hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 30. szerda 
Katalin, Kitti

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-03 03:46:18
lövéesem nincs,ezt használtam,de nem volt rossz,csak más felnim van már azért cseréltem gumit,mivel nem egy agyonhasznált hulladék,ezért gondoltam jelképes összegért tovább adni akinek negyobb szüksége lehet mnt nekem az áat zusammen értendő,szerintem elég korrekt,főlrg hogy a mitas 6000be kerül
sorszám: 36215 (111751)
(előzmény: Jaky16, 2009-05-02 22:43:51)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-03 02:31:49
hát ja:)!
sorszám: 36214 (111750)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-05-02 21:35:37)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-05-02 23:17:22
maximálisan 1etértek Péter mz-el, szinte minden lényeges dolgot leírt. akinek öröm a motorozás, és szereti tudni, hogy miért gurul alatta a gép, az hasonlóan gondolkodik. persze van 1 másik, talán szélesebb tábor, kiknek anyu-apu megveszi az új 600-1000 ccm-es sportmotort és villogásra használja a közuton egész addig, míg lemosható matrica nem lesz valamelyik kamionon...
sorszám: 36213 (111748)
(előzmény: Péter mz, 2009-05-02 22:45:01)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-05-02 22:48:07
mostmár 12000km nél járok mióta én használom de országuti leállás nem volt.Mikor elvittem műszakira előtte teljesen szétszedtem persze mindent külön,egymás után és beállitottam megcsinálgattam amit kellett,blokkba belenéztem.De azóta jó ,12000km óta.
sorszám: 36212 (111745)
(előzmény: Péter mz, 2009-05-02 22:45:01)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-05-02 22:45:01
heló
A 2 üteműeket nem kell leszarozni.meglehet nézni mennyi 2 ütemű motort gyártanak még most is.Megvan a maga előnye.Meg ezek a motorok nem esznek annyi olajat h olajkályhának hívjuk őket.Olajkályha viszont könnyen tud lenni egy 4 ütemű motorból,autóból.És azt sem jelenteném ki h mindenhol lerobbantok.Talán össze kéne számolni mennyi mz-t láttál mostanság lerobbanva,pedig rengeteg mz van még most is.És nem fekszünk állandóan alatta,sőt egyáltalán nem mert felülről lehet szerelni nem kell alatta bujkálni meg burkolatokat leszerelgetni meg stb.
Engem megfogott az h 16 évesen ráláttam a garázsban és dolgoztam egy nyarat végig h meglehessen csinálni normálisan.Csak 50 ezer ft-omba került és teljesen kész lett.Vételár ugye nem volt nekem.Én már használom lassan 3 éve de még nem robbantam le vele sehol.tavalyi évben mentem 7000km-t és folyamatosan jó volt,csak lecseréltem a fesszabomat elektromosra mert a mechanikust már nemtudtam megjavitani,meg 1szer-2 szer leellenőriztem a gyujtást abban az évben.Azonkivül csak tankoltam és sokat mentem vele.Nekem ts 150 em van 4 literes fogyasztással hosszú úton 3.5 inkább.Meg nem drága ezekre a biztositás meg a teljesitmény adó sem.és tényleg az is nagy szempont h sok ember maga megtudja szerelni ha kell és lehet tanulni rajta 1000 dolgot.És majd ha tényleg megunjuk már akkor veszünk vmi mást,jobbat de igy már elmondhatjuk magunkról h nem csak alánktoltak kezdeni egy 400-600ast hanem volt min tanulni és érezni,meg összefüggéseket levonni a működésből és szerkezetből.Rutint szerezni.
sorszám: 36211 (111744)
(előzmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-05-02 22:43:51
darabonként ennyi? engem a 16"os érdekelne, de csak ha Norbinak nem kell:) ez országúti gumi ha jól sejtem... szted pályára jó lenne?(egy simsonra kéne)
sorszám: 36210 (111743)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-02 21:50:20)

 
 
Lajos14
válasz erre | email2009-05-02 22:08:17
Keri! Kösz a választ, ha lesz vmi majd írok.
sorszám: 36209 (111738)
(elözmény: 150esRolleres, 2009-04-29 21:52:24)

 
 
Lajos14
válasz erre | email2009-05-02 22:06:35
Kösz a tanácsot.
sorszám: 36208 (111737)
(elözmény: 150esRolleres, 2009-04-29 21:40:47)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-02 21:50:20
nálam pesten:)
4pénzért adom csak vigyed,attól függ mire kell,3.00x18" mitas,és egy 3,50x16" IRC(anlas) mindkettő egy hónapig volt fenn,nincs szétfarolva,normál utcai használatból
sorszám: 36207 (111736)
(előzmény: R.Norbi, 2009-05-02 14:39:18)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-02 21:42:04
lehet nem tudom,nem láttam bele,az éket visszaraktam és fasza volt:)
azért gondoltam a gerjesztésre,mert már alapból elég gyér volt az akksim,most új van már csak akkor volt az,és hogy már egyből elkezdett tölteni,csupán emiatt gondoltam erre.
sorszám: 36206 (111735)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-05-02 21:35:37)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-05-02 21:35:37
Hát a forgórész tömegéből adódó tehetetlenségtől inkább elfordul mint pont a gerjesztés miatti fékező erőtől. Szerintem! :D
sorszám: 36205 (111734)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-02 21:30:28)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-05-02 21:34:42
tapadás.hu
Én mikor kerestem, eddig a címig jutottam, és innen vettem
sorszám: 36204 (111733)
(előzmény: R.Norbi, 2009-05-02 14:39:18)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-02 21:30:28
Áron akkor magyarázd el mitől fordult el?
bettem az éket és minden fullos volt,mint az álom úgy járt.komputerhiba:D
sorszám: 36203 (111732)
(előzmény: waresz, 2009-05-02 13:09:48)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-02 21:28:21
most összeszedem mindenféle úriemberségemet,mindamellett hogy nekem is van japán motorom,nevezetesen egy suzuki gs 750es sor4 16 szelep karbis,megy mint a disznó,de elszáll egy szelep himbatörés miatt,az hót kurvaisten hogy csak rendelésre v .bontottan tudok hozzá vadászni alkatrészt.Az meg a másik ki és mit szeret,de díjazom a bátorságod hogy egy olyan oldalra ahol szinte mindegyik felhasználónak szar kétütemű olajkályhája van legalább egy biztos,és ha jól meg van csinálva nem pedig barmolva,akkor a világból is kivisz.Én autószereléssel,lakatolással foglalkozom és bizony elég sok olyan modern akár japán,európai tök mindegy miféle,tudok olyan szintű pofátlan gányolást mutatni hogy nem győzöd majd a földről összekaparni az állad annyira meg fogsz lepődni, és szerintem figyelj oda nehogy véletlenül eless!én ezt meg nem fenyegetésnek szántam,remélem értettük egymást,további szép napot!
sorszám: 36202 (111731)
(előzmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)

 
 
Petrov
válasz erre | email2009-05-02 20:59:26
Hát nézd valamijen szinten igazad van mert én is rengeteg pénzt és idöt öltem a hobbimra! 10 éves korom ota motorozom a szüleim nagyon nem örültek elöször de mindig azt mondtam erre hogy még mindig jóbb mint hogy drog vagy alkoholba ölném a lovémat! lassan 10 év után magyon sok motorom volt és van! De soha nem bántam meg hogy belle csöpentem mert rengeteg embert ismertem meg olyan embereket mit itt a forumon is vannak (igazi MOTOROSOKAT)akikel ell lehet beszélgetni ezzekröl a gépekröl mert nekünk mind annyiunknak egy a nézetünk és az érdeklödésünk! Édeapám sem értet meg engem épp ugy mint te!Ez egy olyan dolog mint majdnem a müvészet a müvészeket hülyének és elvontnak nézik csak az érti meg a müvézt is aki fogékony a témára vagy éppen müvész!És annál nagyob öröm nincs mikor a saját kezed által javitot szerelt gépell MOTOROZOL! 20-30 mulva meg nézd meg holl lesznek a mostani japo gépek!
sorszám: 36201 (111730)
(előzmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-05-02 17:32:19
Ezek a motorok tanuló motornak (is) ideálisak: olcsó, meg lehet tanulni az alapvető műszaki dolgok működését, javítását és ha az ember egy jó állapotú gépet vesz akkor nem kell bele pénzt ölni.
Az én motrom a szívemhez nőtt, pedig japán gépeket nézegettem a vásárlás előtt, de egy barátom mondta, h ő szerez egy jó MZ-t és 3 év alatt semmi baja nem volt. Kezdőként kimaradt az olajcsere és nem megfelelővel töltöttem utánna és 6e km után lett benne rendes olaj (erre figyelek)és túlélte, semmi baja nincsen neki. Úgy megy, mint ahogy a gyárból kijött. Ennek a motornak életem legszebb napját köszönhetem. És számomra az a nap mindent megér.
Ezeknek a gépeknek lelke van. Az a tökéletlenség ami ezekben az elavult technikákban lakozik széppé teszi őket. A súlyelosztása nem ideális, viszonylag sokat fogyaszt van ennél híresebb, gyorsabb, de ezek a motorok még mindig mennek, ha valahol leáll azonnal meg lehet szerelni. A hangja számomra gyönyörű, ahogy húzom neki és ordíít, megy ráz gyorsul, érzem a sebességet rajta. És amikor ezek a mai modern motorok leállnak, én kiveszem ezt a garázsból, berúgom és megyek tovább vígan. Ha elromlik? Örömmel megszerelem, mert tudom, hogy ez mind2nek jó lesz. Hálás szerkezet=)

Egy modern motorba is lehet ölni a pénzt. Mindenki maga döntse el, hogy melyikbe éri meg a jobban.
sorszám: 36200 (111719)
(előzmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-05-02 16:28:01
helyesírás 1est adok magamnak nem bmv hanem BMW akart lenni:)
sorszám: 36199 (111717)
(előzmény: Jaky16, 2009-05-02 16:26:37)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-05-02 16:26:37
nem kell az alatt mindig feküdni...ez hülyeség és én most a kisTS-el olyan 120000nél járok papírral meg egyéb költségekkel alakításokkal, persze a benzint nem számolom:) eszik 3-4 litert elvisz ahova akarom stb. pont elég..ellenben egy ybr yamaha vagy egy honda cg alapból használtan 3-400rugó és ugyanezt tudja...ez a műszaki oldala...a másik az egyediség kitűnsz vele akárhol megnézik stb. odajönnek, sok öreg és kevésbé öreg bácsival beszélgettem már, kíváncsiak a hangjára stb..most építek egy 250es ts-t(megint) az nem lesz gyári kicsit cafef racerres stílusba lesz összehozva a terveim szerint, remélem sokan megnézik, és nem csak nekem fog tetszeni, jah és egy ilyen 19 lovas géppel is tartható a 100as 110es utazó, nekem elég kényelmes is, és ahogy a japó gépeket nézem a azokkal is mindenki kb. ugyanilyen sebességgel közlekedik pl: kawasaki er-5, suzuki gs500, stb.. és ezek jóval drágábbak mint egy MZ..a másik a hangja télleg mindegyiknek más nincs két egyforma hangú MZ sem, jah és a 250es szépen fütyül meg stb. jah és én személy szerint nem csak a szoci hanem más veterán gépeket is szeretem régi harley-k triumph-k norton-k bmv-k stb. köbö ennyi így hirtelen..jah és a 2t-nek jó a SZAGA szerintem:):)
sorszám: 36198 (111716)
(előzmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-05-02 14:39:18
Tudja valaki,hogy hol lehet a legolcsóbban gumit venni?Esetleg web cím?köszi!
sorszám: 36197 (111713)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-02 13:40:54
:D
sorszám: 36196 (111709)
(előzmény: R.Norbi, 2009-05-02 13:35:50)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-05-02 13:35:50
A válasz igen egyszerű! apucianyucipénzébőlésseftelésbőlkönnyűjómotortvennidevanakinekcsakerretelik.hu!És van az egésznek egy másik oldala is!minnemmegyünkmintazállat.com!
sorszám: 36195 (111708)
(előzmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-02 13:32:10
tök egyszerű. alapból a régi formát szeretjük. valami szeretnivaló van benne, vagy a formájába, vagy a működésébe. ez egy elavúlt technika. egy japó motor ilyen idős korába már semmivel sem kevésbé rigolyás mint egy jó szoci gép. árba kb ugyanott vagyunk, viszont az alkatrész a japcsihoz lényegesen drágább(mondjuk jobb is)és nehezebb beszerezni. egy ilyen motor(amit mi szeretünk) pl egy 250es valamilyen MZ, ha van az embernek türelme rászánni fáradtságot, akkor kb 3-400eFt-ból van egy új gépe(ennyiért csak szart lehet kapni, nem új motort, amivel egyáltalán nem lógunk ki a sorból) ami semmivel sem rosszabb mint egy vele egy idős japán szerkezet, és az élettartama lényegesen több is lehet. műszakilag egyszerű, és legyen egy motor bármennyire jó, akkor is előfordulhatnak hibák(bár én már 11000km óta hozzá se nyúltam, csak általános karbantartás történt pl abroncsnyomás, mosás), egy új gép egyáltalán nem javítható, legalábbis útszéli meghibásodás esetén pláne. miért a két ütem? mit tudom én:D mert ezt dobta a gép. egyszerű. ezekkel egy kategóriába(pl egy 125ös etz esetében) mondjuk egy yamaha SR125 jöhet szóba négyüteműként. ilyenből 300ért már nagyon patent állapotút lehet kapni. lényegesen jobb motor mint a kis etz. akár 100ekm-t is elmegy a blokkja generál nélkül, erre egy MZ sosem volt és nem is lesz képes. de az SR-nek nincs ilyen formája, unalamas a hangja, stb. mi azon emberek közé tartozunk, akik ki akarnak lógni a sorból(vagy muszáj) pl elmegyek a CBA-ba kenyérért, és kinthagyom a kis TS MZ-et a bolt elött, mire kiérek többen nézik, és mindegyik dícséri, meg emlékeket idéznek fel róla. nekem pl ez esik jól ezekeben a gépekben. a nagy MZ-nek a primerhangját nem tudja utánozni egyetlen más márka sem. ez is különlegesség, egy millióféleképpen zenélhet a blokkja.. egy GSXR 1000 hangja totál megegyezik egy CBR 1000 hangjával, vagy az R1 hangjával talán halvány árnyalatnyit más, de a lényeg ugyanaz.. számomra snassz. nincs benne semmi különleges. vannak akik az antik bútorra buknak, pedig nem praktikus, meg amúgy is hülyeség(szerintem) szóval sok indok van.
sorszám: 36194 (111707)
(előzmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-02 13:09:48
ne szórakozz már:D
mit fog meg a gerjesztés? ha csak tenyérrel felütöd a helyére a forgórészt akkor megáll annyira a jó kúpon, hogy nem mozdúl el.
sorszám: 36193 (111705)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-02 10:06:41)

 
 
DUDUKA1
válasz erre | email2009-05-02 12:49:37
Ha úgy érzed, itt a helyed, ne hagyd Magad lebeszélni senkinek!

Ha viszont úgy érzed, nincs itt a helyed, az Úristenre kérlek, ne hagyd Magad rábeszélni!


sorszám: 36192 (111703)
(előzmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)

 
 
schwarczwolf
válasz erre | email2009-05-02 12:39:36
Lenne egy nagy kérdésem az itt forumozókhoz: Ti mindanyian ölitek bele a pénzt ezekbe a szar kétütemü olajkályhákba,mindenhol lerobbantok, álandóan alatta kell feküdni, mi értelme van, és ezt most nem provokációnak szánom, egyszerüen nem tudom megérteni hogy mit lehet ebben szeretni. Igaz nekem soha nem volt régi mocim de egyáltalán nem is vágyom rá. Komolyan érdekel, és most nem műszaki oldaláról beszélek, hogy mi fog meg titeket ebben.
És igazából az árak sem jó indok mivel tudjuk, hogy mennyit visznek ezek a gépek, és mennyiért lehet már jók kis japó motorokat venni.Ha valaki megtisztel válaszával az nagyon köszönöm, és tényleg nem sértegetni szeretnék.
sorszám: 36191 (111700)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-02 10:06:41
én azért is irtam rolleresnek hogy ha kivette a forgórészt,nézze meg az éket biztos benne van-e,saját hibámból következtettem,nekem úgy esett ki hogy észre se vettem,amikor gyujtás nélkül rárúgtam,olyan fázisba kerülhetett a forgórészem hogy megfogta a gerjesztés,és emiatt elmozdulhatott,ilyenkor már tök máshol gyújt,hiába van hallos gyujtásom.
sorszám: 36190 (111699)
(előzmény: Árpád, 2009-05-02 07:56:08)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-05-02 07:56:08
A csavarhúzós gyújtás beállítás gyakorlat dolga. Bár én csvarral szoktam. Hála a jawás multamnak, sec perc alatt beálítom a kétüteműek gyújtását.:D Rossz a szemem, de annyit állítottam a java gyújtást így, hogy tizedre pontosan szokott sikerülni, ami bőven jó nekünk szerintem.De az igazán tuti eljárás az, hogy három menetnyit állítok a kedvenc csavarommal, aztán elkezdem érzéssel csökkenteni ha szükséges. De legtöbbször a jawáknak jó finomítás nélkül, az etzknél pedig egy leheletnyit kell csak csökkenteni ezen.
Azt hiszem, ha nem kapok ajándékba egy indikátor órát, én már mindig így fogok eljárni.:)
Más: Állítás közben mindenki ellenőrizze, hogy hány megszakítás van, és hogy helyezkednek el. A fordítva elindulás egyik okozója szerintem az, amikor van egy másik megszakítási pont is, excenter hiba, vagy főtengely illetve forgórész ütés miatt.
sorszám: 36189 (111698)
(előzmény: waresz, 2009-05-02 01:05:31)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-02 01:05:31
nem hülyeség, ez nyílvánvaló, de csavarhúzós gyújtásbeállítás sem az. sikerűlhet az is jól. egy hónapja kb volt nálam egy kis etz és annak csináltam így, mert ennyi hangulatom volt hozzá, de még csak arra sem voltam képes, hogy megmérjem a megszakító mikor zár, hanem csak azt is úgy látásra:D a végeredmény olyan jó lett, hogy a gyerek minden másnap felhív hogy közölje, milyen kib@szott jó lett a mocija. apró örömök:D! amúgy értelmes mértéken belül a gyújtásérték csak a motor karakterisztikáját befolyásolja. nem véletlen volt 1970ig a nagy MZ-ekbe röpsúlyos szabályzó(oldalgyertya, röpsúly, az átlag paraszt totál meg volt lőve egy megszakítócsere után), meg a trabikba se... viszont a gyári beállítási értékek ott nagy baromságokat hoztak ki a gépből. pl a trabinak annyira szar volt a szabályzója, hogy kb 1800-2000fordulaton már kinyitott a röpsúly teljes értékre, gyakorlatilag turbóként működött. ahogy ez alá csökkent a fordulat, pl egy emelkedőn, a kocsi rohamosan elvesztette minden erejét. a jó beállítás úgy valósítható meg hogy a röpsúlyrugókat 3/4énél el kell vágni, kell egy menetet fülnek kialakítani, majd az alapgyújtást beállítani 3mm-re(0mm helyett). a trabi helyből sokkal jobb lesz alacsony fordulaton, majd ahogy nő a fordulat, 4000fölött már kp egy kb 6-7mm előgyújtást(eredetileg 4mm), és "jééé" 110-el megy a trabi, és nem vibrál, sőt, mellette meglepő dinamikával gyorsúl tovább.
sorszám: 36188 (111696)
(előzmény: Keri, 2009-05-01 20:38:12)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-01 23:00:51
én pesti vagyok,igaz gyalogbékaként mert még nem raktam össze a vasat,de össze tudok hozni egy használható gépet,ha csak állítani kell
sorszám: 36187 (111694)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-05-01 22:09:15)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-05-01 22:09:15
Budaörsön lakom, most.
sorszám: 36186 (111692)
(előzmény: peterrock, 2009-05-01 21:58:39)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-05-01 22:08:00
Ma nagyon beszédes vagyok, ezt azért megosztanám veletek; van egy címem ahol ultrahangos karbi tisztításra van lehetőség,: bogárkarbi 6500 HUF, szép fényes, semmi lerakódás, majdnem polír, de minden zege-zuga csillog. Lehet, hogy ez sok Ft., és talán az MZ-nél nem is lényeges az ilyenfajta eljárás, de az én kezelt alkatrészembe volt egy golyó(gyorsító) ami nem indult el, pedig még trisóban is főztem szegényt. Most minden müködik.
sorszám: 36185 (111691)

 
 
peterrock
válasz erre | email2009-05-01 21:58:39
Rolleres te merre laksz? Mert ha nem nagyon messze, elugrok vmikor szívesen, van mérőórám direkt a Simsonok és az MZ-k gyújtásbeállításához, annak ellenőrzéséhez és azzal belőhetnénk a rencert:D...
sorszám: 36184 (111690)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-05-01 21:24:35)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-05-01 21:24:35
Van egyébként egy müszerem, a mechanikája működik, de nincs mutatója, nem lehet becsavarni, csak úgy odatartani a lyukhoz, és a számot nézni, erre alkalmas lenne, de nincs mutató. Beindul mindig, ezzel járok dolgozni..
sorszám: 36183 (111689)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-01 21:04:48)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-05-01 21:16:20
Hello, a blokkot én nem szedtem szét, kb 6000 km-el ezelőtt fúrták meg síkolták vagy mi.50es henger-25-ös fej, így vettem, a gyerek mondta aki javítota. A forgó részt piszkáltam, mert szimeringet cseréltem, de nem maradt ki alkatrész a földön, erre figyelek.. Van olyan hézagmérőm, amivel a 0,3mm-tudom mérni, az jó is szerintem. Amióta megvan a motor, néhány öregbácsi emlékeiből, és erről az oldalról szerelgetem-állítgatom, én a saját eredményeimmel megelégedtem, napi haszálatban van, hoz-visz, nem sírok. Ja , és van benne R.
sorszám: 36182 (111688)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-01 13:14:47)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-01 21:11:05
nikkelezést próbáltátok? enyhe sárgás nem olyan szép tiszta mint króm de csillog.
sorszám: 36181 (111687)
(előzmény: waresz, 2009-05-01 11:39:46)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-01 21:10:07
Ha hegesztettél már horganyzott cuccot CO-val ott is ez történik,mint a magnézium szalag kb olyan fényerővel szinte elég a horgany,pótkocsit vizsgáztattunk,hiányzott róla a rögzitő lánc,ennek kellett egy lakatszemet felehegeszteni a pótra,és a lánc végére meg 8as menetes szárból csináltam kampót,ez is horganyzott,mondhatom mint a görögtűz,még az lcd pajzson keresztül is bántotta a szemem:)
sorszám: 36180 (111686)
(előzmény: waresz, 2009-05-01 11:39:46)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-01 21:04:48
nézd én is akkor állítottam be precizen sublerrel amikor kint volt a vázból,azóta kibeleztem egy gyertyát,és annak a közepébe egy M10es kb 10cm hosszú csavart dugtam,holtpontnál egy rovátka,és 2,5mm-nél is egy,meg 3mm-nél is,ez a házi készitésű idomszer:)Ha egyébként 100%os a blokk,minden helyesen van összerakva és hibátlan minden alkatrész,ha beállítod alapértékekre indulnia kell.Ez a csavarhúzós megoldás ezzel csak annyi baj hogy nehezebb vele dolgozni úgy hogy pontosan annyi legyen,ez konkrétan nézőpont kérdése,hogy hol van egy vonalba a jel.
sorszám: 36179 (111685)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-05-01 20:45:13)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-05-01 20:59:11
Az én kipufogóm sztem ki van ütve, kb két éve( akkor vettem) halk volt, kiégettem aztán meg hangos. Nem kuruttyol, hanem döng-döng. Új könyököt vettem a Zichiben úgy 3ezer km-el ezelőtt, kiégetés után, aztán mostanában kezdtem el piszkálni a karbit, a gyújtást, oktánszámnövelő, kén-adalék, ricinus, légszűrő módosítás, méregdrága gyertya. Aztán megkékült. A négy felömlőn gondolkodom...
sorszám: 36178 (111684)
(előzmény: waresz, 2009-05-01 11:32:02)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-05-01 20:58:55
Azért szeretném látni annak a postásnak az arcát, akinek a jawa blokkomat kellene kézbesítenie.:D
sorszám: 36177 (111683)
(előzmény: waresz, 2009-05-01 11:51:16)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-05-01 20:45:13
Nekem nincs ilyen modern eszközöm, amivel tized mm-t tudnék. Egy csillag-lapos csavarhúzó(műanyag nyél, a vas egyik oldala csillag, a másik lapos)van a gyertya helyére dugva, szigetelőszalaggal tekertem rá az adott helyen amit szikével vágtam a holtpontnál, majd onnan elmérve 3mmt, így van egy "gyürü" a csavarhúzón, ami adja a jelet,így 3 funkcióssá tettem az eszközt, ami majdnem egy dénóbel díj. Max saccolni tudnám ezeket az értékeket. Viszont a segítséget szívesen veszem...
sorszám: 36176 (111682)
(előzmény: peterrock, 2009-05-01 11:25:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-01 20:38:12
nem teljesen hülyeség, mert a rossz beállítások miatt több energia megy pocsékba ami akár a kipufogó színeződésén is megmutatkozhat
sorszám: 36175 (111681)
(előzmény: peterrock, 2009-05-01 19:25:15)

 
 
peterrock
válasz erre | email2009-05-01 19:25:15
Akkor bocs hogy hülyeséget mondtam, de valami szaki oldalon olvastam ezt...Igazából nálam a kipufogódob biztos tiszta retek, ki kéne égetni, akkor lehet attól kékes a könyök.
sorszám: 36174 (111680)
(előzmény: waresz, 2009-05-01 11:32:02)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-01 13:14:47
szia,a blokkhoz mostanába lett hozzányúlva a gyujtás állításon kívűl? egyszer én is elcsesztem,amikor raktam fel a forgórészt,kiesett a főtengely ék,és nem vettem észre,beállítottam faszán mindent,nekem már hall jeladós a gyujtásom,az kevésbé érzékeny,de ahogy megkapta a gerjesztét a generátor,elmozdulhatott,és be se akart indulni másodjára már csak lövöldözött,ezért abba hagytam inkább,megnéztem akkor fedeztem fel hogy nincs benne ék.elsősorban ha levetted a forgórészt,nézd meg ezt ,elég fontos ez a pici alkatrész,enélkül nem is tudsz állítani semmit.gondolom nekem dinamód van,az meg öngerjesztéssel dolgozik,az már berugáskor is dolgozik,nem úgy mint a tz,azt pontosan emiatt szinte képtelenség betolni.a Gyujtás állításra visszatérve,adj neki 3mm-es előgyujtást,és ha megszakítós akkor0,35-0,4es megszakitó hézagot,ha egyébként minden rendbe van,és a karbi is jó be kell hogy induljon,utána ha valami még nem teljesen az igazi,utólagosan lehet rajta korrigálni.Ja még valami nem tudom mennyire vágod ezt a témát,ne vedd sértésnek,a 3mm az a főtengely holtponttól visszafele forgatva értendő és a dugón kell mérni hogy mennyit megy le,de gondolom ezt tudod,a megszakitó hézag meg pogácsák közti legnagyobb hézag.
sorszám: 36173 (111676)
(elözmény: 150esRolleres, 2009-05-01 10:31:39)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-01 11:51:16
a postai díjszabások mostanság kedveznek a nagyobb súlyú cuccokanak. becsomagolod a blokkot minden alkatrészével együt(kipufogószarságok nélkül) legyen rajta dinamit, meg karbicsek, aztán kihozom belőle amit lehet. szimering kb 4500ft hozzá, ez mindenképp kell, meg nekem kell egy tubus curil paszta ára, az kb 1000, . nem tudom hogy volt szerelve, de egy főtengely centírozás véleményem szerint kötelező, az kb 3000ft(de nem biztos) hengered állapota kérdéses(fúrás+ dugó kb 6000ft.) és még a visszaküldés díja. részemről ennyi.
sorszám: 36172 (111675)
(előzmény: waresz, 2009-05-01 11:42:39)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-01 11:42:39
azt lehetne még kitalálni, hogy postán feladod a cuccot, mert úgy azért olcsóbb lenne jóval.. azt ilyen távgyógyítást kapna a gép.
sorszám: 36171 (111674)
(előzmény: LG TS, 2009-05-01 11:36:08)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-01 11:39:46
krómozás helyett kitaláltuk a haverokkal, hogy a rozsdás kipufogót a polír szakival fémtisztára csiszoltattuk, majd felpolíroztattuk, és elvittük százhalombattára a bevásárlókocsi horganyzó műhelybe. ez egy bitangkemény horgany réteg, gondoltuk jó lesz.. amikor elkészült(1500ft) akkor még egyszer elvittük az öreghez hogy fényesítse fel, olyan lett a végeredmény mintha lekrómoztattuk volna. mindenki boldog, milyen jó a cucc, motort beindítottuk, fasza, melegszik, és már mattúl is. amikor leállítottuk, rögtön el is kezdett leválni róla a horgany. ilyen cserepesen felrepedezett, aztán a könyökről szinte teljesen le is pattogott. szóval ilyen ötletet ne valósítsatok meg soha:P
sorszám: 36170 (111673)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-05-01 11:36:08
Lehet az lesz a vége, hogy elvánszorgok hozzád. Amúgy messze vagyok tőled(Miskolc). Belsőszimmeres és nem tudom milyenek vannak benne, mert nem én raktam össze akkor. Valószínű hogy olcsók.
Amúgy 100at csak egy rövid ideig mentem, csak egy próba erejéig, de még egy picit tudtam volna tovább húzni, csak nem akartam megszorítani.
Majd írok neked mailt.
sorszám: 36169 (111671)
(előzmény: waresz, 2009-05-01 11:27:33)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-01 11:32:02
tiszta kipufogó, és jól behangolt gyujtás mellett a könyök nem szineződik el. a nikkel meg minden krómréteg alatt ott figyel, ennek semmi köze a szineződéshez. tegnap mentem tőgázon 40km-t, és még mindig ugyanolyan szintelen a 3-4éves utángyártott könyököm.
akkor színeződik el a króm, ha megég. amikor kiégetem a kipufogót, akkor pl. amúgy addig nem színeződik el amíg halványan el nem kezd izzani alatta a lemez.
sorszám: 36168 (111669)
(előzmény: peterrock, 2009-05-01 11:25:59)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-01 11:27:33
a negyedik fokozat kidobálása meg már nem biztos hogy beállítási probléma. lehet hogy kopottak a kapcsolókörmök,vagy annó szarúl volt beállítva, és sokszor kidobta ami meg adott a körmöknek. ha nem laksz nagyon messze, akkor hozd el és megcsináljuk, ha igen, akkor nemtom.
sorszám: 36167 (111668)
(elözmény: 150esRolleres, 2009-05-01 11:09:26)

 
 
peterrock
válasz erre | email2009-05-01 11:25:59
Hali! Nem baj az ha kékes a könyök(azért is van mert csak egy réteg nikkeletés van rajta:), nekem is olyan, pedig 2,7 mm-es kb. az előgyújtás. Ahogy waresz írta állítsd olyan 2,5 és 3 mm köztire az előgyújtást, gyárilag is azt írja a könyv.
sorszám: 36166 (111667)
(elözmény: 150esRolleres, 2009-05-01 10:31:39)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu