hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-16 06:21:13
lehet hogy a TS-en balmenetes,de etz 100 hogy jobbos,vagy csak az enyém utángyártott,de nálam egyedül a nyelestengely anyája balos,ami lefogatja a kuplung agyat meg az egész hóbelebancot.
sorszám: 36449 (112377)
(előzmény: waresz, 2009-05-15 10:46:11)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-16 06:17:55
szia klaudia! megtaláltam ami neked és nekem is kell:))))) most reggel néztem hogy a kihajtásnál a szárkerék tengelyén belül van egy fasza kis szimering tok,és körvicsnek van igaza,tényleg szimeringes,de hogy miért?? ezt egy ó gyűrű is el tudná látni,gondolom a megfelelő rögzités hiányában,olyat akartak a németek ami beszorul oda.Az enyémbe még soha nem is volt ilyen,totál szűz az a tok,de most lesz!! el sze hiszem hogy nem fogja fosni az olajat sehol:)))
sorszám: 36448 (112376)
(előzmény: Klaudia, 2009-05-15 10:38:42)

 
 
Soma69
válasz erre | email2009-05-15 21:25:39
A váltóba a MOL standard diesel olajat ajánlom Nekem bevált. Bejáratáshoz szerintem használj 1:40-es keveréket. Nem tudom, hogy csak a henger, vagy a főtengely is lett-e újítva. Ha a főtengely is cserélve lett, akkor utána is azzal használd.
sorszám: 36447 (112363)
(előzmény: prebzoli, 2009-05-15 21:14:49)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-05-15 21:14:49
Fel van újítva az mz-m, kérdezném hogy a váltóba milyen olajat öntsek?
Lenne még egy hanyas keverékkel járassam ba a motort?
sorszám: 36446 (112362)

 
 
Soma69
válasz erre | email2009-05-15 20:25:39
Szia!A porvédő gumisapka az a cucc, amit még a TS-eken volt a teló alsó részén, ezt váltotta később a gumiharmónika. Amit te keresel az sztem az a műanyag zárókupak, ami az ETZ-k teleszkópjának zárócsavarján van. Szerencsédre van 1 db ebből, képet fogok róla küldeni, s kiderül erre gondoltál-e. Üdv.
sorszám: 36445 (112359)
(előzmény: omlas, 2009-05-15 19:30:36)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-05-15 19:30:36
Üdv!

Engem 1db lsőteleszkópra való porvédő gumisapka érdekel, amennyiben ez az a cucc, ami a villa szár tetején van, a csavaron. Képet tudsz küldeni?
sorszám: 36444 (112354)
(előzmény: Soma69, 2009-05-15 11:37:18)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-05-15 17:44:42
hopp a [img][/img] nem kell :P
sorszám: 36443 (112350)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-05-15 17:44:04
Háháá...véletlenül találtam egy képet, amin látszik, bár nem olyan közeli.

[img]http://picasaweb.google.hu/vfrklaudia/MZETZ125#5336076169480639810[/img]

sorszám: 36442 (112349)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-05-15 16:14:09
Nekem egy zárra lenne szükségem az aksit takaró deklihez...nincs valakinek esetleg? :) Az enyém tönkrement...és ragasztóval áll csak meg.
Kiestek a rúgók belőle.
sorszám: 36441 (112348)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-05-15 16:13:13
Most, hogy jó pár alkalommal szép nagy tócsát hagytam már nem engedi úgy az olajat...és nem azért mert kifogyott.
Szóval valószínűleg csak ez volt a baj.
Örülök, hogy tudsz képet mutatni és egy kicsit "új" problémát fel tudtam vetni :)

Köszönöm a segítséged!!!
sorszám: 36440 (112347)
(előzmény: Gábor, 2009-05-15 13:36:12)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-05-15 14:48:51
SŰRGŐSEN ELADÓ!
- Bieffe Scatto használt bukósisak
- GIVI fölső túradoboz,2db gyári kulcsal
- Olympus xb400 analóg fényképezőgép
- 30N2-4 jelű karbi,250-es MZ-re
Kérésre képet tudok küldeni!30/2905617
S.O.S.!
sorszám: 36439 (112346)

 
 
Gábor
válasz erre | email2009-05-15 13:36:12
Ok rendben de csak holnap tudok készíteni róla ,amugy ez csak egy tömitő gumi szerüség nem szimering szinte tuti,hogy ilyet direkt etz be nem lehett kapni .A kuplung tengely belecsuszik a láncfogaskerék tengelyébe de a láncfogaskerék tengelye egy kicsit kijebb nyul na ide jön az a tömités .bár ha neked erösen átfolyik az olaj akkor szerintem is tul sok van a váltoba.A másik motoromon nem volt meg ez a kis tömitő gumi de ott is csak kicsit szivárgott az olaj.bár mondjuk az is elképzelhető,hogy a lánckrék tengely belűl nagyon kopott(a bronz rész) és a keleténél több olaj kerűl oda
sorszám: 36438 (112339)
(előzmény: Klaudia, 2009-05-15 11:03:21)

 
 
Baxi
válasz erre | email2009-05-15 12:53:16
Sziasztók
Kellene egy kis gyors segítség.
Van nekem egy szimering amit nem tok hogy mekkora (megette az idő).A haver meg elküldött nekem minden számot az Ő motorjában lévő szimeringről. Ugyanis csak telefonból olvasta vissza a számokat ami rá van írva és nem nagyon tudok ennyi számból kimenni hogy melyik a mérette.
Egyébként egy mini Rigának a berúgó kar szimeringje ez.

A következőt diktálták le: 12-12*26-1, 8/52-79-85-259 na ennyi szám van a szimeringen. Szerintetek mék a méret?
Segítséget előre is köszönöm
sorszám: 36437 (112338)

 
 
Soma69
válasz erre | email2009-05-15 11:37:18
Sziasztok!
Eldók sokféle MZ alkatrész ami összegyűlt nálam az évek során:
ETZ 125/150 légszűrő és szerszámosfedél
ETZ első sárvédő, sebességmérő spirál
ETZ kormány, óratartó gumi,fordulatszámmérős kivitelhez való gyújtáskapcsoló gumitok, zárható tanksapka, felső kifli, ETZ 125/150 karburátorra való szívócsőre való gumi, 2 db elsőteleszkópra való porvédő gumisapka, 1 db teleszkóp gumiharmónika (gyári), ETZ kormánykapcsoló tokkal vezetékekkel, 1 egyelőre ennyit sikerült felleltároznom, ha még van vmi közzéteszem azokat is.
akit érdekel irjon mailt, vagy hivjon 30/854-7635
sorszám: 36436 (112335)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-05-15 11:03:21
Szia Gábor!

Meg tudnád csinálni? Akkor nekem nem kéne szétszerelni a gépet...Köszi!

waresz köszi a leírást...nyugodtabb vagyok :)
sorszám: 36435 (112334)
(előzmény: Gábor, 2009-05-15 10:58:36)

 
 
Gábor
válasz erre | email2009-05-15 10:58:36
Szia pedig az én motoromonál is van tömités a hajtó tengely végénél ,Én 1 tulajtol vettem anno de mindigis ,bent volt szerintem nem ugy mokerolta oda.ha gondoljátok csinálok rola képett.
sorszám: 36434 (112333)
(előzmény: waresz, 2009-05-15 10:46:11)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-15 10:46:11
a kinyomópálca keresztűl megy a váltótengelyen, és a lánckeréknél jön ki.tömítésről szó sincs. a tömítést a pálca 0,5mm körüli illesztési hézaga nem biztosítja. ha megfelelő mennyiségű olaj van a váltóba, akkor ott nem jöhet ki. viszont a lánckerék egy csőtengelyen van. ennek belselyébe meg bronz persely. mivel a váltó 5.fokozata direktfokozat(1:1) így akkor azok nem fordulnak el egymáson, de minden más fokozatba igen(1.-4.fokozatba segédtengelyen keresztűl valósúl meg a hajtás).. a bronz perselybe futó tengelynél nincs szimering, a tömítettséget úgy oldották meg, hogy a tengelyen ki van alakítva egy csigavájat, ami a helyes irányba forgó motor esetén visszanyomja az olajat a váltóba. ha fordítva sikerűl valakinek beindítani, akkor az szabályosan kinyomja ott oz olajat. halvány szivárgás állandóan lesz azon a helyen, ez ilyen gyárilag. szimeringet berakni lehet hogy lehetne, de nagyon pici kéne. kötve hinném, hogy valaki ezzel kisérletezett. a kis TS-re ugyanez vonatkozik, csak ott a váltó 4 fokozatú, és lényegesen egyszerűbb. a

legfontosabb mindkét típusnál:
a lánckerék anya legyen megtépve mint állat! (bal menet) aztán meg legyen egy jó állapotú biztosító lemez tisztességgel ráhajlítva, hogy le ne lazuljon, mert még úgy is képes rá. ha csak egy kicsit is lelazúl, akkor a lánckerék szimering értelmét veszíti(megkerüli az olaj).
sorszám: 36433 (112332)
(előzmény: körvics, 2009-05-14 23:20:21)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-05-15 10:38:42
Szia!

Köszönöm a segítséget mégegyszer!
Majd szétkapom megint jövőhéten azt a részt és lefényképezem a kis gumit a pálcán :)

A gpz nagyon jó kis motorok ;)
De azért...Mz 4ever :)))
sorszám: 36432 (112331)
(előzmény: körvics, 2009-05-14 22:02:50)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-15 00:46:37
ez az amit technológiai szempontból nem értek,sok helyen látom ezt,például autókon a váltórúd szimeringes,pedig forgó mozgás,nincs ott,tudom vannak olyan szimeringek amik a ki be tologatásra vannak kiképezve,de végsősoron ezt egy ó gyűrű is el tudja látni,ugyanúgy kopik,és annak nem kell ház mint a szimeringnek,najó egy pici horony,de ennél több nem.
sorszám: 36431 (112315)
(előzmény: körvics, 2009-05-14 23:22:34)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-05-14 23:22:34
még csak annyit, hogy azért döntő többsége a motorgyártóknak álltalában szimeringezi a kinyomórudat, az én gépemen is szimeringes.
sorszám: 36430 (112314)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-05-14 23:20:21
nos, azt én sem tudom így látatlanban, hogy hol kell lenni ennek a tömítésnek. az is előfordulhat, hogy gyárilag nincs is ilyen az MZ-ben, csak simán perselyben van a kinyomópálca és a persely illesztése tömít. elképzelehető az is, hogy Klaudia gépét már barkácsolta valaki és így került oda valami tömítés ami most megadta magát. és ugye barkácsolni meg azért barkácsolták, mert kikopott a persely és a pálca. de ez is csak feltevés, mivel most nincs itt nekem egy MZ, hogy megnézzem mi a való.
sorszám: 36429 (112313)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-14 22:53:18)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-14 22:53:18
az szép kis gép,kolegámnak volt egy 800asa,tavaly telibe vert vele egy kisbuszt,azóta fent van az emeleten a használt gumik közt:),én Ó-gyűrűre tippelnék hogy valami olyasmi lehet ott,nem tudod hogy hol kell lenni annak egész pontosan?nekem is van\volt ott folyásom,én a pálcára fogtam hogy kikopott és elcsorog mellette apránként az olaj.
sorszám: 36428 (112312)
(előzmény: körvics, 2009-05-14 22:02:50)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-05-14 22:02:50
szia! sajnos nem tudok képet küldeni, csak Klaudia precíz leírása alapján azonosítottam be az alkatrészt. nincs már MZ-em, jelenleg Kawáwal motorozom, csak mindig felnézek ide a fórumra, mert normális a társaság, és ha olyan kérdés van amire tudom a választ akkor megpróbálok segíteni. nagyon régen volt 125-ös Mz-em, tavaly meg 250-es ETZ-m, de már nincs az sem mert eladtam és vettem egy Gpz 1100-as Kawát.
sorszám: 36427 (112310)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-14 21:35:31)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-14 21:35:31
üdv! egy rögtönzött képet tudnál nekem küldeni erről a tömitésről? most már kiváncsivá tett a dolog,az én gépembe még csak nyomát se láttam effélének,és a gépkönyvben sem láttam pedig ott egy komplett blokkot robbantanak szét és szerelnek össze.
sorszám: 36426 (112308)
(előzmény: körvics, 2009-05-14 19:44:22)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-14 21:32:10
Jaky! úgy néz ki sikeresen befosott a freemail fiókom,a másik cimemről küldöm,most csináltam egy fiókot mert már a tököm ki van az FM-el.elküldtem a képeket a gumikról,üdv
sorszám: 36425 (112307)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-05-14 20:54:41
heló
Remélem észrevetted hogy a hátsó keréknél meg kell huzni a tengelyt,jobb oldalt meg az anyát kell meghúzni,Mert a tengely és az anya "nem egészen egymással vannak kapcsolatba",hanem a tengely menete belemegyegy egy "csavar" belső furatába de ennek a belső furatos csavarnak a vége meg menetes amin van az anya.Na de biztos nem a meghuzás miatt van neked a hiba.Ha érezni h lötyög a kerék akor valószínű hogy csapágyas lesz de valamennyire enged tekeredni a lengővilla is de ha kotyog az megérezni.
sorszám: 36424 (112303)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-05-14 20:18:43)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-05-14 20:48:22
Köszönöm! Végre valaki, aki érti :)

A kiemelő pálca az igen!!!
Nem tudták a boltban...jöttek ábrákkal meg minden...ááá...remélem valahogyan megoldom majd.
Mostanában ritkábban vagyok, mert vizsgákra készülök, de jövő hét Szerdától már többet leszek! Remélem mihamarabb beszélünk!

Puszi és köszönöm!
sorszám: 36423 (112302)
(előzmény: körvics, 2009-05-14 19:44:22)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-05-14 20:33:17
csapágy...
sorszám: 36422 (112301)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-05-14 20:18:43)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-05-14 20:18:43
Helló, kis TS hátsó kerék csapágya milyen méretű, és milyen minőséget érdemes belerakni? Még nem szedtem szét, de aztán nem is biztos, hogy a csapágy a ludas, de ha középen megtámasztom a motort, a hátsó kereket a földre nyomom egy kissé az ülést fogva és megmozgatom a motort hosszirányra merőlegesen oda-vissza, akkor a keréknek van egy kis lötyögése, kottyanása, ami szerintem nem egészséges.De aztán bármi lehet. A tengelycsavarok szorosak egyébként. Mi lehet ez?
sorszám: 36421 (112300)

 
 
motoros L.Bandi
válasz erre | email2009-05-14 20:16:41
Friss műszakival 1988-as évjáratú teljesen felújított ETZ 125 eladó. A motorban komplett új főtengely lett cserélve, a henger a „Tábori Tunning-nál” lett fúrva, Fag csapágyakat, új „primer” hajtást és új kipufogót kapott. A fényezés teljesen új, ezüstmetál színű. Újak a gumik, a hátsó lengéscsillapítók, az akkumulátor. A felújítás után mindössze 2500 km-t mentem vele. Kizárólag tárolási problémák miatt adnám el. Ár: 130 000 Ft Érd.: 70/2429283 Pécs
sorszám: 36420 (112299)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-14 20:05:47
most bekavartál magadnak rendesen,most állitottad hogy alapesetbe ha minden pöpec,semmi baja,de öregszik,viszont ahogy Árpád irta ha valahol üt,akor szarul kopik,és el törik egy idő után,akármennyire szidod v. ellenzed a rezet,ígyis 14v felett van alapon a töltéses,mechanikus "szarral" legalábbis kollégám nem igazán bizik ezekben,pedig a világ legjobbjai,én már elfüstöltem két elektronikust,szóval marad a régi regler,na az örökéletű ha tiszta,és be van állitva.
Na ezt is mindenki döntse el magába mit akar,mi jobb számára,avagy kinek a pap kinek a paplan,én a pa lányát választom,ugyis mindenki azt keresi:)
sorszám: 36419 (112298)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-14 10:29:30)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-14 19:59:39
persze hogy meg tudom,én pesti vagyok,ha neked jó akkor mondok egy cimet ahol ezt csinálják,v. pedig elpostázod megcsinálom,és visszaküldöm,melyik lenne jó?másik kérdés milyen legyen réz v. grafit?
sorszám: 36418 (112297)
(előzmény: jawamz, 2009-05-14 10:41:17)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-05-14 19:44:22
szia Klaudia! ha jól értettem a leírásodat, akkor a kuplung kinyomórúd tömítése ment tönkre a motorodon. nem tudom, hogy szimering vagy csak sima gumigyűrü van ott, de ezt már meg tudják mondani a többiek, és a mociboltban is tudni kellene az eladóknak. régen láttalak, néha felmásztam msn-re, de nam voltál soha fennt, legalábbis mikor én. remélem meggyógyul a mocid.
sorszám: 36417 (112295)
(előzmény: Klaudia, 2009-05-14 19:03:05)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-05-14 19:03:05
Ez sokkal logikusabbnak tűnik...remélem, hogy csak ennyi a probléma :)
sorszám: 36416 (112294)
(előzmény: waresz, 2009-05-14 10:44:13)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-05-14 19:01:09
Szia!

Köszönöm a válaszokat.
Egy ETZ boltban vett egyszerű főtengely szimering. Mindkét oldalt kicseréltük, semmi gáz nem volt.
Mindig folyatta az olajat, csak nem ennyire.
Van egy icipici gumitömítés, amit senki sem ért...szóval...megpróbálom leírni.
A jobb deklinél vagyunk...ahol átnyúlik az a pálca...ott van egy kicsike kis gumitömítés, ami nekem nagyon el van deformálódva, ott engedi át az olajat.
Semmi más baj nincs, a szimering csere óta mentem kb 500km-ert a motorral.

A lényeg, hogy egy olyan gumitömítés kellene, de senki sem értette eddig, hogy mire gondolok...lehet majd valahogyan lefényképezem :D

Remélem nagyjából érthető...bár kicsit furán írtam le tudom :D
sorszám: 36415 (112293)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-13 22:58:04)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-05-14 17:02:54
Borítsd te is fel a motorod az út szélén, mint kb egy hónapja én. Érdekes módon kitalál az olaj belőle általában, ha elég gyenge vagy te is, a forgalom is az úton és sokára segít csak valaki felállítani. :) Akkor nem lesz lelkismeret furdalásod a pocsékolás miatt. :D Ja, az aksit kapd ki, mert felborítva az is folyik. :)
sorszám: 36414 (112292)
(előzmény: jawamz, 2009-05-14 14:35:18)

 
 
jawamz
válasz erre | email2009-05-14 14:35:18
hát az fasza akkor lekéne cserélni a olajat. pedig nincs 1 hete hogy belöntöttem:D
sorszám: 36413 (112289)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-05-14 14:30:13
Nekem nem csúszik sima ásványi adalékok nélküli 10w-40-el.
sorszám: 36412 (112288)
(előzmény: waresz, 2009-05-14 11:24:51)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-05-14 13:20:16
ja, és bizony az olaj miatt csúszik a kuplungod.
sorszám: 36411 (112285)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-05-14 13:19:11
minimálisan
sorszám: 36410 (112284)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-05-14 13:18:28
szerintem sima mol hajtóműolajat tegyél bele, mivel a gépkocsihoz való 4T olajakban surlódást csökkentő, siklást javító adalékok vannak. vagy vehetsz 4T motorkerékpár olajat is, csak az kicsit drágább. én az MZ-met mindig hajtóműolajjal használtam. hidegen kicsit fogja a kuplungot, de minmálisan, melegen tökéletes.
sorszám: 36409 (112283)
(előzmény: jawamz, 2009-05-14 12:58:45)

 
 
jawamz
válasz erre | email2009-05-14 12:58:45
tehát akkor csúszhat a kuplungom az olaj miatt amit beleöntöttem?Cseréljem le 20w50 mol botondra?etz 125 ös moci
sorszám: 36408 (112280)
(előzmény: waresz, 2009-05-14 11:24:15)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-14 11:36:00
az is egy megoldás, lényeg hogy legyen leengedve az is.a kiscsiknél van külön leengedőcsavar a kuplungtérnek
sorszám: 36407 (112278)
(előzmény: Nfsman, 2009-05-14 11:28:51)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-05-14 11:28:51
Hali! 250-es blokknál semmi szükség a beindításra, ugyanis a kuplung oldali dekli legalsó csavarját (a nívó alatti) kicsavarva szépen kifolyik az ott rekedt olaj is. A 125-ösnél nem tudom működik-e ez a dolog, de elég valószínű.
sorszám: 36406 (112277)
(előzmény: waresz, 2009-05-14 10:44:13)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-14 11:24:51
na meg a 10w az állati híg.
sorszám: 36405 (112276)
(előzmény: jawamz, 2009-05-14 11:05:32)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-14 11:24:15
milyen típusú motor? alapvetően nem érdemes jó minőségű motorolajat önteni a váltóba. nekem a legjobban a gagyi 20W50es MOL BOTOND vált be. ez jó mindenbe.
sorszám: 36404 (112275)
(előzmény: jawamz, 2009-05-14 11:05:32)

 
 
jawamz
válasz erre | email2009-05-14 11:05:32
a kuplungcsúszásnak az is lehet az oka hogy 10w40 es olajat raktam a mociba?mert elötte jó volt a kuölung de leerisztettem a régi olajat azt megkapta a másikat utánna lehetetlen volt beállítani a kuplungot vagy csúszott vagy nem oldott rendesen.
sorszám: 36403 (112274)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-14 10:46:13
ha van rajta egy hajszálrepedés, akkor szokott elfogyni.
sorszám: 36402 (112271)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-14 10:36:30)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-14 10:44:13
azt nem tudom hogy folyhat a kuplungbowdennél.., mert a kuplungtérbe ha egy deci olaj van üzemközbe akkor sokat mondok. ha már szedtél szét nagy MZ blokkot, akkor tudod, hogy a váltótér és a kuplungtér közötti olajátfolyási lehetőség egy 5mm-es furat.ami olaj átjön, azt a nagy primerkerék már dobja is vissza a váltófogaskerek közé, és a hajtott tengely olajzó furatába. akkor szokott kuplungbowdennél folyni, ha rohadt sok olaj van benne, aminek megintcsak a minimális átfolyási lehetőség a megmagyarázója, ugyanis olajcserekor a kuplungtérbe megállhat akár 2-3 deci olaj is(ezért érdemes nyitott leengedőcsavar mellett beindítani a gépet 10másodpercre), főleg ha hidegen lett leeresztve.. erre ha rátölti valaki a 9 decit, akkor már sok olaj van benne. vagy a másik állatság, kitekeri a nívócsavart azt tölti állatmódra tölcsérrel a olajat a gépbe, majd amikor megjelenik az olaj a nívónál akkor gyorsan elzárja azt, nehogy kifollyon a drága nedü. majd ami még a tölcsérbe van az is belecsurog, a végén már lesz 2 liter olaj a gépbe, és akkor nem tudja miért nem old a kuplungja, meg miért ömlik a bowdennél a cucc.
sorszám: 36401 (112269)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-14 09:28:14)

 
 
jawamz
válasz erre | email2009-05-14 10:41:17
és akkor meg tudod csináltatni nekem ezt a forgórészt?jobb mintha vennék 1 t újjonan 15e ftért szerintem
sorszám: 36400 (112268)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-13 23:00:16)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu