:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
hello a sisakot menyiért adod?
SŰRGŐSEN ELADÓ!
- Bieffe Scatto használt bukósisak
- GIVI fölső túradoboz,2db gyári kulcsal
- Olympus xb400 analóg fényképezőgép
- 30N2-4 jelű karbi,250-es MZ-re
Kérésre képet tudok küldeni!30/2905617
S.O.S.!
mindkettőt használtam már persze csak kocsiba,a nitróval egy baj van hogy 70000 egy palack,tömitések,mivel gázról beszélünk,és mindemellett 1000%ig biztosnak kell lennie a blokknak,különben felrobbansz mint Hirosima:)iszonyat mit lök,nincs nyomaték luk mint a turbónál,de ha ész nélkül használod elszállsz mint a győzelmi zászló,és a hulaszállitók cipesszel szednek le a szalagkorlátról.a turbót ki akartam próbálni már korábban is de nem volt rá lehetőségem,jó is volt mindaddig míg ketté nem tört a főtengely,olajpumpa hiba miatt,mivel nem is volt olajnyomás,feltételezem az üresben való pörgés 10-15000rpm-nél a turbó tengelynek és a perselyeknek sem tett jót.elég csöves vagyok ahhoz és okosabb is,hogy ne foglalkozzak már ilyenekkel,az országos cimborám teljesen elvakultan kisérletezik a puntoval,meg is lett az eredménye,támcsapágyas lett a blokk,lehet szétrobbantani az egészet:D
Ja a youtube-on láttam turbós etz-t,haláli hangja van,bár szerintem hatásfok nulla környékén lehet,nem használnak AFR-t,és a nyomásmérő is hiánycikk volt a gépsárkányon,de nem volt rossz.Ja a 150es hengernél nézd meg azt hogy van-e a szivóablakban nyelv,ha van akkor az kamu,az egy 25ös felfúrva,a 150esnek más a vezérlése,felömlők is mások,és nincs nyelv a szivónál,ebből is van erősebb és gyengébb is.nekem most normál 15ös lánckerék van,elvileg ez a gyári,hegyet mászni nem akarok,de az érdi emelkedőn hadd szaladjon már fel 4.be,ne kelljen begörcsölnie a bokámnak,no meg a végén kikopik a váltó
Neked turbóra és nitróa van szükséged. :-D
Feltettem a 14-es lánckereket.A 125-ös hengerrel is váltanék fel 5-ből. Mi lesz, ha rárakom a 150-es hengert? 5ben megyek fel a Kékestetőre, körülmotorozva a Kéjesikszerezreseket. :-D
sorszám: 36346 (112162)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-11 21:21:33)
Felül merevítőcsöves robogó a sportos kanyarodásért (térddel rátámaszkodni), lábtérbe áramfejlesztő. Négyütemű Honda előnyben.
Minimum 48V-os rendszer kell. Az kb 26A csúcsban, folyamatosan 500W- 10A elég lenne. Legalább 48V 50Ah akku.
500W-os már van a bicómban, kipróbálom majd, hogy a Suzuki Ekot mekkora árammal viszi 30-cal, 40-nel.Az 1kW-os 30000 körül van. Be lehetne fűzni 16-os kerékbe, ha befér a villába.
az utánmunkált hengerfej az már régebbi darab,ott csak tömitetlenség volt,ehhez az új hengerhez lett egy picit finomitva,de nem csattog,csörög,semmi,a pöckölés alatt azt értem hogy vettem egy ismerőstől,aki ezzel foglalkozik,felömlő polir meg ilyesmi parasztvakitások,bocsánat a kifejezésért,ez van,mindenki tudja hogy a térfogat növelés a leghatásosabb,mármint olyan értelembe véve hogy ez a legérezhetőbb változtatás.A srác a szivó oldalon köszörült,a felömlőknél,és kipufogó ablaknál,most így nincs előttem a henger képe hogy mit alakitott rajta,annyi kérésem volt hogy az a kevéske nyomaték ne vesszen el belőle,nem egy 7000es fordulaton pörgő rotakapán akarok ülni hanem a megjavitott motoromon,és élvezni akarom azt hogy nem kell folyton visszaváltogatni.tudom hogy nem egy erőgép a 150es etz,soha nem is lesz az,de amit tudnia kéne papíron,annak 80%át teljesítse is.
röhögni fogsz meg jól lehülyézni de én a gyárit raktam vissza,ami eredetileg volt rajta,még ott van rajta a vizjel v. micsoda,tudod a régi mz logo,na mindegy most fasza a vezérlés,de tartom a gyári bejáratási utasitást,nem kisérletezgetek,bár elhiszem neked,de a főtengelyem a szentlélek meg néhány ezres tartja össze,de még mindig jobb mint egy taiwani utángyártott,18e pénzért.ja a hengertalp tömitést,tömitőzsírral raktam össze,az SKF-be láttam és beleszerettem,lilás szinű,sose köt meg,felkened azt csá,vékonyan kentem azért hogy befele ne jusson belőle.A HF-nél is ugyanez az eljárás,de ott nekem csak egy tömités kellett,egy 0,6os és így már tuti.Várom hogy mit mutat az 1000km után,párszor már szúrtam neki egy frisset,jó a 33as miatt sötétebb,de őzbarna,szóval nem az igazi,de jó lesz,azt hiszem,ja és hidegen 9ről indul a kompresszió,totál meg vagyok elégedve,a könyv szerint 8,6 általában,de lehet ha bekopik,akkor más értéket mutat.majd várok türelemmel
Na megtaláltam!
Vectrix SBK a neve!
Pár MZ áráért be lehet rá nevezni! :-) http://www.dealernews.com/dealernews/article/articleDetail.jsp?id=505281
Egy elfogadható teljesítményű, közepes távra is használható elektromos motor nekem is bejönne. A sebesség majdnem jó már, csak a hatótávolság kicsi. Legalább 200 kilométert mennie kellene egy töltéssel. A két millió is sok nekem. Nagyon sok. A tizedét se tudnám most motorra fordítani.De magával az elvvel hogy elektromossak legyenek a járművek, mélységesen egyetértek.
A Lengyelek csináltak valami sportos elektromos gépet, azt mondják elég ütős lett. Ha megtalálom belinkelem.
Tudom ez akkora bűn, hogy motoros körökben nem is győzik eléggé elítélni, de nekem nagyon bejönne egy jó teljesítményű elektromos motor.
Az aksik folyamatossan fejlődnek. Mostanság kitalálták a biológiai aksit. Gén manipulált baktériumok fejlesztik a delejt. Persze ahogy a tudósokat ismerem, ennek az lesz a vége, hogy elszabadulnak, mutálódnak a baktériumok. Aztán amikor megfázunk, nem csak tüsszögni fogunk, de a fülünk is szikrázni fog. :D
én a jövő paripáit a diesel motorokban vagy a sűrített levegős gépekben látom...utóbbit menetközben is lehet "tölteni" egy kisebb kompresszor megint sűríti a levegőt a kerékről van a hajtás, már használják is, ezt a exploren láttam. az elektromos járművekhez még sokat kell fejlődni az akksiknak és a napelemeknek is.
Két milla ha jól olvastam. Max sebességen, (105km/o, ha szintén jól láttam) 50 kilométert tudsz menni vele feltöltés nélkül, aztán két óra töltögetés.Aza fél óra menés, utánna két óra töltés. Talán vároban, melóba járni jó. A hétvégi szoci túrára biztos nem tudnék elmenni vele. :D 180 kilométer tőlünk. Ha lassan mennék, akkor is kellene féluton egy konnektor. :D
Már gyártanak is ilyet. A totalbikeon volt róla cikk. http://totalbike.hu/tesztek/vectrix/ Nekem tetszik, de az MZ hangja szebb... =)
Az 1 Kw-os villany motor ha kiválló hatásfokú, körülbelül a simson teljesítmények felel meg(2.7 KW), figyelembe véve annak hatásfokát is.
A fényszóró izzó legyen 50 wattos mondjuk, a villanymotor 1 kilowattos, akkor a ugyanarról az aksiról az izzó huszszor tovább müxik, mivel a motor fogyasztása húszszoros( 1000/50 = 20)
Egy 1 kilowattos motor áramfelvétele 1000/12 azaz 83 amper. Egy 8 amperórás aksiról a motor 6 percet menne. Egy bazi nagy autó aksira lnne szükség működtetéshez, vagy 10 darab 8 amperórás motor aksira. Ez utóbbi lnne a jobbik megoldás, mivel behatárolt, mekkora árqamot bír el egy aksi. A 80 amper elég durva, tíz motoraksi bírná.
A megfelelő villanymotor elég drága lenne. Szerintem ezek alapján az elektromos meghajtás felejtős, még kiegészítő hajtásként is. Lehet persze elektromos motort gyártani, speciális aksikkal, szupper villanymotorokkal, ultrakönnyű vázzal, de horribilis pénzbe kerülne.
Nem vennék olyan sok akkut. Max 500-1000W motorra gondoltam.
Amit a fényszóróizzó 3 óra alatt felvesz, abból egy elektromos kerékpár 1 órát működik.
3. hely egy crossversenyen az nagyon jó.
hello
nem tud valaki egy mz szerelőt Heves megyében ?
üdv
sztem az etz túl nehéz már így is, a benzines működés ki kéne zárni hozzá, meg a gatyád rá menne a az akkumlátorokra.
discovery-n néztem egy elektromos verseny kroszgépről egy adást ott a két motor a kerék agyaknál volt, tök jó súlyelosztással és gyakorlatilag csak egy rögzítőfék volt elől, a többit az indukcióra bízták, és az akkumlátorokból is sok kicsi volt a jó súlyelosztás miatt. a versenyző azt nyilatkozta hogy nagyon szuper csak meg kell szokni azt hogy nem kell vissza kapcsolni meg hogy nincs fék, ami mellesleg nagyon kényelmes ha megszokja az ember. jah és 3dik helyet ért el vele.
Sziasztok!
Szerintetek hogyan lenne legcélszerűbb egy ETZ-t hibrid üzeműre(benzin/etanol-elektromos) átalakítani?
Ki hogyan oldaná meg a villanymotor elhelyezését?
Milyen villanymotort használna?
Első-hátsó kereket hajtaná?
Ja még valami, a 33-as keveréket meg felejtsd el, a beállítást is nehezíti, csak összekokszolod vele a zsír gépet!
"pöckölt 150es henger" "gyári 125ös utánmunkált hengerfejjel"
Ilyenkor az a baj, hogy a nem tudsz gyári értékeket, mindent ki kell kisérletezned. Fúvókák mérete, előgyújtás, stb stb. mind más lett mint ahogy azt a gyárban kitalálták!
Kopoghat bármitől. Itt a résméret sem mond sokat, hiszen az égéstered is más.
Szerintem mérj kompressziót, és ha túl sok, akkor alakítsd át a hengerfejet.
Ha nem sok, akkor marad a gyújtás- és a porlasztóbeállítások kikisérletezése.
sorszám: 36326 (112130)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-10 23:08:44)
A kis TS-em mostmár biztos, hogy sokat kap az új dellortoval. Teszteletem 4be, húztam neki amíg fulladozott, majd utána gyorsan kuplunkg be, gyújtás le, ahogy waresz írta, és tök sötét volt a gyertya. A tű a legmélyebben van, tehát kell bele a kisebb főfuvi. Ja az alapjáratija meg 64es, én ehelyére egy 40est gondoltam. Ezekután még mentem 2km-t. Majd otthon levettem a karbit, hogy megnézzem a fúvókákat. Kiszedtem az alapjáratit, a főfuvit, meg azt az "atomisert". Magyarul nem tudom mi a neve, ez az ami belelóg a torokba, ebben csúszkál a tű. Összeraktam, beindult nagy nehezen, erre csak hörgött és nem bírt felpörögni. Fehéren füstöl, mint az állat és a gyertya tiszta olaj. Ja az hozzátartozik, hogy a váltóolaj folyt a dinamó alól, már régóta, de azt megoldottuk. Ja amíg folyt az olaj addig nem füstölt.
Azt hiszem nem úszom meg az újbóli széthúzást. Gyújtást beállítottam, mert gyanús volt nekem ez a nem felpörgés, de úgy is szar.
és hengertalp alá mit teszel?
fontos, hogy a jó vezérlési idők csak akkor valósúlnak meg, ha a dugattyú alsó holtponti helyzetébe a felső éle egybeesik a kipufogó csatorna és a felömlők alsó élével. a hengertalp alá megfelelő vastagságú klingeritből kell pakolást vágni.két tömítést elég gány dolog betenni, szinte garantált, hogy nem zár. oda is megfelelő vastagságú alulemezt kell tenni, ha nincs meg a megfelelő présrés. azt kivágni szarabb, de meg lehet oldani. pepecs, de ettől lesz jó egy gép. 33as keverék tök felesleges, sokkal fontosabb, a jó olaj, és a jó karburálás. ha a gyertya hasszas tőgázon sem fehéredik ki, akkor tuti hogy az a gép meg nem ragad. vagy legfeljebb főtengelyprobléma miatt, de az más tészta. az én gépem úgy lett bejáratva, hogy néha egészen meghajtottam már az elején is(mostanság akár 30km-t is bevállalok vele tőgázon, és tudom hogy tutira nem ragad meg.). sőt, mondok jobbat, amikor még egyáltalán nem voltam okos, akkor az első kis TS-emet fúrás után frissen szivatóhiány miatt tolva indítottam, és rögtön kisgázon húztam is neki, majd 5 percel késöbb már 3.ba 80al téptem ki a faluból(~7000rpm):D az a motor ennek ellenére hibátlanra sikerült.. állatira ment, magához képest.
sorszám: 36324 (112121)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-10 23:08:44)
most járatom,szóval bőven túl van adagolva,inkább több benzin persze csak mértékkel,és 33as keverék 1000km-ig,és utána mehet a normális beállitással.Megvallom őszintén egy pöckölt 150es henger van rajta,egy gyári 125ös utánmunkált hengerfejjel,az előző hengernél látszott hogy kifúj,mert tiszta olaj volt az egész,oda 2db 0,6os tömitést tettem,és így lett a préssáv azt hiszem 1,2 v. nagyon picivel több,nem is kopogott,de erő nem volt benne olyan sok.ezzel az új hengerrel,ehhez csak egy 0,6ost tettem be és így lett 1,4mm,gyanitom a henger tetejéről szedhettek le,más nem lehet,a HF-et csak radiális irányban marták hogy a hüvely és dzgó elférjen rendesen.csak próbálgattam 3500ig és onnan váltok el,szerintem elég jó,az előzőhöz képest.
az 1,4pont jó. kopogás lehet benzinszegénységtől is.
sorszám: 36322 (112113)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-10 15:54:29)
Waresz,próbáltam utánakeresni etz 150 helyes préssáv tartomány értékére,de nem találtam,úgy emlékszem hogy 1,2 és 1,6mm között kell lennie,most 1,4et mértem elvileg jónak kéne lennie,noha nem is kopog.
hát az elég ciki,remélhetőleg nem a blokkban van az a stift.
sorszám: 36320 (112098)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-10 12:50:05)
Kékes.fehér a füst, de ma megtaláltam a hibát;A gázbowden beleakad abba a hengerbe, amivel emelgetjük a tűt, és ennek a hengernek van egy hosszirányú nútja, amibe a karbi házon lévő pöcök illeszkedik, hogy ne fordulhasson el az a henger, mert ha ez a pöcök nincs, elfordul a henger és az alapjárati csavart szépen bele lehet mélyeszteni, mert nem az erre a célra kialakított ferde mélyedésbe kerül. Tulajdonképpen ennyi az egész, ezt is elfuck...
sorszám: 36319 (112094)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 21:06:49)
nem koromfeketéről beszélek,ez nem traktor,a túl sok benzinnek ez az egyik kisérő jelensége,meg az hogy fekete,esetleg nedves a gyertya az el nem égetett benzin miatt.a kék az túlzott keverés v. szivja be a váltó olajat
Köszi szépen. Ha jól látom, a lőrinci piacről van szó. Ha sikerül jól beosztani az időm, kinézek.Az biztos, hogy elmegyek mellette, csak kérdés, vissza tudok e még menni később.Hátha látok valami hasznosat.
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=hu&q=Budapest,+Budapest+XVIII.+ker%C3%BClete,+Magyarorsz%C3%A1g&sll=47.498406,19.040758&sspn=0.53534,1.455688&g=budapest&ie=UTF8&cd=1&geocode=FbLx0wIdC5skAQ&split=0&ll=47.442921,19.185112&spn=0.004013,0.011373&t=h&z=17
a kép közepén látható piacféle helyen lesz. Reggel 6tól.
sziasztok!
honnan lehetne szerezni egy jó tömítést az etz karburátorába ugyanis a bolti az ilyen hitvány egyszer használatos. Másodjára már szétnyúlik. Az jó ha kartonpapírból vágok?
Sziasztok
Vállalom elektronikai alkatrészek gyártását, például:
6-12V-os gyújtások (elektronikus-megszakítós, Hall jeladós), dobozolást is vállalom
6-12V-os feszültségszabályozók (dobozolását is vállalom)
6-12V-os univerzális elektronikus indexrelék (dobozolását is vállalom)
6-12V-os ledes lámpák és irányjelző szettek
6-12V-os hőfokmérők, ledes és LCD kivitelben
6-12V-os fordulatszámmérők, ledes és LCD kivitelben (a ledes is digitális)
6-12V-os immobilizer (dobozolva)
6-12V-os riasztó (dobozolva)
és sok egyéb más, akár a vevő által kitalált dolgot is megtervezek és legyártok.
Képek: http://kep.tar.hu/sub-ee19
E-mail: muller_szabolcs@citromail.hu
Telefonon a délutáni órákban lehet érdeklődni a 06/20/224-7288-as számon.
Üdv.:Sub-ee
Csak azt lenne jó tudni, hogy pontossan hol.
Sziasztok, holnap motoros börze Pestszentlőrincen!
helo
nemazért de fekete füstöt még én se láttam 2 ütemű motor után.Kéket meg fehéret láttam csak.
sorszám: 36311 (112081)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 21:06:49)
30N2-4 jelű karburátor,250-es MZ-re való ELADÓ!ETZ 250 alkatrészcsere érdekel!30/2905617
Oda/a szocformulásra/ baromi nehéz bejutni,én pl.nem tudom megjegyezni a lap címét,és minden alkalommal a googléba beütve kell megtaláljam,tehát ez is egy szempont,de fene tudja.
háát sajnos most sem kaptam meg...de kitartás!!:)
sorszám: 36308 (112074)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 20:25:07)
egy biztos,hogy rohadt sok benzint kap,milyen a füst feketés v. inkább világoskékes? ha kék akkor meg kéne nézni a bal szimeringet,ha feketés akkor egyértelmű hogy dől be a benzin az égéstérbe v. nem kap levegőt.a szivató gumiját nézted már?ha nem teljesen egyértelmű inkább cseréld le,és hagyjál rá a bovdenre bőven akkor tuti zárnia kell.
sorszám: 36307 (112073)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-08 20:47:34)
hát akkor én vagyok a gyenge:)nekem még nem sikerült,bár nem hiszem hogy jó élmény lehet.,elvileg fém a fémmel kell hogy tömitsen ha jól látom a helyzetet.
Sziasztok, még mindíg füstöl a kistés. Lényegében a problémát nem értem mert nem is érthetem: a tüszelep nem zárt, mert kitekeredett belőle a fúvókája, úszószint jó, egyéb szenny nincs, tű legfelső rovátkába van beakasztva. Elinduláskor egyesben és még a kettes kigyosrsításakor is keményen zakatol, és fulladásig tudom kihúzatni, ami normális esetben még nem a vége. De ez csak 1-2 fokozatban van, a kettesnek már csak az eleje fulladós. A gyertya fekete. Alapjáratot sem tudok állítani, nincs regálás... Azt gondolom, vagy az új tű a rossz( a régit elhagytam a homokban)vagy vmi komolyabb baj van aminek a karbihoz semmi köze. Sajnos csak a felszint karcolgatom...
a szocformulás oldalon is az érdeklődés hiánya miatt van elhalva nem?
hát a letört perem az nem kitaláció :) nem én törtem le, én csak adtam a cseredarabot.
De amúgy sem kell megtépni.
sorszám: 36303 (112068)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 20:23:16)
úgy néz ki a freemail szarakodik,most megint megpróbálom,szólj ha sikerült,rendben?
ami nekünk kell motorosoknak bőven jó a praktikerben kapható hobby légkulcs,kell egy 25Les kompi égy 5m-es cső,két gyors csatlakozó,és máris fel vagy szerelve,kopmresszort már egész jót lehet kapni egy év garival,30000ért láttam egy gyengébb 50Lest,de a 20L-es elég profi már,ebben az árkategóriában,igaz egy OMA v. WÜRTH az megkéri az árát,de jó is lesz 6-8évig.Tescos kulcsot nem szabad használni ebben egyetértek,mert nem teljesen méretpontos,és ez teszi tönkre lényegében a csavarokat.visszatérve a teló zárócsavarra,javitanék,amikor villahíd nélkül rácsavartam tövig és meg is húztam,próba erejéig,nem ment tovább,nem végig menetes,szerintem a peremet nem tudja letörni,de a fejet el tudja nyalni simán.azt az akksis légkulcs félét én is láttam,tényleg jópofa szerszám,a levegős testvérét azért dijjazom jobban,mert az állandóan készen áll,ha a kompresszor működik,de egy gyors kiszállású szerelésre tök alkalmas, pl egy haverod defektet kap,nem kell izmozni a megtépett kerékcsavarral hanem csak le kell lőni azt kész.Nem tudom milyen erősek ezek a gépek,a mienk az tudom hogy 180Nm-re van hitelesítve,de ennek jó ha a felét tudja már,sajnos elég régi már,de egy kis ATF olaj jótékony hatással van rá,jobban tömit,és megjön az ereje egy időre.
vannak nagyobb szabvány kulcsok is,iveco kerékagyhoz 2colosba van 72es ,fabory-ba lehet kapni ilyen brutál szerszámokat,meg a jonnesway-ba,de az áruk is megvan persze:)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|