:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Szeva Waresz :) azt hiszem erről az ETZ-ről van szó:
http://kepfeltoltes.hu/view/090518/DSC00212_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tavaly kunmadarasra mi szállítottuk a cuccaikat, sokat beszélgettem velük. Azt hiszem 330ccm körül van a henger, újra van perselyezve, olyan belülről, mint egy sajt és kb. 55Le-s volt az akkori stádiumban. azóta már fejlesztettek rajta jócskán.
biztos, hogy nem bír ki sokat. láttam már 20lóerőnél erősebb simsonblokkot, az is csak pár ezret bír ki.
sorszám: 36498 (112466)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-18 00:04:43)
engem is nagyon érdekel hogy milyen az a gép., képet találtam róla, de az különösebben nem érdekes.
http://www.czettner.hu/?q=tartalom/motorinfo-magyar-dragbike-menok-negyedik-resz
azt írja, hogy a váltó nem bírja a fordulatot. 8500nál már nehéz váltani, pedig a motor 10500ig aktívan elforog.:D:D:D tényleg kipróbálnám:D
sorszám: 36497 (112461)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-18 00:04:43)
ugyan nincs mit,ja annyit hozzátennék hogy ne nagyon számits afféle segrakéta erőforrásra,az enyém is olyan lomha disznó az indulásnál,de aztán magához tér.tény hogy egy hoszabb hegyi túrára nem a legkiválóbb ahogy ezt omlas is irta,de általánosságba jó,amire én fogom használni arra igen,főként város,de a főúton is elvileg max 70km\h. teszteltem egy lezárt régi főút szakaszon,mint korábban emlitettem nem egy kilövős fajta,de sikerült digitális óra szerint 147km\h-ra felgyorsitani,nem mertem tovább húzni a rossz út miatt,de még egy picit tudott volna szerintem
egy versenyre két főtengellyel indul? elhiszem hogy profi módon csinálta,nem vagyok az a kötekedős tipus,de hogy hosszúéletű nem lesz az biztos,én már azt is megkockáztatom hogy a vizbontó aktiv használatával is romlik az élettartama.
Csabi olyat keres ami hosszabb távon is megfelelő,Én azért javasoltam a Gs-t,mert nincs agyonbonyolitva elektronikával,a régi sor4 ráadásul karbis,aki megtanulja kezelni az bele is fog szeretni,nekem még szokatlan hogy behúzza az elejét a kanyarba,de megcsúszni se fog:)az etz után számomra is fura hogy nem lebeg az eleje,az mz-nél párszor sikerült úgy kanyarodnom hogy megingott,de nem volt komoly,itt meg esély nincs rá.Az az 53 ló ha nem janiskodni akarnak vele bőven elég,normál körülmények között,ha valaki autópályázni akar,oda már inkább a 750es tesója.Viszont amit mondtál ez a 50lovas mz,kiváncsi lennék rá,csak úgy látni mit megy,ha netán lesz róla videó,megosztod?
na megvan: Czettner Sándor, és 40-50ló körül van az etz. 400méteren 150-160km/h-ra gyorsúl. 11másodperces idő.
itt pátyon a szomszéd faluba van egy állítólag 60ló körüli etz. most hallottam. na, azt szívesen kipróbálnám! gyorsulásra van építve, menni még nem láttam, haver már igen, utána fogok járni.
állítólag több lyuk van a hengerfalon, mint összefüggő felület.
az jó, hogy mindent felújítottatok, de pl milyen állapotba van a főtengelyen a szimering futófelülete? nem barázdás? mert megeszi az hamar a szimeringet.. a fals levegő meg szinte rögtön bejöhet. aztán: másik porlasztót próbáljatok meg, gyári méretű fúvókákkal. nekem volt olyan porlasztóm, ami látszólag tiszta volt, meg minden járat átfújható volt, mégis, csak akkor volt hajlandó menni a gép ha húztam neki legalább félgázt. alapjárat természetesen egyáltalán nem volt. vagyis volt, 1-2másodpercig, aztán stop. ahogy elvettem menet közbe a gázt, a következő gázadás után egy másodperc hörgés, majd megint ment. aztán mérgembe túrtam egy jó szutykos porlasztót, és azt feltettem ahogy van, és jó lett.(ez még az előző kis TS-emnél volt)
Én ma vezettem egy 53 lovas Suzuki rf 400at, 200KG a gép. A dunakanyarban volt ez. Kanyarban szar volt az etz hez képest, vszont nem volt sok az 53 ló. Én egy nagyobbra is simán rá tudnék ülni mz után, ha lenne pénzem...
Ahogy beindul a motor akkor nagyon magas fordulaton és csak gázhúzásra jár és a végén lehörög.
Amúgy a gázkarnál a gumi fogantyú alatt a furat minek van(olyan mint ha lenne benne egy csavar csak el van csúszva a furatban, a csavar fejnek csak a fele látszik)
Állítgattuk a karburátoron a levegő meg a gáz tolattyú csavart de nem lett úgy se alapjárat.
még nincs feltéve a légszűrő
az úszónál is a lehető legtöbb benzint adtuk
az előgyújtást elvettük a lehető legjobban, utánna meg adtunk neki , a berugó meg vissza rugott
De még ekkor se volt alapjárat.
57mmes dugattyút, én a Kasztnernál vettem gyűrűvel együt. ez gyári NDK cucc. neki van még sok dugattyúja, hajtórúd felújító készlete, és ez mind gyári. lehet kapni ilyen méretbe mindenféle más márkából is ami jó(pl:ambica...). ez a 150es második túlmérete. 149cm3. és hogy milyen? százszor jobb mint a kis 125ös. nem is értem minek csináltak gyárilag olyat.. akkora különbség van köztük, hogy az ég és föld. sokkal ugrósabb, és mellette a nyomatéka lényegesen jobb. mig a 125ös már erölködik 2000 környékén, ez vígan megy. a fogyasztás növekedés meg nem lényeges. a legjobb amit normális módon hoztam ki 125ösből, az 2,3-2,4liter a 150es meg 2,6-2,7 ugyanolyan hajtás mellett, ami sokkal élvezetesebb, és gyorsabb. sokan akarnak megszabadulni a kicsitől, mert gyenge... nekik ajánlom az átalakítást! nagyon megéri. börzén kell túrni egy 150es hengert, azt felfuratni, és kész, a hengerfejet egy reszelővel hozzá lehet igazítani.akit érdekel a dolog, szívesen megcsinálom.
Köszönöm nézelődök ide oda:D
Etz után bőven sok az 53 pacika:D szerintem elég is lenne.
Köszi mégegyszer a választ, megnézek pár gs t.
sorszám: 36486 (112447)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-17 19:49:40)
karburátor biztos jó??
Meg a gyujtás is jó??
esetleg ,a légszűrő is tiszta?
Felújítottuk a motort új dugó gyűrű, henger fúrás, főtengely felújítás, csapágyak, szimeringek, tűgörgő a váltónál, csapszeg stb.(az egész blokkot).
Azzal a szándékkal hogy nem volt alapjárata az mz etz 125-nek.
Na az a baj hogy most sincs.
Tudnátok valami ötletet segítséget adni?
és hogy megy az 57mm-es henger? egyátalán honnan van hozzá dugó??
hello! töltöttem fel egy galériát az eladó vasról, a nagy érdeklődésre való tekintettel az irányárat 68000 huf-ra csökkentettem akit érdekel szóljon bátran, írtam teló számot is e-mail címet is.
Üdv! én a régi Gs-re tenném a voksom,mostanába nagyon beleszerettem,az enyém 550es sor4 16szelepes 160kg körüli,egy gyengéje van a vezérmű feszitő,ez egy olyan 30000után kezdi elhagyni magát,ez már nálam megszünt a komplett vezérmű cserével.rendszeres olajcserével 6000ként kivisz a világból,de csak 53lovas,ha ez téged zavarna,nekem ajánlották hogy érdemesebb lett volna keresnem egy 750est,állitólag nem sokkal fogyaszt többet,és nagyobb erőtartaléka van,engem nem zavart,problémám nem volt vele,aki meg akar előzni az 68lovas motort is megelőzi,ha meg veszélyhelyzet áll fent amikor gyorsan kell manőverezni,azt ezzel is meg lehet,a kényelmes 120as tempót vidáman bírja.Amiket az ujságban láttam pár darabot téli nézelődés közben,2-300000ft között mozognak,de nagyon oda kell figyelni,szinte mázli hogy olyat kaptam ki aminek vezetett szervizkönyve van,és egy rutinos motorosé volt.Nem értett a szereléshez,szóval biztos szerelő nyúlt hozzá.Nem fosom a szót tovább,nézz szét hátha találsz még ami megfog.
Eladó ETZ 250 friss műszaki! Sárga színű
a blokkba 1000km van új csapágyakkal motortartó bakok is újak!Új főtengellyel meg tudom mutatni a régit!
Új kuplungagy lamellák!!
Kerékcsapágyak szintén 1000km esek!!
120e Ft ért eladó!küldök képet !!
itt vannak a képek: van másrol is, pl egy 125ös TS henger hogy néz ki 57mm-re fúrva, figyeljétek a felömlők melletti hengerfalat, ott az már bizony az alaminum:D.
http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744128_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744600_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744601_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744603_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744605_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744607_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744608_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744609_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090517/SL744610_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ja és tudom h utáljátok a kávédarálókat, de haver el akarja adni és normálios motort akar venni helyette:D pl muzt:D:D:
Halihó emberek!
Eladó egy nagyon jó állapotban lévő robcsi, nagyobb motor vásárlása miatt.
Rendszeresen karbantartott, nemcsak karban hanem garázsban is:D
http://motor.hu/motor_popup_fmotor.jsp?id=127821
az ár irányár.
Szijasztok!
Érdeklődni szereetnék, olyan motor iránt ami egyrészt eladó:) másrészt:
négy ütemű, jól karbantartott, csopper-túra-bobber típusú(szabadon választott):), lehetőleg japán ill nyugati masina, 400-600 ccm, nem nagyon hajtott akár 30 éves vas is lehet, aminek a motorja nem berhelt, illetve a papírjai rendben vannak. 500e pézem van rá. Légyszives segítsetek. Tudom ez nem az a fórum, de itt lehet bízni az emberekben, és sokat segítettetek eddig is a szocigépeimmel kapcsolatban. (a küllők a gyengéim;)) előre is köszönöm a segítséget. Széles utat mindenkinek.
tudom az én csizmám is kicsit olajos,meglátjuk amit waresz irt ha azzal megszünik,akkor neked van igazad,e mondom nálam az a baj szerintem hogy nem feszül rá eléggé a berugóra a gumi és ahogy beinditom kicsit elereszt.Amit mondtál hogy a váltótérbe fröcsög az olaj,persze hajta a váltó,folyamatosan kering,de az azért már vicc,hogy dúrván 1 hét alatt fél deci olaj kijön,nagyon pontosan van illesztve a két tengely,direkt hogy jól lehessen kapcsolni a sebességeket,mindegy,majd pár hét után kiderül.Most egy pót deknivel járok,tolásra indul,ha megvan a hegesztett öninditós dekni,abba a berugó tengely már csak helykitöltő szerepet játszik,lesz benne gumitömités de forogni már nem fog,ha ezután is tapasztalok folyást akkor a kettő között jön el,és úgy is marad,én mégegyszer nem húzom szét,max ha kettétörik a főtengely:) elegem van már belőle,most jól működik minden,már csak a járatás van hátra.
helo
most te is leirtad hogy a váltótengely és a berugótengely közt nincs tömités.
A berugó tengely o gyűrűjét már cseréltem egyszer ha jól emlékszek.De sztem meg pont amiatt van egy pár csepp olaj mindig a berugókar és váltótengely kivezetésénél hogy e 2 dolog közt nincs tömités.Ugyanis menet közben a váltóházban locsog az olaj.Igy beletalál ott belül a berugó/váltó tengely illesztése közé az olaj és szépen meg is jelenik kint.Miután megy az ember a motorral és leteszem oldalsztenderre észre lehet venni h jött ki vmi kis olaj.
Meg van egy motorozós cipőm na annak a cipőnek a bal párja belül a váltó felé ott már ilyen tiszta olaj mert azért 3 év használat után látható :)De nemlátni a cipőn mert nagyon sötét színű .
sorszám: 36475 (112419)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-17 10:42:44)
na akkor mégis jók a méretek a TS-be is,ezt nem hittem volna mert a nyelestengely nem pont ugyanaz,mert a tz 5 míg a tied 4sebességes,azért irtam Péternek is hogy a berugó és a váltó tengely között nem sok esély van folyásra,de a dekninél nagyon is,már cseréltem korábban külön tengelyt is,echte német gyári szóval még a mérete is stimmel,és még mindig folyt,azért dobtam be a cérnás trükköt,ki kell próbálni max nem válik be,de nem kell se vágni semmi olyat ami nem visszaalakíthatatlan,persze más az ha valaki esztergával dolgozik,úgy szabályosan,pontosan lehet dolgozni,de ha én most elkezdenék itthon reszelgetni,tuti hogy szar lenne,persze bent a műhelyben normálisan meg lehetne csinálni.Visszatérve a szimering problémára,megtaláltam a megfelelőt,egyenlőre egy használt darabbal kisérleteztem,de úgy néz ki beválik,nekem a Gs-be volt most szelep becsiszolás meg hézagállítás,meg a komplett vezérmű ki lett cserélve,ezzel a művelettel egyben ki lettek cserélve a szelepszár szimeringek,te tudod azt hogy van a szelepvezető,erre ül rá a szimering,a külseje,az nekem 14,5mm a fém háza ennek van egy pereme,amivel fel lehet ütni a helyére,na ezt lecsiszoltam,és pont jó,be lehet ütni tövig,a szárkerék tengelyében,pont 8,5mm hely van,mélységben,ha ütközésig be van ütve a szimering,akkor kb. 1-1,5 mm-t lóg ki az ajka.van hely ott bőven a kinyomó elég messze van tőle,nem fogja megenni
Ha már olajfolyás és a berúgókar környéke. Hova raktad pontosan a nútot és az O-gyűrűt?
Meg nem tudom jól gondolom-e, hogy a berúgótengelyt a dekli tartja-e a helyén, hogy ne csúszkálhasson ki-be? Csak mert nekem ki-be lötyög a berúgótengely és arra gondoltam, hogy annyi hézagolót raknék a berúgótengelyre, hogy a dekli odaszorítsa, és akkor nem tudna csúszkálni. És a berúgónak a rugója ahol hozzáér a blokkhoz, ott kell-e lenni valami alátétnek, mert nekem súrolja ott?
Amúgy már nem folyik a dinamó alól, és képzeld el, hogy a papírtömítés alól jött, mert a szimeringház nem feküdt fel rendesen a blokkra(nem volt síkban). Biztos ami biztos, azért szimeringet is cseréltünk.
Örülök, hogy sikerült...kíváncsian várom a képeket! ;)
amíg beszéltek róla, én addig megcsináltam:D
a nagy NDK-ba az okosok úgy találták ki, hogy a váltókartengely, és a berúgókar csőtengely közé nem kell semmi sem a százados illesztésen kívűl, pedig kell bizony.
tegnap vettem észre, hogy a fasza tuning hátsó lánckerekem(amibe alig volt rezgéscsilapító bak) szétverte a kihajtáscsapágyat, meg amúgy is idegesített a blokk váltózaja, így széthúztam, és kivettem a váltókartengelyt. beleesztergáltam egy nútot O gyűrűnek. sikerűlt, és össze is raktam, majd okulva, a folyáson, és a jelenlegi témán, a kihajtás csőtengelyébe belevertem egy pici szimeringet, ez hivatott a bronzpersely, és a kinyomópálca olajfolyásának tomítésére). valaki leírta, hogy milyen méretek a jók, azok kb helytállnak a kis TSnél is. 4x14x4(5) szimering pont jó. mondjuk én 5x15x8ast kaptam, ezt is bele bírtam csépelni, csak meg kellett kissé faragni.
csapágyakat cseréltem a váltóba, kihézagoltam a kuplungot, meg minden lötyögő baromságot, hogy nem bírjon semmi sem zörögni. összeraktam, letömítettem mindent szépen(blokkfelek közé CURIL paszta) és szépen összehúzttam a blokkot. a polasztóból 4000km után nem tudtam látható koszt kitakarítani. összerakás után 2. rúgásra indúlt is. ilyen egy jó gép(na meg a hibátlan munka:D)
majd rakok fel képet holnap, hogy hogyan sikerűlt.
A berugó és a váltó tengely nem is,de a berugó és dekni között igen nagy a valószinűsége,nekem is a zsír újjal szivárgot.ezt a lépést a főnökömtől lestem el,pénteken raktuk össze a dacia váltóját,és az egyik ó-gyűrű hornya már kikopott,ne kérdezd mért,mindegy cérnát tekert a horonyba ezt bepasztázva és bette a gumit,jó alaposan letisztitva,hagyni kell pihenni,amig megköt,ekkor kicsivel "beljebb jön" és rendesen tömit,még nem próbáltam ki az én motoromon,de ami késik nem múlik,hátha működik itt is.
hehe...hát már régóta nem :))))
Örülök, hogy egyre többen tudják mi is a "gond".
Már csak pár cseppet enged...tényleg sok lehetett benne az olajt.
Még megvárom Andris mit talál, aztán ha nincs, akkor barkácsolunk egyet.
Mondjuk egy Mz mindig szivárog...egy kicsit mindig fog... :)
;)
heló
tudom miről beszélsz.Egyszer én is tettem be a kis ts embe 1 éve és azóta is bent van.Én megoldottam egyszerűen.Egy keményebb gumi ,ami nem olyan könnyen hajlik,de ne legyen teljesen kemény se) gépkocsi sárvédő gumiból csináltam.Lyukasztóval kiütöttem kb 15 vagy 16 os karikát.Majd ezután a közepébe meg beleütöttem az 5 ös lyukasztót.A gumi olyan 5-6 mm vastag volt.És beütöttem a helyére,azóta is bent van.És valamit ér mert tényleg jó lett nekem.Bár túl sok sose jött ki csakmondom akkor már teszek oda is vmit,ha van hely ott.Ezt a gumit akkor csináltam mikor egyszer olajfolyást kerestem jobb oldalon a blokkon.Aztán minden blokkösszefogató csavar fejét és amennyire belemegy a fej a helyére ott minden csavarfejet megkentem palmatexel,mert ugye ott simán szivároghat az olaj.És a ragasztás is segitett.Mostmár csak a berugó tengelynél enged vmit.De sztem nem is a berugó tengely o gyűrűje egedi ki hanem a berugótengelyben jön ki a váltó tengelye .És a berugótengely és a váltótengely közt nincs semmi tömités gyárilag.
sorszám: 36467 (112403)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-15 17:44:04)
akkor meg már nem is fenyeget a pedofília réme engem:D
Lüke :D
Dehogy értettem félre...tényleg jó lenne...és valahogyan össze is hozzuk...csak még levizsgázom gyorsan.
Nem érettségi...annál idősebb vagyok azért :)
nem akarok tolakodó lenni, ha nem akarsz találkozni semmi gond. csak azért ajánlottam fel a találkozás lehetőségét, mert személyesen átnézve a motorodat többet tudnák segíteni. és kérlek ne érts félre, nem vagyok pedofil, az én lányom is most éretségizik, az idősebb fiam pedig már 29 éves. én meg már nagypapó vagyok:))
Jövő héten nem jó...talán hétvégén, de még necces...most vizsgázom és sajnos alig van időm.
De, ha kész leszek szólok ;)
szia!
igen, láttam a képet. őszintén mondva nem lettem sokkal okosabb:D viszont most már tényleg nagyon kiváncsi vagyok, hogy hogyan oldották meg gyárilag ezt a tömítést...ha a jövő hét második felében ráérsz, elmegyek hozzád és megnézem élőben.
Köszönöm!
Egyet én mindenképpen szeretnék ;)
Kösziiiiii
sorszám: 36461 (112393)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-16 14:15:02)
jó az ó gyűrű is,de a szimering külseje belefeszül a tokba és nem mozdul el max. kikopik.Ha netán nem létezik ilyesmi,azon gondolkodtam hogy egy kisebb szelepszár szimeringet be lehet tenni,van bent a műhelybe egy csomó maradék,megnézem hátha van jó,ha nincs,és igény van rá akkor leadom a drótot,hogy kellene.
akinek igértem Klaudián kívül,az a szimering tok az 14mm-es,na jó pontosan 13,65mm de a 14 pont jó,a tengely átmérő pedig 4mm,a mélysége 8,5 de ekkora tök fölösleges,elég egy 5mm azt meg be kell ütni teljesen ütközésig.Az SKF-be próbáltam,elég nagy márkaképviselet ahova szoktam járni de nem tudtak segiteni,ami nem szentírás,mondta hogy nézzek még szét,de le lehet adni a rendelést,hogy mekkora milyen anyagból,és kb egy hetes átfutással de meg lenne
Szia!
Nem annyira szimering, inkább gumigyűrű.
Láttad a képet, amit beraktam róla?
sziasztok, akkor mégiscsak szimering van a kinyomórúdnál az MZ-en is? lécci majd mondjátok meg, mire jutottatok.
A főtengely fel lett újítva, a henger meg lett fúrva
sorszám: 36455 (112385)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-15 21:25:39)
Szia!!!
Annyira örülök, hogy végre megvan és tényleg kell oda valami :)
Előre is nagyon szépen köszönöm...itt sehol sem találtam...sőt az MZ szaküzletben azt mondta a bácsi, hogy vigyem be a motort, mert ő még ilyet nem is hallott... :D
Előre is tényleg köszönöm! Puszi érte!!!
sorszám: 36454 (112384)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-16 06:33:50)
lehet hogy én is veszek oda valami szimeringet. léteznek ilyen kicsi példányok, le kell mérni a pálcaátmérőt, meg a csőtengely belsejét, és megis van a méret.
sorszám: 36453 (112383)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-16 06:17:55)
nézd mindenki mondja a saját bevált módszerét,én se mondok konkrét dolgot méghozzá direkt,amit a könyv ír az 1000km 33assal,én most 420 km-nél járok,minden nap este meló után megyek egy kicsit,most már 40essel tolom és már felhúzom 4200körüli fordulatra,szorulásnak semmi jele,annyi a titka hogy variálni kell a fokozatokat,meg a fordulatszámokat,nem pörgetni nyélgázon mert akkor beszarik,de az se jó a 40el tötyögsz,mert akkor " betompul" és olyan lusta lesz mint egy nyerges vontató:P
sorszám: 36452 (112380)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-15 21:14:49)
na ez az amiről én is beszélek,örülök mint majom a farkának,pár éve nálam van a vas,de mindig találok új dolgot rajta:Pahol a pálca van,megnéztem oda semmi nem megy,a pálca bőven kinyúlik és utána megy be a csigás kinyomóba,köztük elég nagy tér van,nem fogja kidörzsölni a szimeringet,ma utánanézek mi a helyzet,ha sikerül veszek kettőt,azt elküldöm ha nem találsz,oké?
sorszám: 36451 (112379)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-15 17:44:04)
Ja még annyit hozzá tennék hogy találtam itthon egy kopott szárkereket,elmegyek néhány boltba és utánajárok ennek a szimering dolognak,mert egy fasza ki tok van a menetes rész belsejébe,elképzelhetőnek tartom hogy tényleg volt ott anno,és ha van ilyen akkor most is lesz az enyémbe az biztos,a viakolorról nem akar lejönni a váltó olaj,és elég ciki amikor ott hagyom a névjegyem:)Legrosszabb esetben egy szelepszár szimeringet beütök,az nem forgásirányos,viton,és még lehet passzol is.a C vectra 2.0 16v motorokba pont ekkora tokkal együtt,majd kicsit a peremet le kell reszelni hogy beüljön faszán a helyére.
sorszám: 36450 (112378)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-16 06:21:13)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|