:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
tiszta kipufogó, és jól behangolt gyujtás mellett a könyök nem szineződik el. a nikkel meg minden krómréteg alatt ott figyel, ennek semmi köze a szineződéshez. tegnap mentem tőgázon 40km-t, és még mindig ugyanolyan szintelen a 3-4éves utángyártott könyököm.
akkor színeződik el a króm, ha megég. amikor kiégetem a kipufogót, akkor pl. amúgy addig nem színeződik el amíg halványan el nem kezd izzani alatta a lemez.
a negyedik fokozat kidobálása meg már nem biztos hogy beállítási probléma. lehet hogy kopottak a kapcsolókörmök,vagy annó szarúl volt beállítva, és sokszor kidobta ami meg adott a körmöknek. ha nem laksz nagyon messze, akkor hozd el és megcsináljuk, ha igen, akkor nemtom.
Hali! Nem baj az ha kékes a könyök(azért is van mert csak egy réteg nikkeletés van rajta:), nekem is olyan, pedig 2,7 mm-es kb. az előgyújtás. Ahogy waresz írta állítsd olyan 2,5 és 3 mm köztire az előgyújtást, gyárilag is azt írja a könyv.
sorszám: 36166 (111667)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-01 10:31:39)
szar szimeringnél előfordúl, hogy hol jó, hol nem. és a 100 egy kis mocinak olyan mintha a nagy mz-el a 130at feszegetnék.. tényleg a végét jelenti.
belső szimeringes a tied, vagy már csak kívűl van szimering? mondjuk ha dinamónál folyik az olaj, akkor valószínű, hogy belső.. milyen szimeringet tettél bele? nekem annó volt ilyen blokkom, és raktam bele 100ft-os szimeringet, olyan is volt.. 2-300km után már állandóan beköpte a gyertyát váltóolajjal, pedig jó volt a futófelület a szimeringeknél.
A kis TS-em nagyobb terhelés alatt kidobálja a negyediket.70km alatt 2-3 alkalommal fordul elő. A blokk már többször volt az utóbbi időben széthúzva. A sebességeket amúgy veszi egész normálisan, csak 1ből 2be kicsit akadós, valamint 1ből fel üresbe nehéz behúzni. 2ből az ürest szépen meg lehet találni. A szekunder oldali váltóállítócsavar a dekli szintjétől kicsit beljebb van.
Ez most valami kihézagolási hiba, vagy mi lehet a baj?
Ezenkívül folyik az olaj a dinamó alól, amit ma orvosolunk szimmeringcserével. Okozhatja-e ez a tömítetlenség, hogy egyszer viszi a 100at, szépen kipörög, máskor meg 80 a max. csutkagázon és nem bír menni, szenved? Vagy esetleg a max. 80. az lehet attól, hogy a tűszelep hajlamos felakadni és olyankor túl magas benzinszint miatt túl sokat kap és ebbe fullad bele?
Ingem, gatyám rámegy, s még mindig nem jó, lassan kezdem feladni.
Kérlek segítsetek.
nagyon későn gyújt. ekkor szineződik el a könyök. és ezért is indúl be hátrafelé. ha 3mm-re állítod, akkor nem lehet baj. a négy meg lehet tényleg sok. lehet hogy holtpont közelébe ad szikrát.
sorszám: 36163 (111664)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-01 10:31:39)
Valami nem az igazi, visszaállítom 4mm körülire, akkor jó volt, vagy "elmászott". Világított folyamatosan a töltéslámpa, és nem akart egyenletesen alapjárni, gázadásra nagy bús hanggal leállt. Ritkán sikerül berugnom(a motort)mert rosszak a racsnijaim, inkább betolom, pár lépés és megy. Most berugtam, és kitolattam a meki parkolóból.A kipuffkönyök henger felőli része kékes, az vmi előgyújtási hiba lehet? Nekem ez nem szakmám, zöld szemes ostoros vagyok az egészhez...
sorszám: 36162 (111663)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-04-30 20:40:38)
nem teljesen mindegy, mert a porvédős müanyag kosaras csapágyaknak csak a golyóoldalra tesznek zsírt gyárilag. és az MZ-be gyárilag úgy szerelték, hogy a kosár állt a sonka felé mindkét oldalon, a golyók meg kifelé. azért kell, mert a csapágyak mögött gyűlik össze inkább a kenőanyag. tégy így!
Ha a porvédősre gondolsz akkor a porvédőt ki kell szedni.
Ha tényleg a kosárra gondolsz akkor mindegy, mert a kenés belemegy mindkét oldalról.
ETZ főtengelyre műanyagkosaras cspágyat szerelek. Merre álljanak a csapágygolyók. A sonka vagy a forgattyúsház felé. Köszönöm.
Üdv! Tuti hogy fordítva indult be:) Nekem most lett felújítva(hengerfúrás,főtengelycsapágy) és szokott hátrafelé beindulni pedig a gyújtás pontosan a gyári értéken van:)A nagy kompresszió miatt van. Nálad nem tudom miért, biztos elő-vagy utógyújtást lőttél:)
sorszám: 36158 (111657)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-04-30 20:18:41)
biztos hogy precíz lett? vagy nem a másik irányba állitottad? mindenesetre megnézném a gyujtást mégegyszer a helyedbe,nekem is előfordulnak bakik gyengébb napjaimon,pedig ez a szakmám.
sorszám: 36157 (111656)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-04-30 20:18:41)
Sztem fordítva indult el.. Indítsd be újra sztem akkor jó lesz vagy valamit rosszul állítottál be. Olvass utánna.
sorszám: 36156 (111655)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-04-30 20:18:41)
Olyan precízen és pontosan állítottam a kis ts gyújtásán, hogy most született neki négy sebesség hátramenet. Aki látta az röhögött...
Ha van alapjárati csavarod a karbi oldalán, ami ugye a súbert emelgeti, akkor azzal. Ilyenkor a bowdent picit lazára kell hagyni elengedett gáznál.
Ha nincs, mint pl a TS-nél akkor a bowdennel lehet alapjáratot állítani, de az ugye nem stabil mert függ a kormány állástól is.
Csak én látom itt az ellentmondást?
Figyu, ha bukni akarsz 100ezret, akkor inkább add nekem a pénzt és felőlem a motort is megtarthatod ;-)
Ilyen felújítást csak magának csinál az ember. Vagy ha közben meggondoltad magad akkor add el alkatrészenként, így jobban jársz.
Helló!!!
Nekem a szervíz témakörben lévő karburátor beállításához lenne az a kérdésem, hogy amikor az alapjáratot kell beállítani, azt az "alapjárat" csavarral vagy a karburátor tetején lévő csavarral (ahol a bovden megy be) kell tenni?
Én sem értelek igazán. Úgy hogy mondjunk véleményt egy motorról, hogy képeket sem látunk róla? Meg ha már ennyit ráköltesz, tedd el egy vitrinbe és 10év múlva talán el tudod adni jó áron. De szerintem, ha jól összeáll és működik, akkor inkább örülj neki és használd.
Nem azért, de minek feccölsz bele ennyi lóvét, ha el akarod adni? Amúgy meghirdetheted annyiért, max majd felhívnak, hogy jól kiröhögjenek. Ennyiért tuti nem adod el. Bár amekkora madarak vannak ha szerencséd van kifoghatsz egyet. :D
Hali mindenkinek. Szeretném a véleményeteket kérni. Most építek egy Mz. Egy csomó alkatrész új, homokfújt váz és idomok, profi fényezés picit sportosítok rajta, de am minden eredeti. 350 ezer Ft-mba lesz. Friss műszaki stb. Szerintetek 250 ezer Ft-ért meglehet hirdetni fix árba???
Üdv Mindenkinek! További érdeklődésre eladnám MZ Trphy 125 motorkerékpárom,egyben vagy alakatrészenként,1972kiadásu,1985-óta áll,komplett,mindene rajta van,kérdezz nyugottan,képet tudok küldeni,~
zsebecom@freemail.hu ----cimen elérsz
helo
mivel ts ed van lehet h csak a dinamód 60W os ha gyári a rendszered.És 6 voltos szerintem.De ha 60 W-al számolsz akkor kell ugye hátra helyzetjelző 5W a km és ford mérőbe 2 vagy 4 égő darabjai 1.2 W osak.Előre kell szintén helyzetjelző ami 4W os.Namost akkor:60-5-4.8-4=56,2W marad.ugyhogy szerintem a 45/40w os elsőégő kell neked.Gyárilag is az volt a ts ekben. 60/55W os már nem lesz jó mert nem marad akksi töltésre energia.
ha fényszóróra gondolsz, akkor ki kell cserélni a foncsort H4-esre, és venni kell bele H4-es 35/35w-os halogénizzót. ez az egyetlen használható 6V-os fényszóróizzó. sokkal jobb lesz a fény eloszlása, és fényerő is nő a 45/40w-os sima izzóhoz képest.
ha fényszóróra gondolsz, akkor ki kell cserélni a foncsort H4-esre, és venni kell bele H4-es 35/35w-os halogénizzót. ez az egyetlen használható 6V-os fényszóróizzó. sokkal jobb lesz a fény eloszlása, és fényerő is nő a 45/40w-os sima izzóhoz képest.
sziasztok!
a ts 250/1-be melyik a legerősebb beletehető égő, vagy milyen lámpát tehetek rá amit még elbír?
http://www.oldmotors.hu/verseny.htm
Értelmesnek ígérkező verseny, programokkal a Velencei tó körül.
én se vagyok kémikus,nekem is csak mondták ezt a rémhírt,elég sokáig szaladt vele a gép,és nem épp az ideális fordulatnál váltottam,általában 6000ig kipörgött kb,és ha eddig nem szorult meg akkor nem száraz a keverék.az alapjáraton annyi volt hogy kicsit leljebb kellett vinni,de amióta nem fixre hanem kapcsolhatóra van kötve,vissza lett állítva,és ha gondolom bekapcsolom,és mint egy segrakéta,megindul,no nem fénysebességgel,de ad egy kis pluszt.
ja meg az eldugult kipufogó is tud ilyet okozni, a kiégetésről is van cikk.
dugulás a benzincsap, tűszelep környékén vagy túl kicsi főfúvóka, vagy a súbertű van alacsonyan
Esetleg ha extra benzinszűrő van benne azt dobd ki és ha nagyon muszáj akkor autóba való rendes nagy benzinszűrőt tegyél be...de alapból nem szükséges csak ha szemetes a tank.
Karburátor. Van fent egy cikk, h hogyan kell beállítani. Az alapján meg lehet csinálni könnyen.
Sziasztok!
ETZ 250 csak kis fordulaton megy. Ha húzom neki, köhög meg minden, de nem gyorsul. Mi lehet a baja, hol kezdjek hozzá?
ezekre számítok, de ezek az alapanyagok adottak, ebből kell várat építeni...és tudom hogy nem az erő számít anno itt kisvárdán az átrium mögött a jawa mustangommal fogtam az 50es robogókat:):) de mondjuk nem is a nagy eredményekért megyek(ünk) nálam ez spec a jogsi vesztés következménye..de remélem bele tanulok mert azér a csúzlit aszondják jól borítom, csak azon is azaz orosz gumi háát nem a legjobb ebből több közeli ismerkedés lett az aszfaltal de hát na... ilyen ez... de ott nem kell félni hogy szembe jön e valaki meg ilyenek...
Na de amúgy nem akarlak lebeszélni :)
Jó dolog kísérletezni, abból lehet a legtöbbet tanulni.
Nem a verseny a lényeg, sokkal inkább az élvezet, ez rossz motorral ez odaveszik, mert küzdened kell a géppel.
Rossz gumival könnyebb elesni mert hirtelen jelzés nélkül csúszik meg, ez igaz a kopott gumira is.
A nem jó formájú (pl túl széles vagy talpasra kopott gumi) pedig imbolyog kanyarban, ami mondanom sem kell könnyen eséshez vezet.
A másik hogy az Simosok csúnyán le fognak alázni 50-es motorral is :))), szóval hiába raktad bele az MZ blokkot :)
Ennek az a magyarázata hogy kis pályán nem az erő számít, hanem a gép kezelhetősége, márpedig egy ilyen hibridnek rosszabb a kezelhetősége mint egy alap Simsonak.
Megjegyzem a Simsonosok élmezőnye alig megy rosszabb időt mint az átlag MZ kupás. 250-es motorral.
Ez a görbe a teljes terhelés görbe, ezért csalóka.
Ha csökkented a terhelést akkor csökken a fogyasztás.
majd ha feltetetm a felnire lefotózom és megnézed ha gondolod sztem sem lesz jó az írásaid alapján, bár én nem akarok versenyezni..legalábbis nem egyből:)
Sziasztok!
Egy hasznosnak tűnő cím: www.mz-b.de
Babetta, Jawa, Mz, stb alkatrész olnline alkatrészbolt! Az Árak horror kategória, DE nagyon jó képes alkatrész kereső/beazonosító lehetőség! Ajánlom mindnekinek!
Üdv.
Sziasztok Mocisok!
De régen jártam erre...már hiányoztatok!
Remélem mindenki rendben van, túrázgat és élvezi a jó időt!
Taszáron gyorsulási verseny lesz Május 1-én.
Valaki még jön? ;)
Durva, mert a fogyasztás elvileg a max teljesítménynél a legjobb...igaz, a teljesítményhez és nem a sebességhez méri, egy ilyen táblázat már máshogy nézne ki.
Semmi baj, örülök, hogy megvan:)
attól hogy nagyobb a gumi nem fog jobban tapadni...sőt még az irányítás is pocsék lesz...de majd megtapasztalod :)
köszönöm szépen a segítséget!:) hát a ruha meg a gumi igen itt a probléma, bár most vettem 3.50es gumit mert MZ blokk és felni lesz benne Mz telókkal szal csak a tank meg a váz ami simson, az egyik gumi utcára még tuti jó de pályára hát nem is tudom.. egyenlőre a méreteikbe bízom hogy hátha kompenzálnák némi kép a kopotságukat, mert elég kis súlyt kel vinniük, de majd ezt meglátjuk... meghát azért nagyon amatör szinten szinten vagyunk..de remélem nem lesznek nagy bajok, a szűk költségvetés ellenére..még egyszer köszi:)
szerintem ezt nem nekem írtad, hanem intravénásnak, de hogy a témához szóljak, szerintem csak az alapjáratot változtatja meg.
Szia omlas!
feltöltöttem a kért diagrammot ide:http://kepfeltoltes.hu/090429/014_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv: Nagymedve
Barátom vegyész, vele számolgatunk, h mennyi gázt tud előállítani.
Sztem ettől a keverék nem lesz szegényebb, hisz a légszűrő után fogom bekötni, tehát a beszívott levegő összetétele fog változni és azonos fordulathoz elvileg kisebb gázkarnyitás fog kelleni...
Annak sok oka lehet, de leg egyszerűbb ha megnézed miért nem emel ki.
Ha új lamellákat raktál bele akkor előfordul hogy túl vastag, szélsőséges esetben pedig az utolsó lamella kilóg a kosárból elfordul és felakad.
Ezen felül szét kell szedni és a kinyomó szerkezetet megnézni mért nem tudja szétnyomni.
hát azt megtudod nézni hogy excentrikus e a főtengely ott a helyén megpörgeted és látszik hogy simán fut, vagy üt e picit...de láttam már erősen excentrikus főtengelyt is amivel egész sokat mászkáltak.
Inkább az lesz hogy a szimmering felfekvő felülete sérült, vagy elkopott.
Ilyen ember itt is van :)
Nem én vagyok de a dolog tudományos szempontból is működőképesnek tűnik, nem csak kuruzslás.
Mivel a hidrogén és oxigén már kis menyiségben is javítja a tökéletlen égést, ezért egy gyenge hatékonyságú motornál látványos eredményekre lehet képes. Egy modern jó állapotú injektoros autónál azonban valószínűleg elhanyagolható lenne a változás.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|