:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
helyesírás 1est adok magamnak nem bmv hanem BMW akart lenni:)
nem kell az alatt mindig feküdni...ez hülyeség és én most a kisTS-el olyan 120000nél járok papírral meg egyéb költségekkel alakításokkal, persze a benzint nem számolom:) eszik 3-4 litert elvisz ahova akarom stb. pont elég..ellenben egy ybr yamaha vagy egy honda cg alapból használtan 3-400rugó és ugyanezt tudja...ez a műszaki oldala...a másik az egyediség kitűnsz vele akárhol megnézik stb. odajönnek, sok öreg és kevésbé öreg bácsival beszélgettem már, kíváncsiak a hangjára stb..most építek egy 250es ts-t(megint) az nem lesz gyári kicsit cafef racerres stílusba lesz összehozva a terveim szerint, remélem sokan megnézik, és nem csak nekem fog tetszeni, jah és egy ilyen 19 lovas géppel is tartható a 100as 110es utazó, nekem elég kényelmes is, és ahogy a japó gépeket nézem a azokkal is mindenki kb. ugyanilyen sebességgel közlekedik pl: kawasaki er-5, suzuki gs500, stb.. és ezek jóval drágábbak mint egy MZ..a másik a hangja télleg mindegyiknek más nincs két egyforma hangú MZ sem, jah és a 250es szépen fütyül meg stb. jah és én személy szerint nem csak a szoci hanem más veterán gépeket is szeretem régi harley-k triumph-k norton-k bmv-k stb. köbö ennyi így hirtelen..jah és a 2t-nek jó a SZAGA szerintem:):)
sorszám: 36198 (111716)
( előzmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)
Tudja valaki,hogy hol lehet a legolcsóbban gumit venni?Esetleg web cím?köszi!
A válasz igen egyszerű! apucianyucipénzébőlésseftelésbőlkönnyűjómotortvennidevanakinekcsakerretelik.hu!És van az egésznek egy másik oldala is!minnemmegyünkmintazállat.com!
sorszám: 36195 (111708)
( előzmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)
tök egyszerű. alapból a régi formát szeretjük. valami szeretnivaló van benne, vagy a formájába, vagy a működésébe. ez egy elavúlt technika. egy japó motor ilyen idős korába már semmivel sem kevésbé rigolyás mint egy jó szoci gép. árba kb ugyanott vagyunk, viszont az alkatrész a japcsihoz lényegesen drágább(mondjuk jobb is)és nehezebb beszerezni. egy ilyen motor(amit mi szeretünk) pl egy 250es valamilyen MZ, ha van az embernek türelme rászánni fáradtságot, akkor kb 3-400eFt-ból van egy új gépe(ennyiért csak szart lehet kapni, nem új motort, amivel egyáltalán nem lógunk ki a sorból) ami semmivel sem rosszabb mint egy vele egy idős japán szerkezet, és az élettartama lényegesen több is lehet. műszakilag egyszerű, és legyen egy motor bármennyire jó, akkor is előfordulhatnak hibák(bár én már 11000km óta hozzá se nyúltam, csak általános karbantartás történt pl abroncsnyomás, mosás), egy új gép egyáltalán nem javítható, legalábbis útszéli meghibásodás esetén pláne. miért a két ütem? mit tudom én:D mert ezt dobta a gép. egyszerű. ezekkel egy kategóriába(pl egy 125ös etz esetében) mondjuk egy yamaha SR125 jöhet szóba négyüteműként. ilyenből 300ért már nagyon patent állapotút lehet kapni. lényegesen jobb motor mint a kis etz. akár 100ekm-t is elmegy a blokkja generál nélkül, erre egy MZ sosem volt és nem is lesz képes. de az SR-nek nincs ilyen formája, unalamas a hangja, stb. mi azon emberek közé tartozunk, akik ki akarnak lógni a sorból(vagy muszáj) pl elmegyek a CBA-ba kenyérért, és kinthagyom a kis TS MZ-et a bolt elött, mire kiérek többen nézik, és mindegyik dícséri, meg emlékeket idéznek fel róla. nekem pl ez esik jól ezekeben a gépekben. a nagy MZ-nek a primerhangját nem tudja utánozni egyetlen más márka sem. ez is különlegesség, egy millióféleképpen zenélhet a blokkja.. egy GSXR 1000 hangja totál megegyezik egy CBR 1000 hangjával, vagy az R1 hangjával talán halvány árnyalatnyit más, de a lényeg ugyanaz.. számomra snassz. nincs benne semmi különleges. vannak akik az antik bútorra buknak, pedig nem praktikus, meg amúgy is hülyeség(szerintem) szóval sok indok van.
sorszám: 36194 (111707)
( előzmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)
ne szórakozz már:D
mit fog meg a gerjesztés? ha csak tenyérrel felütöd a helyére a forgórészt akkor megáll annyira a jó kúpon, hogy nem mozdúl el.
sorszám: 36193 (111705)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-02 10:06:41)
Ha úgy érzed, itt a helyed, ne hagyd Magad lebeszélni senkinek!
Ha viszont úgy érzed, nincs itt a helyed, az Úristenre kérlek, ne hagyd Magad rábeszélni!
sorszám: 36192 (111703)
( előzmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)
Lenne egy nagy kérdésem az itt forumozókhoz: Ti mindanyian ölitek bele a pénzt ezekbe a szar kétütemü olajkályhákba,mindenhol lerobbantok, álandóan alatta kell feküdni, mi értelme van, és ezt most nem provokációnak szánom, egyszerüen nem tudom megérteni hogy mit lehet ebben szeretni. Igaz nekem soha nem volt régi mocim de egyáltalán nem is vágyom rá. Komolyan érdekel, és most nem műszaki oldaláról beszélek, hogy mi fog meg titeket ebben.
És igazából az árak sem jó indok mivel tudjuk, hogy mennyit visznek ezek a gépek, és mennyiért lehet már jók kis japó motorokat venni.Ha valaki megtisztel válaszával az nagyon köszönöm, és tényleg nem sértegetni szeretnék.
én azért is irtam rolleresnek hogy ha kivette a forgórészt,nézze meg az éket biztos benne van-e,saját hibámból következtettem,nekem úgy esett ki hogy észre se vettem,amikor gyujtás nélkül rárúgtam,olyan fázisba kerülhetett a forgórészem hogy megfogta a gerjesztés,és emiatt elmozdulhatott,ilyenkor már tök máshol gyújt,hiába van hallos gyujtásom.
A csavarhúzós gyújtás beállítás gyakorlat dolga. Bár én csvarral szoktam. Hála a jawás multamnak, sec perc alatt beálítom a kétüteműek gyújtását.:D Rossz a szemem, de annyit állítottam a java gyújtást így, hogy tizedre pontosan szokott sikerülni, ami bőven jó nekünk szerintem.De az igazán tuti eljárás az, hogy három menetnyit állítok a kedvenc csavarommal, aztán elkezdem érzéssel csökkenteni ha szükséges. De legtöbbször a jawáknak jó finomítás nélkül, az etzknél pedig egy leheletnyit kell csak csökkenteni ezen.
Azt hiszem, ha nem kapok ajándékba egy indikátor órát, én már mindig így fogok eljárni.:)
Más: Állítás közben mindenki ellenőrizze, hogy hány megszakítás van, és hogy helyezkednek el. A fordítva elindulás egyik okozója szerintem az, amikor van egy másik megszakítási pont is, excenter hiba, vagy főtengely illetve forgórész ütés miatt.
nem hülyeség, ez nyílvánvaló, de csavarhúzós gyújtásbeállítás sem az. sikerűlhet az is jól. egy hónapja kb volt nálam egy kis etz és annak csináltam így, mert ennyi hangulatom volt hozzá, de még csak arra sem voltam képes, hogy megmérjem a megszakító mikor zár, hanem csak azt is úgy látásra:D a végeredmény olyan jó lett, hogy a gyerek minden másnap felhív hogy közölje, milyen kib@szott jó lett a mocija. apró örömök:D! amúgy értelmes mértéken belül a gyújtásérték csak a motor karakterisztikáját befolyásolja. nem véletlen volt 1970ig a nagy MZ-ekbe röpsúlyos szabályzó(oldalgyertya, röpsúly, az átlag paraszt totál meg volt lőve egy megszakítócsere után), meg a trabikba se... viszont a gyári beállítási értékek ott nagy baromságokat hoztak ki a gépből. pl a trabinak annyira szar volt a szabályzója, hogy kb 1800-2000fordulaton már kinyitott a röpsúly teljes értékre, gyakorlatilag turbóként működött. ahogy ez alá csökkent a fordulat, pl egy emelkedőn, a kocsi rohamosan elvesztette minden erejét. a jó beállítás úgy valósítható meg hogy a röpsúlyrugókat 3/4énél el kell vágni, kell egy menetet fülnek kialakítani, majd az alapgyújtást beállítani 3mm-re(0mm helyett). a trabi helyből sokkal jobb lesz alacsony fordulaton, majd ahogy nő a fordulat, 4000fölött már kp egy kb 6-7mm előgyújtást(eredetileg 4mm), és "jééé" 110-el megy a trabi, és nem vibrál, sőt, mellette meglepő dinamikával gyorsúl tovább.
én pesti vagyok,igaz gyalogbékaként mert még nem raktam össze a vasat,de össze tudok hozni egy használható gépet,ha csak állítani kell
sorszám: 36187 (111694)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-01 22:09:15)
Ma nagyon beszédes vagyok, ezt azért megosztanám veletek; van egy címem ahol ultrahangos karbi tisztításra van lehetőség,: bogárkarbi 6500 HUF, szép fényes, semmi lerakódás, majdnem polír, de minden zege-zuga csillog. Lehet, hogy ez sok Ft., és talán az MZ-nél nem is lényeges az ilyenfajta eljárás, de az én kezelt alkatrészembe volt egy golyó(gyorsító) ami nem indult el, pedig még trisóban is főztem szegényt. Most minden müködik.
Rolleres te merre laksz? Mert ha nem nagyon messze, elugrok vmikor szívesen, van mérőórám direkt a Simsonok és az MZ-k gyújtásbeállításához, annak ellenőrzéséhez és azzal belőhetnénk a rencert:D...
sorszám: 36184 (111690)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-01 21:24:35)
Van egyébként egy müszerem, a mechanikája működik, de nincs mutatója, nem lehet becsavarni, csak úgy odatartani a lyukhoz, és a számot nézni, erre alkalmas lenne, de nincs mutató. Beindul mindig, ezzel járok dolgozni..
sorszám: 36183 (111689)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-01 21:04:48)
Hello, a blokkot én nem szedtem szét, kb 6000 km-el ezelőtt fúrták meg síkolták vagy mi.50es henger-25-ös fej, így vettem, a gyerek mondta aki javítota. A forgó részt piszkáltam, mert szimeringet cseréltem, de nem maradt ki alkatrész a földön, erre figyelek.. Van olyan hézagmérőm, amivel a 0,3mm-tudom mérni, az jó is szerintem. Amióta megvan a motor, néhány öregbácsi emlékeiből, és erről az oldalról szerelgetem-állítgatom, én a saját eredményeimmel megelégedtem, napi haszálatban van, hoz-visz, nem sírok. Ja , és van benne R.
sorszám: 36182 (111688)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-01 13:14:47)
nikkelezést próbáltátok? enyhe sárgás nem olyan szép tiszta mint króm de csillog.
Ha hegesztettél már horganyzott cuccot CO-val ott is ez történik,mint a magnézium szalag kb olyan fényerővel szinte elég a horgany,pótkocsit vizsgáztattunk,hiányzott róla a rögzitő lánc,ennek kellett egy lakatszemet felehegeszteni a pótra,és a lánc végére meg 8as menetes szárból csináltam kampót,ez is horganyzott,mondhatom mint a görögtűz,még az lcd pajzson keresztül is bántotta a szemem:)
nézd én is akkor állítottam be precizen sublerrel amikor kint volt a vázból,azóta kibeleztem egy gyertyát,és annak a közepébe egy M10es kb 10cm hosszú csavart dugtam,holtpontnál egy rovátka,és 2,5mm-nél is egy,meg 3mm-nél is,ez a házi készitésű idomszer:)Ha egyébként 100%os a blokk,minden helyesen van összerakva és hibátlan minden alkatrész,ha beállítod alapértékekre indulnia kell.Ez a csavarhúzós megoldás ezzel csak annyi baj hogy nehezebb vele dolgozni úgy hogy pontosan annyi legyen,ez konkrétan nézőpont kérdése,hogy hol van egy vonalba a jel.
sorszám: 36179 (111685)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-01 20:45:13)
Az én kipufogóm sztem ki van ütve, kb két éve( akkor vettem) halk volt, kiégettem aztán meg hangos. Nem kuruttyol, hanem döng-döng. Új könyököt vettem a Zichiben úgy 3ezer km-el ezelőtt, kiégetés után, aztán mostanában kezdtem el piszkálni a karbit, a gyújtást, oktánszámnövelő, kén-adalék, ricinus, légszűrő módosítás, méregdrága gyertya. Aztán megkékült. A négy felömlőn gondolkodom...
Azért szeretném látni annak a postásnak az arcát, akinek a jawa blokkomat kellene kézbesítenie.:D
Nekem nincs ilyen modern eszközöm, amivel tized mm-t tudnék. Egy csillag-lapos csavarhúzó(műanyag nyél, a vas egyik oldala csillag, a másik lapos)van a gyertya helyére dugva, szigetelőszalaggal tekertem rá az adott helyen amit szikével vágtam a holtpontnál, majd onnan elmérve 3mmt, így van egy "gyürü" a csavarhúzón, ami adja a jelet,így 3 funkcióssá tettem az eszközt, ami majdnem egy dénóbel díj. Max saccolni tudnám ezeket az értékeket. Viszont a segítséget szívesen veszem...
nem teljesen hülyeség, mert a rossz beállítások miatt több energia megy pocsékba ami akár a kipufogó színeződésén is megmutatkozhat
Akkor bocs hogy hülyeséget mondtam, de valami szaki oldalon olvastam ezt...Igazából nálam a kipufogódob biztos tiszta retek, ki kéne égetni, akkor lehet attól kékes a könyök.
szia,a blokkhoz mostanába lett hozzányúlva a gyujtás állításon kívűl? egyszer én is elcsesztem,amikor raktam fel a forgórészt,kiesett a főtengely ék,és nem vettem észre,beállítottam faszán mindent,nekem már hall jeladós a gyujtásom,az kevésbé érzékeny,de ahogy megkapta a gerjesztét a generátor,elmozdulhatott,és be se akart indulni másodjára már csak lövöldözött,ezért abba hagytam inkább,megnéztem akkor fedeztem fel hogy nincs benne ék.elsősorban ha levetted a forgórészt,nézd meg ezt ,elég fontos ez a pici alkatrész,enélkül nem is tudsz állítani semmit.gondolom nekem dinamód van,az meg öngerjesztéssel dolgozik,az már berugáskor is dolgozik,nem úgy mint a tz,azt pontosan emiatt szinte képtelenség betolni.a Gyujtás állításra visszatérve,adj neki 3mm-es előgyujtást,és ha megszakítós akkor0,35-0,4es megszakitó hézagot,ha egyébként minden rendbe van,és a karbi is jó be kell hogy induljon,utána ha valami még nem teljesen az igazi,utólagosan lehet rajta korrigálni.Ja még valami nem tudom mennyire vágod ezt a témát,ne vedd sértésnek,a 3mm az a főtengely holtponttól visszafele forgatva értendő és a dugón kell mérni hogy mennyit megy le,de gondolom ezt tudod,a megszakitó hézag meg pogácsák közti legnagyobb hézag.
sorszám: 36173 (111676)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-01 10:31:39)
a postai díjszabások mostanság kedveznek a nagyobb súlyú cuccokanak. becsomagolod a blokkot minden alkatrészével együt(kipufogószarságok nélkül) legyen rajta dinamit, meg karbicsek, aztán kihozom belőle amit lehet. szimering kb 4500ft hozzá, ez mindenképp kell, meg nekem kell egy tubus curil paszta ára, az kb 1000, . nem tudom hogy volt szerelve, de egy főtengely centírozás véleményem szerint kötelező, az kb 3000ft(de nem biztos) hengered állapota kérdéses(fúrás+ dugó kb 6000ft.) és még a visszaküldés díja. részemről ennyi.
azt lehetne még kitalálni, hogy postán feladod a cuccot, mert úgy azért olcsóbb lenne jóval.. azt ilyen távgyógyítást kapna a gép.
krómozás helyett kitaláltuk a haverokkal, hogy a rozsdás kipufogót a polír szakival fémtisztára csiszoltattuk, majd felpolíroztattuk, és elvittük százhalombattára a bevásárlókocsi horganyzó műhelybe. ez egy bitangkemény horgany réteg, gondoltuk jó lesz.. amikor elkészült(1500ft) akkor még egyszer elvittük az öreghez hogy fényesítse fel, olyan lett a végeredmény mintha lekrómoztattuk volna. mindenki boldog, milyen jó a cucc, motort beindítottuk, fasza, melegszik, és már mattúl is. amikor leállítottuk, rögtön el is kezdett leválni róla a horgany. ilyen cserepesen felrepedezett, aztán a könyökről szinte teljesen le is pattogott. szóval ilyen ötletet ne valósítsatok meg soha:P
Lehet az lesz a vége, hogy elvánszorgok hozzád. Amúgy messze vagyok tőled(Miskolc). Belsőszimmeres és nem tudom milyenek vannak benne, mert nem én raktam össze akkor. Valószínű hogy olcsók.
Amúgy 100at csak egy rövid ideig mentem, csak egy próba erejéig, de még egy picit tudtam volna tovább húzni, csak nem akartam megszorítani.
Majd írok neked mailt.
tiszta kipufogó, és jól behangolt gyujtás mellett a könyök nem szineződik el. a nikkel meg minden krómréteg alatt ott figyel, ennek semmi köze a szineződéshez. tegnap mentem tőgázon 40km-t, és még mindig ugyanolyan szintelen a 3-4éves utángyártott könyököm.
akkor színeződik el a króm, ha megég. amikor kiégetem a kipufogót, akkor pl. amúgy addig nem színeződik el amíg halványan el nem kezd izzani alatta a lemez.
a negyedik fokozat kidobálása meg már nem biztos hogy beállítási probléma. lehet hogy kopottak a kapcsolókörmök,vagy annó szarúl volt beállítva, és sokszor kidobta ami meg adott a körmöknek. ha nem laksz nagyon messze, akkor hozd el és megcsináljuk, ha igen, akkor nemtom.
Hali! Nem baj az ha kékes a könyök(azért is van mert csak egy réteg nikkeletés van rajta:), nekem is olyan, pedig 2,7 mm-es kb. az előgyújtás. Ahogy waresz írta állítsd olyan 2,5 és 3 mm köztire az előgyújtást, gyárilag is azt írja a könyv.
sorszám: 36166 (111667)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-01 10:31:39)
szar szimeringnél előfordúl, hogy hol jó, hol nem. és a 100 egy kis mocinak olyan mintha a nagy mz-el a 130at feszegetnék.. tényleg a végét jelenti.
belső szimeringes a tied, vagy már csak kívűl van szimering? mondjuk ha dinamónál folyik az olaj, akkor valószínű, hogy belső.. milyen szimeringet tettél bele? nekem annó volt ilyen blokkom, és raktam bele 100ft-os szimeringet, olyan is volt.. 2-300km után már állandóan beköpte a gyertyát váltóolajjal, pedig jó volt a futófelület a szimeringeknél.
A kis TS-em nagyobb terhelés alatt kidobálja a negyediket.70km alatt 2-3 alkalommal fordul elő. A blokk már többször volt az utóbbi időben széthúzva. A sebességeket amúgy veszi egész normálisan, csak 1ből 2be kicsit akadós, valamint 1ből fel üresbe nehéz behúzni. 2ből az ürest szépen meg lehet találni. A szekunder oldali váltóállítócsavar a dekli szintjétől kicsit beljebb van.
Ez most valami kihézagolási hiba, vagy mi lehet a baj?
Ezenkívül folyik az olaj a dinamó alól, amit ma orvosolunk szimmeringcserével. Okozhatja-e ez a tömítetlenség, hogy egyszer viszi a 100at, szépen kipörög, máskor meg 80 a max. csutkagázon és nem bír menni, szenved? Vagy esetleg a max. 80. az lehet attól, hogy a tűszelep hajlamos felakadni és olyankor túl magas benzinszint miatt túl sokat kap és ebbe fullad bele?
Ingem, gatyám rámegy, s még mindig nem jó, lassan kezdem feladni.
Kérlek segítsetek.
nagyon későn gyújt. ekkor szineződik el a könyök. és ezért is indúl be hátrafelé. ha 3mm-re állítod, akkor nem lehet baj. a négy meg lehet tényleg sok. lehet hogy holtpont közelébe ad szikrát.
sorszám: 36163 (111664)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-01 10:31:39)
Valami nem az igazi, visszaállítom 4mm körülire, akkor jó volt, vagy "elmászott". Világított folyamatosan a töltéslámpa, és nem akart egyenletesen alapjárni, gázadásra nagy bús hanggal leállt. Ritkán sikerül berugnom(a motort)mert rosszak a racsnijaim, inkább betolom, pár lépés és megy. Most berugtam, és kitolattam a meki parkolóból.A kipuffkönyök henger felőli része kékes, az vmi előgyújtási hiba lehet? Nekem ez nem szakmám, zöld szemes ostoros vagyok az egészhez...
sorszám: 36162 (111663)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-04-30 20:40:38)
nem teljesen mindegy, mert a porvédős müanyag kosaras csapágyaknak csak a golyóoldalra tesznek zsírt gyárilag. és az MZ-be gyárilag úgy szerelték, hogy a kosár állt a sonka felé mindkét oldalon, a golyók meg kifelé. azért kell, mert a csapágyak mögött gyűlik össze inkább a kenőanyag. tégy így!
Ha a porvédősre gondolsz akkor a porvédőt ki kell szedni.
Ha tényleg a kosárra gondolsz akkor mindegy, mert a kenés belemegy mindkét oldalról.
ETZ főtengelyre műanyagkosaras cspágyat szerelek. Merre álljanak a csapágygolyók. A sonka vagy a forgattyúsház felé. Köszönöm.
Üdv! Tuti hogy fordítva indult be:) Nekem most lett felújítva(hengerfúrás,főtengelycsapágy) és szokott hátrafelé beindulni pedig a gyújtás pontosan a gyári értéken van:)A nagy kompresszió miatt van. Nálad nem tudom miért, biztos elő-vagy utógyújtást lőttél:)
sorszám: 36158 (111657)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-04-30 20:18:41)
biztos hogy precíz lett? vagy nem a másik irányba állitottad? mindenesetre megnézném a gyujtást mégegyszer a helyedbe,nekem is előfordulnak bakik gyengébb napjaimon,pedig ez a szakmám.
sorszám: 36157 (111656)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-04-30 20:18:41)
Sztem fordítva indult el.. Indítsd be újra sztem akkor jó lesz vagy valamit rosszul állítottál be. Olvass utánna.
sorszám: 36156 (111655)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-04-30 20:18:41)
Olyan precízen és pontosan állítottam a kis ts gyújtásán, hogy most született neki négy sebesség hátramenet. Aki látta az röhögött...
Ha van alapjárati csavarod a karbi oldalán, ami ugye a súbert emelgeti, akkor azzal. Ilyenkor a bowdent picit lazára kell hagyni elengedett gáznál.
Ha nincs, mint pl a TS-nél akkor a bowdennel lehet alapjáratot állítani, de az ugye nem stabil mert függ a kormány állástól is.
Csak én látom itt az ellentmondást?
Figyu, ha bukni akarsz 100ezret, akkor inkább add nekem a pénzt és felőlem a motort is megtarthatod ;-)
Ilyen felújítást csak magának csinál az ember. Vagy ha közben meggondoltad magad akkor add el alkatrészenként, így jobban jársz.
Helló!!!
Nekem a szervíz témakörben lévő karburátor beállításához lenne az a kérdésem, hogy amikor az alapjáratot kell beállítani, azt az "alapjárat" csavarral vagy a karburátor tetején lévő csavarral (ahol a bovden megy be) kell tenni?
Én sem értelek igazán. Úgy hogy mondjunk véleményt egy motorról, hogy képeket sem látunk róla? Meg ha már ennyit ráköltesz, tedd el egy vitrinbe és 10év múlva talán el tudod adni jó áron. De szerintem, ha jól összeáll és működik, akkor inkább örülj neki és használd.
Nem azért, de minek feccölsz bele ennyi lóvét, ha el akarod adni? Amúgy meghirdetheted annyiért, max majd felhívnak, hogy jól kiröhögjenek. Ennyiért tuti nem adod el. Bár amekkora madarak vannak ha szerencséd van kifoghatsz egyet. :D
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|