:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
ETS-e elölre, hátúlra egyaránt mély bordás való.
Sziasztok!Kelle nekem egy TS250/1 üzemanyagtank. Elég sürgős! motorsokk@citromail.hu 06307101501
nekem a km órám olyan pontos mint a beton,3 hónapja 150-160km\h-val parkol a dobozába:) leesett a mutató és ott ficereg a 0 és a 140es jel között,ha lábán lesz a gép véglegesen,akkor üveglap nélkül addig próbálom gps-el amíg nem lesz pontos,kicsit elő kell fesziteni v. épp forditva,nem ez a megoldás a mágneskuplung gyengülésére,de jónak tűnik így fejben lejátszva.a 3,5ös hátsó gumival jól érezte magát az mz,azért maradtunk ebbe a gumiválasztásba,mert szerintem elég nagy ahhoz hogy lehessen dönteni,ami volt rajta,azt nem lehetett dönteni annyira a profilja miatt,a felnim meg 6,3cm széles külső peremnél mérve,jónak kell lennie.egyszer csesztem el az erőátvitelt,amikor 16os lánckereket vettem előre,rosszul számoltam,előre pont hogy kisebb kell ha azt akarom hogy ne szenvedjen,és ki tudjon"lőni",és az emelkedők se a visszaváltásokról szóljanak.
értem,nem tudtam honnan induljak el hogy most ez centi v. coll százalékos v. valami aránypár,nekem 3,5ös volt hátul elöl meg 3as,ehhez keresek viszonylag egy méretűt,kinálták nekem a 130ast is de mondom minek,nem úthengerrel járok hanem motorral,és még csak be se férne szerintem,eléggé ki van centizve a gumi helye.
Sziasztok!
Szét vannak szedve az MZ-men a kerekek. (új küllők, stb) Összeszerelésük előtt állok. Észrevettem, hogy 2 fajta fékdob létezik az mz-ken. az egyiknek ilyen mélyebb a közepén a "hűtőborda", a másiknak kevésbé (remélem értitek, h mire gondolok) a kérdésem, hogy az ets 250en milyen van gyárilag? (normális képet nem találtam róla a neten, amin kivehető..)
A tűszelep nem zárt, de már megoldottam, folyás nincs. viszont még mindig füstöl, és az etz karbi alapjárati csavarjára sem reagál semmit( ha kitekerem teljesen; ügyesen visszaszippantja, he he), a gázkart kb a körív negyedéig kell húznom, hogy le ne álljon, és összevissza jár. A karbi tetején lévő állító csavar teljesen ki van tekerve.
120/90 es 18as michelin gumi nem érdekel valakit?Már kopott ,de a szélein még van 4-5 mm mély borda középen meg talán 2mm mély csak a csík.Vas megyében van nálam.
Kérdés!:-ha picit kormos a gyertya,akkor dús a keverék??
Igen... az ilyen felpörgés a túl magas benzinszintre ill. az ebből fakadó túl dús keverékre utal. ellenőrizd le, hogy zár-e a tűszelep, egy picit sem szabad engednie. Az úszót ha kizserelve megrázod, és lötyögő hangot hallasz benne, akkor az lyukas... napra kitéve ki kell szárítanod alaposan, és beforrasztani, de inkább vegyél újat, nem drága és kevesebb a macera vele. ezután állítsd be a megfelelő szintet.
sorszám: 36264 (111924)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-04 19:56:12)
Most elszégyeltem magam.:) Én is a minél szélesebb gumik híve vagyok.:)
Ok. Majd próbálgatom, csak nem voltam benne biztos merre induljak el.(kevesebbet v. többet kapjon)
Tavaly majdnem megvettem egy 250es ETZ-t, amin hátul 4.25ös gumi volt. Hát elég brutálisan nézett ki. Még olcsó is volt, csomó új alkatrésszel(valószínű estek vele). Kár hogy nem volt rendben se a tulaj, se a papírok.
Sziasztok!
ETZ 250-hez létezik elektronikus gyújtás? Ha igen, hol lehet kapni, és mennyiért?
Szép napot mindenkinek.
Georgie
egyesek képesek feltenni nagy etz-re 4.10-es gumit hátra.. erre nekem csak annyi a reakcióm: a trabi gyárilag 5.40esen gurult, a wartburg meg 6.00. szóval egy motorra rettentő széles.. és ez vonatkozik a /es gumikra is. a mi gyönge motorjainkat egy széles gumival tovább lehet rontani.
ja, ha rá van írva a gumira,
heidenauknál szokott lenni:
pl: "FELGE: 2.15" akkkor azt 2,15"os felnire érdemes tenni.
a 3.5 megefelelője kb a 100/90. minnél nagyobb / értékűt kell venni, a /70 elég alacsony profilú, a km óra pontatlanságát tovább rontja(többet pörög,lassabban halad.. akinek ez nem számít,vagy pont jó, az vehet bármilyet.
Fogalmam sincs milyen méretü gumit lehet rátenni ETZ-re.Fogod a centiszalagot és megméred hogy mekkora fér el, majd kiszámolod az mekkora guminak felel meg.
Az első szám az a gumi szélessége minden esetben.
A régi méretnél ez colos méretben van megadva az új jelölésnél milliméter. 1inch az 25,40000785815mm
Ebből számolható hogy 110-es gumi az 4,33-asnak felel meg régi jelölés szerint.
A második szám az a gumi magassága a szélességéhez viszonyított százalékos értékben. A régi gumik ahol nem jelölik a perességét /100 /90körüli méretűek szoktak lenni.
Azaz a 110/70-es gumi az 110mm széles és 77mm magas. Vagyis 16"-os kereken (16*2,54)+(2*77)=560mm lesz elvileg az átmérő, vagyis a tengelytől 280mm hely kell ha jól számoltam.
Azt is érdemes tudni hogy a gumi méretei úgy lesznek többé kevésbé igazak, ha a mérethez való felnire teszik. Ha keskenyebb felnire teszik akkor nem lesz olyan széles és nem is lesz olyan stabil (a gumi deformáció miatt) mintha jó méretet tennél rá.
Persze az ez nem szokott benneteket érdekelni, de ha mm pontosan befér egy gumi azt is számoljátok hozzá hogy még a deformáció miatt is hozzáérhet valamihez.
sorszám: 36257 (111904)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-05 07:03:20)
ezt jó hogy irtad,a 110\70\ 16" szerinted befér a láncvédő miatt? 3,50x16" volt benne korábban,és azzal elfért.
Keri mi a fészkes fene van az oldallal?nem főben járó bűn,de már kicsit zavaró hogy,nézegetem a hsz.eket,és ott e nickem alatta pedig nem is nekem lett cimezve.jó ez amire visszairok,ez igen,de te tudod hogy nekem az mz,szeretem,ott a gs azt is szeretem,mindegy mi az csak legyen egyszerű mint a tök,duruzsoljon,és benzines,mert a recsegőkért (diesel)nem vagyok annyira oda.a generátor meg jó ha lehúzom ékkel együt nyomatékra a csavart,tölt is,nem út,innentől engem már nem is zavar,hibátlanul üzemel:)
ja azt elfelejtettem,ha komolyan érdekel,majd a fotók után,szerintem postázni is lehet
sorszám: 36254 (111895)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-05 06:46:13)
figyelj tudod hogy utálom pestet? szinte mindent megadnék azért hogy el tudjak költözni egy olyan kis városba,ahol dolgozom,ott van a családom,nem kell parkolással görcsölni,minden reggel a szomszéd kakasa kelt,én erre vágyom,de ezt úgy diagnosztizálják az agyfúrkászok hogy a rózsaszín köd-kór:)mert ilyen csak a mesébe lehetséges.Persze a gumikról tudok képet csinálni,de leghamarabb ma este tudom valahogy elküldeni neked,bent van munkahelyemen.
Hát emberek ez a Mofaker rohadt jó.kár hogy az én kis hazámba nincs ilyen üzlet.nekem ez hihetetlen ami ott van.gumik,izzók alkatrészek k...va jó áron.nálunk ebből sokat be sem lehetne szerezni nem hogy ilyen áron lehessen vásárolni.(még a hat voltos halogén sem drága nálunk ilyen meg nincs is)
80/100-asnak :)
De nyugodtan felrakhatod a 90-eset is
A mofakeren nézegetem a gumikat és melyik gumi felelne meg a 3,25*16 osnak?100/90-16? vagy a 90/90-16
4 sebeséges! de fura mert ha nem inditom be akkor meg vesszi az összeset!
Az úszó mehetett el, vagy a tűszelep nem jól zár, a szivató gumi talán jó így, de a rugója sztem gyenge már. Elzártam a benzincsapot, úgy járattam, és felpörögve ordítva állt le mielőtt kifogyott volna az úszóházból a lé. A túlfolyóbol is folydogál, nyitva hagytam éjszakára a csapot(véletlen), és foltos alatta a beton, beállításkor és összeszerelés után sem folyt, pedig mentem is vele. Ma már nem, de holnap megnézem. Lehet lyukas a hólyag?
4 vagy 5 sebességes? am valószínűleg léptetővilla vagy kapcsolóköröm kopás...
Sziasztok! most raktam össze egy TS 250-est és nem jövök rá hogy mi lehet mert ha ell inditom és váltani akarok akkor kerreg és nem igen akarja be venni a sebeségt van hogy jó de az nem sokáig tartnála:(!Már fell pontoztam a kuplungot is és még mindig nem jó vagy csuszik mostmeg vagy nem és akkor be tudom rugni de nem vesszi be mostsem! csak kerreg csak kerreg:(:(((! Vajon mi lehet?
http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/mz.html itt nézz utánna
sorszám: 36244 (111863)
( előzmény: IpariEgyenaram, 2009-05-04 13:01:18)
inkább keveset kap, de ez attól is lehet, hogy túl nagy a torok átmérő és amikor hirtelen ráhúzod, akkor nagyon lelassul a levegő, és ezért kap keveset.
Érdemes próbálkozni a tű feljebb húzásával, nagyobb főfúvókával, úszószint növeléssel (de csak akkor ha más nem hoz elegendő eredményt)
Sziasztok!
Megjavulni látszik a TS 150-em. Találtunk egy két hibát rajta, amit orvosoltunk. Már nem fossa az olajat a dinamó alól.
És a lényeg: Karbit cseréltem egy 24es Dellorto az alany. A probléma vele hogy 3.ban és 4.ben ha nyélgázt húzok, akkor betorpan a gép és nem gyorsul. Ha óvatosan fokozatosan húzom neki akkor elmegy 90ig, de ott újra torpangat. 110es a főfúvóka. Szerintetek az sok egy 150es TS-nek? Sok benzint kaphat? Tű lentebb tevésével, van értelme próbálkozni szerintetek?
Sziasztok !
Van nekem egy MZ TS 125-ös motorom , 1975-ben gyártották . Ez ugye még a kis tropy blokkos , az az itt még nem a benzinben lévő olaj keni a főtengely csapágyakat hanem a motorolaj ( hajtóműolaj , nemtudom melyik a helyes kifejezés).
Az lenne a kérdésem hogy a főtengelyhez milyen szimeringet kell vásárolni ? És mi a szimeringnek a méretei ? Sajnos sehol sem találok szimering táblázatot erről a típusról .
Előre is köszönöm a segítséget !
Hát azok a gyönyörű 70-es évek... :)
Motorja válogatja... Amikor még több króm és festék volt a jawa 634 en, a csajok rendszeressen komoly motornak nézték. Egész nehezen voltak hajlandók csak belenyugodni, hogy sose viszek utas.:) Ja, bocsi, helyesbítek. A sok itt forumozónak az általam említett csajok nem csajoknak, hanem unatkozó nagymamáknak számítanak.:D
De a furóval semmi probléma, a jawa is szoci gép. :D
125ös ES és TS-nek megegyezik a hátsó láncvédő bakelitje?
no igen, berúgókart nem kell levenni :)
A levett dekniben össze kell rakni és felhúzni a rugót, és beakasztani a helyére, ez után deklivel együtt fel lehet rakni csak a lemez pozíciójára kell figyelni, de az már nem szokott gond lenni.
A felhúzáshoz praktikus egy satu és egy erős fogó használata.
http://www.mzclubhungary.com/index.php?option=com_content&task=view&id=11&Itemid=18 berugókar összeszerelés
II.Komáromi kétkerekü flugos futam.2009 május 09. www.kassakkse.hu/news.php
Elég valószínű, hogy a megfordított-megpiszkált szívató gumidugó nem zár tökéletesen, attól füstölhet ám rendesen. ellenőrizd le, hogy rendesen zár-e. a bowdennek legyen holtjátéka... annyival nem nagyobb az a főfúvóka, hogy ennyire megbolonduljon tőle a motor.
sorszám: 36234 (111794)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-03 16:57:46)
Ja és a lenti problémakör és barátai a lényeg; schwarzkopf- olajkályha Úr. Bár én dízel MZ-t nem láttam...
Sziasztok, piszkáltam a karbit a kisTSn, faragtam egy tömítést, megfordítottam a szivatógumit, másik súbertűt és 100 as főfúvókát kapott a 90-es helyett, a tűtartó legfelül van. Iszonyatosan füstöl,alapjárathoz közeli fordulatrol bután bőgve pörög föl, és mindíg ott kell tartanom, mert leáll, főleg ha megszokott gyorsan engedem rá a kupplungot. Visszacseréltem mindent, ahogy volt(tűt, fúvót stb) ugyanolyan nagy fehér füst. 22es ETZ karbim van, és az alapjárati csavar nem csinál semmit, csak a karbi tetején a bowden csavarral tudok játszani, de akkor sem tudom elérni a korábbi állapotot, hogy a gázkart visszatolva teljesen normális alapjáratom lenne füst nélkül. A gyertya mocsok fekete. tartalékon van az üzemanyag, hozok bele lét, hátha a finom olaj "leült" az aljára, bár kétlem. Aztán meglátjuk
És mi nem a motorunkkal kábítjuk a csajokat!:)....mert akinek jó a motorja,annak kicsi a fúrója és nem is tudja használni....ellentétben velünk! ;D
ELADÓ!
- 30N2-4 karburátor 250-es MZ-re
- GIVI fölső túradoboz,konzollal és 2 db gyári kulcsal
30/290-5617
hello
hogy kell visszarakni a 250 es etz berúgó karját ? mert leszedtem de nem akar vissza menni
üdv sürgős lenne
Omlas! Keri!
Még egyszer kösz a segítséget. A porlasztóban az a fúvóka, amelyikbe belemegy a súbertű ki volt csavarodva. Most hibátlan a motor. Jó motorozást!
Üdv mindenkinek:További érdeklődésre eladom MZ Trphy 125 es motorkerékpárom egyben de alkatrészenként is akár,képeket kérésre tudok küldeni,állapota egyben van,indextől a lábtartóig-, érd : zsebecom@freemail.hu
neked nincs, vagy rossz? vagy nem szabályoz jól? behangolni könnyen be lehet, ha csak ez a baj, ne vegyél, segítek.
Hát nem a gerjesztéstől :)
A főtengely vibrációitól tud elfordulni ha nem megfelelő a kúp.
Az ék az csak biztosítás és a kezdő pozíciónálás miatt kell.
legolcsóbban nem tudom, de a Mofaker.hu a Heidenau és a veeruber itthoni forgalmazója. A Hedi pedig piszok jó gumi jó áron. Ár érték arányban ez a legjobb, de ha neked csak az ár a lényeg szerinte a VeeRuber sem rossz választás, csak annak kicsit béna a mintája, de a gumi anyagával meg vagyok elégedve.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|