:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
negatív nyomás, szíváskor vákuum alakul ki.
Waresz mondta a frankót.
Jobb oldalon a rugó befele a baloldalon kifele áll.
Amúgy nincs jelentősége, amíg fel nem világosítottak én is fordítva raktam össze és a rigát leszámítva soha nem volt szimering gond....vagy előbb hajtottam szét a motort mint hogy lett volna :D
sorszám: 36549 (112601)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-21 19:25:13)
jah ez nem 250-es hanem mint mondottam
TS 125 de lux
sorszám: 36548 (112600)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-21 20:36:34)
a kapcsolókörmökre visszatérve,meg kellene nézni az összeset,hogy mindkét felén megvan-e a 3 fok,ha nincs akkor csere,v. valaki irta hogy finoman flexel meghúzta,de nem mindenhol lehet így,max reszelővel,ami elég sokáig tart,mivel elég massziv anyagból van.
sorszám: 36547 (112599)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-21 20:36:34)
léptető villák,illetve kihézagolás szokott még lenni a sláger,mármint úgy értem hogy kopás miatt hézagolni szokták de ne kérdezd hogy hol,250es váltót még nem szereltem,és nem látom a tiedet sem,hogy mi kophatott el
sorszám: 36546 (112598)
( előzmény: rétiboglárka, 2009-05-21 20:02:51)
Lenne még egy kis problémám.
A váltó 4-es sebesség fokozata álítólag bizinyos fordulatszám felett szétkapcsol.
Én megnéztem ezeket a kapcsoló körmöket,fényesedés van rajtuk,de a derékszöget mellé téve még mindig látszik hogy kicsit alá van dolgozva a merőlegesnek.
Megnéztem a kihajtás kerekét is --ebbe kapcsolodnak bele a körmök,itt sem tapasztalotam semmi különössen kirívót.
Mit nézek még meg?
Ezt is köszönöm előre...
Üdv.
Na akkor most merre is álljon az a szimmering?
Azt tudom hogy a 250-es ETZ-nél meg van forditva,bár nem értem hogy miért..
Amikor szétszedtem ez is forditva volt...
De hát kérem ez mégse egy 250-es Etz.
Na akkor merre kacsintson az a rugó?
De most már kéretik megindokolni is a választ.
Előre is köszönöm.
na már megint ez a nyavalyás szimering....azt nem értem hogy elvileg a nyomás v. mi a tököm "ráfesziti" a tengelyre a tömitő élt,nem? a főtengelynél a karterba elősűrités történik vagyis nyomás külömbség,a váltóba meg hogy a jó istenbe lesz nyomás?én próbálom nyomon követni a saját beteges logikámmal,de valahogy nem értem,mindenki mást mond.Úgy tartom ésszerűnek hogy a rugó befele van,de majd megkérdezem.
6v v. 12v? azért kérdem mert 12voltosba még nem láttam bilux izzót(gömb) amit te raktál bele az normál H4,ezt használják az autók nagy többségében,kivétel az újak,ott már mindegyik más funkciótól függően.Ha a gyáritól nem tér el nagy mértékben,akkor baja nem lehet.
a régi izzód R2névre hallgat 45/40W-os, és annak más a talpa mint a H4-nek. a H4 nem passzol a te foncsorodba. létezik H4es foncsor, ha tudsz, vagy találsz vedd meg! ha nem akkor sincs baj, a király utcai tungsram márkaboltba kapsz régifajta talpú halogén fejű izzót, ennek neve R2halogen. van belőle 35/35w, 45/40W, 60/55w 100/80W. ga erőset akarsz, vedd meg az utóbbit, a motor éls a foncsor egyaránt kibírja. lényeg hogy tiszta legyen a lámpa. (ja meg az izzó üvegbúráját is tilos megfogni, le kell utána alaposan törölni.
a gyári foncsor a 140/100Wos izzót is símán kibírja.
Én a szakirodalom rovatban található ETZ kézikönyvet néztem meg.
na ezaz!!! pont hogy nem! a rugós rész legyen a primerhajtás irányába! lehet hogy a te gépedbe úgy van, de akkor rosszúl van. vagy rosszúl volt és rosszul is raktad be.
Az jó, mert az én kézikönyvem meg gyengébbet ír elő..ő
Az ETZ kézikönyve szerint bele 60/55ös izzó való bele, szóval nyugodtan belerakhatod azt a halogént.
Az hogy halogén csak azt jelenti hogy az izzószál lesz melegebb, de az egész lámpa csak annyira fog melegedni, amekkora teljesítményű, szóval nincs különbség a foncsorozás szempontjából a sima és a halogén között...főleg hogy nem is nagyon lehet kapni sima izzót manapság.
Sajnos a foncsorozás a levegő páratartalmától és oxigén tartalmától homályosodik be, akkor is ha nem világítasz vele.
helo
bal oldalon úgy hogy a rugós rész befelé a főtengely felé legyen.De jobb oldalon is ugy kell lennie hogy rugóval befele.
sorszám: 36532 (112580)
( előzmény: rétiboglárka, 2009-05-21 11:59:16)
Az izzó H4es... szal marad az eredeti. Erősebb fényerejűre nem lehet valahogy kicserélni, anélkül, h a fényevő vagyis, fényvető elhomályosuljon?
De igen lehet. Amit bele raktál, az halogén izzó, melegebb mint a hagyományos izzó szálas. A fényvető elhomályosul, nem azonnal, de folyamatosan.
Kivéve ha nem H4 jelzésű a fényszóró betéted, mert az bírja. (az üvegbe van öntve a H4)
Zoltán
Sziasztok!
Szükségem lenne egy használt, de még nem lepusztult féktárcsára az etz 250-emhez.
Tudtok segíteni?
Szép napot!
Georgie
Üdv!
A jelenlegi első izzóm kiéget, gyári erejű volt. Beletettem egy erősebbet asszem 60/55W teljesítményűt. Az izzó henger alakú és a vége csúcsos, valami sötét anyaggal bevonva a végén, az eredeti gömb alakú volt. Az erősebb izzótól nem lesz valami baja a lámpának vagy bármi másnak
Sziasztok
Érdeklődnék hogy MZ TS 125 De Lux motorblokkban a kuplung oldali főtengely szimeringet milyen irányban kell beépíteni.
Ez már az a típus ahol a szimeringház egy külön alu tárcsában van.
Ezermillió hála és köszönet!
Én is ügyködtem...vettem benzincsövet és benzinszűrőt...be is építettem. Délután meglátjuk, hogy jól csináltam-e :)))
sorszám: 36526 (112572)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-20 22:19:44)
Szia!
Hány literes a GIVI?
Figyi!Tudom,hogy ez nem az a rovat,de mégis megemlíteném!Ha valaki vidéki zöldövezetben házat akar venni,kérem szóljon!Az enyém is eladó lett sajna....inkább eladom,minthogy a banké legyen!Én is beleestem a csapdába!Az ingatlan Tolna megyében van!30/290-5617
SŰRGŐSEN ELADÓ!
- Bieffe Scatto használt bukósisak
- GIVI fölső túradoboz,2db gyári kulcsal
- Olympus xb400 analóg fényképezőgép
- 30N2-4 jelű karbi,250-es MZ-re
Kérésre képet tudok küldeni!30/2905617
S.O.S.!
Sziasztok! Megjöttem.
Remélem jól viselkedtetek :)
A hibrid motor problémáján én is elgondolkodtam.
Nem erőltetném azonban az MZ-t.
Motor esetében ugye szükséges a kicsi súly és nagy teljesítmény. A meglévő motorra még rátenni egy villanymotort, akkut és vezérlőt...hát nem fog megfelelni ennek a feltételnek.
Ezért gázturbinát használnék, ami egy pici de nagy teljesítményű generátort forgat. A villany egy ultra capacitásba tárolódna ami kicsi könnyű gyorsan tölthető, kisüthető. Villanymotor pedig az mindkét kerékben lenne agymotor formájában.
Egy ilyen felállással a súly/LE arány jobb lenne bármelyik modern sportmotorénál.
Benzinnel nem de etanollal és metánnal, esetleg PB gázzal is üzemképes lehet, vagy diesel olajjal.
megcsináltam magamnak raktárról amit tudtam,találtam a tengely méretéhez való szelepszár szimeringet,és azt meg belepréseltem egy perselybe,így adja a 14mm-es külső átmérőt,ha nem kezd el folyni pár napon belül akkor csinálok neked is azt megküldöm valahogy.
a henger és a karburátor más,de amúgy csont 125ös mind a kettő,a gyengébb az 11,5Le az erősebb az 14,5Le,ez nem hiszem hogy áttétel kérdése,de ez a lényegen nem változtat.a kicsi hamarabb ki tud lőni,mert rövid az 1-2 seb.mentünk már versenyt egy pattent gyári állapotú 250essel,és az enyémhez se volt akkor még hozzányúlva,az elején vittem a pálmát,a végén meg nyomaték szegénység volt és megállt a tudomány mint a sült hal szeme.
MZ TS 125 alkatrésznek eladó,papírok nélkül, hiányos állapotban! Győrben! 10 ezer HUF! Képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/090222/MZ_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090222/MZ1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090222/MZ2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090222/MZ_3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090222/MZ_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Érdeklődni: s.jacint@freemail.hu
06209363268
Szia!
Az nem semmi...200 a minimum...látszik,hogy az olyan egyszerű emberkékre nem gondolnak, mint az Mz tulajdonosok.
Megpróbálok gyártani..tatni valamit, de ha nem megy akkor igénybe venném a szolgáltatást és majd én is meghálálnám valahogyan :)
sorszám: 36518 (112537)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-19 23:38:24)
enniyre szar nem lehet. az alapjárati fúvókája gyári méret, és minden tiszta. ha meg szarúl lenne beállítva az alapjárati rendszer, akkor nem bírna akár fél órát is alapjáraton ketyegni, úgy hogy nem szívja meg magát. szerintem a könnyen indulás oka az idióta direktszűrő, ami amúgy bármire jó csak kétütemű motorra nem. a gépnek gyorslevegője van, és nagy valószínűséggel nagy gáz bőven elég ahhoz hogy kellően sok üzemanyagot tudjon berántani az induláshoz. direktszűrőhöz meg normálisan beállítani nem lehet egy ilyen gépet. legfeljebb nagyjából.
"magam se tudom hogy lehet, (pedig én hangoltam be..) első rúgásra indúl 1 nap állás után szivató nélkül."
Ez úgy lehet, hogy szarul van beállítva a porlasztó, és az alapjárati rendszeren sokat kap.
ezt nézzétek mi van most nálam eladás elötti csinosítgatásra!
http://kepfeltoltes.hu/view/090519/442159819SL744626_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090519/765055483SL744627_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090519/824999292SL744628_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090519/SL744629_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090519/SL744630_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090519/SL744631_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
egy igazi CAFE-RACER etz250. ezüst nyíl névre hallgat. teljesen egyedi megjelenés, semmire sem hasonlít igazán, a feltűnés garantált vele. jó az útfekvése, futóműve. nagyon jók a fékek. a blokk remek állapotba van magam se tudom hogy lehet, (pedig én hangoltam be..) első rúgásra indúl 1 nap állás után szivató nélkül. 3.-ba könyedén elmegy 100ig, úgy hogy 19es lánckerék van elöl. azért az sem szar.. lehet hogy van benne valami okosítás. nem tudom. a külseje nagyon igényes. üveggyöngyözés-polírozás-krómozás gusztusos keveréke. mint aki ismeri a gépet, ajánlom, azon leendő tulajnak, akinek megtetszik, mert műszakilag és esztétikailag 99%os.
a tulaja 150Eft-os IRÁNYÁRON(!!!) kínálja. egy ilyen gép építése ennek a többszöröse lenne.
van rajta több mint egy év műszaki!
hát azért, ha jó a 250es akkor az minden szituációban szarráveri a kisicst, legyen az bármilyen áttételű. amúgy ezt az erőebb dolgot azért írtam, mint te. ha rövidek a fokozatok, akkor kissebb a fordulatesés a fokozatok között. magyarúl a kedvezőbb fordulattartomány van kihasználva. ergó a gép erősebbnek tűnik.
sorszám: 36514 (112515)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-19 23:33:42)
én úgy állok vele hogy leszarom és csináltam egy 5,5ös kinyomó pálcát,ahhoz kapok szimeringet.Az SKF-be próbáltam tárgyalni a srácokkal,le tudják gyártani semmi gond,csak 200db a minimum rendelési igény 560,-+áfa,nem a szarrágás miatt,de mit kezdjek 200 szimeringgel?az 5.5ös tengely befér,és csak egy sörömbe került az esztergályosnál.Ha érdekel,fizetek még egy sört,megmondod a cimed és küld fény post,ha ez így oké
az áttátel az a nyomaték leadásnál lényeges,a lovakhoz semmi köze.az 1,8as régi szutyok golfra nyugodtan fel lehetne tenni a 4es váltót,de olyan rövid a 120lóhoz hogy elvezhetetlen,ezért találták ki azt hogy a scirocco hosszabb 5 fokozatú váltóját teszik rá.kicsit zagyva amit irtam,remélem leszűrhető belőle amit akartam.egyébként a 125,150 váltója csont ugyanaz,a lánckerék más,de azt akármelyiken lehet variálni ezért nem nézem szempontként.Gondolkoztam azon hogy gyári 150es főtengelyt szerzek valahonnan,de végsősoron tök mindegy mert ugyanaz.azért irtam a korábbi fordulatszám tartományokat,ert én nagyon ritkán húzattam fel ennyire,és nem éreztem hogy egy kicsit is megindult volna.4.be még gyorsul 5000nél de az 5. az már a vége.14essel lenne rá esély,de akkor meg főleg 1.esbe meg a 2. lenne nagyon rövid,nem lehetne használni rendesen,nagyon jó azzal a 15el.egyébként azt nem értem hogy miért mondod hogy kiállsz egy 250es tz ellen,én is kiállok ellene 70-80ig,kisebb motor pörgősebb,akárhány pizzással találkoztam,mire ő kapcsolt 2.esbe én már ott se voltam,viszont egy dombos terepen lehet hogy szenvednék,míg a 250 nem,legalábbis könnyebb dolga van,mentem már azzal is,ég és föld a kettő váltója v. mi de nem éreztem hogy erölködne,mint a kicsi.
helo
jól irod.Én is fogtam egyszer egy 250 est 150 es ts el.Amikor versenyeztünk pont műszaki után voltam pár nappal igy hátul egy 18x3.00 ás gumi volt meg 15 ös lánckerék.90ig mentem de gyorsitásokkor nem ért utol.Aztán leálltunk,majd az utközepéről gyorsultunk.először én nyertem aztán ő.De csak akkor ment el mellőlem mikor 2 be tettem,neki hosszabb lehetett az 1.sebesség.És ekkor az én kis ts em 7-8 litert evett,de vadul ment.A főfuvóka tartójánál ahova be van tekerve a tartó ott a rossz felület miatt ahogy a tűszelepen jött be a karbiba a benzin a főfuvóka tartója meg szivta is be,Nagyaon ment a motorom,de mondom evett is meg a primerláncot is megnyújtotta.
Én már halottam valami hasonló honlapról, ilyesmi árakkal, de az fake volt, freemailes email címmel... Én egy ilyen oldalon csak személyesen vásárolnék, neten keresztül nem.
Üdv mindenkinek.
Lehet nem illik ide de nézzétek meg ezen az oldalon a motorokat http://www.dzmot.com/index.asp
Hol itt a ki...?
nem nagyon akarom elhinni ezeket az árakat.
ERVIN!Dobtam 2 mailt kérnék választ rá!Köszike! :)
Halihóó!
Eladóvá váltak 250 ETZ re való cuccaim.
Krauzer csomagtartó, 16 os első kerék+jó gumival+tárcsával, épitett rezonátoros kipuffogó, kb 25 literes túradoboz, 18" os hátsó felni+rajta tükör radiál gumi, a felnik nem ütnek, 1 váltó 1 gyujtás felőli blokkfedél, s egy sport idom. Érdeklődni lehet mail ben: szabbensz@citromail.hu, kérésre képeket tudok küldeni!
Sziasztok!
Ki hogy áll a gumitömítésével? :)
A blokkot én raktam össze,ha érdekel valami belőle emailben érdeklődj.bambi@mzracing.hu
én kiváncsi lennék azért arra a húú de erős 150es-re. és főleg, hogy melyik volt gyárilag erősebb.. ha megnézed a gépkönyvet, akkor még az van odaírva, hogy nagyobb főfúvóka, asszem még a porlasztó száma is más, és ami még feltünő, hogy 125ös áttétele van(15fog elöl...) szerintem attól olyan erős az. egy 15 fogú első lánckerékkel én a 4 fokozatú TS-el akkorát aprítok, hogy egy szarabb 250es etz ellen ki mernék állni 70-80ig.
sorszám: 36504 (112482)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-18 22:46:41)
tudod mi a dúrva,most néztem a gépkönyvben az erősebbik etz 150esnek,a max teljesitmény és nyomaték 5600... és 6200as fordulatszám között van.5500nál kezdődik a piros,ahol szoktam váltani:)Ha meg lesz a bejáratás,akkor ezt megnézem.
a verzió,főtengely cseréje,b verzió,elviszed anyagfelhordásra gépműhelyeshez oldalanként 6-8000ért nem igazán éri meg,c verzió amit én is reklámozok és azóta is köszönöm a tippet,az SKF-nek van a speedy sleeve technológiája,így kerestem rá neten,konkrétan tengely felület felújitó készlet.Én nekem is az kellett,de előtte győződj meg róla hogy tényleg szar,én is azt hittem jó,de amikor kint volt a kezembe,jobban meg tudtam nézni,és tényleg be volt rágódva.ez kis készlet 20mm-es tengelyre 1890,-+áfa,bent van a műhelybe a számla,azt hiszem összesen 5000 volt talán. ez egy 8mm széles persely,oda ütöd ahova akarod,van rajta egy perforált perem,ezt miután felütöd,le kell csípni és kész.Adnak hozzá felütőt leírást,mindent,szóval nagyon tuti.végül olyan 2 tizeddel lesz nagyobb az átmérő,de nem gáz,csak vegyen bele jó minőségű szimeringet,és alaposan takaritson mielőtt összerakja.
hello! korszakos a probléma Prebzoli motorjával(etz 125), visszatettük bele a nagyobb alapjárati fuvókát amivel még szimeringesen is működött, most már így sem...nem tudok mit kezdeni vele szerintem megint szimeringes, zoli elmondása szerint voltak a főtengelyen alig érezhető bordák sztem ezzel van a baj, és megint szimeringes mit lehet ilyenkor tenni?köszi
jah most látom már te is rátaláltál :D
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|