hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. február 23. vasárnap 
Alfréd

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

VGGábor
válasz erre | email2015-04-08 21:36:42
Ha nem is megcsinálni újra, de pl a lámpafejben a testpontot kibontani és megcsiszolni a kontaktokat az is csodát tud művelni ;)
sorszám: 47754 (144022)
(előzmény: Keri, 2015-04-08 20:01:30)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-04-08 21:21:54
Dupla menet kell. A fele áramhoz fele kereszt metszet. Elvileg ugyan akkora helyet foglalna a tekercs. De a vékonyabb huzal valahogy jobban elfér, így befér alá valami vékonyabb szigetelő papír, prespán vagy minek hívják,
Azaz nem a vasra kell közvetlenül tekerni, ha megfelelően feszítve tekered, nagy baj nem lehet. Nem emlékszem mennyi menet van eredetileg a jawa dinamón, de azt hiszem két száznál kevesebbet kell tekerni a 12 volthoz. Útálok ilyesmit művelni , de tekertem pár működő trafót több tízszer enyi menetel, vékonyabb huzallal amit okosabban kellett feszíteni mert szakadt.
De csak átgondoltam annak idején ezt a lehetőséget, aztán elvetettem az őtletet.. Amin még néha agyalok, az az hogy hogy tudjam aksi nélkül is berughatóvá tenni a jawát. A ts-t legalább be lehet tolni, a jawát nem. Legalábbis gyári állapotban a 634-et. De ezzel se foglalkozom véresen komolyan. Egyszerűbb tartalék aksit hurcolni.
Felmerül a kérdés hogy minek a tatalék aksi ha a 6 voltos rendszer jó. Nos a motor jó, de én nem. És még öregszem is. Rajta felejtem a világítást . Azt is eljátszottam már hogy rosszul emlékeztem mikor tankoltam. Mire rájöttem hogy niért nem indul a motor és vittem bele benzint, teljesen lemerült az aksi. Mehettem vissza másnap a feltöltöttel. Lapos elemet is vettem már párszor, bikáztam is be 12 voltos aksival. Azt meg a visszajelző izzók nem szeretik.
A répáshutai túrán is koldulnom kellett egy aksit, még jó hogy ott az etz-vél voltam. Akkor is a világítás maradt rajta.
Szóval lehet bármilyen rendszerű a motor....
sorszám: 47753 (144021)
(előzmény: Keri, 2015-04-08 20:01:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-08 20:01:30
Sok sikert az "egyszerű" áttekercseléshez :))))

Többivel egyetértek. Egyszerűbb jól megcsináltatni a 6V-ot, mint átalakítani 12-re.
sorszám: 47752 (144020)
(előzmény: Árpád, 2015-04-08 16:35:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-08 19:59:27
Az a baj, hogy nem fér be 12V-os dinamó/generátor. Én még nem láttam működő 12V-os kis TS-t.
250-es TS-be bele lehet hernyászni az ETZ generátorát, mert ott van hely.
Ha ez megvan akkor már csak a hozzá tartozó diódahíd, és feszültségszabályzó kell, kicserélni az izzókat és a dudát, és működik. Vezetékek, kapcsolók bírják.
sorszám: 47751 (144019)
(előzmény: Lionheart, 2015-04-08 01:57:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-08 19:50:06
Én polimorf szivacsot használok, az elég kemény. Minden más túl puha.
https://onedrive.live.com/?cid=A35D444ABEE610B6&id=a35d444abee610b6!868
sorszám: 47750 (144018)
(előzmény: motopeti, 2015-04-07 17:56:04)

 
 
mz250
válasz erre | email2015-04-08 19:42:52
A 250 Trophyba egy közdarabbal építettem be az Etz generátorát.Bármikor vissza tudom alakítani mert nem esztergáltam ki a blokkból.A főtengely is kapott egy közdarabot a forgórészhez.Féltem hogy majd lerepül de pár ezret már mentem gond nélkül.A régi kis TS be valamikor egy kínai motor állandómágneses gyújtását raktam bele mindenestül.Oda is egy közdarabot raktam be ami a tekercseket tartotta.Ezt egy bontóban találtam és nagyon olcsón.
sorszám: 47749 (144017)
(előzmény: Lionheart, 2015-04-08 01:57:08)

 
 
Lionheart
válasz erre | email2015-04-08 19:39:57
Köszönöm a választ!
sorszám: 47748 (144016)
(előzmény: Árpád, 2015-04-08 16:35:22)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-04-08 16:38:59
Már megint nem vettem észre pár iPad belejavítást a szövegemben. Ha valaki kéri, fordítást később mellékelek.
sorszám: 47747 (144015)
(előzmény: Árpád, 2015-04-08 16:35:22)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-04-08 16:35:22
Mindegyik 6 voltos dinamójárda átalakítható viszonylag egyszerűen.
Át kell tekercs élni a forgorészt, az allorészhez mechanikus szabályzó esetén meg kell növelni az ellenállást.
De ezzel csak a feszültség nő meg. A teljesítmény nem. És az a kevés.
Lehet kapni powerdinamot gyakorlatilag minden típushoz, de sok tíz ezerért.
Flexel, heggesztővel , esztergával be lehet építeni valami nem belevaló generátort, de ehhez vagy nagyon sok tapasztalat, géppark , vagy sok pénzzel honorált szaki kell.
Lehet hagyni 6 boltosnak. Ha jól karban van tartva tökéletesen használható. Amikor kifejlesztették őket használatra tevezték a jószágokat, tehát használhatók is. Egyedül a dugóban való több órás araszolás nem nyerő világító reflektor mellett.
De ha kevesled a teljesítményt, LED-es féklámpávall, hátsó lámpával, viisszajelző lámpákkal takarékoskodhatsz. Index is lehet LED-es, de én ritkán látok igazán erre a célra való ledeket. Vagy a ledek fény ereje kicsi, vagy színűk nem mézszínű.
sorszám: 47746 (144014)
(előzmény: Lionheart, 2015-04-08 02:02:23)

 
 
Lionheart
válasz erre | email2015-04-08 02:02:23
Ahogy a 350-es Jawa is átszerelhető 12 voltra?
sorszám: 47745 (144013)
(előzmény: Lionheart, 2015-04-08 01:57:08)

 
 
Lionheart
válasz erre | email2015-04-08 01:57:08
Keri, a Ts 125-150 átvezetékelhető 12 voltosra? Nincs ilyen motorom, de szeretem az old-schoolt, és szívesen vennék egy Ts 125-öst, csak nagyon gyenge a 6 voltos rendszer, ha jól értem a tapasztolatzokat. Van 12 voltos Ts és elektronikus gyújtás? Köszi előre is.
sorszám: 47744 (144012)
(előzmény: Keri, 2015-03-31 06:56:47)

 
 
motopeti
válasz erre | email2015-04-07 17:56:04
Sziasztok! 250-es ETZ-men szeretnék ülés szivacsot cserélni,mert ki van ülve a régi. Van valami szivacs amit tudtok ajánlani erre a célra? Illetve hol célszerű beszerezni?

A másik kérdésem,hogy a hátsó lengéscsillapítót lehet valahogy lágyítani? A 70 kilóm alatt marha nagyokat üt.

Előre is köszi a segítséget! Széles utat!
sorszám: 47743 (144011)

 
 
mz250
válasz erre | email2015-04-02 23:19:33
Én drágább olajjal nyomulok 4T castrol 10w 40 ezen írja is hogy olajfürdős kuplunghoz való.Volt egy esetem amikor sima 15w40el kissé megégett a kuplungom és kissé össze is ragadt.Amióta váltottam olajat nem sokat mentem hogy bármi jót elmondhassak róla megéri-e.
sorszám: 47742 (144010)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-02 20:04:32
Kapcsoló villa lehet elkopva, vagy nincs beállítva az alsó és felső hézag a váltó fogaskerekeknél.
sorszám: 47741 (144009)
(előzmény: Balinthadnagy, 2015-04-02 07:56:19)

 
 
Balinthadnagy
válasz erre | email2015-04-02 07:56:19
Üdv!

Én most szedtem szét a TS 150 blokkját, mert egyfolytában kidobálta a 4. sebességet terhelés alatt.Olajat is cseréltem benne, nem lett jobb. Most hogy szétkaptam nem látok semmi kopást, a fogak is jók.Nincs ötletem...help :)
sorszám: 47740 (144008)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-01 08:36:50
ettől még el lehet kopva a váltó
Bár a 150-es ETZ váltóját még nem láttam, a 250-esnél a 3. fokozatot kezdi kidobálni ha kopik.
TS125 az alsó vagy felső fokozatokat dobálja ki, a két középső fokozat esetén ez kb. csak tengely töréssel lehetne.
sorszám: 47739 (143996)
(előzmény: astro77joe, 2015-03-31 21:11:30)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2015-03-31 21:12:55
és ez a próba 8-10 éve történt, azóta csak 15W40-et rakok bele és semmi baja.
sorszám: 47738 (143993)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2015-03-31 21:12:08
ja, 150-es etz-ről van szó, ezt elfelejtettem ideírni.
sorszám: 47737 (143992)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2015-03-31 21:11:30
Nekem a 10W40-el kidobálta az ötödiket. Azt hittem elkopott a váltó, szedhetem szét a blokkot. Aztán valaki szólt, hogy nagyon gyorsan rakjam vissza a 15W40-et és azóta megint tökéletes.
sorszám: 47736 (143991)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-03-31 20:49:28
Sőt, lassan mindenhol ez a téma! :-)

Vegyen már valaki egy 10W40 hajtóműolajat, ne nekem kelljen kipróbálni...
sorszám: 47735 (143990)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2015-03-31 08:44:20
Ez örök téma fog mindig is maradni
:D Egy fórumtársam bölcsen így nevezte :A férfiember intelligens mosópora!
sorszám: 47734 (143986)
(előzmény: Keri, 2015-03-31 06:56:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-03-31 06:56:47
Nem mintha nem ez lenne a téma minden héten, de 10W40-es Tesco motorolaj.
sorszám: 47733 (143985)
(előzmény: mz250, 2015-03-30 18:55:48)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2015-03-30 23:08:14
GEAR 135H 80W-90
sorszám: 47732 (143984)
(előzmény: mz250, 2015-03-30 18:55:48)

 
 
mz250
válasz erre | email2015-03-30 18:55:48
Üdv mindenkinek!
Ki milyen olajat tölt az MZ váltóba?
sorszám: 47731 (143983)

 
 
taliga
válasz erre | email2015-03-29 20:22:39
Generator forgoresz menetzarlatos volt. Most mar minden oke.

Ugy nezem, ez a forum nem porog nagyon-nagyon. Vagy mindenkinek hibatlanul ketyeg a mocija es gepelgetes helyett mindenki az utakat roja... :)
sorszám: 47730 (143982)
(előzmény: taliga, 2015-03-25 18:15:11)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2015-03-27 16:46:43
5-ben 80 a vége?
4-ben mi a végsebessége?
Szerintem nagy az a 120-as gumi rá. Az 5l is soknak tűnik.

Cseréljetek kipufogót egy próba erejéig a másik 150essel.
sorszám: 47729 (143980)
(előzmény: Krisz03, 2015-03-20 21:32:29)

 
 
Balinthadnagy
válasz erre | email2015-03-25 19:06:01
Köszönöm az infót :)!
sorszám: 47728 (143973)
(előzmény: Gyula-bá, 2015-03-25 14:08:57)

 
 
taliga
válasz erre | email2015-03-25 18:15:11
Generátor tekercsellenállások sorban 1,5 ohmosak.
sorszám: 47727 (143972)
(előzmény: taliga, 2015-03-25 18:13:42)

 
 
taliga
válasz erre | email2015-03-25 18:13:42
Az a gondom akat az ETZ-vel, hogy az országúton elment a töltésem. A visszajelző olyan erősen világított egy pillanatra, mint az éppen lenyugvó nap... Aztán már csak feketén világított. Hazaértem, az egyik egyenirányító tartócsavar ráesett az egyik diódára. A kontrolizzót kicserélve folyamatosan világít töltésért. Se a fesszabályzón, sem az egyenirányítón nincs több, mint az akkuban, sem sehol. Kivéve a generátort, mert ott csak 1-2 VAC van. Feszmentes állapotban pedig az ellenállások sorban 1,5 ohmosak.
Pls help, mit nézzek?
sorszám: 47726 (143971)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2015-03-25 14:08:57
Nem jó csak a 6V-os (dinamós) Trabié.
sorszám: 47725 (143970)

 
 
Balinthadnagy
válasz erre | email2015-03-25 09:19:49
Nem tudja valaki véletlenül, hogy a 601-es trabi 6 V-os elektronikus feszültség szabályzója jó lehet-e MZ TS 150-hez?
sorszám: 47724 (143969)

 
 
Gyula-bá
válasz erre | email2015-03-24 08:16:08
Magam is optossal kezdtem a fejlesztést mert akkor még a Hall kapcsoló IC-k nem léteztek.
A koszolódás miatt sok baj volt velük.
sorszám: 47723 (143968)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-03-23 22:27:06
Volt anno optoelektronikus gyújtás Barkasban. Folyton baj volt vele a kosz miatt, pedig az gyári megoldás volt. Szerintem az semmilyen járműbe nem való...
sorszám: 47722 (143966)
(előzmény: Árpád, 2015-03-21 16:04:28)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-03-21 16:04:28
Házi gyártású optós gyujtásnál már találkoztam fordulatszám és feszültség függő előgyujtással. De még koszolódásra is elmehet az előgyújtás ezeknél, Szerintem.
Megint csak szerintem. Szoci motorba nem való optós. Túl nagy az esély a koszolódásra.

Gyenge gyújtás, bizonytalan szikra is okozhat a leírt hoz hasonlót.
sorszám: 47721 (143965)
(előzmény: Keri, 2015-03-21 10:18:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-03-21 10:18:11
Rossz előgyújtás beállítás, rossz karbi beállítás (<-karbi beállítás cikk), eltömődött kipufogó. Légszűrő nem jellemző hibaforrás, de ha 30 éves van benne akkor cseréni érdemes. Kivenni csak ellenőrzés idejére, mert amúgy rosszabbul megy nélküle, mivel megzavarja a karburátor beállításait.
Fúvókát tök felesleges cserélgetni, nem azzal állítunk karburátort.
sorszám: 47720 (143964)
(előzmény: Krisz03, 2015-03-20 21:32:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-03-21 10:13:05
okozók lehetnek a kerék ütése mellet, a kormánycsapágy , lengéscsillapító, gumiprofil hibája.
sorszám: 47719 (143963)
(előzmény: taliga, 2015-03-20 20:55:46)

 
 
taliga
válasz erre | email2015-03-21 07:16:09
De ezekkel a motorokkal nem is kell gyorsan kozlekedni. A 80-as tempo nem is veszelyesen lassu az autokhoz kepest az orszaguton.
sorszám: 47718 (143962)
(előzmény: taliga, 2015-03-21 07:13:42)

 
 
taliga
válasz erre | email2015-03-21 07:13:42
Hali,
Vedd ki a legszurot. Probald ki anelkul. Nem megbantani akarlak, csak van, hogy az ember agya vegtelen ciklusba kerul es a legtrivialisabb megoldas sem jut eszebe... :)
Masik otlet, merd meg a kompressziot. Nekem ez volt a megoldas.
Bar a tul vastag gumi sem tesz jot a fogyasztasnak.
sorszám: 47717 (143961)
(előzmény: Krisz03, 2015-03-20 21:32:29)

 
 
Krisz03
válasz erre | email2015-03-20 21:32:29
Helló!

Furcsa hibába botlottam, amire nem találok értelmes választ. Adott két 150-es ETZ, az egyik saját, a másik az összehasonlítási alap. Ismerem mindkettő előéletét, a legtöbb dologban hasonlítanak, az enyém mégis érezhetően és lényegesen gyengébb. Leírom a két motor közti különbségeket.

Enyém: 550km-t futott normális bejáratással a komplett blokk felújítás óta. Optikai gyújtás, 40-es keverék szintetikus olajjal, 60kg-os vezető, alig 80km/h végsebesség, kb 5L-es fogyasztás, 120/80-as hátsó gumi.

Összehasonlítási alap: 3-4000km-t futott ugyanolyan felújítás óta, Hall gyújtás, 50-es keverék szintetikus olajjal, 110kg-os vezető, 100km/h feletti végsebesség, kb 4-4.5L-es fogyasztás, 3.25-ös hátsó gumi.

Már ezekből a számokból is látszik, hogy irreális a különbség. 4-ik fokozatig viszonylag jól gyorsul, 5-ben szinte csak tartani lehet a sebességet, de inkább lassul. Főleg szembeszélben, de elég jelentősen, akár 10-15km/h-t is. Megpróbáltam már 4 bar-ig fújni a hátsó gumit, hátha a szélessége miatt fogja vissza, de semmi változás. 24n2-2 karburátorral, 115-ös főfúvókával, tű a második rovátkában (nem a legszegényebb, hanem annál egyel fentebb van). Ezzel járattam be. A fogyasztásból és hogy őzbarnánál kicsit sötétebb a gyertya, arra gyanakodtam, hogy talán túl sokat kap, tehát 105-ös főfúvókát raktam bele, de még rosszabb lett, 5-ben már csak szívatóval volt hajlandó gyorsulni. Most 125-ös van benne, ezzel kissé erősebbnek érzem, de még mindig nem tudja azt, amit kellene. Első lánckereket most fejből nem tudom, hogy milyen van rajta, de mindkét motor 5-ben 70-es tempót 4000-es fordulaton tudja, tehát még az áttételben is megegyezik a két motor.

Akkor vajon mégis mi okozza ezt a jelentős különbséget? Mit nem vettem észre, vagy mit csinálok rosszul? Még ha csak 550km-t járattam, akkor is többet kellene tudnia. Sok motort újítottam fel (kb 30-40db) és járattam be vagy csak kezdtem el a járatását, a többi meg a tulaj dolga volt. Amelyik jól sikerült, az már az első km-ektől kezdve erős volt. Amelyiknek meg el lett rontva a fúrása (1 vagy 2db), az a legóvatosabb járatás ellenére is hajlandó volt a ragadásra.

Szóval bármilyen segítség nagyon jól jönne, mert így nem hogy túrázni, de még a szomszéd városba is körülményes elgurulni...
sorszám: 47716 (143960)

 
 
taliga
válasz erre | email2015-03-20 20:55:46
Az a kerdesem, hogy mitol kezd el szitalni a kormany, ha elengedem mindket kezzel? Kormanycsapagy oke, egyenesfutas szinten. Mikor elengedem, egyre nagyobb amplitudoval "rangatja" valami jobbra-balra. Latszolag nem fugg a sebessegtol.
sorszám: 47715 (143959)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2015-03-15 18:23:27
Szerintem egyszerűen csak a visszajelzőről lehúzod azt a kábelt és átkötöd, mert ugye ha jól látom egyik se ott van testelve. Nézd meg az etz 12V rajzát, az alapján jól látszik.
sorszám: 47714 (143955)
(előzmény: csaprago, 2015-03-15 07:34:44)

 
 
Coopermine
válasz erre | email2015-03-15 11:23:53
Na bővebben , régen szóltam már hozzá. MZ ts 125 vgy 150 es de luxe donormotort keresek, elsősorban Budapest környékéről.
coopermine@gmail.hu /nem .com/
sorszám: 47713 (143954)

 
 
Coopermine
válasz erre | email2015-03-15 11:21:48
Mz ts 125 donormotort keresek
sorszám: 47712 (143953)

 
 
csaprago
válasz erre | email2015-03-15 07:34:44
Sziasztok! Szereztem a ts-re egy olyan fordulatszám mérőt, amiben vannak visszajelző lámpák. Külön akarom kötni a töltést és az irányjelző kontroll lámpát. A kérdésem az, hogyan lehet őket egymástól külön választani?
sorszám: 47711 (143952)

 
 
taliga
válasz erre | email2015-03-13 17:44:12
Ez a konyv majd' 400 oldal. A neten nem is kerestem. Aztan gondoltam, hogy feltoltom, de a jo minosegu szkenn-hez igen ki kell hajtani a gerincenel. Attol felek, tonkremegy. Hodmezovasarhekyen vettem meg januarban. Meg volt az eladonak 3 peldany...
sorszám: 47710 (143949)
(előzmény: astro77joe, 2015-03-13 17:03:52)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2015-03-13 17:03:52
Most már engem is érdekel, valahonnan le lehet tölteni az említett könyvet? Holnap túlóra közben elolvasnám! :)
sorszám: 47709 (143947)

 
 
taliga
válasz erre | email2015-03-12 20:34:49
Koszonom a gratulaciot!! Ezzel kellett volna kezdenem... Kicsit szegyellem magam.
sorszám: 47708 (143944)
(előzmény: Atilla, 2015-03-12 19:20:19)

 
 
taliga
válasz erre | email2015-03-12 20:33:18
Vannak benne elavult megoldasok, ketsegtelen. Minthogy az etz is elavult mara. De a motor mukodesenek alapjai orok ervenyuek. Voltak elkepzeleseim korabban is a mukodes reszleteit illetoen. Orultem, mikor leirva is lattam egy-egy elkepzelesemet. Masokra szajtatva cdodalkoztam ra... Egy motor ( hoerogep ) mukodese csodalatra melto. Nyilvanvaloan egy fotengelyt ma mar mashogyan vizsgalnak. A szerzo sem az ipari korulmenyeket ismertette. Viszont a piramisokat is felpitettek tobb ezer evvel ezelott. Szoval regen is mindent meg tudott valositani a talalekony Ember. Vegtere is ez emelt ki minket az allatvilagbol, de nem akarok moralizalni. Jomagam a felvonoiparban dolgozom. Van egy konyvem, amiben a "regi oregek" meselik el, a haboru utan mikent varazsoltak lifteket a szetbombazott roncsokbol. Ez a konyv hasonlit egy kicsit arra.
sorszám: 47707 (143943)
(előzmény: Atilla, 2015-03-12 19:20:19)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-03-12 19:20:19
Gratulálok én is!
Azt a könyvet én is elő szoktam rendszeresen venni.
Szórakoztató és vannak benne olyan megoldások, amit ma már nem találsz sehol.
Kedvencem a hogyan centrírozzunk főtengelyt két "bot", némi madzag, meg súly felhasználásával...

Kár, hogy nagyon elavult, még MZ szinten is.
sorszám: 47706 (143941)
(elözmény: taliga, 2015-03-10 20:22:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-03-11 07:09:48
:)
Hajrá!
Örülök hogy megy a moci!
Valóban jó könyv.
Az hogy villamos vagy gépész, meg szinte mindegy a érdekel valami, akkor meg fogod érteni a lelkivilágát és azon a területen lehetsz akár a legjobb is.
sorszám: 47705 (143940)
(elözmény: taliga, 2015-03-10 20:22:46)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49054)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu