzáteszem hogy ez a MAGYAR GYÁRTMÁNY/mofaker-Bp /, ÉS HA LEHET KERESNÉK LENGYELT MERT ARRÓL JÓ VÉLEMÉNYEKET HALLOTTAM .
Felháborító hogy ezt a szemetet elmerik adni járműalkatrészként,kíváncsi lennék a lánckerék minőség tanusítványára.Az alumínium résszel semmi bajom látszólag szépen van megmunkálva, de a fogasív nem marva van hanem valami ezeréves lepusztult kivágó szerszámmal van kivágva, szakadozott, sorjás a felülete, a foghegyek felső éle nem párhuzamos van köztük közel 1 mm eltérés, aztán ez a csoda leedzve. Ilyen szemét munkát még nem láttam életemben,főleg nem boltban.
Hát ennyi, hétfőn vihetem vissza. Továbbra is várnék valakitől címet, tel.számot, valami elérhetőséget, ahol lengyel, vagy jó minőségű hátsó láncke- reket lehet vásárolni. Előre is kösz a segítséget.
Üdv: Nagymedve
A pláne az az egészben, soha nem az alkatrész árát kérdezem először, hanem a gyártmányát, és a származását. Persze az ár is számít józan határok között, de sohasem lehet elsődleges ha alkatrészről van szó. Nem érdekelt volna ha a duplájába kerül, de kifogástalan, jó minőségű legyen. Lehet hogy a vége az lesz valami német honlapról fogom beszerezni, csak többszöröséért. Még nem is feltétlenül ez a drága megoldás hanem, az amikor a világvégéről kell a motort hazahozatni, és/vagy még, a kórházban köt ki valaki a szemét "alkatrész" miatt esetleg. Vagy éppen párszáz kilométerenként megzabálna egy kplt.lánc garnitúrát.No ez a drága. Ráadásul nekem az Etz a ifjúkoromat idézi ezért van ilyen masinám, mert ez egy szerelem. Hiszem, ha rendesen karban van tartva, a világvégére elmegy gond nélkül. / Anno voltam a gyári új általam átvett,de már egy éves géppel Etz-250, 5500 Km-es dél-európai túrán mindenféle hiba nélkül./ Egyébként, Nekem túrázásra van tartva, erre bőven elég amit tud.
Szép Napot Nektek.
Üdv: Nagymedve
:D Attól függ milyen hozzápiszkálás nélkül? megbűvölöm akárkinek az óráját hogy állóhelyzetben is 160at mutasson,legalábbis az omegán sikerült,a srác akinek hengerfejeztem a kocsiját,összerakás óta jól megy meg minden,de 240el parkol:P pedig minden csavart és stekkert összeraktam,komputeren végignéztük,és nem talált hibát,kicseréltük a sebesség jeladót is,ugyanaz a hiba.
Jaa,és emellett a zörgés mellett csak 111,8 Km/h sebességig húzattam 1x !Úgyhogy a mások álltal állított 130-140 Km/h-ás rekord csak non sense kategória!Legalább is egy gyárihoz közeli állapotú 250-es nél,hozzápiszkálás nélkül!!
Jó lenne megszabadulni a zajtól,mert idegesít,hogy nem lehet kipörgetni rendesen mert bizonyos fordulat felett(kb. 4000) úgy zörög,mint egy román traktor!Sajnos fordulatot nem tudok pontosan mondani,mert csak kilóméter órám van!Összerakás után is zörgött egy kicsit,biztosan, dehát 500km előt nem akartam nagyon pörgetni,úgyhogy csak tatásan mentem vele!A csörgés csak fordulaton jelentkezik,és alapjáraton nem hallani semmit és ha visszaengedem a gázt,akkor sem!Az elején csinálta,hogy amikor fordulatról visszaengedtem a gázt akkor fordulatvisszaesés közben koppant egyet-kettőt,de szerintem karbi beállítási hiba volt,mert a karbi állítása és cseréje után mostanra elmúlt.És a megszakítóhézagon is állítottam.ETZ 250-ről van szó és egyébként szépen megy!Én 130kg körül vagyok,de alattam is szépen muzsikál!
Ja, igazad van bizonyos csörgés sajnos belefér a tűrésbe után gyártott cuccoknál, de ettől még használható.
A TW hajtókarok általában jók, de nekem már ment szét 50km után is.
A berta dugóval ugyan ez a helyzet, általában jó de nincs mit meglepődni a mégsem.
Ha megszorult a dugó, vagy nagyon megpörgetted üresben akkor az okozhat ilyet jól összerakott motor esetén is.
Helyedben lehúznám a hengert és megnézném pontosan mi is a probléma, mi az ami lötyög.
ha van gyári lánckereked, vagy pontosan meg tudod különböztetni az utángyártottól látatlanba, akkor nézz szét börzén, a közepes állapotú még bőven használható. 2 hét mulva börze pestszentlőrincen.
hajtókarnak semmi baja, a dugattyú "kolompolás" pedig ebben a minőségi kategóriában elfogadható jelenség, 20ezret elmegy ha jó olaj van benne és nincs kínozva. ha viszont mindenáron meg akarsz szabadúlni a zajtól, akkor kénytelen leszel megint szétszedni. új korában is zörgött valamennyit? mikor zörög? ha húzod neki magas fordulaton, vagy ha elveszed a gázt? pl a kis TS akár gyari dugattyúval felújítva is hiphop elkezd zörögni. ha ovatosan használja az ember(elég nehéz) akkor kicsit többet kibír zörgés nélkűl, ha meghajtja, akkor elég 100km a felújítás után, és máris jelentkezik a kb 3000 fordualt feletti "kellemes" zörgés gázelvételkor. nincs vele semmi tennivaló, ezért hívták őket csörgőkígyónak
egyik se olyan jó mint a gyári,közel se,de a TW se olyan gázos.Nekem yoko készlet van benne és már több mint 4000km-et szaladt vele,cak meguntam a endszeres szimering cserét a görbe főtengely miatt ezért lett szétszedve.
De azért egy hajtókarnak nem 800 km-t kellene kibirni!Vagy tévedek?És már gyári alkatrészt nem lehet kapni!
Felejtsd el, mosogatni még jó
Esetleg egy tank benzinhez keverve nem sok vizet zavar, de tisztán elég problémás.
hengernek nem lesz baja, csak ha a tűgörgő szétesik
sajnos nem csak a dugattyú lehet, hanem a hajtókarok sem éppen olyan jók mint a gyáriak.
Részletesebben mi a gond vele?
A lengyel alkatrészek általában jók.
Sajnos a Magyar alkatrészek esetében mivel az olcsó termékeket keresik gyártanak olyan olcsót amennyiből nem is lehet rendes alkatrészt csinálni.
Üdv mindenkinek... sajnos engem is utólért a válság, nincs pénz tankolni, viszont találtam itthon 2 liter kb 2 éves benzint, amibe olaj is volt keverbe... bele merjem önteni, tegyek-e hozzá plusz olajat, vagy felejtsem el?
sziasztok
van egy 250 etz m és nem akarja rendesen venni a sebességeket főleg 4 és 5 t . Mi lehet a gond ?
üdv
A fogaskerék témában szerintem a pénztárcád szab csak határt.A magyarnál szerintem minden más jobb,még a taiwani is!Én taiwani főtengely felújitó készletet vettem és eddig semmi baja!A gépműhelyben sem mondtak semmi rosszat rá,pedig profiknál csináltattam!Abeszerezhetőséget meg szerintem,minden normális motorosbolt meg tudja oldani!
800 Km-t futott és berta dugó van benne, lengyel gyűrűvel.Egyébként ettől a csörömpöléstől gondolom,hogy a hengernek lessz baja.....vagy nem???most mit tegyek???
Sziasztok!
Tudna segíteni valaki, hogy Etz 250-hez hátsó lánckereket hol tudok venni valami normális minőséget, mert amit ma pesten a mofakereben kaptam az minden csak nem
fogaskerék, legszívesebben a fejükhöz....
Felháborító hogy ezt a szemetet elmerik adni járműalkatrészként,kíváncsi lennék a lánckerék minőség tanusítványára, de mindegy. A lengyel hátsó lánckerék milyen minőségű? Várom a segítségeteket, előre is köszi.
bocsánat! nem kisipari magyar dugó, hanem ma kapható ambica, berta, stb dugattyú. ha nincs lehetőség gyári beszerzésére, akkor AL-MOT lengyel(olcsó, nagyon jó, könnyen beszerezhető) dugattyút javasolnék, vagy esetleg török dugattyút, de utóbbinak beszerezhetősége megintcsak nehéz.
lehet kisipari magyar dugattyú zörgése is.
minimális kopási idő után már rendkívűl hajlamos ilyenre, mert a kúpossága nagyobb -a szarabb anyagminőséget kompenzálva(nagyobb hőtágulást)- mint a gyárinak. gyakorlatilag a hengerben való holtponti billenésének zaját halhatod. ez jöhet hengerből. amúgy menyit futott?
Tippeket kérek!Mi lehet a bibi,ha a 250-emnek magas fordulaton zörgős hangja van?Én többek közöt felső tűgörgőre gonodolok,bár nemrég lett felújítva,ami nem jelent semmit.
helló, eladó egy 125 ös ES MZ irány ár 40000HUF. Tel:06203718300
nem ment tönkre semmi a feszabot kivéve,az besült mint egy oldalas:D
a másik szívbaj meg akkor ért amikor az akkud tönkrement a rövidzárlattól? :)
sorszám: 36027 (111438)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-04-24 20:58:41)
én a trophy dinamóból csináltam öninditót:P feltehetőleg elkötöttem valamit,a szivbaj jött rám mikor a dugó elkezdett fel-le járni
Mind2 érdekel, mert a szerszámokat már kicsit unom hátizsákban hordani és mind2 lehetőségre nyitott vagyok. Kérdés, h nekem melyik éri meg jobban. Egyenlőre a tanktásta, amit hátizsákként lehet használni...
előbb még tanktáskát mondtál :) villatáskám nincs.
Engem a villatáska érdekelne. Képet, márkát, egyéb infókat tudsz mondani róla?
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/tura/hirdetes-14057459/
Jó állapotban, túrázásra használt Mz-m-től nagyobb vásárlása miatt válok meg. A szerkezet nagy felújjitásokon esett át. A blokk része teljesen új, 300ccm-re átalakítva, csak a külső elemek maradtak a régiek. Új kipuffogó, 98% os kerekek, új kábelezés, új elektronika, csinosított műszerfal, ledes fordulatszámmérő. A motorhoz jár rengeteg alkatrész (kipuffugó, plusz hátsó kerék 90% os gumivan,átlátszó lámpa búrák, villatáska,még egy tank és még sokminden) Egyetlen hibája hogy a festést kell még kijavítani. De hihetetlenül megbízható. A célig mindig elvisz.
A motoron látható krauser tartozék a GIVI doboz felárrar opcionális.Kérdéseket akár e-mailben a reimerm@freemail.hu-n vagy telefonon a 06306801228-as számon, ha telefont nem vettem fel akkor sms-re is reagálok.
Az ár irányár!
inkább a tartalék miatt jó, de elvileg azért jó mert így jobban kontrollálható az égés folyamata ha két helyről indul a lángfront
Én valamelyik Hondában láttam még ilyen megoldást, de ezek szerint más is próbálkozott.
Szerintem ilyet kommutátoros motorral nem is érdemes.
A 3 fázisu generátort még rá lehet venni hogy forogjon, de elég nyomatékszegény átétel nélkül és amint írtad olyan áramok kellenének amit már nem viselne el a tekercselése.
Úgy lenne érdemes ezt megcsinálni hogy nagyon sok pólusu állandó mágneses 3 fázisu motort használni és a motor és generátor üzemmód között a pólusok megfelelő soros és párhuzamos kötésével lehetne váltani, de ez a motor ami direktbe meghajt egy főtengelyt elég nagy méretű lenne.
Vagy vannak a 2fázisu léptető motorok, ezek elég alacsony fordulaton már leadják a nyomatékot, de a nagyobb nyomatékkal bíró darabok itt is méretesek.
Persze hogy lehet, a Toyota egészen jól megoldotta a Priusban :))
Azonban az ETZ generátor tökéletesen alkalmatlan erre a célra.
Mielőtt megkérdezed, ha kicseréled másra akkor is képtelenség az ETZ szintjén főleg, ha fű vagy az elektromossághoz.
Inkább Intravénás leírását követve tegyél bele önindítót, az működik.
egy kérdésem lenne: Miért jó a két gyertyás hengerfej 250es mz esetében??van mindig egy tartalék?:) gondolom ettől több van a dologban....
van itthon egy tatran blokk nem érdekel valakit?az is önindítós...
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|