:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Keri!
Az jutott eszembe,hogy volna értelme szerinted egy Mz kupás topicot nyitni a totalbike-on?
Elvileg simán működhetne,e másik lehetőségként itt,a szocin is lehetne egy versenyzői topik akár,és lenne hol megbeszélni az ügyes-bajos dolgokat.
Valahogy a szocformulás oldal nem műkszik Mz szempontból.
Vagy érdeklődés hiánya miatt értelmetlen próbálkozás lenne?
az enyémen (ETZ 251) tolómérővel mérve 27,2mm ennek a csavarnak a laptávolsága
Szevasztok
Küldje már el valaki légyszi az mz etz 125-ös váltójának a felépítését.
hello nem kaptam meg az e-mailt küld már el még egyszer. köszi
sorszám: 36296 (112051)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 06:29:00)
Mostmár végképp nem tudom a méretét. Megnéztem a sjátomat, és egy másikat is. Még csak nem is hasonlítottak egymásra. Az enyémen kissebb a hatszög mint a menet, a másikon pedig nagyobb volt, egész olyan, mint amilyenre régről emlékeztem.Tudnám, melyik a gyári....
Én sem tudom soha a méretét, de általában szerszámkészlet a kezem ügyében van amikor szerelek így azt a kulcsot veszem a kezembe ami jó hozzá :)
Arra azért vigyázzatok hogy annak ellenére hogy ilyen marha nagy csavar, nem szabad túl nagy nyomatékkel lehúzni, mert a pereme letörik. Persze ennek ellenére ha régen volt szétszedve a lazításhoz kellhet nyomaték, de ha van lehetőség a légkulcsot javaslom mert puha a csavar anyaga és a sima (tescos) villáskulcs elnyalhatja.
Apropó légkulcs. Bambinál láttam akkumlátoros "légkulcsot" ha valaki nem akar kompresszort beszerezni, akkor ez is jó lehet...persze gyanítom ez a szerszám sem túl olcsó, de igazából a légkulcs maga is drága.
sorszám: 36294 (112030)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 06:25:26)
Hülye vagyok. Persze hogy jól emlékeztem, hogy a lehető legnagyobb azaz vagy 32 vagy 34 a kulcs. A 30 a menete.:( Nem szabad éjjel foglalkoznom ilyesmivel.
Úgy látszik, nem ugyanazt a csavart értettük. Én úgy értettem, a telót lezáró csavarra gondolt. Én is 32-34re emlékeztem, de az MZ-B szerint 30-as. A teló rajzán náluk a 3as számot viseli az illető alkatrész. http://mz-b.de/etz250/t2-2.htm
A jawáé tuti 32. De van egy olyan gyanúm,. miszerint nem is gyártanak 34est, 32 a legnagyobb szabvány kulcs.
jaky megkaptad a gumikról a képeket? mailcimedre küldtem,mondtad hogy lehet érdekelne.
a két villahíd tengelyének az összehúzócsavarja(pontos megnevezés ismeretlen)az meg ha jól emlékszem 34es.
sorszám: 36290 (112025)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 06:25:26)
sokszor szétszedtem már de én valahogy úgy emlékszem hogy 24es kulcs kell hozzá,egyszerűbb ha egy crova készlettel indulsz:D meg egy fél méteres erőkart is,én majdnem eltörtem a kormányzárat,amikor lazitottam először:))azóta már bejáródott,de most már tuti jó lesz,szóval megint be fog rohadni a zárócsavar
:) 22-30 szarva közt a tőgyit... XD 27mm lesz az
Nagyobb lesz az szerintem. 30-as.
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani mekkora az ETZ250-esek első teleszkópjának felső végén található hatlapfejű csavarok párhuzamos oldalainak távolsága mm-ben? (Mekkora kulccsal tudom kilazítani?)
Kosz!
Louie
SŰRGŐSEN ELADÓ!
- Bieffe Scatto használt bukósisak
- GIVI fölső túradoboz,2db gyári kulcsal
- Olympus xb400 analóg fényképezőgép
Kérésre képet tudok küldeni!30/2905617
S.O.S.!
nincsmit:) de ha már nekiálltál, akkor legyen tuti a gép. zörgés, meg ugyan nem fémes hangon, de lehet szegény keveréktől is. ciripelhet ettől.
kissé benzinszegényen harap a legjobban, és úgy is forog ki magasabb fordulatra, amellett, meg gyorsabban szarrámegy, és közben meg is ragadhat. kicsit többet kell nekik adni mint amit megkívánnak
Köszi a tanácsot!Tekertem 1/4-et kifelé a levegőcsavaron és körübelül jó lesz!Tovább nem akarom babrálni,mert most nagyon jól megy!Nem tudom,hogy mit csináltam vele,de most nem zörög magas fordulaton sem annyira!Hatottam rá a belső energiámmal! :DDD még egyszer köszi!
Én hangra és a gázreakciókra szoktam állítani.
Hű vazze, így még sose állítottam porlasztót... :)))
jó az a rekord, ha 1:40re kevered, akkor már inkább porlasztóbeállítás a téma. de gyertyaképet meleg motornál érdemes nézni, és azt is úgy, hogy mész félgázon kb 10 km-t,majd kuplung be,gyujtást le és haggyad lelassuli ezután nézd meg. ha sötét akkor lehet lejjebb rakni a tűt, ha világos(őszbarnánál világosabb) akkor feljebb. ha így már jó a beállítás, akkor próbálhatsz 3-4perc tőgázas hajtást, majd ugyanúgy állj meg, nézd meg a gyertyát.nem túl világos? akkor próbálj meg 7-8percet tőgázon menni, majd nézd meg akkor is. ilyenkor a főfúvóka gyertyaképét látod, ha sötét, akkor kissebb főfúvóka kell, ha világos, akkor nagyobb. minden tűállítás és fúvókacsere után be kell lőni az alapjárati levegőt. kb enyi a hibátlan karburálás. pepecs, de nem megy egyszerűbben.
Mindkettő megfordult a fejemben!Re-Cord olajat.
a max áteresztő képességet jelöli az a szám. 2mm a lyuk rajta. de minek vettél újat? a régi nem zárt? ez se fog, megnyugtatlak:P
20db-ból egy van ami jól zár.
Hali!!
Nekem a szervíz témakörben lévő karburátor beállításához lenne kérdésem: 250-es etz-m van és a karburátorhoz vettem tűszelepet(a boltba direkt ehhez a típushoz kértem) honnan tudhatom biztosra, hogy a tűszelep jó lesz, illetve konkrétan mit jelent a tűszelep fúvókájának a 20-as méret?
mire gondolsz? benzin-levegő, vagy benzin olaj? mindkettő lehet. milyen olajat használsz?
ETS-e elölre, hátúlra egyaránt mély bordás való.
Sziasztok!Kelle nekem egy TS250/1 üzemanyagtank. Elég sürgős! motorsokk@citromail.hu 06307101501
nekem a km órám olyan pontos mint a beton,3 hónapja 150-160km\h-val parkol a dobozába:) leesett a mutató és ott ficereg a 0 és a 140es jel között,ha lábán lesz a gép véglegesen,akkor üveglap nélkül addig próbálom gps-el amíg nem lesz pontos,kicsit elő kell fesziteni v. épp forditva,nem ez a megoldás a mágneskuplung gyengülésére,de jónak tűnik így fejben lejátszva.a 3,5ös hátsó gumival jól érezte magát az mz,azért maradtunk ebbe a gumiválasztásba,mert szerintem elég nagy ahhoz hogy lehessen dönteni,ami volt rajta,azt nem lehetett dönteni annyira a profilja miatt,a felnim meg 6,3cm széles külső peremnél mérve,jónak kell lennie.egyszer csesztem el az erőátvitelt,amikor 16os lánckereket vettem előre,rosszul számoltam,előre pont hogy kisebb kell ha azt akarom hogy ne szenvedjen,és ki tudjon"lőni",és az emelkedők se a visszaváltásokról szóljanak.
értem,nem tudtam honnan induljak el hogy most ez centi v. coll százalékos v. valami aránypár,nekem 3,5ös volt hátul elöl meg 3as,ehhez keresek viszonylag egy méretűt,kinálták nekem a 130ast is de mondom minek,nem úthengerrel járok hanem motorral,és még csak be se férne szerintem,eléggé ki van centizve a gumi helye.
Sziasztok!
Szét vannak szedve az MZ-men a kerekek. (új küllők, stb) Összeszerelésük előtt állok. Észrevettem, hogy 2 fajta fékdob létezik az mz-ken. az egyiknek ilyen mélyebb a közepén a "hűtőborda", a másiknak kevésbé (remélem értitek, h mire gondolok) a kérdésem, hogy az ets 250en milyen van gyárilag? (normális képet nem találtam róla a neten, amin kivehető..)
A tűszelep nem zárt, de már megoldottam, folyás nincs. viszont még mindig füstöl, és az etz karbi alapjárati csavarjára sem reagál semmit( ha kitekerem teljesen; ügyesen visszaszippantja, he he), a gázkart kb a körív negyedéig kell húznom, hogy le ne álljon, és összevissza jár. A karbi tetején lévő állító csavar teljesen ki van tekerve.
120/90 es 18as michelin gumi nem érdekel valakit?Már kopott ,de a szélein még van 4-5 mm mély borda középen meg talán 2mm mély csak a csík.Vas megyében van nálam.
Kérdés!:-ha picit kormos a gyertya,akkor dús a keverék??
Igen... az ilyen felpörgés a túl magas benzinszintre ill. az ebből fakadó túl dús keverékre utal. ellenőrizd le, hogy zár-e a tűszelep, egy picit sem szabad engednie. Az úszót ha kizserelve megrázod, és lötyögő hangot hallasz benne, akkor az lyukas... napra kitéve ki kell szárítanod alaposan, és beforrasztani, de inkább vegyél újat, nem drága és kevesebb a macera vele. ezután állítsd be a megfelelő szintet.
Most elszégyeltem magam.:) Én is a minél szélesebb gumik híve vagyok.:)
Ok. Majd próbálgatom, csak nem voltam benne biztos merre induljak el.(kevesebbet v. többet kapjon)
Tavaly majdnem megvettem egy 250es ETZ-t, amin hátul 4.25ös gumi volt. Hát elég brutálisan nézett ki. Még olcsó is volt, csomó új alkatrésszel(valószínű estek vele). Kár hogy nem volt rendben se a tulaj, se a papírok.
Sziasztok!
ETZ 250-hez létezik elektronikus gyújtás? Ha igen, hol lehet kapni, és mennyiért?
Szép napot mindenkinek.
Georgie
egyesek képesek feltenni nagy etz-re 4.10-es gumit hátra.. erre nekem csak annyi a reakcióm: a trabi gyárilag 5.40esen gurult, a wartburg meg 6.00. szóval egy motorra rettentő széles.. és ez vonatkozik a /es gumikra is. a mi gyönge motorjainkat egy széles gumival tovább lehet rontani.
ja, ha rá van írva a gumira,
heidenauknál szokott lenni:
pl: "FELGE: 2.15" akkkor azt 2,15"os felnire érdemes tenni.
a 3.5 megefelelője kb a 100/90. minnél nagyobb / értékűt kell venni, a /70 elég alacsony profilú, a km óra pontatlanságát tovább rontja(többet pörög,lassabban halad.. akinek ez nem számít,vagy pont jó, az vehet bármilyet.
Fogalmam sincs milyen méretü gumit lehet rátenni ETZ-re.Fogod a centiszalagot és megméred hogy mekkora fér el, majd kiszámolod az mekkora guminak felel meg.
Az első szám az a gumi szélessége minden esetben.
A régi méretnél ez colos méretben van megadva az új jelölésnél milliméter. 1inch az 25,40000785815mm
Ebből számolható hogy 110-es gumi az 4,33-asnak felel meg régi jelölés szerint.
A második szám az a gumi magassága a szélességéhez viszonyított százalékos értékben. A régi gumik ahol nem jelölik a perességét /100 /90körüli méretűek szoktak lenni.
Azaz a 110/70-es gumi az 110mm széles és 77mm magas. Vagyis 16"-os kereken (16*2,54)+(2*77)=560mm lesz elvileg az átmérő, vagyis a tengelytől 280mm hely kell ha jól számoltam.
Azt is érdemes tudni hogy a gumi méretei úgy lesznek többé kevésbé igazak, ha a mérethez való felnire teszik. Ha keskenyebb felnire teszik akkor nem lesz olyan széles és nem is lesz olyan stabil (a gumi deformáció miatt) mintha jó méretet tennél rá.
Persze az ez nem szokott benneteket érdekelni, de ha mm pontosan befér egy gumi azt is számoljátok hozzá hogy még a deformáció miatt is hozzáérhet valamihez.
sorszám: 36257 (111904)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-05 07:03:20)
ezt jó hogy irtad,a 110\70\ 16" szerinted befér a láncvédő miatt? 3,50x16" volt benne korábban,és azzal elfért.
Keri mi a fészkes fene van az oldallal?nem főben járó bűn,de már kicsit zavaró hogy,nézegetem a hsz.eket,és ott e nickem alatta pedig nem is nekem lett cimezve.jó ez amire visszairok,ez igen,de te tudod hogy nekem az mz,szeretem,ott a gs azt is szeretem,mindegy mi az csak legyen egyszerű mint a tök,duruzsoljon,és benzines,mert a recsegőkért (diesel)nem vagyok annyira oda.a generátor meg jó ha lehúzom ékkel együt nyomatékra a csavart,tölt is,nem út,innentől engem már nem is zavar,hibátlanul üzemel:)
ja azt elfelejtettem,ha komolyan érdekel,majd a fotók után,szerintem postázni is lehet
sorszám: 36254 (111895)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-05 06:46:13)
figyelj tudod hogy utálom pestet? szinte mindent megadnék azért hogy el tudjak költözni egy olyan kis városba,ahol dolgozom,ott van a családom,nem kell parkolással görcsölni,minden reggel a szomszéd kakasa kelt,én erre vágyom,de ezt úgy diagnosztizálják az agyfúrkászok hogy a rózsaszín köd-kór:)mert ilyen csak a mesébe lehetséges.Persze a gumikról tudok képet csinálni,de leghamarabb ma este tudom valahogy elküldeni neked,bent van munkahelyemen.
Hát emberek ez a Mofaker rohadt jó.kár hogy az én kis hazámba nincs ilyen üzlet.nekem ez hihetetlen ami ott van.gumik,izzók alkatrészek k...va jó áron.nálunk ebből sokat be sem lehetne szerezni nem hogy ilyen áron lehessen vásárolni.(még a hat voltos halogén sem drága nálunk ilyen meg nincs is)
80/100-asnak :)
De nyugodtan felrakhatod a 90-eset is
A mofakeren nézegetem a gumikat és melyik gumi felelne meg a 3,25*16 osnak?100/90-16? vagy a 90/90-16
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|