hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Petrov
válasz erre | email2009-05-04 19:58:26
4 sebeséges! de fura mert ha nem inditom be akkor meg vesszi az összeset!
sorszám: 36249 (111877)
(előzmény: Jaky16, 2009-05-04 19:54:47)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-05-04 19:56:12
Az úszó mehetett el, vagy a tűszelep nem jól zár, a szivató gumi talán jó így, de a rugója sztem gyenge már. Elzártam a benzincsapot, úgy járattam, és felpörögve ordítva állt le mielőtt kifogyott volna az úszóházból a lé. A túlfolyóbol is folydogál, nyitva hagytam éjszakára a csapot(véletlen), és foltos alatta a beton, beállításkor és összeszerelés után sem folyt, pedig mentem is vele. Ma már nem, de holnap megnézem. Lehet lyukas a hólyag?
sorszám: 36248 (111876)
(előzmény: Nfsman, 2009-05-03 17:43:54)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-05-04 19:54:47
4 vagy 5 sebességes? am valószínűleg léptetővilla vagy kapcsolóköröm kopás...
sorszám: 36247 (111875)
(előzmény: Petrov, 2009-05-04 19:49:17)

 
 
Petrov
válasz erre | email2009-05-04 19:49:17
Sziasztok! most raktam össze egy TS 250-est és nem jövök rá hogy mi lehet mert ha ell inditom és váltani akarok akkor kerreg és nem igen akarja be venni a sebeségt van hogy jó de az nem sokáig tartnála:(!Már fell pontoztam a kuplungot is és még mindig nem jó vagy csuszik mostmeg vagy nem és akkor be tudom rugni de nem vesszi be mostsem! csak kerreg csak kerreg:(:(((! Vajon mi lehet?
sorszám: 36246 (111873)

 
 
csimbók
válasz erre | email2009-05-04 14:32:34
igen.
sorszám: 36245 (111864)
(előzmény: h0o2a7j6, 2009-05-04 11:02:36)

 
 
DUDUKA1
válasz erre | email2009-05-04 14:11:29
http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/mz.html itt nézz utánna
sorszám: 36244 (111863)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2009-05-04 13:01:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-04 13:45:26
inkább keveset kap, de ez attól is lehet, hogy túl nagy a torok átmérő és amikor hirtelen ráhúzod, akkor nagyon lelassul a levegő, és ezért kap keveset.
Érdemes próbálkozni a tű feljebb húzásával, nagyobb főfúvókával, úszószint növeléssel (de csak akkor ha más nem hoz elegendő eredményt)
sorszám: 36243 (111862)
(előzmény: LG TS, 2009-05-04 13:12:51)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-05-04 13:12:51
Sziasztok!
Megjavulni látszik a TS 150-em. Találtunk egy két hibát rajta, amit orvosoltunk. Már nem fossa az olajat a dinamó alól.
És a lényeg: Karbit cseréltem egy 24es Dellorto az alany. A probléma vele hogy 3.ban és 4.ben ha nyélgázt húzok, akkor betorpan a gép és nem gyorsul. Ha óvatosan fokozatosan húzom neki akkor elmegy 90ig, de ott újra torpangat. 110es a főfúvóka. Szerintetek az sok egy 150es TS-nek? Sok benzint kaphat? Tű lentebb tevésével, van értelme próbálkozni szerintetek?
sorszám: 36242 (111861)

 
 
IpariEgyenaram
válasz erre | email2009-05-04 13:01:18
Sziasztok !
Van nekem egy MZ TS 125-ös motorom , 1975-ben gyártották . Ez ugye még a kis tropy blokkos , az az itt még nem a benzinben lévő olaj keni a főtengely csapágyakat hanem a motorolaj ( hajtóműolaj , nemtudom melyik a helyes kifejezés).
Az lenne a kérdésem hogy a főtengelyhez milyen szimeringet kell vásárolni ? És mi a szimeringnek a méretei ? Sajnos sehol sem találok szimering táblázatot erről a típusról .
Előre is köszönöm a segítséget !
sorszám: 36241 (111860)

 
 
Kuci
válasz erre | email2009-05-04 11:43:20
Hát azok a gyönyörű 70-es évek... :)
sorszám: 36240 (111855)
(előzmény: Árpád, 2009-05-04 11:13:15)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-05-04 11:13:15
Motorja válogatja... Amikor még több króm és festék volt a jawa 634 en, a csajok rendszeressen komoly motornak nézték. Egész nehezen voltak hajlandók csak belenyugodni, hogy sose viszek utas.:) Ja, bocsi, helyesbítek. A sok itt forumozónak az általam említett csajok nem csajoknak, hanem unatkozó nagymamáknak számítanak.:D
De a furóval semmi probléma, a jawa is szoci gép. :D
sorszám: 36239 (111853)
(előzmény: R.Norbi, 2009-05-03 15:33:02)

 
 
h0o2a7j6
válasz erre | email2009-05-04 11:02:36
125ös ES és TS-nek megegyezik a hátsó láncvédő bakelitje?
sorszám: 36238 (111851)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-03 22:36:40
no igen, berúgókart nem kell levenni :)
A levett dekniben össze kell rakni és felhúzni a rugót, és beakasztani a helyére, ez után deklivel együtt fel lehet rakni csak a lemez pozíciójára kell figyelni, de az már nem szokott gond lenni.
A felhúzáshoz praktikus egy satu és egy erős fogó használata.
sorszám: 36237 (111824)
(előzmény: viktor333, 2009-05-03 15:26:34)

 
 
DUDUKA1
válasz erre | email2009-05-03 20:38:02
http://www.mzclubhungary.com/index.php?option=com_content&task=view&id=11&Itemid=18 berugókar összeszerelés
sorszám: 36236 (111816)
(előzmény: viktor333, 2009-05-03 15:26:34)

 
 
csimbók
válasz erre | email2009-05-03 18:18:35
II.Komáromi kétkerekü flugos futam.2009 május 09. www.kassakkse.hu/news.php
sorszám: 36235 (111799)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-05-03 17:43:54
Elég valószínű, hogy a megfordított-megpiszkált szívató gumidugó nem zár tökéletesen, attól füstölhet ám rendesen. ellenőrizd le, hogy rendesen zár-e. a bowdennek legyen holtjátéka... annyival nem nagyobb az a főfúvóka, hogy ennyire megbolonduljon tőle a motor.
sorszám: 36234 (111794)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-05-03 16:57:46)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-05-03 17:01:23
Ja és a lenti problémakör és barátai a lényeg; schwarzkopf- olajkályha Úr. Bár én dízel MZ-t nem láttam...
sorszám: 36233 (111791)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-05-03 16:57:46
Sziasztok, piszkáltam a karbit a kisTSn, faragtam egy tömítést, megfordítottam a szivatógumit, másik súbertűt és 100 as főfúvókát kapott a 90-es helyett, a tűtartó legfelül van. Iszonyatosan füstöl,alapjárathoz közeli fordulatrol bután bőgve pörög föl, és mindíg ott kell tartanom, mert leáll, főleg ha megszokott gyorsan engedem rá a kupplungot. Visszacseréltem mindent, ahogy volt(tűt, fúvót stb) ugyanolyan nagy fehér füst. 22es ETZ karbim van, és az alapjárati csavar nem csinál semmit, csak a karbi tetején a bowden csavarral tudok játszani, de akkor sem tudom elérni a korábbi állapotot, hogy a gázkart visszatolva teljesen normális alapjáratom lenne füst nélkül. A gyertya mocsok fekete. tartalékon van az üzemanyag, hozok bele lét, hátha a finom olaj "leült" az aljára, bár kétlem. Aztán meglátjuk
sorszám: 36232 (111790)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-05-03 15:33:58
Köszi!
sorszám: 36231 (111787)
(előzmény: Keri, 2009-05-03 11:26:58)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-05-03 15:33:02
És mi nem a motorunkkal kábítjuk a csajokat!:)....mert akinek jó a motorja,annak kicsi a fúrója és nem is tudja használni....ellentétben velünk! ;D
sorszám: 36230 (111786)
(előzmény: Keri, 2009-05-03 11:20:00)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-05-03 15:27:27
ELADÓ!

- 30N2-4 karburátor 250-es MZ-re
- GIVI fölső túradoboz,konzollal és 2 db gyári kulcsal

30/290-5617
sorszám: 36229 (111785)

 
 
viktor333
válasz erre | email2009-05-03 15:26:34
hello
hogy kell visszarakni a 250 es etz berúgó karját ? mert leszedtem de nem akar vissza menni
üdv sürgős lenne
sorszám: 36228 (111783)

 
 
Lajos14
válasz erre | email2009-05-03 13:04:19
Omlas! Keri!
Még egyszer kösz a segítséget. A porlasztóban az a fúvóka, amelyikbe belemegy a súbertű ki volt csavarodva. Most hibátlan a motor. Jó motorozást!
sorszám: 36227 (111775)
(elözmény: schwarczwolf, 2009-04-29 21:40:47)

 
 
zsebe
válasz erre | email2009-05-03 12:56:36
Üdv mindenkinek:További érdeklődésre eladom MZ Trphy 125 es motorkerékpárom egyben de alkatrészenként is akár,képeket kérésre tudok küldeni,állapota egyben van,indextől a lábtartóig-, érd : zsebecom@freemail.hu
sorszám: 36226 (111773)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-03 11:55:14
neked nincs, vagy rossz? vagy nem szabályoz jól? behangolni könnyen be lehet, ha csak ez a baj, ne vegyél, segítek.
sorszám: 36225 (111772)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-03 11:40:23
Hát nem a gerjesztéstől :)
A főtengely vibrációitól tud elfordulni ha nem megfelelő a kúp.
Az ék az csak biztosítás és a kezdő pozíciónálás miatt kell.
sorszám: 36224 (111769)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-02 21:30:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-03 11:26:58
legolcsóbban nem tudom, de a Mofaker.hu a Heidenau és a veeruber itthoni forgalmazója. A Hedi pedig piszok jó gumi jó áron. Ár érték arányban ez a legjobb, de ha neked csak az ár a lényeg szerinte a VeeRuber sem rossz választás, csak annak kicsit béna a mintája, de a gumi anyagával meg vagyok elégedve.
sorszám: 36223 (111768)
(elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 14:39:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-03 11:20:00
1. a hiedelmekkel ellentétben ez a legolcsóbb motorozási lehetőség, ha hajlandó vagy összekoszolni a kezed.
Vagyis ha van műszaki érzéked, de pénzed nincs akkor sokaknak ez kizárólagos lehetőség a motorozásra.
Főleg hogy 300alatt nem szabad japán motort megvenni, mert arra a gatyádat is ráköltöd és megbízhatattlanabb mint az MZ...ehez képest 50ért már jó MZt kapsz. Esetleg rendbe kell tenni, az megint 50.
2. Ha van érzéked, magadnak tudod szerelni filléres alkatrészekkel.
3. Mivel egyszerű a szerkezet megbízható (feltéve hogy nem rontasz el valamit). Már évek óta hajtom a gépemet és szó szerint csak tankolni kell bele.
Igen olajos, majd műszakira lemosom. Ezen felűl csak a LED-es lámpát fogom visszacserélni, hagyományosra hogy ne kössenek bele.

Ja és én versenyzésre is építettem egy ETZ-t, ilyen körülmények között is megbízható és írtó élvezetes, olyan áron amiért te egy lepukkant robogót kapsz. Ha elesek akkor sincs gond, mert bírja azt is.

Végül ami személy szerint vonz ezekben a gépekben, hogy szeretek szerelni és sohasem szerettem a steril agyon komputerizált gépeket. Azt szeretem ha érzem a működését.

Amúgy van egy Hondám is. Egy idős az MZ-vel. Szeretem azt a motort is de annak a megvásárlását megbántam anyagilag, az MZ megvétele pedig életem legjobb húzása volt.

Munkába járásra is használom a kis TS-em, és olyan alacsony költségen teszem azt, hogy BKV bérletet sem tudnám ilyen olcsón kihozni. Persze erre egy robogó is alkalmas, de ez minden hibája ellenére igazi motor...a robogó csajoknak való :) (bocs lányok).

Tehát ha neked egy olyan motor kell amit ha elhordasz rendszeresen szervízbe akkor megbízható, jó teljesítményű, és nem kell összekoszolnod a kezed, akkor vegyél egy max 10éves japánt.

De ha számodra a motorozás nem csupán divat, akkor ezeket az öreg gépeket jobban lehet szeretni.

Valóban a fagyizó előtt nehéz a csajokat kábítani egy MZ-vel, de mi nem ezért szeretjük.
sorszám: 36222 (111767)
(elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)

 
 
válasz erre | email2009-05-03 10:52:58
Sziasztok!

TS 250-es MZ-hez keresek 6V os fesz.szabályozót, olyat ami gyári és nem volt még piszkálva, azaz tökéletesen működik! Akinek van és megválna tőle, kérem írjon egy mail-t!

üdv:

F.
sorszám: 36221 (111764)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-03 10:39:58
időjárást és a meleget együtt nem bírja a nikkelezés
sorszám: 36220 (111761)
(elözmény: schwarczwolf, 2009-05-01 21:11:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-03 10:38:44
a paralaxis hiba kiküszöbölésére én keresztbe fektettek egy lemezt a HF-en és akkor közvetlenül a csavarhúzó mellet mérem.

Van mérő órám is amivel 0,01mm pontosan be lehet lőni, de miután csavarhúzóval beállítom és megmérem órával is, nincs szükség korrekcióra, ezért nem vacakolok vele, csak a felújításkor.
sorszám: 36219 (111760)
(elözmény: schwarczwolf, 2009-05-01 21:04:48)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-05-03 10:12:59
esetleg valami fotószerűséget tudnál készíteni róla? mert lehet érdekelne...bár pest messze van "sötét" szabolcshoz:)
sorszám: 36218 (111758)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-03 03:46:18)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-03 03:54:49
bocsánat azu elirásokért,azt hiszem erre mondják ülj le egyes! megxek is aludni
sorszám: 36217 (111753)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-03 03:53:24
ezt a szegénxebbik tábor nevében kikérem.)én szért vettem hogy ne pusztuljon meg s kistz smikor pest balcsi távon végig 100as tempóval járom meg.erre tökéletes a 750rd gs kényelmes 120at tartjs bárhol bármkor
sorszám: 36216 (111752)
(előzmény: körvics, 2009-05-02 23:17:22)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-03 03:46:18
lövéesem nincs,ezt használtam,de nem volt rossz,csak más felnim van már azért cseréltem gumit,mivel nem egy agyonhasznált hulladék,ezért gondoltam jelképes összegért tovább adni akinek negyobb szüksége lehet mnt nekem az áat zusammen értendő,szerintem elég korrekt,főlrg hogy a mitas 6000be kerül
sorszám: 36215 (111751)
(előzmény: Jaky16, 2009-05-02 22:43:51)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-03 02:31:49
hát ja:)!
sorszám: 36214 (111750)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-05-02 21:35:37)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-05-02 23:17:22
maximálisan 1etértek Péter mz-el, szinte minden lényeges dolgot leírt. akinek öröm a motorozás, és szereti tudni, hogy miért gurul alatta a gép, az hasonlóan gondolkodik. persze van 1 másik, talán szélesebb tábor, kiknek anyu-apu megveszi az új 600-1000 ccm-es sportmotort és villogásra használja a közuton egész addig, míg lemosható matrica nem lesz valamelyik kamionon...
sorszám: 36213 (111748)
(előzmény: Péter mz, 2009-05-02 22:45:01)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-05-02 22:48:07
mostmár 12000km nél járok mióta én használom de országuti leállás nem volt.Mikor elvittem műszakira előtte teljesen szétszedtem persze mindent külön,egymás után és beállitottam megcsinálgattam amit kellett,blokkba belenéztem.De azóta jó ,12000km óta.
sorszám: 36212 (111745)
(előzmény: Péter mz, 2009-05-02 22:45:01)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-05-02 22:45:01
heló
A 2 üteműeket nem kell leszarozni.meglehet nézni mennyi 2 ütemű motort gyártanak még most is.Megvan a maga előnye.Meg ezek a motorok nem esznek annyi olajat h olajkályhának hívjuk őket.Olajkályha viszont könnyen tud lenni egy 4 ütemű motorból,autóból.És azt sem jelenteném ki h mindenhol lerobbantok.Talán össze kéne számolni mennyi mz-t láttál mostanság lerobbanva,pedig rengeteg mz van még most is.És nem fekszünk állandóan alatta,sőt egyáltalán nem mert felülről lehet szerelni nem kell alatta bujkálni meg burkolatokat leszerelgetni meg stb.
Engem megfogott az h 16 évesen ráláttam a garázsban és dolgoztam egy nyarat végig h meglehessen csinálni normálisan.Csak 50 ezer ft-omba került és teljesen kész lett.Vételár ugye nem volt nekem.Én már használom lassan 3 éve de még nem robbantam le vele sehol.tavalyi évben mentem 7000km-t és folyamatosan jó volt,csak lecseréltem a fesszabomat elektromosra mert a mechanikust már nemtudtam megjavitani,meg 1szer-2 szer leellenőriztem a gyujtást abban az évben.Azonkivül csak tankoltam és sokat mentem vele.Nekem ts 150 em van 4 literes fogyasztással hosszú úton 3.5 inkább.Meg nem drága ezekre a biztositás meg a teljesitmény adó sem.és tényleg az is nagy szempont h sok ember maga megtudja szerelni ha kell és lehet tanulni rajta 1000 dolgot.És majd ha tényleg megunjuk már akkor veszünk vmi mást,jobbat de igy már elmondhatjuk magunkról h nem csak alánktoltak kezdeni egy 400-600ast hanem volt min tanulni és érezni,meg összefüggéseket levonni a működésből és szerkezetből.Rutint szerezni.
sorszám: 36211 (111744)
(elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-05-02 22:43:51
darabonként ennyi? engem a 16"os érdekelne, de csak ha Norbinak nem kell:) ez országúti gumi ha jól sejtem... szted pályára jó lenne?(egy simsonra kéne)
sorszám: 36210 (111743)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-02 21:50:20)

 
 
Lajos14
válasz erre | email2009-05-02 22:08:17
Keri! Kösz a választ, ha lesz vmi majd írok.
sorszám: 36209 (111738)
(elözmény: schwarczwolf, 2009-04-29 21:52:24)

 
 
Lajos14
válasz erre | email2009-05-02 22:06:35
Kösz a tanácsot.
sorszám: 36208 (111737)
(elözmény: schwarczwolf, 2009-04-29 21:40:47)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-02 21:50:20
nálam pesten:)
4pénzért adom csak vigyed,attól függ mire kell,3.00x18" mitas,és egy 3,50x16" IRC(anlas) mindkettő egy hónapig volt fenn,nincs szétfarolva,normál utcai használatból
sorszám: 36207 (111736)
(elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 14:39:18)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-02 21:42:04
lehet nem tudom,nem láttam bele,az éket visszaraktam és fasza volt:)
azért gondoltam a gerjesztésre,mert már alapból elég gyér volt az akksim,most új van már csak akkor volt az,és hogy már egyből elkezdett tölteni,csupán emiatt gondoltam erre.
sorszám: 36206 (111735)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-05-02 21:35:37)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-05-02 21:35:37
Hát a forgórész tömegéből adódó tehetetlenségtől inkább elfordul mint pont a gerjesztés miatti fékező erőtől. Szerintem! :D
sorszám: 36205 (111734)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-02 21:30:28)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-05-02 21:34:42
tapadás.hu
Én mikor kerestem, eddig a címig jutottam, és innen vettem
sorszám: 36204 (111733)
(elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 14:39:18)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-02 21:30:28
Áron akkor magyarázd el mitől fordult el?
bettem az éket és minden fullos volt,mint az álom úgy járt.komputerhiba:D
sorszám: 36203 (111732)
(elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 13:09:48)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-02 21:28:21
most összeszedem mindenféle úriemberségemet,mindamellett hogy nekem is van japán motorom,nevezetesen egy suzuki gs 750es sor4 16 szelep karbis,megy mint a disznó,de elszáll egy szelep himbatörés miatt,az hót kurvaisten hogy csak rendelésre v .bontottan tudok hozzá vadászni alkatrészt.Az meg a másik ki és mit szeret,de díjazom a bátorságod hogy egy olyan oldalra ahol szinte mindegyik felhasználónak szar kétütemű olajkályhája van legalább egy biztos,és ha jól meg van csinálva nem pedig barmolva,akkor a világból is kivisz.Én autószereléssel,lakatolással foglalkozom és bizony elég sok olyan modern akár japán,európai tök mindegy miféle,tudok olyan szintű pofátlan gányolást mutatni hogy nem győzöd majd a földről összekaparni az állad annyira meg fogsz lepődni, és szerintem figyelj oda nehogy véletlenül eless!én ezt meg nem fenyegetésnek szántam,remélem értettük egymást,további szép napot!
sorszám: 36202 (111731)
(elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)

 
 
Petrov
válasz erre | email2009-05-02 20:59:26
Hát nézd valamijen szinten igazad van mert én is rengeteg pénzt és idöt öltem a hobbimra! 10 éves korom ota motorozom a szüleim nagyon nem örültek elöször de mindig azt mondtam erre hogy még mindig jóbb mint hogy drog vagy alkoholba ölném a lovémat! lassan 10 év után magyon sok motorom volt és van! De soha nem bántam meg hogy belle csöpentem mert rengeteg embert ismertem meg olyan embereket mit itt a forumon is vannak (igazi MOTOROSOKAT)akikel ell lehet beszélgetni ezzekröl a gépekröl mert nekünk mind annyiunknak egy a nézetünk és az érdeklödésünk! Édeapám sem értet meg engem épp ugy mint te!Ez egy olyan dolog mint majdnem a müvészet a müvészeket hülyének és elvontnak nézik csak az érti meg a müvézt is aki fogékony a témára vagy éppen müvész!És annál nagyob öröm nincs mikor a saját kezed által javitot szerelt gépell MOTOROZOL! 20-30 mulva meg nézd meg holl lesznek a mostani japo gépek!
sorszám: 36201 (111730)
(elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-05-02 17:32:19
Ezek a motorok tanuló motornak (is) ideálisak: olcsó, meg lehet tanulni az alapvető műszaki dolgok működését, javítását és ha az ember egy jó állapotú gépet vesz akkor nem kell bele pénzt ölni.
Az én motrom a szívemhez nőtt, pedig japán gépeket nézegettem a vásárlás előtt, de egy barátom mondta, h ő szerez egy jó MZ-t és 3 év alatt semmi baja nem volt. Kezdőként kimaradt az olajcsere és nem megfelelővel töltöttem utánna és 6e km után lett benne rendes olaj (erre figyelek)és túlélte, semmi baja nincsen neki. Úgy megy, mint ahogy a gyárból kijött. Ennek a motornak életem legszebb napját köszönhetem. És számomra az a nap mindent megér.
Ezeknek a gépeknek lelke van. Az a tökéletlenség ami ezekben az elavult technikákban lakozik széppé teszi őket. A súlyelosztása nem ideális, viszonylag sokat fogyaszt van ennél híresebb, gyorsabb, de ezek a motorok még mindig mennek, ha valahol leáll azonnal meg lehet szerelni. A hangja számomra gyönyörű, ahogy húzom neki és ordíít, megy ráz gyorsul, érzem a sebességet rajta. És amikor ezek a mai modern motorok leállnak, én kiveszem ezt a garázsból, berúgom és megyek tovább vígan. Ha elromlik? Örömmel megszerelem, mert tudom, hogy ez mind2nek jó lesz. Hálás szerkezet=)

Egy modern motorba is lehet ölni a pénzt. Mindenki maga döntse el, hogy melyikbe éri meg a jobban.
sorszám: 36200 (111719)
(elözmény: schwarczwolf, 2009-05-02 12:39:36)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu