:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
sziasztok!
honnan lehetne szerezni egy jó tömítést az etz karburátorába ugyanis a bolti az ilyen hitvány egyszer használatos. Másodjára már szétnyúlik. Az jó ha kartonpapírból vágok?
Sziasztok
Vállalom elektronikai alkatrészek gyártását, például:
6-12V-os gyújtások (elektronikus-megszakítós, Hall jeladós), dobozolást is vállalom
6-12V-os feszültségszabályozók (dobozolását is vállalom)
6-12V-os univerzális elektronikus indexrelék (dobozolását is vállalom)
6-12V-os ledes lámpák és irányjelző szettek
6-12V-os hőfokmérők, ledes és LCD kivitelben
6-12V-os fordulatszámmérők, ledes és LCD kivitelben (a ledes is digitális)
6-12V-os immobilizer (dobozolva)
6-12V-os riasztó (dobozolva)
és sok egyéb más, akár a vevő által kitalált dolgot is megtervezek és legyártok.
Képek: http://kep.tar.hu/sub-ee19
E-mail: muller_szabolcs@citromail.hu
Telefonon a délutáni órákban lehet érdeklődni a 06/20/224-7288-as számon.
Üdv.:Sub-ee
Csak azt lenne jó tudni, hogy pontossan hol.
Sziasztok, holnap motoros börze Pestszentlőrincen!
helo
nemazért de fekete füstöt még én se láttam 2 ütemű motor után.Kéket meg fehéret láttam csak.
sorszám: 36311 (112081)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 21:06:49)
30N2-4 jelű karburátor,250-es MZ-re való ELADÓ!ETZ 250 alkatrészcsere érdekel!30/2905617
Oda/a szocformulásra/ baromi nehéz bejutni,én pl.nem tudom megjegyezni a lap címét,és minden alkalommal a googléba beütve kell megtaláljam,tehát ez is egy szempont,de fene tudja.
háát sajnos most sem kaptam meg...de kitartás!!:)
sorszám: 36308 (112074)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 20:25:07)
egy biztos,hogy rohadt sok benzint kap,milyen a füst feketés v. inkább világoskékes? ha kék akkor meg kéne nézni a bal szimeringet,ha feketés akkor egyértelmű hogy dől be a benzin az égéstérbe v. nem kap levegőt.a szivató gumiját nézted már?ha nem teljesen egyértelmű inkább cseréld le,és hagyjál rá a bovdenre bőven akkor tuti zárnia kell.
sorszám: 36307 (112073)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-08 20:47:34)
hát akkor én vagyok a gyenge:)nekem még nem sikerült,bár nem hiszem hogy jó élmény lehet.,elvileg fém a fémmel kell hogy tömitsen ha jól látom a helyzetet.
Sziasztok, még mindíg füstöl a kistés. Lényegében a problémát nem értem mert nem is érthetem: a tüszelep nem zárt, mert kitekeredett belőle a fúvókája, úszószint jó, egyéb szenny nincs, tű legfelső rovátkába van beakasztva. Elinduláskor egyesben és még a kettes kigyosrsításakor is keményen zakatol, és fulladásig tudom kihúzatni, ami normális esetben még nem a vége. De ez csak 1-2 fokozatban van, a kettesnek már csak az eleje fulladós. A gyertya fekete. Alapjáratot sem tudok állítani, nincs regálás... Azt gondolom, vagy az új tű a rossz( a régit elhagytam a homokban)vagy vmi komolyabb baj van aminek a karbihoz semmi köze. Sajnos csak a felszint karcolgatom...
a szocformulás oldalon is az érdeklődés hiánya miatt van elhalva nem?
hát a letört perem az nem kitaláció :) nem én törtem le, én csak adtam a cseredarabot.
De amúgy sem kell megtépni.
sorszám: 36303 (112068)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 20:23:16)
úgy néz ki a freemail szarakodik,most megint megpróbálom,szólj ha sikerült,rendben?
ami nekünk kell motorosoknak bőven jó a praktikerben kapható hobby légkulcs,kell egy 25Les kompi égy 5m-es cső,két gyors csatlakozó,és máris fel vagy szerelve,kopmresszort már egész jót lehet kapni egy év garival,30000ért láttam egy gyengébb 50Lest,de a 20L-es elég profi már,ebben az árkategóriában,igaz egy OMA v. WÜRTH az megkéri az árát,de jó is lesz 6-8évig.Tescos kulcsot nem szabad használni ebben egyetértek,mert nem teljesen méretpontos,és ez teszi tönkre lényegében a csavarokat.visszatérve a teló zárócsavarra,javitanék,amikor villahíd nélkül rácsavartam tövig és meg is húztam,próba erejéig,nem ment tovább,nem végig menetes,szerintem a peremet nem tudja letörni,de a fejet el tudja nyalni simán.azt az akksis légkulcs félét én is láttam,tényleg jópofa szerszám,a levegős testvérét azért dijjazom jobban,mert az állandóan készen áll,ha a kompresszor működik,de egy gyors kiszállású szerelésre tök alkalmas, pl egy haverod defektet kap,nem kell izmozni a megtépett kerékcsavarral hanem csak le kell lőni azt kész.Nem tudom milyen erősek ezek a gépek,a mienk az tudom hogy 180Nm-re van hitelesítve,de ennek jó ha a felét tudja már,sajnos elég régi már,de egy kis ATF olaj jótékony hatással van rá,jobban tömit,és megjön az ereje egy időre.
vannak nagyobb szabvány kulcsok is,iveco kerékagyhoz 2colosba van 72es ,fabory-ba lehet kapni ilyen brutál szerszámokat,meg a jonnesway-ba,de az áruk is megvan persze:)
Keri!
Az jutott eszembe,hogy volna értelme szerinted egy Mz kupás topicot nyitni a totalbike-on?
Elvileg simán működhetne,e másik lehetőségként itt,a szocin is lehetne egy versenyzői topik akár,és lenne hol megbeszélni az ügyes-bajos dolgokat.
Valahogy a szocformulás oldal nem műkszik Mz szempontból.
Vagy érdeklődés hiánya miatt értelmetlen próbálkozás lenne?
az enyémen (ETZ 251) tolómérővel mérve 27,2mm ennek a csavarnak a laptávolsága
Szevasztok
Küldje már el valaki légyszi az mz etz 125-ös váltójának a felépítését.
hello nem kaptam meg az e-mailt küld már el még egyszer. köszi
sorszám: 36296 (112051)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 06:29:00)
Mostmár végképp nem tudom a méretét. Megnéztem a sjátomat, és egy másikat is. Még csak nem is hasonlítottak egymásra. Az enyémen kissebb a hatszög mint a menet, a másikon pedig nagyobb volt, egész olyan, mint amilyenre régről emlékeztem.Tudnám, melyik a gyári....
Én sem tudom soha a méretét, de általában szerszámkészlet a kezem ügyében van amikor szerelek így azt a kulcsot veszem a kezembe ami jó hozzá :)
Arra azért vigyázzatok hogy annak ellenére hogy ilyen marha nagy csavar, nem szabad túl nagy nyomatékkel lehúzni, mert a pereme letörik. Persze ennek ellenére ha régen volt szétszedve a lazításhoz kellhet nyomaték, de ha van lehetőség a légkulcsot javaslom mert puha a csavar anyaga és a sima (tescos) villáskulcs elnyalhatja.
Apropó légkulcs. Bambinál láttam akkumlátoros "légkulcsot" ha valaki nem akar kompresszort beszerezni, akkor ez is jó lehet...persze gyanítom ez a szerszám sem túl olcsó, de igazából a légkulcs maga is drága.
sorszám: 36294 (112030)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 06:25:26)
Hülye vagyok. Persze hogy jól emlékeztem, hogy a lehető legnagyobb azaz vagy 32 vagy 34 a kulcs. A 30 a menete.:( Nem szabad éjjel foglalkoznom ilyesmivel.
Úgy látszik, nem ugyanazt a csavart értettük. Én úgy értettem, a telót lezáró csavarra gondolt. Én is 32-34re emlékeztem, de az MZ-B szerint 30-as. A teló rajzán náluk a 3as számot viseli az illető alkatrész. http://mz-b.de/etz250/t2-2.htm
A jawáé tuti 32. De van egy olyan gyanúm,. miszerint nem is gyártanak 34est, 32 a legnagyobb szabvány kulcs.
jaky megkaptad a gumikról a képeket? mailcimedre küldtem,mondtad hogy lehet érdekelne.
a két villahíd tengelyének az összehúzócsavarja(pontos megnevezés ismeretlen)az meg ha jól emlékszem 34es.
sorszám: 36290 (112025)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 06:25:26)
sokszor szétszedtem már de én valahogy úgy emlékszem hogy 24es kulcs kell hozzá,egyszerűbb ha egy crova készlettel indulsz:D meg egy fél méteres erőkart is,én majdnem eltörtem a kormányzárat,amikor lazitottam először:))azóta már bejáródott,de most már tuti jó lesz,szóval megint be fog rohadni a zárócsavar
:) 22-30 szarva közt a tőgyit... XD 27mm lesz az
Nagyobb lesz az szerintem. 30-as.
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani mekkora az ETZ250-esek első teleszkópjának felső végén található hatlapfejű csavarok párhuzamos oldalainak távolsága mm-ben? (Mekkora kulccsal tudom kilazítani?)
Kosz!
Louie
SŰRGŐSEN ELADÓ!
- Bieffe Scatto használt bukósisak
- GIVI fölső túradoboz,2db gyári kulcsal
- Olympus xb400 analóg fényképezőgép
Kérésre képet tudok küldeni!30/2905617
S.O.S.!
nincsmit:) de ha már nekiálltál, akkor legyen tuti a gép. zörgés, meg ugyan nem fémes hangon, de lehet szegény keveréktől is. ciripelhet ettől.
kissé benzinszegényen harap a legjobban, és úgy is forog ki magasabb fordulatra, amellett, meg gyorsabban szarrámegy, és közben meg is ragadhat. kicsit többet kell nekik adni mint amit megkívánnak
Köszi a tanácsot!Tekertem 1/4-et kifelé a levegőcsavaron és körübelül jó lesz!Tovább nem akarom babrálni,mert most nagyon jól megy!Nem tudom,hogy mit csináltam vele,de most nem zörög magas fordulaton sem annyira!Hatottam rá a belső energiámmal! :DDD még egyszer köszi!
Én hangra és a gázreakciókra szoktam állítani.
Hű vazze, így még sose állítottam porlasztót... :)))
jó az a rekord, ha 1:40re kevered, akkor már inkább porlasztóbeállítás a téma. de gyertyaképet meleg motornál érdemes nézni, és azt is úgy, hogy mész félgázon kb 10 km-t,majd kuplung be,gyujtást le és haggyad lelassuli ezután nézd meg. ha sötét akkor lehet lejjebb rakni a tűt, ha világos(őszbarnánál világosabb) akkor feljebb. ha így már jó a beállítás, akkor próbálhatsz 3-4perc tőgázas hajtást, majd ugyanúgy állj meg, nézd meg a gyertyát.nem túl világos? akkor próbálj meg 7-8percet tőgázon menni, majd nézd meg akkor is. ilyenkor a főfúvóka gyertyaképét látod, ha sötét, akkor kissebb főfúvóka kell, ha világos, akkor nagyobb. minden tűállítás és fúvókacsere után be kell lőni az alapjárati levegőt. kb enyi a hibátlan karburálás. pepecs, de nem megy egyszerűbben.
Mindkettő megfordult a fejemben!Re-Cord olajat.
a max áteresztő képességet jelöli az a szám. 2mm a lyuk rajta. de minek vettél újat? a régi nem zárt? ez se fog, megnyugtatlak:P
20db-ból egy van ami jól zár.
Hali!!
Nekem a szervíz témakörben lévő karburátor beállításához lenne kérdésem: 250-es etz-m van és a karburátorhoz vettem tűszelepet(a boltba direkt ehhez a típushoz kértem) honnan tudhatom biztosra, hogy a tűszelep jó lesz, illetve konkrétan mit jelent a tűszelep fúvókájának a 20-as méret?
mire gondolsz? benzin-levegő, vagy benzin olaj? mindkettő lehet. milyen olajat használsz?
ETS-e elölre, hátúlra egyaránt mély bordás való.
Sziasztok!Kelle nekem egy TS250/1 üzemanyagtank. Elég sürgős! motorsokk@citromail.hu 06307101501
nekem a km órám olyan pontos mint a beton,3 hónapja 150-160km\h-val parkol a dobozába:) leesett a mutató és ott ficereg a 0 és a 140es jel között,ha lábán lesz a gép véglegesen,akkor üveglap nélkül addig próbálom gps-el amíg nem lesz pontos,kicsit elő kell fesziteni v. épp forditva,nem ez a megoldás a mágneskuplung gyengülésére,de jónak tűnik így fejben lejátszva.a 3,5ös hátsó gumival jól érezte magát az mz,azért maradtunk ebbe a gumiválasztásba,mert szerintem elég nagy ahhoz hogy lehessen dönteni,ami volt rajta,azt nem lehetett dönteni annyira a profilja miatt,a felnim meg 6,3cm széles külső peremnél mérve,jónak kell lennie.egyszer csesztem el az erőátvitelt,amikor 16os lánckereket vettem előre,rosszul számoltam,előre pont hogy kisebb kell ha azt akarom hogy ne szenvedjen,és ki tudjon"lőni",és az emelkedők se a visszaváltásokról szóljanak.
értem,nem tudtam honnan induljak el hogy most ez centi v. coll százalékos v. valami aránypár,nekem 3,5ös volt hátul elöl meg 3as,ehhez keresek viszonylag egy méretűt,kinálták nekem a 130ast is de mondom minek,nem úthengerrel járok hanem motorral,és még csak be se férne szerintem,eléggé ki van centizve a gumi helye.
Sziasztok!
Szét vannak szedve az MZ-men a kerekek. (új küllők, stb) Összeszerelésük előtt állok. Észrevettem, hogy 2 fajta fékdob létezik az mz-ken. az egyiknek ilyen mélyebb a közepén a "hűtőborda", a másiknak kevésbé (remélem értitek, h mire gondolok) a kérdésem, hogy az ets 250en milyen van gyárilag? (normális képet nem találtam róla a neten, amin kivehető..)
A tűszelep nem zárt, de már megoldottam, folyás nincs. viszont még mindig füstöl, és az etz karbi alapjárati csavarjára sem reagál semmit( ha kitekerem teljesen; ügyesen visszaszippantja, he he), a gázkart kb a körív negyedéig kell húznom, hogy le ne álljon, és összevissza jár. A karbi tetején lévő állító csavar teljesen ki van tekerve.
120/90 es 18as michelin gumi nem érdekel valakit?Már kopott ,de a szélein még van 4-5 mm mély borda középen meg talán 2mm mély csak a csík.Vas megyében van nálam.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|