hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 30. szerda 
Katalin, Kitti

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

waresz
válasz erre | email2009-05-19 23:52:58
ezt nézzétek mi van most nálam eladás elötti csinosítgatásra!

http://kepfeltoltes.hu/view/090519/442159819SL744626_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090519/765055483SL744627_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090519/824999292SL744628_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090519/SL744629_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090519/SL744630_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090519/SL744631_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

egy igazi CAFE-RACER etz250. ezüst nyíl névre hallgat. teljesen egyedi megjelenés, semmire sem hasonlít igazán, a feltűnés garantált vele. jó az útfekvése, futóműve. nagyon jók a fékek. a blokk remek állapotba van magam se tudom hogy lehet, (pedig én hangoltam be..) első rúgásra indúl 1 nap állás után szivató nélkül. 3.-ba könyedén elmegy 100ig, úgy hogy 19es lánckerék van elöl. azért az sem szar.. lehet hogy van benne valami okosítás. nem tudom. a külseje nagyon igényes. üveggyöngyözés-polírozás-krómozás gusztusos keveréke. mint aki ismeri a gépet, ajánlom, azon leendő tulajnak, akinek megtetszik, mert műszakilag és esztétikailag 99%os.
a tulaja 150Eft-os IRÁNYÁRON(!!!) kínálja. egy ilyen gép építése ennek a többszöröse lenne.
van rajta több mint egy év műszaki!
sorszám: 36515 (112516)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-19 23:40:29
hát azért, ha jó a 250es akkor az minden szituációban szarráveri a kisicst, legyen az bármilyen áttételű. amúgy ezt az erőebb dolgot azért írtam, mint te. ha rövidek a fokozatok, akkor kissebb a fordulatesés a fokozatok között. magyarúl a kedvezőbb fordulattartomány van kihasználva. ergó a gép erősebbnek tűnik.
sorszám: 36514 (112515)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-19 23:33:42)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-19 23:38:24
én úgy állok vele hogy leszarom és csináltam egy 5,5ös kinyomó pálcát,ahhoz kapok szimeringet.Az SKF-be próbáltam tárgyalni a srácokkal,le tudják gyártani semmi gond,csak 200db a minimum rendelési igény 560,-+áfa,nem a szarrágás miatt,de mit kezdjek 200 szimeringgel?az 5.5ös tengely befér,és csak egy sörömbe került az esztergályosnál.Ha érdekel,fizetek még egy sört,megmondod a cimed és küld fény post,ha ez így oké
sorszám: 36513 (112514)
(előzmény: Klaudia, 2009-05-19 14:31:33)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-19 23:33:42
az áttátel az a nyomaték leadásnál lényeges,a lovakhoz semmi köze.az 1,8as régi szutyok golfra nyugodtan fel lehetne tenni a 4es váltót,de olyan rövid a 120lóhoz hogy elvezhetetlen,ezért találták ki azt hogy a scirocco hosszabb 5 fokozatú váltóját teszik rá.kicsit zagyva amit irtam,remélem leszűrhető belőle amit akartam.egyébként a 125,150 váltója csont ugyanaz,a lánckerék más,de azt akármelyiken lehet variálni ezért nem nézem szempontként.Gondolkoztam azon hogy gyári 150es főtengelyt szerzek valahonnan,de végsősoron tök mindegy mert ugyanaz.azért irtam a korábbi fordulatszám tartományokat,ert én nagyon ritkán húzattam fel ennyire,és nem éreztem hogy egy kicsit is megindult volna.4.be még gyorsul 5000nél de az 5. az már a vége.14essel lenne rá esély,de akkor meg főleg 1.esbe meg a 2. lenne nagyon rövid,nem lehetne használni rendesen,nagyon jó azzal a 15el.egyébként azt nem értem hogy miért mondod hogy kiállsz egy 250es tz ellen,én is kiállok ellene 70-80ig,kisebb motor pörgősebb,akárhány pizzással találkoztam,mire ő kapcsolt 2.esbe én már ott se voltam,viszont egy dombos terepen lehet hogy szenvednék,míg a 250 nem,legalábbis könnyebb dolga van,mentem már azzal is,ég és föld a kettő váltója v. mi de nem éreztem hogy erölködne,mint a kicsi.
sorszám: 36512 (112513)
(előzmény: waresz, 2009-05-19 00:32:12)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-05-19 22:39:29
helo
jól irod.Én is fogtam egyszer egy 250 est 150 es ts el.Amikor versenyeztünk pont műszaki után voltam pár nappal igy hátul egy 18x3.00 ás gumi volt meg 15 ös lánckerék.90ig mentem de gyorsitásokkor nem ért utol.Aztán leálltunk,majd az utközepéről gyorsultunk.először én nyertem aztán ő.De csak akkor ment el mellőlem mikor 2 be tettem,neki hosszabb lehetett az 1.sebesség.És ekkor az én kis ts em 7-8 litert evett,de vadul ment.A főfuvóka tartójánál ahova be van tekerve a tartó ott a rossz felület miatt ahogy a tűszelepen jött be a karbiba a benzin a főfuvóka tartója meg szivta is be,Nagyaon ment a motorom,de mondom evett is meg a primerláncot is megnyújtotta.
sorszám: 36511 (112508)
(előzmény: waresz, 2009-05-19 00:32:12)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-05-19 20:28:36
Én már halottam valami hasonló honlapról, ilyesmi árakkal, de az fake volt, freemailes email címmel... Én egy ilyen oldalon csak személyesen vásárolnék, neten keresztül nem.
sorszám: 36510 (112503)
(előzmény: mz250, 2009-05-19 17:42:31)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-05-19 17:42:31
Üdv mindenkinek.
Lehet nem illik ide de nézzétek meg ezen az oldalon a motorokat http://www.dzmot.com/index.asp
Hol itt a ki...?
nem nagyon akarom elhinni ezeket az árakat.
sorszám: 36509 (112496)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-05-19 16:48:42
ERVIN!Dobtam 2 mailt kérnék választ rá!Köszike! :)
sorszám: 36508 (112494)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2009-05-19 16:35:12
Halihóó!
Eladóvá váltak 250 ETZ re való cuccaim.
Krauzer csomagtartó, 16 os első kerék+jó gumival+tárcsával, épitett rezonátoros kipuffogó, kb 25 literes túradoboz, 18" os hátsó felni+rajta tükör radiál gumi, a felnik nem ütnek, 1 váltó 1 gyujtás felőli blokkfedél, s egy sport idom. Érdeklődni lehet mail ben: szabbensz@citromail.hu, kérésre képeket tudok küldeni!
sorszám: 36507 (112493)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-05-19 14:31:33
Sziasztok!

Ki hogy áll a gumitömítésével? :)
sorszám: 36506 (112488)

 
 
bambi99
válasz erre | email2009-05-19 00:53:57
A blokkot én raktam össze,ha érdekel valami belőle emailben érdeklődj.bambi@mzracing.hu
sorszám: 36505 (112483)
(előzmény: waresz, 2009-05-18 09:41:20)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-19 00:32:12
én kiváncsi lennék azért arra a húú de erős 150es-re. és főleg, hogy melyik volt gyárilag erősebb.. ha megnézed a gépkönyvet, akkor még az van odaírva, hogy nagyobb főfúvóka, asszem még a porlasztó száma is más, és ami még feltünő, hogy 125ös áttétele van(15fog elöl...) szerintem attól olyan erős az. egy 15 fogú első lánckerékkel én a 4 fokozatú TS-el akkorát aprítok, hogy egy szarabb 250es etz ellen ki mernék állni 70-80ig.
sorszám: 36504 (112482)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-18 22:46:41)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-18 22:46:41
tudod mi a dúrva,most néztem a gépkönyvben az erősebbik etz 150esnek,a max teljesitmény és nyomaték 5600... és 6200as fordulatszám között van.5500nál kezdődik a piros,ahol szoktam váltani:)Ha meg lesz a bejáratás,akkor ezt megnézem.
sorszám: 36503 (112479)
(előzmény: waresz, 2009-05-18 09:41:20)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-18 22:43:46
a verzió,főtengely cseréje,b verzió,elviszed anyagfelhordásra gépműhelyeshez oldalanként 6-8000ért nem igazán éri meg,c verzió amit én is reklámozok és azóta is köszönöm a tippet,az SKF-nek van a speedy sleeve technológiája,így kerestem rá neten,konkrétan tengely felület felújitó készlet.Én nekem is az kellett,de előtte győződj meg róla hogy tényleg szar,én is azt hittem jó,de amikor kint volt a kezembe,jobban meg tudtam nézni,és tényleg be volt rágódva.ez kis készlet 20mm-es tengelyre 1890,-+áfa,bent van a műhelybe a számla,azt hiszem összesen 5000 volt talán. ez egy 8mm széles persely,oda ütöd ahova akarod,van rajta egy perforált perem,ezt miután felütöd,le kell csípni és kész.Adnak hozzá felütőt leírást,mindent,szóval nagyon tuti.végül olyan 2 tizeddel lesz nagyobb az átmérő,de nem gáz,csak vegyen bele jó minőségű szimeringet,és alaposan takaritson mielőtt összerakja.
sorszám: 36502 (112478)
(előzmény: Jaky16, 2009-05-18 19:42:40)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-05-18 19:42:40
hello! korszakos a probléma Prebzoli motorjával(etz 125), visszatettük bele a nagyobb alapjárati fuvókát amivel még szimeringesen is működött, most már így sem...nem tudok mit kezdeni vele szerintem megint szimeringes, zoli elmondása szerint voltak a főtengelyen alig érezhető bordák sztem ezzel van a baj, és megint szimeringes mit lehet ilyenkor tenni?köszi
sorszám: 36501 (112471)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-05-18 15:22:55
jah most látom már te is rátaláltál :D
sorszám: 36500 (112469)
(előzmény: Nfsman, 2009-05-18 15:21:30)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-05-18 15:21:30
Szeva Waresz :) azt hiszem erről az ETZ-ről van szó:

http://kepfeltoltes.hu/view/090518/DSC00212_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tavaly kunmadarasra mi szállítottuk a cuccaikat, sokat beszélgettem velük. Azt hiszem 330ccm körül van a henger, újra van perselyezve, olyan belülről, mint egy sajt és kb. 55Le-s volt az akkori stádiumban. azóta már fejlesztettek rajta jócskán.
sorszám: 36499 (112468)
(előzmény: waresz, 2009-05-17 23:32:29)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-18 11:04:21
biztos, hogy nem bír ki sokat. láttam már 20lóerőnél erősebb simsonblokkot, az is csak pár ezret bír ki.
sorszám: 36498 (112466)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-18 00:04:43)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-18 09:41:20
engem is nagyon érdekel hogy milyen az a gép., képet találtam róla, de az különösebben nem érdekes.

http://www.czettner.hu/?q=tartalom/motorinfo-magyar-dragbike-menok-negyedik-resz

azt írja, hogy a váltó nem bírja a fordulatot. 8500nál már nehéz váltani, pedig a motor 10500ig aktívan elforog.:D:D:D tényleg kipróbálnám:D
sorszám: 36497 (112461)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-18 00:04:43)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-18 00:10:24
ugyan nincs mit,ja annyit hozzátennék hogy ne nagyon számits afféle segrakéta erőforrásra,az enyém is olyan lomha disznó az indulásnál,de aztán magához tér.tény hogy egy hoszabb hegyi túrára nem a legkiválóbb ahogy ezt omlas is irta,de általánosságba jó,amire én fogom használni arra igen,főként város,de a főúton is elvileg max 70km\h. teszteltem egy lezárt régi főút szakaszon,mint korábban emlitettem nem egy kilövős fajta,de sikerült digitális óra szerint 147km\h-ra felgyorsitani,nem mertem tovább húzni a rossz út miatt,de még egy picit tudott volna szerintem
sorszám: 36496 (112458)
(előzmény: TLT Csabi, 2009-05-17 22:24:56)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-18 00:04:43
egy versenyre két főtengellyel indul? elhiszem hogy profi módon csinálta,nem vagyok az a kötekedős tipus,de hogy hosszúéletű nem lesz az biztos,én már azt is megkockáztatom hogy a vizbontó aktiv használatával is romlik az élettartama.
Csabi olyat keres ami hosszabb távon is megfelelő,Én azért javasoltam a Gs-t,mert nincs agyonbonyolitva elektronikával,a régi sor4 ráadásul karbis,aki megtanulja kezelni az bele is fog szeretni,nekem még szokatlan hogy behúzza az elejét a kanyarba,de megcsúszni se fog:)az etz után számomra is fura hogy nem lebeg az eleje,az mz-nél párszor sikerült úgy kanyarodnom hogy megingott,de nem volt komoly,itt meg esély nincs rá.Az az 53 ló ha nem janiskodni akarnak vele bőven elég,normál körülmények között,ha valaki autópályázni akar,oda már inkább a 750es tesója.Viszont amit mondtál ez a 50lovas mz,kiváncsi lennék rá,csak úgy látni mit megy,ha netán lesz róla videó,megosztod?
sorszám: 36495 (112457)
(előzmény: waresz, 2009-05-17 23:32:29)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-17 23:44:37
bocsánat,14másodperc
sorszám: 36494 (112456)
(előzmény: waresz, 2009-05-17 23:32:29)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-17 23:32:29
na megvan: Czettner Sándor, és 40-50ló körül van az etz. 400méteren 150-160km/h-ra gyorsúl. 11másodperces idő.
sorszám: 36493 (112455)
(előzmény: waresz, 2009-05-17 23:07:34)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-17 23:07:34
itt pátyon a szomszéd faluba van egy állítólag 60ló körüli etz. most hallottam. na, azt szívesen kipróbálnám! gyorsulásra van építve, menni még nem láttam, haver már igen, utána fogok járni.
állítólag több lyuk van a hengerfalon, mint összefüggő felület.
sorszám: 36492 (112454)
(előzmény: omlas, 2009-05-17 22:45:58)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-17 23:04:41
az jó, hogy mindent felújítottatok, de pl milyen állapotba van a főtengelyen a szimering futófelülete? nem barázdás? mert megeszi az hamar a szimeringet.. a fals levegő meg szinte rögtön bejöhet. aztán: másik porlasztót próbáljatok meg, gyári méretű fúvókákkal. nekem volt olyan porlasztóm, ami látszólag tiszta volt, meg minden járat átfújható volt, mégis, csak akkor volt hajlandó menni a gép ha húztam neki legalább félgázt. alapjárat természetesen egyáltalán nem volt. vagyis volt, 1-2másodpercig, aztán stop. ahogy elvettem menet közbe a gázt, a következő gázadás után egy másodperc hörgés, majd megint ment. aztán mérgembe túrtam egy jó szutykos porlasztót, és azt feltettem ahogy van, és jó lett.(ez még az előző kis TS-emnél volt)
sorszám: 36491 (112453)
(előzmény: prebzoli, 2009-05-17 22:36:06)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-05-17 22:45:58
Én ma vezettem egy 53 lovas Suzuki rf 400at, 200KG a gép. A dunakanyarban volt ez. Kanyarban szar volt az etz hez képest, vszont nem volt sok az 53 ló. Én egy nagyobbra is simán rá tudnék ülni mz után, ha lenne pénzem...
sorszám: 36490 (112451)
(előzmény: TLT Csabi, 2009-05-17 22:24:56)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-05-17 22:43:10
Ahogy beindul a motor akkor nagyon magas fordulaton és csak gázhúzásra jár és a végén lehörög.
Amúgy a gázkarnál a gumi fogantyú alatt a furat minek van(olyan mint ha lenne benne egy csavar csak el van csúszva a furatban, a csavar fejnek csak a fele látszik)
sorszám: 36489 (112450)
(előzmény: prebzoli, 2009-05-17 22:36:06)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-05-17 22:36:06
Állítgattuk a karburátoron a levegő meg a gáz tolattyú csavart de nem lett úgy se alapjárat.
még nincs feltéve a légszűrő
az úszónál is a lehető legtöbb benzint adtuk
az előgyújtást elvettük a lehető legjobban, utánna meg adtunk neki , a berugó meg vissza rugott
De még ekkor se volt alapjárat.
sorszám: 36488 (112449)
(előzmény: Péter mz, 2009-05-17 22:12:53)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-17 22:31:59
57mmes dugattyút, én a Kasztnernál vettem gyűrűvel együt. ez gyári NDK cucc. neki van még sok dugattyúja, hajtórúd felújító készlete, és ez mind gyári. lehet kapni ilyen méretbe mindenféle más márkából is ami jó(pl:ambica...). ez a 150es második túlmérete. 149cm3. és hogy milyen? százszor jobb mint a kis 125ös. nem is értem minek csináltak gyárilag olyat.. akkora különbség van köztük, hogy az ég és föld. sokkal ugrósabb, és mellette a nyomatéka lényegesen jobb. mig a 125ös már erölködik 2000 környékén, ez vígan megy. a fogyasztás növekedés meg nem lényeges. a legjobb amit normális módon hoztam ki 125ösből, az 2,3-2,4liter a 150es meg 2,6-2,7 ugyanolyan hajtás mellett, ami sokkal élvezetesebb, és gyorsabb. sokan akarnak megszabadulni a kicsitől, mert gyenge... nekik ajánlom az átalakítást! nagyon megéri. börzén kell túrni egy 150es hengert, azt felfuratni, és kész, a hengerfejet egy reszelővel hozzá lehet igazítani.akit érdekel a dolog, szívesen megcsinálom.
sorszám: 36487 (112448)
(előzmény: Jaky16, 2009-05-17 20:52:11)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2009-05-17 22:24:56
Köszönöm nézelődök ide oda:D
Etz után bőven sok az 53 pacika:D szerintem elég is lenne.
Köszi mégegyszer a választ, megnézek pár gs t.
sorszám: 36486 (112447)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-17 19:49:40)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-05-17 22:12:53
karburátor biztos jó??
Meg a gyujtás is jó??
esetleg ,a légszűrő is tiszta?
sorszám: 36485 (112446)
(előzmény: prebzoli, 2009-05-17 21:38:40)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-05-17 21:38:40
Felújítottuk a motort új dugó gyűrű, henger fúrás, főtengely felújítás, csapágyak, szimeringek, tűgörgő a váltónál, csapszeg stb.(az egész blokkot).
Azzal a szándékkal hogy nem volt alapjárata az mz etz 125-nek.
Na az a baj hogy most sincs.
Tudnátok valami ötletet segítséget adni?
sorszám: 36484 (112444)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-05-17 20:52:11
és hogy megy az 57mm-es henger? egyátalán honnan van hozzá dugó??
sorszám: 36483 (112440)
(előzmény: waresz, 2009-05-17 14:12:41)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-05-17 20:50:49
hello! töltöttem fel egy galériát az eladó vasról, a nagy érdeklődésre való tekintettel az irányárat 68000 huf-ra csökkentettem akit érdekel szóljon bátran, írtam teló számot is e-mail címet is.
sorszám: 36482 (112438)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-17 19:49:40
Üdv! én a régi Gs-re tenném a voksom,mostanába nagyon beleszerettem,az enyém 550es sor4 16szelepes 160kg körüli,egy gyengéje van a vezérmű feszitő,ez egy olyan 30000után kezdi elhagyni magát,ez már nálam megszünt a komplett vezérmű cserével.rendszeres olajcserével 6000ként kivisz a világból,de csak 53lovas,ha ez téged zavarna,nekem ajánlották hogy érdemesebb lett volna keresnem egy 750est,állitólag nem sokkal fogyaszt többet,és nagyobb erőtartaléka van,engem nem zavart,problémám nem volt vele,aki meg akar előzni az 68lovas motort is megelőzi,ha meg veszélyhelyzet áll fent amikor gyorsan kell manőverezni,azt ezzel is meg lehet,a kényelmes 120as tempót vidáman bírja.Amiket az ujságban láttam pár darabot téli nézelődés közben,2-300000ft között mozognak,de nagyon oda kell figyelni,szinte mázli hogy olyat kaptam ki aminek vezetett szervizkönyve van,és egy rutinos motorosé volt.Nem értett a szereléshez,szóval biztos szerelő nyúlt hozzá.Nem fosom a szót tovább,nézz szét hátha találsz még ami megfog.
sorszám: 36481 (112437)
(előzmény: TLT Csabi, 2009-05-17 13:20:09)

 
 
ergogergo
válasz erre | email2009-05-17 14:41:22
Eladó ETZ 250 friss műszaki! Sárga színű
a blokkba 1000km van új csapágyakkal motortartó bakok is újak!Új főtengellyel meg tudom mutatni a régit!
Új kuplungagy lamellák!!
Kerékcsapágyak szintén 1000km esek!!
120e Ft ért eladó!küldök képet !!
sorszám: 36480 (112433)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-17 14:12:41
itt vannak a képek: van másrol is, pl egy 125ös TS henger hogy néz ki 57mm-re fúrva, figyeljétek a felömlők melletti hengerfalat, ott az már bizony az alaminum:D.

http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744128_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744600_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744601_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744603_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744605_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744607_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744608_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744609_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744610_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sorszám: 36479 (112431)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2009-05-17 13:20:09
ja és tudom h utáljátok a kávédarálókat, de haver el akarja adni és normálios motort akar venni helyette:D pl muzt:D:D:

Halihó emberek!

Eladó egy nagyon jó állapotban lévő robcsi, nagyobb motor vásárlása miatt.
Rendszeresen karbantartott, nemcsak karban hanem garázsban is:D

http://motor.hu/motor_popup_fmotor.jsp?id=127821

az ár irányár.
sorszám: 36478 (112428)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2009-05-17 12:43:47
Szijasztok!
Érdeklődni szereetnék, olyan motor iránt ami egyrészt eladó:) másrészt:
négy ütemű, jól karbantartott, csopper-túra-bobber típusú(szabadon választott):), lehetőleg japán ill nyugati masina, 400-600 ccm, nem nagyon hajtott akár 30 éves vas is lehet, aminek a motorja nem berhelt, illetve a papírjai rendben vannak. 500e pézem van rá. Légyszives segítsetek. Tudom ez nem az a fórum, de itt lehet bízni az emberekben, és sokat segítettetek eddig is a szocigépeimmel kapcsolatban. (a küllők a gyengéim;)) előre is köszönöm a segítséget. Széles utat mindenkinek.
sorszám: 36477 (112422)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-17 12:21:44
tudom az én csizmám is kicsit olajos,meglátjuk amit waresz irt ha azzal megszünik,akkor neked van igazad,e mondom nálam az a baj szerintem hogy nem feszül rá eléggé a berugóra a gumi és ahogy beinditom kicsit elereszt.Amit mondtál hogy a váltótérbe fröcsög az olaj,persze hajta a váltó,folyamatosan kering,de az azért már vicc,hogy dúrván 1 hét alatt fél deci olaj kijön,nagyon pontosan van illesztve a két tengely,direkt hogy jól lehessen kapcsolni a sebességeket,mindegy,majd pár hét után kiderül.Most egy pót deknivel járok,tolásra indul,ha megvan a hegesztett öninditós dekni,abba a berugó tengely már csak helykitöltő szerepet játszik,lesz benne gumitömités de forogni már nem fog,ha ezután is tapasztalok folyást akkor a kettő között jön el,és úgy is marad,én mégegyszer nem húzom szét,max ha kettétörik a főtengely:) elegem van már belőle,most jól működik minden,már csak a járatás van hátra.
sorszám: 36476 (112421)
(előzmény: Péter mz, 2009-05-17 11:09:36)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-05-17 11:09:36
helo
most te is leirtad hogy a váltótengely és a berugótengely közt nincs tömités.
A berugó tengely o gyűrűjét már cseréltem egyszer ha jól emlékszek.De sztem meg pont amiatt van egy pár csepp olaj mindig a berugókar és váltótengely kivezetésénél hogy e 2 dolog közt nincs tömités.Ugyanis menet közben a váltóházban locsog az olaj.Igy beletalál ott belül a berugó/váltó tengely illesztése közé az olaj és szépen meg is jelenik kint.Miután megy az ember a motorral és leteszem oldalsztenderre észre lehet venni h jött ki vmi kis olaj.
Meg van egy motorozós cipőm na annak a cipőnek a bal párja belül a váltó felé ott már ilyen tiszta olaj mert azért 3 év használat után látható :)De nemlátni a cipőn mert nagyon sötét színű .
sorszám: 36475 (112419)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-17 10:42:44)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-17 10:42:44
na akkor mégis jók a méretek a TS-be is,ezt nem hittem volna mert a nyelestengely nem pont ugyanaz,mert a tz 5 míg a tied 4sebességes,azért irtam Péternek is hogy a berugó és a váltó tengely között nem sok esély van folyásra,de a dekninél nagyon is,már cseréltem korábban külön tengelyt is,echte német gyári szóval még a mérete is stimmel,és még mindig folyt,azért dobtam be a cérnás trükköt,ki kell próbálni max nem válik be,de nem kell se vágni semmi olyat ami nem visszaalakíthatatlan,persze más az ha valaki esztergával dolgozik,úgy szabályosan,pontosan lehet dolgozni,de ha én most elkezdenék itthon reszelgetni,tuti hogy szar lenne,persze bent a műhelyben normálisan meg lehetne csinálni.Visszatérve a szimering problémára,megtaláltam a megfelelőt,egyenlőre egy használt darabbal kisérleteztem,de úgy néz ki beválik,nekem a Gs-be volt most szelep becsiszolás meg hézagállítás,meg a komplett vezérmű ki lett cserélve,ezzel a művelettel egyben ki lettek cserélve a szelepszár szimeringek,te tudod azt hogy van a szelepvezető,erre ül rá a szimering,a külseje,az nekem 14,5mm a fém háza ennek van egy pereme,amivel fel lehet ütni a helyére,na ezt lecsiszoltam,és pont jó,be lehet ütni tövig,a szárkerék tengelyében,pont 8,5mm hely van,mélységben,ha ütközésig be van ütve a szimering,akkor kb. 1-1,5 mm-t lóg ki az ajka.van hely ott bőven a kinyomó elég messze van tőle,nem fogja megenni
sorszám: 36474 (112418)
(előzmény: waresz, 2009-05-17 00:36:24)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-05-17 10:29:39
Ha már olajfolyás és a berúgókar környéke. Hova raktad pontosan a nútot és az O-gyűrűt?
Meg nem tudom jól gondolom-e, hogy a berúgótengelyt a dekli tartja-e a helyén, hogy ne csúszkálhasson ki-be? Csak mert nekem ki-be lötyög a berúgótengely és arra gondoltam, hogy annyi hézagolót raknék a berúgótengelyre, hogy a dekli odaszorítsa, és akkor nem tudna csúszkálni. És a berúgónak a rugója ahol hozzáér a blokkhoz, ott kell-e lenni valami alátétnek, mert nekem súrolja ott?
Amúgy már nem folyik a dinamó alól, és képzeld el, hogy a papírtömítés alól jött, mert a szimeringház nem feküdt fel rendesen a blokkra(nem volt síkban). Biztos ami biztos, azért szimeringet is cseréltünk.
sorszám: 36473 (112417)
(előzmény: waresz, 2009-05-17 00:36:24)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-05-17 09:14:56
Örülök, hogy sikerült...kíváncsian várom a képeket! ;)
sorszám: 36472 (112416)
(előzmény: waresz, 2009-05-17 00:36:24)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-17 00:36:24
amíg beszéltek róla, én addig megcsináltam:D

a nagy NDK-ba az okosok úgy találták ki, hogy a váltókartengely, és a berúgókar csőtengely közé nem kell semmi sem a százados illesztésen kívűl, pedig kell bizony.
tegnap vettem észre, hogy a fasza tuning hátsó lánckerekem(amibe alig volt rezgéscsilapító bak) szétverte a kihajtáscsapágyat, meg amúgy is idegesített a blokk váltózaja, így széthúztam, és kivettem a váltókartengelyt. beleesztergáltam egy nútot O gyűrűnek. sikerűlt, és össze is raktam, majd okulva, a folyáson, és a jelenlegi témán, a kihajtás csőtengelyébe belevertem egy pici szimeringet, ez hivatott a bronzpersely, és a kinyomópálca olajfolyásának tomítésére). valaki leírta, hogy milyen méretek a jók, azok kb helytállnak a kis TSnél is. 4x14x4(5) szimering pont jó. mondjuk én 5x15x8ast kaptam, ezt is bele bírtam csépelni, csak meg kellett kissé faragni.
csapágyakat cseréltem a váltóba, kihézagoltam a kuplungot, meg minden lötyögő baromságot, hogy nem bírjon semmi sem zörögni. összeraktam, letömítettem mindent szépen(blokkfelek közé CURIL paszta) és szépen összehúzttam a blokkot. a polasztóból 4000km után nem tudtam látható koszt kitakarítani. összerakás után 2. rúgásra indúlt is. ilyen egy jó gép(na meg a hibátlan munka:D)

majd rakok fel képet holnap, hogy hogyan sikerűlt.
sorszám: 36471 (112412)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-16 22:54:34
A berugó és a váltó tengely nem is,de a berugó és dekni között igen nagy a valószinűsége,nekem is a zsír újjal szivárgot.ezt a lépést a főnökömtől lestem el,pénteken raktuk össze a dacia váltóját,és az egyik ó-gyűrű hornya már kikopott,ne kérdezd mért,mindegy cérnát tekert a horonyba ezt bepasztázva és bette a gumit,jó alaposan letisztitva,hagyni kell pihenni,amig megköt,ekkor kicsivel "beljebb jön" és rendesen tömit,még nem próbáltam ki az én motoromon,de ami késik nem múlik,hátha működik itt is.
sorszám: 36470 (112410)
(előzmény: Péter mz, 2009-05-16 19:59:15)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-05-16 21:32:50
hehe...hát már régóta nem :))))
sorszám: 36469 (112406)
(előzmény: körvics, 2009-05-16 18:01:32)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-05-16 21:32:32
Örülök, hogy egyre többen tudják mi is a "gond".
Már csak pár cseppet enged...tényleg sok lehetett benne az olajt.
Még megvárom Andris mit talál, aztán ha nincs, akkor barkácsolunk egyet.
Mondjuk egy Mz mindig szivárog...egy kicsit mindig fog... :)

;)
sorszám: 36468 (112405)
(előzmény: Péter mz, 2009-05-16 19:59:15)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-05-16 19:59:15
heló
tudom miről beszélsz.Egyszer én is tettem be a kis ts embe 1 éve és azóta is bent van.Én megoldottam egyszerűen.Egy keményebb gumi ,ami nem olyan könnyen hajlik,de ne legyen teljesen kemény se) gépkocsi sárvédő gumiból csináltam.Lyukasztóval kiütöttem kb 15 vagy 16 os karikát.Majd ezután a közepébe meg beleütöttem az 5 ös lyukasztót.A gumi olyan 5-6 mm vastag volt.És beütöttem a helyére,azóta is bent van.És valamit ér mert tényleg jó lett nekem.Bár túl sok sose jött ki csakmondom akkor már teszek oda is vmit,ha van hely ott.Ezt a gumit akkor csináltam mikor egyszer olajfolyást kerestem jobb oldalon a blokkon.Aztán minden blokkösszefogató csavar fejét és amennyire belemegy a fej a helyére ott minden csavarfejet megkentem palmatexel,mert ugye ott simán szivároghat az olaj.És a ragasztás is segitett.Mostmár csak a berugó tengelynél enged vmit.De sztem nem is a berugó tengely o gyűrűje egedi ki hanem a berugótengelyben jön ki a váltó tengelye .És a berugótengely és a váltótengely közt nincs semmi tömités gyárilag.
sorszám: 36467 (112403)
(elözmény: Klaudia, 2009-05-15 17:44:04)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-05-16 18:01:32
akkor meg már nem is fenyeget a pedofília réme engem:D
sorszám: 36466 (112401)
(elözmény: Klaudia, 2009-05-16 17:57:42)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu