:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Hali mindenkinek. Szeretném a véleményeteket kérni. Most építek egy Mz. Egy csomó alkatrész új, homokfújt váz és idomok, profi fényezés picit sportosítok rajta, de am minden eredeti. 350 ezer Ft-mba lesz. Friss műszaki stb. Szerintetek 250 ezer Ft-ért meglehet hirdetni fix árba???
Üdv Mindenkinek! További érdeklődésre eladnám MZ Trphy 125 motorkerékpárom,egyben vagy alakatrészenként,1972kiadásu,1985-óta áll,komplett,mindene rajta van,kérdezz nyugottan,képet tudok küldeni,~
zsebecom@freemail.hu ----cimen elérsz
helo
mivel ts ed van lehet h csak a dinamód 60W os ha gyári a rendszered.És 6 voltos szerintem.De ha 60 W-al számolsz akkor kell ugye hátra helyzetjelző 5W a km és ford mérőbe 2 vagy 4 égő darabjai 1.2 W osak.Előre kell szintén helyzetjelző ami 4W os.Namost akkor:60-5-4.8-4=56,2W marad.ugyhogy szerintem a 45/40w os elsőégő kell neked.Gyárilag is az volt a ts ekben. 60/55W os már nem lesz jó mert nem marad akksi töltésre energia.
ha fényszóróra gondolsz, akkor ki kell cserélni a foncsort H4-esre, és venni kell bele H4-es 35/35w-os halogénizzót. ez az egyetlen használható 6V-os fényszóróizzó. sokkal jobb lesz a fény eloszlása, és fényerő is nő a 45/40w-os sima izzóhoz képest.
ha fényszóróra gondolsz, akkor ki kell cserélni a foncsort H4-esre, és venni kell bele H4-es 35/35w-os halogénizzót. ez az egyetlen használható 6V-os fényszóróizzó. sokkal jobb lesz a fény eloszlása, és fényerő is nő a 45/40w-os sima izzóhoz képest.
sziasztok!
a ts 250/1-be melyik a legerősebb beletehető égő, vagy milyen lámpát tehetek rá amit még elbír?
http://www.oldmotors.hu/verseny.htm
Értelmesnek ígérkező verseny, programokkal a Velencei tó körül.
én se vagyok kémikus,nekem is csak mondták ezt a rémhírt,elég sokáig szaladt vele a gép,és nem épp az ideális fordulatnál váltottam,általában 6000ig kipörgött kb,és ha eddig nem szorult meg akkor nem száraz a keverék.az alapjáraton annyi volt hogy kicsit leljebb kellett vinni,de amióta nem fixre hanem kapcsolhatóra van kötve,vissza lett állítva,és ha gondolom bekapcsolom,és mint egy segrakéta,megindul,no nem fénysebességgel,de ad egy kis pluszt.
ja meg az eldugult kipufogó is tud ilyet okozni, a kiégetésről is van cikk.
dugulás a benzincsap, tűszelep környékén vagy túl kicsi főfúvóka, vagy a súbertű van alacsonyan
Esetleg ha extra benzinszűrő van benne azt dobd ki és ha nagyon muszáj akkor autóba való rendes nagy benzinszűrőt tegyél be...de alapból nem szükséges csak ha szemetes a tank.
Karburátor. Van fent egy cikk, h hogyan kell beállítani. Az alapján meg lehet csinálni könnyen.
Sziasztok!
ETZ 250 csak kis fordulaton megy. Ha húzom neki, köhög meg minden, de nem gyorsul. Mi lehet a baja, hol kezdjek hozzá?
ezekre számítok, de ezek az alapanyagok adottak, ebből kell várat építeni...és tudom hogy nem az erő számít anno itt kisvárdán az átrium mögött a jawa mustangommal fogtam az 50es robogókat:):) de mondjuk nem is a nagy eredményekért megyek(ünk) nálam ez spec a jogsi vesztés következménye..de remélem bele tanulok mert azér a csúzlit aszondják jól borítom, csak azon is azaz orosz gumi háát nem a legjobb ebből több közeli ismerkedés lett az aszfaltal de hát na... ilyen ez... de ott nem kell félni hogy szembe jön e valaki meg ilyenek...
Na de amúgy nem akarlak lebeszélni :)
Jó dolog kísérletezni, abból lehet a legtöbbet tanulni.
Nem a verseny a lényeg, sokkal inkább az élvezet, ez rossz motorral ez odaveszik, mert küzdened kell a géppel.
Rossz gumival könnyebb elesni mert hirtelen jelzés nélkül csúszik meg, ez igaz a kopott gumira is.
A nem jó formájú (pl túl széles vagy talpasra kopott gumi) pedig imbolyog kanyarban, ami mondanom sem kell könnyen eséshez vezet.
A másik hogy az Simosok csúnyán le fognak alázni 50-es motorral is :))), szóval hiába raktad bele az MZ blokkot :)
Ennek az a magyarázata hogy kis pályán nem az erő számít, hanem a gép kezelhetősége, márpedig egy ilyen hibridnek rosszabb a kezelhetősége mint egy alap Simsonak.
Megjegyzem a Simsonosok élmezőnye alig megy rosszabb időt mint az átlag MZ kupás. 250-es motorral.
Ez a görbe a teljes terhelés görbe, ezért csalóka.
Ha csökkented a terhelést akkor csökken a fogyasztás.
majd ha feltetetm a felnire lefotózom és megnézed ha gondolod sztem sem lesz jó az írásaid alapján, bár én nem akarok versenyezni..legalábbis nem egyből:)
Sziasztok!
Egy hasznosnak tűnő cím: www.mz-b.de
Babetta, Jawa, Mz, stb alkatrész olnline alkatrészbolt! Az Árak horror kategória, DE nagyon jó képes alkatrész kereső/beazonosító lehetőség! Ajánlom mindnekinek!
Üdv.
Sziasztok Mocisok!
De régen jártam erre...már hiányoztatok!
Remélem mindenki rendben van, túrázgat és élvezi a jó időt!
Taszáron gyorsulási verseny lesz Május 1-én.
Valaki még jön? ;)
Durva, mert a fogyasztás elvileg a max teljesítménynél a legjobb...igaz, a teljesítményhez és nem a sebességhez méri, egy ilyen táblázat már máshogy nézne ki.
Semmi baj, örülök, hogy megvan:)
attól hogy nagyobb a gumi nem fog jobban tapadni...sőt még az irányítás is pocsék lesz...de majd megtapasztalod :)
köszönöm szépen a segítséget!:) hát a ruha meg a gumi igen itt a probléma, bár most vettem 3.50es gumit mert MZ blokk és felni lesz benne Mz telókkal szal csak a tank meg a váz ami simson, az egyik gumi utcára még tuti jó de pályára hát nem is tudom.. egyenlőre a méreteikbe bízom hogy hátha kompenzálnák némi kép a kopotságukat, mert elég kis súlyt kel vinniük, de majd ezt meglátjuk... meghát azért nagyon amatör szinten szinten vagyunk..de remélem nem lesznek nagy bajok, a szűk költségvetés ellenére..még egyszer köszi:)
szerintem ezt nem nekem írtad, hanem intravénásnak, de hogy a témához szóljak, szerintem csak az alapjáratot változtatja meg.
Szia omlas!
feltöltöttem a kért diagrammot ide:http://kepfeltoltes.hu/090429/014_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv: Nagymedve
Barátom vegyész, vele számolgatunk, h mennyi gázt tud előállítani.
Sztem ettől a keverék nem lesz szegényebb, hisz a légszűrő után fogom bekötni, tehát a beszívott levegő összetétele fog változni és azonos fordulathoz elvileg kisebb gázkarnyitás fog kelleni...
Annak sok oka lehet, de leg egyszerűbb ha megnézed miért nem emel ki.
Ha új lamellákat raktál bele akkor előfordul hogy túl vastag, szélsőséges esetben pedig az utolsó lamella kilóg a kosárból elfordul és felakad.
Ezen felül szét kell szedni és a kinyomó szerkezetet megnézni mért nem tudja szétnyomni.
hát azt megtudod nézni hogy excentrikus e a főtengely ott a helyén megpörgeted és látszik hogy simán fut, vagy üt e picit...de láttam már erősen excentrikus főtengelyt is amivel egész sokat mászkáltak.
Inkább az lesz hogy a szimmering felfekvő felülete sérült, vagy elkopott.
Ilyen ember itt is van :)
Nem én vagyok de a dolog tudományos szempontból is működőképesnek tűnik, nem csak kuruzslás.
Mivel a hidrogén és oxigén már kis menyiségben is javítja a tökéletlen égést, ezért egy gyenge hatékonyságú motornál látványos eredményekre lehet képes. Egy modern jó állapotú injektoros autónál azonban valószínűleg elhanyagolható lenne a változás.
Először is van egy Simsonos társaság akik járnak pályázni, velük vedd fel a kapcsolatot....régen az MZ racing oldalon ott voltak, de az ugye megszűnt :( most nem tudom hol találhatók, de nem lepődnék meg ha az itteni Simsonos fórumban megtalálnád őket.
1 motorral 2 ember hivatalosan csak úgy mehet ha mindkettő kifizeti a pálya használatot...gyakorlatban azonban a kis pályákon nem foglalkoznak ezzel. Rabócsi ringen még nem voltam nem tudom mik ott a viszonyok...nem szép dolgo csalni :) de tudom hogy a pénz nagy úr. Szerintem menjetek oda aztán cseréljetek, persze ne túl feltűnően, de nem is kell görcsölni ezen. A legrosszabb max annyi hogy lezavarnak a pályáról enyhébb esetben szólnak hogy nem lehet. Ami valószínű hogy nem foglalkoznak vele.
Az említett Simsonos csapat sincs beöltözve jobban, szóval felengednek de saját érdekedben arra kell figyelni hogy ha esel (márpedig ha ráérzel akkor tuti fogsz esni) akkor csúszás közben ne kopjon el a bőröd és ne locsanjon szét a fejed.
Tehát sisaknak egy valóban jó sisak legyen. Nem elég nagyapádtól örökölt tökhéj mert az csak arra jó hogy a mentőknek ne kelljen sokat keresgélniük az agyad darabkáit.
A jó sisak nem feltétlen drága. Teljes, állvédős legyen plexivel, ezenfelül amiben benne van a E jelzés az megfelel az európai előírásoknak, az pedig biztonságos is.
Protektoros bőrruha nem ártana, mivel egy kicsúszás esetén ez elég jó védelmet ad. Nekem sima túra ruhám volt az is jól védett. (protektoros bőr)
Azonban ha a lábadon, térdeden, könyöködön és kezeden (rendes kevláros motoros kesztyű) van valami ami bírja a betonon csúszást akkor már viszonylag védve vagy. A külön protektornak az csak a baja, hogy esésnél elfordulhat, és így megszűnik a védelem...erre figyelj hogy jól rakjad fel.
Ja és egy csípő protektor sem árt.
A farmer anyag az azonnal leszakad rólad szóval arra ne számíts hogy az bármitől is megvéd. A farmer olyan mintha meztelenül esnél.
kb ennyi.
ja és valószínűleg a gumid sem megfelelő a pályázáshoz :) de arra majd rájössz úgy is :)
Ja és igazából arra akartam kilukadni hogy amit Bambi összerakott nekem blokkot a verseny ETZ-hez, abban is Berta dugattyú van lengyel gyűrűkkel, ráadásul direkt laza illesztéssel és nekem nincs ilyen problémám mint neked, pedig elhiheted hogy rendszeresen túl van pörgetve.
Nekem a hajtókar csapágy zörög picit, mivel egy kopott DDR hajtókar került bele, de ennek is megvan az oka, ugyanis az új TW hajtókar első dolga az volt hogy besült a precíz illesztés miatt, a kopott DDR esetén ez pedig esélytelen.
Persze ettől függetlenül sokan mentek TW hajtókarral is csak kicsit lazítani kellet az illesztésen hogy ne tudjon megszorulni.
De utcai használatban ilyen gondjaid nem lesznek.
Illesztés az az, hogy ha a dugattyú pl 30mm akkor a fúrásnak 30,05-nek kell lennie. Ha 30,02 akkor megszorul ha 30,08 akkor kalimpál.
Normális esetben amúgy a dugó nem kopik jelentősen, ezért ha az elején nem kalimpál akkor később sem ettől fog, ez a gyűrű feladata.
Namost a zörgés onnan indul, hogy gyűrűt a dugattyú tartja meg. Ha túl laza az illesztés, akkor a gyűrű picit el tud fordulni, kikopik a gyűrű vájat, (vagy eleve hitvány az illesztése ennek is) és akkor elkezd csörögni a gyűrű, durvább esetben pedig eltörik.
De mindegy is mit okoskodunk, mert az eredmény ugyan az én akár Waresz elmélete igaz.
Kell egy olyan dugattyú ami a hengerbe rakva 0,05mm-es illesztéssel passzol, de arra is figyelj, hogy az új gyűrűk az új dugattyú gyűrű vájataiban ne szoruljanak, de ne is tudjanak elmozdulni föl-le.
Hát köszi tényleg nagyon rendes töled hogy segitesz! de holnap még mindenek ellöt meg nézem egyik haveromnál hogy van e főtengelye mert szerintem akad neki! Csk adja is oda:)!
sorszám: 36115 (111589)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-04-28 23:21:59)
az egyik bonyolultabb variáció hogy kicseréled a főtengelyt jobbra,de ezt szerintem hülyeség ezért szétrobbantani,ha nem tudsz rendelni ilyen felújitó perselyt,akkor tudok segiteni,postán el tudom küldeni,csak 0,05mm-re pontosan kellene a mérete a főtengelynek,ehhez majd kell szerezned új jó minőségű szimeringet,és kész is lesz kb egy óra alatt.ennek a perselynek annyi az átka hogy kb. 0,2mm-er nőni fog az átmérőd,emiatt minimálisan de hamarabb fog kopni a szimeringed,ez annyit takar csak hogy vázoljam, tételezzük fel 2 hetet bír egy normál méretű,ez meg mondjuk 13napot.ehhez a cucchoz adnak külön felütő szerszámot is.a harmadik variáció pedig ami a leg munka és pénzigényesebb,kiveszed a főtengelyt,elviszed gépműhelybe,anyagpótlásra,ott felehegesztik,majd szikra köszörülik,ez nem olyan olcsó mutatvány,de gyári méretű minden,és ugyanúgy bírja mint a perselyezett társai v. a gyáriak
Köszönöm a segitséged! Mostmár meg erösiteted a gyanum:)!
sorszám: 36113 (111586)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-04-28 21:30:47)
ha kiveszed a szimeringet nézd meg nincs-e "vájú" a főtengely futófelületén,én is görbe főtengelyre gondoltam a kis etz-n ki lett centírozva,de mutatták ha nem szüntetem meg ezt a vájút,ugyanúgy zabálni fogja a szimeringet,az skf-be tudtam szerezni egy perselyt,kifejezetten ilyen felületek flújitására való,megadod a pontos méretet a boltba és ha nincs neki akkor rendelésre tudnak hozni,és nem is olyan vészes ár,a két oldal nekem 5000be fájt,centír +2000
tudnék mesélni róla de ez inkább kisérletezés,nekem egy 6 cellás kávés dobozom volt ami egy liter vizzel és szódabikarbónával ment,egy baja van hogy kicsit elszegényiti a keveréket,mármint olaj-benzin arányban,de nem vészes,ezt én se tudtam idáig csak mondták,hogy picit "száritja" mint a benzin-gázos kocsiknál is ha a gázt használod sokáig akkor elviekben nem kapja meg azt az adalékot ami a benzinbe van,ezért tartós használat esetén az ilyen gázos kocsiknál hamarabb kopnak a motoralkatrészek.mivel itt a mznél egy csövön keresztül ment nálam a szivócsőgumiba,amikor húzom a gázt akkor bemegy a levegő és ez a kis plusz gáz,tehát ez az elszegényedés nagyon minimális,nekem bevált kicsit könnyebben tudtam elindulni vele,viszont álló motornál nem szabad működtetni mert a gáz leszivárog az aljára és kiba nagy tud szólni,arról nem is beszélve mit tud tönkretenni.Én afféle nitróként kötöttem be,hogy külön lehessen kapcsolni,ne menjen folyamatosan,fogyasztási értéket nem tudok mondani,mert nem jegyeztem,de baráti volt,nekem a 150es mindig kijött közel 4ből néha kevesebb néha több,de átlagba 4L
a kuplungom nem jó . nem emel ki , nincs kuplungom :S
Sziasztok4 segitségeteket szeretném kérni hogy vajon mitöl lehet az hogy az S51-esemen amint bele teszem a szimeringet az elsö inditás után nem sokkal megint szimeringes lessz:(! a főtengely re gondolok hogy esetleg nem e egyeletlen vagy meg görbült!Mert a csapágyak meg jók! elöre is köszönöm a segitségeteket!
Köszi a segítséget=)
Egyik ismerősöm mesélte, hogy egy polski fiatba valaki elektrolízissel keletkezett gázokat bevezette a karbiba és a fogyasztás 1L csökkent. Valaki erről tudna bővebb infot adni? Az ember valahol pestszentlőrinc v pesterzsébet a havanna lakótelek környékén található. Futárként is dolgozott egy robogóval.
Hát elég nagy a dzsumbuj a lámpafejemben. Kinyomtatom a kapcsolási rajzot és majd az alapján mindent a helyére rendezek. Ja esetleg az produkálhat ilyet, hogy a biluxkapcsolóm elég viseltes, és a kapcsoló alatt el is van törve.
Keri!! lenne hozzád egy kérdésem vagyis több is, a pályamotorozással kapcsolatban, mert Te jártas vagy a témában.ugye van itt helybe szinte nekem a rabócsiring, na oda szeretnénk menni, a simsonunkal. első kérdés: mehetünk szerinted egy motorral felváltva ketten? másik: hogy nincs ilyen speckó motoros cuccunk, van egy térd és egy könyök védőm amit még anno gördeszkához vettem, meg egy acélbetétes bakancs és egy bőrkabát, szerinted felegendnek vele? előre is köszi.
Nekem nem volt ilyen, igaz nem is kísérleteztem ilyesmikkel. Biztos nem kötöttél el semmit?
a megszakitó addig zárva van mig a dugó holtpont elé nem ér kb 3mm rel.Miután felső holtponton jár ott már nyitva van és ott erősen világit a lámpa.Te forditva gondolod-úgy nem jó.
R.Norbi, persze, tudom használni a könyvet. szinte teljesen jó az én moccomhoz. mult hét csütörtökön vizsgáztattam a gépet, azóta nemigen szállok le róla:) persze ez azért erős túlzás, de élvezkedek vele. már úszni is tudok a géppel, mert szakadó esőben kellett mennem a vizsgára:) asszonykámat is szoktatom hozzá, ő a balanszsúly, néha meg lebegő lobogó:)
Ha az illesztést a fúrásra érted,akkor az nem laza! :)Pont fatya!Amíg a gyári volt benne(dugó),addig nem kalimpált,pedig a henger fala igen szépen nézett ki!Mintha egy macska csúszott volna le benne! :)Összerohadásig állt,azután egy idióta megindította,valami folyékony maró anyaggal és utána gyűrűtörésig hajtotta!Gyűrűcsere után ,ÉN marha meg megevettem! :)Ezért kelett fúratni!
Szia!
Bocs de nem voltam két napig, este megcsinálom a tárhelyet, és feltöltöm a kért oldalt.Még egy pici türelem ..
Üdv: Nagymedve
Ja és még annyi hogy gyenge akksinál nekem is meg van az a jelenség hogy a fordulatszámmérőn(ledes)egy led folyamatosan világít
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|